محمود:-رحاب ازيك عامله ايه
انا:-تمام بخير
محمود:-مالك شكلك تعبانه او زعلانه
انا:-لا مافيش حاجه انا كويسه
محمود:-لأ شكلك باين عليه الزعل انتى فى مشاكل بينك وبين علاء؟
انا:-لا قولتلك مافيش حاجه زهقانه بس شويه
محمود:-خلاص ماشى زى ما تحبى .. بقولك ايه انا كمان زهقان ايه رأيك اخدك افسحك ونتمشى شويه بالعربيه واهو تغيرى جو
انا:-معلش مش هينفع
محمود:-ومش هينفع ليه يا بنتى اهو تغيرى جو بدل خنقه البيت
انا:-معلش سيبنى على راحتى
محمود:-خلاص براحتك انا رايح مشوار ولما اجى لينا كلام مع بعض
(القصه حصريه على منتديات نسوانجى لكاتبها احــــــ زيدان ــــــمد)
انا:-ماشى سلام
وسيبت محمود وطلعت على شقتى اروقها واعمل الاكل ونمت شويه وصحيت على تليفون من علاء جوزى
انا:-ازيك يا علاء عامل ايه
علاء:-تمام ايه مالك محمود بيقولى انك تعبانه
انا مستغربه:-لأ انا كويسه ماتقلقش عليا وركز فى شغلك
علاء:-لا انا اتفقت مع محمود انه هيعدى عليكى وياخدك للدكتور عشان تكشفى وبالمره تجيبى الحاجات اللى عاوزه تشتريها
انا:-نعم؟ دكتور؟
علاء:-اه محمود قالى هياخدك للدكتور وانا طلبت منه ياخدك تجيبى الحاجات اللى كنتى عاوزه تشتريها
انا مستغربه ومش فاهمه حاجه:-ماشى ماشى
علاء:-ماشى يلا قومى فوقى كده واللبسى عقبال ما محمود يعدى عليكى
انا:-خلاص ماشى باى
سكس اب وبنته - نيك اجنبي عائلي - محارم ولد ينيك امة - تنزيل سكس محارم - سكس محارم عربي - نيك عائلي امهات - نيك مترجم محارم - نيك محارم مترجم - سكس حيوانات وبنات - سكسي محارم - صور سكس محجبات - سكس عراقي - اخ ينيك اخته - نيك حصان
وقفلت مع علاء جوزى وانا مش فاهمه حاجه خالص ومستغربه من اللى محمود بيعمله وفى وسط تفكيرى لاقيت الباب بيخبط واول ما فتحت لاقيت محمود اخو جوزى بيغمزلى
محمود:-شوفتى خرجتك بالطريقه ازاى
انا:-مش فاهمه
محمود:-يعنى انا عارف انك مش عاوزه تخرجى عشان علاء ميزعلش وادينى قولتله
انا:-بس انا مش عاوزه اخرج
محمود:-بقولك ايه انا مش هقبل اعذار انا عازمك انهارده على الغدا بره فى اى مطعم
انا:-بس يا محمود....
محمود قاطعنى:-من غير بس يلا اللبسى وانا هطلع شقتى اخد دش واللبس انا كمان
ومن غير كلام سابنى ونزل وانا قفلت الباب ودخلت خدت دش ولبسه جيبه ومن فوق بلوزه بزراير وانا بفكر وبقول لنفسى وماله طالما جوزى عارف انى خارجه يبقى اغير جو واستمتع باليوم انا مس بخرج كل يوم يعنى و وانا بفكر لاقيت محمود بيرن عليا عشان ننزل وفعلا نزلنا وروحنا مطعم شيك اوى وقعدنا اتغدينا واحنا بنهزر وبنضحك وبنتكلم فى حاجات كتير اوى بجد كنت مبسوطه وانا قاعده (القصه حصريه على منتديات نسوانجى لكاتبها احــــــ زيدان ــــــمد) معاه لأن قعدته كانت حلوه وحسيت انه فاهمنى اكتر من نفسى وعرف فعلا يخرجنى بره حاله الحزن اللى انا كنت عايشه فيها ومحسيناش بالوقت لحد ما اتغدينا وخدنى واتمشينا شويه بالعربيه وجيبت حاجات للبيت وهدوم ليا وروحنا البيت واحنا طالعين على السلم عزمت عليه طالما فاضى يدخل يشرب حاجه لأنى فعلت كنت حاسه انى عاوزه اقضى معاه اكبر وقت ومحمود فعلا كأنه فاهمنى لبى رغبتى ودخل قعد وانا دخلت اوضتى وكلمت جوزى عشان اطمنه انى روحت لأنه فاكرنى عند الدكتور لكن لاقيته بدل ما يسألنى عملت ايه ولا لسه تعبانه ولا لأ لاقيته بيزعق وبيشتمنى انى اتأخرت كل دا وهنا انا صعبت عليا نفسى وانهرت فى العياط وقفلت السكه فى وش جوزى ونسيت محمود اللى قاعد بره ومعرفش انا قعدت اعيط اد ايه فى الاوصه بس فوقت على صوت محمود بينادى عليا
