قصة سكس محارم نيك امي انا وصحابي , انا شاب اسمي احمد عندي 20 سنة دايما ببص لامي بنظر اعجاب وبحس انها مش امي وبفكر فيها كانها ممثلة سكس عشان ونا صغير في يوم كانت امي بتغير هدومها نا دخلت الاوضة من غير مقصد لقيت امي قالعة هدومها خالص وشوفت بزازها المنتفخة والحلمات السودة وكسها الرطب ومن ساعتها وانا بفكر في امي بنظرة تانية خالص وعدت الايام واكتشفت انها مش كويسة من عدة مواقف اول موقف ونا صغير لما كنت بقعد علي النت كانت بتقلي قوم وفجاة بلاقيها بتكلم شباب بهيجان شديد وكانت تسكتني عن طريق انها تقولي اني لو سكت هتديني مكافاة وقبل كدة فتحت الكاميرة بتاعت النت وخلت واحدة يشوف بزازها من من فوق الهدوم تاني موقف ونا صغير كانت بتوصلني الدروس دايما كان فيه استاذ اسمو استاذ م الاستاذ م دة كان عندة هيجان شديد من نحية امي لما كانت بتيجي توصلني الدرس كان بيبص دايما لبزازها المنتفخة وفي يوم رحت لقيت الاستاذ بيحك رجلة في رجليها من تحت الطربيزة وانا شفت دة بالصدفة ومن شدة الهيجان قالها تعالي انا عايز اقولك موضوع يا ام احمد هي قالتلة ماشي اخدها ورة باب الشقة قعد يبوس فيها وهي كانت مستسلمة انا فتحت الباب عشان اخرج لقيتهم في الوضع دة
سكس اجنبي ءىءء - سكس امريكي xnxx - سكس اجنبي عنيف - سكس مثير - نيك اجنبي ءىءء - سكس اسيوي - افلام سكس xxx - مشاهدة سكس سود - xnxx - تحميل نيك منزلي .
ولقيتها ارتبكت انا الموضوع شغلني لما روحت البيت سالتها انتي ليكي علاقة بالاستاذ دة ردت وقالت اي الي انت بتقولة دة انت عارف لو ابوك سمع الكلام دة هيطلقني وكبرت وكل شوية زاد يقيني انها شرموطة في مرة حصل موقف غريب جدا انا من عادتي اني احب الهزار مع الاصدقاء دايما واصدقائي عارفين امي وانا عارف امهاتم فا عملت حاجا لصاحبي وطلعت استخبيت في عمارتنا كنت بهزر معاة فا هو كان جي مع صحابي التانيين عشان ياخدو حقهم مني ودورو عليا كتير لقيت واحد بيقلهم ممكن يكون دخل بيتة تعالو نخبط عليه انا كنت براقبهم من فوق خبطو عليا فعلا وفجاة امي فتحتلهم وبدات نظرات غريبة لصدر امي المنتفخ ولكسها من اصدقائي انا حسيت اني متعصب وفكرت اني انزلهم بس استنيت شوية وقلت اعرف هيقولو ايه صاحبي محمد قالها هو احمد راح فين اتفاجات لما شفت امي بتقلهم احمد مستخبي في اوضة النوم اخدت صدمة كبيرة ساعتها
مقاطع سكس - صور نيك HD - ءىءء - نيك محارم عنيف - سكس امهات نار - سكس سمراء - افلام السكس - نيك سارة جاي - سكس سخن - سكس ثلاثي .
لقيتها بتقلهم تعالو خدوة من جوة فجاة لقيت صحابي دخلو وواحد فيهم قفل الباب انا كنت متعصب جدا ومش عارف اعمل ايه كان عندي فضول في اني اعرف اي الي هيحصل يوميها امي كانت لوحدها في البيت قعدت مستنيهم يخرجو اكتر من نصف ساعة لحد ما تيقنت ان في حاجا بتحصل جوة فتحت بالمفتاح بتاع الشقة بهدووء شديد دخلت اوضة النوم وفجاة لقيت صحابي راكبين امي واحد مدخل زبرة في كسها والتاني مدخل زبرة في بقها والتالت ما بين بزازها وكانهم اول مرة يشوفو ست وهي كانت مستمتعة وصوت الاه مش راضي يطلع منها من كتر ما صحبي كان مدخل زبرة في بقها رقابتهم في المنظر دة حسيت بشئ غريب من المتعة بداخلي انا كان نفسي اشوف امي بالمنظر دة من زمان واخيرا شفتها لعبت في قضيبي وانا بتفرج علي المنظر دة لحد ما نطرت اللبن الي جوايا لكن بعد كدة حسيت بندم شديد دخلت عليهم وسالتهم انتو بتعملو ايه يا ولاد الكلب دي امي مسكت واحد منهم من شدة الندم فضلت اضربة لحد ما نزف دم من كلة حتة في جسمة والاتنين التانية طلعو يجرو وبعد مضربتة طردتة سكس - تحميل سكس - صور سكس - قصص سكس .
