スポンサードリンク


この広告は一定期間更新がない場合に表示されます。
コンテンツの更新が行われると非表示に戻ります。
また、プレミアムユーザーになると常に非表示になります。

قصة سكس محارم نيك امي انا وصحابي , انا شاب اسمي احمد عندي 20 سنة دايما ببص لامي بنظر اعجاب وبحس انها مش امي وبفكر فيها كانها ممثلة سكس عشان ونا صغير في يوم كانت امي بتغير هدومها نا دخلت الاوضة من غير مقصد لقيت امي قالعة هدومها خالص وشوفت بزازها المنتفخة والحلمات السودة وكسها الرطب ومن ساعتها وانا بفكر في امي بنظرة تانية خالص وعدت الايام واكتشفت انها مش كويسة من عدة مواقف اول موقف ونا صغير لما كنت بقعد علي النت كانت بتقلي قوم وفجاة بلاقيها بتكلم شباب بهيجان شديد وكانت تسكتني عن طريق انها تقولي اني لو سكت هتديني مكافاة وقبل كدة فتحت الكاميرة بتاعت النت وخلت واحدة يشوف بزازها من من فوق الهدوم تاني موقف ونا صغير كانت بتوصلني الدروس دايما كان فيه استاذ اسمو استاذ م الاستاذ م دة كان عندة هيجان شديد من نحية امي لما كانت بتيجي توصلني الدرس كان بيبص دايما لبزازها المنتفخة وفي يوم رحت لقيت الاستاذ بيحك رجلة في رجليها من تحت الطربيزة وانا شفت دة بالصدفة ومن شدة الهيجان قالها تعالي انا عايز اقولك موضوع يا ام احمد هي قالتلة ماشي اخدها ورة باب الشقة قعد يبوس فيها وهي كانت مستسلمة انا فتحت الباب عشان اخرج لقيتهم في الوضع دة


سكس اجنبي ءىءء - سكس امريكي xnxx - سكس اجنبي عنيف - سكس مثير - نيك اجنبي ءىءء - سكس اسيوي - افلام سكس xxx - مشاهدة سكس سود - xnxx - تحميل نيك منزلي .


ولقيتها ارتبكت انا الموضوع شغلني لما روحت البيت سالتها انتي ليكي علاقة بالاستاذ دة ردت وقالت اي الي انت بتقولة دة انت عارف لو ابوك سمع الكلام دة هيطلقني وكبرت وكل شوية زاد يقيني انها شرموطة في مرة حصل موقف غريب جدا انا من عادتي اني احب الهزار مع الاصدقاء دايما واصدقائي عارفين امي وانا عارف امهاتم فا عملت حاجا لصاحبي وطلعت استخبيت في عمارتنا كنت بهزر معاة فا هو كان جي مع صحابي التانيين عشان ياخدو حقهم مني ودورو عليا كتير لقيت واحد بيقلهم ممكن يكون دخل بيتة تعالو نخبط عليه انا كنت براقبهم من فوق خبطو عليا فعلا وفجاة امي فتحتلهم وبدات نظرات غريبة لصدر امي المنتفخ ولكسها من اصدقائي انا حسيت اني متعصب وفكرت اني انزلهم بس استنيت شوية وقلت اعرف هيقولو ايه صاحبي محمد قالها هو احمد راح فين اتفاجات لما شفت امي بتقلهم احمد مستخبي في اوضة النوم اخدت صدمة كبيرة ساعتها


مقاطع سكس - صور نيك HD - ءىءء - نيك محارم عنيف - سكس امهات نار - سكس سمراء - افلام السكس - نيك سارة جاي - سكس سخن - سكس ثلاثي .


لقيتها بتقلهم تعالو خدوة من جوة فجاة لقيت صحابي دخلو وواحد فيهم قفل الباب انا كنت متعصب جدا ومش عارف اعمل ايه كان عندي فضول في اني اعرف اي الي هيحصل يوميها امي كانت لوحدها في البيت قعدت مستنيهم يخرجو اكتر من نصف ساعة لحد ما تيقنت ان في حاجا بتحصل جوة فتحت بالمفتاح بتاع الشقة بهدووء شديد دخلت اوضة النوم وفجاة لقيت صحابي راكبين امي واحد مدخل زبرة في كسها والتاني مدخل زبرة في بقها والتالت ما بين بزازها وكانهم اول مرة يشوفو ست وهي كانت مستمتعة وصوت الاه مش راضي يطلع منها من كتر ما صحبي كان مدخل زبرة في بقها رقابتهم في المنظر دة حسيت بشئ غريب من المتعة بداخلي انا كان نفسي اشوف امي بالمنظر دة من زمان واخيرا شفتها لعبت في قضيبي وانا بتفرج علي المنظر دة لحد ما نطرت اللبن الي جوايا لكن بعد كدة حسيت بندم شديد دخلت عليهم وسالتهم انتو بتعملو ايه يا ولاد الكلب دي امي مسكت واحد منهم من شدة الندم فضلت اضربة لحد ما نزف دم من كلة حتة في جسمة والاتنين التانية طلعو يجرو وبعد مضربتة طردتة سكس - تحميل سكس - صور سكس - قصص سكس .
واتبقي منظر امي وهي عريانة ومش لابسة اي حاجا وبزازها المنتفخين تبدا بالظهور مرة اخري بعد ما كنت بتفرج عليها وانا صغير بقيت اشوفها وانا كبيرة وبعض قطرات اللبن علي وشها حسيت بمتعة شديدة وانا بتفرج عليها لكن في نفس الوقت اتعصبت وضربتها
بعد كدة صالحت صحابي لغرض اني كنت عايز دة يحصل مرة تانية وفعلا عزمتهم عندي في البيت في مرة قعدنا نتفرج علي سكس وهي كانت مريحة في اوضة النوم خلصنا الفيلم ودخلنا عليها احنا الاربعة بدات ابوسها من بقها والعب في كسها وهي نايمة ولقيتها بتقول اه وحسيت انها تعبانة اوي طلعت زبري دخلتة في كسها بعد ما قلعناها خالص وبدا المنظر يتكرر تاني لكن الفرق اني كنت موجود انا بدات ادخلو بكسها وصديقي دخلو بين صدرها والاخر في فمها والاخر في خرم طيزها ومن ساعتها امي بقييت كل ما اتعب انيكها واجيب صحابي ينكوها معايا .