نيك الاخت - صور سكس حيوانات - نيك ام - نيك اخوات - مقطع نيك - ابن ينيك امه - قصص سكس عربي - اخ ينيك اختة - صور طياز - صور سكس متحركه - سكس كلاب - صور نيك hd - سكس نسوانجي - صور سكس عربي - سكس عائلي
محمود:-ايه الناس اللى عزمتنا على حاجه نشربها واتأخرت فى مكالمه تليفون دى
وانا مسحت دموعى بسرعه وطلعت وانا محرجه منه جدا على الموقف دا ودخلت على المطبخ بسرعه جيبت حاجه ساقعه وطلعتله
محمود:-ايه دا مالك فى ايه
انا:-مافيش حاجه
محمود:-لأ شكلك معيطه هو علاء زعلك ولا ايه
انا هنا ماحسيتش بنفسى غير وانا بعيط وبحكيله اللى حصل بينى وبين علاء وهو فضل جمبى يواسينى ويطبطب عليا لحد ما هديت خالث وبقى يشربنى الحاجه الساقعه بأيديه
انا:-انت حنين اوى يا محمود بجد انا مس عارفه اقولك ايه
محمود:-ماتقوليش حاجه انتى كمان طيبه وتستاهلى كل خير
وبيكلمنى وهو بيبص فى عينيا ولاقيت نفسى سرحت فى عينيه ومعرفش ايه اللى حصل وماحستش بنفسى غير وهو واخد شفايفى وبيبوسنى بحنيه اوى وايديه (القصه حصريه على منتديات نسوانجى لكاتبها احــــــ زيدان ــــــمد) على رقبتى بيحسس عليها وحنيته دى خلتنى بدل ما اقاومه اسيبه يعمل كل اللى هو عاوزه واتفاعل معاه كمان فى البوسه ولاقيته راح باعد شفايفه عنى وبصلى فى عينيا ولما لقانى مش ممانعه اللى بيعمله راح راجع تانى على شفايفى يبوس فيهم وراح نازل تلى رقبتى بحنيه يبوس فيها وانا مابقتش حاسه بالدنيا حوليا ومعرفش هو فتح زراير بلوزتى امتى وبقت بزازى ادامه مش بيداريها غير البرا الاسود بيتاعى وهو بيحسس على بزازى من فوق البرا وراح مادد ايديه وخرج فرده بزى اليمين يرضع فى الحلمه بيتاعته وانا مش قادره اتكلم ومش بعمل حاجه غير انى عماله ازوم واحسس على شعره وفى دنيا تانيه من عمايله اللى مهيجانى ولاقيته راح سايب بزازى وبصبى
نيك محارم مترجم - صور سكس - سكس مح ارم
محمود:-تحبى ندخل الاوضه جوا
وانا ماقدرتش اتكلم ولا اعمل حاجه غير انى اشاور بدماغى انى موافقه ندخل الاوضه ومحمود اخو جوزى راح شاددنى من ايديا وقفنى ومش بيا كأنى منومه مغناطيسى لحد ما دخلنا الاوضه راح واخدنى فى حضنه وبقى يبوسنى فى شفايفى لحد ما نمت انا وهو على السرير وبقيت انا نايمه على ضهرى وهو نايم فوق منى وبيبوسنى فى شفايفى وبأيديه راح رافع الجيبه بيتاعتى لحد وسطى وبقى يحسس على كسى من فوق الاندر الاسود بيتاعى وهو بيبوسنى فى شفايفى وراح سايب شفايفى ونزل على رقبتى يبوس فيها ويلحسها بلسانه وينزل واحده واحده لحد ما وصل لفرده بزى الشمال راح مخرجها هى كمان من البرا وماسكها بأيديه وراح على حلمه بزى بشفايفه يرضع فيها وبلسانه بيلعب فى الحلمه وهى جوا بوقه وراح مخرج حلمه بزى من بوقه وطلع تانى على شفايفى يبوس فيها وانا بحسس (القصه حصريه على منتديات نسوانجى لكاتبها احــــــ زيدان ــــــمد) على شعره ورقبته وببادله البوسه بجد محمود كان ممتع اوى وعارف ازاى يهيجنى وعمال يبوس فى شفايفى ورقبتى وهو بيحسس على كسى من فوق الاندر وراح سايب شفايفى ونزل يرضع تانى فى بزازى وهو بيمد ايديه وبيفتحلى مشبك البرا بيتاعى وراح قايم مره واحده وقلبنى وخلانى انام على بطنى وراح ماسك الاندر الاسود بيتاعى قلعهولى خالص وراح قايم واقف وعقبال ما فك الحزام وزراير البنطلون كنت انا قعدت على ركبتى وقلعت البلوزه بيتاعتى والبرا الاسود بيتاعى ومحمود راح حاضنى من ضهرى وانا قاعده على ركبتى فوق السرير وهو واقف ورايا وراح مخلينى اقعد على ايديا ورجليا فى وضع الدوجى استايل وراح موطى ومنزلى الجيبه بيتاعتى لحد ركبتى وكنت فاكره انه هيخرج زبره ويدخله فى كسى لكن محمود عمل اللى مكنتش