صباح الخير او مساء الخير على حسب الوقت اللى انت بتقرأ فيه القصه.
اسمى ولاء من احد محافظات دلتا مصر الحبيبه عندى 23 سنه جميله الى حد ما لون بشرتى ابيض وشعرى اسود وعينيا بنى جسمى رفيع وبزازى كبار وطيزى متوسطه طولى متوسط متجوزه من محمود اكبر منى بسنتين صحيح انا اتجوزته عشان رغبه عيلتى مش عشان حبى ليه بس مع ذلك تقبلت الامر الواقع وعيشت معاه هو وعم حامد اللى هو حمايا ابو جوزى راجل عنده 56 سنه لأن حماتى متوفيه.
بعد جوازى بحوالى شهر ونص سافر جوزى السعوديه وبقيت عايشه انا وحمايا حامد بس فى الشقه وبصراحه الراجل كان بيحبنى وبيعاملنى زى بنته بالظبط وعمره ما قصر معايا ولا عاملنى وحش لدرجه انى بقيت اقوله يا بابا وفعلا اعتبرته زى والدى بالظبط.
لكن بسبب بعد جوزى عنى ابتديت احس بالفراغ العاطفى اللى فى حياتى وكنت بضيع وقتى يا اما فى شغل البيت يا اما على النت لحد ما لاقيت طلب صداقه من ايميل غريب على الفيس المهم انا قبلته وابتدينا نتكلم (القصه حصريه على منتديات نسوانجى لكاتبها احــــــ زيدان ــــــمد) ومع الوقت ابتدى الشخص دا يكون اهم حاجه فى حياتى ومابقيتش اعرف اعدى يومى من غير ما اكلمه ووصلت ثقتى فيه اننا فتحنا كاميرا لبعض وشاف جسمى الاول وانا لابسه هدومى ولاقيته ابتدى يطلب منى اوريله جسمى فى الاول كنت رافضه بس مع اصراره وافقت وبقينا نفتح كاميرا لبعض كل يوم ونمارس مع بعض سكس كاميرا واخليه يشوف جسمى ويتفرج عليا وانا باللعب فى كسى وبزازى وهو بيلعب فى زبره ادامى لحد ما اجيب شهوتى ادامه على الكاميرا وهو يجيب لبنه ادامى وكنا متعودين اننا نتكلم بالليل بعد ما حمايا ينام لحد ما فى يوم جيت بالليل وفتحت كاميرا انا وهو وكنت لابسه الاندر والبرا لونهم بينك وفوق منهم هوت شورت ازرق وبدى كت ابيض وحاطه السماعه فى ودنى وبنتكلم واتفاجأت بحمايا بيخبط على الباب وبيدخل وانا روحت مخليه الفون تحت المخده
سكسي - سكس حيوانات - صور سكس - افلام نيك - سكس اخوات - سكس محارم - تحميل سكس - سكس امهات - سكس حيوانات - افلام سكس - صور سكس نيك - قصص سكس .
حمايا:-انتى بتكلمى حد ولا ايه؟
انا برتباك:-حد؟ حد مين دا انا بسمع اغانى
حمايا:-اصلى سمعت صوتك بتتكلمى
انا:-لا دا انا كنت بغنى مع الاغنيه
حمايا:-ماشى يا حبيبتى..بقولك صحيح هو فين القميص الكحلى بيتاعى عشان رايح بيه مشوار بكره؟
انا:-على الحبل يا بابا مغسول
حمايا:-خلاص ماشى اسيبك انا بقى عشان ادخل انام تصبحى على خير
انا:-وأنت من اهله يا بابا
سكس - نيك - سكس محارم - سكسي - بورنو - سكس مشاهير - مقاطع سكس - فيديو سكس - سكسي - سكس محارم - سكس امهات - تحميل سكس نيك - سكس حيوانات .