نيك محارم عائلي - افلام سكس قوي - حمل سكس - افلام سكس كيران لي - نيك جديد - سكس xnxx - سكس منزلي - سكس نار - شاهد سكس - شاهد نيك .

Wednesday, August 17, 2022 10:18:54 AM افلام سكس PERMALINK COM(0)
مسكت رانيا البلوزة الخضرة اللي جات قدام منها و مسكتها قدام المراية و شافت ان اللون يناسبها كويس و تتناغم مع خضرة عينيها و شعرها الأسود الحريري اللي كان يسقط فوق كتافها بيعمل شكل جميل مع بلوزتها. رمتها على السرير عشان تقلع و تلبسها بس افتكرت آخر مرة لما خرجت هي و ابن جوزها و أشرف و راحوا سينما ساعتها دي أشرف علق أنه يرضعها بأي طريقة و هاج على صدرها و قالت في نفسها أنها لو لبست نفس البلوزة ممكن تفكره و كمان تلمح له بطريقة غير مباشرة أنها نفسها تترضع مرة تانية. وهي ممتعضة مسكت البلوزة ورجعتها لدولابها و بصت على الفستان الساري وقالت أنها ترتاح فيه وخاصة وهي بتشوف فيلم في السينما. المهم أنها استقرت على بلوزة بيضاء و خاصة انها هتثير إعجاب الرجالة و كمان الستات. لبست بردو ستيان أبيض يتماشى مع البلوزة و الساري الأزرق وكمان شوز بوت عالي. بصت لنفسها في المراية و الستيان في أيدها و بزازها من النوع الكبير التقيل المحمل باللبن مليانيين ضخام. الحلمات السودة و الهالات الداكنة كانت عكس لون لحمها الأبيض و صدرها الشهي. كانت هايجة و ساخنة ومكنتش عارف أنها ها تتفرج على جوز شباب و لد و بنت يمارسوا السكس في السنيما و تسخن عليهم أكتر الليلة دي. حطت دراعها تحت بزازها ورفعتهم برقة فراقها المنظر أوي.


حست رانيا بوخزة في حلماتها وبقت تتفرج عليهم وهما بيقوموا و يكبروا ويتصلبوا واحدة واحدة. مسكت حلمة من حلماتها بين صباعينها الإبهام و السبابة و بدأت تعصر و تفرك و تدور فيهم بلطف وبالراحة فحست أن حلمتها تتصلب و ظهرت قطرة لبن فلمستها بطرف صباعها وبطريقة حاملة رفعت صباعها لبقها. فاقت لنفسها و اندفعت مرة واحدة تلبس الستيان و البلوزة و أخيراً تسرح شعرها الحريري و تلمس تفاح خدودها بالميكاب و الروج على شفايفها المليانة الساخنة. تراجعت شوية عن المراية و طلت على نفسها فرضت عن جمالها وسعدت بسخونتها. نادت الولاد فجم يجروا للصالون من غرف النوم بتاعتهم و وقفتهم وقالت تشرط عليهم:” دلوقتي بقا أحنا خارجيين و أنتم رجالة دلوقتي فمش عاوزة تصرفات أطفال بقا…” قال أشرف بكل حماسة:” طبعاً يا ماما رانيا احنا رجالتك مش كدا يا شادي؟” شادي هز دماغه وقاله طبعا طبعا. قالت رانيا بجدية:” طيب لما نشوف يلا بينا دلوقتي…” راحوا السينما و لقوا فيلم محمد سعد اللي عاوزينه محجوز المقاعد مفيش مكان محبتش رانيا ترجع و الولاد ماشفوش حاجة فقالتهم نشوف فيلم أجنبي بص شادي على لوحة العرض لقا فيلم رعب عن مصاصين الدماء أسمه ليلة الرعب المهم الفيلم عجبه جدا و كمان عجب أشرف بس رانيا حذرتهم ولكن هما أصروا. دخلوا القاعة و قعدوا على المقاعد أشرف و شادي قاعدين جنب رانيا كل واحد واخد جنب. مكنش فيه حضور كتير في الفيلم المرعب الأجنبي دا يعني مجموعتين مكونين من ثلاثة أفراد و مجموعة من نفرين و أفراد لوحدهم و كمان كوبل أو ثنائي شاب و شابة خمنت رانيا أنهم مستنيين الأضواء تنطفي عشان يقفشوا في بعض و بقت ملاحظهم طول الفيلم و تتفرج على جوز شباب و لد و بنت يمارسوا السكس في السنيما و تسخن عليهم بشدة لأنها مفتقة للنيك أوي وخاصة أن جوزها غايب.