متوقعاه ولاقيته نزل يلحس فى كسى بلسانه وبقى يتنقل بين كسى وخرم طيزى بلسانه والحركه دى هيجتنى اوى لأنى اول مره حد يلحس كسى ومابقتش قادره امسك نفسى من كتر الهيجان وعماله اتأوه واقوبه اااااااااااح لسانك سخن اوى اااااااااااه مش قادره اااااااااااااه اللحس كمان اااااااااااااه مش قادره يا محمود ااااااااااااااه وهو مكمل لحس فى كسى ومره واحده راح سايبنى وقام وقف وقلع القميص بيتاعه والبنطلون والبوكسر وانا كنت قومت قعدت على ركبتى وببص على جسمه المعضل وهو بيقلع هدومه وراح طالع على ركبته ادامى وخدنى فى حضنه تانى ونام بيا على السرير وهو عمال يبوسنى فى شفايفى واتقلب بيا وبقى هو نايم على ضهره وانا نايمه جمبه مش قادره ابعد عن شفايفه ومش عوزاه يبطل اللى هو بيعمله فيا ومحمود بقى عمال يتنقل بين شفايفى (القصه حصريه على منتديات نسوانجى لكاتبها احــــــ زيدان ــــــمد) ورقبتى عمال يبوس فيا ولاقيته بيهمس فى ودنى ونفسه السخن بيهيجنى اكتر
محمود:-عاوزك تمصى زبرة
انا:-مش بعرف ومجربتش قبل كده
محمود:-عشان خاطرى جربى ولو لقيتيه معجبكيش خلاص
وانا ماقدرتش اقوله لأ ومن غير كلام روحت نازله بجسمى لحد ما بقت دماغى ادام زبره وروحت ماسكه زبره اللى كان ابيض وراسه كبيره واكبر من زبر جوزى علاء بكتير وابتديت اشم فيه الاول ولاقيت ريحته مش وحشه ودوقته بلسانى ولاقيت ميه شهوته مالحه شويه بس مش مقرفه بالعكس دى هيجتنى اكتر وابتديت ادخله واخرجه فى بوقى وازود فى مصى فيه ومحمود نايم على ضهره وعمال يزوم من مصى لزبره ولاقيته راح قاعد وماسكنى من دماغى ورفعها من على زبره وبقى يبوس فى شفايفى وراح سايبنى وهو بيبصلى كأنه مستنى يشوف انا هعمل ايه ولاقيت نفسى بنزل على زبره تانى امص فيه وادخله واخرجه فى بوقى وانا بدعكه بأيديا وهو عمال يبصلى وبيحسس على شعرى وراح شاددنى عليه
محمود:-كفايا كده حرام عليكى
وانا فهمت هو عاوز ايه ومن غير كلام روحت طالعه قاعده فوق منه وانا وشى فى وشه وروحت ماسكه زبره بأيديا وحطيته على اول كسى وابتديت اقعد عليه لحد ما زبر محمود دخل كله فى كسى وااااااااااه على زبره الكبير اللى كان واصل لمناطق فى كسة عمر ما حد وصلها قبله ومن هيجانى نزلت على شفايفه المره دى انا اللى ببوسها وبقيت اطلع وانزل وعماله اتنطط على زبره جامد وانا ببوسه فى شفايفه ومحمود ماسكنى من وسطى بأيديه الشمال وباليمين بيحسس على فرده طيزى ولاقيته ابتدى يحرك وسطه تحت منى وبقى يدخل زبره ويخرجه فى كسى وانا بتنطط (القصه حصريه على منتديات نسوانجى لكاتبها احــــــ زيدان ــــــمد) عليه ومابقتش قادره امسك نفسى وسيبت شفايفه وبقيت اتأوه ومحمود سمع اهاتى ولاقيته بيزود فى سرعه نيكه ليا وبقى ينيكنى بسرعه متوسطه وهو ماسكنى من بزازى بأيديه الاتنين وانا مش عارفه امسك نفسى واهاتى وهو بيسمع اهاتى ويهيج اكتر ويزود فى سرعه نيكه اكتر لحد ما بقى ينيكنى فى كسى بأقصى سرعه عنده وانا من هيجانى مابقتش قادره اكسك نفسى وماحسيتش بنفسى غير وانا بجيب عسل كسى على زبره وهو لسه جوا كسى ونزلت على شفايفه ابوس فيها بهيستريا بي هو ماسابنيش واستمر فى نيكه فى كسى لحد ما جيه يجيب لبنه راح مخرج زبره من كسى وجاب بره وفى اليوم دا محمود ناكنى 4 مرات فى اوضاع مختلفه وفى الاخر خدنى فى حضنه ونمنا ومن يوميها بقى محمود اخو جوزى فى ال45 يوم اجازه بيتوع جوزى واول ما جوزى يسافر محمود ياخد دورى ويبقى هو جوزى بقيت السنه
