الجزء الأول
مساء الخير ع الجميع؛ هحكيلكم قصة حقيقية حصلت معايا انا سيف 22سنه دلوقتي وده اسم مستعار طبعا جسمي رياضي مقسم طولي 180سم اسمراني شويه، وحكايتي مع خطيبتي حنان 19سنه وامها انتصار 36سنه القصه بدات لما حبيت اني اخطب وخصوصا. اني من وانا عندي 19سنه مستقل تماما بعيدا عن اهلي بسبب دراستي فا زي اي حد حبيت اني اخطب. وكنت معجب بحنان كده اه نسيت اوصفهالكم هي طولها 165سم بطاية بمعني كلمة بطاية قمحاوية بزازها متوسطه طيظها عريضه وجسمها مظبوط روحت اتقدمتلها بباها متوفي عندها 3اخوات اصغر منها ومامتها انتصار 36سنه دي اللي حقيقي بطل الابطال بمعني الكلمه حاه كده رايقه جسمها مشدود بزازها كبيرة وطيظها جامده فشخ وجسمها حكاية طولها حوالي 170سم مهتمية بنفسها وجسمها جامد فا بعد ما تقدمت ووافقوا جبت شبكه وبعد الخطوبه بشهرين كنت مسئول عنهم كلهم فا جيت مرة اتعاركت مع خطيبتي وقفلت الفون فاروحتلهم البيت وخصوصا ان حمااتي كانت مدياني مفتاح شقتهم رنيت الجرس كام مرة محدش فتح خبطت كتير ورنيت فون ف وانا نازل ع السلم سمعت صوت جاي من الشقه طلعت فتحت بالمفتاح ودخلت لاقيت حماتي معاها عيل صغير في الاوضة وحماتي نايمه ع بطنها ملط لاقيت الولا طالع من الحمام حماتي قامت مخضوضه بتحاول تداري نفسها وهنا كانت اول مرة ليا اشوف جسم بالفجر ده ضربت الواد وخدت محفظته وفونه وكرشته وحماتي قعدت تعيط ومش عارف تتكلم وفي نفس الوقت خايفه اني افضحها وانا خدت بطاقة الولا ونزلت مفتحتش بوقي بكلمه واحده سافرت اسبوع ومكنتش برد ع الممالمات خالص حنان رنت عليا كتييير ومامتها كانت بترن صبح وليل وتبعت واتس وانا مطنش رجعت من شغلي وروحتلهم اول ما خبطت حنان فتحت الباب وخدتني بالحضن وبتقولي وحشتني انا زعلانه منك انت قلقتني عليك وخصوصا ان شغلي في اماكن خطر حماتي جات سلمت عليا سلمت عليها طبيعي بس مديتلهاش وش كنت جايب لهم هدايا
حماتي: يلا ياحنان حضري الاكل علشان خطيبك
حنان: حاضر ياماما
حنان: تعالي معايا المطبخ نحضر سوا
انا: يلا بينا
اول مادخلنا المطبخ حنان نطت في حضني وباستني من رقبتني وبتقولي وحشتني جامد ياروح قلبي
سكس زوجة الاب - نيك ام وبنتها - قصص سكس - قصص سكس - سكس خيانة زوجية - تحميل سكس اجانب - سكس سمراء - افلام نيك سود- سكسجديد- نيك اختة - سكس امهات خلفي .
انا: وانتي كمان ياروحي وخدتها في بوسه من بوقها طويييله ساحت فيها وهنا كان وقف زبي احتراما لجسم حنان فخدت بالها وحطت ايدها عليه وقالتلي اي ده هو واقف؛ شبه الحديد كده ليه قولتلها حترامها وضحكنا وهي طالعه فقعتها بعبوص وطلع منها احلي كلمة ااااه تلين الحديد.
الاكل اتحضر وقعدنا كلنا كلنا وبعد الاكل صحبت حنان رنت عليها فحنان استأذنتني. انها تنزل لها قولتلها ماشي وكده كده انا نازل علشان اروح انام لاني جاي تعبان فا حماتي قالتلي متمشيش عيزاك، فحنان قالتلي انا مش هغيب استناني عقبال ما اجي اخوات حنان نزلوا قعدوا في عربيتي. وحماتي جات جنبي
انتصار: انا عارفه انك. زعلان ياسيف وزمانك دلوقتي تفكيرك عني وحش بس. اعذرني ابو حنان متوفي بقاله سنتين وانا وحدانيه وممعيش حد وبصراحه ضعفت والولا ده دي كانت. اول مرة ليا اني اشوفه ويشوفني
انا: بنرفزة تقومي. تجبيه البيت كان هيبقي منظرك اي لو حد من عيال دخل لاقكي كده هيبقي اي العمل لما يعرفوا ان امهم اتناكت، من عيل صغير
انتصار: بعياااط انا اسفه حقيقي دي غلطه ومش هتكرر تاني.
انا: تممم انا مش قايل حاجه واعتبري اني مشوفتش حاجه.
انتصار: قامت خدتني بالحضن بجد ياسيف انا بحبك اوووي.
وقعدت ع رجلي طيظها طرية جامد وبزها كان عند، وشي وهي كانت لابسه عباية استقبال ضيقه فا محدده جسمها جامد نيك وانا عينيمتشالتش من ع جسمها، ولاقيتها باستني من عند خدي بصراحه هجت عليها، جامد وخدتها في بوسه طويله لحد ما نفسها اتكتم، وساحت قامت قلعتني البنطلون ونزلت علي زبي. تلحسه وتمص فيه احساس ممتع روحت شادد شعرها.
سكس - صور سكس - قصص سكس - xnxx - تحميل سكس - تحميل نيك .
وضاغط عليها وحاشر زبي لحد ما اتخنقت وفضلنا، كده، لحد ماجبتهم في بوقها وبلعت لبني روحت، مقومها واخدها ع السرير جوا وهي مستسلمه ع اخر، وقلعت العباية وانا قلعت هدومي ولاقيت قدامي جسم، صاروخ حاجه كده مفيش منها اتنين نيمتها ع، هرها ورفعت رجلها ونزات لحس في كسها كان غامق، سنه وجسمها مفيهوش شعره واحده لحست كسها، جامد وهي تتأوه ومشعلله عارف انت الحريم اللي لما، تسمع ال اه بتاعيطها تفضل تكرر وتكرر علشان تسمع، ال اه بتاعتها تاني اهو ده اللي كان بيحصل ضغطت ع، دماغي واما ابتديت اسرع وهي شهقت شهقة وبعدها، جابت قومت بقي ابتديت ابوس فيها وارضع بزينها، واللعب فحلمتها لحد ما خلاص بقت ع اخرها فا قربت، زبي من باب كيها وابتديت افرش فيها وهي راحت؛ بصالي بمسكنه ابوس ايدك دخلوا بقيى كسي مبقاش قادر وانا ااقولها لا
واكمل تفريش غمضت عينها من هنا وانا ت مدخل، زبي؛ كله مرة واحده في كسها راحت مصوته روحت كاتم بوقها بي ايدي وابتديت انيك فيها جامد وهي تصوت فضلنا ع كده حبة وروحت جاي عامل الوضع المشهور اللي كله بيحبة وهو ركوب الطيظ وخصوصا ان طيظها كانت حلوة ومليانه وطالع لها جانبين وقفتها وخليتها توطي اول ماوطت طيظها خدت شكل القلب؛ المقلوب ده وكسها كان بيلمع من اللبن بتقولي بلاش خرم طيظي ضيق جبتلها مرهم وحطيت ع زبي وعلي، خرم طيظها ابتديت ابعبصها بالراحه لحد ما وسعت، خرم طيظها وروحت مدخل زبي سنه سنه لحد ما دخل. للاخر لحد بضاني شهقت وقالتلي افشخني وانا. بنيك متمتع جامد وخصوصا لو معاك واحده كبيرة، بيبقي عندها خبرة وحصل اللي محد يتخيله،
انتظروا الجزء التاني من القصه...