. بعد حوالي نص ساعة القصة الشيقة جذبت انتباه رانيا و لكن الولدين أشرف و شادي كان باين عليهم القلق. شادي تنهد بخوف و كمان أشرف بقا يترعش في مطرحه. الموسيقى التصويرية للرعب بقت تعلى و تملأ القاعة و رانيا كمان بقت تضغط بصوابعها على دراع الكرسي و نبضات قلبها بدأت ترتفع و تتسابق و الصراع و الرعب على الشاشة بيزيد ويعلى. أحست رانيا بيد أشرف تكبش في لحم دراعها من رعبه. بطل يرتعش بس عيونه كانت راشقة في الشاشة كمان شادي أتجمد من الرعب و الإثارة في مقعده وهي حست به فحطت كفها على فخذه عشان تهديه. طبعا في الفيلم كانت فيه جثث عمالة تتطاير و أشلاء و دماء و صرخات محشرجة و رعب شديد ففك أشرف التحتاني وقع منه لتحت و به اتفتح و أنفاسه كانت قوية ساخنة و مسك دراعه بيده بقوة. شادي دلدل راسه و استخبى بوشه من الشاشة و المناظر المرعبة اللي عليها فعصرت فخذه بيدها عشان تطمنه ورمى أيده فوق منها ورفع وشه يتفرج من جديد. سكس ، xnxx الرعب تدريجيا انزال و الفيلم استمر و كانت رانيا من لحظة للتانية تبص على الثنائي تتفرج على جوز شباب و لد و بنت يمارسوا السكس في السنيما وتسخن عليهم وتشوفهم و هما ضاربين الفيلم صرمة و عمالين يقفشوا في بعض وهي تلمحهم عمالين يبوسوا في بعض سخنانين جامد أوي فمكنش حد يصرف نظرها عنهم إلا الولاد المرعوبين.

Tuesday, August 16, 2022 08:02:01 AM قصص سكس PERMALINK COM(0)

نا ريم ودا مش اسمى الحقيقي اكيد لازم اكتب اسم مستعار. محدش عنده الجرأه ان يكشف ذاته قدام حد. عندى 34 سنه. اتجوزت وانا عندى 18 وخلفت مانو عنده دلوقتى 16 سنه فـ اولى اعدادى. جوزى مستورد وبطبيعه شغله بيسافر اكتر ما بشوفه فـ انا اللى عليا هم تربيه ماندو مكان ابوه .. من ساعه ما جوزى سافر اخر مره وفتح مكتب فـ الصين وقال انو هيطول بسبب كرونا وان كمان ممكن توصل لـ 3 سنين، ابتديت ساعتها اخد بالى من مانو وخصوصا انو داخل على سن مراهقه وبقيت قافله عليه زياده عن اللزوم. لحد ما فـ مره مانو كان فى المدرسه وزمانو راجع قولت انزل اجيب اى اكل من السوق عقبال ما يجى. نزلت وجيت بدرى لاقيت الكوتش بتاع مانو على باب الشقه، قولت اخبط برجلى على الباب غشان يفتح ويشيل منى الشنط. بس مش رادى يفتح قولت شكله مش سامع.


سكس - xnxx - صور سكس - قصص سكس .


نزلت الشنك وفتحت الباب ودخلت بنادى عليه مش لاقياه .. فتحت باب الاوضه بتاعته لاقيت مانو حاطط الهاند فرى فـ ودنه وطافى نور القوضه وقالع البنطولون وموقف بتاعه وبيضرب عشره وهو سرحان فى التليفون ومش شايفنى. قفلت الباب بسرعه وانا مش عارفه اعمل اى ولا اقولو اى !!!


اتسمرت مكانى فى الصاله وهديت نفسي شويه وقولت فـ عقل بالى دا شاب وفـ سن مراهقه انا دلوقتى اعمل نفسي عبيطه وادخل المطبخ اعمل الاكل لحد ما يخرج وبعدين ابقى اشوف هعمل معاه اى .


سكس - نسوانجي - السكس - قصص سكس - صور سكس .


شويه وخرج.


= اى دا يا ماما انتى هنا من امتى !!


- انا لسه جايه يا حبيبي وخبطت عليك باب الاوضه كتير بس انت مردتش قولت تلاقيك نايم.


= اه انا فعلا كنت نايم تعبان انهارده كان يوم طويل والجو حر فا كنت تعبان


- طب ادخل فير هدومك عقبال ما اعملك الاكل.


دماغى مش فيا احساس غريب.


الجو كان حر قولت ادخل استحمى واغسل هدوم ماندو دخلت، دخلت الحمام لاقيت ماندو حاطط البوكسر بتاعه ع الغساله وغرقان لبن، استحميت وحطيت الهدوم كلها فـ الغساله وانا دماغى مش فيا ونسيت ان انا حطيت هدومى اللى قلعتها كمان فـ الغساله


- يا نهار ابيض هو انا تايهه اوى كدا !!


- طب اخرج ازاى انا دلوقتى !! هدومى كلها ف الغساله ومفيش حاجه فى الدولاب البسها.


طلعت اخف حاجه ليا من الغساله البسها عشان الهدوم كلها مبلوله وعايزه حاجه تنشف يسرعه.. لبست قميص النوم الابيض وهو مبلول كدا كدا الجو حر وهينشف وخرجت غرفت الاكل وناديت لـ مانو عشلن ياكل.