أنا شاب مصري اعيش في منطقة مزدحمة لا يوجد لدي خبرة مع النساء ألا من مواقع السكس في يوم كنت قد ذهبت إلى صالة الجيم لاتمرن و عند انتهاء التمرين ذهبت للمنزل وأنا طالع على سلم وجدت مرات عمي سناء بندلعها سوسو وكانت بتغسل في الدرج فلما شفتها وقفت وانصدمت من منضر بزازها الملبن وكانت لا ترتدي اندر فضهر كل بزها فوقفت و دردشت شوي معها وأنا انضر الى بزازها الطرية فطلعت على بيت بسرعة قبل ما يبان زبي انو انتصب فطلعت روحت على حمام ضربت عشرة على منضر بزازها وكان نفسي امصهم فخلص روحت نمت وتخيلت احلا بزاز سوسو على زبي الكبير فقررت اني تاني يوم انيكها نمت ولما صحيت فطرت وروحت على الجامعة صراحة شتت تفكير صرت طول الوقت اتخيلها قدامي فلما روحت كانت امي عاوزة تتسوق فقالتلي انزل على مرات عمك سوسو واتغدى عندها فأنا انبسطت واقولتدي فرصتي عشان انيكها نزلت عندها وكان عمي في الشغل
صور سكس - سكس ام وصبي سكس امهات - قصص سكس - صور كس - قصص نيك سكس - اب ينيك بنته - تحميل سكس عائلي - سكسي محارم - صور نيك متحرك - نيك اختة - مقطع نيك - نيك اخوات - سكس محارم امهات - سكس اخوات عراقي - نيك جامد - صور سكس جماعي - سكس حصان - صور سكس متحركه - سكس حيوانات مع بنات - نيك محارم مترجم - نيك مترجم محارم - نيك الاخت - نيك محارم - نيك اخت زوجتي - تحميل نيك عربي - مقطع نيك مصرية - تنزيل سكس مصرية - ابن ينيك امه - قصص سكس امهات - سكس جوهرة - سكس دينا
بروح بالليل فدخلت سلمت عليها و قعدت اتفرج على مسلسل وهي راحت تحضر الغدا فروحت وراهازي كاني بدي اخد ازازة مية وحكيت فطيزها الملبن الكبيرة رحنا اتغدينا وكان زبي منتصب مبين وسوسو منتبها وبتطلع عليه و بندردش بعد ما خلصنا راحت سوسو و حضرت كاسة قهوة ادتني القهوة وقلتلي رايحة استحمى فقلت دي فرصتك عشان تنيكها وهي بتستحما رنيت على تلفونها واخدت قولتلها في اتصال عليك ففتحت باب الحمام تاخد التلفون رحت أنا خابط باب الحمام وداخل عليها وشوفت احلا جسم مرا بزاز كبيرة وخصر منحوت وكس عليه شوية شعر محلياه مسكتها وطبيت بوس فيها وهي تخبط في وتصرخ واول ما دخل زب في كسها هديت وبدت تتجاوب معي وامص بشفايف بعض ونزلت على بزازها هريتهم مص ورجعت كملت نيك في كسها فوقفت واقلتلي تعالى على سرير حملتها زي العروسة وعلى غرفة النوم بعد ماهريت بزازها مص روح على كسها مصيتة لحد ما جابت مية كسها. ولفيت طيزها ودخلت زبي في خرم طيزها كان واسع كان عمي ينيكها في طيزها . فرحت طالب نيك في طيزه لحد ما جبتهم جواها وص ت كل يوم انزل انيكها لمدة سنتين
اخ ينيك اخته - سكس حيوانات وبنات - سكسي كلاب - صور سكس متحركه - نيك اخوات - نيك جامد - سكسي امهات - سكسي محارم - مقاطع نيك - نيك اخته - اب ينيك بنته - نيك الاخت - نيك اخت زوجتي - تنزيل سكس عائلي - ابن ينيك امه - قصص سكس امهات - نيك امهات - سكس جوهرة - نيك مصري - سكس صافيناز - قصص نيك - نيك مصري - سكس كلاب - سكس حمير - سكس نساء مع حيوانات - سكس اخ واخته - نيك عائلي - تنزيل سكس محارم - صور سكس عربي
المره ديه انا هاحكى القصه الحقيقيه إلى لما حبيت اغير فيها القصه كانت زى الزفت بدون مقدمات بعض الأحداث واقعيه من القصه القديمه زى أن ابويا اتجوز مراتو وانا فى أولى إعدادى وهى كانت صغيره جدا وكانت يتيمه امها اتوفت قبل ما ابويا يتجوزها بسنه وهى كانت حرفيا زى ما الكتاب بيقول عود بطل وكانت عندها 26 سنه وابويا وقتها كان عندو 48سنه وكان قاعد فى الكويت وفعلا كانت غريبه ارتباط واحده زيها بوالدى لأنه غير ده كلو كان هايسبها معايا فى مصر وفعلا هى كانت حنينه جدا عليا وطول عمرها لبسها فى البيت قمصان نوم قصيره وده كان بيبين جمالها الفتاك وفعلا فضلت انام فى حضنها لحد مانكتها مابداتش احس بيها غير لما دخلت الكليه كنت فى مره بجيب حاجه وجيت و سمعت اهاتها انا افتكرتها بتخون والدى عشان هى إلى كانت بعتانى المشوار ده بس لما بصيت من مكان المفتاح لقيتها بتلعب فى كسها فاعرفت بهيجانها وبدأت لما انام فى حضنها احس بنفسها السخن فى شعرى كان بيبقى نفسى اكل صدرها بس كنت بخاف ليحصل حاجه وتقول لوالدى فاستنيت الايام هى إلى تحبها
