سكس شديد - قصص سكس - صور سكس ديوث - سكس هادي - سكس حيوانات جديد - سكس عنيف - سكسية - نيج عربي - سكس عربي
آلاء وحيدة أمها اﻵن إذ لها أخ اكبر مهاجر إلى إيطاليا وقد تزوج و اصطحب زوجته معه و أمها تعيش على معاش زوجها. الأم جميلة مثل ابنتها إلا أنها سمينة كبيرة الأثداء كبيرة الطيز ذات بشرة بيضاء ناصعة وملامح جميلة كابنتها إلا أنها ذات عكن يزيدها جمالاً و سخونة في الممارسة. يبدو أن آلاء المطلقة القحبة اشتاقت لممارسة السحاق أيام مراهقتها إذ كانت تلعب مع بنات الجيران وكانت تختلي بهن فنا يلعبن جميعاً في أكساس بعضهن البعض وتشم الواحدة منهن الأخرى و تقفش بزازها الصغيرة حب البرتقال الصغير لعلها تكبر وتنمو فقد كن يحسدن أمهاتهن ذوات الصدور الكبيرة الممتلئة! عادت لولو ولم تكمل الثانية و الشعرين لتجد غرفتها تنتظرها فكانت كل ليلة تخلع ثيابها السفلية وتتمد فوق سريرها فتح ساقيها تلعب في كسها وتعفص في بزازها تكاد تقتلعهم من صدرها حتى تنزل شهوتها وتتخدر أطرافها وتغرق في نوم لذيذ. إلا أنها اشتهت الكس تشمه و تلحسه وعاودتها عادة السحاق فنهضت ذات ليلة ولم تنم بعد أن أشبعت رغبتها بيدها فراحت تتحمم فلبست روبها على اللحم وفيما هي في الطرقة للحمام وفيما هي تلتفت لغرفة نوم أمها إذ تجد الباب مواربا و الأخيرة مستلقية فوق ظهرها قميص نومها البمبي الرقيق منحسر حتى خصرها ووراكها البيضاء الشهية المملكة ظاهرة مثيرة مغرية وكذلك قباب كسها بادية وشعرتها السوداء خفيفة مثيرة وكذلك بظرها الطويل غير المختون واقف فأطلقت ألابنة المطلقة القحبة: آآآآآح آآآآآح…تمحنت بقوة وهاجت تشتهي لحس الكس و شمه ولعقه لتبدأ من هنا عملية سحاق محارم الأم والابنة المطلقة القحبة في خيال الأخيرة وتدبيرها قبل ان تنفذ ذلك على أرض الواقع !
تحميل سكس محجبات - نيك محارم نار - سكس محارم عنيف - صور سكس متحرك - تحميل سكس 2020 - سكس اخوات نار - سكس محارم اخ واختة - سكس محارم اخوات - نيك محارم اتش دي - سكسي مصري
أسرعت ونسيت الحمام وسريعاً دخلت ودست وجهها بين بزاز أمها الطرية واحتضنتها فايقظتها لتبتسم الأخيرة: أيه لولو ياحبيبتي..منتميش ليه! لولو بلبونة:لأ يا مامتي…مش عارفة أنام خالص…الأم بحنان وبسمة ذات مغزى: تلقاكي اشتقتي لطليقك…لولو بتنهيدة: لا يا ماما جالته نيلة في سيرته…ضحكت الأم: متزعليش…أنت امورة ومفيش منك اتنين هيجيلك سيد سيده بكرة…ضمتها الأم لصدرها وطبعت قبلة فوق خدها فأسخنتها اشد وتحسست بزازها الطيرة الكبيرة وتسلل يدها رغماً عنها لكس أمها وبقت تتحسس شعرتها وتعجبت: لا يا لولو…مينفعش أنتي سخنة اوي الليلة روحي خدي دش ونامي…بدع ومياصصة قلت لولو: و النبي يا ماما…سيبيني شوية في حضنك…من جديد حطت يدها فوق كس امها وامها هاجت:و بس يا بت ..بس بقا يل لولو عيب كدا…يا بت القحبة هههه…البنت لم تعتق أمها وهجمت على صدرها تخرج بز ترضع حلمته وهى تداعب كسها وزنبورها فلم تقاوم الأم ضحكاتها التي انقلبت لشبق كبير ليبدأ سحاق محارم الأم والابنة المطلقة القحبة وفتحت الام رجولها أكثر ولولو القحبة عمالة تمصمص حلماتها وترضعها وبقت امها تزوووووم وكمان هي بقت تدعك كس لولو وفشخت رجولها والبت انسحت فشخت سيقان أمها: سيبيني ألحسه يا ماما…الام تتنهد بقوة: عيب يا بت الشرموطة ههههه لا يا لولو لا لا…وفشخت سيقانها ودست وجهها تاكل وتلحس كس امها وتمص زنبورها وبقت الأم هايجة أوي و البنت عمالة تعض شفايفة بقوة حتةى ارعشت أمها وترفع طيزها و ظهرها و تتلوى صارخة: آآآآح يا لبوة خلااااااص..خلااااااص يا منيوكة مش قادرة….أوووووووووف اححححححححح ..شالت آلاء شفتيها من فوق كس أمها ثم صعدت جسمه السمين الطري وأخذت تلثمها بقوة تذيقها و تطعمها من ماء شهوة كسها واولجت لسانها في بقها تمصمص لسان أمها ويداها تدعكان بزازها العامرة التي انتفخت بقوة بفعل دبيب الشهوة وتناست الام وابنتها صلة الدم وتذكرتا شيئاً واحداً وهو الشهوة العنيفة العنيدة لتنقلب الأم فوق بطنها: يلا شرموطة كمان طيزي….يلا ارشقي صباعك بسرعة…بشرمطة ضحكت لولو: آآآخ منك يا لبوة…اتريكي كنت بتتناكي منها…دا بابا كان نييييك هههه…الأم بلبونة: يلا يا بت الآهرة…يلا يا بت طيزي حارقاني أووووووووف…فتحت لولو فلقتي طيز أمها وبصقت في خرمها وقبلته وأولجت لسنها فيه تلعقه و أمها تشخر و تنخر من فرط لذتها فدبت ىلاء اصبعيها في خرمها فاخذت أمها تتلبون حتى انتشت ليبدأ دور المطلقة القحبة فتنزل شهوتها.
