スポンサードリンク
قصتي مع زوجتي و الرجل الي استمتع بنظراته اول طريقنا لاصبح ديوث
انا فهد عمري ٣٦ و زوجتي نوره ٣٥ و نحن الاثنين من عوائل سعودية متحفظة و غنية ولاكني متحرر. كنت اسافر كثير و داما بالمراقص و البارات و تعرفت على بنات كثير و لم افكر بالزواج بتاتا الى اليوم الي رايت به نوره. وانا داخل بيتي في يوم من الايام رايتها تنتظر عند باب المنزل و استعجبت من جمالها، لم ارا بنت بجمالها و اعجبت بها من اول نظرة. عند سؤالي لها اذا كانت بحاجة للمساعدة قالت انها صديقة اختي و هي تنتظر سائقها، عرضت عليها ان اوصلها و رفضت فعرضت عليها الانتظار معها خوفاً على سلامتها فقالت لي انها لا توريد السائق ان يراها مع رجل غريب فطلبت من حارس المنزل ان ينتبه لها و طلبت منها ان تاخذ رقمي و ان ترسل لي رسالة عند وصولها لمنزلها للاطمئنان فوافقت و هنا بدات قصة حبنا و تزوجنا بعدها بتسعة اشهر.
ءىءء - xnxn - xmxx - xzxx - افلام سكس - تحميل سكس - تحميل نيك - سكس مصري محارم - محارم مصري - سكس امهات - سكس محارم - سكس محارم مصري - ابن ينيك امة .
نوره جميلة جسمها نحيف و صدرها متوسط، طويله و بشرتها فاتحه،كانت ملتزمة عكسي تماما، فلا تشرب ولا تدخن و داما تستمع الى المحاضرات الدينية
بعد ما تزوجنا و ذهبنا الى امريكا اختها الى عالمي التي لم تراه و اعجبها و اصبحنا نسهر كل ليلة. اخذتها للتسوق و اخترت لها فساتين قصير و مفتوحة عند الصدر بالبداية لم ترتاح ولاكن اكتشفت بان هذه الفساتين تثيرني جداً فاصبحت لا تلبس غيرها.
كانت علاقتنا الجنسية كاي علاق متزوجين الى ان عرفتها الى اصدقائي و نظرت الى نظراتهم لزوجتي و كأن كل واحد منهم يتمنى ان يصبح مكاني و يفترسها و حتى رايت احدهم منتصب، بدون شعور احسست بشعور لم اشعر به من قبل و اصبحت اتخيل بان افصخها و انيكها و هم يناظرون. تلك اليلة من اول ما دخلنا البيت قبلتها بقوة و قطعت فستانها و نيكتها بقوة. سالتها ان كانت لاحظت على نظرات اصدقائي لها و قالت انها احست بانها التركيز كان كله عليها و اعجبها و قلت لها كم اثارني نظراتهم لها.
موقع سكس - سكس سكس - سكس حيوان - سسكس - تحميل نيك - تنزيل سكس - تحميل سكس - نيك - نيك امهات - نيك محارم - نيك حيوانات - افلام سكس - افلام نيك - نيك نيك - ءىءء .
بعدها بفترة قصيرة ذهبنا الى نيو يورك عماير المدينة معروفة بانها قريبة جدا على بعضها و بامكانكم بكل وضوح و سهولة رؤية الغرف و الاشخاص بالغرف، كانت الغرفة لديها شبابيك كبيرة و السرير موضوع بحيث ان يوجد شباك على يمينه و قدامه و من السهل جداً انا يرانا شخص و نحن على السرير من العمائر المحاطة بنا. ذهبنا للسهر و كثرت بالشرب، عندما رجعنا الى غرفتنا رايت رجلاً باحدى العمائر مقابلنا اعتقد بانه يتجسس على الغرف التي امامه فطلبت من نوره ان تقف امام النافذة.
نوره: "و بعدين"
انا: "اشري له سلام"
اشرت له نوره و ضحكت عندما رجع و اشر لها.
قبلتها بقوة و هي تعرف ما اريد عندما اقبلها بقوة فابتعدت عني و ناظرت على الرجل و هو يأشر لنا بالاستكمال
و تقول هي "شوف قليل الادب وش يبي اكثر من كذا عيب"
قلت لها "وقفي قدام الشباك"
وبدات انزل فستانها و هي تقول "عيب وش بتسوي"
قلت "خلنا نستعرض له"
و انزلت فستانها الى الارض و اصبحت امامه بستيان و كيلوت اسود جي سترينج و طلبت منها ان تستدير الي ليرى طيزها و رايته يفرك زبه من برا البنطلون. افصخت قميصي و بعدها افصخت ستيونتها و نظارت علي و قالت "مو مصدقة الي بنسويه" فقلت لها "عادي خلنا ننبسط و نبسط الرجال"
طلبت منها ان تركع امامي و تمص زبي، نزلت البنطلون و بدات تقبل زبي و هو منتصب مثل الحجر و رايت الرجل يطلع زبه و تفاجات بكبره و تخيلته يدخله كس زوجتي لم اتحمل اكثر و انفجرت في فمها. ذهبت الى دورة المياه و انا اشرت للرجل بالانتظار. عندما رجعت طلبت منها ان تقف امامه ليرى صدرها، تفاجائت هي بحجم زبه و انا افرك زبي بطيزها و العب بصدرها و عينها لم تترك زبه المنتصب الكبير، انزلت لها كيلوتها و بدات افرك كسها المبلول و المنتفخ و الرجل يناظر و يتمتع و يفرك زبه بقوه و هي تتمتع بالنظر على زبه الى ان راينه يفرك بقو الى ان فضى حليبه بقوه على شباك غرفته و هز براسه الينا بالشكر.
نوره لم تكتفي طلبت من ان انيكها بقوة فوضعتها على طاولة قريبة من الشباك و انسدحت عليه و انا واقف فتحت رجليها و ادخلت زبي بكسها بقوة و هي تصارخ اقوة اقوة و رايتها تناظر الى صديقنا الي كنت اعتقدت انه اكتفى و لكن رجع و طلع زبه و يفركه و انا انيك نوره بقوة، تفاجات و هي تناظر الرجل و تضع يدها على الشباك و كأنها تقول له انها تريده هو، اكملت نيكها و هو يفرك زبه بقوة الى ان فضى هو و نحن بنفس الوقت، حملت نوره و وضعتها بالفراش و نامت بخلال ثواني من كثر التعب.
القصه دي انا عمري م اتخيل انها تحصل واي حد هيسمع بيها مستحيل يصدق اللي حصل وعشان كده هبدا معاكو اسمي عادل من كام سنه كنت شغال في مصنع ملابس وزي م انتو عارفين ان دي الشراميط فيها كتير ف كنت اعرف بنت هناك وكنا بنحب بعض والمصنع ده الحمام فيه عباره عن طرقه وحمامين في وش بعض واحد رجالي وواحد حريمي وفي اخر اليوم في ناس بتخش تغير العبايه وتلبس طقم والبنت دي كانت منهم واسمها منار ودي طويله شويه ورفيعه بس بزازها كبار وحلوين وطيزها متوسطه وجسمها ابيض زي التلج المهم كنا بنتكلم شات ومكالمات فون طول اليوم في الشغل لحد م بقيت اشوف صورها بترنجات البيت ومفتوح من الصدر وكده وبعد كده كلمتها في السكس وهيجتها وبقي في اخر اليوم اتعمد اخش الحمام مع اني مبغيرش بس كنت كاني داخل الحمام وكنا نستنا اخر ناس نخش الحمام عشان اخش نفس الحمام معاها دقيقتين تلاته بس وفيهم بقي كنت مقضيها معاها بوس وتحسيس لحد م فمره فتحت القميص بتاعها وخرجت بزازها وقعدت ارضع فيهم واعض الحلمه وعملتلها لاف بايت في صدرها وكنت ببعبصها في طيزه لحد م اتجرات واتفقت معاها اشوف مكان ونقعد شويه براحتنا واقنعتها انيكها في طيزها وتمصلي وفعلا عرفت اشوف مكان وروحنا هناك في يوم واول م دخلنا الشقه دخلتها قدامي ورزعتها بعبوص نطرتها قدام بيه وقفلت وخدتها علي اوضه النوم وقعدنا نتكلم وقولتلها بحبك وعمري مهسيبك تبعدي عني وخدتها بوسه طويله وقلعتها الطرحه وبعدين نزلت علي القميص فكيته وخرجت بزازها من البادي والبرا وقعدت ارضع فيهم وهي ساحت ومغمضه عنيها وانا نازل رضاعه وروحت مقلعها البادي وفكيت البرا ونزلت كملت مص في بزازها وبعدين قلعت انا التيشيرت وقلعت البنطلون والبوكسر ونزلتها علي ركابها وقعدت تلعب ب ايديها في زوبري .