يتبع مستني تعليقاتكم
صور نيك مزز - سكس الخليج - مشاهدة سكس نيك - قصص سكس مصورة - قصة سكس محارم - افلام سكس جامدة - افلام سكس في الحمام - سكس مص زب - سكسمحارم - نيك نساء بيض - افلام نيك ساخن - تنزيل افلام جنس .
الجزء الثاني
مساء الخير علي النسوانجيه المحترمين معلش غيبت عليكوا في الجزء الثاني شويه بس كان في حبة ظروف المهم طبعا نرجع للقصة بتاعتنا اللي واقفنا فيها وانا مع حماتي في اوضة النوم وفجاة لاقينا حد فتح باب الاوضه ووقف مصدوم طلعت حنان خطيبتي انصدمت من المنظر اللي شافته ودخلت تجري علي اوضتها
انتصار: بعياااط يالهوي اتفضحنا خلاص حنان شافتنا احنا اتفضحنا ياسيف
انا؛ اهدي يا لبوة شويه انا هتصرف
روحت ع اوضه حنان زي مانا خبطت ودخلت عليها
حنان؛ بعياط اطلع بره انا بكرهك ومش عايزاك
انا: اهدي بس هشرحلك
حنان: تشرحلي اي تشرحلي انك كنت بتنيك امي دلوقتي بتنيك ام خطيبتك اللي هتبقي مراتك
بصراحه كلامها هيجني وخلي زبي يوقف زي الحديد لاقيتها بتبصله جامد وفتحت بوقها
حنان: اي ده كل ده زب ده اعرض من دراعي يخرب عقلك انت بتربيه
انا: انتي لسا شوفتي حاجه يلا ياروحي مصيه خدتها في بوسه طوييله الاول لحد ما قطعت النفس وانا ايدي علي فرده بزها اليمين هاتك دعك فيها وقافش طيظها وروحت حاطط ايدي ع كسها لاقيته اتبل من عسلها كده ولاقيت نفسها ابتدي يعلي نزلتها ع الارض ومسكت زبي ابتدت تلحس فيه وتمص فيه بص
راحه كنت متمتع فشخ وخصوصا انك تلاقي ملفاية صغيرة ممتعاك قعدت تمص فيه وتلحس بضاني لحد ماخلاص انا هجبهم ضغطت علي راسها حشرت زبي في زورها وجبتهم في بوقها لدرجه انها شرقت
حنان: يلا دخله في كسي انا تعبانه اوووي وخلاص مش قادرة انا عايزه اتناك
علي دخلة امها
انتصار: اه ياشرموطه ياصغيرة بقي انتي يطلع منك ده كله
انا: خبر اي يامرا طالعه لامها الخبرة يلا يامتناكه علان هنيكم انتوا الاتنين انتصار جرت علي السرير نامت وفتحتلي رجلها راحت حنان رايحه تلحس في كسها وانا استغليت الفرصه وحطيت زبي في طيظ حنان اللي كانت نضيفه جامد اول ما حطيت راس زبي
حنان: اااااه اي ده براحه بيوجع اوووي
انا: استني بس اما تتعودي عليه
ابتديت ادخله سنه بسنه لحد ما دخلته كله وخليتها تاخد وضعية الدوجي وخصوصا ان طيظها مليانة كده خلصت نيك في الطيظ ومسكت حنان من بزينها وهاتك يادعك فيهم وارضع منهم وانيكها في بزينها جيت علشان انيكها خافت وقالتلي م عايزاك تفتحني غير اما نتجوز واكتفت حنان بنيكه الطيظ وابتدت ترضع زبي
انتصار: اخلص بقي انا مولعه وهموت وتنيكني كسي مولع عايزاك تبرد ناري
انا: اهدي يالبوه روحت عليها نمت فوقها حطيت زبي علي باب كسها ودخلت طرفه رفعت وسطها دخلتها كله وسمعت احلي ااااه بشرمطه من احلي لبوة ابتديت انيك فيها وبنتها بترضع من بزها ابتديت اسرع
انتصار: ااااه حاسب براحه زبك بيعور فشختني
وانا ولا معاها في الدنيا فضلت انيك لحد ما خلاص قربت اجبهم قالتلي هاتهم جوا مني جبتهم جواها وقالتلي كفاية انتي هديتني قولتلها لسا مشبعتش وروحت جاي قاليبها ع بطنهل وخليتها تاخد وضع الدوجي استايل وركبت طيظها اول ما دخلته رقعت بالصوت وبقيت اعمل حاجه جامده ادخله في خرم طيظها وانيك فيه شويه واطلعه احطه في كسها كانت هايجه لدرجه انها جابت تلات اربع مراات وفضلنا كده فترة طويله اروح انيكها هي وحنان وامشي لحد ما حنان كلمت واحد من ورايا فسخت الخطوبه وبعدت عن حنان بس امها لا فلنا نتكلم ونتقابل لحد دلوقتي اتمني القصه تكون عجبتكم واستنوني في قصه جديده قريب جدا
الجزء الثالث
نرجع هنا بعد ما كملنا نياكه خدت بعضي ونزلت من عندهم وخصوصا اني شغال شغلانه بنطلب في اي وقت بروح خدت عربيتي ونزلت مشيت بسرعه طلعت ع الشغل كان عندي مامورية خلصتها وروحت انام ومتكلمتش وانهمكت في الشغل تلات ايام فا كنت خارج من البرد ولاقيت حماتي ع الطريق واقف
انا؛ ازيك يا نونو (انتصار يعني راجع الحلقتين اللي فاتوا علشان تستمع اكتر)
انتصار: سيف وحشتني موووت انت رايح فين كده
انا: رايح اسكندرية عندي شغل مهم اووي هناك
انتصار: ده حظي بقي انا كمان رايحه ابص ع الشقه بتاعتي وراجعه
انا: تممم تعالي معايا ونرجع سوا
انتصار: اشطا يلا بينا فتحتلها الباب ركبت العربية
وقفنا في البنزينه نزلت احط بنزين ودخلت اجيب عصير وساندوتشات ورجعت لاقيتها قلعت الطرحه بقولها قلعتي ليه قالتلي الجو حر قولتلها تممم اتحركنا وفتحت التكيف وصلنا اسكندرية طبعا عرببتي مفيمه كلها ومفيهاش نمر بحكم شغلي عادي روحنا وصلتها الشقه وطلعت علي واحد صاحبي هناك جبت منه ورق وبرن عليها اشوفها علشان نرجع مفيش رد
فضلت ارن فوق ال 20مرة قلقت طلعت ع الشقه هناك قعدت اخبط فتحتلي انتصار وكانت متوترة جامد وباين عليها انا عايز اخش وهي مش راضيه تقولي هلبس اهو زقيت الباب ودخلت لاقيت واحده صاحبتها نايمه علي بطنها ع السرير جوا ملط ولاقيت ازبار صناعي وكده بصيت فا صحبتها قامت بكل شرمطه مسكت بتاعي وقالتلها هو ده بقي خطيب بنتك اللي ناكك انتي وهي يا لبوه
