スポンサードリンク


この広告は一定期間更新がない場合に表示されます。
コンテンツの更新が行われると非表示に戻ります。
また、プレミアムユーザーになると常に非表示になります。

القصة دي لما كان عندي 19 سنة و كان عمي يسافر كتير و اولاده صغار و فلما يسافر اروح انا انام عند بيت عمي المهم
كانت مرات عمي ضخمة شوية و بزازها كبيرة و طيزها كبيرة و مفيش كرش و هي كانت سمرة شوية و كانت تلبس قدامي روب خفيف لنص فخدها و متلبس تحتو حاجة


قصص سكس - صور سكس - xnxx - نيك شديد - سكس نحيفات - قصص سكس - تحميل سكس عنيف - تحميل نيك جديد - صور سكس ساخنة - قصص سكس .


مرة كنت عندها و هي عايزة تتحمم و هي بالحمام ندهتلي روحت لعندها و دقيت باب الحمام فتحتلي الباب و هي ملط و قالتلي خش انا اتصدم وقتها من حلاوة جسمها و بقيت متنح على باب الحمام قانت سحبتني لجوا و سكرت الباب و قالتلي انا عايزة تساعدني قلتلها اساعدك ؟ قالتل عايزة احلق شعر كسي قلتلها ماشي و هو انا كنت ميت على شان اشوف كسها قدامي المهم هي قعدت على الكرسي و سحلت نفسها شوية و فتحت رجليها و انا معي موس الحلاقة حلق شعر كسها و طيزها المنظر كان يجنن خلصت حلاقة و دهنتلها كريم معقم و كل حاجة زي الفل و خطر فبالي ليش ما اخليها تحلقلي شعر زبي و قررت انفذ قلتلها و انا عايز احلق شعر زبي


ممثلات السكس - افلامك سكس - قصص سكس - افلام نيك جديدة - تحميل سكس عنيف - قصص سكس محارم - صور سكس نساء - قصص سكس - صور سكس - سكس .


قالتلي اوك اقلع قلعت ملط قدامها و حسيت بعيونها نظرات محن المهم بلشت تحلقلي و زبي بدا يوقف و هي مبسوطة و بتبتسملي بعد ما خلصت حلاقة جابت كحول طبي و حطتلي على زبي و بضاني و كان يحرق اوي قالتي معلش استحمل هو انت لسى شوفت ايه المهم قلتله استحمي و لما تخلصي قوليلي عشان استحمى قالتلي و ليه نستحما مع بعض و شغلت الدوش و قفت جنبها و هي كل شوية تقرب مني لغاية ما لزقت فيني و بعدها دارت ضهرها ليا و طيزها التجنن و زبري وقف على الاخر و بدا يلمس طيزها و يدخل بين الفلقات كنت هموت من الهيجان قلتلها خلاص انا على اخري فضحكت ضحكة فيها شرمطة و قالتلي تعال على السرير خرجنا من الحمام ملط


قصص سكس - تحميل سكس جديد - قصص سكس - افلامك سكس - صور سكس اغراء - فيديوهات سكس - سكس ام شامبو - تحميل سكس - صور سكس - سكس .


و اولاد عمي نايمين رحما على السرير اتشطحت على ضهري و هي نامت فوقي و بلشت مص بشفايفي و احضان و بوس بعدها قلبت عليها و صرت انا فوقها و بلشت مص و لحس برقبتها و صدرها و انزل على بطنها لحد ما وصلت على الكس كان غرقان من لبنها قلتلها ايه عمي مقصر معاكي قالتلي كتير و بضحكة خبيثة كملت لحس بكسها و هي طلبت تمص زبري فعملنا وضع 69 و بنت الايه بتص كص محترفين بقينا على الوضع ده 5 دقايق و بعدها قالتلي تعال نيك مسكت زبري و افرشي كسها و لسا انا هدخلة ولا اتشلفط لوحده جوة من كتر السوائل على كسها و بقيت انيك فيها و هي تتأوه و تتلوى تحتي و تزيد محني عليها لحد وصلت لأخر قلتلها هنزل انزل فين قالتلي فبقي فشلت زبري من كسها و هي بدات تمص فيه لحد ما نزلت على وشها و بوقها و هي بدأت تلحسهم و تقلي يا عرص هيجتني اوي قلتلها عايزة كمان قالت اه عايزة قلتلها قبل قومي اعملي عشا عشان ناكل و بعدها نكمل قالت تمام .


افلامك سكس - سكس تحميل نيك - سكس رفيعين - افلام نيك صعب - صور سكس فتيات - صور سكس ساخنه - قصص سكس - قصص محارم - سكس - قصص سكس .

Saturday, December 24, 2022 22:52:12 PM قصص سكس PERMALINK COM(0)

امي رجعت للبيت وانا كنت قاعد في الصالة .


امي : اهلين حبيبي شو خلص الموظف ؟


انا : أي خلص حبيبتي ، كيف كان يومك وشو عملتي ؟


امي : ولا شي رحت زرت بيت عمك عمر ، وقضيت اليوم مع مراته سميرة وتعشيت واجيت تعشيت حياتي والا اعمل لك عشا ؟


انا : لا اتعشيت حياتي ، يلا يدك شي ؟


امي . وين طالع ؟


انا : بدي اروح اسهر مع الشباب .


امي : اومتى ناوي ترجع ؟


انا : يمكن مع ال12 بالليل .


xnxx - قصص سكس - صور سكس - سكس - نيك ساخن - تنزيل نيك اجنبي - تنزيل سكس زوجات - تحميل نيك كساس - تحميل نيك جديد - صور سكس بنات - نيك ام كبيرة - سكس بيض - تحميل سكس سمينات - افلام نيك امهات .


امي : تمام .


وامي دخلت لغرفتها وانا طلعت من البيت رحت لقهوة ولما وصلت فتحت موبايلي وطلبت قهوة وشعلت سيجارة ، لما اجاني اشعار انه امي بتحكي مع حدا ع الوتس في الأول فكرتها مع تحكي مع منير وتقول له اني طلعت لحتى يجي يسهر معها ، بس اتصدمت لما شفت اسم الشخص "عمر " ، معقول يكون عمي اخ ابي الكبير ؟


وكانت فحوى الدردشة كالآتي :


شهيرة : حبيبي .


عمر : ايوة ي لبوتي ، ما شبعتيش من زبي والا أي؟ هههه .


شهيرة : وانا اقدر اشبع من زبك الكبير ي فحلي .


عمر : شو لابسة ي لبوة ؟


وامي بعتت صورة لعمر وهيا ع سريرها : عريانة ملط ، وامير راح يسهر مع رفقاته شو رايك تجي تونسني ؟


عمر : في الطريق ي لبوة .


وعمر قفل الدردشة وانا غيرت ع الكاميرا الي في الصالة واستنيت شوي وسمعت صوت الجرس بيرن وشفت امي طالعة من غرفتها مش لابسة الا كلوت فتلة اصفر ، بيبين طيزها البيضاء الكبيرة وبزازها البيض بيلعبوا بالهوا وبيترجوا وهيا بتمشي لحتى شافت من العين السحرية وفتحت الباب وشفت عمي عمر أخ ابي الكبير داخل على امي وسكر الباب ، وبدون مقدمات شفاف عمر نزلوا ع شفاف امي وبدا يبوس فيها ويمص لسانها وامي مسكت زبه الي عامل خيمة في البنطلون ويدين عمر مسكوا فلقات طيزها وبدا يلعب بيهم ويضربهم وبعدها ترك شفاف امي ونزل ع بزازها وبدأ يمص ويرضع بزازها ويعض حلماتها البنية الواقفة من شهوتها اللبوة .