قاعده خجلانه برضو انا مش متعوده اقعد كدا قدام ابنى لا وكمان مش لابسه اندر ولا برا ! اى التخلف دا !!!


قعدنا بناكل وملاحظه ان بياكل ويبصلى. عينه كل شويه تيجى على بزى .. والقميص مبلول فا حلماتى متحدده وباينه


عملت نفسي عبيطه وكلنا وقومت اغسل المواعين ... لاقيت ماندو دخل معايا المطبخ عشان يساعدنى بس كل شويه برضو عنيه تيجى على بزى .. خصوصا ان انا بزازى كبيره بسبب ابو ماندو كان بيحب يرضع لما نيجى ننام مع بعض كان مفرتكلى حلماتى واللى عرفتو بعد كدا ان الكبر دا بسبب كدا ! ..


سكس - xnxx - قصص سكس .


قولت لمانو يخرج يزاكر وغسلت المواعين وخرجت اريح حبه فى الاوضه بتاعتنا كدا كدا من ساعه ما جوزى سافر وانا بخاف انام لوحدى فا غلى طول مانو معايا.


دخلت اريح حبه على الرسير ومانو بيذاكر ف الارض، وبرضو عمال يبص عليا .. قولت يا بت اعملى عبيطه واعملى نفسك نايمه يمكن بيتهيألك وان عين بتيجى ف عينه وخلاص.


عملت نفسي نمت وانا مفتحه عينى شويه وببص عليه.


لاقيت مانو ساب القدام وقام وقف وقعدت يقرب منى يشوفنى نايمه ولا لا !!


بعيدين لاقيت ايده بترفع القميص ما بين وراكى وعمال يبص تحت منى.


عملت نفسي بتقلب، انا مش عارفه اعمل اى !!! اعمل اى فـ موقف زى داا !!


لاقيتو بعد شويه وراح مقرب منى تانى وعمل يشد القميص من عند صدرى وعمال يعرق و شه محمر ، فجاه راح محسس على بزى براحه وعمال يجى بـ ايده ع الحلمه.


دماغى ساحت وخصوصا ان بحب الحركه دى ابوه معودنى عليها.


حلماتى وقفت


سكس - تحميل سكس - قصص سكس - صور سكس - صور سكس متحركة - نيك - افلام سكس - xnxx - السكس - تحميل نيك .


- اى دا يا بت ياريم انتى هتسيبى ابنك كدا !!! انتى عبيطه فى اى .. قومى الطشريه قلمين على وشه فوقيه.


بس مش عارفه مالى فى اى ! وانا حاسه انى بجبهب ومش قادره من الحركه دى


لا فوقتى


- انت بتعمل اى يا حيوان انت .


هكملكو بعدين عشان زهقت من الكتابه ولازم انزل دلوقتى.

Saturday, July 30, 2022 23:00:55 PM افلام سكس PERMALINK COM(0)
انتبهت منال انها ماتزال رافعة الجيبه الي وسطها وان نصفها الأسفل عريان وان كلوتها مازال معلق عند قدميها فنزلت علي كلوتها لكي تلبسه فوجدته انقطع فخلعته ونزلت الجيبه وراحت بسرعة علي الصالون فوجدت لبن اخوها الذي نزله في كسها خرج منها عند خروج زب اخوها من كسها ووقع علي الارض فراحت مسرعة لتحضر فوطة من المطبخ لتنظيفة وبعد ان نظفت كل شيء مسكت تليفونها واتصلت علي اخوها فلم يرد عليها فارسلت له رساله علي الواتس اب وقالت له (( انا ممتنة ليك جداا لانك حسستني بمتعة لم اعرف لها مثيل من قبل بحبك كتير ، نورا )) وقفلت تليفونها وراحت علي غرفة نومها واحضرت ملابس وذهبت للحمام لكي تنظف جسدها ايضا من اثار متعة اخوها عليها، وكان مدحت مازال في الطريق وكله حيرة وتفكير من الذي فعله مع اخته ولا يعرف كيف ولماذا حدث وفاق من تفكيرة علي اخته بتتصل عليه من الرقم المسجل باسم مدام نورا فتجاهل مدحت رنتها ولم يرد عليها وبعد لحظات سمع صوت رساله في الواتس اب فمسك تليفونه وفتح الرسالة وجدها رسالة من اخته وعندما شافها شعر ببعض من الارتياح والطمآنينة فكان لديه شعور انه استغل كلام اخته لكي يفعل فعلته ولاكن كان بداخله شهوة وانجذاب لجسم اخته الذي رأها اكتر من مرة وكل ذلك يدور في راسه الي ان وصل الي البيت ودخل فوجد امه ماتزال صاحية في انتظارة فقال لها مساء الخير يا ماما فردت عليه وسألته شوفت العروسه عند اختك قال مدحت مبتسما هي اختي هتجيب عروسه برده دي جايبه لي غراب زيها كده بالظبط ضحكت امه وقالت يعني مش عجبتك العروسه قال مدحت لا مش عجباني يا ماما قالت الام هي مين العروسه دي قال مدحت ابقي اسالي بنتك هي الي عرفاها انا شوفتها وخلعت سيبتها عندها بس قبل ما امشي عرفتها انها مش عجباني وسيبتها ومشيت قالت الأم طيب هابقي اتصل بيها بكره واعرف قال مدحت انتي حرة وانا هدخل انام علشان عندي شغل بدري قالت الأم طيب يا حبيبي تصبح علي خير وسابته الأم ودخلت هي كمان غرفتها علشان تنام ومدحت دخل غرفته وقفل عليه الباب وقلع هدومه وراح نام علي السرير عريان وظل يفكر فيما حدث وفي رسالة اخته التي حسسته بالاطمئنان فقد كان يظن انها سوف توبخه وتشتمه وتضربه مثلما فعلت في العيادة عندما دخلت الممرضة عليهم ولاكنه اطمئن وحس بأن اخته كانت تريد ذلك الي ان قطع تفكيره رنة رسالة في الواتس اب فتح تليفونه علشان يشوف الرسالة فكانت من اخته وتقول له (( ممكن لو سمحت ترد علي )) فتردد مدحت كثيرا في الرد الي ان شاف رسالة تانيه منها وتقول فيها (( يعني بتشوف الرساله ومش بترد طيب لو مش رديت المرة دي انا هاتصل عليك او اتصل علي ماما واخليها تديلك التليفون )) فرد عليها مدحت ودار بينهم حوار كالتالي :-


