وائل و عمرى الآنظ¢ظ¢ سنة هذه القصة التى احكيها حقيقة حدثت لى يوم كان عمرى ظ،ظ¨ سنة و كان كل خبرتى فى الجنس هو العادة السرية ومشاهده الافلام الاباحيه ... بدئت القصه عندما طلبت منى فى هذا اليوم خالتى و اسمها سهير و تسكن بالقرب من منزلنا بالجيزه حيث طلبت منى ان اذهب معها لوسط البلد حيث انها تريد ان تتسوق المهم انا نزلت معاها و ركبنا الاتوبيس من من المحطه امام منزلنا و كان الاتوبيس زحمة جداا وكله راكب فوق بعضه ومن الطبيعي ان اقف ورائها حتى لا يضايقها احد نسيت اوصف لكم خالتى طيظها كبيرة و مدورة ممتلئة الجسم بيضاء البشرة واسعة العينين تضع كحل دائما و ترتدى عباية ستان سوداء يضهر حد الكلوت بتاعها دائما من العباية وتهيج اي حد حتي ابويا بيهيج عليها لما بتيجي عندنا البيت عشان لبسها الناعم وجسمها الطرى وحلمات بزازها اللي ديما واقفه وهيجانه انا ما كانش فى نيتى حاجة بس لما وقفت وراها و حسيت بلحم طيظها الطرى زبى وقف زى العامود انا زبى مش كبير حوالى ظ،ظ¥ سم بالكتير بس تخين المهم انا زبى وقف و دخل بين فلقتين طيزها هى شوية و حست بزبي بيحك وداخل فلقه طيزها حسيت بيها بتتحرك في هدوء عشان ما احسش انها هيجانه وتميل نفسها عليا و زبى بيحك لحد ما حسيت انه وصل لخرم طيظها و وشويه الاتوبيس يمشي ويقف وانا سايب زبي منطلق في طيزها وكل شويه اسندها بايدى مو هزه الاتوبيس ومطرح ما ايدى تقف بسيبها شويه.. سندتها من جنبها طيزها ومن وركها واول ما ايدي جت علي وركها اتسمرت مكانها زى الخشبه وايدى خلاص لمسه اول الكلوت بتاعها من جنب كسها.. هي اتسمرت ثواني كانها بتفكر هاتعمل ايه لحد ما رجعت تتحرك تاني بس في اتجاه ايدى عشان المس كسها بصوابعي وفعلا خلال دقتيتن حسيت ايدي دخلت اكتر ولمست كسها من الجنب عند شفرتها ومشيت صوابعي بالراحه خايف احسن تبعد شويه والاتوبيس ابتدى يفضي وخالتي قعدت وانا واقف جنبها وزبي نمال يحك فؤ دراعها وكتفها وبعدين رفعت ايديها ومسكت الحديد اللي علي الكرسى اللى قدمها وزبي بقي لازق في بزها من الجنب وفضلت احك فيه لحد ما نزلت جوه هدومي من كتر الهيجان والمحن بتاع خالتي نزلنا وجيبنا الحجات واحنا راجعين خدنا تاكسي عشان الحجات كتير .. و روحنا عندى البيت و امى كانت ف السوق .. دخلت خالتي تستحمي و انا روحت بصيت عليها من فتحه صغيره عند شباك الحمام مع غرفه نوم ماما لاقيتها بتقطع بزازها مص ولعب بس مش عارف اشوف كسها شايف النص اللي فوق بس .. بس شايف ايديها عماله تحرك وشايف وشها وهي ممحونه وهيجانه علي الاخر من اللعب في زنبورها وكسها
صور سكس اخوات - صور سكس جماعي - صور مص زب - صور سكس قوية - صور نيك متحركة - سكس كلاب - حصان ينيك بنت - سكس حيوانات جديد - مقاطع نيك - صور سكس امهات -صور سكس محارم - نيك متحرك - صور طيز ساخنه - صور سكس منقبات - صور سكس مشاهير - صور طيز - سكس فنانات العرب
طلعت خالتي من الحمام وهي بتلمع من كتر الميه والهيجان لابسه العبايه ع اللحم وشعرها مبلول و ماسكه طرف العبايه ورجلها باينه لحد ركبتها وسمنتها المدوره عاوزه زب لوحدها يقطعها .. دخلت انا كمان استحميت وضربت عشره علي كلتها المبلول من اللي حصل ليها لحد ما لبنها ولبني بقو مع بعض علي الكلوت وكان نفسي يبقو مع بعض في كسها و غيرت وطلعت من الحمام وكلمت واحد صاحبي اخدت منه مؤخر للقذف عشان خالتي بايته معانا خصوصا ان خالتى سهير لما بتبات عندنا بتنام معايا فى سريرى استنيت الليل ييجى بفروغ صبر علشان الزق فيها زى الاتوبيس و احك لما انزل امى قالت لى يعنى ما اتاخرتش زى عادتك قلت لها مش قادر تعبان و هوب الليل جه و موعد النوم و امى جابت عباية نوم لخالتى تنام فيها دخلت عندى الغرفة و قفلت الباب على نفسها و غيرت و كانت لابسة العباية و تحتها الكلوت و الستيان دى عادتها مش اول مرة اشوفها كده عشان كدت ديما ابويا كان بيبقي هيجان عليها من نعومه العبايه اللي مخليه جسمها كانه ملط ..