صور سكس - تحميل سكس - محارم عربي - محارم مصري - سكساوي - افلام نيك ءىءء - تحميل سكس ءىءء - صور سكس عربي - نيك عرب محارم - نيك مصري محارم - تنزيل سكس اخوات .
وبقي سيخ حديد في ايديها وسخن قولتلها مصي في الاول كانت قرفانه بس بعد كده مصيته وعجبها وقعدت تمص شويه ومصها كان حلو ب النسبه لواحده اول مره تمص وبعدين قومتها وقعدت ابوس فيها واللعب ب ايدي في بزازها واشد الحلمه وقعدت ابعبص فيها وايدي دخلت من جوه البنطلون والاندر وبقت علي لحم طيزها وبقيت امشيها علي خرم طيزها وعلي كسها وحسيت ببلل بسيط وطلعت ايدي وقلعتها ملط ونيمتها علي السرير علي ضهرها وفتحت رجليها وقعدت قدمها وقعدت اللعب في كسها ب ايدي وادعك وبعدها اول م حطيت شفايفي علي كسها اتنفضت وبدات اللعب في كسها ب لساني واشد الزنبور براحه بسناني وهي في دنيه تانيه ومغمضه وبقيت ابعبص خرم طيزها ودخلت صباعي بصعوبه وسيبته جواها وشويه طيزها خدت علي الصباع وفضلت احاول لحد م دخلت اتنين وبعدين مره واحده وانا ببعبصها ب صباعين وبلحس كسها قفلت علي دماغي وفضلت تنطر عسل كتير من كسها وتنهج وصوتها مالي الشقه وبتحاول تكتمه مش قادره وخدت من عسلها وحولت ادخل صباع تالت لحد م دخل وعملنا وضع 69 وقعدت ابعبصها والحس كسها وهي تمص زوبري وبعدين حطيت مخده تحت بطنها وجبت فازلين وحطيت علي طيزها منه وجوه خرمها وحطيت علي زوبري منه وبدات ادخل الراس واول مدخلت حسيت بسخونه طيزها الجامده وهي اهات وتقولي كفايا وبراحه وضغطت شويه لحد م واحده احده دخلته للاخر وقعدت انيكها وهي تتوجع وقلبتها علي ضهرها ورفعت رجلها ودخلت زوبري في طيزها وقعدت انيكها وادعك بزازها وابوسها وادعك كسها لحد مهي جابتهم تاني علي ايدي وانا سخنت جامد وجبتهم في طيزها ولبسنا ومشينا واتكررت بينا المقابلات في الحمام وفي الشقه لحد م في يوم جالها عريس وامها غصبتها عليه وبرضو كانت بتحبني واتفقنا انها هتفضل معايا برضو وكنا بنتقابل برضو زي م احنا ولما جابت هدوم الدخله القميص والطقم وريتهملي اول واحد علي جسمها ولما عملت الحمام والسويت بتوع ليله الدخله اتصورتلي ملط ووريتني وكمان رسمت حنه علي جسمها وعلي طيزها وبزازه ووريتهملي واتجوزت وبعد م اتجوزت بقي ابتدت المفاجات تهل عليا وحلاوه المفاجات وبكده اكون خلصت الجزء الاول كمان كام يوم اقولكو الجزاء التاني وازاي ومين اللي نكتهم تاني في عيلتها وعيله جوزها وصحابها مستني رايكو عشان اعرف اخلي بالي من ايه وانا بكتب و القصه حقيقيه 100% .
تحميل سكس - سكس حيوانات - صور سكس مشاهير - صور سكس نيك - صور نودز - افلام سكس حيوانات - سكس فنانات - قصص سكس - سكس حيوانات - سكس حيوان - تحميل سكس حيوانات - سكس ممثلات ومشاهير - صور سكس محارم - سكس مني فاروق - صور زب - صور نيك متحركة .
انا ادم 20 سنه طولي 175 ابيض وشعري طويل قصتي مع بنت خالتي بدأت من سنتين يعني وانا 18 وهي اسمها نانسي قدي في السن طيزه كيرفي وبزازها حلوة شبه ممثله سكس (كارلي جراي هسبلكو صورتها تحت) من واحنا صغيرين كنا دايما مع بعض وكمان هي كانت ساكنه فوقينا فا كنا بنروح المدرسن مع بعض ونرجع مع بعض واوقات كتير اهلنا بيسيبونا لوحدنا وكانو وانا مكنتش بفكر فيها اني انيكها خالص لحد ما تميت 18 سنه وكنا عاملين ليها عيد ميلاد هي كانت لابسه فستان ضيق ومفتوح مبين صدرها كلو وساعتها انا كنت متنح ازاي دي نانسي الي معايا من واحنا صغيرين وعمري ما حاولت انيكها وطول عيد الميلاد زبي واقف وكلو عمال يهزر ويضحك وبعدين بدأو يرقصو وانا شايف نانسي عماله تهز بزازها وطيازها وزبي كان هيفرقع لحد ما خلصنا ودخلت انا وهي البلكونه عشان اديها هديتها وكنت جايبلها سلسله فرحت بيها وحضنتني وانا غرقت بين بزازها وهي لاحظت وسابتني شويه بعدين قالتلي لبسهالي وقفت وراها وتعمدت الزق فيها عشان تحس بزبي واني بحاول انيكها لزقت فيها وعملت نفسي بلبسها السلسله وكأني مش عارف اقفلها عشان احرك زبي على طيزها لقيتها مدتش اي رد فعل وقربت مني اكتر ورحت سايب حته منه السلسله عشان تنزل على بزازها وامد ايدي اجيبها والمس بزها وفعلاً عملت كده وعملت نفسي بجيب السلسله بس المره دي لقيتها بعدت وقالتلي خلاص انا هلبسها حسيتها زعلت فا قولت مش هكمل ومش هفكر فيها تاني بس بعدها بشهر عيلتنا كانو مسافرين البلد يقعدو اسبوع في البلد وسابونا احنا لوحدنا عشان مذاكرتنا والدراسه وكنا قاعدين مع بعض اسبوع فا رجعت افكر اني انيكها تاني اول يوم هي نامت في اوضه وانا نمت في اوضه بعدين بليل. اتأكدت انها نامت ودخلت عليها لقيتها نايمه بالأندر والبرا وجسمها الابيض الكبير زبي وقف مبقتش قادر امسك نفسي روحت طلعت بتاعي قعدت العب فيه واحسس على طيزها لأنها كانت نايمه على بطنها بعدين لقبتها بتتقلب على بطنها جسمي كلو اتكهرب افتكرتها صحيت بعدين لقيتها لسه نايمه وبزها كان خارج منه فرده بره البرا روحت قعدت العب في بتاعي لحد ما نزلت نافورة لبن عليها بعدين طلعت اجري من الاوضه عشان لو صحيت متشوفنيش تاني يوم صحيت لقيتها عامله فطار ولابسه بيجامه ضيقه نيك ومكانتش لابسه برا عشان حلامتها كانت باينه وبزها كان نازل وبنطلون البيجامه من كتر مهو ضيق مبين شكل الأندر وقعدنا ناكل وانا مرعوب انها تكون عرفت الي عملته فيها امبارح بس لقيتها بتهزر وعادي بعدين قالتلي اغسل انت المواعين وقعدت اهزر معاها وكنت ماسك التلفون راحت قالتلي بتكلم مين وشدت التلفون وقعدت تجري وانا بجري وراها وشايف طيزها بتتنطط قدامي راحت داخله على الاوضه روحت زاققها وقعت على بطنها على السرير ونمت فوقيها وزبي كان واقف وهي حست وحسيت انها هاجت بس خدت التلفون وقومت بعدين قالتلي احنا هنتفرج على فيلم مع بعض بليل ونسهر قولتلها ماشي .
