スポンサードリンク


この広告は一定期間更新がない場合に表示されます。
コンテンツの更新が行われると非表示に戻ります。
また、プレミアムユーザーになると常に非表示になります。

ابطال القصة
انا مصطفى 18 سنة شخص رياضي مهتم بجسمي وصحتي وكدا
وخالتي (مشيرة) حاجة كدا بطاية في نفسها هي اصغر خالاتي عندها 35 سنة تقريباً بس جسمها كرباج طيزها كبيرة وملفوفة وبزازها كبار حاجة كدا ملبن و عندها كرش خفيف وصغير وفخادها ملفوفين لفة هدايا حرفيا حاجة تشوفها تبقى عايز تنيكها وش
نخش بقى في احداث القصة


الجزء الاول


خالتي مشيرة كانت دايما بتحب تهزر معايا بحكم ان انا دايما فاضي ودماغي قريبة من دماغها هي بحكم شغل جوزها دايما بيسافر وكدا ف مبهتمش بيها كتير ودايما قاعدة لوحدها ف في مرة اهلي سافرو وانا مرديتش اروح معاهم علشان كنت متخانق مع ابويا ف قررت اروح ابات عند خالتي فترة بما انها لوحدها وانا لوحدي وفعلا حضرت هدومي ولميت الدنيا وكلمتها وهي قالتلي بيتك تعالى براحتك وقت ما تحب وكمان جوزها مكانش ممانع بالعكس ده وصاني عليها وقالي هي بتحبك خالي بالك منها لحد ما ارجع وسالته انت قاعد اد ايه برة قالي اسبوعين وهينزل يومين اجازة وبعد كدا يرجع الشغل تاني وانه عنده ضغط شغل وكدا وانا قولتله تمام وروحت راكب مكروباص وروحت لخالتي اول ما خبطت على الباب فتحتلي صاروخ حرفيا لابسة قميص نوم اسود مش واصل للركبة اصلا ومفتوح فشخ من عند صدرها انا تنحت فيها وفي الجمال اللي انا شايفه وبعد دقيقة واقف باصص على بزازها راحت قالتلي سرحان في ايه قولتلها مينفعش تطلعي بالمنظر ده تفتحي الباب افردي مش انا اللي على الباب قالتلي بضحكة خبيثة كدا متخافش انا باصة من العين السحرية وشوفتك وراحت بصتلي بصة تهيج وقالتلي انت بتغير عليا ولا ايه روحت قايلها طبعاً مش خالتي وملكيش غيري راحت ضحكة ضحكة بشرمطة كدا وقفلنا الموضوع ودخلت قالتلي خش غير هدومك في الاوضة اللي هناك دي و شاورت على اوضة النوم وانا هحضرلك حاجة تاكلها و دخلت قلعت التيشرت و البنطلون وانا بغير حسيتها بتبص من طرف الباب الموارب كدا عملت عبيط وكملت لبس و خرجت شوية كنت الساعة بقت 12 بلليل و هي جابت الاكل حطته في الصالة قدام الشاشة وفي الصالة مفيش غير كنبة قدام الشاشة قعدنا عليها وفتحنا فيلم رعب وهي بتخاف من الدم والحاجات دي وكل شوية الاقيها عمالة تلزق فيا شوية وراحت قايمة لمت الاكل وجابت عصير انا شربت العصير و مبقتش حاسس بدماغي وكنت عمال اعرق وهي لازقة دراعها في دراعي وفخدها في فخدي وانا بدات اهيج و هي عاملة نفسها خايفة من الفيلم وتلزق فيا اكتر وحرفيا ايدي بقت لازقة في بزازها بدات احسس على بزازها واعمل مش قاصد ولقيت صوت نفسها بداء يعلى و جه مشهد تقطيع جثة في الفيلم لقتها راحت ناطة على حجري وخبت راسها في صدري وانا ايدي بقت بتحسس على طيزها وهيجاني مخليني مش عارف افكر ولا اوقف لحد ما قالتلي انا تعبانة ممكن تدخلني الاوضة علشان مش قادرة اقف على رجلي وشيلتها ودخلت بيها اوضة النوم و حطتها على السرير والمنظر قدامي كان فاجر (تخيل يبقى قدامك اللحمة دي والقميص مش واصل للركبة و بزازها باينة وخايف تلمسها)


 


تنزيل سكس عربي - سكس دينا - شاهد سكس عربي - سكس امهات بيضاء - نيك قوي - قصص سكس - صور سكس - صور نيك - صور كس - xnxx.