اتعرفت على واحده وحكت لى الحكايه وطلبت منى انشرها على المنتديات الجنسيه ولم اجد افضل من منتدى نسوانجى افضل منتدى على الاطلاق للنشر ...
والقصه كما حكتها بدون اى تعديل منى ....
اسمي كريمة وهذه هي قصتي الجنسية عن نفسي و زميلي في العمل. وأنا متخرجة من كلية التجارة وأعمل في أحد البنوك. و زميلي في العمل اسمه حسام شاب طويل وبشرته بيضاء وملامحه جذابة. أنا وحسام نعمل في نفس القسم. وأعرف أنه يحبني وكنت أريده أن يعترف لإنني رأيته يحدق في جمسي في العديد من المرات. آه نسيت أن أخبركم عن نفسي وكيف أبدو. لأسهل عليكم الأمر أيها الشباب وأنتم تقرأون قصتي.
أنا جسمي كرفي وبزازي ممتلئة قليلاً وكذلك مؤخرتي. وقد دعاني حسام على الغداء في منزله وأنا كنت أرتدي بنطال جينز ضيق لونه أزرق. وعندما وصلت إلى منزله لم أجد أي أحد أخر. كنت أشعر بالتوتر قليلاً لكنني كنت سعيدة أيضاً. وهو قال لي أن أصدقاءنا الأخرين سينضمون إلينا بعد ساعتين. وسألني إذا كنت أود أن ألعب الكوتشينة أو يحضر لي شيء لأتناوله. وافقت على لعب الكوتشينة و قدل لاحظت بأن حسام يحدق في بزازي.
سألته :بطريقة لعوبة ما الذي تفكر فيه؟.
قال: لي أريد أن أراك من دون القميص.
وأنا بدأت أشعر ببعض الرعشة في كسي.
قلتله :هيا نلعب الكوتشينة والشخص الذي يكسب له أن يقرر ما يريد.
وهو وافق..ولكم أن تخمنوا لقد خسرت. وأستطعت أن المح ابتسامة شيطانية على وجهه. لم يقل أي كلمة فقط اقترب مني وأخذني بين يديه وأخذني إلى غرفة نومه. وجعلني أجلس على سريره وبدأ يلمس وجهي برفق. و صدقوني كنت في قمة الهيجان في هذا الوقت. وفك أزارا قميصي وطبع قبلة على بزي الأيسر و أنا كنت أتأوه من المتعة. وهو بدأ يلعب في بزازي وأنا كنت أريد المزيد. و اقترب من أذني ..
وسألني: إذا كان يمكنه أن يقلعني السونتيانة.
أومأت برأٍي فقط..
سكس منقبات - سكس محجبات - سكس امهات - سكس اخوات - سكس مصري - نيك امهات - ءىءء - تحميل سكس - سكس امهات - سكس محارم
وفي خلال ثواني كانت السونتيانة قد سقطت على الأرض و كان حسام يحدق في. و اقترب من شفايفي و أمكنني أن أشعر بأنفاسه.
قبلني بكل شغف والذي استمر لوقت طويل... و أنا جلست عليه و ساقي كانت حول وسطه و شعرت بانتصاب زبه. ذكرته أننا ليس لدينا الكثير من الوقت.
قاللي :لا تقليقي لن يأتي أي أحد فقط أنتي من تم دعوته، كنت أنتظر هذه اللحظة منذ وقت طويل يا كريمة.
ووضع يده على حزامي و فتح سوستة بنطالي و نزلت أصابعه تبحث عن كسي. وكانت حركاته تدفعني إلى الجنون. كنت هيجانة جداً في هذا الوقت و سوائلي تتدفق من كسي. و نزل للأسفل بداية من تقبيل صدري حتى كسي. وبدأ يلحسني هناك.
آههههه شعرت بشعور لم أحسه من قبل.
كنت أريد المزيد منه.
وبدأت أدلك يدي على قضيبه المنتصب و الذي كان ضخم جداً في هذا الوقت. كنت أريده عميقاً في داخلي، وأعتقد أنه قرأ أفكاري. فقد عض شحمة أذني من الخلف وقبلني على عنقي
وقاللي: أنت ستكونين ملكي لهذه الليلة.
وتخلص من بوكسره و اقترب مني و طلب مني أن أمص قضيبه. وأن أطعت أوامره. أخذت قضيبه الضخم في فمي وبدأت أحرك لساني حوله. وكانت يده تمسك بيدي بقوة و شعرت بمذاقه و لكم أحببته. حركت أصابعي إلى بيوضه وبدأت أدعكها و أحببت ذلك. وضع قضيبه بين بزازي مثل الساندوتش وبدأ ينيكني بينهما و قرص حلماتي و عضها وأنا كنت أحرك يدي على ظهره. و أعطيته عضة الحب على كتفه و طلبت منه أن يفعل نفس الشيء.