انتصار: بصت في الارض
وقولتلها ايوه يالبوة انا خطيب بنتها اللي نيكتها وهنيكك دلوقتي يا شرموطه
هي بكل لبونه وهتقدر عليا
قولتلها هتشوفي دخلنا الاوضه وخدت انتصار من ايدها زي الطفل الصغير دخلت معانا صحبتها قلعتني البنطلون والبوكسر وهوب لاقت في وشها زبري
شهقت شهقة عالية وقالت كل ده زب ونزلت عليه مص ولحس وتبلع ريقها وتلحس بيضاني لحد ما جبتهم في بوقها قومتها ونيمتها ع بطنها وخليتها تاخد وضع الدوجي
فابتقولي دخله في كسي انا متنكتش من طيظي قبل كده ابتديت افرش كسها الاول وبعدين غفلتها وروحت حاشره في طيظها قامت مصوته
وقالتلي احاااااااااا انت فشختني اوووف طيظي بتحرقني جامد زبك هيفرتقها طيظي مش قده روحت نازل فيها نيك وجبت انتصار تلحس في كسها وترضع بزينها وانا هايط فشخ واطلع من طيظه احط في كسها لحد ما جيت اجيبهم
بقولها هجيب بتقولي هات بره روحت ضاغط عليها وجايب جواها وروحت قايم قالبها ع ضهرها وفاشخ رجليها الاتنين ونازل فيها نيك لحد ما جبنا مع بعض يجي تلات اربع مرات انتصار قامت وبتعيط ومردتش تتناك وقامت خدنا شاور ولبسنا علشات نتحرك واحنا راجعين ساكته طول الطريق مبتتكلمش ولما سالتها عيطت وطلعتلي تحليل تفتكروا فيه اي
قصص سكس رجل عجوز كبير في السن يهيج وينيك فتاه شرموطه صغيره في السن قصص جنسية مثيرة , بلغ السيد 66 عاما منذ عدة ايام و كان يشتاق كثيرا منذ سنين كثيره الى ان ينيك ويضاجع شابه صغيره ذات كس
ساخن لان زوجت قد توفيت بعد سنوات قصيره من الزواج و حبها له و ولكن عمله الشاق وسفره في كثير من الاحيان خارج البلاد كان يمنع شهوته الجنسيه من الاثاره من ذلك اليوم هو يعتاد ان يمارس العاده السريه و لكن
فكرة النيك هي التي كانت تسيطر علي افكاره
الفتاه ذات الكس الوردي و ضيق لا تفارق فكره خاصه بعد مرور كل تلك السنوات , وكان لا يستطيع النوم ليلا من كتر إنتصاب زبره و كثرت مداعباته له و كان يحلم أثناء نومه بأنه ينيك فتاه و هو يعلم انه ليس الا حلم حيث أنه
متأكد من ذلك
أن ما من فتاة ستقبل بالتزوج برجل عجوز ولن تقبل بأن تمارس معه الجنس والنيك وكان الاستاذ أستاذ بأحد جامعات المنطقه و لكنه لم يكن يعلم أن أحد تلميذاته واقعه في حبه و تشتهيه و تتمني
أن تمارس معه الجنس و تشتهي أن تداعب كسها بزبره الكبير و كانت دائما تراقبه و هو يشرح الدرس و تحلم احلام اليقظه و هو ينيكها بمختلف الوضعيات السكسية المثيره و من جميع الأماكن من فمها الى خرم طيزها و كانت
عمرها لا يتجاوز ال21 عاما و كانت ذات جسد مثير و كانت قصيره الي حدا ما و لكن كانت بزازها كبيره ومثيره و طيزها ممشوقه و مدوره حيث أنها جربت النيك مرة واحده مع حبيبها السابق و كانت تلك أول و
آخر مرة حصل فيه هذا الأمر و لذلك فإن كسها كان ضيق و كانت هايجه جدا و لا تستطيع ان تنام ليلا و هي تمارس العاده السريه وهي تتخيل الاستاذ وهو ينيكها و يقطع شفتها الملساء الحمراء و يفرغ منيه الساخن علي وجهها.
في ذات يوم قررت ان
تتحدث معه لعلها تستطيع ان تجد مكان مناسبا يمكنها من إستدراجه فيه , كان الصباح شتويا غائما و كانت شديده الهيجان و كان كسها الصغير يحرقها ويسخنها بشده من شدة الرغبة , وكذلك كان الاستاذ منذ إستيقظ و زبره واقف منتصب يكاد يخرم
البنطلون , و ما ان دخل الجامعه حتى جاءت و قالت بنبرة مملوءة إثارة صباح الخير يا استاذ فرد عليها صباح النور و زاد زبره إنتصابا بعدما بدأ النظر إلى شق صدرها الساخن المثير حتى بان من تحت بنطلونه إنتصابه فلاحظت
زبره فقالت له اعتقد انه يوجد شيئا اخر استيقظ في ذلك الصباح ثم إقتربت منه بحذر شديد و لمست زبره من فوق البنطلون بأطراف اصابعها ثم ذهبت بسرعه إلى قاعة الدراسه وتركته هو و زبره المنتصب في حالة دهشه . إستجمع
قواه و قرر أن ينيكها حالا و الآن …. ذهب للقسم و قال بصوت عال الدرس قد الغي اليوم يمكنكم الخروج الان ثم نظر لها ففهمت الخطة ,,,, خرج الجميع مسرعا حتى لا يوجد احد في القسم إلا هي , أسرع فأسدل جميع الستائر و أغلق الباب عليهما
بالمفتاح و قفز في إتجاهها و بدون اي مقدمات حسس علي بزازها ثم بدأ فتح أزرار قميصها الضيق علي بزازها و نزع قستانها فكشف عن بزازها فأمسك بزازها بيديه و عصرهما ووضع وجهه بينهما و ظل يلحس بزازها و حلماتها الورديتان و يعضهما تارة و يلحسهما بطرف لسانه
تارة اخرى و كانت هي تمسك وتلعب بزبره من فوق البنطلون ثم تمرر يديها عليه و تحاول أن لا تصرخ من الشهوه لكي لا يسمعهما احد من بالخارج . و بحركة مفاجئة رفع تنورتها و فشخ لها رجليها و شرع في لحس كسها الرطب الساخن فتحه بيديه حتى
ظهر من الداخل احمر و رطب وادخل لسانه قدر المستطاع فخرج ماء خفيف من كسها ، بلل إصبعه بهذا الماء و أخذ يداعب به خرم طيزها و شرع يدخل إصبعه شيئا فشيئاً ببطء حتى أدخل إصبعه كاملا و أدخل إصبعه الثاني في كسها الضيق و
سكس - نيك - سكس امهات - سكس محارم - سكس اخوات - تحميل سكس - تحميل نيك- السكس - سكسي - سكساوي - قصص سكس - صور سكس .