امي : ااااه اممم مص بزازي حبيبي اوووووف مص بزاز مرة اخوك اللبوة ااااااه ويلي منك .


وشهيرة طلعت زب عمر من السروال وبدت تجلخ له ، وهو بيمص بزازها كبرت الشاشة ع زبه ولقيته قريب من زبي ، وبعدها امي نزلت ع ركبها وبدت ترضع زب عمر وتمص بيوضه وهو قلع ملابسه وصار عاري مع امي الي بترضع له زبه .


سكس - سكس نيك - قصص سكس - صور سكس - نسوانجي - سكساوي - سكس شراميط - تحميل سكس مصري - تحميل نيك ساخن - افلام نيك كساس - تنزيل افلام سكس - سكس زنوج .


عمر : ااااه مممم مصي زبي ي لبوة اوووووف ارضعي زبي ي شرموطتي ي متناكتي اااااه .


وعمر وطا شوي وضرب فلقات طيزها ، وزينب بتبلع زبه ولا اجدع بورن ستار ، وبعدها عمر وقف شهيرة عالحيط الي بالصالة وضرب فلقات طيزها وقلع لها الكلوت وبدا ياكل كسها من ورا .


شهيرة : اممممم اااااه كول كسي حبيبي اوووووف كول كس اللبوة مرة اخوك الخووووول اااااه .


وبعدها عمر وقف وراها وبدا يحك راس زبه ع شفاف كسها ، بيسخنها ويمحنها ع زبه .


شهيرة : دخل زبك حبيبي اووووف احححح دخله بقا كفاية تعزييب ااااااه .


عمر : قولي عايزة أي ي لبوة .


شهيرة : عايزة زبك في كسي ، عايزاك تفشخني وتريحني اوووووف اااااااه نكني ي ذكري نكنيييي.


وعمر دخل زبه كله في كسها وبدا ينيك فيها ويضرب فلقات طيزها .


شهيرة : ااه ااااه ااااااااه ويلي ويلي ويلي من زبك حبيبي اووووف نكني نكني ااااااه نيك قحبتك اااااه .


عمر : بتحبي لما افشخك ي متناكتي ي لبوتي اححح كسك زي الفرن ي لبوة .


شهيرة : ايوة ي سيدي انا لبوتك بس نكني وطفي ناري ااااه .


وعمر طلع زبه من كسها وشهيرة نزلت ع ركبها وبدت ترضع زبه وبيوضه وتذوق طعم كسها من على زب عمر .


عمر : يلا ي لبوة عايز اركبك ع سرير العرص اخويه هههههه .


شهيرة : امرك حبيبي .


وعمر رفع خديجة بين يديه ومشى بها لدار نومها ورماها عالسرير وشهيرة لفت ع يديها ورجليها زي الكلبة وبدت ترضع زب عمر وتمص بيوضه وهو بيلعب بطيزها وبيضربها ، وبعدها شهيرة عملت وضعية السجود واجا عمر رد زبه لكسها وبدا يركبها من ورا وينكها بسرعة وبقوة .


شهيرة : اااه ااااااااه ي كسي اوووف ويلي ويلي ويلي ااااااااه رح جيب رح جيب رح جيب ااااااه رح جيييييييييب !!!.


وشهيرة بدت ترجف قبل ما تجيب شهوتها ع زب عمر ، وبعدها عمر نام ع ظهره .


عمر : تعالي ي لبوة اقعدي ع زبي ي متناكة .


شهيرة : امرك ي فحلي .


واجت شهيرة قعدت ع زب عمر وبدت تنط ع زبه وهو بيمص بزازها .


شهيرة : اااه اااه اووووووف يخرب بيت زبك لك هذا زب رجل عمره 63 سنة يخرب بيتك هتفشخني اااااااااه .


عمر : قربت جيب ي لبوة عايزاهم فين ؟


شهيرة : جيب بكسي طفي نار كسي يخرب بيت زبرك املا كسي بلبنك ي ذكري اااااااه .


عمر : خذي لبني ي شرموطة ي متناكة .


وعمر فجر لبنه في عمق كس امي وبعدها امي نزلت من ع زب عمر وبدت تمص له زبه وتنظفه له بينما لبنه بيقطر من كسها .


عمر : يلا بكفيك ي لبوة .


شهيرة : كمان واحد ثاني حبيبي بترجاك .


عمر : ههههه لا بكفيك اليوم ي شرموطة لاني عارفك مش بتشبعي ي لبوة ي متناكة .


شهيرة : افففففف مثل ما بدك.


وعمر طلع من الغرفة عاري وراح للصالة اخذ ثيابه لبسهن وطلع وانا هذا كله عامل له تسجيل فيديو.


وانا بفكر : لكن بتتناك من عمر كمان ، معناها لما قالت انها راحت عند بيت عمي وانا بركب الكميرات اكيد عملوا حفلة ، بس انا عارف هعمل أي ههه .


وانا رجعت عالبيت وأول ما فتت رحت ع غرفة نوم امي لقيت الباب مفتوح وامي نايمة عارية لساتها مثل ما تركها عمر .


انا بهمس : رح خليك لبوة ليا انت وكل نسوان العيلة ي شرموطة هههه.


ورحت ع غرفتي قلعت ثيابي ودخلت سريري عاري ورغم انه زبي كان كثير واقف وكنت كثير ممحون بس ما قبلت اضرب عشرة لبكرا هههه ، ونمت وانا ممحون وبفكر شو مخبي لي بكرا.


ثاني يوم انا فقت قبل ما تجي امي تصحيني وفكرت شو رح اعمل باللبوة امي لما تصير لبوتي لقيت زبي وقف لحاله زبي الحديد (زبي طوله 22 سم) ولما سمعت امي بدق عالباب عملت حالي وشوي وامي دخلت غرفتي لابسة ترينج اسود وفانيله وامي اتسمرت بمكانها لما شافتني نايم عاري ، وضلت تبص لزبي ، وامي قربت مني وهيا بتهمس .


شهيرة : ويلي شو كبير اكبر من منير ومن عمر اووووف صرت ممحونة ع زب ابني هلأ امممم .


وجربت تشوف اذا انا نايم : امير حبيبي قوووم ، امير .


هلأ عملت حالي بفيق : امممم هلأ هقوم ي امي لحظات بس .


وامي قامت وطلعت من الغرفة بس قبل ما تطلع لقيتها طلعت تلفونها واخذت صورة لزبي ، وعرفت انها بدت تستوي بس ما استوتش.


انا بهمس : اوعدك ي لبوة قبل ما يخلص اليوم هتكوني بتنطي ع زبي ي شرموطة ههههههه .


سكس HD - قصص سكس - صور سكس - تنزيل نيك خلفي - تحميل نيك اخوات - تحميل سكس مساج - تحميل سكس خلفي - تنزيل سكس نسوان - تحميل مقاطع نيك - تنزيل سكس ءىءء .