سكس شيميل - فيديو نيك - سكس محجبات - نيك مصري - نيك شراميط - عرب نار - سكسي - سكس امهات - سكس اخوات
وكان حسام متحكم كلية في و برفق دخل كسي وهو يضع عينيه علي و بدأ يزيد من سرعته. وأنا كنت على وشك الارتعاش و سرعته تزيد. كنت أشعر بمتعة عظيمة. و جعلني أستدير و جربنا وضعية الكلبة. و شعرت بقضيبه ينمو في داخلي. طلبت منه أن يصفع مؤخرتي وهو أحب هذه الفكرة. و جعلني أجلس على كرسي ..
وقاللي: أنه يريد أن يكبل يدي من الخلف و بدأ يلحس كسي ويبعبصني بأصبع واحد ثم بأصبعين و سوائلي كانت تنساب حتى فتحة طيزي و لحس كل هذا. و حملني إلى السرير بينما كانت يدي لا زالتا مكبلتين. كنت أريد أن المسه لكنه لم يكن في مزاج يجعله يسمعني.
قاللي: أنه لن يفك قيودي حتى أقذف له. و كانت أصابعه ما تزال في كسي. ترجيته أن ينكني و..
قاللي: أن هذا عقابي لإني كنت أعرض بزازي في المكتب ولم أدعه يلمسهم.
و قاللي: أنه سينكني فقط إذا وافقت أن أحضر إليه كل عطلة أسبوع وأن يحصل على جسدي متى يريد.
وافقت على كل طلباته و فك قيودي وأنا حركت ساقي على كتفه ليقوم بنيكي أخيراً.
وظللنا نغير الأوضاع وزادت مرات ارتعاشي حتى لم أعد أستطيع أن أحصيها.
ومنيه ملأ كسي حتى أنساب على ساقي.
وفي النهاية ...
أستلقينا على السرير متعبين وأنفاسنا منقطعة....
من فترة ليست بالقصيرة كان يشاغلني ابن الجيران الجديد. كان يصفر لي ويبسبس وأنا أعلم أنه يقصدني إلا أني كنت أهمله دلالاً مني ولألهبه أكثر رغم اني كنت أستطلفه واعده وسيماً. كنت أنا في الصف الثالث الثانوي صنايع وهو شاب في أولى جامعة. كان يبادلني نظرات الإعجاب فتحدثت فيما كنا نتحدث أنا و إحدى صاحباتي الأثيرات عنه فقالت لي لما لا أجرب. فهي تمارس مع شقيق صاحبتها ولكن دون ان يؤذيها ويلمس بكارتها! دق قلبي وفكرت واستحسنت الفكرة وقلت فعلاً لما لا أجرب فالإنسان يعيش مرة واحدة وعليه ان يستمتع بحياته قدر الإمكان ويجرب كافة متع الحياة ولو مرة واحدة. من ساعتها و أنا سعيدة استمتع بممارسة الجنس السطحي مع ابن الجيران فوق السطوح كلما أمكنت لنا الفرصة وكلما كان يتعدى حدوده كنت أرده لصوابه.
صور سكس عربي - افلام سكس xnxx - سكس نار - نيك مترجم - قصص سكس - سكس مصري - سكس عائلي عربي - نيك عائلي - سكس عائلي - تنزيل سكس اجنبي
ذات مرة وهو يعاكسني وأنا فوق ابتسمت له واشرت له أن اصعد والحقني! لم يصدق ساعتها وأشار لنفسه كمن يقول: أنا….أتشيرين إلي أنا!! هززت راسي باسمة: اي نعم…تعالى…لمعت عينا الشاب ابن الجيران وسريعاً صعد إلي و تحدثنا واعترف بإعجابه الشديد بي فابتسمت له وأخبرته أني سأتركه اﻵن ولنا لقاء غدا! أصبح لي حبيب فصرت أتزين له لأحلو في عيونه أكثر وأكثر والبس له ملابس مثيرة تارة ضيقة وتارة مفتوحة الصدر قليلا وهو فى دالك جن جنونه ولم يستطع إلا أن يعنل أني ملكة جمال!! حدثني عن نفسه و عن مشاهدته للأفلام الرومانسية وأعطاني بعضها على فلاش ميموري وشاهدتها وكان من بينها أفلام جنسية صريحة. بعدها سألني رايي في تلك الأفلام فخجلت قليلاً و اعترفت له أنها جميلة مثيرة و كنت كل ليلة في حقيقة الأمر لا أنام إلا على خيال ابن الجيران وهو يضمني ويقبلني وحتى يجامعني! صار أكثر سخونة و عجلة و كذلك صرت انا في حقيقة الأمر فاعترف لي ان علاقتنا لا بد أن تتطور فاقترح أن نتلاقى ليلاً فوق السطوح فلا يرانا احد فوافقت وقلبي يدق بقوة. بالفعل التقينا في الظلام وامسك يدي وضعها فوق قلبه يهمس: أتحسين دقات قلبي…ألا ترحمين ذلك القلب المسكين…أذابتني نظراته وكلماته وضمني له برفق وكانت أول قبلة بيننا دق لها قلبي بقوة! هربت منه على أثرها خشية أن أضعف لألاقيه بعدها بيومين وكنت قد تشجعت. في تلك المرة عملت على أن استمتع بممارسة الجنس السطحي مع ابن الجيران فوق السطوح في عشة الفراخ فضمني ألى صدره وأدناني منه واطبق فوق شفتي وقد تركت له نفسي وأخذ يمص شفتي ويدخل لسانه في فمي ويحركه أنها أحلى لحظة مرت بى في حياتي كنت أتمنها و ها هي اليوم تتحقق فكدت أ عن وعيي فراح يداعب صدري وينزل شى فشيئاً بيده إلى ان وصل إلى بطني وسوتي و كسى فقلقت فأشحت ببصري باتجاه السلم فلم يكن هناك من أحد فعدت له و من جديد شدني إلى ما بين زراعيه تم إخذ يمص فمي تم فرشني أرضاً وصعد فوقى وفتح أزرار من قميص طويل كنت ارتديه تم أخذ بلحس مفرق نهدي ثم بزازي وأنا أتأوه من شدة اللذة!