ظل يحرك اصبعه بسرعة وكانت هي تكتم اهاتها تحفظا علي لفضيحة , قامت في خفه و دفعت استاذها برفق حتى اجلسته على كرسى ثم أخرجت زبره الكبيرالخشن و أخذت تمص بفمها الصغير بعنف شديد و شغف حتى بللته بلعابها و بحركه
رشيقه و سريعه جلست على زبره بكسها و راحت تهتز صعودا و نزولا فتلذذت وتمتعت بالنيك و هاجت و زاد احساسها بالمتعه حتى كاد كسها من الداخل تشتعل من قوه الإحتكاك و كان هو يكبت اهاته ايضا و يلعب ببزازها و يصفع
طيزها و يضغط عليه بشده , ثم قال لها بصوت محشرج انه اقترب علي القذف فقالت له لا تفرغ في كسي ثم اخرجت بيدها زبره المبتل بإفرازات كسها الساخن و ادخلته في خرم طيزها الضيق بحذر فتحملت رغم
شعورها بالألم كثيرا و قالت يمكنك الآن ان تقذف المني في طيزي و ما انهت الجمله حتى افرغ سائله المنوي فى عمق طيزها فأحسسها بحرارته, فوقفت أمامه ملهوفه والمني الساخن اللزج ينزل على فخذها و قابلت زبره
المليء بالمني واخذت تلحس فيه و تتذوق طعمه و تبلعه , و حققا هما الإثنان ما كانوا يحلمون به منذ سنوات عديده
قصص سكس رجل عجوز كبير في السن يهيج وينيك فتاه شرموطه صغيره في السن قصص جنسية مثيرة
سكس - سكس - سكس - سكس - سكس - سكس - سكس - سكس - سكس - سكس - سكس - سكس - سكس - سكس -سكس - سكس
كانت تجربتي الجنسية مع زب اخي خاصة جدا فهو اصغر مني بثلاث سنوات و انا اتذكره منذ ان كان صغيرا و كيف كنت ادلعه و كبر بسرعة كبيرة و اصبح رجلا كاملا ناضجا و انا لم اتزوج بعد و كنت اعامله دائما كما لو كان *** و ادلعه حتى و هو في تلك السن فوق العشرين سنة . و بقيت اتهاون في امور اللباس و ارتدي امامه احيانا فساتين خفيفة جدا و تارة تكون ممزقة تحت الابطين و تظهر صدري و تارة اكون بلا ثياب داخلية و اقول في داخلي الامر عادي فهو اخي و لا يمكن ان يشتهي جسدي و لكني كنت مخطئة في الامر فاخي كان دوما يلاحقني بنظراته الساخنة و هو يريدني . و بدات مغامرتي معه في ذلك اليوم الصيفي الحار جدا حيث شغلت المبرد في غرفتي و تجردت من ثيابي و ارتديت بيجامة خفيفة جدا عبارة عن بنطلون قصير و تي شيرت خفيف و غلبني النعاس من شدة نشوتي بتلك البرودة و الهدوء و لم يكسر ذلك الهدوء صوى زب اخي الذي صحوت عليه . لم اصدق لما فتحت عيني حيث وجدت اخي امامي و هو عاري من جهته العليا و يرتدي ينطلون فقط و نازل الى ركبتيه و زبه كبير جدا كانه وحش و قد وجدته يقبلني من الفم و الرقبة و انفاسه حارة جدا و هو في ذروة شهوته
و لم اصدق ما رايت و لم اتخيل اني يوما سارى زب اخي و هو يتصرف معي بتلك الوقاحة و لكن حاولت دفعه و وجدت ملتصق بي بقوة كبيرة و من الصعب ابعاده و هممت بالصراخ و لكني خشيت من الفضيحة و حاولت التحدث معه بهدوء ولكن رايت شرر الشهوة يتطاير من عينيه . ثم قرب زبه من كسي و احسست بحرارة كبيرة من زبه و جميلة جدا و مع ذلك و رغم اعجابي بتلك الحرارة الا اني حاولت منعه لانني اخاف على سمعتي ومن الفضيحة اما اخي فقد قبلني في البداية من فمي و لم حاولت منعه قبلني من الرقبة و حين حاولت ابعاد راسه خدشه رقبته ووجهه و مع ذلك لم يتوقف و بقي يقبلني . ثم رفع رجلي اليمنى و مددها و رمى زبه امام كسي و حاول ادخاله و انا اترجاه بقوة و بكل ما املك من طرق لاثارة شفقته و لكن دون جدوى و احسست براس زبه يتسلل في كسي و قد سلك الطريق الصحيح في جدار المهبل ثم احسست به كانه يسلخ غشاء بكارتي . و واحسست بان زب اخي يمزق شباك كسي بقوة و ادخله و انا ابكي و هو فوقي و بدا يضخ الزب داخل كسي و يدخل و يخرج بكل قوة و انا ابكي
كلب ينيك امراه - سكس خالد يوسف - سكس مني فاروق وشيماء الحاج - تحميل سكس موده الادهم - سكس حيوانت - تحميل بورنو عربي - سكس الحيوانات - تحميل سكس ساخن - سكس فنانين - رقص سكس .
و لم اشعر باي متعة بل كنت فقط انظر اليه واشتمه و ابصق في وجهه و هو في كل مرة يغلق فمي و انا اعضه من اصابعه و حين ينزع يده و ابصق عليه واسبه و هو يلهث كانه يجري و اسمع دقات قلبه وينيكني بكل قوة من كسي . و شعرت انه من المستحيل ان امنعه فقد كان ملتهب جدا و شهوته قاسية و عالية و حتى انا تعبت من المقامة و استسلمت له و ارخيت ساقاي و انا ابكي بشدة و بقي اخي يتمتع بي و زبه في كسي و انا احس ان زب اخي قد وصل الى رحمي فقد كان زبه كبيرا و لا ادري ان كان كل الرجال يملكون ازبار مثله او العكس فانا على كل حال رايت الزب يومها لاول مرة في حياتي . و في كل مرة كنت اعتقد انه سيقذف حين يتوقف و لكنه يرتاح قليلا ثم يعود الى تحريك زبه في كسي بكل قوة و انا تعبت و لم اعد قادرا حتى على الكلام و هو يضع يده على فمي ثم يحاول تقبيلي من الفم و انا ادير وجهي
ثم تسارع اكثر تحرك زبه في كسي و هو زاد لهيثه و اهاته اه اح اح ثم سحب زبه و احسست براحة كبيرة لما خلع بزه من كسي كما يحس الشخص لما ينزع حصلى من حذاءه و وضع زبه فوق بطني و بدا يدلكه امامي . و طارت قطرة قوية من مني زبه على وجهي و الثانية سقطت في صدري و بقي زبه يقذف و يخرج حليبه بحرارة كبيرة و اخي يعصر زبه و يفركه امامي و قذف كل حليبه الساخن ثم مسحه على فخذي و خرج و لم اصدق لما ذهبت الى الحمام و لم اجد الدم في كسي رغم ان زب خاي دخل في كسي كله و حين زرت الطبيبة اخبرتني ان غشائي مطاطي
افلام محارم - سكس تحميل - كلب ينيك فتاة - تحميل سكس xbxx - سكس خالد يوسف - تحميل سكس فنانات - حصان ينيك امراه - سكسي مصري محارم - سكس اون لاين - حصان ينيك نسوان .