سكس - سكس شقراء - سكس جوردي - افلام ءىءء - قصص سكس اغتصاب - قصص سكس عربي - قصص سكس مصري - اغتصاب امهات - اغتصاب اخوات - سكس خيول - سكس ءىءء - صور سكس عنيف - مشاهدة سكس مصري - سسكس .
نزلت روحت اقابل صحابي بعدين رجعت على الساعه 2 بليا لقيتها بتقولي كل دة بره ومكونتش لسه شوفتها هزرت معاها ودخلت غيرت هدومي وغسلت ايدي و وشي بعدين خرجت لقيت مفاجأة قدامي فرسه قاعده بحاجة زي قميص النوم فوق الركبه بكتير ونص بزها بره راح زبي واقف وهي لاحظت روحت اقعد على الكرسي وهي على الكنبه قالتلي لا تعالى اقعد جنبي روحت قولتلها اشمعنا راحت قالتلي كده عايزة اقعد في حضنك روحت رايح جنبها وجطينا بطانيه علينا وهي قعدت في حضني وقعدنا نتفرج على الفيلم وكان فيلم fifty shades of grey فا كان فيه مشاهد سكس كتير فا كان زبي واقف وهي في حضني فا كان عمال يلمسها وهي حست بيع بعدين لقيتها عماله تتحرك كده وحستها هاجت روحت قولت هي دي فرصتي روحت باصصلها وبايسها من بوقها وهي زي ما تكون صدقت راحت شايله البطانيه لقيتها قالته الاندر وكسها متغرق وقعدتا نبوس بعض وراحت مقلعاني البنطلون ومسكت زبي نزلت فيه مص وانا عمال العب في كسها وابعبصها راحت قالتلي تعال. ندخل على السرير فدخلنا جوا وانا طول الطريق عمال ابوس فيها واحنا قالعين واصباعي متشلش من طيزها ودخلنا الاوضه روحت راميها على السرير وفاتح رجليها ونزلت لحس في كسها الي كان كلو عسل وهي عمال تقولي الحس جامد يا حبيبي انا شرموطتك مش قادر طفي نار كسي مش قااااااادره وراحت مصوته ومنزله نافورة من كسها .
سكس - قصص سكس - صور سكس - نيك كساس - ءىءء - اغتصاب محارم - سكس نيك - افلام نسوانجي - افلام نيك ءىءء - قصص جنسية - قصص سكس عربي - قصص سكس مصرية - سكس عربي محارم .
روحت جايب علبة الفازلين وقلبتها على بطنها وروحت حاطت على صوابعي وقعدت ادخل صوابعي كلها في طيزها واحد واحد عشان أوسع خرم طيزها بعدين قولتلها انا هدخل زبي في الاول خافت عشان هيوجع بعدين قالتلي دخله انا مش قادرة بس براحه عشان انا اول مره حد ينكني روحت حاطت الفازلين على زبي وحطيت على خرم طيزها ودخلت راس زبي راحت مصوته صويته عاليه فشخ فا شيلتو عشان متتعبش راحت قالتلي دخلو تاني بسرعه دخلو بسرعه روحت مدخله تاني وهي صوتت وقعدت انيك في خرم طيزها وهي جابت عسلها اربع مرات وانا عمال انيك في طيزها وكنت هجبهم راحت قالتلي متجبش في طيزي هاتهم على بزازي عشان الحسهم روحت لاففها وضميت بزازها على بعض وقعدت انيك في بزازها لحد ما نزلت على بزازها و وشها وهي لحسته كلو ونمنا جنب بعض من كتر التعب محدش فينا اتكلم لحد ما لفت ناحيتي وقالتلي انا مكنت اعرف ان النيك حلو اوي كده انا عايزة اتناك منك علطول وابقا شرموطتك قولتلها وانا كان نفسي انيكك من زمان بعدين قالتلي تعالى نستحمى مع بعض ودخلنا نستحمى مع بعض ونكتها تاني واحنا بنستحمى بس المره دي نزلتهم جوا طيزها ولبست اندر وبرا لونهم احمر روحت وانا لبست بوكسر وهي كانت لسه هتكمل لبس قولتلها لا لحد اخر الاسبوع مش عايز اشوف حاجه مغطيه البزاز والطياز دي راحت ضاحكه وقالتلي ماشي ودخلنا نمنا جنب بعض وكان زبي لازق في كسها و وشي بين بزازها وروحنا في النوم .
نيك نسوانجي - محارم عربي - سكس حمار - سكس محارم عربي - صور بزاز عربية - محارم مصري - سكس حيوانات - نيك حيوانات - سكس حصان - نيك محارم - سكسس - سكس فنانات .
انا محمد 29 سنه متجوز ليا سنتين مراتى ايمان 22 سنه وحماتى منيره 47 سنه واخوات مراتى شيماء 24 سنه وابتسام 29 سنه واحمد 27 سنه ومراته اميره 22سنه وحمايا حسن 55
القصه بدات ايام الخطوبه يعنى من اربع سنين
انا بعد الخطوبه باسبوع كنت معزوم انا واهلى عندى خاطبتى
وكان الكل موجود معاد محمود جوز ابتسام ومحمد جوز شيماء لانهم كانو مسافرين كل وحده هتجى دورها هنتعرف عليها بالتفاصيل
يوم العزومه
حسن . منورين يا جماعه
ابويا . ده نورك يا ابو احمد
منيره . اتفضلو يلا يا جماعه الاكل جهز قعدنا كلنا وطبعا انا كنت جمب ايمان وخلصنا اكل وقعدنا شويه معا بعض وابوايا وامى استاذنو علشان خرجت ركبتهم توكتوك وروحو وانا دخلت معا حمايا قعدت معاه شويه ومنيره ندهت على حمايا طلع ليها فوق الدور التانى لانه عاملين الدور الاول استقبال والتانى للنوم والدور التالت بتاع احمد بس لسه متشطبش بس هو علشان كان مستعجل اتجوز فى التانى والاول اابوه وامه بينامو فيه على ما يشطب شقته
وقعدت انا وايمان لوحدنا وبدانا نتعرف على بعض اكتر وكلمه من هنا على كلمة من هناك ومتعرفش الكلام بيجى منين
وقغدنا اكتر من ساعه نتكلم ومحسناش بالوقت فضلنا قعدين نتكلم لحد ما شيماء وابتسام نزلم ومعاهم منيره
شيماء هتعوزى حاجه يمه احنا هنروح انا وابتسام لان الوقت اتاخر اوى
منيره . طيب استنى لما اصحى ابوكى يجى يوصلكم
انا لا يا امه خليه انا كده كده ماشى هروحه ابتسام وشيماء كده كده جمبى بس كده هنتعبك معانا انا لا تعب ولا حاجه
ايمان لما توصل طمنى يا ميدو
انا ماشى يا حبيبى يلا سلام واتمشيت انا وابتسام وشيماء
ابتسام مبروك يا عريس ا نا تسلملى يا ام محمد اومال العيال فين مجبتهمش معاكى يعنى
ابتسام . كانو بيلعبو معا ولاد عمهم وامل كانت بتزاكر علشان عندها امتحان
انا هيا فى سنه كام دلوقتى
ابتسام . فى اوله اعدادى خلاص بكره اخر يوم فى الامتحانات
انا . ......يوفقها وينجحها
ابتسام . ......يخليك يا محمد ويفرحك وصلنا ابتسام كانت الساعه داخله على واحده ونص وودخلت واتمشيت انا وشيماء
شيماء . مبسوط معا ايمان
انا . اكيد والا مكنتش خطبتها
شيماء . ادعيلى بقا انا الى مشيتلك الخطوبه بحكم اننا جيران وكده
انا . يا بنتى جوزك صحبى اصلا
شيماء . ايوه منا عرفت لما سالته وهو بعتلك سلام كتير
انا سلمى عليه هو هينزل امته
شيماء لسه بدرى ده لسه ماشى الشهر الى فات
الكلام اخدنا عنى وعن جوزها لحد ما وصلنا هيا دخلت وانا روحت وكلمت ايمان وفضلنا نتكلم للفجر
وفضلنا على كده اسبوع كلام حب ورومانسيه وتعارف اكتر
وبعدها جالى شغل فى الغردقه عمارتين شغل سيراميك وسباكه ورخام سافرت وكنا مقضينها تلفونات قعدت 15 يوم وايمان عرفتنى ان ابوها مسافر بعد يومين دوله فى الخليج لانه هو كان نازل اجازه
تحميل سكس جماعي - قصص سكس - سكس مطلقات - صور سكس جديدة - سكس فنانات - سكس طلاب - سكس المحارم - سكس طبيعي - سكس الاخت - سكس امهات عربي - سكس اخوات عربي .