ازداد وقع اللذة وازداد ابن الجيران شراسة وطلباً للمزيد فراح يمص حلمات صدري ثم راودني عن تنورتي فطاوعته وسحبها من وسطي حتى ساقي ثم نزعها عني سريعاً وقلقت فأخبرته ألا يؤذيني فهمس لي أنه يتفهم مخاوفي و طمأنني ثم راح سريعاً يخرج قضيبه الطويل الجميل فاندهشت لطوله وجماله أول مرة أرى ذكر شاب على الطبيعة فوجهه بناحية راسي وهمس لي أن أمصه فبدأت أمصه وهو يعلمني كيف حتى فدف مائه تم انتهينا وذهب وهكذا كانت كل ليلة. ثم توالت لقائتنا حتى اقتنعت بأن اقلع الكلسون بشرط ان لا يدخله فى كسى فقال واعداً بإلا يفعل وبالفعل رحت بكل الصور استمتع بممارسة الجنس السطحي مع ابن الجيران فوق السطوح واصبح يدعك كسى بزبه من الخارج وما أروعه وأصبحت انا ارتعش من حلاوة قضيبه دائما فأصبحت كأنني زوجته فلا يمضي يوم أرقد فيه في فراشي قبل أن أخذ جرعتي من تفريشه لي وإمتاعه وتمتعه بي فكان يداعبني من خارجه ويلحس لي وأمص له حتى أنه أخبرني في يوم أنه يريدني من الخلف فهو لا يريد ان يهتكني ولكن من الخلف ستكون الممارسة أجمل وأوقع لذة لي وله فاخبرني عن نيك الطيز وقالي لي جربيه راح تستمتعي به اكتر وبالفعل ادخل الفكرة فى رأسي و تعودت عليها وصارت متعتها اكثر إثارة وما أحلاه حين يدخله فى دالك الزب الممشوق الناعم والطويل المشوب بسمرة وكنت بيضاء ناصعة وهو تعلوه سمرة جميلة واصبحنا كل يوم نجرب أوضاع جديدة ونيك ومص وكل شيئ إلا أن يفتحني وذلك حتى اﻵن حتى أنني أرفض من يقدم لي من العرسان فابن الجيران يعدني بان يتقدم لي بمجرد أن يتخرج و تتحسن ظروفه.
تحميل سكس امريكي - سكس ساخن - سكس مصري xxnx - سكس مصري - افلام نيك محارم - سكس حيوانات قوي
أنامتزوج من سيده جميله جدا جدا جسمها نار بتحب تتناك موت أنا ذبي صغير جدا بعد شهرين من جوازي عرفت أني بش عارف أنكها وأن مراتي بش متكيفه من ذبي بقت عيني مكسوره قدام مراتي وصوتها بقي عالي عليه كان لي أخويه أصغر مني متزوج شكله وسيم جدا وجسمه قوي وبتاع نسوان كت أعرف عنه أنه بيجت ينيك أنسوان جدا وكانت أنسوان بتحب تتناك منه فهو يمتلك ذب ضخم جدا وذبه تخين تخن رهيب كان أخويه بيجي عندي البيت كتير وكت ألاحظ أنه بيبص لمراتي كتيروكت أشوف مراتي عينها علي أخويه وكانت ديما أول متعلم بوجوده تلبس عبايه نص كم شفافه وكانت بدون سنتيان حلمات بزها ظهره ونص بززها باينه ووركها البيضه وكلتها الأحمروتتعمد كشف سيقانها الجميله قدام أخويه كانت مراتي
وأخويه يتبادلو النظارات والابتسامات والغمز بالعين وشفت مراتي وهي تنظر لخويه وبتعض شفايفها وبتغمز له بعينها جيت قمت أدخل الحمام رجعت لقيت مراتي جنب أخويه وخدودها حمره ومرتبكه وبتنهج وبتعدل فبززها ولحظت أخويه ذبه واقف جدا كت بسافر وأغيب بشهر مراتي قالت لو أحتجت حاجه هخلي أخوك يجبها وقالت لي خلي أخوك يجي كل يوم يبص عليه قلتلها مينفعش أخويه يدخل وأنا بشموجود لقيت مراتي صرخت في وجهي وقالت أخوك هيجي غصب عنك لو بش عجبك طلقني قلت حاضر برحتك أناموافق
افلام نيك مصري - سكس حيوانات - افلام نيك عربي - سكس اخوات - سكس اخوات محارم - افلام بورنو - سكس حيوانات جامد - قصص نيك - تحميل سكسي ءىءء - سكس منزلي