مدحت : نعم عاوزة ايه

اخته : مش بترد علي ليه

مدحت : هارد عليكي واقولك ايه

اخته : يا سلام زي ما بكلمك تكلمني وترد علي

مدحت : طيب واديني بارد في ايه بقي

اخته : انت طلعت تجري ليه

مدحت : كده

اخته : كده ليه اتكلم وفهمني

مدحت : خوفت

اخته : خوفت ليه وايه الي خوفك

مدحت : خوفت منك

اخته : وانا هاخوفك ليه بقي يا سيدي

مدحت : يعني قولت يمكن تضربيني تاني زي ما عملتي قبل كده في العيادة

اخته : بالعكس مكنتش هاضربك ولا حاجة من دي هتحصل

مدحت : ليه

اخته : بص يا مدحت انا هاكلمك بصراحه

مدحت : اتكلمي

اخته : بصراحه كده انا كان نفسي انام معاك بعد لما شوفت نورا بتنام مع اخوها وبتحس بمتعه كبيرة قولت لازم اجربها

مدحت : يعني انتي لبستي ***** وجيتي لي العيادة علشان انام معاكي

اخته : ايوة وعملت كل شيء يهيجك علشان انام معاك وحسيت بيك عاوز تنام معايا

مدحت : ايوة كنت عاوز انام مع نورا مش معاكي انتي

اخته : عارفه ده كويس وشوفت عليك الهيجان والشهوة وقت لما كنا بنتكلم على اسكاي بي عرفت انك كنت بتلعب في بتاعك وقتها ولما سألتك اتهربت

مدحت : وبعدين

اخته : ولا قبلين قولت اعمل اي حجه واجيلك العيادة بدري وقت مش يبقي فيه مرضى ولا ناس وتبقي فرصه بالنسبه لي

مدحت : يعني انتي حسيتي بي لما كنت بالعب فيكي

اخته : ايوه وعارفه وفاهمه وسيبتك وكمان سيبتك تدخل بتاعك لما شيلت صوبعك

مدحت : ازاي عرفتي


اخته : انتي نسيت اني متجوزة وعارفة الصوابع من بتاع الراجل لما يدخل في الست

مدحت : طيب ليه ضربتيني وتفيتي في وشي قدام الممرضه

اخته : بصراحه اتنرفذت لاني كنت متمتعه ومبسوطه ولما دخلت الممرضه اتخنقت لانك مش خلصت معايا وكمان علشان الممرضه مش تحس ان احنا متفقين علشان كده بسرعه ومن غير تفكير ضربتك وتفيت في وشك وسيبتك وخرجت وكان نفسي اضربها كمان بس اتمالكت نفسي وخرجت

مدحت : اصلا الممرضه فهمت ان احنا متفقين

اخته : ينهار اسود وعملت ايه

مدحت : ولا حاجه هاعمل ايه يعني شتمتها علشان دخلت من غير ما تخبط علي الباب

اخته : كويس بس مش غريبه

مدحت : هو ايه الي غريبه

اخته : انا لاحظت وقتها انك سيبت بتاعك خارج البنطلون قدامها عادي حتي لغاية انا ما خرجت هو انت بتنام معاها ولا ايه

مدحت : يعني نمت معاها مره كده

اخته : علشان كده انت سيبت بتاعك بره وكمان هي مش حاولت تخرج بعد لما شافت الوضع ده

مدحت : اصلا من المفاجأه انا نسيت نفسي ونسيت اعدل نفسي

اخته :هههههههههههههههه

اخته : ليه بقي

مدحت : من غير ليه اهو الي حصل وخلاص

اخته : طيب يا سيدي براحتك

مدحت : قوليلي

اخته : اقولك ايه

مدحت : لما كنا بنتكلم قولتي ان فيه حاجات تانيه افظع قوليلي ايه هي

اخته : لا يا حبيبي مش ينفع هنا لما تجي هابقي اقولك كل حاجه وبالتفصيل


مدحت : كده طيب براحتك

اخته : يا سيدي دي حاجات مش ينفع احكيها في الواتس لانها كتير وانا ايدي هتوجعني من الكتابه وانا مش عاوزاك تزعل مني