اقسام سكس ساخنة عبر العناوين التالية : سكس مترجم - سكس امهات HD - افلام سكس مايا خيلفة
وفعلا كنت مره فى اوضتى كنت مشغل فيلم سكس وكنت بفك عشره وماكنتش قافل الباب كويس اخدت بالى أنها شافتنى كملت ضرب العاشره حسيت بمحن عنيها على زبى وبعدها بحبه كانت طلعت اللبس من المنشفه وندهت عليا ووهى بتحط اللبس الخروج بتاعى بعد ما كوته على ايدى خبط ايدى فى صدرها الأمر إلى تجاهلته مع انها دائما لما حاجه زى كده بتحصل بتقولى حاسب يا كريم عيب حاجات زى كده ولما رجعت أشيل لبس خروجها عشان اوديه اوضتها المره ديه مسكت صدرها وضغطت عليه براحه عرفت انها مستسلمه وفعلا لما جينا بالليل نزلت ايدى من ورا رقبتها بس لبره أنها تبقى لمسه صدرها من الجنب قعدت احرك صبعى الأمر إلى خلانى احرك ايدى لغايه لما بقى على صدرها الأمر إلى هى بادرته بابتسامه وبصتلى وقالتلى الفيلم حلو اوى بص عينيها كانت ممحونة اوى إلى خلانى اضحك وقول اه و انا بحرك صدرها وفضلت احرك صدرها واقفش فيه لغايه لما تأكدت أنها سابت صدرها ليا إلى جرانى وخلانى ادخل ايدى والعب فى صدرها وبعدها بشويه نمنا والى كان وشى فى صدرها إلى بدأت احرك شفتى عليه إلى كان بينفدها بس ونمنا وتانى يوم كنت بستغل اى حاجه اساعدها فيها عشان امسك صدرها وتانى يوم لما
مواضيع اباحية عبر العناوين التالية : سكس فنانات - سكس حصان - صور سكس محارم - سكس اخوات نار - افلام نيك جديدة - صور محارم - سكس سارة جاي - افلام سكس جديدة - كلب ينيك بنت - حصان ينيك بنت - قصص سكس جديدة - سكس كلاب - سكس نسوانجي - سكس ام وبنتها
رجعت من برا ودخلنا ننام استغربت أنها مديانى ضهرها إلى كانت اول مره تنام كده وكان واضح أنها عاوزه عشان عمرى ماحضنتها واحنا نايمين كده وكان القميص مرفوع من عنده رجلها كان لحد اول طيزها الأمر إلى اطلب منها تحط راسها على ايدى وفعلا رفعت راسها ونامت على ايدى و بدأت احط ايدى على صدرها براحه عشان اتاكد وبدأت اقفش فى صدرها وقمت مطلعهم بره القميص وكانت اول مره اشوف حلماتها الوردى إلى اول ماشفتهم هجت ماحستش غير وانا مادد ايدى على حرف القميص ومعرى طيزها و قمت ضاربها حته ضاربه وبدأت اقفش فى طيزها الى خلانى احس بنشوتها خلاص قمت رازع دماغها فى المخده وقعدت الحس خرم طيزها وكسها وبعدين قلبتها على وشها وقلعتها القميص وشوفت كسها الابيض الوردى إلى زى افلام السكس وفشختو لحس وبعد كده مصيت صدرها المبين وبدأت انيكها من كسها إلى كان ضيق اوى إلى كان يعتبر بكستو و ولا خرم طيزها الى يدوب جيت ادخل راسو لقيتها بتصوت اقعدت اوسعو بصوابعى وبدأت ادخل زى فى طيزها حته حته وقضيت احلى يوم فى حياتى وعلى الحال ده بقالنا تلت سنين
قصص سكس - سكس ام وابنها - سكس ام وصبي - قصص سكس مصوره - تنزيل سكس - سكس امهات - سكس عائلي - مقاطع نيك - سكس بلدي - تحميل سكس محارم - تحميل نيك - مقاطع سكس ساخنة - افلام سكس حيوانات - تنزيل سكس مصري
مره رحنا المزرعه انا وخواتي الصغار موضي وصالحه مع ابوي وكنا صغار ورحنا حوش الغنم وشفنا التيس يركب فوق الغنم ينيك وضحكنا ورحنا بيت شعبي بمزرعتنا مهجور دخلنا وكنت ادخن وموضي وصالحه معي...