أن أخويه يجيلك سافرت ورجعت بعد شهر لقيت مراتي خدودها مورده وباين عليها السعاده ولقيت صورة أخويه متعلقه في أوضة أنوم جيت أنيك مراتي باليل لقتها بشطيقاني وبتتهرب مني بعد محيله نامت وفتحت رجلها وقالت لي أتهبب وخلص نيك ومتبس شفيفي فاكر نفسك راجل أوي جيت دخلت ذبي فكس مراتي لحظت أنه وسع جدا وبززها كبرت وكسها منفوخ وكبير رحت منزل لبني فكسها راحت زقاني من فوقها وقالت أوف غور في دهيه لقيتها بتقولي ع فكره انا حامل فشهر جرس الباب رن قالت خليك ده أخوك بصيت من خرم الباب لقيت مراتي فتحت لخويه ذوهلت من الشفته مراتي في أحضان أخويه وبيمصو فشفايف بعض ومراتي قلتله الغم جوزي جه قلها كده بش هعرف أنيكك قلتله أموت لو ذبك منكش كسي كل ليله يا حبيبي ناديت علي مراتي ولبست وقلت أنا رايح مشوار أخويه قال أنا هستناك هنا متغبش خرجت ورجعت بعس ساعه ونص فتحت باب الشقه ودخلت لقيت أخويه خارج من أوضة أنوم ومراتي بقميص أنوم ع سرير بتنهج ورجلها مفتوحه ع أخر وبززها بره أخويه قلي مراتك كان مغمي عليها دخلتها ع سرير وفوقتها مقدرتش أتكلم وعملت عبيط ودخلت وقلتلها مالك ورفعت طرف قميص أنوم لقيت مراتي بدون كلت وكسها مفتوح وبينزل منه لبن وشفت شرط أخويه ع سرير جنب ألبوه مراتي ولحظت فرش أسرير
متبهدل وبه بقع لبن وشفت كلت مراتي جنب أسرير وغرقان لبن أخويه قلت لمراتي كويس أن أخويه كان موجود لما أغمي عليكي قالت هو أل واخد باله مني ومريحني بحس بالامان في وجوده قلت أنا رايح مشوار هفضل فيه يومين بكره مراتي بصت لخويه وأبتسمت له وغمزتله بعينها وفي الصباح روحت مشوار ورجعت بعد منتصف أليل دخلت أشقه ع طرف رجلي قربت من أوضة أنوم سمعت أهات وتنهدات مراتي بصيت براحه من خرم باب أوضة أنوم لقيت أخويه عريان وراكب فوق مراتي وذبه أضخم جوه كسها وبينيك فيها بعنف شديد ومراتي متكيفه جدا وبتحضن أخويه وبتمص شفيفه وبتتوجع وبتتلوي تحت ذب أخويه لقيت بيسرع في دخول وخروج ذبه في عمق كس مراتي بقوه وهي تهتز وتقول أه أه أه بحبك بحبك قام أخويه
ضغط ذبه جوه كسي مراتي جامد شهقت وبصه فعين أخويه وفتحه بقها ولقتها حضنت أخويه جامد وصرخت صرخت لذه وبقت زي السكرانه كان أخويه ذبه بيكوب لبنه جوه كس مراتي بعد مخلص قام أخويه سحب ذبه من كس مراتي صرخت أه ه روحي طلعت مع ذبك يا حبيبي لقيت ذب أخويه واقف زي الحديد ومسك مراتي فنسها وراح مدخل ذبه مره واحده فكسها من ورا راحت مراتي مصوته وبقت تصرخ وتقطع في فرش أسرير بسننها وذب أخويه شغال زي المكوك فكس مراتي وهي تبكي وتتطلب أرحمه من أخويه وتقوله حرام عليك ياحبيبي ذبك كبيرأوي هيفلق كسي ذبك هيموتني أرحم كسي أنا عمر كسي متكيف ألا مدخله ذبك ياسلفي أول مره أحس أني تحت راجل بينيك كسي نيكني نيكني أرجو التعليق علشان أكمل
سكس اخوات عربي - سكس حيوانات - سكس محارم - قصص سكس محارم - سكس قوي - نيك عنيف - سكس منزلي
صباح الخير او مساء الخير على حسب الوقت انت بتقرأ فيه القصه.
قصه انهارده مش على لسانى ولكنها على لسان صديق ليا.