الجزء الاول
إلهام سيدة مصرية منفتحة ومثقفة عمرها 32 سنة، متزوجة من لطفي يبلغ من العمر 39 سنة وهو رجل يعمل في تجارة الأشرطة الصوتية والأغاني، لديهم بنت تدعى ميرفت تبلغ من العمر 11 سنة، كانت حياتهم عادية جدا حتى ذهبت إلهام في يوم إلى لطفي في محله الخاص بالأشرطة وعندما توجهت إلى المخزن في خلف المحل تفاجأت بلطفي وهو نائم على ولد جميل يبلغ من العمر 10 سنوات حيث كان ينيكه بشده، أستغربت إلهام من الموقف ولو أن المشهد قد أثارها نوعا ما ولكنها أستنكرته وعرفت لماذا لطفي لا ينام معها في الأشهر الأخيرة إلا مرات تعد على أصابع اليد، فقد فهمت بأنه يرغب في نيك الأولاد أكثر من نيكها هي، تراجعت إلهام وعادت إلى الشقة وعاشت حياتها طبيعية مع لطفي ولم تفتح سيرة الموضوع معه، حتى أتت في يوم وكان يوم ذكرى زواجها وكانت قد جهزت نفسها للطفي ولكنه لم يأتي، أنتظرت لمده حتى أتاها قرب منتصف الليل وكان قد نسى يوم ذكرى زواجهما، ثارت إلهام على لطفي وهو ثار عليها وتشاجرا وصارحته إلهام برغباته في نيك الأولاد وأعترف لطفي بأنه يحب نيك الأولاد ولن يستطيع أن يتغير، وبعد هذه المشاجرة التي سمعتها ميرفت بأسبوع يطلق لطفي إلهام ويخرج من الشقة، تعيش إلهام لوحدها تراعي أبنتها ميرفت وتساعدها جارتها عنايات التي كان لديها صبي يبلغ من العمر 9 سنوات يدعى صبري من زواج سابق وهي متزوجة الأن من مصمم الإعلانات ممدوح، وفي نهار أحد الأيام كانت إلهام لوحدها في الشقة تفكر في حياتها وماذا ستفعل لترعى أبنتها ميرفت، أتصلت على عنايات وأشتكت لها الحال، دعتها عنايات إلى شقتها ليجلسوا ويتحدثوا في الموضوع ونصحتها أن تأخذ كأس ويسكي معها، توجهت إلهام إلى شقة عنايات المقابلة لشقتها وجلسوا في الصالة يتحدثون وهم يشربون عند الساعة الثانية عشر منتصف النهار شعرت إلهام بأنها أكثرت الشرب ولا تريد أن تترك عنايات التي أرتاحت لفتح قلبها لها، فطلبت منها عنايات أن ترتاح في غرفة صبري أبنها، حيث أنه سياتي الساعة الثانية والنصف من المدرسة، قامت إلهام وهي تترنح وكذلك عنايات التي ساعدتها على الوقوف والتوجه إلى غرفة صبري، وضعتها في السرير وهي تنظر إلى بنطلون إلهام الضيق فقالت لها عنايات: يا حبيبتي بنطلونك ضيق أوي مش حترتاحي، خليني أقلعهولك
إلهام وهي سكرانه: أعملي اللي أنتي عاوزاه، أنا مش قادره أحرك أيدي
تفتح عنايات السوسته وتبدأء في أنزال البنطلون، وهي تنزله يعلق البنطلون في لباس إلهام ويجره معه ليظهر كسها المشعر والمنتفخ، عنايات تنظر إلى كس إلهام وتبل ريقها وتواصل في إزاحة البنطلون دون أن تزيح عيناها عن كس إلهام، وبعد أن أزاحته تكون نصف إلهام السفلي عاري تماما تفتح إلهام رجليها ليتظهر شفايف كسها بكل وضوح، عنايات وهي تنظر إلى كس إلهام شعرت بحرارة في جسدها وبدأت تشتثار ثم نظرت إلى صدر إلهام الواقف وقالت لها عنايات: كمان خليني أشيل الفانيله عشان ترتاحي أكتر يا حبيبتي
https://cse.google.com.gt/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fwww.moviesneek.com
https://cse.google.com.hk/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fwww.moviesneek.com
https://cse.google.com.mx/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fwww.moviesneek.com
https://cse.google.com.my/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fwww.moviesneek.com
https://cse.google.com.pe/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fwww.moviesneek.com
https://cse.google.com.ph/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fwww.moviesneek.com
https://cse.google.com.pr/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fwww.moviesneek.com
https://cse.google.com.py/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fwww.moviesneek.com
https://cse.google.com.sa/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fwww.moviesneek.com
https://cse.google.com.sg/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fwww.moviesneek.com
https://cse.google.com.tr/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fwww.moviesneek.com
https://cse.google.com.tw/url?sa=t&url=https%3A%2Fwww.moviesneek.com
https://cse.google.com.ua/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fwww.moviesneek.com
https://cse.google.com.uy/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fwww.moviesneek.com
https://cse.google.com.vn/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fwww.moviesneek.com
https://cse.google.com/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fwww.moviesneek.com
https://cse.google.cz/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fwww.moviesneek.com
https://cse.google.de/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fwww.moviesneek.com
https://cse.google.dk/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fwww.moviesneek.com
https://cse.google.ee/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fwww.moviesneek.com
https://www.google.com/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fwww.moviesneek.com
https://images.google.de/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fwww.moviesneek.com
https://maps.google.de/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fwww.moviesneek.com
https://www.google.de/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fwww.moviesneek.com
https://maps.google.co.jp/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fwww.moviesneek.com
https://images.google.co.jp/url?sa=t&url=https%3A%2F%2Fwww.moviesneek.com
هذه قصة سكس محارم حدثت معي شخصيا رفقة ابي الذي ناكني بكل قوة و هذا بعد اقل من عام من تطليقه امي و قد عرفت كيف انسيه جسم امي التي كانت حقا امراة كاملة الانوثة و اصبحت انا وابي نلتقي يوميا في غرفة النوم و ابيت في حضنه و انا العب بزبه . انا اسمي جميلة و انا اسم على مسمى فجسمي جد مثير و كل ما فيه سكسي و اعيش رفقة ابي بعد ان طلق امي منذ تسعة شهور حيث كثرت المشاكل بينهما و صارا يختصمان لاتفه الاسباب و لي اخ واحد اكبر مني يعيش في كندا و بهذا صرت انا و ابي نعيش سوية في البيت و اوضاعنا الاجتماعية لاباس بها فابي تاجر و اموره المادية على ما يرام . و حين طلق ابي امي لم يعد مثل السابق بل صار لطيفا معي و في كل مرة يحتضنني و كنت اشعر بدفئ كبير معه و احس بحنان صدره و كانني لم احتضن ذلك الصدر في صغري . و بدات انجذب ناحية ابي و افكر بالجنس و سكس محارم معه بصفة تدريجية و اصبحت اترقب اي فرصة كي ارى زب ابي خصوصا و اني كنت اراقبه حين يلبس البيجامة و اراه من تحت بنطالها حين يكون دون لباس داخلي و كنت متاكدة ان زب ابي كبير مع العلم اني لم ارى ابدا الزب طوال حياتي و كنت غير معتادة على مشاهدة الافلام الاباحية .