انا . تمام يا قلبى هحجز فى السوبر جيت واجى بكرا
وفعلا نزلت تانى روحت قعدت معا ابويا وامى شويه ونمت وتانى يوم اليوم ده الى كان حمايا مسافر فيه روحت عندهم الساعه تجى 10 الصبح اول ما روحت رنيت على ايمان وانا بره خرجت فتحت ليا ودخلنا ملقتش حد غير اميره وايمان
انا . اومال ابوكى وامك فين
ايمان راحو يشترو شويت حجات لزوم السفر لبابا واحمد
انا تمام وكانو قاعدين بلبس البيت عادى يعنى
اميره تشرب ايه يا محمد انا شاى
اميره دخلت المطبخ تعمل الشاى
انا . ايه الحلاوه دى
ايمان . انت الى عيونك حلوه يا حبيبى
انا .قربت منها وخطفت بوسه من شفايفها
محستش غير بالقلم على خدى
بصيت ليها وانا ببرق ولما حسيت اميره جايه قمت خابط على رجلى كانى بكلم ايمان
لما اميره سمعتنا بنتكلم رجعت المطبخ وجابت الشاى وانا متكلمتش معا ايمان فى حاجه اميره جابت الشاى اتفضل يا محمد
وانا بشرب الشاى حسن ومنيره وصلو اول ما دخلو سلمت عليهم
وقعدنا كلنا
حسن اخبارك يا حمو
انا . تمام يا حج بخير
حسن واخبار الشغل معاك
انا تمام
حسن هتخلص شغل فى الغردقه امته
انا . ممكن اسبوعين كمان او تلاته
حسن جميل اوى اعمل حسابك تخلص هناك وتجى تستلم شقة احمد تشوف طلبتها وتجهزها وتبدا شغل علطول انا بس انا مشغول اليومين دول اوى
حسن . البيت بيتك اتصرف انت.برحتك المهم احمد هينزل.كمان 6 او 7 شهور يجى تكون الشقه على المفتاح و تمام ياةغالى
انا تمام ياحج
حسن متجهزو الغدا يلا يا بنات
ايمان حاضر يابا الاكل على النار
حسن . انا هطلع شويه اجهز هدومى على ما يجهزو الاكل
انا اتفضل يا كبير خرجت انا قعدت قدام البيت شويه اشيت معا اصحابى على الفيس
ولاقيت ايمان بتنده عليا فكرتنى مشيت
انا . اناوقاعد بره على ما تخلصو
ايمان . تعال يا حبيبى الشاى
دخلت شربت الشاى وقعدت وهيا جت جمبى
ايمان . حقك عليا حبيبى مكنش قصدى صدقنى بس انت فاجئتنى
انا . ولا يهمك حصل خير
منيره كانت نازله بعد ما خلصو ودخلت جهزت الاكل علطول وحسن نزل قعدنا اكلنا كلنا وكانو البنات كلهم موجودين
وركبنا العربيه ووصلته المطار ورجعت البيت على الساعه 3 بالليل كنت انا ومنيره وشيماء الى بنوصله
منيره ادخلى يا شيماء اعملى شوية شاى اصل دماغى هتنفجر
على ما ادخل اخد دش وانت يا ميدو البيت بيتك خد راحتك
انا قعدت فى الصاله ولعة سيجاره وشيماء جابت الشاى
شيماء انا هدخل اغير هدومى دى اصلى معنتش مستحمله نفسى من الحر
صور سكس انجي الخوري - سكس اخ واختة - تحميل سكس اخوات - سكس صعب - سكس مايا خليفة - سكس سارة جاي - سكسس - نيك المحارم - السكس - نيج عائلي - تحميل نيك عربي عائلي .
انا ماشى يا شوشو
شيماء.دخلت الاوضه ومقفلتش الباب كويس انا فى الصاله شايف جزء من الاوضه وحماتى كانت خلصت الدش بتاعها وكانت فى الاوضه وشفت اجمد طيز على عود كيرفى بتنور قدامى وهيا بتلبس ااقميص وهيجنى اكتر الوحمه الى كانت تحت فلقت طيزها وبعدها حماتى دخلت جوا الاوضه وكانت شيماء قدامها بتقلع البرا او السنتيانه بالفلاحى وانا زبى بقا على اخره وباين من تحت البنطلون
انا يخربيت اللحم الابيض ده اه لو كنت اقدر ادخل عليهم وانيكهم الاتنين وهما كده اووووف مفوقتش من تفكيرى غير ومنيره بتكلمنى ايه مشربتش ااشاى ليه يا حبيبى
انا . مستنيكى انتى دخلتى تستحمى مش عاوزه تخرجى ههههه
منيره . بس ياواد يعنى انت مش شايف الجو عامل.ازى
انا عندك حق ده الواحد عاوز يطلع من هدومه
وشربنا الشاى
انا يلا هتعوزى حاجه لانى همشى الصبح علشان الشغل الى ورايا ده
منيره . طيب هتجى امته تشتغل فى الشقه
انا . هظبطها انا خلال الاسبوعين دول على ما اخلص بس فى الغردقه ولما اجى تفرج
منيره طيب متنام السعتين الى فاضلين دول هما والصبح امشى اعتبر اننا وصلين الصبح عادى يعنى
انا . مينفعش بيت مفيش فيه راجل وانام وسطكم كده
منيره مش انت راجلنا ولا ايه
انا برضه مينفعش
منيره خلاص اقعد بس وانا هقعد معاك اهو نعمل كوبيتين قهوه ونطمن حتى على عمك حسن انو وصل بالسلامه
انا . ماشى مش هزعلك وقعدنا وكانت شيماء نايمه فى الاوضه الى تحت الى فيها الحمام
ومنيره دخلت تعمل القهوه وانا قاعد فى الصاله ولعة سيجاره على ما جابت القهوه وقعدنا شويه نتكلم عادى عنى شويه وعنها شويه وعن ايمان شويه وقتها كنا قاعدين قدام البيت فى الطراوه لحد ما قولتلها انى عاوز ادخل الحمام
منيره قوم يا قلبى ادخل البنات كلهم فوق ونسيت شيماء هيا بتحسبها طلعت فوق معا اخواتها
انا . دخلت على نياتى وفعلا كنت على اخرى دخلت الاوضه وملقتش حد على السرير وباب الحمام كان مفتوح وقتها افتكرت منظر شيماء ببززها ومنيره بطيازها الجباره ونزلت البنطلون ودخلت بطرطر مسمعتش غير الصويت وانا من الصدمه فضلت واقف متسمر مكانى
تحميل سكس منقبات - نيك نار - قصص سكس امهات - تحميل سكس اوروبي - صور سكس عربي - صور بزاز عربية - صور كس عربي - تحميل نيك سعودي - السكس - سكس ام وبنتها وصديقها - تحميل سكس ايطالي - تحميل سكس امهات .