اسمى محمود 33 سنه من القاهره خريج كليه تجاره شغال محاسب فى شركه ومتجوز من ايه 27 سنه متوسطه الطول جسمها رفيع شعرها اسود وعينيها بنى لون بشرتها قمحى جميله الى حد ما وجسمها حلو متحرره شويه فى لبسها كانت حياتنا مع بعض عاديه جدا لحد ما جيه اليوم اللى غير حياتى انا وهى لما اترقيت فى الشغل واصحابى لاقيتهم عاوزين يحتفلو عندى فى البيت بترقيتى ومعرفتش اهرب من دعوتهم دى فا اتفقت معاهم ام بكره بالليل الاحتفال عندى فى البيت وروحت البيت بشرت ايه مراتى بخبر ترقيتى وعرفتها بالاحتفال وهى انبسطت ومعترضتش وتانى يوم روحت الشغل واصحابى ال3 (احمد 25 سنه-مصطفى 33 سنه-ادم29 سنه) اكدو عليا الاحتفال انهارده وانا قولتلهم خلاص ماشى على ميعادنا وخلصت شغلى وروحت البيت ولاقيت ايه مراتى بتعمل الاكل للعشا وفى الميعاد لاقيت احمد صاحبى بيرن عليا وبيقولى احنا تحت البيت يا برنس قولتله اطلع وطلعو وفتحتلهم ولاقيت احمد جايب خمره معاه وبعد السلام احمد ادى الخمره لمراتى وقالها شيليهم فى التلاجه ومراتى ايه قالتله ايه دا احمد قالها دى حاجات لزوم الاحتفال وضحك ومراتى فعلا خدتهم ودخلتهم التلاجه ودخلت تغير وطلعت لابسه بنطلون جينس وبلوزه بزراير وانا واصحابى قعدنا نهزر ونضحك ومراتى بتحضر الاكل وكنت (القصه حصريه على منتدى نسوانجى وكاتبها أّحٌمَدِ زِّيِّدِأّنِ)
مقاطع سكس HD - مقاطع سكس اغتصاب - مقاطع سكس جديدة - سكس امهات - سكس محارم عربي - فيديوهات نيك حيوانات - قصص سكس عربي - تنزيل سكس اخوات - سكس حيوانات .
ملاحظ ان مصطفى بيبص كتير على جسم مراتى ومعرفش ليه انا متضايقتش ولا اتعصبت وعديتها المهم قعدنا كلنا وبعدين احمد طلب من ايه مراتى الشنطه اللى فيها الخمره وبعد ما مراتى جابتها طلب منها انها تقعد معانا وحلف عليها وابتدا الاحتفال وابتدت الخمره تتصب وابتدينا نشرب كتير اوى لحد ما انا حسيت ان دماغى تقلت وجسمى نمل ومابقتش قادر اتحرك من مكانى وببص على ايه مراتى لاقيتها هى كمان سكرانه وانا غمضت عينيا وبفتحها بالراحه من الخمره ولاقيت ايه مراتى جايه بتقوم من مكانها ومصطفى صاحبى راح شاددها من وسطها وهى معديه من ادامه وقعدها على حجره وايه مراتى بتقاومه بس بضعف شويه من اثر الخمره ولاقيت احمد وادم ابتدو يحسسو على جسم مراتى ايه اللى لاقيتها هاجت من كل دا وبقت قاعده على حجر مصطفى اللى بيحسس على بزازها واحمد وادم بيحسسو على جسمها كله ومصطفى فاكك زراير البلوزه بيتاعه مراتى وابتدى يمسك بزازها من فوق البرا الابيض اللى هى لبساه واحمد وادم بيحسسو على بطنها وفتحو زراير البنطلون الجينس اللى مراتى كانت لبساه واحمد راح قايم ومقلع مراتى ايه البلوزه خالص وابتدى يبوس بطنها ومصطفى بيدعك فى بزازها من فوق البرا بيتاعها وادم بيحسس على رجليها من فوق البنطلون الجينس واحمد ابتدى يصب الخمره على بطن مراتى ويلحس الخمره من على بطنها وايه مراتى كان باين عليها الهيجان وانا قاعد وعامل نفسى نايم ومحدش يسألنى انا ليه كنت ساكت لأنى معرفش بس اللى حسيته انى هايج اوى من اللى بيحصل دا واحمد وادم ابتدو يقلعو مراتى الشوز بيتاعها والبنطلون وهما بيبوسو كل حته بتبان من جسمها لحد ما بقت ايه مراتى ادامهم بالاندر والبرا بس وكل دا ومصطفى (قصه انهارده خاصه بمنتدى نسوانجى وكاتبها أّحٌمَدِ زِّيِّدِأّنِ) مش سايب بزازها وابتدى احمد يسقى مراتى ايه خمره تانى ويبوسها فى بوقها وادم بيحسس على جسم مراتى ومصطفى ايديه على بزازها وراح احمد شايل مراتى من على حجر مصطفى وراح حاططها على الكرسى ومقعدها مكان ما هو كان قاعد وراح مقلعها البرا خالص وابتدى يصب الخمره على بزازها وينزل يلحس الخمره من على بزازها وادم بيحسس على البز التانى ومراتى عماله تتأوه ومستسلمه لاحمد اللى عمال يبوسها ويرضع فى بزازها فى الوقت اللى مصطفى وادم بيقلعو فيه التيشيرتات وبيفتحو فيه زراير بناطيلهم وادم راح مطلع زبره وماسك دماغ ايه مراتى وابتدى يحط زبره فى بوق ايه ومصطفى واقف جمبه بيدعم فى زبره ومراتى بقت تمص زبر ادم ومغمضه عينيها وكان واضح ان ازبارهم كلهم اكبر من زبرى ومصطفى كان بيقلع بنطلونه وبقى واقف عريان جمب مراتى الناحيه التانيه واحمد بعد و وقف يتفرج