سكس - سكس نت - صور سكس شراميط - سكس كلاب - سكس حيوانات جديد - قصص سكس محارم - صور كس ، صور بزاز ، صور زب ، صور طيز ، صور نيك ، صور محارم ، صور سكس متحرك .
و ذات مرة انتظرت حتى دخل ابي الى الحمام كي يغتسل و حاولت الاقتراب من الباب كي اختلس النظر على زبه و لكني فشلت في الامر ثم حولت فكرتي و صرت ادخل عليه غرفته في الليل و احضر له شاي بالليمون مثلما يحب و اغتنم الفرصة كي اقترب منه و احتضنه و اعبر له عن حبي و احيانا حين احتضنه احس بزبه يلامس فخذي فتزداد رغبتي في النيك و سكس محارم معه لكني كنت ارى انه يعاملني بتلك الطريقة من باب الحنان لا غير . و صرت كالمجنونة بابي احلم بزبه في كل وقت و احيانا استمني في الليل و انا اتخيل ابي ينيكني و شكل زبه كيف يكون و تاتي الرياح بما لا تشتهيه السفن كما يقال المثل حين كنت ذات يوم في الغرفة و انا البس روب نوم خفيف و بلا ستيان و كيلوت حتى دخل علي ابي و زبه منتصب يرفع بنطال البيجامة و شعرت بنشوة غريبة حين اقترب مني و احتضنني ثم قبلني قبلة في خدي و كانت انفاسه عالية على غير العادة و كان عندي احساس انه يشتهيني في سكس .
- ايجي سكس - سكساوي - السكس - مقاطع سكس حيوانات - صور سكس نضيفة - نسوانجي - قصص سكس ساخنة - صور طياز ، صور كس ، صور بزاز ، صور زب - صور سكس متحرك ، صور محارم ، نيك متحرك .
- سكس - تحميل سكسي - صور سكس - سكس حيوانات - قصص سكس - السكس .
أنا سحر زوجة مصرية شرموطة ومش مكسوفة و أنا بقول إني شرموطة انا بستمتع جدا بإحساس الشرمطة و العهر وجوزي السبب وهحكيلكم ليه هو السبب , انا اتجوزت وانا عمري 17 سنة وجوزي كان 37 سنة يعني الفرق بيننا 20 سنة مكنتش اعرف اي حاجة عن السكس و اتعلمت منه كل حاجة وكانت حياتنا الجنسية زي اي اتنين واتدرجت بشكل طبيعي كنت بتكسف وخايفة أول ليلة وبعدين بعد ايام بدأت اتجرأ و أستمتع وهو كان بيحب السكس وانا بدأ جسمي يحلو من كتر اللعب فيه لحد ما وصلت ل 30 سنة بدون ما نخلف وهو وصل عمره ل 50 سنة وبدأ يبقى ضعيف جنسيا بالنسبة لي انا لسة شابة وفي قمة الأنوثة وهو زهق من السكس ومبقاش بيهتم , وانا بدأت امارس العادة السرية لحد ما زهقت ونفسي أتناك , عشان جوزي بقاله أكتر من شهرين مناكنيش الكلام دة كان أول 2017 وفجأة قررت اصارحه بالموضوع رغم اني عارفة ان ممكن رد فعله يبقى مش كويس بس قولت له محمد مينفعش كدة انا عايزاك لقيته بيقولي انا كنت منتظر منك تتكلمي قولت له ليه قالي عشان دة طبيعي انك تكوني هايجة وانا بصراحة بقى عندي ضعف جنسي مرضي قولت له طيب والحل قالي معرفش اتفرجي على سكس والعبي في نفسك مثلا وقالي بس على فكرة لو طلبتي الطلاق دة مش هيحل المشكلة محدش هيتجوز مطلقة عندها 30 سنة إلا واحد واقع , قولت له طيب ماشي , وفعلا بدأت اتفرج على سكس وعجبني الموضوع جدا و بدأ يثيرني لدرجة انه سيطر عليا وبقيت مدمنة افلام سكس والخيارة مش بتفارقني وبمتع بيها كسي , لحد ما لقيت مرة شاب عامل فيديو لنفسه وهو بيضرب عشرة على موقع افلام سكس فيديو وبيقول اي شرموطة عايزة تتناك تبعتلي رسالة ساعتها كانت الخيارة في كسي وكلمة شرموطة هيجتني اوي مش عارفة ليه لدرجة اني جبتهم من الهيجان والخيارة خلت كسي مولع , ونمت بعدها من الإرهاق , تاني يوم مفتحتش اي افلام سكس فتحت نفس فيلم الشاب دة وقعدت اقلب في فيديوهاته لقيت فيديو ليه وهو بينيك مراته كنت هتجنن وتخيلت نفسي مكانها , هيجني جدا احساس اني بتناك من واحد غير جوزي مش مجرد اني بتناك وخلاص وسخنت جدا على الفكرة , وكل يوم كان هيجاني على الشاب دة بيزيد جدا كان من مدينة قريبة من المدينة اللي انا ساكنة فيها وانا خايفة وهايجة و مشاعري متلخبطة قررت لأول مرة اكلم راجل غريب ومش أي كلام لأ دة في موقع سكس , بعت له رسالة خاصة مقولت غير مساء الخير , مكانش اونلاين ساعتها لكن وانا بتفرج على افلامه لقيته باعتلي بيقولي مساء النور , كنت مش عارفة أقول ايه لقيته باعتلي بيقولي بص أو بصي بقى انا مش بكلم شواذ انا بكلم ستات بس ابعتيلي صورة اثبتيلي فيها ان صاحبة الأكاونت بنت واكتبي فيها إسمي , قولت له بغرور الأنثى انت حر باي مردش عليا , اتجننت بصراحة انا كنت منتظرة انه زي اي راجل هيقعد يحور عليا ويعمل أفلام عشان يوصل لي بس واضح انه عينة مليانة وخبير وتقيل ودة جنني اكتر , لقيته نزل فيديو جديد ليه وهو بيلعب في زيه وجسمه السكس كان يجنن وانا بتفرج وبلعب في كسي بالخيارة , هيجاني جرأني لقيت نفسي بكتب اسمه في ورقة وبصور إيدي بس جنبها وبعتها له وقولت له أظن دي مش أيد راجل , رد على طول وقالي راجل ايه دي الأيد دي أكيد ايد اجمد ست في مصر ولهجته و أسلوبه اتغيرو خالص قالي تعالي مايك هنا في الموقع وبعتلي كوول انا عشان هايجة