وجيت ماشي قالتلي رايح فين قولتلها هسيبك ترتاحي وهنام في الاوضة التانية قالتلي لا انا خايفة تعالى نام معايا انا هنا قررت استغل الموقف قولتلها اصل انا مبعرفش انام غير ب البوكسر بس علشان ابقى واخد راحتي وكدا هضايقك قالتلي تضايق خالتك اللي بتحبك بردو وهنا فهمت ان الليلة ليلتي ولازم استغلها و فعلا روحت جاي واقف في الحتة اللي هي باصة فيها وقلعت هدومي وسيبت البوكسر شوية ولقتها بتقولي الدنيا حر مش كدا قولتلها اه بصراحة قالتلي طب انا هعمل زيك بردو ولقتها قلعت القميص من غير انذار وكانت نايمة جنبي بالاندر بس ومش لابسة حاجة تاني انا شوفت كدا اتجننت وف نفس الوقت من ساعة العصير وانا مش على بعضي روحت قايم قولتلها ثواني وجاي قالتلي رايح فين قولتلها هخش الحمام قالت استنى هدخل معاك قولتلها انتي هتهزري ولا ايه وكنت بضحك لكن لقتها بتتكلم جد وقالتلي انا خايفة سيب حتة الباب مفتوح وابقى باصالك من برة قولتلها تمام ماشي وانا كنت ناوي ادخل اضرب عشرة بس بسببها معرفتش ودخلت ورجعت خرجت من غير ما اعمل حاجة ودخلت نمت جنبها و 5 دقايق و بدات احسس على طيزها وهي كانت لابسة اندر فتلة ولقتها مش بتتكلم روحت مطلع زبي من البوكسر وبدات احسس بيه على طيزها وهي متكلمتش وبدات امسك بزازها قصص سكس - صور سكس - سكس.لقيت نفسها ابتدى يعلى وحسيت انها صاحية وبتستعبط شوية ولقيتها مدت ايديها مسكت زبي و بتقولي اخيرا فهمت انا قولتلها طب ما كنتي قولتي من الاول روحت واخد شفايفها في شفايفي تقطيع ومص وهي بتقولي من زمان محستش الاحساس ده قطعني هي قالت الكلمة دي وانا هيجت هيجان ابن متناكة وبدات ابوس فيها زي المجنون وانزل امص و ارضع في بزازها واضربها بالاقلام على وشها ولقتها مش ممانعة ونزلت امص كسها واول ما لساني لمس كسها لقتها انفجرت بشهوتها في وشي وقالتلي يخربيتك انا جبت واحنا لسة مبداناش و انا مكمل لحس في عسلها وكسها ولا كاني سامع حاجة شوية ولقتها بتهيج تاني ومسكت دماغي بادييها وضغطت بدماغي على كسها وانا عمال امص في زنبورها و روحت قايم قالع البوكسر وحطيت زبي قدام وشها وهي علطول فهمت وراحت بالعة زبي في بوقها علطول وقعدت تمص في ولا اجدعها شرموطة و تمص في البضان وتدخلها في بوقها وانا روحت راشق زبي لاخر بوقها مرة واحدة لحد ما وشها احمر وبدات تكح وبدات اضربها بالاقلام على وشها و خرجت زوبري وقطعتلها القيص و روحت ساحبها من رجلها ورفعت رجلها و قعدت العب بزوبري على كسها واضرب و اخبط بيه على كسها وهي بتقولي ارحمني ودخله مش قادرة نيكني نيك خالتك الشرموطة يا قلبي وانا بضربها على بزازها


نيك طياز - نيك كساس - سكس نار - بنت تنيك ولد - قصص سكس - صور سكس - صور نيك - قصص محارم - سكس.


وخدها لحد ما خدودها احمرت وروحت راشق زبي في كسها من غير انذار راحت راقعة بالصوت حسيت ان الشارع كله عرف انها بتتناك انهاردة وبدات ارزع وصوت اللحم وهو بيخبط في بعضه بيهيجني اكتر و ارزع اكتر لحد ما لقيتها بتجيب تاني على زبي و انا حسيت اني هجيب روحت شايل زبي بسرعة وقلبتها في وضع 69 و خليتها تمص وتنضف زبي وانا بلحس كسها واضرب بكف ايدي على طيزها و طيزها احمرت وبعدها خليتها في وضع الدوجي وجبت فازلين ودهنت زوبري و دهنت خرم طيزها بيه وبدات ادخله واحدة واحدة بس كان خرمها ضيق و عرفت ان جوزها منكهاش في طيزها اصلا وانا اللي هفتحها و دخلت راسه راحت بدات تصوت روحت دايس برجلي على دماغها على صوتها يتكتم و بدات ادخله كله وهي بتقولي حرام عليك ده انا خالتك بردو انت كدا فشختني ارحمني شوية مش قادرة وانا ولا كاني سامعها وبدات ازود في السرعة وارزع فيها وهي بتعيط من الشهوة تحت رجلي لحد ما حسيت اني هجيب قولتلها عاوزاهم فين قالت في كسي انا كدا كدا عاملة حسابي وروحت عادلها وجبتهم في كسها واترميت على السرير ملط انا وهي حيلنا مهدود وراحت قايلة انا بقالي 6 سنين متجوزة عمر ما جوزي ناكني كدا انت فشختني انا مكنتش متخيلاك كدا انا كسي اتفشخ وطيزي اتفتحت حرام عليك قولتلها انتي بعد كدا تنسي جوزك خالص وتبقي اللبوة بتاعتي واعتبري انهاردة كانت لليلة دخلتك راحت قالتلي ماشي يقلبي اللبوة من جوة ونمنا.


اخ ينيك اختة - تحميل سكس محارم - ولد ينيك اختة - صور سكس - صور نيك - صور كس - قصص محارم - قصص سكس - افلام نيك - افلام سكس - سكس.


 


 

Sunday, April 30, 2023 06:36:42 AM قصص سكس PERMALINK COM(0)