Friday, December 23, 2022 21:59:53 PM افلام سكس PERMALINK COM(0)

اخي محمود كان ضابطا بالجيش وتعرض لحادث اثناء قيامه بالعمليات التدريبية مع جنوده فقد انفجر فيه شئ اثناء العمليات ولكنه خرج منها سليم إلا بعاهة واحدة فقط وهي التهام النار لقضيبه وشوهته تماما حتي اصبح عاجز جنسيا بالمره ،، وعندما كنت ازوره في بيته واحيانا ابيت عنده ولكن في احدي الليالي وانا عنده وفي منتصف الليل نهضت للذهاب الي الحمام فوجدت بابه مغلقا فعرفت ان هناك من يقضي حاجته فيه فانتظرت في الصالون وانا ادخن سيجارة حتي انتهيت وقمت الي الحمام مرة اخري وجدت بابه مازال مغلقا فطرقت عليه ولكن لم يكن هناك رد ممن بداخله فاعتقدت ان الباب قد اغلق بفعل تيار الهواء واغلق من الداخل فجائتني فكرة ان اذهب من باب البلكونة الخاصة به واحاول الدخول لمعالجة قفل الباب من الداخل وبالفعل وبعد ان دخلت بلكون الحمام من الخارج رأيت باب البلكونة مواربا بعض الشئ فوجدت سماء زوجة اخي داخل الحمام وهي تجلس علي الحمام وتضع اصبعها في كسها وهي تقلب مجلة جنسية وهي في قمة الهيجان فانتصب زبري حتي كاد ان يخرج من مكمنه ولكني اثرت السلامة ورجعت من حيث أتيت وانا افكر في كسها المنتفخ الاحمر بلون الدم ورجلها ووركها ناصع البياض وتضع في قدمها من اسفل خلخال ذهب وانا عائد افكر في كل هذا سمعت صوت قادم من غرفة ابنته وردة ولم احاول ان اتبين الامر ولكن سمعت صوت همهمات وكأن أمراة تتناك ففتحت الباب ببطء وهدوء فرأيت وردة وهي تفعل نفس الشئ تضع اصبعها في كسها وهي جالسة امام الكومبيوتر تتحدث مع احد الشباب الذي ينيكها من خلال النت فتراجعت ورجعت الي غرفتي وانا افكر في كل هذا وكلي هيجان وزبري ينتصب حتي كاد ان يختنق من زنقته فلم استطع المقاومة اكثر من هذا فاخرجت زبري وانا ادلكه ومارست العادة السرية حتي اطلق زبري حليبه المكتنز داخله واويت الي فراشي وفي الصباح دخلت علي سماء زوجة اخي تطلب مني ان اساعد اخي محمود في شئ يريده وتركتها وانا افكر في ما رأيت وعرفت ماذا يريد وعدت الي غرفتي ارتدي ملابسي فرأيت سماء تنظر علي الارض الساقط فوقها لبن زبري وعندما رأتني خرجت مسرعة فشعرت بالخجل وانا اتسائل لماذا لم امسح لبني بعد ان قذفته المهم بدأت ارتدي ملابس الخروج وعادت سماء مرة اخري تسالني ماذا سافعل مع محمود فرايتها تنظر الي البوكسر الذي ارتديه وكم حجم زبري الظاهر فيه فتحركت شهوتي ولكني تمالكت نفسي وخرجت مع محمود وبعد ان انتهينا من قضاء ما كنا سنفعله عدنا وأنا اقرر الا ابيت عنده مره اخري.


قصص سكس محارم - قصص سكس - قصص محارم - قصص نيك - سكس محارم - افلام نيك - تحميل سكس - سكس - xnxx - ءىءء - السكس - نسوانجي - سكس نار - افلام نيك - افلام سكس .


المهم مر اكثر من اسبوع وانا اطمئن علي محمود تليفونيا حتي كان اليوم التي اتصلت بي سماء وهي تطلب مني المجيئ لان محمود في حالة سيئة جدا وبالفعل ذهبت اليه وكان بالفعل متعبا جدا فاستدعينا الطبيب الذي جاء وقرر اعطاءه حقنة مهدئة حتي تمر هذه الحالة النفسية السيئة وجلست في الصالون وحدي وذهبت سماء الي غرفتها وبدأ النوم يداعب عيوني فذهبت في غفوة حتي استيقظت علي سماء وهي تقوم بتنظيف المنزل مع سمارة الشغالة ذات الأربعون عاما ولكنها ومن اول وهلة تشعر انها هايجة علي طول لانها كانت دائما ما تدخل الحمام اثناء عملها لتغير لباسها الذي ابتل من عسل كسها وكم سمعتها وهي تحكي لسماء علي نيك زوجها لها وانه لا تتكيف من نيكه الا بعد ان يتناول حبة الفياجرا فتصنعت انني مازلت نائما وتعمدت ايضا ان انام علي ظهري حتي ينتصب زبري في مكمنة الظاهر من تحت الغطاء فسمعتها تقول لسماء مش خسارة الاستاذ سيد من غير جواز لدلوقتي جتنا نيلة في حظنا الهباب مش رضا جوزي اللي مش بيعرف وضحكا معا وخرجا وقمت للحمام ونظرت من بلكونته بعد فترة وجدت سمارة ذاهبة الي غرفة الكلب لتضع له الطعام ولكنها غابت بالداخل فشعرت ان هناك شئ غير طبيعي داخل الغرفة لم يخرجها بسرعة مثلما تفعل دائما فخرجت الي الحديقة وكأنني اتمشي بها حتي وصلت الي غرفة الكلب فوجدت سمارة واقفة هائجة وهي تري الكلب ينيك كلبة فرأيتها ترفع ذيل جلبابها وهي تلعب بصباعها في كسها كل هذا جعلني اتهيج بشدة فنظرت من حولي لم اجد ما يلاحظني فدخلت الي غرفة الكلب واغلق بابها من الداخل بحجر موضوع علي الارض واتيت من خلف سمارة وقبضت علي بذيها وانا ارشق زبري في فلقة طيزها من الخلف من خلال ملابسنا فشهقت وهي تتلفت من حولها وتقول لا ياستاذ سيد بلاش والنبي انا مش ناقصة ولم ابالي بكلامها حتي خلعت عنها ملابسها الا لباسها التي تمسكت به باوراكها وطرحتها ارضا وانا ارفع رجلها واحني لباسها جانبا وبدات الحس في كسها


قصص جنسية - قصص سكس - قصص سكس محارم - قصص محارم - قصص نيك - ءىءء - افلام سكس - افلام نيك - السكس - تحميل سكس - سكس - سكس نسوانجي - نسوانجي - xnxx - نيك نسوانجي .


وهي تشخر وتغنق اح اح بلاش كدة يا ابن الكلب يخرب بيتك بتعمل ايه انا هايجة علي اخري ولكنها وبسرعة استسلمت وفتحت رجليها وانا الحس كسها حتي بدأ ينزل عسلة بغزارة واخرجت زبري بكامل حجمه وانا ارشقة في كسها الغرقان في عسله وهي تصرخ بصوت اقرب الي الهمهة اح اح زبرك كبير حرام عليك ده رشق في رحمي يخرب بيتك ورفعتها واجلستها علي زبري وبدأت تقوم وتجلس عليه وهي هائجة وتقول نيك كسي واهريه عايزه لبن زبرك كله اح اح لا بلاش كدة انت شرمتني لا بلاش اللبن في كسي خليه بره لاحسن احبل منك وبالفعل اخرجته من كسها ورشقته في خرم طيزها صرخت بشدة وشدت شعر صدري وبسرعة من ضيق خرم طيظها قذفت حليبي الساخن الغزير في طيزها وصرخت اكثر وانا اخرجه من طيظها ونظرت لي وانا البس ملابسي ياخرب بيتك انت زبرتي فظيع بس المشكلة اتعودت علي زبرك ضحكت وانا اقول لها بعينيك يامتناكة يابنت الشرموطة لما تعوزي تتناكي تاني خللي جوزك يبقي يبرد لك كسك ابتسمت وهي تقول جوزي دي رأس زبرك اكبر من زبره كله وهممت بالخروج فرأيت سماء تدخل باب البيت فعرفت انها رأتني وانا انيك سمارة فتحيرت ماذا ستفعل هل ستخبر محمود ام ماذا ولكنها لم تخبره بل بدأت الاهتمام بي اكثر من قبل بل وتحاول ان تحك طيزها فيه وهي تمر من امامى فعرفت انها تريد ان تتناك مثلما رأتني افعل مع سمارة بل الاكثر من هذا وعندما كنت مستلقيا علي السرير وتصنعت النوم شعرت بمن يمسك زبري فظننت في البداية ان سماء هي التفعل ذلك ولكن المفاجأة وجدتها وردة ابنت اخي التي بدأت الحظ انها اصبحت انثي فظيعة هائجة ودائما ما تنظر الي زبري من تحت الملابس وهنا عرفت ان هناك لقاءت نيك بيني وبينها هي وامها


قصص سكس - قصص جنسية - قصص سكس - قصص سكس محارم - قصص محارم - xnxx - ءىءء - افلام سكس - السكس - تحميل افلام سكس - تحميل سكس اجنبي - سكس - نسوانجي - افلام نيك - تحميل نيك .