ومنيره جت بتبص لاقيتنى واقف مصدوم وزبى واقف وشيماء استحمت من ميتى شيماء لسه هتتكلم منيره هسه خلاص انا قمت رافع البنطلون وخرجت جرى
منيره كده يا بنت الشرموطه الواد قطع الخلف ايه الى نزلك شيماء انا كنت مخموده هنا ومفكره انو مشى
منيره حصل خير خلاص اه يا بخت يا ايمان
شيماء . بتقولى حاجه يمه
منيره اخلصى يا بنت ااشرموطه قومى استحمى ولا ميته عجباكى قومى يلا
منيره . خرجت كنت انا مشيت روحت لاقيتها بترن عليا
انا . ايوه يا امه
منيره انت فين خرجت ليك ملقتكش
انا . انا مشيت بقا علشان الحق اجهز شنطتى معلش نكمل كلامنا لما اجى من الغردقه
منيره . ماشى يا ميدو وحصل خير ياوقلب امك ولا ايه مهى شيماء دلوقتى زى اختك
انا . اكيد يمه حصل خير سلام
وروحت كنا الساعه تجى 5 ونص الفجر نمت ساعتين وصحيت جهزت الشنطه وسافرت
ا(انا ليا اصحاب على الفيس زى معظمنا بيدخل باكونت فيك علشان يحرر الميول بتاعته)
انا ليا اصحاب كتير ومنهم هيما وده مكلمتوش ليا اكتر من شهر ونص المهم
لاقيته بعتلى (المحادثه)
هيما . اخبارك يا ميدو وحشتنى موت
انا . وانت كمان يا قلب ميدو الناس الى مش بتسال دى
هيما . معلش ظروف غصب عنى صدقنى
انا . ولايهمك اخبار لبوتى ايه
هيما . يتسلم عليك وعلى زبك ونفسها فيه
انا . هيا شافته ولا ايه
هيما . ايوه شافته وعرفتها انك نفسك تاكل بززها تفشخ كسها وانا الى ادخل زبك فيها
انا ماشى ياهيما مفيش اى صور جديده ولا ايه
هيما . صورتها شويت صور ليك صدقنى هخليك تنزلهم لوحدك
انا فين يا هيما
هيما . هو ده اسمى برضه
انا . انت عجبك اسمك الجديد يعنى يا كسمك
هيما . ايوه كده اشتمنى وانت بتنكها ولو كيفتها هجبلك بنتى كمان
انا . انت عندك بنات
تحميل سكس - سكس حصان - سكس كلاب - تحميل نيك - سكس محارم - سكس امهات - افلام سكس حيوانات - صور سكس نيك .
أنا امرأة حسنة المظهر، متزوجة من رجب الذي يعمل بائع في شركة صغيرة ونعيش في ضواحي القاهرة. كنا متزوجين لمدة 5 سنوات وظل آباؤنا يسألون ويتحدثون عن الأطفال. نحن نريد الانجاب أيضًا لكن الأمور لم تسر كما كنا نتمنى. لقد حاولت أنا ورجب ممارسة الجنس بكل الأشكال والألوان لكن دون جدوى، وأصبح الجميع يضغط علينا في هذا الأمر وكان مصدر ازعاج دائم لنا.
ذهبنا إلى مختبر فحص الأمراض أردنا فحص أعضاءنا الجنسية، الحيوانات المنوية، عملية الإباضة، وما إلى ذلك. طلبوا منا الحصول على تقرير فحص من طبيب مشهور لأنهم لا يقومون بإجراء فحوصات دون توثيق، عدنا وبدأنا في البحث عن بعض الأطباء الجيدين في منطقتنا.
صور نيك متحركة - صور سكس متحركة - صور سكس اخوات - صور سكس محارم - صور سكس مشاهير - صور سكس متحرك - سكس متحرك - صور سكس عربي .
قال رجب مشيرًا إلى الهاتف: ميادة، أعتقد الدكتور ده كويس ومناسب لنا.
نظرت الى عنوان العيادة وكانت تبعد 15 دقيقة فقط سيرا على الأقدام من منزلنا.
أنا: شكله كويس، لكن ده راجل مش ست، مش عايزة شخص تاني يبص على جسمي من تحت.
رجب: ماتقلقيش، معظم الدكاترة رجالة اليومين دول، وكمان بيبقوا محترفين، هيكون محترم ومش هيعمل حاجة غلط معاكي.
ما زلت أقاوم، لكن بناءً على ثقة رجب قررت أن أقوم بزيارة العيادة في اليوم التالي.
في اليوم التالي ذهب رجب إلى مكتبه وارتديت ملابسي وذهبت إلى العيادة.
كنت أرتدي عباءة مع القليل من المكياج. عادةً لا أضع الكثير من المكياج. دخلت ووجدت السكرتير ذكر أيضًا. تساءلت عما إذا كانت العيادة لديها أي موظفات. طبيب نسائي من الذكور والآن مضيفات ذكور أيضًا.
تحميل سكس - سكس - سكس امهات - سكس حيوانات - تحميل سكس اخوات - تحميل سكس محارم - تحميلسكس - سكس سكس .
أنا: لو سمحت عايزة أعمل فحص طبي، هل الدكتور موجود؟
السكرتير: الدكتور هيكون هنا في أي لحظة، بس أنا شايف ان حضرتك مش حاجزة.
أنا: آه آسفة جدًا نسيت أتصل أحجز، أقدر أدخل من غير ميعاد؟
السكرتير: ماتقلقيش اتفضلي استريحي وبمجرد ما الدكتور يوصل هسأله.
شكرته وجلست، كانت الساعة 11 صباحا، كنت المريضة الوحيدة هناك، بعد فترة من الوقت فتح الباب ودخل رجل أصلع داكن البشرة في منتصف العمر.
دخل على السكرتير وكان يتحدث بجدية شديدة: في مواعيد النهارده يا خالد؟
خالد (السكرتير): أيوة يا دكتور في 4 حالات بس بعد الظهر، وفي واحدة موجودة دلوقتي، ينفع أدخلها للفحص؟
نظر الطبيب إلي وهو يبتسم: طبعًا، دخلها بعد 15 دقيقة.
بعد 15 دقيقة أخبرني المضيف أن أدخل. وأنا في طريقي أعطاني بعض الأوراق التي تحتوي على ملاحظات فحص والنتائج والوصفات الطبية.
ثم دخلت الى الطبيب، كانت المقصورة كبيرة. كان لديه طاولة وكراسي قليلة في الوسط. كان الطبيب جالسًا على أحد الكراسي الكبيرة ولوح لي أن أجلس على المقعد.كان هناك كابينة زجاجية صغيرة في زاوية واحدة وهناك الستائر. أستطيع أن أرى سرير صغير أيضًا.
سأل الطبيب: ايه نوع الفحص؟ ثم أخذ الأوراق مني.
أخبرته عني وعن رجب وعن محاولاتنا المستميتة في الانجاب بدون جدوى.
قال وهو يدرك شيئًا ما على الورق: آه واخد بالي، احنا هنعمل اختبار خصوبة ليكي ونشوف اذا كانت الخصوبة كافية للحمل ولا المشكلة في زوج حضرتك.
أومأت برأسي بالموافقة.
ثم كتب شيئًا ما على ورقة أخرى وسلمها إلي قائلًا: اعملي الاختبارات دي في مختبر الفحص وتعالي بكرة.
شكرته ودفعت ثمن الكشف للسكرتير وأعطاني ورقة أخرى للاختبار وعنوان المختبر.
مشيت في طريقي الى المختبر المذكور على الورقة لم يكن بعيدًا جدًا. وصلت هناك في 10 دقائق. تم أخذ العينات في غضون 30 دقيقة وطلبوا مني الانتظار لمدة ساعة.