هده القصه حكاها لى صديق
كان زوجي يحضر للحصول على شهادة الدكتوراه في الولايات المتحدة . وكان مسافرا إلى هناك وكنت أنا أدرس في إحدى الجامعات بعد أن حصلت على إجازة دراسية للحصول على الماجستير في علم النفس .. ولم يدر في تفكيري في يوم من الأيام بأنني سوف أدخل في علاقة جنسية مع أحد أو أنني سوف أخون زوجي ..
لقد كنت دائمة الذهاب إلى مكتبة الجامعة لكي أنهي البحث الذي بدأت كتابته إلى جانب بحوث أخرى كنت أجريها وهناك التقيت بوسيم شاب في الثانية والعشرين من عمره يدرس في المرحلة النهائية كذلك يدرس علم نفس .. كان دائم الابتسام لي وكنت أقابل ابتسامته بابتسامة .. كنت أنا في السادسة والثلاثين من عمري وفارق العمر بيننا كبير بالطبع لم أفكر بأن نديم سوف يحاول مغازلتي أو التعرف علي ..
كانت الجامعة تمتلىء بالطالبات الجميلات ... نعم أنا جميلة لكن فارق العمر جعلني لا أفكر في ذلك .. فوجئت به في يوم من الأيام يأتيني بكوب شاي بعد أن ألقى علي التحية .. وسألني قائلا هل أستطيع أن أطلب شيئا منك؟..
وهززت رأسي قائلة : تفضل
وبدأ يسألني بعض الأسئلة تدور معظمها عن بحثي ودراسته وعن الكتب التي أرشحها له ... ومنذ ذلك الحين ارتبطنا في علاقة صداقة.. كنا نرى بعض يوميا ونتكلم في مختلف المواضيع ندرس نذهب بصحبة بعض إلى الكافيتريا وهكذا .. وبالطبع عرف أنني متزوجة وأنني ليس عندي أطفال وأنني لا أستطيع الإنجاب عاقر... وأن زوجي مسافر منذ مدة وسوف لن يرجع إلا في الصيف .. تعود ت عليه وعلى حديثه وكنا في بعض الليالي نتحدث بالهاتف .. وكان صوته ذا تأثير علي ولكنني كنت أحاول أن لا أتفاعل معه وابعد الفكرة عن راسي وتفكيري.


صور سكس - تنزيل نيج اخوات - تنزيل سكس سعودي - قصص سكس - سكس جماعي - قصص سكس - صور سكس - صور كس - قصص محارم.



ولكن كانت يدي تمتد بالرغم عني تداعب جسدي تارة أفكر في زوجي وتارة أخرى يأتي وسيم في تفكيري وكنت أتأوه بصوت عالي . هكذا أنا دائما عندما اصل إلى الذروة لا أستطيع أن أكتم صوتي وصراخي عندما يهتز جسدي بنشوة بقوة كبيرة... وبعد أن ترسخت ثقتي بهذا الشاب دعاني إلى سهرة نقضيها في مكان عام.. ديسكو تيك وذهبنا إلى مكان يبعد عن مكان الذي اسكن به بعيدا عن العيون .. وطلبنا شمبانيا وعشاء.. وأخذنا نرقص ونشرب ونمرح ونحكي ونتعشى ونضحك.. ثم طلبت منه أن نرحل عن هنا .. وطلب مني أن نكمل السهرة في شقته إن لم يكن لدي مانع .
كانت الليلة باردة وكنا في سيارته .. وفوجئت بيده تحضن يدي .. وقلت له ومن سيوصلني إلى البيت بعد ذلك إذا بقينا نشرب ونمرح بهذه الطريقة.
وقال لي سوف آخذ تاكسي وسأوصلك حتى منزلك . لا أدري ما الذي دعاني أذهب ولكنني كنت في نشوة أسرتني وجعلتني منقادة إلى طلباته... وما أن دخلنا الشقة حتى أحسست به وهو يحضنني ويطبع على خدي قبلة صغيرة ألهبت مشاعري وهو يقول لي : شكرا مدام هيام.
طلب منى أن أتفرج على الشقة التي يسكن بها لوحده وتركني ودخل إلى الحمام وبعد قليل عاد وعليه روب ابيض وكانت رائحة الصابون العطرية تنطلق من جسده الطويل الرشيق الوسيم اقترب مني وكان صوت الموسيقى والأغاني اللذيذة تنطلق من جهاز الاستريو وكنت أنا في غاية النشوى ورحنا نرقص مع بعضنا وأحسست به وهو يقبل رقبتي وكتفي ويقبل أذني وأحسست بالشهوة تنطلق في جسدي وبيدي تداعب شعر صدره وفمي يقبل رقبته وأنفاسي تستنشق عطر جسده .. وأحسست بشفتيه تلتقط شفتي بنعومة وبدأ يقبلني كالخبير بمعاملة النساء وأحسست وكأنني عدت مراهقة من جديد.
عسلي بدأ يهطل من فرجي وحلمتا صدري تدعواني أن ألمسهما فهما بسبيلهما إلى الانتصاب ,, وأحاطني بذراعيه وراح يقبل شفتي ويعتصرني واستطاع أن يصل إلى لساني ويمصه برفق مما زاد اشتعالي ولهيبي ونشوتي...ثم برفق بدأ يفك أزرار قميصي وأنا أقول له: لا أرجوك أنا متزوجة لا يصح ذلك ما نعمله ليس صحيحا .


صور سكس - تحميل نيك hd - افلام سكس جوردي - نيك تخان - صور سكس - صور كس - قصص سكس - صور سكس متحركة.