صور سكس جماعي - صور مص زب - صور سكس ساخنه - صور سكس hd - حصان ينيك طيز - سكس حيوان - صور سكس عائلي - صور طيز كبيرة - صور سكس روسي
بس دى كانت اول مرة تثيرنى انا و زبى بقى صروخ ارض جو فى هدومى دخلنا ننام وبعد شويه ضحك وهزار وهي قاعده بزها باين من العبايه بعد ما قلعت الطرحه وتانيه رجل وفارده التانيه و رجلها لحد نص وراكها باين .. اتكلمنا شويه وبعدين سحبت الغطاء وكان خفيف جدا عشان الحر ولفت واديتني ضهرها وقالتعلى خير يا حبيبي قالتها بمحن وهيجان خلي زبي عاوز يقطعها شويه ونمت ولند ربع ساعه قعدت اقرب منها لحد ما طيزها بقت لازقة ف طيزى وهي زى الملبن قلت لنفسى اسيبها ربع ساعةكمان لما تنعس و عشان ما تصحاش وطول الربع ساعه لازق طيزي في طيزها وداخلين جوه بعض بعد شويه كمان انقلبت على ضهرى و وسندت ايدى علي طيزها وابتديت انزل شوية شوية لحد ما حسست علي طيزها وفقلت طيزها ووراكها تعب جدا ولفيت واديت لها و شى و لزقت زبى فى طيزها من فوق الهدوم و ظبطت نفسى ان زبى يبقى على خرم طيزها تمام و بدأت احك بالراحة لحد ما زبي وصل لخرم طيزها تاني زى الاتوبيس وابتديت احرك ايدي في كل حته وبراحه المس بزها وحلمتها والعب فيهم براحه وحسست علي رقبتها لحد ما لمست شفايفها بصوابعي النفس طالع منها نار بس عاجبني فضلت سايب ايدى عند وشها عشان احس بنفسها والمس شفايفها اللي عامله زى الكس من حلاوتها وابتديت احرك زبي تاني لاقيت نفسها بيزيد عرفت انها هيجانه اووي نزلت ايدى وابتديت ارفع العبايه من الجنب وانا بحسس بايدى . لحد مابقت طيزها ملط والكلوت بتاعها داخل جوه طيزها من كتر زق زبي .. خالتى حبيبتي فتحت رجليها شويه وهي نايمه علي جنبها وابتدى الكلوت يبقي جوه كسها والشفرات باينه طلعت زبي وبليته واول ما لمس طيزها نفسها علي اكتر وبدال ما انا اخاف اتشجعت اكتر عشان عارف انها ابتدت تهيج اوووي فضلت ماشي بزبي لحد ما وصلت لشفره كسها وقعدت افرش فيه وكسها غرق جدااا و هي عماله تتمحنن وتتحرك براحه حركات خبره بتاعت شرموطه عارفه بتعمل ايه لحد ما زبي دخل كسها وانا كان اقصي امنيه اجيب عليه من بره .. لما زبي دخل ابتدت تتحرك اكتر مع صوت محنه خفيف بقت هى اللي بتنيك زبي وفضلت تتناك من زبي وانا مش بتحرك لحد ما اترعشت ونزلت وكسها بقي مولع من السخونه وغرقان جدااا ... لاقيتها رجعت ولزاقت فيه جامد ومش بتتحرك خالص قعدت اتحرك براحه وادخل زبي واطلع وافرش كسها وخرم طيزها بزبي وهي كل اللي طالع منها نفس واهات محنه خفيفه تدل علي انها مبسوطه فضلت انيك بالشكل ده لحد ما جيت انزل روحت جايب علي فلقه طيزها وروحت مغطيها بالكلوت ونزلت العبايه وحطيت عليها الغطا من تاني ونمت جنبها و عملنا واحد تاني اجمد بردو وهي عامله نايمه احكيلكم عليه مره تانيه لو دى عجبتكم
صور سكس جماعي - صور مص زب - صور سكس مصريه - صور نيك ساخن - صور سكس عائلي - سكس متحرك - صور سكس امهات - صور سكس طياز كبيرة - صور طياز قحاب - صور سكس فنانات - صور سكس منقبات - صور سكس محجبات
حبايبى النسوانجيه وحشتونى موت موت
كل سنه وانتو طيبين