بعد ان تأكدت ان سماء رأتني وانا انيك سمارة بل والادهي انني عرفت ان وردة ابنت اخي قد رأتنا ايضا بالرغم من ان الاثنتين لم يشاهدا بعضهما البعض لان كل منهما كانت مهتمة بالمشاهدة وبحجم زبري الرهيب فتحيرت ماذا سيفعلان او يقولون لمحمود ولكني كنت متأكد ان ايا منهما لم يصرحا لاحد بما شاهدوا .
المهم انني قررت الا اغادر بيت اخي الا بعد تجربة نيك المحاارم فبدأت اتعمد عدم الاهتمام بوردة او سماء اطلاقا وانا متهيج لنيك الاثنتين ولكن بحكم خبرتي في عالم النساء وشرمطتهم قررت الثقل عليهما ولكن كان علي ان افكر بمن ابدأ فقررت ان ابدأ بسماء التي اعتبرها ملكة جمال متوجة في كل شئ طيزها المكتنزة وبزازها الرائعين اللذان يهتزا بكبرياء كلما تحركت أو مجرد تمشي فعمدت ان اخلع ملابسي في غرفتي الا من البوكسر الضيق الذي يظهر حجم وكبر رأس زبري خاصة عندما اعلم انها سوف تحضر الي غرفتي وكنت اشعر انها تذوب هياجانا وتموت حرقانا وفي ليلة لا انساها قررت غزو هذا الجسم ونيك هذا الكس بل وايضا هذه الطيظ الفظيعة فتسللت من غرفتي الي الحمام فوجدها مفلقسة تضع الملابس في الغسالة فهالني حجم ردفيها وفلقة طيظها اكثر وعندما تنحنحت خلفها اعتدلت مذعورة فوجدها في حضني ونفسي يقبل نفسها فهامت علي نفسها وهي تحاول الابتعاد وتقول ايه ده ياسيد مش تقول حاجة قبل ما تدخل وحاولت ان تقفل صدرية جلبابها حي تغطي بزها المكتنز الذي يهتز ويتررب امامها فامسكتهما بكلتا يدي وبدأت ابوس فيهما فدفعتني برفق وهي تقول ايه اللي بتعمله ده يامجنون انا مراة اخوك حرام عليك ارحمني فاحتصنتها بشدة وانا اقبل شفايفها ووجنتيها فصرخت في وهي تقول ايه ده انت مش بتفهم ياحمار انت وخرجت مسرعة الي غرفتها في الطابق العلوي وانا اعرف ان محمود في غرفة النوم السفلية مستغرقا في النوم وان وردة في الكلية فصعدت السلم بسرعة مذهلة وفتحت باب غرفتها ببطء فوجدها تتنفس بشدة وهي تضع يدها علي رأسها فشعرت بي وانا ادخل واغلق باب الغرفة ببطء وبالمفتاح من الداخل فنظرت لي في ذهول وقالت حاتعمل ايه ياسيد اعقل ارجوك انا جسمي مش خالص نظرت لها وانا كلي شوق وقلت له كل شئ في جسمك حنيكه لغاية ماتقولي كفاية كنت اقول هذا وانا انزل بطلوني ولباسي معا وانتصب امامي زبري بشكل مرعب لانه لاول مرة اري حجم زبري المرعب بهذا الشكل فنهضت من علي السرير ودخلت حمام الغرفة محاولة غلق بابه خلفها لم اشعر بنفسي الا وانا ادفع باب الحمام الذي بدوره قذفها بعيدا علي ارضية الحمام وكنت انا اركبها وانا اضع زبري في فمها وهي تحاول التملص منه حتي وجدت رأس زبري الكبيرة الاكتناز تندفع داخل فمها فعضته بشدة حتي تألمت فضربتها قلما علي وجهها جعلها تتمدد علي ارضية الحمام فخلعت عنها جلبابها وايضا لباسها الوردي المبتل من عسل كسها وبدأت الحس فيه وبدأت تفتح عينيها ببطء فنظرت لها وقلت لها امال مش عايزة انيكك ليه ياشرموطة وانت كسك غرقان في عسله ترجتني وهي تقول بلاش ياسيد انا محافظة علي نفسي سنين من غير نيك ودايما اعمل العادة السرية عشان كدة ابتسمت لها وقلت لها وهو ده اللي هيجني عليكي لما شفتك بتلعبي في كسك ووضعت زبري في فمها فبدات تبوسه وتلحسه وبدأت تمص فيه بنهم وهيجان حتي اصبح زبري شديد الانتفاخ والطول فرفعتها من علي الارض واجلستها فوق زبري الذي رشق في كسها فصرخت وشهقت وشخرت وكان صوتها عالي جدا خفت معه ان يستيقظ محمود من نومه العميق وبدأت التنهد وتقول ال** زبرك جميل وكبير نيكني ياسيد زبرك فظيع بيقطع في كسي من جوه وبيحرق بس حلو قوي فتهيجت اكثر وانا انيكها وهي تصرخ اح اح اح ياابن الكلب زبرك بيوجعني فابتسمت وانا اقول لها اخرجه من كسك شوية صرخت لا اقتلك لو خرجته من كسي ده فظيع بس حلو قوي بس اوعي تشخ في كسي ياسيد لاحسن احبل ياحبيبي فقررت ان انفذ كلامها فدفعت زبري في خرم طيظها فصرخت وبدأت تشد شعري بقوة وانا ارشق زبري في خرم طيزها البكر الذي لم يذق النيك من قبل حتي رأيت زبري كله احمر من ددمم شرم خرم طيزها ولم ابالي بتوسلاتها وهي تقول لا بش طيظي حتعورني حتعورني اه اه يابن الكلب شرمت خرم طيظي خلاص خلاص نيكني في كسي وشخ فيه كمان ابتسمت وانا اقول لها انا راجل مش ارجع في كلامي حتي فار حليب زبري في قضيبه فاندفع يلقي حممه البركانية الملتهبه داخل خرم طيظها وهي مازلت تتعذب من الآلم وتركتها وخرجت الي حمام غرفتي لاغتسل وتركت نفسي للاسترخاء علي سريري واستيقظت علي صوت وردة لتناول طعام الغذا وبالفعل جلست الي المائدة ووردة وسماء يحضران الطعام فنظرت الي سماء فابتسمت بخجل وعلوقية ايضا فابتسمت والم الحظ ان وردة تنظر لي والي امها في نفس الوقت وبعد الغذاء خرجت اتمشي بعض الشئ وعدت فوجدت كل من في البيت نائما فدخلت غرفتي وخلعت ملابسي والقيت نفسي علي السرير وذهبت في النوم فشعرت بحركة غريبة ففتحت عيني وجدت سماء تقلم زبري في فمها وهي تمصه بشدة وهيجان ثم خلعت ملابسها وبدأت تجلس عليه فابتسمت وقلت لها انتي اللي حنيكيني المرة ديه قالت ايوه سيني اعمل اللي كان نفسي اعمل اول مرة وجلست علي زبري الذي رشق في كسها وبدأت تقوم وتجلس علية حتي شعرت ان لحم كسها كله يخرج مع زبري الذي اصبح غرقان في عسل كسها وبدأت تنيك نفسها بشدة وسرعة حتي شعرت ان لبني بدأت يتحرك في مكمنه فاعتدلت وانا خاذها في حضني واقبلها والحس بزها ومازال زبري السعيد غائرا في كسها غرقان في عسله وقلبتها علي ظهرها وهو مازل راشق فيها ووضعت رجليها علي كتفي وبدأت انيكها بشدة وقوة وهي توحوح وتشخر حتي قذفت حليبي كله في كسها وشعرت انها سحبت كل الحليب الموجود في خصيتي قبلتني وخرجت وهي تضع روبها علي كتفها دون ارتداء واسلمت نفسي للنوم ولكن دقات خافتة علي باب غرفتي جعلتني انتبه ودخلت وردة وهي تبتسم ابتسامة ذات معني وتقول ازيك يااستاذ سيد علي فكرة انا شفت كل حاجة ولكني اوعدك اني مش اقول اي شئ بشرط ان احضر اليك بكرة بعد بابا وماما يروحوا للدكتور عشان اذوق الزبر اللي اذهلني ومش محتاجة موافقتك لانك حتنيكني حتنيكني ياابو السيد وتركتني مع دهشتي من جرأتها وخرجت .​