مواضيع سكس محارم واباحية ساخنة مختلفة : صور بزاز - تحميل نيك محارم - سكس ام وصبي - شاهد جنس محارم - افلام سكس جديدة - كلب ينيك بنت - افلام سكس مايا خليفة - نيك محارم مترجم - قصص سكس مصورة - صور نيك متحركه - صور محارم - سكس نيج امهات - سكس اخوات - مقاطع سكس حصان - سكس سارة جاي
وقالت موضي ابغى ادخن قلت تعالي جنبي وجلست جنبي عطيتها السيجاره وولعتها واعلمها كيف تشرب الدخان هي وصالحه وقلت شفتو التيس ينيك الغنم ويركب فوقها ويضحكون وموضي ممحونه قالت نسوي مثلهم وصارت تمشي على يدها ورجولها مثل الغنم وتضحك قالت صالحه سوي مثلي وتوحه تسوي مثلها تمشي على اربع جنب موضي يمشون قدامي وانا وراهم ويقلدون صوت الغنم
مواضيع سكسي مثيرة - نيك متحرك - صور نيك متحرك - تحميل افلام سكس - افلام نيك محارم - صور سكس متحركة - صور سكس امريكي - تحميل سكس - قصص نيك محارم - مقاطع سكس اجنبي - سكس مايا خليفة - نيك حيوانات - صور سكس محارم - صور نيك محارم - تحميل سكس ساره جاي
*وموضي تهز مكوتها تقول اركب فوقنا انت الفحل التيس وركبت فوق موضي وزبي مقوم وطيزها مربرب لحمه واحكه بين شطيانها وصالحه جنبها ونزلت ركبت فوق توحه وموضي ممحونه تطالع فينا وتلمس مكوتها بيدها اح ياتوحه والبق لها ومسكت مكوة موضي المس شطيانها وانخشها ابعبصها قالت موضي مايصلح كذا نفصخ احسن ورفعت قميصها وشفت مكوتها ولابسه كلسون ابيض عليه قلوب قالت فصخ انت وفصخت وشافت زبي مقوم ضحكت وقالت ي****
مواضيع اباحية مثيرة : نيك حيوانات - افلام سكس اجنبي - سكس امهات - سكس اخوات - ولد ينيك امة - سكس ام وابنها - صور كس - سكس ام وبنتها - سكس كلاب - تحميل نيك - سكس نسوانجي - مقاطع نيك محارم - سكس مصري صعيدي - سكس مصري عائلي - سكس عائلي جديد - صور بزاز
فصخ كلسوني وشف شغلك وافصخه اح والمس مكوتها واصفق شطيانها وتضحك بمحنه تقول كبيره مكوتي قلت ايه وقالت ممحونه تبغى زب وطلعت زبي واركبها مثل الغنم وزبي بين شطيانها وصوتها اح اه اي ام وتهز مكوتها وترصها على زبي وقالت دخله واتفل بخرقها وادخل راس زبي وقالت اي اح يعور ودفيته وتلقمه للخصوه قلت اح ياقحبه وسيعه وتضحك واشتغلها وصفق خصياني بشطيانها وامسك صالحه ابطحها فوقها وافرش كسها وادخله بخرق موضي والمس مكوة صالحه اح ونزلت جوا بخرق موضي
مواضيع اباحية جديدة - سكس حيوانات - حصان ينيك بنت - تحميل سكس عربي - مقاطع نيج عراقي - سكس ام وابنها - نيك حيوانات - ولد ينيك امه - سكس نسوانجي - سكس ام وبنتها - قصص سكس مصورة - قصص سكس محارم - مقاطع سكسي - افلام سكس امهات - مقطع نيك - تحميل افلام سكس
وثاني يوم طلعنا من المدرسه وتغدينا ونامو اهلي وشفت اختي موضي وقلت لها نطلع المخزن بالسطوح وضحكت قالت ليش وش تبي قلت ابغاك قالت طيب اطلع وبلحقك طلعت وجتني وقفلت الباب وتبسم وضميتها مصمصتها وهي ممحونه وتمسك زبي طلعته وتمص قلت اح ياقحبه ومسكتها فصختها وكان معها فازلين ودهنت زبي وخرقها وجلست على زبي وقامت تطامر فوقه وشوي قلبتها ونامت على ظهرها ورفعت رجولها كساسي واشتغلتها نيك الين نزلت جوا بخرقها
افلام سكس حيوانات - تحميل افلام سكس - قصص سكس - افلام سكس - صور سكس - سكس امهات - سكس عراقي - سكس حيوانات - نيك حيوانات - تنزيل سكس عائلي
المره ديه انا هاحكى القصه الحقيقيه إلى لما حبيت اغير فيها القصه كانت زى الزفت بدون مقدمات بعض الأحداث واقعيه من القصه القديمه زى أن ابويا اتجوز مراتو وانا فى أولى إعدادى وهى كانت صغيره جدا وكانت يتيمه امها اتوفت قبل ما ابويا يتجوزها بسنه وهى كانت حرفيا زى ما الكتاب بيقول عود بطل وكانت عندها 26 سنه وابويا وقتها كان عندو 48سنه
مواضيع سكس جودة عالية - سكسي - سكس امهات - سكس اخوات - نيك امهات - مقاطع نيك - مقاطع سكس - سكس حيوانات - نيك حيوانات - سكس كلاب - سكس حصان - تحميل سكس - قصص سكس محارم