مترددتش كنت مولعة وضغطت على الرد وقالي الو قولت الو قالي ازيك قولتله تمام كويسة وانا بلعب في كسي وصوتي باين عليه لدرجة انه قالي يخرب بيتك دة انتي على آخرك , قولت له اه على آخري , لقيته بيقولي بس انتي حلوة اوي اكتشفت ساعتها ان الكاميرا مفتوحة وانا من هيجاني مش مركزة ومش واخدة بالي وكان وشي وبزازي باينين اتجمدت مكاني وخوفت يكون في اكانية للتسجيل ويكون بيسجل لي بس انا من هيجاني كنت في جراءة انا نفسي استغربتها جدا , قولت له تصدق انك اول واحد اكلمه في حياتي قالي مصدقك , كان بيتكلم بجد وكان اسلوبه محترم جدا , قالي انا عارف ان هيجانك اللي خلاكي تعملي كدة ويمكن لما تجيبيهم وتهدي وتبقي مش هايجة تندمي , قولت له انت فهمتني اوي انا فعلا مش مصدقة اني فاتحة الكاميرا لراجل وعريانة ومن ورا جوزي بس الجو دة كله مهيجني , قالي عشان انتي مستمتعة بالشرمطة , قولت له اه يخرب بيتك انت فهمتني اوي بجد , قالي طيب نزلي الكاميرا فرجيني , نزلت كامرة اللاب توب وفرجته وانا بنيك كسي بخيارة وهو بيلعب في زبه , وكنت مش مصدقة نفسي بس مولعة نار من المتعة وخصوصا ان فكرة الخيانة و الفجور و الجراءة والفضيحة مهيجاني أكتر , لقيته بيقولي بقولك ايه انا متجوز وانتي متجوزة يعني لعب العيال دة مياكلش معانا , قولت له انا عايزاك بس مش متخيلة اني ممكن اعمل كدة , قالي بصي انتي عملتي دلوقتي حاجة عمرك ما تخيلتي انك تعمليها كملي جنان واستمتعي , قولت له هكمل قولت له انا من مدينة كذا قالي ان شغله قريب مننا جدا , وعرفته مواعيد شغل جوزي واتفقت يجيلي , واديته العنوان , حركة مجنونة جدا مني بس هيجاني كان مولعني ومش عارفة افكر , قالي هجيلك بكرة وقفلنا واتفقنا هيتصل بيا الصبح وهيجيلي اول ما جوزي يخرج عشان نلحق نقعد كتير مع بعض , جوزي رجع من الشغل وانا في عالم تاني مش مصدقة اللي بعمله بس في قمة الهيجان و مبسوطة جدا , مش هشان هتناك بس لأ اللي مهيجني أكتر إحساس اني بخون جوزي واني هتناك من وراه , أنا عمري ما كلمت راجل وبصد أي حد فجأة في يوم واحد راجب شافني عريانة واديته عنواني ورقم تليفوني وهينيكني في بيتي , من كتر ما لعبت في نفسي في اليوم دة نمت كتير بالليل رغم اني مكنتش متوقعة كدة أبداً , صحيت وجوزي بيخرج وبيقفل الباب قومت بسرعة من على السرير وبمجرد ما قومت لقيت تليفوني بيرن وصديقي بيقولي انه تحت البيت وشاف راجل خارج ووصف لي شكله قولت له اه دة جوزي , قالي اطلع قولت له اطلع , كنت مغيبة تماما والهيجان مسيطر عليا ومتعتي بإحساس الشرمطة مخلياني بتصرف زي اكبر شرموطة خبيرة , طلع و رن جرس الباب فتحت له وانا بلانجيري سكسي ولسة صاحية من النوم يا دوب غسلت وشي على ما طلع واكلت حتة شوكولاتة , هجم عليا بمعنى هجم عليا وبدون مقدمات بوس وتقفيش وانا بشد شعره وبدعك صدره وقلعني خالص وقعد يقطع في جسمي وقلع وانا بمسك طيزه وزبه بين رجليا بيحك في كسي والخيانة و الشرمطة كلها في دماغي مولعاني , نيمني على الأرض في الريسبشن ولحس كسي لحستين وحك زبه فيه وبعدين دخله , احساسي ساعتها كان بمتعة فاقت كل الحدود مكنتش حاسة بالدنيا بقالي شهرين متناكتش ومولعة أكتر عشان بخون جوزي وبتشرمط , ناكني بعنف وكيفني على الآخر وجابهم على بطني , يومها , الكلام دة زي ما قولت لكم في أول 2017 وفضلنا لحد اول 2018 نتقابل كتير لحد مرة قريب جوزي اتصل وانا و عشيقي على السرير ولقيته بيقولي حاجة غريبة انا انهاردة جاي بدري آجي ولا لأ , قولت له ايه السؤال دة وبعدين دي اول مرة تيجي بدري قالي معلش بقى , هو هنا انهاردة ؟ . اتصدمت صدمة عجيبة من هدوءه و هو بيسألني طبعا طريقته عرفتني انه عارف ومن زمان كمان , قولت له هو مين قالي خالد , يعني كمان عارف اسمه , قولت له بتحدي بقى اه هنا , قالي طيب انا هتأخر شوية , بردو اتفاجئت من رد فعل خالد الهادى قولت له ايه انت مسمعتش , قالي ان جوزي فتح شاف رسالة بيننا على الواتس وكلمه وعرف كل حاجة من شهر واتفق مع خالد انه ينيكني عادي , وبصراحة انا عجبني تحرره و عجبني الموقف كله وبردو هكمل في الشرمطة وأكيد بعد اللي حصل دة هتناك من حد تاني وثالث وهبقى فعلا أكبر شرموطة في مصر .
سكس انا واصحابي وامهاتنا xnxx
سكس انا واصحابي وامهاتنا xnxx
سكس انا واصحابي وامهاتنا xnxx
سكس انا واصحابي وامهاتنا xnxx
سكس انا واصحابي وامهاتنا xnxx
سكس انا واصحابي وامهاتنا xnxx
سكس انا واصحابي وامهاتنا xnxx
سكس انا واصحابي وامهاتنا xnxx
أنا زوجة عمري 28 سنة متجوزة من 8 سنين عايشة في منطقة شعبية جوزي صنايعي وطول اليوم برة البيت يا في الشغل يا على القهوة ورغم معاملته الكويسة جداً ليا لكن واضح إنه مل وزهق من الجواز وانا مش بكلمه ولا بضغط عليه عشان كل الرجالة كدة.