مش هطول عليكم لانى تعبان اوى وعاوز اكمل من بدرى من ساعة ما حصل اللى حصل مع البت منى اختى الصغيره وبتاع السيراميك الللى استدرجها لحد ما ناكها فى طيزها وده اللى شوفتو بعنيا من اول ما مكان زانقها فى المطبخ دعك وتفريش لحد ما شالها ودخل بيها على السرير وعرف ينيمها على بطنها ودخلو فيها لحد ما اتفضت وصرخت وهو مقمش من عليها لحد ما جبهم فيها والول ما لفت وشها لقتنى واقف مش بتحرك وهو نام على ضهرو ولا هو هنا ولا شايفنى وبتاعو واقف قدامو وهو وشها محمر دم من العياط ومخطوفه وجسمها كلو بيترعش حريت عليها وبحضنها حصل ايه فيكى لقيتو بيضحك وبيقولى متخفش ياعم اوى وانتى اهدى محصلش حاجه ده يدوبك راسو بس اللى دخلت و**** قولتلو انت بتستهبل راسو ودخلت انت محدش قالك انت سافل قالى ياعنى غلطان اانا انى حافظتلك عليه اختك بت زى ما هى ومتكترش فى الكلام بدل ما تبقى فضيحه ملهاش لازمه اقعدو سوا شوفو عاوزين ايه وانا موافق على اى حاجه وياعم لو زعلان انا مممكن اتجوزها لو هى توافق ها ياعروسه ايه رتئيك لقيتها بصتلو من فوق لتحت وقامت سبتلو وقاللو اطلع بره مش عاوزه اشوف وشك تانى قام ما صدق خد بعضه ونزل جرى وانا مش عارف اعمل ايه موقف مش سهل ومش عادى واعصابى باظت ودماغى سرحت وهى دخلت الحمام قعدت يجى ساعه واكتر وبعدين طلعت قالتلى انا كويسه متخفش عليا معرفش يعملى حاجه ومتقولش لماما وانا هتصرف معاه وهفضحو مع مراتو قولتلها بس هو مش غلطان ؟؟؟ قالتلى اظدك ايه قولتلها انا شفتوكو من اول ما ما كنتو واقفين فى المطبخ عند الحمام وسمعت كل كلمه بينكمâک؛âک؛âک؛
لقيت وشها احمر اوى وتهتهت فى الكلام انت عبيط انا هبص لبتاع سيراميك انت غبى مش فاهم حاجه وملكش دعوه بيها وعاوزز تقول لامك اللى شوفتو قولها ولا يفرق معايا بس على فكره الراجل ده متجرائش عليا ولا مد ايدو غير بسبب امك مراتو قالتلى انو نام معاها مره في بيتهم وقدام مراتو والشغل اللى فى الشقه واجب معمول مع امك عاوز تصدق صدق مش عاوز انت حر .................طبعا كنت مصدوم لكن مش اوى لانى عارف ماما وعمايلها وفى نفس الوقت مقدرتش ارد على منى لانى حسيتها مظلومه ومش بايدها.....المهم عدت الايام وفاتت ومبقتش اشوفو غير صدف كل فين وفين لحد ما جه يوم وكان ليا واحد صاحبى وحبيبى اوى وكنت بمارس معاه سوفت كتير انا بعيش دور البت وهو الراجل وكنت السالب بتاعو وده كان السر اللى فى حياتى ومحدش يعرفو ولا عمرو لاحظ وهو بصراحه عمرو ما فضحنى وكان بيحبنى اوى زى ما انا كنت بحبو لحد ما جه يوم وكنت نايم عندو وبنعمل واد كالعاده وقالى عاوز اقولك على حاجه بس من غير زعل ولا احراج انت عارف انا بعشقك وانك مرتى وحبيبتى وكل دنيتى اللى هقولهولك سر قولتلو ايه قالى منى اول ما قالى كده كان نايم عليا وانا على بطنى وكان بيفرشنى جيت اتلفت قالى لا زى ما انت منى اختك ؟؟؟؟ بقولو مالها قالى بنت مفتريه وكرباج بقولو ازاى قالى جامده وطلعت صاروخ فى السرير وبتاخد يها من ورا مش زيك بتتفرش بس وكل ما اجى ادخلو تعيط لحد ما جابهم انا فكرتو بيسخنى بالكلام طلع فعلا انو عارف وانو شافها عند مرات بتاع السيراميك وقالى كانو التلاته نايمين سوا اختك وتامر بتاع بتاع السيراميك ومراتو وتقريبا هى اللى وقعت اختك يا حلاوه وانا نفسى فيها وانت اللى هتسهلهالى .......