ولكنه لم يعلق على ما أقول ولم يدعني أفلت من قبضتيه ومن لسانه وشفتيه. كان يلحس رقبتي ويداعب شعري بلطف ويهمس بأذني : هيام أنا هائم بك .. أنت الغرام والهيام والمتعة أنت اللذة . أنا أريدك من أول يوم رأيتك تدخلين فيه إلى المكتبة .. أنت امرأة في غاية اللذة دعيني أكون حبيبك اسمحي لى أن أكون عشيقك دعيني أكون سر متعتك .. حبيبتي تمتعي ودعي جسدك يرحل معي بمتعة ولذة ..حبيبتي دعي لي القيادة وتمتعي بالرحلة.
وأحسست به يحملني كالريشة إلى غرفة النوم التي كانت مضاءة بالشموع .. حيث يبدو بأنه أضاءها بعد أن خرج من الحمام ... ألقاني على الفراش وراح يفك أزرار قميصي ويعريني من ملابسي . كان في نفس الوقت يلحس يدي وأصابعي وصدري وحلمتي صدري عندما رآهما منتصبتين أمامه راح كالطفل الرضيع يلتهمهما يمصهما يرضع منهما وراحت يداه تقلعني باقي ملابسي وكان يده وأصابعه تداعب أفخاذي في جنون . وكانت الخمرة والشهوة واللذة قد أفقدتني مقاومتي .. وكنت أريده أريده أريده نعم كنت أريده أن يأخذني إلى عالم الجنس كنت أريد أن أروي ظمئي وأحسست بلسانه يداعب أفخاذي بجنون أسكرني أكثر، أحسست بيده تباعد أفخاذي وبلسانه يلحس عانتي الناعمة .. وشعرت به وهو يشم فرجي وأصابعه الطويلة تمسح برفق كسي وبلسانه الشقي وبراحة لسانه يلحس كسي وبإبهامه يفتح كسي وراح يلعقه ببطء جعلني أصرخ وأتوسل إليه أن يلحسني : أرجوك وسيم الحسني أكثر ارحمني .
وبطريقة لذيذة راح ينقر بظري بسرعة وهو يدخل إصبعين في كسي المبلل من العسل.. آه ولكنه كان يشوقني أكثر وأكثر كان ينوي اختراق كسي بزبه الذي أحسست به وهو يدفعه بكسي شيئا فشيئا .. وما كان مني إلا أن أمسكته بأفخاذي ورحت أدفع بنفسي أحاول أن أجعله يدخله كله فيني .. ولكنه أمسكني بقوة وراح يضرب كسي بضربات قوية أحسست بها بأنني في عالم آخر من النشوة واللذة والمتعة .. وأحسست بنفسي أتأوه بصوت عالي وأنا أصرخ بلذة وشهوة : أه آه آه.


صور سكس - تحميل سكس كساس  - افلام نيك مصرية - نيك طياز - قصص سكس - قصص محارم - صور كس - صور نيك - صور سكس.



إلى أن أفرغ في ماء شهوته وأنا أعتصر زبه في كسي بقوة حالبة إياه .. أحسست بعد أن انتهينا بخجل كبير وحاولت أن ألبس ملابسي لأذهب إلى بيتي .. ولكنه قادني إلى الحمام وهو يقبلني قبلات خفيفة .. وهناك فتح الدش واندسسنا تحته .. وبدأ يغسل جسدي بالصابون ويمرر يده على مؤخرتي وعلى صدري تارة يلعب في حلماتي وأخرى يمصهما وأحسست بنفسي أتبلل مرة أخرى .. وأحسست بأصابعه تعبث في بظري وتداعب كسي بكل جنون .. لقد أصابني بجنون المتعة .. وفجأة نزل على ركبتيه وأخذ يلعق أفخاذي ويلحس كسي ويعبث بأصابعه بمؤخرتي ومسكت رأسه وأنا أدفع كسي بجنون في فمه إلى أن وصلت إلى الذروة مرة أخرى بقوة لذيذة .. لم أصدق نفسي وأنا اجلس في البانيو وأطلب منه أن يجلس .. وجعلت يدي تداعب قضيبه المنتصب وأخذت أدعكه بالصابون وأنا أنظر إلى عينيه أزيد من متعته وشهوته ثم وضعت رأس زبه في فمي ورحت أمصه تارة والعب به تارة أخرى .. ودعكت بيضاته بالصابون بخفة أثارته .. وجعلت زبه يقفز من مكانه ثم رحت بالصابون أنظف مؤخرته وثقب مؤخرته وأحسست بالمتعة الظاهرة عليه وأنا أداعب ثقب مؤخرته بإصبعي وجعلت إصبعي ينزلق في مؤخرته ورحت أحركه بمؤخرته بكل خفة ولذة وأنا ألعب وأمص زبه إلى أن أحسست بقرب وصوله مما جعلني أزيد حركة إصبعي في مؤخرته وأزيد لعبي في بيضاته .. ومصي لزبه مما جعله ينزل في فمي مخزونه من الحليب الساخن ورحت أشربه بكل لذة .. تلك الليلة لم أغادر إلى منزلي ونمت في فراشه كالفراشة.


افلام سكس - مصري ينيك امة - صور سكس متحركة - سكس امهات - قصص سكس - صور سكس - سكس فنانات - سكس.


 

Sunday, April 30, 2023 06:09:36 AM قصص سكس PERMALINK COM(0)

انا ميدو ...........23 سنة بشتغل ف محل موبيلات
الحكاية ابتدت لما امي و ابويا انفصلوا .......اتخنقت من البيت وبقيت عايش عند خالتي اللي ساكنة جمبنا بكام شارع و اللي جوزها محبوس
حكايتي مع خالتي ابتدت قبل كدا بكتير الفرق بيني وبينها 8 سنين بس
كنت لسة صغير ف 3 ابتدائي وكنا ف بيت جدي
جدتي طلبت مني انده خالتي اسماء (هي دي رأس الموضوع) وكانت نايمة ف اوضتها "
كانت نايمة ع السرير ةلابسى بيجامة ضيقة ..... هي رفعية لكن طيزها كبيرة مدورة وبزازها وسط مرفوعة لفوق بدون اي مساعدة
كانت نايمة علي جمبها وباصة ناحية الحيطة وطيزها هتفلق البنطلون والتيشرت مرفوع شوية لفوق واول طيزها الملبن باين
وقفت شوية اتفرج وفضلت انزل البنطلون شوية شوية بدون م تحس يدوب بس قد ايد *** ف ابتدداي مش كتير
جدتي ندهت من برا حاولت اصحيها مش راضية ف كنت عاوز امسك دراعها اصحيها بدون م اقصد مسكت بزها وكان طري اوي اوي اوي بدون سبب وساعتها حسيت اني اتكهربت


محارم - تنزيل افلام سكس hd - قصص سكس - سكس شرموطين - قصص سكس - صور سكس - قصص محارم.