واول ما خرج حمايا روحت مطلعه الفون من تحت المخده وقعدت انا وكريم ودا كان اسم صديقى على الفيس بوك نضحك على الموقف اللى انا كنت فيه وابتديت مع الكلام انزل الشورت بيتاعى والاندر وبقيت باللعب فى كسى ادامه وانا فاتحه الكاميرا وغيبنا فى بحر المتعه اللى انا محرومه منها فعليا ومافوقتش غير على صوت باب اوضتى وهو بيتفتح وانا اتخضيت وروحت راميه الفون تحت المخده بسرعه ورفعت الاندر والشورت لسرعه وحمايا داخل من الباب بعصبيه وبيزعق
Brazzers, ixxx, nxnx, nxx, nxxx, pornhup, sex, sex xnxn, xbxx, xcxx, xexx, xfxx, xmxx, xnnn, xnnx, xnx, xnxn, xnxnhd, xnxx, xnxx sex, XNXXX, xnxxxx, xqxx, xrxx, xsxx, xvideos, xvxx, xwxx, xxn, xxnx, xxx, xxxhd, xxxn, xxxnx, xzx
حمايا:-انتى بتعملى ايه يا بت انتى؟
انا:-ايه دا مش بعمل حاجه فى ايه؟
مساء الخير او صباح الخير عزيزي و عزيزتي القرآء احب اعرفكم ان الاسماء دي مش حقيقيه وبعض الاحداث أيضاً ليست بالحقيقيه ولكنها من خيالي اسيبكم تتمتعوا
انا حسام 26 سنة من الفيوم عايش انا و امي وبابا في شقة في مكان مشهور في الفيوم بابا راجل موظف عنده 50 سنة وصحته علي قده وماما 44 سنة بس ايه فرسة جسمها ابن متناكة طيزها كبيرة اوي ودي احلي حاجة فيها الطياز الكبيرة اللي تقعد تترجرج طول ما هي ماشية في الشقة ولما العباية اللي هي لبساها تتحشر بين الفلقتين بيكون منظر ابن وسخة بروح اضرب عشرة علطول علي الطياز دي وعلي فكرة طيزها مش من النوع الكبيرة اوي زي في الستات الطخينة لا هي في حجم طيز سارة جاي كده حاجة يعني تستاهل انها تتركب طول اليوم وبزازها كبيرة ومدورة ودايما نصهم بيكونوا طالعين من العباية وهي أصلا بيضة ف بزازها بتكون زي الجيلي ولما توطي وبزازها تبان وطيازها تكون عريضة قدامك تبقي عاوز تنط عليها تفشخها واللي يحصل يحصل .
انا تقريبا كل يوم بضرب عليها عشرات واشم في كيلوتاتها وسنتيانتها وساعات احك في طيزها وهي بيكون تصرفها عادي وف يوم من أيام الحر اللي احنا فيها دي كانت لابسة قميص نوم مبين تقريبا كل بزازها ولحد ركبتها والاندر بتاعها ظاهر ودراعاتها و ورجلها البيض ظاهرين كانت تذوب الحجر انا اول ما شفتها صفرت وقولتها ايه الجمال ده كله يا سوسو ( ماما اسمها ياسمين بس بدعلها يا سوسو) قالتلي بطل قلة ادب يا حس ومشت وهي بتضحك كده في نفس اليوم بالليل انا كنت صاحي بتفرج علي سكس سمعت صوت جاي من اوضة نوم بابا وماما روحت لقيت ماما قالعة وواقفةعريانة قدام بابا وبتقول
سكسي - سكسي امهات - سكسي امهات - تحميل سكس - سكس نسوانجي - مقاطع سكس - صور سكس - سكس حيوانات
ماما : مش ناوي بقي تشد حيلك وتقوم تركبني
بابا: وهو انت لسه عاوزة تتناكي يا شرموطة انت مش كبرتي علي الكلام ده
ماما: وهو انت فيك حيل أصلا تنيك كسي ده انت اخرك امسكلك زوبرك تنزل علطول
بابا: انا طيب تعالي يا متناكة
وقام بابا نط عليها شالها ورماها علي السرير وقعد يسمك بزازها ويعصرهم ومرة واحدة دخله في كسها وماما صوتها علي واشتغلت اهاتها ووبابا شغال رزع ويقولها خدي يا شرموطة مش انت عاوزة تتناكي ويرزع وماما اه اه اه بالراحة يا راجل اه اح اح كمان دخله جوه كمان نيك اكتر ااااااااااااااااااااه وفجاة بابا نزل
ماما : احا انت لحقت تنزل
بابا : انا ورايا شغل بكرة وعاوز انام ادخلي نامي
بابا كان نام ساعتها ولقيت ماما بتريح نفسها بايديها قررت اخد خطوة لقدام تاني يوم صحيت لقيت ماما واقفة في المطبخ روحت من وراها حضنتها
انا : صباح الخير يا احلي سوسو في الدنيا
ماما : صباح النور يا حبيبي
انا: بس ايه العسل ده علي الصبح
ماما: ههههه انت مالك يا واد اليومين دول مش علي بعضك ليه
انا : ليه بس حصل ايه ده كله عشان بقولك يا عسل
ماما : طيب يلا روح انت اقعد وانا هحضرلك الاكل
اكلنا وبابا نزل الشغل وانا كنت قاعد مع ماما قي الصالون لقيتها بتقولي
ماما: قولي يا حسام مفيش أي بنت من الكلية كده ولا كده في حياتك
انا: بنات ايه يا ماما هما دول بنات ههههه
ماما : اه بنات هو مفيش ولا واحدة عجباك فيهم
انا : لا
سكسس - سسكس - تنزيل سكس - سكس فنانات - نيك امهات - نيك محارم - سكس امهات - سكسي محارم - تحميل سكس - سكساوي
ماما : امال انت عاوز ايه بقي يا شقي انت
انا : بصي يا سوسو انا عاوز واحدة تكون زيك كده بالظبط لو لقيت انا مستعد اجوزها علطول
ماما : يا بكاش واحدة زي ايه انا كبرت أصلا ومبقيتش زي زمان
وانا بتحرك جنبها اكتر : كبرتي ايه يا سوسو انت لو مكنتيش امي كنت ...