قصص سكس - قصص جنسية - قصص جنسيه- قصص سكس امهات - قصص سكس عربي - قصص سكس محارم - قصص محارم - قصص نيك محارم - ءىءء - xnxx - سكس - افلام سكس - سكس xnxx - سكس ام شامبو - سكس مشاهير - سكس فنانات - تحميل افلام نيك - تحميل نيك - السكس - تنزيل سكس - تحميل سكس .

Sunday, December 18, 2022 21:18:26 PM قصص سكس PERMALINK COM(0)

بعد ما نزلت من عندهم روحت كلمتها فون كنت هايج اووي قولتلها كنتي جامده اوووي ضحكت واتكسفت قالتلي مش عارفه انا عملت كدا ازاي بس انا محستش بنفسي قولتلها معلش ما هو كدا الي يحس بيه ينسي نفسو ضحكت وقالتلي انت قليل الادب سلام قولتلها استني هنزاكر امتي قالتلي ننزل بكره بعد الضهر نروح النادي قولتلها تمام هاتي بوسه لحد بكره مكنتش راديه ‘قالتلي الي حصل دا اصلا مش هيحصل تاني قولتلها هنشوف مبقاش بمزاجك اصلا وضحكت هي قالتلي هنشوف بمياعه كدا وقفلت صحيت تاني يوم رنيت عليها يلا قالتلي تعبانه مش قادره تعالي نزاكر في البيت احنا اساسا في الجامعه كنا جروب متعودين بنزل اشرحلهم وبنقعد مع بعض سوء في بيت حد فينا او في النادي او حتي في الجامعه وكانت اهلينا عارفين فا مكنش الموضوع جديد قولتلها قومي بلاش كسل قالتلي مش قادره تعالي ونقول للعيال اننا مش هننزل اشرحلي لوحدي قولتلها تمام قومت لبست وروحتلها مكنش في في البيت غير مامتها سلمت علي مامتها كانت لبسه ترنج اول مره اخد بالي من جسمها كان كيرفي والترنج كان مبين مفاتن جسمها


xnxx - قصص سكس - سكس - سكس نيك - قصص نسوانجي - افلام نيك جديدة - تحميل سكس انجيلا وايت - تحميل سكس مصري - سكس مساج xnxx - قصص سكس الام - سكس صعب xnxx - افلام نيك ساخنة xnxx - مقاطع نيك جديدة .


سلمت عليها ودخلت قالتلي تشرب اي قولتلها شكرا قالتلي هعملك القهوه الي بتحبها لحد ما الاستاذه تفوق قولتلها ماشي شويه وطلعت واوف علي الجمال كانت حاطه ميكاب خفيف ولبسه بجامه نص كوم وسايبه شعرها وبنطلون البجامه ماسك فيها وقصيره سيكه طيزها كلها من كتر البنطلون ما ديق يعتبر باينه قعدنا نتكلم وسلمت عليها قولتلها اي الجمال دا يخربيتك ضحكت ضحكه خفيفه وقعدت قعدت اشرحلها شويه وكل شويه عيني مش عارف اشيلها من علي بزازها كنا قاعدين قدمنا طربيزه مقفوله من قدام روحت حاطط ايدي علي رجليها وانا بشرحلها فضلت ادعك فيها محستش منها برد فعل وحسيت نفسها بيعلي وحده وحده لحذ ما وصلت لكسها او ما لمستو اتنفضت وقالتلي بلاش وهي مغمضه عينها قولتلها متخفيش وفضلت العب في زنبورها وفي كسها لحد ما سحت خالص مني حسيت في حركه جايه شيلت ايدي وقولتلها اتعدلي مامتها دخلت هتتغدو اي سكتنا هي قالتلها احمد بيحب الكريب والبيتزا قالت خلاص هعملكم بيتزا وخرجت اول ما خرجت روحت موطي بايسها من شفايفها وحاطت ايدي جو البنطلون لقيت كسها مبلول علي اخر فضلت العب في كسها وهي مش قادره كفايه ياحمد قادره كفااايه كفاااااااايه اه اهااا اه اه قولتلها كسك جامد اووووي السكس روحت ماسك ايديها حطيتها علي زوبري اتنفضت اول ما مسكتو وراحت شايله ايديها مسكتها تاني وخليتها حطيتها فضلت تعصر في جامد روحت انا قارص زنبورها طلع من اهااااااا خلتني هقوم اركبها فضلت العب فيها شويه وامها نادت عليها وهي قايمه روحت مبعبصها في طيزها بصتلي وضحكت شويه سكس جات قعدت علي كرسي تاني قولتلها تعالي هنا قالت لا انت قليل الادب قولتلها طيب تعالي ومش هعمل حاحه قالت تو بمياعه انت قليل الادب وماما نزلت تجيب حاجات عيب هي قالت كدا وكان ما صدقت قومت جريت عليها هي كانت هتجري مسكتها قولتلها امك نزلت بجد قالت اه xnxx هتجيب حجات وهتطلع خمس دقايق روحت ماسكه حاضنها وفضلت ابوس في شفايفها قطعتها وايدي بتعصر في طيزها هي مفيش منها غير ااااااه ياحمد براحه مش كدا ااااااه طيب خلاص براحه فضلت روحت حاطط ايدي من تحت البجامه وفضلت العب في بزازها ورحت طلعتهم وفضلت ارضع فيهم وهي اااااه جامد اووي ياحمد اول مره احس الاحساس دا قولتلها انت لسه شوفتي حاجه انا زوبري كان علي اخرو نيمتها علي الارض وفضلت ابوس فيها وانا ببوشها شدتلها البنطلون قالتلي كدا لل قولتلها متخفيش مش هاجي جنبك روحت شدو ونزلت علي كسها لحس او ما حطيت لساني كان نافوره واتفتحت وصوتها علي اااااااااااااه اااااااااه


سكس نيك - سكس - xnxx - قصص سكس - تحميل سكس امريكي - افلام نيك جديدة - تحميل نيك محارم - تحميل سكس عربي- تحميل سكس عنيف- تحميل نيك امهات - نيك شراميط - السكس .