مدحت : لا ابدا مش زعلان في يوم ابقي فاضي هاجيلك وتحكيلي

اخته : لالالالالا بكره لازم تعدي علي هانتظرك

مدحت : بكره مش هينفع عندي شغل كتير المستشفي والعيادة

اخته : انا ماليش دعوه اتصرف خلي سمير صاحبك يبقي مكانك بكره في العيادة وتعالي نتغدى سوا

مدحت : انا معرفش الظروف ايه عند سمير وهل هو فاضي ولا مشغول

اخته : معرفش اتصرف بقي بس لازم بكره نتغدى سوا

مدحت : انتي ناويه علي ايه بالظبط

اخته : ههههههههههههههههههه

اخته : ابدا يا روح اختك مش ناويه علي حاجه بس مش عاوزة احسسك بالذنب وكمان اخرجك من الي انت فيه ده

مدحت : لا ياستي مش تقلقي انا كويس

اخته : خلاص بكره هانتظرك ومتقوليش الظروف والشغل مش هاقبل اي حجه منك

مدحت : طيب لما اشوف بكره سمير عنده ايه وابقي اتصل بيكي


اخته : ماشي اتصرف وانا هانتظرك بكره

مدحت : طيب ودلوقتي انا عاوز انام علشان عندي شغل بكرا

اخته : ماشي تصبح علي خير وبكره في انتظارك

مدحت : حاضر وانتي من اهل الخير

وقفل مدحت تليفونه وقعد يفكر في الكلام الي دار بينه وبين اخته وظهر عليه الارتياح من كلامها الي انا راح في النوم وصحي من نومه علي باب غرفته بيخب .

Sunday, May 29, 2022 08:38:56 AM افلام سكس PERMALINK COM(0)
بعد مشهد مراتي وهي في أحضان إسماعيل صديقي يلعب في لحمها ويمص حلمات بذاذها أصبحت أنا ومراتي نحترق شوقا لان نجرب أكثر من ذلك ، وقد اتفقت مع مراتي أن ننتظر حوالي أسبوع لكي لا يعرف صديقي انك كنت تقصدين ما حدث ولكي يحترق شوقا هو الأخر .


وبالفعل بعد مرور أسبوع وبعد شهوتي المستعرة لكي أري مراتي في أحضان صديقي مره أخري ، انتظرت للمساء المتأخر حتى هدأ الشارع من الناس تماما وقلت لمراتي يلا يا شرموطه انزلي لعشيقك وقالت لي ماذا تريدني أن البس فقلت له هذه المرة البسي كلوت وسنتيان ومن فوقهم عبايه بيتي خفيفة واخترت لها عبايه ضيقه تظهر حواف كلوتها وطيزها الملبن وهي تهتز وقلت لها بلاش تخليه ينيكك المرة دي ، ضحكت مراتي بمياصه وقالت لي بس أنا نفسي في زبه قوي . قلت لها العبي فيه ومصيه يا شرموطه مش لازم يدخل في كسك .كان كل هدفي أن أطيل فترة الاثاره لدينا نحن الثلاثة فانا من عشاق التفاصيل ، نزلت مراتي للمحل واختبأت أنا في مكاني المعتاد خلف الستارة ، وكانت مراتي رائعة فعلا مما شجع إسماعيل الذي كان يحترق شوقا يقول لها أنتي جميله قوي قوي النهارده ، كان إسماعيل يقول هذا وهو يقترب من مراتي ومثل ما حدث بالمرة الماضية حاولت مراتي أن تحضر شيء من رف علوي لم تصل يدها إليه فقام إسماعيل على الفور بالوقوف خلف مراتي ولكنه لم يحضر ما كانت تريده مراتي بل قام بحضن مراتي من الخلف وكان واضح جدا زبه المنتصب على أخره والذي قام بغرسه بطيز مراتي من فوق الملابس ومسك أيد مراتي ضحكت وقالت له بتعمل إيه يا مجنون راح صديقي باس خدها وقال لها وحشتيني أوي يا سوسو ، وقام إسماعيل بلف مراتي وجعل وجهها مقابل لوجهه وغاب معها في قبله طويلة جدا وكأنه يأكل شفايف مراتي وكانت يده تعبث في لحم مراتي كله من طيزها لوركها لظهرها لبذاذها ، ثم نزل بشفايفه على رقبة مراتي ثم على صدرها بعد أن فك زراير العبايه حتى اخرج بذها من فتحة العبايه ومن السنتيان التي كانت ترتدية مراتي واخذ في مص حلمات بذاذها بشهوة كبيره وكانت مراتي في هذا الوقت تنظر لمكان اختبائي وكائنها تقول مبسوط من الشرموطه مراتك . ااااه كان إحساس فوق الرائع مما جعلني اقذف لبني دون أن المس زبي بيدي ، ثم قام إسماعيل بسند مراتي على الرف وقام برفع العبايه لها وكان يبوس فخاد مراتي وهو يرفع العبايه حتى وصل بالعبايه إلى وسط مراتي وقام بلف مراتي وجعل طيزها مواجهه لوجهه وقام بسحب الكلوت لمراتي مما جعلها تتنهد بطريقه لأول مره أراها بها وكان قلبي على وشك الوقوف من فرط شهوتي على هذا المنظر حتى قام بقلع كلوت مراتي وقام بوضعه في الدرج المجاور له ثم انهال إسماعيل بوس لطيز مراتي وفخادها الملبن ثم قام بفتح فلقتي طيز مراتي وقام بلحس خرم طيزها وكسها من الخلف واستمر هكذا لبعض الوقت ثم قام بلف مراتي مره أخرى وجعل كس مراتي مواجها لوجهه وجعلها تستند على الرف وقام برفع إحدى رجلين مراتي ووضعها على كتفه ليكون كس مراتي الجميل مفتوح أمام إسماعيل الذي لم يفوت الفرصة وهجم عليه بفمه ولسانه مص ولحس مما جعل مراتي تفقد السيطرة على نفسها وكانت تشد رأس إسماعيل إلى كسها كأنها تريد أن تدخل رأسه في كسها