سكس محارم - نيك طيز اختة - تحميل نيك منزلي - فيلم نيك طيز - تحميل سكس ابيض واسود - نيك عراقي نار - نيك مترجم امهات - سكس مصري 2021
وفعلا معداش يومين وفى يوم بالليل الساعه لقيتو بيخبط وانا كنت فى الحمام فتحت اختى الباب بقولها مين قالتلى وليد صاحبك وقالهاا عاوزك فى كلمتين وهمشى بس ياريت قدام اخوكى
وبعد ما طلعت لقيتو بكل بجاحه بيقولى اختك اهى اقولها ولا اقول انا خلاص اقول انا
يابنت القحبه انا عارف ان تامر بيركبك من الاخر وشزفتكم فى البيت كذا مره من البلكونه وليد بلكونتو فى التالت واتامر فى التانى قدامو كان بيبقى كاشفهم من ورا الستاره وهما مش واخدين بالهم
قالتلو وافرض انت مالك وعاوز ايه قالها لا مالى دى مالى ونص انا ممكن افضحك وافرج عليكم الشارع انى زهما مش هخاف من حد فيكم بس انا عامل حساب ان اخوكى صاحبى وامك غلبانه قالتلو وبعدين قالها ولا قبلين بعد اذنك تخوكى يدخل ويسبنا شويه ونخلص الموضوع ده واوعدك سرك فى بير
لقيت ختى بتبصلى وبتقولى عاجبك اللى صاحبك بيعملو مش ده اللى بتقول زى اخوك قالها اه اخويا وحبيبى ملكيش دعوه بيها مش كفايه مقرطسها وبتعرصيه من غير ما يعرف يا بنت الجنيه وبيضحك لاموخذه يا صاحبى بس هى بتحور
لقتيها بتقولو طب امزل وانا هكلمك بعدين ونشوف الموضوع ده قالهلا لا دلوقتى بتبصلى قالى اخرج ياعم وقام زاقنى بره الاوضه ورزه الباب بق نص فتحه لقيتو هجم عليها وفضل يقفش ويبوس وهى تقولو خلاص طيب استنى استنى قالها ايه قالتلو واحده واحده اللى انت عاوزو اعملو قالها اقلعى قامت قالعه بقت بالاندر والبرا بس ودخلت غطت نفسها بالملايه قام قالع جه ينام جنبها قالتلو لا استنى خليك واقف قامت ماسكه بتاعو يدوبك بتمص فيه 2 دقيقه قام جايبهم وبتاعو نايم قالتلو خلاص بقى اتفضل ............................قام لابس وضاحك قالها انتى بنت لعيبه بس المره دى مش محسوبه قالتلو غور طيب يالا ما واخده بالى ههههههههههههه وعاملى دكر ورقعت حتة ضحكه عرفت قد ايه انا عرص ومش عارف حاجه .......................