وبقت تتشنج وتترعش عرفت انها جابت فضلت اعض في زنبورها والحس كسها لحد لقتها ساحت تاني نيمتها علي بطنها قالتلي هتعمل اي قولتلها همتعك روحت نايم عليها كان خرمها ديق ثولتلها في كريم عندك او زيت قالتلي اه قولتلها هاتيه بسرعه قالتلي خايفه ماما تطلع قولتلها مش هنطول راحت جابت كريم حطيتو وروحت بدات ابعبصها علشان خرمها يوسع وهي اااااااه اااااااه دا كبير براحه بيوجع اوووي ااااااااه اااااااااه ااااااه قصص محارم حرام عليك قولتلها استني بس بدات ادخل زوبري وحده وحده اول ما ذخلت صوتت ااااااااااه روحت كاتم بوقها لحد ما دخلت راسو لقيتها بتعيط اووي مش قادره اااااااااااااتته. كنت نايم عليها ومثبتها فضلت نايم عليها وساكت خلاص مش هتحرك هي اول مره بس بيوجع او ما حسيت بدات تهدا دوحت رازعو مره وحده عينها برقت وصوتها راح كانها اتفشخ فضلت ارزع فيها وهي في دنيا كفااااااااتيه متفقناش علي كدا اوع اوع اااااااااه مش قادره اااااااه اااااه اتعورت اوع كفايه ااااااااااه خمس دقايق لان زوبري كان علي اخرو جبتهم فيها وفضلت ابوس فيها وفي شفايفها


سكس - سكس hd - صور سكس - صور نيك - قصص سكس - تحميل نيك محارم - تحميل سكس ساخن - سكساوي xnxx - تحميل نيك مصري - نيك كس - تحميل نيك عنيف - سكس جديد hd - تنزيل سكس عربي - تنزيل سكس امريكي - سكس ساخن .


بعد ما خلصت وامسح دموعها وكمان كنت قلقان امها تيجي خلصت وقومت لبست ق‘لتلها قومي بسرعه قبل ما امك تيجي نضفي نفسك قامت قالتي مش قادررامشي حرام عليك نزلت بوست طيزها وقلعتها انت بتعمل اي انا مش قادره قولتلها متخفيش قلعتها الكلوت قولتلها دا ليا انت اقعذ معايا من غيرو احسن وبعد كدا لما اجيلك القي من غيرو وضحكت دخلت بالعافيه الحمام خلصت ونضفت نفسها وانا عدلت هدومي وجات قالتلي حرام عليك مش قادره اقعد قولتلها بس اي رائيك حلو قالتلي حلو اي انا اتفشخت بيوجع اووي لقينا امها بتنادي انا جابت بيتزا جاهزه علشان متاخرش علينا كلنا وقعدنا شويه ومامتها معانا بس كنت حاسس ببصات غريبه من مامتها وكل شويه وبنتها بتتحرك تفضل تبص عليها انا حسيت نظرتها بقت غريبه استاذنت ونزلت حستها شاكه في حاجه قولت لنتفضح
انتظرو الجزء الثالث .


سكس - xnxx - قصص سكس - صور سكس .

Friday, December 16, 2022 23:37:52 PM sex xnxx PERMALINK COM(0)

قولتلها اااااه بزازك حلوه اوووي عايز امصها قالتلي ياريت تعالي مصها وقت ماقالت كده قولتلها العبي ف كسك قالتلي بلعب في اهووو قولتلها دخلي صوابعك جوووه تقولي بدخل ااااهو
قولتلها بتعرفي تمصي قالتلي اااه بعرف قولتلها تعالي مصي زوبري وتقولي زوبرك كبير اووي
قولتلها تعالي انيكك ف كسك تقولي ااااه ياريت وقولتلها تعالي اركبي ع زوبري قالتلي اااه زوبرك دخل ف كسي وانا اقولها خودي ف كسك جامد وبعد شويه كانت بطلت كتابه وقولتلها فينك قالتلي انا نزلت قولتلها وريني كده
قالتلي لا مينفعش اوريك قولتلها اجيلك ادخل زوبري ف كسك وعسلك لسه ع كسك قالتلي تعالي نيك مراتك ونزل ف كسي لبنك وريح كسي الي تعبان قولتلها النهارده وانتي ف المطبخ كنت عايز اوقف وراك وحرك زوبري ع طيزك وانا كنت بروحك كنت بقصد اكل مطبات عشان بزازك تخبط في ضهري ولما كنت بعمل معاك الدولاب كنت عايز انط عليكي ولما فتحت عليك الباب كنت نفسي اهجم عليك وطلع بزازك واكلهم اكل قالتلي طب وليه معملتش كده قولتلها كنت قلقان تقولي لحد قالتلي انا تعبانه اووي ياعبده واخوك كل اسبوع يكلمني فيديو وانا بلعب ف نفسي وهو ينزل ويقفل وانا افضل اكمل مع نفسي قولتلها انا همتعك ايه رايك تاجي بكره قالتلي بس خليني كمان يومين عشان امي تعبانه وانا قاعده معاها
امها اسمها سهير 48 سنه جسمها مليان شوي بس مالهاش كرش وصدرها كبير بس مش اوي وطيزها كبيره ودايما وهيا ف البيت بتلبس عبايات خفيفه فوق الحم يعني ممكن تلبس قميص نوم وفوقه العبايه ف البيت عادي طول اليوم وبزازها بتكون واضحه انها مش لابسه سنتيانه وطول ماهيا بتتحرك بزازها تروح يمين وشمال
المهم قولتلها عايز اشوف كسك قالتلي لا مينفعش قولتلها تعالي نتكلم فون ونيكك فون تقولي ماشي
كلمتها فون وبقيت اقولها كلام لما هيا نزلت تاني وانا نزلت وقفلت معاه ونمت كانت الساعه 12 الوقت طار بسرعه نمت وصحيت ع 8 صبحت عليها وعملها ايه قالتلي تعبانه اوي من الي حصل انبارح قولتلها امال لو كنت معايا بقي كنت هتعمل ايه كنت هكسر كل حته فيك وبذات كسك كنت هفشخو قالتلي انا هاجي انهارده


xnxx - سكس - قصص سكس - صور سكس - قصص سكس مثيره - قصص سكس نيك - سكس سكس xnxx - افلام نيك ءىءء - سكس نساء - تنزيل سكس امهات - قصص سكس .