واتبقي منظر امي وهي عريانة ومش لابسة اي حاجا وبزازها المنتفخين تبدا بالظهور مرة اخري بعد ما كنت بتفرج عليها وانا صغير بقيت اشوفها وانا كبيرة وبعض قطرات اللبن علي وشها حسيت بمتعة شديدة وانا بتفرج عليها لكن في نفس الوقت اتعصبت وضربتها
بعد كدة صالحت صحابي لغرض اني كنت عايز دة يحصل مرة تانية وفعلا عزمتهم عندي في البيت في مرة قعدنا نتفرج علي سكس وهي كانت مريحة في اوضة النوم خلصنا الفيلم ودخلنا عليها احنا الاربعة بدات ابوسها من بقها والعب في كسها وهي نايمة ولقيتها بتقول اه وحسيت انها تعبانة اوي طلعت زبري دخلتة في كسها بعد ما قلعناها خالص وبدا المنظر يتكرر تاني لكن الفرق اني كنت موجود انا بدات ادخلو بكسها وصديقي دخلو بين صدرها والاخر في فمها والاخر في خرم طيزها ومن ساعتها امي بقييت كل ما اتعب انيكها واجيب صحابي ينكوها معايا .
نيك محارم عائلي - افلام سكس قوي - حمل سكس - افلام سكس كيران لي - نيك جديد - سكس xnxx - سكس منزلي - سكس نار - شاهد سكس - شاهد نيك .
نا ريم ودا مش اسمى الحقيقي اكيد لازم اكتب اسم مستعار. محدش عنده الجرأه ان يكشف ذاته قدام حد. عندى 34 سنه. اتجوزت وانا عندى 18 وخلفت مانو عنده دلوقتى 16 سنه فـ اولى اعدادى. جوزى مستورد وبطبيعه شغله بيسافر اكتر ما بشوفه فـ انا اللى عليا هم تربيه ماندو مكان ابوه .. من ساعه ما جوزى سافر اخر مره وفتح مكتب فـ الصين وقال انو هيطول بسبب كرونا وان كمان ممكن توصل لـ 3 سنين، ابتديت ساعتها اخد بالى من مانو وخصوصا انو داخل على سن مراهقه وبقيت قافله عليه زياده عن اللزوم. لحد ما فـ مره مانو كان فى المدرسه وزمانو راجع قولت انزل اجيب اى اكل من السوق عقبال ما يجى. نزلت وجيت بدرى لاقيت الكوتش بتاع مانو على باب الشقه، قولت اخبط برجلى على الباب غشان يفتح ويشيل منى الشنط. بس مش رادى يفتح قولت شكله مش سامع.
سكس - xnxx - صور سكس - قصص سكس .
نزلت الشنك وفتحت الباب ودخلت بنادى عليه مش لاقياه .. فتحت باب الاوضه بتاعته لاقيت مانو حاطط الهاند فرى فـ ودنه وطافى نور القوضه وقالع البنطولون وموقف بتاعه وبيضرب عشره وهو سرحان فى التليفون ومش شايفنى. قفلت الباب بسرعه وانا مش عارفه اعمل اى ولا اقولو اى !!!
اتسمرت مكانى فى الصاله وهديت نفسي شويه وقولت فـ عقل بالى دا شاب وفـ سن مراهقه انا دلوقتى اعمل نفسي عبيطه وادخل المطبخ اعمل الاكل لحد ما يخرج وبعدين ابقى اشوف هعمل معاه اى .
سكس - نسوانجي - السكس - قصص سكس - صور سكس .