اكس موفيز 1 - نيك شراميط - نيك اغتصاب امهات - صور سكس متحركة - تحميل سكس علي الواقف - نيك عربي
اسمي ميمو وبدأت قصتي لما كنت بلعب في الشارع بعدين زهقت وطلعت البيت، وانا طالع على السلم سمعت صوت حركه وهمس جاي من الدور اللي فوقنا، طلعت درجتين وببص لقيت واحد من جيراني في الشارع حاضن أختي الكبيره وعمال يبوس فيها ويقفش بزازها، جسمي سخن واتخضيت، فضلت مراقبهم شوية لحد ما دخل العمارة جيران تانيين، أختي سمعت الصوت وجربت لتحت والولد اللي معاها جري على فوق، أختي وهيا نازله شافتني واتخضت، قالتلي انت واقف هنا من امتى ومسكتني من ايدي ودخلنا الشقه، اول ما دخلنا سابتني ودخلت الحمام، انا فضلت تايه ومش فاهم ايه اللي كان بيحصل دا، أختي خرجت من الحمام وكأن مافيش اي حاجه حصلت، قعدنا كلنا في الصالة وبابا وماما واخواتي بنتفرج على التفزيون، عيني مانزلتش من على اختي وكل شويه افتكر الواد وهو ماسكها من بزازها ومقطع شفايفها بوس، كل ماتيجي عيني في عين أختي الاقيها بتبتسم وبعدين تودي وشها الناحية التانيه ، كلنا بدأنا نقوم علشان ننام، كان بابا وماما بيناموا في اوضه واخويا الكبير في اوضه وانا واختي الكبيره واخواتي الصغيرين في اوضه مع بعض، روحت على السرير بتاعي واتغطيت علشان انام مش عارف انام
افلام سكس - سكس نيك محجبات - صور سكس - سكس مصري - افلام سكس حبيب وحبيبتة - سكس مصري جماعي - سكس اخوات حلوين - افلام سكس ويب - نيك عربي مصري - نيك كس مصرية - نيك عرب قوي - سكسي ءىءء
،صورة أختي على السلم مش عايزه تروح من بالي، فجأة لقيت أختي بتقولي لو مش عارف تنام تعالى نام جنبي، انا في ثانية نطيت وروحت نمت جنبها، قالتلي احسن تنام ورايه علشان السرير صغير وماتوقعش، نمت وراها وغمضت عيني ولزقت فيها ، بعدين لقيت نفسي بحط ايدي على طيزها، ايدي كانت بترتعش، وطيزها كانت طريه اوي ودافيه، أختي لفت وشها ليا وقالتلي لو عايز تنزل تحت الغطا انزل، ولفت وشها تاني وزقت طيزها عليا اكتر، انا اتجننت وجسمي كله سخن، نزلت فعلا تحت الغطا وقربت وشي من طيزها اوي وفضلت امشي خدودي على اجمل طيز ، حضنت طيزها اوي لقيتها دخلت ايدها تحت الغطا ونزلت الكولت بتاعها، قلبي بقى بيدق بسرعه اوي، طيز أختي قدامي عريانه خالص، حطيت ايديا الإتنين على الفلقتين وفضلت احسس بالراحه وانا بعمل كدا فتحت فلقة طيزها وشوفت اجمل خرم طيز في حياتي، جسمي كان بيتنفض وبتاعي اول مره يوقف، قربت وشي اوي من طيزها وشميت احلى ريحه، فتحت طيزها اوي وقربت مناخيري اكتر وفضلت اشم، حسيت اني روحي بتطير في السما، ماحستش بنفسي غير ولساني عمال يلحس خرم طيز أختي زي المجنون وامص اوي كان نفسي ادخل كلي جواها، حسيت بإيدها على راسي وبتلعب في شعري وبتقرب طيزها اكتر واكتر وعماله تحرك وسطها يمين وشمال، انا بحسبها اتدايقت، اتكسفت وجاي اطلع من تحت الغطا لقيتها بتزقني تاني علشان افضل تحت، بعدين لقيتها بتحط ايدها على طيزها وبتدخل صابعها جوا فتحت طيزها، انا اول ماشوفت المنظر دا لقيت بتاعي بينزل ماده لزجه وجسمي مولع نااااار، اول ما خرجت صابعها من جوا طيزها مسكته وفضلت أمص فيه والحسه اوي