فكرت في الذهاب إلى المنزل لكنني تراجعت.
بعد ساعة كانت لدي التقارير في يدي، قال مختبر المعمل إن الاختبارات كانت جيدة ولا يوجد مشاكل خصوبة.
كنت سعيدة بهذا الأمر، لكنني حزينة بطريقة ما لأن رجب ربما يكون هو الذي كان يعاني من العقم.
مشيت إلى عيادة الطبيب. كانت هناك سيدة واحدة تنتظر دورها هذه المرة.
ابتسم خالد السكرتير وأنا أعطيه النتائج ثم ذهب وأعطاها للطبيب وأنا جلست على المقعد.
كان علي الانتظار لمدة ساعة هذه المرة، وبمجرد الانتهاء من السيدة الأخرى تم استدعائي.
الدكتور: انا شايف ان تقريرك كويس جدًا، كده المشكلة ممكن تكون من عند جوزك أو انخفاض الحيوانات المنوية أو العلاقة الجنسية بينكم سيئة، سكس قوليلي بتمارسي الجنس كام مرة؟ وايه الاوضاع اللي بتعملوها؟
شعرت بالخجل الشديد لسماع هذه الكلمات، لم أستطع التحدث لفترة من الوقت.
الدكتور: بصي لو مش هتتكلمي مش هقدر أساعدك. قال هذا وهو يضع يده على كتفي
أخذت بضع دقائق ثم بدأت الحديث.
أنا: مش عارفة أقولها ازاي، احنا بنمارس الجنس مرة أو مرتين في الشهر، بالأوضاع العادية التقليدية.
قال الدكتور وهو يمشي حول الطاولة: تمام، دي نسبة قليلة جدًا بالنسبة لناس عايزة تخلف، سكس حالة زي حالتك المفروض تتناك مرتين أو ثلاثة في الاسبوع.
لقد استخدم كلمة “تتناك”. لم أكن أتوقع مثل هذه الكلمة البذيئة!
أنا: أيوة كنا بنمارس الجنس بشكل متكرر لكن اليومين دول مش كتير.
الدكتور: كويس، قوليلي، جوزك كويس معاكي في السرير؟ بينيكك حلو يعني؟ بيقعد قد ايه؟ بيجيب شهوته بسرعة؟ وانتي بتوصلي للنشوة وهو بينيكك ولا مش بتلحقي؟
كل هذه الأسئلة كانت سريعة للغاية وأكثر من اللازم بالنسبة لي.
الدكتور: ماتقلقيش، جاوبي على الأسئلة عشان أقدر أديكي العلاج المناسب، مش انتي نفسك تخلفي؟
كان يتحدث وهو يشرب بعض الماء وقدم لي بعضًا من كوب آخر.
انا: جوزي كويس معايا بس مش بيطول، معرفش ليه بس هو بيخلص بسرعة جدًا.
كنت أقول هذه الكلمات وانا أهتز من الداخل، أول مرة أتحدث عن أشياء شديدة الخصوصية مثل هذه.
رد الدكتور: طيب والنشوة؟
أنا: معرفش حاجة عنها، عمري ماجربتها قبل كده.
الدكتور هز رأسه بخيبة أمل قائلًأ: كده مش كويس خالص، السكس زوجة صغيرة زيك لازم تتمتع وتوصل للنشوة وهي بتتناك، النشوة بتساعد في الإباضة والولادة.
لم اتكلم
الدكتور: طيب، احنا دلوقتي هنعمل فحص كامل للجسم وهنشوف لو عندك أي مشاكل في المناطق الخاصة، تمام؟
أنا لم أتحدث ولكن أومأت برأسي بالموافقة، كنت أرغب في الحصول على الطفل بأي شكل وقررت أن أتعاون بالكامل أثناء الفحص.
انتقلنا الى الكابينة ومددت جسدي على السرير، كان صغير ولكنه مريح. طلب الطبيب من خالد السكرتير إحضار المعدات والقفازات وأشياء أخرى.
حالما تم إحضارهم وقف خالد بجانب الطبيب وقال: تمام، استرخي خالص واقلعي ملابسك الداخلية عشان نبدأ.
أخذت نفسا عميقا وفعلت ذلك، أزلت الملابس الداخلية الخاصة بي. كانت العباءة لا تزال عليّ، لذلك لم أكن عارية بالكامل بعد.
ارتدى الطبيب بعض القفازات بينما جاء خالد باتجاه وجهي وبدأ في فكّ العباءة من الأعلى.
لقد صدمت. حاولت منعه.
قال الطبيب: ماتقلقيش ده إجراء طبيعي، احنا لازم نفحص صدرك، مش عايزين نفوت أي حاجة أثناء الفحص.
ثم غمز لخالد مع ابتسامة باهتة للغاية.
أومأت برأسي وتركت خالد يقوم بعمله. قام بفك أزرار العباءة من الأعلى، لقد جعلني أجلس حتى يتمكن من خلعها، ثم قام بفك حمالة الصدر وإزالتها أيضًا.
الآن أصبح النصف العلوي من جسدي عاري والنصف السفلي لا يزال مغطى.
الدكتور: قلعها باقي العباية يا خالد عشان مايحصلش مشاكل.
هز رأسه وأزال العباءة ببطء، الآن أصبحت عارية تماما، عارية في غرفة مغلقة مع اثنين من الغرباء الذين التقيت بهم قبل ساعات قليلة. كان لدي شعر على كسي والحلمات كانت منتصبة للغاية، شعرت بالخجل من التعري.
قال الدكتور وهو يدلك بزازي: ماتتكسفيش مني، مينفعش تخبي حاجة على الدكتور بتاعك.
بعد تدليك بزازي لمدة 10-15 دقيقة، توقف ثم نظر لي قائلًا: صدرك كويس جدًا، مفيش كتل ولا أي مشاكل. قال هذا وهو يتحرك بيده نحو كسي، كانت حلمات بزازي حمراء وتؤلمني بسبب التدليك العنيف.
الدكتور: خالد، هاتلي الزيت والمناديل.
قام خالد وعاد بالأشياء التي طلب منه الطبيب إحضارها.
كنت في حيرة. لماذا يحتاجون إلى الزيت والمناديل.
الدكتور: الزيت ده عشان كسك، مش عايزين نعمل فحص وهو جاف.
وافقته
الدكتور: خالد، خد شوية زيت ودلك بيهم كتفها وضهرها، انا عايزها توصل للنشوة الجنسية.
ثم بدأ الدكتور في وضع اصبعه داخل كسي افلام سكس ، على الرغم من أنني لست عذراء إلا أنه كان يؤلمني قليلًا، أخرجت صرخة قليلة.
الدكتور: اهدي يا مدام.
كان يهمس لي وهو يعبث بأصابعه داخل وخارج كسي، كان كسي جاف كما هو متوقع، حياتي الجنسية كانت جيدة لكنها لم تكن رائعة، وبالإضافة الى كل هذا انا أريد ان أنجب طفل لعائلتي.
الدكتور: انتي محتاجة زيت تاني، ويمكن أكتر من ده بكتير.
في نفس الوقت كان خالد يدلك كتفي وبزازي، وكانت أفخاذي مفتوحة والطبيب بينهم يستكشف كسي.
بزازي هي نقطة ضعفي، كان خالد يقوم بتدليك رائع يشعل شهوتي من الداخل، كان يقرص حلماتي ويداعب الهالة ويضغط على ثديي ويعجنه بقوة تحميل سكس.
ظل الدكتور يبعبص كسي بإصبعه لمدة 5 دقائق، ثم قام بتزويد الأصابع، الآن قام بإدخال 3 أصابع دفعة واحدة!
صرخت من الألم. على الرغم من الاحراج لكنني كنت بالفعل ممحونة جدًا ولم أوقفه.
الدكتور: كسك لسه صغير جدًا، سكس انتي ماكنتيش بتتناكي كويس، انا شايف انك محتاجة مساعدة في الموضوع ده.