فضلت ادوس جامد لحد م صحيت وشافت ايدي علي بزها
مخدتش اي رد فعل وشالتني وطلعنا برا.........دي كانت اول مرة احب ابص علي جسمها ,,,,,
خصلنا اكل والكل دخل ينام ساعة العصر دي كلنا ماعودين ننام فيها
خالتي شوش بقا اقصر من اسماء شوية لكن طيزها اكبر وبزها كبير اوي وكسها دايما بارز فالبنطلون وبتنام فنفس الاوضة بتاعة اسماء
فضلت صاحي لحد م اتاكدت ان كل نام ودخلت عليهم الاوضة ...............
وكانت شوشو نايمة بالبرا وشورت يدوب مغطي كسها اللي بارز منه وكان مكانه فيه نقط ميا ومكنتش مركز اي دا اصلا لكن فهمت بعدين
اما اسماء بقا بقا كانت نايمة ومتغطية واكنت لابسة قميص نوم ابيض حريري بس
شوية شوية فضلت اشلح قميص النوم وكل م اشلح حتة استني اتاكد انها نايمة لسة لان كلهم نومهم خفيف اوي وانا كنت مرعوب
الغريب اني كل م اشلح ناحية تروح تتقلب وكانها بتوقلي شلح الناحية التانية



xnxx امريكي  - افلام نيك امريكي - سكس صيني - تنزيل سكس شيميل - نيك محارم اجنبي - سكس جوردي - نيك نار - تنزيل سكس خلفي - سكس شيميل عربي - تنزيل نيك امهات - تحميل سكس سمينات -سكس ستات طويلة - سكس مصرية.


فضلت بتاع نص ساعة كاملة لحد م وَصلت قميص نومها لحد بطنها وكان كسها من اجمل الحجات اللي شوفتها فحاتي لونه ابيض والاطراف روز ومفيش اي شعراية واحدة حتي او اثار شعر متشال او انه في شعر فالمكان دة اصلا هي دايما بتهتم بنفسها اوي اوي زي شوشو
فضلت كل م اروح هناك تفضل تلاعبني وتحضني وانا امسك فيها جامد ودماغي ف بزها الصغير الطري دة
لحد م فيوم كنت راجع من المدرسة وكنت ف 6 ابتدائي ولقيتها عندنا فالبيت وبتعيط وبابا بيقولها خلاص خليكي هنا كام يوم ولما اعصابك ترتاح من البيت ارجعي كان بيت جدي جمبنا برضو
قالها نامي جمب محمد وساعتها صرخت وقولت هيه اسماء هتقعد معانا هييييييييه
خلص اليوم وجيه وقت النوم وانا كنت بلعب برا ورجعت كانت نامت



سكس الصين - مصري ينيك بنتة - قصص نيك مصري - اقوي نيك - صور سكس - قصص سكس - قصص محارم.


ملاك نايم ع السرير بتاعي وكانت حاطة ريحة حلوة اوي اوي
فضلت لحد الفجر صاحي بفكر اشلح هدومها تاني ولا ممكن تصحي وتقول لامي تموتني لكن عقلي مسابني فحالي
كنا فالصيف وكانت لابسة كات وحلماتها باينة منه مكانتش لابسة براا يالهوي
بزها باين من الجمب وابيض اوي اوي اي الجمال ظة ولاول مرة كسها يبنان من البنطلون كانت لابسة بمطلون ليكرا زي اللي بيلبسوه ممثلات السكس ف افلام المساج او اليوجا كل تفاصيل طيزها وبزها باينين والحز بتاع الاندر باين
قولت مبدهاش زي م يحصل يحصل
كانت نايمة علي جمبها اليمين و وشها فوشي
قومت من مكاني وابتديت سنة سنة اشد البنطلون لتحت واتاكد انها نايمة
كل سنتي بيبان بهيج معاه اكتر واكتر ضهرها ابيض اوي وفقلت طيزها ابتدت تبان اهي
فجاة لقيتها بتلف ةتنام علي بطنها
استنين 5د اطمن انها مش صاحية واتاكدت..........رجعت اكمل تاني شوية شوية ومع كل مرة بهيج اكتر وبحس بمشاعر غريبة نحيتها ونفسي احضنها اوي



ولد ينيك اختة - نيك ماما - قصص سكس - نيك محارم اخوات - صور سكس - قصص سكس - قصص محارم.


طيزها بقت كلها قدامي والاندر بتاعها مشدود وهو اصلا عبارة عن خيوط مش مغطي حاجة
شديته لتحت برضو محستش وانا مستغرب ازاي ودي صوت الدبانة بيخليها تصحي
كسها بقا قدامي وشكله المرةدي من ورا الطيز احلي بكتير من شكله من قدام وجسيته ملزق كدا ومرطب
فجاة لقيت نفسي بنزل البنطلون ومطلع لتاعي وعمال افركه ونفسي انام عليه
خوفت تصحي .........بقيت يدوب اخليه يلمس جلدها وكل م المس جلدها بزبي احس اني بتكهرب وبفرح اوي ونفسي احضنها
دة الجزء الاول واستنوا الباقي


اقوي نيك اجنبي - نيك بنت - سكس اجنبي ساخن - تنزيل سكس بنات - قصص سكس - صور سكس - صور نيك.