بس ومراتى سابت زبر ادم وراحت على زبر مصطفى تمص فيه وادم بقى يدعك بزازها ويخبط على بزازها بزبره وايه مراتى راحت ماسكه زبر ادم تدعك فيه وهى بتمص زبر مصطفى وبقت تتنقل ببوقها بين الزبرين وتمص فى كل زبر شويه والاتنين بيدعكو فى جسمها واحمد قاعد عمال يشرب وراح قالع هدومه كلها وراح قايم ودلق ازازه الخمره كلها على جسم مراتى ووقف وراها وايه مراتى بقت وسط ال3 ازبار بتبدل فى المص فيهم ومصطفى راح نازل ومقلعها الاندر بيتاعها وابتدى يبعبصها فى كسها وهى بتمص فى زبر ادم واحمد وعماله تتأوه بصوط واطى وكلهم مديين الامان انى اتسطلت ونمت ودقيقتين ولاقيت مراتى قامت من وسطهم بسرعه وهى بتطوح وراحت على الحمام ترجع وتجيب كل اللى فى بطنها واحمد قابلها على باب الحمام وراح واخدها من ايديها ومقعجها تانى وهو بيقولها رايحه فين يا قطه احنا لسه مخلصناش وراح مديها زبره تمص فيه ورجعت تانى ايه مراتى تمص فى ال3 ازبار وال3 رجاله بيحسسو على جسمها وهى بقت تتنقل من زبر احمد وتروح على زبر مصطفى تمصه وهى بتدعك بأيديها زبر احمد وادم واسيب زبر مصطفى وتروح ببوقها على زبر ادم وهى بتدعك زبر مصطفى واحمد بأيديها وراح مصطفى اللى كان ادامها نازل وفاتح رجليها وابتدى يدخل زبره فى كسها اللى كان مبلول من شهوتها وبقى ينيكها وهى بتمص زبر احمد وبتدعك زبر ادم وبقت تتأوه بصوت واطى وتقول اااااااااااه حلو اوى كمان ااااااااااه وترجع تانى تمص زبر احمد اللى كان اكبر زبر فيهم وتطلعه من بوقها وتتاوه وتقول ااااااااه كمان يا حبيبى كمان ااااااااااه نيكنى اى ومصطفى بقى ينيكها بأقصى سرعه عنده وايه مراتى عماله تتأوه وتقوله اااااااااااه نيكنى اوى اوى ااااااااااااه مش قادره اااااااااااه نيكنى كمان وترجع تمص فى زبر ادم ومراتى سابت ازبارهم وبقت تستمتع بالنيك وتتأوه من زبر مصطفى وتقوله اااااااااه ااااااااااه نيكنى اوى ااااااااااااه نيكنى كمان كمان ااااااااااااه اسرع يا حبيبى اسرع ااااااااااااه ولاقست مراتى راحت قاعده مره واحده وراحت قايمه جرى على الحمام مرجعه تانى واحمد راح واخدها من ايديها بس المرادى دخلو هما ال4 على اوضه النوم وانا قومت اشوفها ولاقيت احمد منيمها على جمبها الشمال ونايم وراها على السرير ورافع رجليها اليمين ومدهل زبره فى كسها من ورا وعمال ينيك فيها ومصطفى وادم قاعدين على ركبها على السرير وبيدعكو ازبارهم وايه مراتى بتتأوه واقول ااااااااااه نيكنى اوى اااااااااااااه زبرك حلو اوى يا واد ااااااااااااه (القصه خاصه بمنتدى نسوانجى وكاتبها أّحٌمَدِ زِّيِّدِأّنِ) نيكنى جامد مش قادره اااااااااه واحمد بقى ينيكها بأقصى سرعه عنده وايه مراتى بتتأوه وتقوله اااااااااااااه ايوه كده كمان كمان اااااااااااااه اااااااااااااه واحمد راح مطلع زبره من كس ايه مراتى وراح قايم وادم راح عادل مراتى منيمها على ضهرها وراح مدخل زبره فى كسها وابتدى ينيكها بسرعه ومراتى بتتأوه وتقوله اااااااااه اااااااااااه كمان نيكنى كمان ااااااااااااااه مش قادره نيكونى اوى اااااااااااااه افشخونى كمان اااااااااااااه ااااااااااااااه اهرولى كسى اااااااااااااه وادم نازل نيك فى كس ايه مراتى بأقصى سرعه عنده ومصطفى واحمط عمالين يدعكو فى بزازها وراح ادم مطلع زبره من كس ايه مراتة وراح احمد واخد مكانه ومدخل زبره فى كسها وابتدى ينيكها بأقصى سرعه ويدعك بزازها وايه مراتى عماله تتاوه وتقوله ااااااااااااه ااااااااااااه كمان كمان نيكنى كمان اااااااااااااااه انا عاوزه اتناك طول الليل ااااااااااه مش قادره نيكونى اوى اااااااااااه اااااااااااااه واحمد مش محتاج توصيه ونازل نيك فيها وايه مراتى عماله تتاوه ومش ساكته وتقوله اااااااااااه ايوه كده نيكنى اوى اوى اااااااااااه كمان كمان مش قادره ااااااااااه نيكنى اووووووى اااااه واحمد راح مطلع زبره من كس ايه مراتى وقعد يريح على السرير جمبها ومصطفى راح واخد مكانه ورافع رجل ايه مراتى الشمال على كتفه وراح مدخل زبره فى كسها وابتدى ينيكها بأقصى سرعه ومراتى رجعت تانى تتاوه وتقوله اااااااااااه ايوه كده نيكونى اااااااااااااه مترحمونيش ااااااااااااااه اهرولى كسى اااااااااااااه مش قادره ااااااااااااااه