قال الطبيب هذا وهو يبتعد قليلًا ويزيل القفازات، كنت لا أزال على ظهري أحصل على تدليك بزاز رائع من خالد، نظرت للطبيب وجدته عارٍ تمامًا، خلع كل ملابسه ووقف أمامي.
كان قضيبه أسود كالفحم وضخم جدًا ورأس زبه كبيرة، ظللت أنظر إليه كما لو كنت مفتونة به.
قال الدكتور وهو يوجه قضيبه نحوي: استعدي يا مدام، هوريكي السكس دلوقتي الكس الضيق ده المفروض يتناك ازاي.
أخذت قضيبه في يدي وبدأت في فركه. كان خالد في نفس الوقت يعض حلماتي وأنا أدلك قضيب الدكتور بيدي بعنف وهو يبعبص كسي!
استمريت في تجليخ قضيب الدكتور الذي كان ساخنًا وقويًا، اللعنة أنا اشتاق لذلك جدًا.
نزل بيده نحو كسي ثم قام بوضع الغسول عليه ثم أضاف كريم على زبه الكبير.
الدكتور: امسكهالي يا خالد، انا هدخل زبري فيها.
قال ذلك وهو يضع قضيبه على شفتي كسي المشتعل، قام خالد بمسكي بإحكام، سكسس بينما دفع الدكتور قضيبه داخل كسي بقوة هائلة، صرخت بصوت عال كما لو كنت أمارس الجنس لأول مرة في حياتي، كان الألم أكثر من اللازم بالنسبة لي، وكان قضيبه في منتصف الطريق داخل كسي، كنت أبكي من الألم لكن صرخاتي كانت مكتومة لأن خالد كان يغطّي فمي وهو يعانقني ولا يزال يضغط على بزازي.
بعد 3 دقائق قام الدكتور بدفع قضيبه كله داخلي مرة أخرى في أحشاء رحمي، كان الألم مثل الجحيم، خالد سمح لي بالصراخ لبضع ثواني ثم خلع ملابسه ووضع قضيبه داخل فمي.
قال الدكتور وهو ينيكني ببطء: سكس سكس سكس سكس انتي بتمصي زبر خالد كويس قوي، اتوصي بيه بقى هو بيحب المص جدًا.
ابتسم خالد عندما بدأت في مص قضيبه، لم يكن بحجم قضيب الطبيب، لكنه كان جيدًا ولديه شعر كثير حوله. كما أن رائحته نفاذة.
استمريت في مص قضيبه وهو يضغط على ثديي ويقرص حلماتي، قام الدكتور بزيادة سرعته وبدأ ينيكني بنهم، دمر كسي لمدة 15 دقيقة حتى شعرت بالنهاية، نعم هذه هي النشوة الجنسية، أشعر بها لأول مرة في حياتي! كانت كبيرة جدًا وعصائر كسي تتدفق على قضيب الدكتور وهو ينظر لها بسعادة.
الدكتور: شوفي، هي دي الحياة الجنسية اللي كنت أقصدها، النشوة الجنسية أهم حاجة.
ظل ينيك كسي لمدة 7 دقائق أخرى وأنا أصرخ.
الدكتور: انا هجيب لبني جوا كسك دلوقتي.
رفضت، حاولت دفعه لكنه كان أكبر من اللازم، بالإضافة إلى خالد الذي كان يقوض حركتي كثيرًا، شعرت بمني الدكتور الساخن وهو يتدفق في كسي، ثم نهض خالد وتوجه نحو كسي، لم ينتظرني لأقوم بدوري. لقد دفع قضيبه بداخلي، منذ قليل كنت أتناك من أكبر زب رأيته في حياتي، لذلك كسي واسع الآن ويستوعب زب خالد بسهولة، بدأ ينيكني بقوة، لم يكن بطيء في البداية مثل الطبيب، كان أصغر مني ولا يستطيع الصبر على نيك كسي، ظل ينيكني لمدة 5 دقائق ثم قذف هو الآخر، الآن كسي أصبح ممتلئ بمني الرجال، أصبحت ثابتة في مكاني، كنت متعبة جدا على التحرك وسمحت للحليب ان يتدفق داخل كسي حتى أنجب طفل قوي مثل الطبيب الفحل!
بعد فترة من الوقت نهض الطبيب وانتصب قضيبه مرة أخرى، يا له من وحش، وضع الطبيب بعض الكريم على قضيبه وطلب مني الوقوف وثني ظهري، أعتقدت أنه أراد أن ينيكني من الخلف، لكنني كنت مخطئة. بمجرد أن أتخذت وضع الانحناء وجدته يضع بعض الكريم على فتحة طيزي!
أنا: لا! أرجوك يا دكتور بلاش طيزي انا خرمي ضيق جدًا.
نهض خالد وأمسك بي من الأمام حتى أصبحت غير قادرة على التحرك، ثم قام الطبيب بفتح فلقات طيزي ووضع قضيبه المشحم في خرم طيزي.
قال وهو يضحك وهو يضغط بقوة: شوفتي؟ محصلش حاجة الموضوع بسيط.
كنت أبكي من الألم وخالد مستمر في مداعبة بزازي وكتفي وظهري وانا مستمرة في الصراخ من شدة الألم.
الطبيب الآن بداخلي بالكامل، قضيبه يدخل بعمق داخل فتحة الشرج وطيزي تبتلع قضيبه بالكامل، أخذ ينيكني في طيزي ويضغط بقوة حتى شعرت ان خرم طيزي يتمزق، كنت أبكي من الألم لكنه لم يتوقف واستمر في نيك طيزي، بعد فترة توقفت عن البكاء وبدأت أشعر بالمتعة وصدرت مني أصوات جنسية تدل على الاستمتاع، ظل ينيكني في طيزي لمدة 15 دقيقة حتى قذف داخل الفتحة، ثم جاء خالد ودخل بقضيبه في فتحة طيزي أيضا، كنت متعبة جدا بعد جلسة النيك هذه، قمت بتنظيف جسمي في المرحاض وأرتديت ملابسي.
الدكتور: دلوقتي هيبقى عندك الطفل اللي نفسك فيه يا ميادة، لو عايزة من ده تاني ابقي تعالي في أي وقت.
قال ذلك وهو يمسك قضيبه ويداعبه أمامي، ابتسمت له وخرجت من العيادة ومشيت في طريقي الى المنزل.
قصص سكس المحارم منذ حوالى 15 عاما حيث كنت ما ازال فى مرحله الشباب و كان اكبر اولادى 16 عاما ولن اقول اننى كنت ست متزمته او متحفظه بل كنت احب التهريج و الهزار و النكت السيكس وكل شئ . اى نعم كنت امام الناس محجبه و ملتزمه ومحترمه ولكن فى بيتى كنت اجلس بملابس خفيفه او بدون ملابس وكنت اعشق الجنس واحب ممارسته يوميا واعشق الكلام فيه مع صديقاتى و جاراتى ولكن مع الوقت كان زوجى لا يقدر على مجاراتى خاصه بعد ان اصابه مرض السكر و اصبحت لقاءتنا الجنسيه قليله جدا وممله.
ولعب الشيطان بعقلى لكى ابحث عن عشيق لى خاصه ان لى صديقه فى العمل لها عشيق على زوجها و لى قريبه ايضا تفعل نفس الشئ و اخذت ابحث عمن حولى ولكننى لم اجد شخص يثير اهتمامى حتى لعبت الصدف ووقع امامى ( خالد ) ابن جارتى وكنت دائما احسه عندما يأتى لزيارتنا انه يتامل جسمى بملابسى الخفيفه واحسه يكاد يجن على و لكن المشكله الوحيده ان عمره 15 عاما وكنت واثقه انه بالغ من انتفاخ بنطلونه كلما رأنى بقميص النوم , وبعد تفكير عميق قررت البدء فى الموضوع حيث انه لن يثير انتباه احد دخوله او خروجه و لن يشك به احد ابدا .