 


 
Sunday, April 23, 2023 06:59:51 AM قصص سكس PERMALINK COM(0)

فى البداية القصة دى واقعية مش من وحي الخيال
الجزء الاول
انا اسمي عبده عمري 35 سنه لسه ما اتجوزتش من قريه ريفية اعيش مع أسرتي المكونة من أب فلاح 60 سنه وام 55 سنة واخت مطلقة 40 سنه البداية لما كنت فى الدبلوم كان البيت مكون من اوضتين وصالة وحمام ومطبخ اوضه لامى وابويا واوضة لأختى قبل ماتتجوز كانت فى الدبلوم
وانا بنام على كنبه فى الصالة كان عندى وقتها 16 سنه المهم فى يوم من الأيام صعبت على علشان هى حنينه جداا وقالتى الكنبه متعبه عليك تعالى نام جنبنا على السرير المهم وافقت ونمت جنبهم أمي على طرف السرير وابويا فى النص وانا جنب الحيط وكنا فى فصل الشتاء فى عز النوم صحيت من النوم على هز السرير كان يوم خميس وبدأت اترجم اللى بيحصل ابويا بينيك امي بس الوضع اللى هو نايم على جنبه الشمال وهى على جنبها اليمين وابتديت اطلع زوبرى واضرب عشرة واكتر حاجه كانت مكيفاني صوت زوبره وهو داخل وطالع من كسها طبعاً انا لما بنام لازم اغطي وش بالبطانيه كان كل همي ابويا يقوم يدخل الحمام وانا أكمل مكانه بس طبعاً مستحيل
امي مش بتطلع صوت وهي بتتناك خالص بس اكيد متكيفه منه خلصوا نياكة بعد ربع ساعة وناموا وانا بقا مش جايلى نوم لغاية النهار ما طلع
خايف انام ينيكوا بعض تانى من غير مااسمع النيك


نيك ءىءء - قصص سكس - سكس مصري اونلاين - قصص سكس - صور سكس - قصص محارم - تحميل نيك - قصص سكس محارم.
وبالفعل ابويا ناكها كمان مرة قرب الفجر بس المرادي طول شويه حسيت ب ابويا وهو بيشلحها الجلابية وهى نايمه بجلابية على اللحم جلابية قديمه عملاها مخصوص للنيك وابويا نفس الكلام جلابيه مخصوص للنيك خلص نياكه فيها بعد نص ساعة تقريباً اول ما دخل زوبره فيها قالت اح طبعاً لان كسها سخن وزوبره متلج ومقالتش حاجه تانى طبعاً السرير بيهتز جامد وزبرو كبير وتخين شوفته مرة وهو بيستحمي
المرة التالته كانت الساعه 6 صباحا ناكها برضو بنفس الوضع سامع صوت زوبره وهو داخل وطالع فى كسها المربرب لغاية ما نزل لبنه جواها المهم بعد خلصوا حاولت اوارب البطانية بتاعتى علشان اشوف اى منظر لقيت امي قايمه من السرير بس شكلها باين عليه الفرهده من النياكه ووراكها باينه وبيضاء زى الشمع
امى اسمها روحيه 35 سنه الكلام ده كان سنة 2000 وانا 16 سنه وابويا 45 سنه امي بزازها كبيرة بس مش مشدودة مدلدله وطيازها كبيرة بتترجرح يمين وشمال وهي ماشية كسها ابيض مربرب ومنفوخ بس معرفش لونه من جوه
ابويا اهم حاجه عنده الاكل والنياكه وبعد ماياخد اللى هو عايزة يشتمها ويضربهابعد ماكيفته الوسخ
المهم شوفت امى قايمه بعد ما اتناكت علشان تدخل الحمام تستحمى وبتشم ايديها قولت اكيد كانت بتعدل زوبرو او مسكت كسها فا بتشم ريحة ايديها الحركه دى هيجتني


نيك بزاز كبيرة - تحميل مقاطع نيكقصص سكس محارم - نيج عنيف - قصص سكس - صور سكس - صور كس - صور نيك - قصص سكس - قصص محارم- ءىءء.
قامت سخنت حلة مايه على البابور وانا قومت علشان افطر واروح المدرسة وعيني عليها وعلى جسمها لقيتها بتوطي علشان تاخد حلة الماية وطيازها كبيرة ودخلت كلها فى طيزها بلعتها
ابويا كان بخيل جدااا مش مركب باب للحمام يعنى اللى فى الصالة يشوف اللى جوه الحمام
شوفت امي قلعت الجلابية وبقت ملط جسمها ملبن وكسها ابيض ونضيف ومربرب عايز ادخل حط زوبري فيه بس اخاف تصوت وتنادى على ابويا يقتلنى شوفتها بتغسل جسمها كله وبتمشى الليفه عند كسها وبتدعك وبعدين بقا وشها جوه وظهرها ناحية الباب وقامت مفنسه شوفت احلى طيز واحلى كس كسها كان باين من ورا لما هى فنست بعد كده لبست هدومها وطلعت سخنت حلة ماية لابويا ووضبت الفطار لينا علشان أنا وأختى رايحين المدرسه وعمال افكر فى اللى حصل وانا فى المدرسة ومستني المرة الجاية بفارغ الصبر


سكس امهات موظفات - قصص سكس - نيك كس ابيض - قصص سكس - صور نيك - صور سكس - قصص سكس - قصص سكس محارم - قصص محارم - تحميل سكس - xnxx.
قولت اكيد ابويا هينيكها تانى فى نص الاسبوع لكن للأسف كانوا مظبطين على يوم الخميس
عملت خرم فى البطانيه علشان أشوف لكن للأسف النور ضلمه ومفييش أوضاع ولا بيركب فوقها ولا بياخدها فنيسى هو وضع الجنب بس وبرضوا 3 مرات الخلاصه يعنى روتين مفيش جديد اهم حاجه ينزل جواها وخلاص بس بصراحه نتايه
خلصوا نياكه وكان اخر زوبر بتاع الصبح وابويا شاف الخرم اللى أنا عامله فى البطانية اه و ****


نيك محجبات عربي - سكس بنات صغيره - قصص سكس نار - فيلم سكس ساخن - نيك كس مراهقة - قصص سكس - صور سكس - صور نيك .