تحميل سكس - تنزيل سكس - صور سكس - سكس حيوانات - نيك عربي فنانات - تحميل سكس مصري - تحميل سكس ستات - تحميل نيك فلسطيني - تحميل سكس مص الزب
- نقدم لكل من يبحث عن المحتوي الجنسي الساخن الجديد موقع سكس العرب - افلام سكس نار هو موقع رائع ننصحكم بمشاهدتة الان يتيح لك هذا الموقع الكثير من المواضيع الجنسية لك بعض الصفحات الرائعة داخل الموقع ننصحكم بمشاهدتها الان
- تحميل سكس
- سكس حيوانات ، سكس امهات ، سكس محارم ، صور سكس ، تحميل افلام سكس ، تنزيل سكس ، تحميل نيك ، صور نيك ، سكس مصري ، سكس عربي
كما يمكنك ايضا متابعة اقوي موقع سكس محارم
يتيح لك
كل مواضيع السكس المحارم ومتخصص في تلك النوع من افلام السكس
- xnxn
- افلام سكس محارم
- افلام سكس امهات
- افلام سكس اخوات
- سكس محارم
- سكس امهات
- سكس اب وبنته
- صور سكس
- صور نيك
- نيك اخته
- نيك اخوات
- سكس عائلي
- سكس ام وابنها
الان وحصريا من موقعي المفضل اكس موفيز 1 يعرض محتوي كبير جدا عن السكس بكل المواضيع والاقسام الساخنة موقع سكس شامل
الان تابع اهم الصفحات الذي يقدمها تلك الموقع
- افلام نيك
- تحميل سكس
- افلام سكس محارم
- سكس امهات
- سكس ام وبنتها
- سكس حيوانات
- سكس عائلي
- صور سكس
- صور نيك
- نيك امهات
الأخت هيجت أخوها والأم أشتركت فى النيك
في أحد الأيام كنت جالس وبيدي جهاز الموبايل أقلب فيه وأشاهد مقاطع الفديو السكسيه وزبي واقف زى السيف الحديد المسنون القاطع فكرت في ان أدخل الحمام وأنكح يدي لكنني مللت هذه الطريقه لأنها لاتشبع رغباتي وعند الأنتهاء أشعر بالندم والضجر فكرت في الأتصال بصديقي الذي كنت أمارس الجنس معه بالتبادل لكنني خفت من والدتي كانت موجوده في المنزل عندها مشيت خطوات قاصدا غرفة نومي فوقعة عيني على غرفة أختي البالغه من العمر18 سنه فوجدتها نائمه وأرجلها الناعمه وجزء من أسفل طيزهاالبيضه فزادت ناري حطبا دخلت غرفتها وكأن شيأآ يجذبني أليها مثل المغناطيس أغلقت الباب من ورائي وجلست بقربها أتصبب عرقا وفي غرفتها جهاز التكيف الذي ينعش القلبوانا أسترق النظر الى جسمها الذي يكاد يوقف قلبي من جماله فلم أتحمل الموقف ويكاد زبي يمزق السروال الذي كنت أرتديه فمددت يدي على رجلها بتجاه طيزها فأحست بحرارة يدي ففتحت عيناها الملونتين الجميلتين وهي نص نائمه فتفاجئت بوجودي وقالت ماذا تريد وأنزلت بعينها على زبي فوجدته مرتفعا فتغير لونها وأحسستها كأنما كانت تنتظرني وسألتني وهي خائفه أبن أمي قلت لها نائمه في غرفتها فخف خوفها وقالتلي بصوت ناعم يرتعش بالأنوثه
تحميل سكس - ءىءء - ابن ينيك امه - اخ ينيك اخته - افلام سكس حيوانات - افلام نيك - سكس - سكس حيوانات - سكس كلاب - نيك حيوانات
ماذا تريد فخجلت من سؤالها وقلت لها لقيتك نائمه والغطاء منكشف عنك فاردت أن أغطيكي بهذه الحاله رفعت رجليها فظهر جزء من كسها فأحسست بأنهاتريد أن أمارس الجنس معها ولكن الخجل يكاد يقتلني فمسكت يديها وقبلتها وقالت شكرا لك يااخي وأقتربت مني وقبلتني في خدي فلم أتحمل الموقف فقبلتها من فمها وقبلتني حتى أدخلت لساني داخل فمها وهي كذلك بعدها أمسكت بثدييها وصرت أفرك بقوه فخلعت ملابسها وأنزعتني ملابسي ونزلت الى زبي وصارت تمصه وترضع مائه وتبلله بريقها وقالت لم أر زب كهذا فانا أستغربت وقلت لها هل