وكان قاعد فى الكويت وفعلا كانت غريبه ارتباط واحده زيها بوالدى لأنه غير ده كلو كان هايسبها معايا فى مصر وفعلا هى كانت حنينه جدا عليا وطول عمرها لبسها فى البيت قمصان نوم قصيره وده كان بيبين جمالها الفتاك وفعلا فضلت انام فى حضنها لحد مانكتها مابداتش احس بيها غير لما دخلت الكليه كنت فى مره بجيب حاجه وجيت و سمعت اهاتها انا افتكرتها بتخون والدى عشان هى إلى كانت بعتانى المشوار ده بس لما بصيت من مكان المفتاح لقيتها بتلعب فى كسها فاعرفت بهيجانها وبدأت لما انام فى حضنها احس بنفسها السخن فى شعرى كان بيبقى نفسى اكل صدرها بس كنت بخاف ليحصل حاجه وتقول لوالدى فاستنيت الايام هى إلى تحبها وفعلا كنت مره فى اوضتى كنت مشغل فيلم سكس وكنت بفك عشره وماكنتش قافل الباب كويس اخدت بالى أنها شافتنى كملت ضرب العاشره حسيت بمحن عنيها على زبى وبعدها بحبه كانت طلعت اللبس من المنشفه وندهت عليا ووهى بتحط اللبس الخروج بتاعى بعد ما كوته على ايدى خبط ايدى فى صدرها الأمر إلى تجاهلته مع انها دائما لما حاجه زى كده بتحصل بتقولى حاسب يا كريم عيب حاجات زى كده ولما رجعت أشيل لبس خروجها عشان اوديه اوضتها المره ديه مسكت صدرها وضغطت عليه براحه عرفت انها مستسلمه
مواضيع سكس ساخنة : سكس - افلام سكس - سكس حيوانات - سكس مصري - سكس عربي - سكس امهات - سكس محارم
وفعلا لما جينا بالليل نزلت ايدى من ورا رقبتها بس لبره أنها تبقى لمسه صدرها من الجنب قعدت احرك صبعى الأمر إلى خلانى احرك ايدى لغايه لما بقى على صدرها الأمر إلى هى بادرته بابتسامه وبصتلى وقالتلى الفيلم حلو اوى بص عينيها كانت ممحونة اوى إلى خلانى اضحك وقول اه و انا بحرك صدرها وفضلت احرك صدرها واقفش فيه لغايه لما تأكدت أنها سابت صدرها ليا إلى جرانى وخلانى ادخل ايدى والعب فى صدرها وبعدها بشويه نمنا والى كان وشى فى صدرها إلى بدأت احرك شفتى عليه إلى كان بينفدها بس ونمنا وتانى يوم كنت بستغل اى حاجه اساعدها فيها عشان امسك صدرها وتانى يوم لما رجعت من برا ودخلنا ننام استغربت أنها مديانى ضهرها إلى كانت اول مره تنام كده وكان واضح أنها عاوزه عشان عمرى ماحضنتها واحنا نايمين كده وكان القميص مرفوع من عنده رجلها كان لحد اول طيزها الأمر إلى اطلب منها تحط راسها على ايدى وفعلا رفعت راسها ونامت على ايدى و بدأت احط ايدى على صدرها
عناوين اباحية ساخنة : سكس محارم - سكس امهات - سكس مصري - تحميل سكس - سكس حيوانات - قصص سكس - سكس عربي - افلام سكس محارم - افلام نيك - تحميل نيك
براحه عشان اتاكد وبدأت اقفش فى صدرها وقمت مطلعهم بره القميص وكانت اول مره اشوف حلماتها الوردى إلى اول ماشفتهم هجت ماحستش غير وانا مادد ايدى على حرف القميص ومعرى طيزها و قمت ضاربها حته ضاربه وبدأت اقفش فى طيزها الى خلانى احس بنشوتها خلاص قمت رازع دماغها فى المخده وقعدت الحس خرم طيزها وكسها وبعدين قلبتها على وشها وقلعتها القميص وشوفت كسها الابيض الوردى إلى زى افلام السكس وفشختو لحس وبعد كده مصيت صدرها المبين وبدأت انيكها من كسها إلى كان ضيق اوى إلى كان يعتبر بكستو و ولا خرم طيزها الى يدوب جيت ادخل راسو لقيتها بتصوت اقعدت اوسعو بصوابعى وبدأت ادخل زى فى طيزها حته حته وقضيت احلى يوم فى حياتى وعلى الحال ده بقالنا تلت سنين
مواضيع اباحية ساخنة : صور كس - صور سكس - صور نيك - نيك حيوانات - قصص سكس - سكس محارم - سكسي - تحميل سكس - مقاطع نيك - قصص سكس محارم - تحميل سكس - سكس امهات - سكس اخوات - سكس مشاهير
سكس مصري - صور سكس - شات سكس - سكس امهات - سكس محارم - قصص سكس - سكس حيوانات - قصص سكس نسوانجي - نيك بنت مصرية - سككس مصري - سككس عراقي
وحملونى الطالبات الى الادارة وكانت مدارسنا من المدارس المشهورة في المنطقة وكانت فيها عيادة طبية فعندما فقت كنت شبه نايمة وشبه صاحية لكني لا اعلم ماذا يحصل من حوليا ولكنى احسست بشئ غريب يدور من حولي ولكني استغفلت الامر وسويت نفسي نايمة ولكن بعد عدة دقائق استطعت ان اعرف ما يدور من حولي وكنت افتح نصف عين لأرى ما يدور من حولي واذا بالدكتوره التي تعمل بالعياده في المدرسة تلمس فخذي ولقد شلحت نص سروالي فلم استطع الكلام وبقيت على حالتى هذه وهي تلمس فخوذى وتبوسهم وانا في نظرهم مغمى علي وبعد بضعة دقايق ادخلت اصباعها في كسى تحسس عليه وانا احاول ان اكتم اهاتي لكي لا تشعر ويلتف نظرها فلم تلبث الا بضعة دقائق وقامت والبستنى السروال وخرجت من الغرفه فغابت لفتره عشر دقايق واذا بها تدخل مرة اخري وسمعت بالباب ينفتح ثم يقفل بالمفاتيح ثم اتت لي واسمعها تقول ان لهذا اجمل شئ حصل لها لانني كنت معروفة لدي بنات المدرسة بالجمال والرقة , وكانوا يسمونني بالمدرسه دلوعة المدرسه او سكسية المدرسة لما فيني من دلع واثاره فاتنة واذا بالدكتوره تحاول ان تقلبنى وانا اساعدها بقلب نفسى لها واذا بها تشلح سروالي مرة اخرى واذا بها تفتح طيزي وتلحس لي خرم طيزي وانا وقتها حسيت في قمه السعاده لدرجة اني نسيت نفسي اني مريضه وتعبانة .