Monday, April 17, 2023 08:46:25 AM قصص سكس PERMALINK COM(0)

الجزء الاول


انا سميحة عمري 25 سنة طويله وجميلة جسدي جميل ومثير جدا


بشرتي خمرية مع خدود بلون الورد


آنهيت دراستي الجامعية


وآنا آبحث عن عمل منذ وقت طويل . بدون جدوى حتا تقدم لي فراس مدير الشركة


الغاز والكهرباء كنت سعيدة جدا


هو من عائلة غنية ولهم سمعة طيبة في المنطقة تمت الخطبة وكنت متلهفة على الدخول عنده بصراحة آنا فتاة عندي إثارة كبيرة وكنت آحاول كبتها بكل الطرق حتا لا آرتكب خطيئة


آنا وحيدة آعيش مع آمي ووالادي متوفي منذ عدة سنوات


فراس كان حلم بالنسبه لي هو كان صديق ابن عمي رأني في حفل زواجه وطلب يدي


المهم جهزت للعرس وفراس كان لا يزورنا كثيرا بسبب عدم وجود رجل في البيت


فراس له آربع آخوات بنات وآخ ذكر وحيد وهو كمال 28 عام مريض عقليا كما سمعت لم آعرف مدا مرضه


فراس لا يحب التحدث عنه


والدهم كذالك متوفي ووالدته سيده قوية جدا جدا ومخيفة بصراحة


كنت آقول لآمي آنني آخاف منها هي مثل الساحرة الشريرة


لكن آمي تقول لا تكوني غبية هى إمرأة طيبة المهم تم الزواج وكان الحفل رائع والدخلة كانت مميزة


فراس عاملني مثل ملكة وكنت سعيدة جدا جدا


في صباح اليوم الثاني للعرس خرج فراس للشارع حتا يحضر الإفطار


من المطعم القريب مع آنني كنت ساجهزه في البيت لكنه رفض


وهو يقطع الشارع صدمته سيارة ومات على الفور 


كانت الصدمة كبيرة لي وللجميع


لم آخبركم آننا نعيش في نفس البيت مع آهله البيت عبارة عن عدة شقق فوق بعضهم البعض


المهم كانت جنازته مهيبة وكبيرة


وعم الحزن المكان لعدة آيام


نسوانجي - نيك كس - ولد ينيك مرات اخوة - محارم اخ ينيك اختة - تحميل نيج محارم - تنزيل نيك خلفي - قصص سكس - صور سكس - صور نيك .


بعد مرور آسبوع جأت آمي وطلبت مني العودة معها للبيت لكن حماتي رفضت وظلت تبكي وتتوسل من آمي آن تتركني عندهم


حتا تمر العدة على الآقل وبعد توسلاتها وافقت آمي خصوصا آنه لا يوجد رجال كلهم بنات


غير سلفي المريض الذي لم آره بعد منذ دخولي للبيت هو لديه شقة خاصة به في الدور العلولي وآمه وآخواته يهتمون به


بعد ذهاب آمي وصل عمهم الذي جاء قبل هاذه المره عدة مرات


والذي لفت إنتباهي آنه كل ماجاء كانت حماتي تغضب جدا منه


في البداية لم آفهم الآمر لكن اليوم فهمت


صورية هي الحماية ماالذي تعنيه آنك تود حصتك


هو هاذا حقي كلهم بنات والذكر الوحيد مات


صورية لكن كمال مايزال حي


العم كمال مريض وآنا رفعت دعوة حجر عليه وعلى ممتلكاته


صورية عليك العنة طماع وسارق


لم ترحم آخيك فهل آتوقع منك آن ترحم بناته وولده المريض


حدق سيجار كبير وبعدما غادر


انهارت حماتي وكانت تدعي عليه


وهى تقسم برحمة فراس لن تدعه يأخذ فلس واحد من الثروة


في اليوم الثاني وجدتها تقول لي تعالي آعرفك على كمال استغربت بصراحة لماذا الآن لكنني لم آعلق على الآمر. ذهبت معها لكن الآكثر غرابة


آنها طلبت مني آن آرتدي لباس جميل وآن اتعطر قلت لها آنا في العدة وهاذا لا يجوز لكنها قالت آن كمال حساس جدا لكل رائحة غير محببة وهى تخاف عليه من الإنتكاس لم. آفهم لكنني فعلت كما طلبت


لم آوريد آن آكسر بخاطرها آكثر مما هوى مكسور صعدت معها لشقة فتحت الباب ودخلنا الشقة كانت مثل الحلم. لها نظام مختلف


كانت رائعة فيها شموع وورد كانت رومنسية جدا


لا تبدو شقة واحد مريض عقليا


المهم جلست على الآريكة وهى دخلت لبعض الوقت ثما عادة ومعها شاب في منتهى الوسامة


صحيح فراس كان وسيم لكن هاذا


كان غيره تمام. شاب طويل عيونه خضراء شعره آشقر فاتح طويل وفيه تجعدات خفيفة. جسده قوي بشرته بيضاء