قولتلها بجد قالتلي اها امي رايحه عند خالتي وابويا ف الشغل وامي خدت ابني معاها وانا قولتلها هروح اروق شقتي قولتلها جايه امتي قالتلي هقوم البس وافطر وانزل قولتلها امك مشت قالتلي ايوه قولتلها اجيلك اخدك قالتلي تعالي
قولتلها دقيقه وكون عندك قومت لبست وغسلت وشي وطلعت بالمكنه جري عليها حدفتلي مفتاح اليوابه والجراچ دخلت المكنه ودخلت البيت
الباب كان مفتوح دخلت جوه لقيتها ف المطبخ بتعمل سندوتش علطول وقفت وراها ولزقت فيها وزوبري ف طيزها وكان ع الحم العبايه قالتلي هنا مينفعش حد ياجي ف اي وقت قولتلها محدش جاي سبيني انا تعبان قالتلي ابويا ممكن ياجي عايزين نمشي بسرعه من هنا
وانا مش قادر زوبري بين طيزها ومسكت بزازها من فوق العبايه وكانت مش لبسه اي حاجه تحت قولتلها انتي مغيرتيش هدومك قالتلي مكنتش قدره اغير وانا بقولها اخيرا كان نقسي فيك من زمان اووي يامنه وزوبري عمال احرك في يمين وشمال فوق وتحت وماسك بزازها من فوق العبايه تقولي اوعي بقي عشان نروح الشقه احسن قولتلها مش قادر ورجعت ورا شوي وقلعت البنطلون والبوكسر مره واحده ورجعت زي منا وكان احساس امتع وزوبري بينو وبين كسها حتت قماشه انا زنقتها جامد في الحيطه وزبري جوه طيزها وقولها هنيكك دلوقتي قالتلي اصبر نروح الشقه عندنا وانا زانق زوبري جامد وماسك بزازها وقالتلي ابعد ابويا ممكن ياجي ف اي لحظه وهيسالك بتعمل ايه هنا انا بصراحه خوفت ورجعت وقولتلها خلاص بس يلا بسرعه وزوبري واقف اوي قولتلها امسكي زوبري ولعبي في قالتلي مش وقتو بقي انا بردو زوبري هيفرقع
قولت ف سري يعني ابوها مش جاي دلوقتي يعني وروحت مرت واحده شيلها من ورا وزوبري ع طيزها ورافع رجليها من ع الارض ودخلت بيها اوضه النوم بناعت ابوها وامها ونيمتها ع بطنها ونمت فوقها وزوبري فوق طيزها الي مرفوعه من كبر طيزها وانا نايم فوقها وقولها هنيكك ع سرير ابوك وامك ده تقولي بلاش ياعبده حد ياجي قولتلها الي ياجي ياجي
وانا مستحملتش زوبري كان هيولع وروحت رافع عبايتها من ع طيزها ونمت زي منا فوقها وزوبري نام ع لحمها وفضلت احرك ف زوبري وهو ع طيزها لما نزل لعند كسها بقي يخبط في ومره واحده لقيت زوبري ببدخل ف فتحت كسها وكان احساس يجنن تقولي ااااه ااااه دخلت زوبرك ليه اااااه طب براحه وانا بنام عليها خالص لما زوبري دخل لاخرو وفضلت نايم فوقها ومش بتكلم خالص لقيتها هيا الي بتحرك طيزها جامد عشان زوبري يتحرك ف كسها طيزها بقت تتحرك جامد وانا كان منظر يجنن من هيجاني بدات انيك جااامد ف كسها وكنت بهبد ف كسها لحد لما كنت هنزل ف كسها خرجت زوبري ورميت لبني ع طيزها وهيا اااه حلو اوووي ونامت ع ضهرها وانا نمت جنبها ببوس شفايفها قولتلها يلا عشان اريحك كمان لسه بتتكلم مديت ايدي ع كسها وحشرت صوباعي ف كسها وبقيت انيك كسها بصوابعي 5 دقايق وكانت نزلت غرقت الفرشه وقولتلها كل ده قالتلي تعبانه اوووي اعمل ايه قولتلها هقوم البس ونزل تحت وانتي ف دقيقه تلبسي وتنزلي بس ماتلبسيش ستيان قالتلي انت عايزني البس ايه قولتلها البسي قميص نوم تحت وفوق عبايه سمره بس قالتلي ماشي
انا نزلت وطلعت المكنه وهيا نزلت ع السلم وانا بقولها لما جات تركب ورايا قولتلها عايز بزازك تخبط ف ضهري قالتلي اطلع بس ركرت ورايا وكنت باكل مطبات وتخبط ف بزازها بضهري


سكس - سكس نيك - صور سكس - قصص سكس - xnxx - تحميل سكس كساس - قصص سكس مثيرة - اكس ان اكس - افلام نيك حريم - افلام نيك نار - تحميل افلام سكس .


وقولها بزازك طريه اووي قالتلي اسكت لما نوصل
لما نكون ف شارع فاضي تحك بزازها ف ضهري وانا ولع اكتر لما وصلنا هيا طلعت وانا علطول دخلت المكنه وطلعت جري وراها وقفلت الباب
طلعت فوق مكنتش فوق نزلت تاني كانت مستخبيه ف اوضه الجلوس وبتضحك علطول انا كنت قلعت كل هدومي حرفيا وزوبري واقف صاروخ قولتلها يلا اقلعي قلعت العبايه السوده وياخربي ع القميص كانت لبسه قميص لونه اسود وبزازها كلها طالعه يدوبك الحلمه وجزاء بسيط من بزها متغطي مفتوح من عند السره بتاعتها
ولحد نص فخادها بس
انا شوفت المنظر قربت منها اخدت بوسه ف شفايفها ومسكت طيزها من ورا افعص فيها وقولها انتي تجنني قالتلي تعالي نطلع فوق قولتلها انزلي مصي زوبري دلوقتي نزلت ع ركبتها ومسكت زوبري بدات تدعك في وبعدين دخلت راسو ف بوقها وكان يجنن فضلت تمص اوووي وانا مش عارف نزلت ازاي لقيتها بلعت لبني كلو وقالتلي طعمو حلو اوووي قولتلها اطلعي فوق وانا جاي وراك انا لبست واخدت المكنه وطلعت ع اول البلد الصيدليه اشتريت حبايه منع الحمل وفياجرا
اخدت الحبايه وانا ف الطريق وروحت اكلت سندوتشين وطلعت وكانت نايمه قالتلي كنت فين قولتلها خودي الحبايه دي منع الحمل قالتلي عايز تنزل جوه قولتلها ايوه قالتلي ماشي
وانا اول ما اخدتها قلعت كل هدومي وطلعت ع السرير نمت فوقها وزوبري بين كسها ونازل مص شفايفها وكنت هخلعهم وفضلت اطلع ونزل بوسطي براحه وزوبري فوق كسها بالظبط
ونزلت لعند بزازها وقولتلها اخيرا هاكلهم تقولي براحه احسن تعلم عليهم قولتلها ده انا هفشخهم مش هيتعلم عليهم بس ميكت الحلمات من فوق القميص وقرصت جامد هيا صوتت ااااااه براحه واحنا نزلت بوس ف شفايفها جامد وزوبري ليه ع كسها وفضلت ادعك ف حلماتها لما حسيت انها بتوجعها جامد نزلت ع بزها وقعدت ابوس الجزاء الي كان ظاهر من بزازها ولحسو وروحت مطلع البز اليمين والحلمه كان بني والحلمه قد نص عقله الصباع كده قولتلها ايه الجمال ده


سكس - سكس hd - صور سكس - صور نيك - xnxx - صور طياز - قصص سكس - سكس عرب نار - صور نيك شراميط - تحميل نيك قوي - صور كساس - مشاهدة سكس محارم - تحميل سكس اخوات -
ونزلت بالساني العب ف الحلمه وحركها بالساني ومره واحده اخدتها ف بوقي وبقيت اشفط ف الحلمه جامد كانك مشغل المكنسه الكهربائيه وهيا بتشفط انا كنت زيها وهيا ااااااه ااااااه وانا اشفط الحلمه وهيا ف بوقي وبقيت احرك لساني ع الحلمه وهيا ااااه مصك حلو ووووي وروحت بايدي التانيه مسكت الحلمه التانيه فعص بس براحه وبقيت ابدل بينهم وضم بزازها ووشي فيهم وكان ناعمين اووووي حرير ونزلت عند كسها بقيت اشم ف كسها من فوق القميص النوم وريحتو حلوه اوووي رفعت القميص شوي ظهرلي كسها وكان مفهوش شعرايه واحده ولونه وردي


اكس ان اكس اكس - تنزيل سكس HD - سكس HD - نيك محارم - افلام نيك - افلام نيك HD - افلام نيك اونلاين - نيك جديد .