شويه وخرج.
= اى دا يا ماما انتى هنا من امتى !!
- انا لسه جايه يا حبيبي وخبطت عليك باب الاوضه كتير بس انت مردتش قولت تلاقيك نايم.
= اه انا فعلا كنت نايم تعبان انهارده كان يوم طويل والجو حر فا كنت تعبان
- طب ادخل فير هدومك عقبال ما اعملك الاكل.
دماغى مش فيا احساس غريب.
الجو كان حر قولت ادخل استحمى واغسل هدوم ماندو دخلت، دخلت الحمام لاقيت ماندو حاطط البوكسر بتاعه ع الغساله وغرقان لبن، استحميت وحطيت الهدوم كلها فـ الغساله وانا دماغى مش فيا ونسيت ان انا حطيت هدومى اللى قلعتها كمان فـ الغساله
- يا نهار ابيض هو انا تايهه اوى كدا !!
- طب اخرج ازاى انا دلوقتى !! هدومى كلها ف الغساله ومفيش حاجه فى الدولاب البسها.
طلعت اخف حاجه ليا من الغساله البسها عشان الهدوم كلها مبلوله وعايزه حاجه تنشف يسرعه.. لبست قميص النوم الابيض وهو مبلول كدا كدا الجو حر وهينشف وخرجت غرفت الاكل وناديت لـ مانو عشلن ياكل.
قاعده خجلانه برضو انا مش متعوده اقعد كدا قدام ابنى لا وكمان مش لابسه اندر ولا برا ! اى التخلف دا !!!
قعدنا بناكل وملاحظه ان بياكل ويبصلى. عينه كل شويه تيجى على بزى .. والقميص مبلول فا حلماتى متحدده وباينه
عملت نفسي عبيطه وكلنا وقومت اغسل المواعين ... لاقيت ماندو دخل معايا المطبخ عشان يساعدنى بس كل شويه برضو عنيه تيجى على بزى .. خصوصا ان انا بزازى كبيره بسبب ابو ماندو كان بيحب يرضع لما نيجى ننام مع بعض كان مفرتكلى حلماتى واللى عرفتو بعد كدا ان الكبر دا بسبب كدا ! ..
قولت لمانو يخرج يزاكر وغسلت المواعين وخرجت اريح حبه فى الاوضه بتاعتنا كدا كدا من ساعه ما جوزى سافر وانا بخاف انام لوحدى فا غلى طول مانو معايا.
دخلت اريح حبه على الرسير ومانو بيذاكر ف الارض، وبرضو عمال يبص عليا .. قولت يا بت اعملى عبيطه واعملى نفسك نايمه يمكن بيتهيألك وان عين بتيجى ف عينه وخلاص.
عملت نفسي نمت وانا مفتحه عينى شويه وببص عليه.
لاقيت مانو ساب القدام وقام وقف وقعدت يقرب منى يشوفنى نايمه ولا لا !!
بعيدين لاقيت ايده بترفع القميص ما بين وراكى وعمال يبص تحت منى.
عملت نفسي بتقلب، انا مش عارفه اعمل اى !!! اعمل اى فـ موقف زى داا !!
لاقيتو بعد شويه وراح مقرب منى تانى وعمل يشد القميص من عند صدرى وعمال يعرق و شه محمر ، فجاه راح محسس على بزى براحه وعمال يجى بـ ايده ع الحلمه.
دماغى ساحت وخصوصا ان بحب الحركه دى ابوه معودنى عليها.
حلماتى وقفت
سكس - تحميل سكس - قصص سكس - صور سكس - صور سكس متحركة - نيك - افلام سكس - xnxx - السكس - تحميل نيك .
- اى دا يا بت ياريم انتى هتسيبى ابنك كدا !!! انتى عبيطه فى اى .. قومى الطشريه قلمين على وشه فوقيه.
بس مش عارفه مالى فى اى ! وانا حاسه انى بجبهب ومش قادره من الحركه دى
لا فوقتى
- انت بتعمل اى يا حيوان انت .
هكملكو بعدين عشان زهقت من الكتابه ولازم انزل دلوقتى.
CATEGORY
- افلام سكس(59)
- قصص سكس(333)
- sex xnxx(157)
- UNARRANGEMENT(157)