محمد جوزي عنده واحد صاحبه قوي اسمه أشرف من نفس سنه تقريبا 35 سنة صنايعي برضه وبييجي البيت عندنا كتير لما بيكونو بيشربو حشيش وفي مرة وهما بيشربو جوزي تعب وقعد يرجع وكان دايخ ودخل نام وأشرف فضل قاعد برة في الصالة عشان يطمن عليه وانا كنت قلقانة على جوزي بس أشرف قالي متقلقيش هو زودها في البيرة والحشيش وهو بطنه فاضية هيصحى الصبح كويس فقولت له بس خليك قاعد متسيبنيش لوحدي معاه كدة وهو تعبان قال لي ماشي انا قاعد اهه ورانا إيه وأشرف قالي لي زودناها النهاردة انا عايز اخد دش عشان أفوق فقولت له أدخل خد دش فقام وكان بيتطوح شوية وهو ماشي ودخل الحمام مش عارفة ليه تخيلته وهو عريان جوة وبياخد دش كانت ليلة خميس وبكرة اجازة واحنا معندناش عيال و دخلت على محمد لقيته نايم أشرف فتح الباب وقالي إيمان فروحت له فقال لي عايز فوطة فجبت له فوطة فمد دراعه من ورا الباب ورجله كانت باينة ووقف نشف جسمه وهو موارب الباب ولبس هدومه وخرج قعد مكانه وقالي ما تشوفي لي فرشة بقى أسرح، فجبت له فرشة ودخل الحمام سرح وخرج وقال لي أيوة كدة الواحد فاق ما تشوفي لي حاجة اكلها بقى طالما سهرانين وكوباية شاي من إيديكي الحلوين، كنت مستمتعة وهايجة فشخ من الموقف كله وكلامه الحلو السكسي، وجبت له ساندوتشين وشاي وقعد ياكل واحنا بنتكلم
سكس انا واصحابي وامهاتنا xnxx
سكس انا واصحابي وامهاتنا xnxx
سكس انا واصحابي وامهاتنا xnxx
سكس انا واصحابي وامهاتنا xnxx
سكس انا واصحابي وامهاتنا xnxx
وحكالي عن البنتين اللي خطبهم والبنات اللي يعرفهم وقال لي مفيش واحدة خطبتها ملمستهاش دة في واحدة دخلته فيها من ورا لقيتها واخداه من ورا ميت مرة قولت له مين قال لي فيفي بنت عم رجب بتاع الرخام، فقولت له هي بت صايعة أصلا فقال لي انا قولت هي دلوعة شوية وخلاص الواحد فين يلاقي واحدة زيك كدة، فقولت له وانا مكسوفة كتير ياخويا وقومت اطمن على محمد، لقيته نايم لسة نوم عميق، خرجت لأشرف وقولت له انت عايز تروح، فقال لي لأ أروح ليه موراييش حاجة قولت له طيب خليك بقى لحد النهار ما يطلع فقال لي ما توريني رقصك، قولت له وانا مستغربة متهزرش ، قال لي محمد بيقول لي انك رقاصة مية مية وسلوى أختي كمان قولت له احنا غلابة يا عم فقال لي إحنا نشوف ونحكم وقام شدني من إيدي وانا ببص له باستغراب فقال لي اقفلي الباب على محمد وتعالي فروحت قفلت الباب وجيت قعدت فقال لي متبوظيش الليلة بقى يلا وشغل أغنية على موبايله فوقفت وانا مكسوفة وبدأت أرقص بالراحة واندمجت ورقصت رقص كله دلع وإغراء وهو زبه كان واقف تحت البنطلون وقاعد يبص لطيزي وبزازي وانا كنت بعياية سمرا ضيقة، وخلصت رقص ووقف قولتله بدلع خلاص ارتاحت فقال لي هو انا مش هرتاح طول ما انتي قدامي كدة فقولت له وانا ايدي في وسطي عايز ايه يعني، فقال لي عايزك، فبصيت ورايا وقولت له ومحمد قال لي تعالي الشقة اللي تحت ، ومستناش، واخدني من ايدي وفتح باب الشقة و قالي هاتي المفتاح وحصليني فجيبت المفتاح ونزلت معاه على السلم وانا ببص ورايا وتحت وبقول له يا أشرف مينفعش، فأخد المفتاح وفتح الباب ودخلنا جوة وزنقني في الحيطة في شقة أخويا المسافر وقعد يبوس فيا ويحسس ويدعك في جسمي وانا هايجة وعايزة ومش عايزة، وأشرف مش راحمني ومصمم ينيكني، ورفع العباية لفوق ومسك كسي جامد ونزل الأندر بتاعي وقلعهولي واخدني على أوضة النوم ورفع العباية وقلعني البرا وقلع هدومه كلها وزقني على السرير وفتح رجليا ونام عليا وقعد يلحس في رقبتي ويعضها ويبوس شفايفي وبيحك زبه في كسي وزبه كان كبير جدا عن زب جوزي ودخل زبه في كسي وقعد يطلعه ويدخله في كسي المبلول من هيجاني وانا في حالة صدمة من اللي بيحصل وانا بخون جوزي مع صاحبه على سرير اخويا ومراته وزب أشرف طالع داخل في كسي واحساس الزب الكبير محسسني بمتعة رهيبة وجسمه الخشن الرجولي محسسني بانوثتي قوي مسيطر عليا ممتعني بيمسك بزي يعضه ويمصه جامد وهو بينيكني وقعد على السرير مسك رجليا لفوق وفتحها وناكني في كسي جامد وهو بيبص لكسي وهو بينيكه وانا بكتم الآهات عشان محدش يسمعها وأشرف بينيك باحتراف ونيمني على بطني ورفع وسطي خلاني اعمل زي الكلبة ودخل زبه في كسي وهو ماسك شعري وواقف على السرير وبينيكني جامد وتف في طيزي وبعبصني وهو بينيكني وانا كنت منهارة تحته ومستمتعة ونام وقالي اركبي وقعدت على زبه طالعة نازله عليه وهو في كسي ومسك طيزي فتحها وهو بينيكني جامد وبسرعة في كسي وانا بصرخ من المتعة لحد ما جابهم جوايا وهو ماسك طيزي جامد وانا نايمة عليه ورفع جسمي طلع زبه وكسي بينزل لبنه على زبه وبضانه وقام ونشف زبه وانا بنشف كسي ولبسنا هدومنا وأخدت الأندر من الصالة لبسته وطلعنا فوق تاني وقعدنا في الصالة وأنا قاعدة مغمضة وساندة راسي وهو مولع سيجارة وبيكمل كوباية الشاي الباردة وساكتين وبعد ما خلص كان النهار طلع فقال لي أنا همشي بقى ومشي وسابني بعد ما حولني لزانية وخاينة.
سكس انا واصحابي وامهاتنا xnxx
سكس انا واصحابي وامهاتنا xnxx
سكس انا واصحابي وامهاتنا xnxx
سكس انا واصحابي وامهاتنا xnxx
سكس انا واصحابي وامهاتنا xnxx
سكس انا واصحابي وامهاتنا xnxx
CATEGORY
- افلام سكس(59)
- قصص سكس(333)
- sex xnxx(157)
- UNARRANGEMENT(157)