ريحتو كانت جميله بقيت اشم في وكل شمه زوبري يوقف اكتر
بقيت ابوس كسها من كل جنب لدرجه اني بقيت ابوس شفايف كسها كاني ببوس شفايفها ودخلت صوباعي الوسطاني ف كسها وبقيت ابلع عسلها وهو بينزل وكنت بدخل لساني جوه مع صوباعي ودخلت صباعين ف كسها ونيكها اوووي بيهم وهيا تصرخ جامد وتقولي اااااه كفايه كفايه ااااااه وانا ازود اكتر في نيكي ليه بصوابعي
قالتلي انا مش قدره خلاص هنزل هنزل انا خرجت صوابعي وبكف ايدي خطيت كسها وراح نزلت عسلها كان بيرد ف كف ايدي وانا بدعك جامد ف كسها لما كسها كلو اتغرق من عسلها وكان بيلمع نزلت بالساني امشيه ع كسها الغرقان وكان طعم عسلها يجنن لما بقيت اشفط عسلها من كسها وخليتها تفتح رجليها وهيا نايمه ع ضهرها
ودخلت مابين رجليها ومسكت زوبري وبقيت احركو ع كسها رايح جااي ودخل راس زوبري وخرج تاني وهيا ااااه اااااه دخل زوبرك بقي بتعمل فيا كده ليه وانا اقولها اشترمطي عشان ادخلو
قالتلي نيك مرات اخوووك افشخ كسها واخوك مسافر نيكني مرات اخوك ماتنكتش من سنه وكسها تعبان اخوك كان بيخليني انيك نفسي بخياره ولما ينزل هو يقفل وانا اكمل انيك نفسي بيها وانا بسمع الكلام وهيجتني اكتر منا هيجان
قالتلي دخلو بقي بسرعه وانا اقولها اتشرمطي كمان قالتلي زوبرك كبير اووي اكبر من زوبر اخووك قولتلها زوبري الكبر ولا زوبر ابوكي ياشرموطه قالتلي انت اكبر ومره واحده دخلت زوبري كلو لحد بيوظي في كسها وخرجتو تاني قالتلي خرجتو ليه قولتلها انتي شوفتي زوبر ابوك فين قالتلي اخر مره من اسبوعين كان نايم مع امي ونور الاوضه منور والباب كان مفتوح كنت نايمه والساعه 12 بليل خرجت للحمام سمعت صوتهم ببص لايتها نايمه ع ضهرها وهو فوقها زي مانت فوقي كده وانا اتخيلت امها سهير تحت مني وقولتلها ابوك بينيك امك كده زينا قالتلي ااااه انا هجت اووي ومره واحده دخلت زوبري ف كسها وحضنتها اووي وزوبري ف كسها وفضلت انيك وقولها امك بتتناك كده ياشرموطه تقولي ااااه بتتناك من ابويا كده وانا بتخيل انها سهير وقولها خودي ف كسك ياسهير كسك حلو اووي وانا
بنيك فيها جامد لحد مالقيت نفسي بنزل لبني ف كسها وانا بتخيل اني بنيك امها سهير
هيا قالت اااه كل ده لبن
بقت تدخل صباعين تخرج لبني وتبلعو وانا زوبري لسه واقف من الحبايه قولتلها انا نزلت بسرعه لما جيبتي سيرت امك سهير حسيت اني بنيك في كسها قالتلي يعني انت كنت بتتخيب انك بتنيك امي قولتلها بصراحه ايوه انا زوبري كان لسه وقف من الحبايه قولتلها ايه رايك كان انا ابوك وبنيكك وانتي نفسك تتناكي زي امك وتقوليلي قالتلي ماشي انا علطول دخلت زوبري تاني ودخل سالك من لبني وقولتلها ايه رايك ف زوبر ابوك قالتلي نكني يابا نكني اوووي افشخني زي مابتنيك امي وانا اقولها بنيكك اهو يامنه امك كسها حلو اووي يامنه وانا بنيك وانا بتخيل كس امه بجد وبزاز امها الي بيلعبو تحت العبايه ومستحملتش اكنل ف الدور ده كتير بقيت اقولها عايز انيك امك يامنه ف كسها ونزل ف كسها وانا زوبري ف كس منه وهيا اااااه ايوووه نيكني اووي ونيك امي كمان اااااه
وانا بقولها هنيكك انتي وامك مع بعض ياشرموطه ونمت ع ضهري وهيا قلعت القميص وعلطول ركبت ع زوبري ومسكت زوبري وقعدت عليه وزوبري دخل كلو ف كسها وهيا بقت تنط عليه وهو داخل طالع ف كسها وانا نايم وعيني مغمضه وحاسس ان امها هيا الي راكبه ع زوبري
وقولها حلو اووي ياسهير نطي ع زوبري جامد وهيا سمعاني وبقت تنط جامد وتقولي كده كده نيك سهير ياعبده افشخ امي نيكها وانا فتحت عيني ومنه عمال تقزح ع زوبري جامد وتفعص ف بزازها بايديها وانا ببص ع منظر كسها وهو بييلع زوبري ف كسها من الهيجان نزلت لتاني مره ف كسها وهيا رفعت نفسها وبقي لبني بيخرج من كسها وينزل ع فخادي وانا زوبري لسه واقف من ام الحبايه دي قعدت بكسها ع زوبري وزبري كان نايم ع بطني وهيا قعدت بكسها عليه وبقي كسها بيدعك ف زوبري وبقت تروح وتاجي وزوبري نايم وكسها فوق منو رايح جاي وانا زوبري وقف من الحبايه تقولي اااااه احساس حلو اوووي سيبني سيبني وانا مسكت بزازها العب فيهم وتقولي هنزل عسلي ياعبده وانا افعص جامد ف بزازها وهيا سبتت وكسها فوق زوبري وبقت تنزل عساها وكان سخن اووووي وبينزل ع زوبري ولما خلصت مسكت زوبري ونزله في مص وع فخادي تبلع كلو تقولي بحب البن اوووي
قولتلها انا عايز انيك امك يامنه قالتلي ازاي قولتلها مش عارف بس هنيكك معاها
قالتلي ازاي قولتلها لسه مش عارف
وبعد 5 دقايق قولتلها ايه رايك لما ابوك يطلع الشغل الصبح انتي تحطلها منوم وهيا هتنام وانا اجي انيكك ونيكها ع السرير وروح ولا كان اي حاجه حصلت قالتلي سيبك منها دلوقتي انا كسي لسه عايز كمان قولتلها وانا زوبري هيتجنن عليكي لسه واخدتها بالحضن ونزلين بوس ف بعض ونزلت فيها مصمصه ف كل جسمها وعملنا وضع 69 خلينا كل حته فينا بتلمع من كتر المص
فضلت امصمص كسها ومن هيجاني ع خرم طيزها دخلت صباع مره واحده وحسيت انها محستش بحاجه بقيت انيكها بالصباع ده وقولتلها نامي ع بطنك هيا عملت كده وانا رفعت طيزها لفوق ووشها ع السرير وطيزها مرفوعه

Saturday, December 10, 2022 22:13:59 PM قصص سكس PERMALINK COM(0)
スポンサードリンク


この広告は一定期間更新がない場合に表示されます。
コンテンツの更新が行われると非表示に戻ります。
また、プレミアムユーザーになると常に非表示になります。