شاهدتي غيره فقالت مرتبكه بافلام السكس ولكنني لم أصدقها وعندها فتحت رجليها وألقيت بنفسي على كسها أمصعه وأرضع شفايفه وهي تتلوى من النشوه والهيجان فقالت أدخله فقلت لها أنتي بكر قالت ان غشائي مطاطي فقلت لها وماذا يعني مطاطي قالت لايتمزق بسهوله فدخلت زبي الطويل وهي تقول لي اين كنت من زمان فأدخلت زبي كله وأخرجته عدة مرات بقوه حتى انه أصطدم بالرحم فأخرجته ولم اره دم فقلت لها أنكي تكذبين عليه أنتي لست بكر فقالت أبن خالتي فتحني ذات مره وقالت لاتخف هناك عملية ترقيع فأخرجت زبي ومصته وجلست على شكل الكلب
سكس محارم - xxxnx - xnxn - ءىءء - ابن ينيك امه - اخ ينيك اخته - سكس اخ واختة - سكس اب وبنته - سكس ام وابنها - سكسي - صور نيك - صور سكس - ولد ينيك امه
وجعلت لسه نييدخل في فتحت طيزها الصغيره ومن ثم دخلت زبي في طيزها فصرخت فمسكت فمها وقلت لها سوف توقظين أمي وأدخلت زبي الطويل كله في طيزها بصعوبه وأدخله وأخرجه حتى كادة بيضاتي تنفجر وأثناء هذا الموقف واذا بأمي تدخل وأنا وأختي بهذه الوضعيه قلت ماذا تفعلون من خوفنا لزقنا ببعض أكثر وأحنى ابهذه الحاله أقتربت امي وقالت ليش ما خليتوني أشاركم أنا أستغربت بعدين مسكت زبي أمي وصارت تمصه وتقول أنا لو أدري عندك هذا الزب كان من زمان خليتك تنيكني نزعت ملابسها الداخليه واذا بطيزها البيضاء الملساء و كسها الأحمر حقيقه احسد أبي المسافر عليهابعدين دخلت زبي بكسها الي أن طلعت منها حسيت بشعور مالامثيل ماحسيته مع مره قبل دخلت زبي كله بكسها وبطيزها و هي تقلي دخله أكثر لحد ماحتى بيضاتي دخلن ابكسها اختي قالت نسيتوني فنامت اختي على ظهر امي اواخذن وضعيه الكلب وأنا أنيك أختي مكسها وبعدين بطيزه وبعدين بكس أمي و طيزها لحد ماامتلت بيضاتي بالحليب وانشرت الحليب عليهن او غركن بالحليب اوضلن ايمصن زبي لحد ماخلصن كل الحليب ونكتهن مرتين ابتلك الليله وعشنا ليله كلنا منتعشين او على فراش واحد..
اكس موفيز - xxxnx - ابن ينيك امه - اخ ينيك اخته - افلام نيك محارم - سكس اخوات - سكس اخ واخته - سكس وبنتها - سكس حيوانات - سكس عائلي - سكس محارم - صور سكس - صور نيك - نيك امهات
الأخت هيجت أخوها والأم أشتركت فى النيك
في أحد الأيام كنت جالس وبيدي جهاز الموبايل أقلب فيه وأشاهد مقاطع الفديو السكسيه وزبي واقف زى السيف الحديد المسنون القاطع فكرت في ان أدخل الحمام وأنكح يدي لكنني مللت هذه الطريقه لأنها لاتشبع رغباتي وعند الأنتهاء أشعر بالندم والضجر فكرت في الأتصال بصديقي الذي كنت أمارس الجنس معه بالتبادل لكنني خفت من والدتي كانت موجوده في المنزل عندها مشيت خطوات قاصدا غرفة نومي فوقعة عيني على غرفة أختي البالغه من العمر18 سنه فوجدتها نائمه وأرجلها الناعمه وجزء من أسفل طيزهاالبيضه فزادت ناري حطبا دخلت غرفتها وكأن شيأآ يجذبني أليها مثل المغناطيس أغلقت الباب من ورائي وجلست بقربها أتصبب عرقا وفي غرفتها جهاز التكيف الذي ينعش القلبوانا أسترق النظر الى جسمها الذي يكاد يوقف قلبي من جماله فلم أتحمل الموقف ويكاد زبي يمزق السروال الذي كنت أرتديه فمددت يدي على رجلها بتجاه طيزها فأحست بحرارة يدي ففتحت عيناها الملونتين الجميلتين وهي نص نائمه فتفاجئت بوجودي وقالت ماذا تريد وأنزلت بعينها على زبي فوجدته مرتفعا فتغير لونها وأحسستها كأنما كانت تنتظرني وسألتني وهي خائفه أبن أمي قلت لها نائمه في غرفتها فخف خوفها وقالتلي بصوت ناعم يرتعش بالأنوثه