صور نيك متحرك - صور سكس متحرك - صور كس - صور محارم - صور سكس متحرك - صور نيك متحركة - صور سكس متحركة - سكس متحرك .
وكانت بدايه الموضوع سهله جدا حيث قابلته على السلم واخذته معى شقتى ليساعدنى فى نقل بعض الاشياء و كنت اعرف ان البيت سيكون خاليا لمده ثلاث ساعات على الاقل , وخلعت اغلب ملابسى امامه وظللت بقميص داخلى تحته كلت فقط وكنت اتحرك فى البيت وانا اكاد ارى زبره يخترق البنطلون ثم اخبرته ان داخله لاستحم وتعمدت ترك الباب شبه موارب وكنت اراه فى المراه يتلصص علي ثم بدأ الجد وخرجت من الحمام الى حجرتى عاريه تماما و جسمى مبتل ومررت امامه وهو يكاد يسقط من طوله قصص سكس امهات مصرية و انا سعيده بنظراته التى تكاد تأكلنى اكلا وكان هذا شئ افتقده بشده .
وظللت فى حجرتى قليلا اسرح شعرى عاريه امام المرأه و ثم قررت ان ابدأ فى الجد حتى لا يضيع الوقت و ناديته وطلبت منه ان يساعدنى فى فرش السرير و كان يتحرك فى الحجره مثل المجنون وانا حوله عاريه وفى لحظه جميله ونحن على السرير جذبته الى حضنى وبدأت اقبله فى فمى وتجاوب معى بسرعه ويديه تتحسس جسمى بجنون وهو يقبلنى بقوه كانه يفرغ كل شوقه ويخاف الا تتكرر هذه الفرصه و كان مثل العجينه فى يدى يفعل كل ما اريده منه , فى البدايه و بعد القبلات بدأ يمص حلماتى و يفعص فى بزازى و بعد ان تركته كذلك فتره فشخت فخذاى وجعلته يلحس كثى وكان يبدو انه اول مره يرى كث فى حياته و تأكدت انى اول امرأه فى حياته.
واخذ يلحس كثى بأخلاص شديد حتى لا يغضبنى و كنت مثاره بشده من لسانه الجميل وكنت اعشق لحس الكث وكان زوجى يرفضه , وبعد حوالى نصف ساعه من اللحس المتواصل رأفت به واخرجته من بين فخذاى و خلعت له كل ملابسه وكان جسمه ممشوق جميل وزبره قوى رغم انه لم يكن كبير جدا وقررت ان اعطيه نفحه محبه و اجلسته امامى و امسكت زبره بيدى ادعكه و امصه و هو يكاد يجن امامى و يرتعش و يتأوه ويتحسس جسمى العارى بعشق رهيب.
سكس فنانات - صور سكس مشاهير - سكس موده الادهم - سكس خالد يوسف - صور سكس فنانات - سكس ممثلات - سكس مني فاروق وشيماء الحاج - سكس مني زكي - سكس سما المصري .
ثم بدأنا فى الجنس الحقيقى وادخلته بيت فخذى مره اخرى بجسمه ووجهت زبره لكثى وبدأ ينيك لاول مره فى حياته ورغم عدم تمكنه فى البدايه الا انه كان ينيك بحماس شديد وتمتعت معه الا انه قذف بعد فتره صغيره كميه صغيره من المنى , وبعد راحه و احضان قليله انتصب زبره مره اخرى وبدأ يجامعنى مره اخرى كانت احسن و اطول من السابقه و كان يريد تكرار الثالثه و لكنى رفضت لان الوقت لم يسمح.
وبعد ذلك تكررت اللقاءات مع خالد حتى اكتسب خبره كبيره حتى زبره تضخم و اصبح مثل الرجال الكبيره رغم سنه واصبحت لقاءاتى به فعلا لقاءات عشيق و عشيقه و كنت انتظر نيكه لى بفارغ الصبر حيث انه اصبح متعتى الوحيده فى الحياه وكان يبدع فعلا فى نيكه لى من مص و لحس و قبلات و نيك يستمر ساعات.
واستمرت علاقتى بخالد حوالى سنتين كاملتين دون ان يشعر بنا مخلوق فعلنا كل شئ خلال هذين العامين حتى انه ناكنى مره على سلم العماره على السريع و ناكنى عده مرات فى السطح عندما لا تسمح الظروف ان نتقابل فى بيتى او بيته واخذته معى مره الى رحله الى الاسماعيليه مع اولادى وانفردت به فى حجره و ناكنى نيكه جميله لا انساها حتى اليوم.
وطوال العامين كان كل شئ يسير بسريه ولم اكن اتخيل ان يكتسف امرنا احد حتى جاء الامر على شخص غير متوقع تماما . كان هو يومها زوغ من مدرسته وقابلنى و دخلنا بيته و كنا نعرف انه خالى تماما وكنا فى حجره امه فى جماع شديد حتى فؤجنا بباب الحجره يفتح وتوقف قلبى انا وهو وانا اتوقع ان ارى امه امامى و لكنها زوجه خاله ( شهيره ) والتى تعيش فى محافظه اخرى وكنت اعرفها وهى تعرفن جيدا وكنت دائما اغار منها من شعرها المصبوغ اشقر و لبسها المكشوف الغير مناسب لسنها الذى كان وقتها 45 عاما وتوقفنا كلنا مذهولين ننظر لبعضنا و انا وخالد عراه وزبره فى كثى , واول من افاق من الصدمه كانت شهيره التى هزت رأسها كأنها تتأكد مما تراه ثم ابتسمت ابتسامه خفيفه واخبرتنا ان نستمر فيما نفعل واخرجت و اغلقت الباب , و طبعا لم نستمر وقمنا سريعا و لف خالد فوطه حول وسطه وارتديت انا كمبلزون على اللحم و خرجنا لها ووجدنها تجلس فى الصاله وقبل ان نتكلم معها اخبرتنا هى انها لن تخبر احد و ان كل واحد حر فى من يحبه و يعشقه وهدأ قلبى كثيرا و عرفنا انها اتت مع خاله لانهاء بعض المصالح و تركت خاله لما تعبت و فاتت على امه فى عملها و اخذت مفتاح الشقه و سعدت جدا للصدفه العجيبه ان تأـى هى وليس معها احد ثم ذهبت لبيتى قبل ان يأتى احد اخر .
صور زب - سكس ممثلات - سكس هيفاء وهبي - سكس موده الادهم - سكس شيماء الحاج - سكس مشاهير - سكس خالد يوسف.
اتذكر انى ظللت باقى اليوم ارتجف و انا اتصور الفضيحه لة كشف الامر او اخبرت شهيره احد ولكن مر يومان ولم يحدث شئ حتى خالد لم يكلمنى , وفى اللقاء التالى لنا فى شقتى اخبرنى ان اطمأن تماما لانه متأكد انها لن تخبر احد ولما سألته لماذا هو متأكد اخبرنى لانه ناكها هى الاخرى و ذهلت فى البدايه و لكنه اكد ان ناكها فعلا حيث اتى ثانى يوم من المدرسه مبكرا و لما دخل وحدها وحدها فى البيت نائمه على سرير وفى سبات عميق و كانت عاريه تماما كما ولدتها امها وظل فتره يتاملها ثم ايقظها و لم تنزعج انها رأها عاريه ثم ناكها وكانت متعاونه جدا كما اخبرنى وتعشق الجنس رغم سنها.
ورجعت الاحوال لهدوءها مره اخرى فتره طويله حتى انتقلت انا و عائلتى الى شقه اخرى جديده بعيده جدا عن شقتى القديمه مع خالد , وظللت فتره اذهب و اقابله فى شقتى القديمه و لكن مع الوقت كانت لقاءتنا تتباعد حتى اصبحت مره كل شهر تقريبا وكان ياتى لى بيتى او اقابله فى شقتى القديمه .
スポンサードリンク
CATEGORY
- افلام سكس(59)
- قصص سكس(333)
- sex xnxx(157)
- UNARRANGEMENT(157)