سكس - افلام سكس - سكس مصري - سكس عربي - صور سكس - افلام سكسي - سكسي - تحميل سكس - عرب نار - سكس محارم - سكس محارم امهات - تحميل سكس - محارم
ادخلت اصباعها بقوه ومن شده الالم قلت لها لا يا دكتوره مش كدا فا اذا بها تقفز من شدة الخوف وتقول لي انتي صاحية فأنا لم اعرف بماذا اجيب وقالت لى من امتى وانتى صاحيه فقلت لها من قبل ما تطلعى من الغرفه فقالت لي اجل شوفتي وسمعتى كل حاجة قلت لها وحسيت بكل شىء فقامت تترجي فيا اني ما اعلم اي احد فوعدتها انى ما راح اقول لاحد الا اذا اعترفت لى هل هي اول مرة تجرب معايا او انها جربتها مع طالبات اخري من قبل فقالت لي سوف اقول لكي لكن توعديني اننا نكمل ما بدأناه فقلت لها ماشي فقالت لي انها فعلت هذا الامر مع بنات تاني محد يتوقع انه في يوم من الايام يصير معاهم كذا والذي ادهشني انها سوت مع اعز اصدقائي وادهشني اكثر واكثر انها فعلتها مع اختى التي تصغرني في العمر فقالت لي دعينا نكمل ما بداناه واحكي لكي القصة فيما بعد فقلت لها حاضر يا دكتوره .
سكس محارم - سكس محارم - محارم - موقع سكس محارم - سكس - نيك محارم - صور سكس - sex
فقامت تخلع لي ملابسي وانا احاول ان اساعدها فعندما شلحت التنوره والتفتت عليها فاذا ا بها عارية تماما امامي واذا بيها تبوسنى في خدى ورقبتى ثم تنزل الا ان وصلت لفمى وقعدت تبوس في فمى وتمص لسانى الا ان حسيت انه لساني راح يطلع ويقعد بفمها ثم نزلت الى بطنى وهي تبوس وتبوس وتبوس ثم نزلت الى كسي ثم اخذت تبوس فيه من كل ناحية ثم اخذت تلحس كسي وانا ساخنه من شدة المتعة والهيجان فلم استطيع التحمل واذا بيدي لا اراديا تتجه الى طيزها والمس طيزها وادخل اصابعي بطيزها فاذا بفتحة طيزها مفتوحه لدرجة اني ادخلت يدي كلها ولا حسيت بشئ ولكن كان في شدة الجمال والروعه ثم اخذت تبوس فيا ثم اتت الي وقالي لي سوف اضع من كسى على فمك وانتي تضعى كسك على فمى وكلا منا يلحس كس الاخري فهزيت راسى بالموافقة ولكنى كنت غشيمه لانني لا اعرف كيف الحس لها كسها ولكن هي كانت خبيرة جدا فاستمريت بلحس كسها لعدة دقائق ثم توقفت من شدة المتعه التي كانت تغمرنى وكنت اصرخ بشكل غير طبيعي لدرجة انها كانت تقول لي لا تصرخي هتفضحينا وهي تلحس لى كسى الى ان احسست بالرعشة فأحسست بشي غريب ينتابنى ما ادري ماهوا ولا كانني عندما قلت لها خلاص وانا اصرخ اااه اااه وهى تقول لي انت اجمل بنت رأيتها بحياتى وانا اصرخ واقول اه اه وهي مستمره في اللحس الا انا نزلت كل ما كان مخزن بي وعندما قامت وقالت اسمتعتي ؟
صور سكس - صور سكس - سكس - قصص سكس - سكس محارم - صور سكس - صور سكس - سكسي - افلام سكس - تحميل سكس - تحميل سكس - سكس محارم - تنزيل سكس - سكس حيوانات - سكس - سكسي
فلم استطع الرد من شده الخجل وعندما قمت من على سرير العياده فاذا بالسرير كله مبلول وجلست انظر في السرير واقول في نفسي كل هذا صدر مني وعندما التفتت الى الدكتوره فا اذا هي تبتسم الي ولبست ملابسي وهي كذالك وخرجت من عندها ولا كان بي اي شئ فاذا المديره تاتي الي وتقول لي الا تردين الخروج الى المنزل انتي منهكة فقلت لها لا شكرا يا ابلة ما قصرت دكتورتنا والدكتوره تنظر لى وتبتسم فذهبت الى الفصل وانا مغمره بالسعاده ولم افهم في ذلك اليوم اى مادة تم شرحها لاني ذهنى كان سارح فيما حصل وقتها . وصرت يوميا ازور الممرضه لكي ولو على الاقل انها تبوسنى وابوسها فصرت اتحجج كثيرا بالمرض لكى تكشف على الممرضه ولكن عرفتها بأمي وصارت تاتي لنا البيت بحجة انها تدرسنا درس خصوصي لانها كانت تفهم في مادة الرياضيات وكانت تاتي لتعلمنا النيك والشرمطه بدل الرياضيات .
CATEGORY
- افلام سكس(59)
- قصص سكس(333)
- sex xnxx(157)
- UNARRANGEMENT(157)