كانت بيدها الثانية تكتم فمها خوفا من أن تخرج منها صرخة يسمعها كل من في القرية ، ثم نظرت مراتي إلي وكأنها تقول لي أرجوك عايزه اتناك من هذا الرجل الرائع ، وبعد الكثير من المص واللحس من إسماعيل لكس مراتي ومن قبلها طيزها وفخادها وقف إسماعيل وأخرج زبه من محبسه وضغط على كتف مراتي لتنزل على الأرض فعرفت مراتي انه يريد أن يجعلها تمص زبه نزلت مراتي على ركبها وكان زب إسماعيل يقف مباشره على باب فم مراتي التي أخذت في تقبيله بفن وبراعة ، في البداية قامت مراتي بتقبيل هذا المارد الأسمر وهي تتحسسه بيدها ثم أخرجت مراتي لسانها لتلحس زب إسماعيل الذي كان يتأوه بطريقه توحي بأنه لم يجرب هذا الإحساس من قبل مما جعل إسماعيل يقوم بمسك رأس مراتي وقام بدفع زبه في فم مراتي مره واحده وتركة في فم مراتي لفترة حتى كادت مراتي أن تختنق ونزلت الدموع من عينها فهنا اخرج إسماعيل زبه من فم مراتي وأخذت مراتي تتفنن في مص زب إسماعيل الذي لم يتحمل كل هذه الاثاره وقام بعد فتره قصيرة بقذف لبنه في فم مراتي وعلى وجهها وعلى صدرها العاري أمامه ، إلا أن زبه مازال منتصب فقام برفع مراتي من على الأرض وقام بحضن مراتي وكان زبه مغروس بين وراك مراتي ثم قال لها أريد أن ادخله في كسك الجميل يا سوسو وهنا تذكرت مراتي كلامي وقالت له بلاش المرة دي خليها وقت تاني وقامت مراتي بعدل ملابسها وأرادت الانصراف وقالت له فين الكلوت فقال لها اتركيه للذكرى وسوف تأخذيه المرة القادمة ،و بعد توسل إسماعيل الذي كان مثل الطور الهائج على مراتي فقالت له مراتي غدا سوف يذهب زوجي إلى العمل والبيت هيكون فاضي هنادي عليك تيجي تغير أنبوبة المطبخ وتطلع لي الشقة ووقتها تعمل فيا اللي أنت عايزه وقامت مراتي هذه المرة بتقبيل إسماعيل من شفايفه وكأنها تشكره على هذا الوقت الرائع وقامت أيضا مراتي بمسك زب إسماعيل وكأنها تسلم عليه قبل الذهاب مما جعل إسماعيل يقوم بوضع يد على طيز مراتي بين فلقتيها ويد في كسها الذي كان يريد أن يتذوقه بذبه مثلما تذوقه بفمه ، ومثل ما حدث بالمرة الماضية قمت بأخذ مراتي إلى البلكونه إلى المكان الذي كنت أشاهدها منه وطلبت منها وهي عارية تماما أن تفتح الستارة وتجعل إسماعيل يشاهدها عارية هكذا فقد كنت أريد أن اجعله يشتعل ويتشوق أكثر ليوم الغد وكنت أنا جالس على الأرض لكي لا يراني وكنت اعبث في طيز مراتي وكسها بيدي ولساني لكي أتذوق ما خلفه إسماعيل من شهوة وعسل كس مراتي الحبيبة.. يتبع

Sunday, May 22, 2022 22:38:32 PM افلام سكس PERMALINK COM(0)
رحنا نصيف انا و اخواتي منه و ساره و جوزها و سلمي خطيبتي وصلنا الفيلا كنا مأجرين فيلا اسبوع في الساحل و كانت جميله و مريحه و ف مكان حلو المهم وصلنا الصبح الساعه 9 و طلعنا الفيلا 3 اوض كبار اوضه لساره و جوزها و اوضه لمنه و سلمي و اوضه ليا المهم كل واحد دخل غير و اتفقنا هننزل البسين طبعا أنا كنت شاري هدوم و بوكسرات جديده لبست تيشرت و شورت تحته البوكسر و نزلت قعدت ع البسين لغايه ما نزلو سلمي و منه نزلو الاول اول ما شفتهم بتاعي وقف مكنتش عارف اداريه كل واحده منهم لابسه مايوه قطعتين شكلهم يجنن المهم انا عشان اخلص من الاحراج الي انا فيه بس بتاعي رحت قالع التيشيرت و الشورت و طبعاً اول ما قلعت الشورت ووقفت بالبوكسر كده لقيت الاتنين متنحين علي بتاعي الي مرسوم في البوكسر رحت نازل الاتنين نزلو ورايا قعدنا نهزر و نلعب و نرش علي بعض مايه و بعدين لقينا ساره و جوزها نزلو ساره كانت لابسه مايوه يحرك الصخر جوزها مكنش ليه ف العوم و كده قعدت بره ع البسين و فتح تليفونه و احنا فرحانين ف البسين و ساره نزلت قربت مني ترش عليا مايه و بعدين لقيت ايد بتلعب فى بتاعي من تحت و انا مستمتع فشخ و كنت كل شويه وانا معدي جنب منه أو سلمي ارزعهم بعبوص و محدش واخد باله كده طلعنا من البسين البنات راحو المطبخ يعملو اكل عشان كنا جعانين قعدنا و كلنا و سلمي و ساره و جوزها كانو متفقين انهم هينزلو يلفو شويه و يشتروا شويه حاجات أول ما مشوا رحت رايح قاعد جنب منه كانت بتتفرج على التليفزيون و بعدين قولتها إيه الحلاوه دي اي القمر ده انا عمري ما شفت جمال كده قالتلي بص انا نازله بليل و عاوزه شويه حاجات و عاوزه فلوس قولتلها عيني تعالي نطلعو عشان اديكي الفلوس المهم طلعت اول ما دخلنا الاوضه اديتها الفلوس و رحت منزلها علي ركبتها اول ما طلعت بتاعي قالتلي يخريبتك انت معملتش بقالك قد ايه