تحميل سكس - ءىءء - ابن ينيك امه - اخ ينيك اخته - افلام سكس حيوانات - افلام نيك - سكس - سكس حيوانات - سكس كلاب - نيك حيوانات
ماذا تريد فخجلت من سؤالها وقلت لها لقيتك نائمه والغطاء منكشف عنك فاردت أن أغطيكي بهذه الحاله رفعت رجليها فظهر جزء من كسها فأحسست بأنهاتريد أن أمارس الجنس معها ولكن الخجل يكاد يقتلني فمسكت يديها وقبلتها وقالت شكرا لك يااخي وأقتربت مني وقبلتني في خدي فلم أتحمل الموقف فقبلتها من فمها وقبلتني حتى أدخلت لساني داخل فمها وهي كذلك بعدها أمسكت بثدييها وصرت أفرك بقوه فخلعت ملابسها وأنزعتني ملابسي ونزلت الى زبي وصارت تمصه وترضع مائه وتبلله بريقها وقالت لم أر زب كهذا فانا أستغربت وقلت لها هل شاهدتي غيره فقالت مرتبكه بافلام السكس ولكنني لم أصدقها وعندها فتحت رجليها وألقيت بنفسي على كسها أمصعه وأرضع شفايفه وهي تتلوى من النشوه والهيجان فقالت أدخله فقلت لها أنتي بكر قالت ان غشائي مطاطي فقلت لها وماذا يعني مطاطي قالت لايتمزق بسهوله فدخلت زبي الطويل وهي تقول لي اين كنت من زمان فأدخلت زبي كله وأخرجته عدة مرات بقوه حتى انه أصطدم بالرحم فأخرجته ولم اره دم فقلت لها أنكي تكذبين عليه أنتي لست بكر فقالت أبن خالتي فتحني ذات مره وقالت لاتخف هناك عملية ترقيع فأخرجت زبي ومصته وجلست على شكل الكلب
سكس محارم - xxxnx - xnxn - ءىءء - ابن ينيك امه - اخ ينيك اخته - سكس اخ واختة - سكس اب وبنته - سكس ام وابنها - سكسي - صور نيك - صور سكس - ولد ينيك امه
وجعلت لسه نييدخل في فتحت طيزها الصغيره ومن ثم دخلت زبي في طيزها فصرخت فمسكت فمها وقلت لها سوف توقظين أمي وأدخلت زبي الطويل كله في طيزها بصعوبه وأدخله وأخرجه حتى كادة بيضاتي تنفجر وأثناء هذا الموقف واذا بأمي تدخل وأنا وأختي بهذه الوضعيه قلت ماذا تفعلون من خوفنا لزقنا ببعض أكثر وأحنى ابهذه الحاله أقتربت امي وقالت ليش ما خليتوني أشاركم أنا أستغربت بعدين مسكت زبي أمي وصارت تمصه وتقول أنا لو أدري عندك هذا الزب كان من زمان خليتك تنيكني نزعت ملابسها الداخليه واذا بطيزها البيضاء الملساء و كسها الأحمر حقيقه احسد أبي المسافر عليهابعدين دخلت زبي بكسها الي أن طلعت منها حسيت بشعور مالامثيل ماحسيته مع مره قبل دخلت زبي كله بكسها وبطيزها و هي تقلي دخله أكثر لحد ماحتى بيضاتي دخلن ابكسها اختي قالت نسيتوني فنامت اختي على ظهر امي اواخذن وضعيه الكلب وأنا أنيك أختي مكسها وبعدين بطيزه وبعدين بكس أمي و طيزها لحد ماامتلت بيضاتي بالحليب وانشرت الحليب عليهن او غركن بالحليب اوضلن ايمصن زبي لحد ماخلصن كل الحليب ونكتهن مرتين ابتلك الليله وعشنا ليله كلنا منتعشين او على فراش واحد..
اكس موفيز - xxxnx - ابن ينيك امه - اخ ينيك اخته - افلام نيك محارم - سكس اخوات - سكس اخ واخته - سكس وبنتها - سكس حيوانات - سكس عائلي - سكس محارم - صور سكس - صور نيك - نيك امهات
CATEGORY
- افلام سكس(59)
- قصص سكس(333)
- sex xnxx(157)
- UNARRANGEMENT(157)