كمان كمان ااااااااااااه نيكونى اوى ااااااااااااه اااااااااااااه وراحت واخده زبر ادم فى بوقها تمص فيه وهو مصطفى بينيكها وفضلو ال3 يبدلو فى النيك على كسها وبوقها لحد ما لاقيت مصطفى راح مطلع زبره من كس ايه مراتى وراح عند وشها وجاب لبنه كله على وشها وادم راح واخد مكانه ويقى ينيك ايه فى كسها لحد ما بردو جيه يجيب راح مطلع زبره وجايب لبنه على وشها واحمد راح مدخل زبره فى كس ايه مراتى وبقى ينيكها بأقصى سرعه عنده وعمال يدعك فى بزازها ومراتى بقت عماله تتأوه وتقوله اااااااااااه نيكنى كمان اااااااااااااه مش قادره يا حبيبى نيكنى اوى اااااااااااه ااااااااااااااه وشويه ولاقيت ايه مراتى بتقوله ااااااااااااه نيكنى اوى اوى ااااااااااااه اااااااااااااااه باجيب باجيب اااااااااااه ااااااااااااه واحمد كمل نيك فيها بعد ما جابت شهوتها وراح قايم هو كمان وجايب لبنه كله على وشها اللى بقى مليان لبن وانا سيبتهم ورجعت تانى مكانى على الكنبه وعملت نفسى نايم وال3 طلعو بصو عليا وضحكو ودخلو اتشطفو ومشيو وانا قومت ابص على مراتى لاقيتها نايمه ووشها غرقان لبن وسيبتها زى ماهى ودخلت اتشطف واغير هدومى اللى اتبلت من لبنى دى ونمت مكانى على الكنبه ومن يوميها وحياتى اتغيرت وبقيت استمتع بدياثتى
سكسي عربي - سكس مصري - افلام نيك - افلام سكس HD - افلام بورنو - سكس حيوانات xnxn - قصص سكس - فيديو سكس - سكس حيوانات HD
لى الان لا ادري كيف وجدت نفسي في نيك محارم ساخن جدا مع اختي الجميلة الفاتنة و لم اصحو الا و انا اضعها في حضني اقبلها و اداعب جسمها الجميل المثير و هي ترد على قبلاتي بطريقة حارة جدا و اختي جميلة و لها جسد يذيب الحديد و برهنت لي انها تحب الزب . كانت نبضات قلبي قوية جدا و انا اقرب فمي من فمها حتى اقبلها و هي كانت تعطين فمها و تفتح بينما كانت تغمض عينيها و لما تلامست شفاهي على شفاهها بدات الشهوة تشتعل اكثر و انا المسها و وجدت رغبة كبيرة في خلع ثيابها و تعربتها بينما اختي كانت متجاوبة و متفهمة جدا و كانت مستسلمة لي
صور سكس نيك - سكس فيديو جديد - شاهد سكس حيوانات - نيك شقراء - افلام نيك اخ ينيك اختة - افلام نيك سكس - سكس عرب hd
و فتحت لها ازراها في نيك محارم ساخن نار و رايت صدرها التفاحي و حلمتها الصغيرة البارزة و شرعت في المص بكل محنة و قوة جنسية كبيرة جدا و لساني كان يلحس بكل حرارة و اختي كانت تتاوه حتى قبل ان تذوق الزب . و اكملت خلع الثياب حتى عريتها تماما و قربتها من حضني و انا اقبلها و زبي لم يعد قادر على البقاء تحت الثياب لانه كبر جدا و تضاعف حجمه و اخرجت زبي بقوة و اجلستها عليه و انا مازلت اقبلها بكل محنة و هي لم ترى زبي بعد و كنا في اجمل نيك محارم ساخن نار و لما انزلت الكيلوت تلامس زبي على بشرتها الناعمة و مرونة طيزها المليئ بالهبر .
سكس عنيف محارم - تحميل سكس حيوانات - سكس اغتصاب عربي - صور سكس بنات - افلام سكس مترجمة - افلام جنس اخوات
و من شدة الحرارة فتحت لها رجليها و قابلت زبي امام كسها المحلوق و نحن في نيك محارم ساخن نار و جميل جدا ثم اجلستها على زبي و دفعته و انزلق زبي بسرعة كبيرة في كس اختي و شعرت بحرارة جنسية كبيرة في داخل الكس لما كنت ادخله . و بدات اختي تتمحن و تتغنج اه اه اه وانا ارفعها و انزلها و هي جالسة فوق زبي تاخذ الزب الساخن و انا ما زلت اجد اللذة الكبيرة و ادفع بزبي حتى ادخلته بالكامل و صرت اغلي كالمجنون لما ادخلت لها زبي و اختي سخنت و عانقتني و انا معها في نيك محارم ساخن نار و زبي يتحرك لوحده حيث كنت ارفعها و انزلها على الزب و انيك اختي اسخن نيك .
و سخنت الى درجة الجنون و انا اصفع طيز اختي و اتحسس عليه و انيكها و هي تهيج و تصعد و تنزل و تصرخ اه اح اح اح و تتركني ادخل زبي بتلك الوضعية الجنسية الحارة الساخنة جدا حتى احسست ان النار تريد ان تخرج من زبي . و اجلستها على زبي و هو مغروس للخصيتين في فرج اختي و استسلمت لانفجار الحليب و بدا زبي يكب حليبه بحرارة كبيرة جدا و بقوة رهيبة و انا اقذف حليبي في كس اختي بعد ان عشنا نيك محارم ساخن جدا و عنيف و حار
CATEGORY
- افلام سكس(59)
- قصص سكس(333)
- sex xnxx(157)
- UNARRANGEMENT(157)