قولتلها شهر المهم نزلت مص فيه 5 دقائق كنت جبت في بقها وبعدين رحت موقفها و نزلت الحس خرم طيزها و هيا عماله تزوم و تقول امم امم اه اي كمل حلو و انا رحت قايم و قافل رجليها و دخلته ف طيزها جامد قالت اه براحه هتعورني ورحت نايك ربع ساعة ع الوضع بأقصى سرعة عندي و هي اه اه اه لا لا كفايه اه كفايه مش قادره و رحت نايم علي ضهري و خليتها تنام علي ضهرها فوقي و قفلت رجليها و نكتها من غير رحمه و حسيت اني هجيب قومت واخدها رايدنج و كتفتها بإدي و هي غمضت عنيها و انا حساس اني مش هنا عملت اروع و هي تصوت و تعيط و انا لا ابالي و رحت مدخله للاخر و جايب اكتر كمية لبن جبتها في حياتي فضلنا ع الوضع ده لحد ما بتاعي نام و هي ماسكه طيزها و عماله تعيط و كانت جايبه مرهم معاها عشان عامله حسابها أن ده هيحصل المهم غسلت و انا قعدت ادهنلها المرهم جوا طيزها و ادخل صوبعين و هي تقولي المرهم بيحرق اوي و بعدين دخلت استحمي و غيرت الهدوم و نزلت ع البسين بعد كده وصلو من بره لقيت ساره جايالي بتقولي بصوت واطي انت غيرت البوكسر ليه و بتغمزلي كده رحت باصص علي طيزها و قولتلها مش هنقعد مع بعض شويه قالتلي بليل أما الخول ده ينام قولتلها ماشي المهم لقيت سلمي جايه تحضني و تقعد معايا ع البسين قولتلها وحشتيني قالتلي وانت كمان يا قمري رحت واخدها في حضني و قعدت اقولها انا بحبك اوي


مش هلاقي زيك و سرحنا في بوسه طويله و بمص شفايفها و هي كانت ساحت خالص و قعدت اقفش بزازها و و امسكها من طيزها وهي قعدت تحسس علي بتاعي و قالتلي تعالي كده علي جنب قومت معاها و راحت منزله البوكسر زبري اتنطر في و شها قعدت تمص فيه و كان مصها جامد قولتلها هجيب راحت مزوده ف المص و جبت ف بقها لبن سخن و بعدين قامت رحت رازعها اسبانكايه علي طيزها قالتلي لا عشان متحمرش قولتلها ماشي عدي اليوم و منه مطلعتش من الاوضه طول اليوم مكنتش قادرة تمشي و ساره معرفتش تجيلي بسبب جوزها المهم صحينا تاني يوم ع الفطار لقيت ساره جايه تصحيني و بتلعب فى بتاعي قولتلها مجيتيش امبارح ليه قالتلي أن جوزها كان سهران المهم قالتلي تعالي نعمل واحد قبل ما تنزل راحت مطلعه بتاعي و نزلت مص فيه كأنها محرومه و انا رحت مقومها و نامت على ضهرها انا فوقها رحت حاطه ف كسها كان سخن و مبلول و قعدت ارزع فيها ربع ساعة و أمص بزازها و هي ف دنيا تانيه و رحت كاتم بقها و نزلت رزع جامد و هي تعض ايدي و كنت بدخل بتاعي كله و رحت واخدها رايدنج و كتفتها بإدي و حطيته في كسها مره واحده قالت اي جامد اه اه وقعدت انيك فيها لحد ما حسيت اني هجيب قولتلها هجيب قالتلي بره المهم هديت شويه عشان مجبش و رحت موقفها و قافل رجليها و دخلته ف طيزها و كاتم بقها و رزعت في طيزها لحد ما جبت شلال ف طيزها و رحنا نازلين تحت و هي حركتها بقت غريبه بسبب اني نكتها في طيزها جوزها لاحظ بيقولها مالك يا حبيبتي قالتلو رجلي وجعاني شويه و خلص الجزء ده علي كده .. انتظروا الجزء الجديد


Saturday, May 21, 2022 10:32:58 AM افلام سكس PERMALINK COM(0)
スポンサードリンク


この広告は一定期間更新がない場合に表示されます。
コンテンツの更新が行われると非表示に戻ります。
また、プレミアムユーザーになると常に非表示になります。