كان بكل المقاييس فارس آحلام كل آنثى


اقترب مني ومد يده ليسلم عليا


قائلا كيف حالك نظرت نحو والدته


التي آشارت لي كي آصافحه مدة له يدي شعرت باقشعريرة. في جسدي جلس قربي وجلست والدته كذالك


وكان صامت لا يتحدث لكنه يبدو طبيعي جدا جدا


ساد الصمت لعدة لحظات حتا قالت حماتي كمال مارئيك في سميحة رد جميلة جدا وجذابة


آنا شعرت بالحرج


ولكنني كنت سعيدة من الداخل لرده كنت مستغربة منه كان يبدو أنه بكامل قواه العقلية


وليس مختل آومريض


المهم الجلسة كانت سريعة نوع ما ونزلت مع حماتي الدور الآرضي


وعندها بدائت تحاول التمهيد لي


قالت لو فقط تحملي لو تنجبي لنا ولد ذكر عندها نمنع سلفي الطماع من سرقتنتا قلت لها ياريت لكن الدورة جائت منذ يومين يعني ليس هناك آمل في آن آكون حامل


 نيك جوردي - ينيك امة - نيك عربده - تحميل سكس منقبات - شاب ينيك اختة - نيك مرات اخوة - قصص سكس - صور سكس - ءىءء .


ردت نعم آعرف لكن ممكن تحملي


قلت بدهشة كيف قالت تنامي مع كمال وتحملي منه


صرخت ماذا وقمت حتا آغادر لكنها


آمسكتني من يدي وقالت دخول الحمام ليس مثل الخروج منه


لو خرجتي قولي على والدتك **** يرحمها وكانت تبدو مثل الشيطان صرخت ماالذي تعنيه


قالت والدتك من بعد خروجها من عندك لم تعد للبيت قلت وآين ذهبت آخرجت الهاتف وفتحته وقالت آنظري


كان هناك فيديو وفيه ظهرت آمي ومعها رجلان يجرانها إلى سيارة متوقفة في آحد الشوارع وآرغموها على الركوب


آغلقت الهاتف وقالت لو نفذتي ماآطلبه تكونين آنقذتي والدتك


وتكسبين مال كثيرا وإلا ???


بكيت وقلت لها كيف تتوقعين مني آن آرتكب هذا الذنب ومع من مع شقيق زوجي المريض


صورية هو شاب تتمناه كل الفتيات لقد رآيتيه هو ليس عاجز


انتي فقط نامي معه مره وسترين كم هو مثير ستتمنين النوم معه كل مره


قلت هل آنتي لديك عقل الذي مات هوى إبنك لم يمضي على موته عدة آيام وآنتي تتحدثين عن علاقة مع آخيه


صورية فراس مات **** يرحمه ونحن آحياء والحي آبقى من الميت


صدمت من كلامها هاذا من المستحيل تكون إنسانة عادية لكنها لم تترك مجال للتفكير


وقالت جهزي نفسك لدخولك عليه وإلا والدتك تموت إختياري ليس عندي خيار اخر


قالت لي عندك اليوم بطوله في المساء يكون الجواب ليس عندنا وقت


نيج محجبات - سكس امهات ساخنة - تنزيل سكس امهات - سكس نيك محارم - نيك بلدي - نيك مرات ابوه - صور سكس - صور نيك - قصص سكس .


وذهبت وتركتني مع حيرتي


كيف يحدث هذا؛؛؛؛؛ معقول هناك بشر تفكر بهاذا الشر؛؛؛؛ لكن بعد تفكير نعم فيه حتا آكثر من ذالك نحن في غابة والقوي ياآكل الضعيف


فكرت وفكرت وفي المساء كانت عندي


صورية ها هل قررتي


سميحة ...نعم قررت


صورية ...وا


سميحة .موافقة لكن ممكن بعد كم يوم عندي دورة وميش مستعدة


صورية ..الدورة تنتهي غدا بعد الغد تكوني جاهزة الوقت ليس في صالحنا


وكما اتفقنا جاء اليوم الموعود وجهزوني مثل عروس وصعدو بي إلى شقته


آدخولني وذهبو كنت خائفه آكثر من ليلة الدخلة؛؛؛


جلست في الغرفة وهو كان في الخارج آمه حدثته قليلا وغادرة هى الآخري


دخل وكان في قمة الآناقة ورائحة عطره كانت تسبقه معقول هذا مريض عقليا


اقترب وجلس قربي لبعض الوقت بدون كلام


وبعدها مد يده ولمس يدي وبعدها لمس بقية جسدي. كان مثل الطفل الذي يحاول إستكشاف العالم


وبدا في تقبيلي وكنت خائفه لكن كانت عندي رغبة كبيرة في ممارسة الجنس معه ربما بسبب الحرمان وربما بسبب وسامته خلع قميصه


وكان جسده مثير للغاية


بداية كانت فقط قبل والمسات


وبعدها وصل إلى بقيت جسدي


كان عنيف جدا وهذا زاد في إثارتي آكثر فاآكثر


وطلبت منه وقلت آرجوك


شاهد سكس ساخن - تحميل سكس مصريات - نيك امة وخالتة - سكس سكس نار - تنزيل نيك امريكيتحميل سكس - صور سكس - صور نيك- قصص سكس.


 
Sunday, April 02, 2023 06:37:17 AM قصص سكس PERMALINK COM(0)
スポンサードリンク


この広告は一定期間更新がない場合に表示されます。
コンテンツの更新が行われると非表示に戻ります。
また、プレミアムユーザーになると常に非表示になります。