ماما : كنت عملت ايه ههههه
انا : كنت اتجوزتك
ماما : وتجوز واحدة عندها 44 سنة ليه
انا : علي فكرة انا اصحابي كلهم لما بيشوفوني ماشي معاكي بيقولولي هي مين المزة اللي انت كنت ماشي معاها اختك ؟؟؟
ماما : بجد
انا : اه يا ماما بجد انت مش واثقة في نفسك ولا ايه
ماما : فين ابوك عشان يسمع ويقول راحت عليا
انا : فكك من ابويا راحت عليك ايه بس انت مش شايفة صدرك كده وسكت فجاة
ماما قربت اكترمني ولزقت صدرها في كتفي : سكت ليه كمل ولا مكسوفة
انا : أتكلم عادي يعني
ماما : اه
انا : طيب مش شايفة بزازك البيضة الكبيرة دي اللي عاملة زي الجيللي ولا اطيازك الجامدة اللي بتتهز مع كل خطوة
ماما : يا صايع ده انت مركز معايا بقي هههههه
وقامت وهي بتهز طيازها بطريقة شرموطة بنت متناكة وانا مركز معاها لقيتها بتبص ورا فجاة وشافتني وبعدها كملت عادي وهي بتضحك بالراحة كده ..
قمت وراها في المطبخ كنت عاوز ابعبص طيزها لكن لقيتها واقفة قدام الحيطة وانا عشان اعدي لازم احك فيها فعديت وانا بحك وزبري لزق في طيزها بين الفلفتين الكبار ولقيت ماما اتشنجت كده وقبل ما اعمل أي حاجة لقيتها رجعت بطيزها لورا كانها بتزقني بطيزها وهي بتقول مش تحاسب يا حس وبتضحك ضحة خفيفة كده انا الصراحة كنت علي اخري
دخلت الحمام عشان اضرب عشرة علي ام الطياز دي ولقيت كلوت ليها اقعدت اشم فيه والحسه وانا عمال ادعك في زوبري وبقول نفسي انيكك يا ماما اه ماما نفسي اركبك جامد وافشخ طيزك اه اه ماما انت جميلة اوي وفجاة لقيت ماما قدامي واقفة علي الباب الظاهر اني نسيت الباب مفتوح من كتر ما كنت هايج ولقيتها مركزة مع زوبري وبتعض علي شفايفها وبعدها مسكت نفسها وقالتلي انت بتعمل ايه يا حسام انا من غير ما ارد سيبت كل حاجة ودخلت اوضتي جري ومكنتش عارف ابص في عنيها وفضلنا كده يومين لحد ما ماما جات تقولي حسام انا عايزة أتكلم معاك ادخل اوضتك وانا جاية وراك
انا : حاضر يا ماما وانا عيني في الأرض
ماما : بص يابني انا حاسة بيك بس مينفعش اللي انت بتعمله ده
انا : ما هو بصراحة انا مش قادر يا ماما
ماما : هو انا مجنناك للدرجة دي
انا : ماما انت جميلة اوي وانا مش بعرف اتحكم في نفسي لما عيني بتقع علي جسمك
ماما: انت بتحبني يا حسام
انا : طبعا يا ماما انت بتقولي ايه انت اغلي حد عندي في الدنيا كلها
لقيت ماما جات باستني من بوقي بوسة كلها رومانسية وانا بادلتها البوس ومص ولحس شفايف وانا بعصر بزازها الكبيرة وبدات اقلعها هدومها وقلعتني هدومي كلها وجات عند زوبري وقعدت تمص فيه وهي بتقولي انت زوبرك كبير اوي يا حس وانا في عالم تاني وهي بتمص وتلحس وتنزل علي البيضات تبلعها كلها في بقها قلتلها ماما انا هجيب قالتلي هاتهم علي بزازي يا حس ونزلت علي بزازاها لقيتها بتمسك اللبن من علي بزازها وبتبلعهم انا هيجت اوي وزوبري وقف تاني قمت رايح ناطط عليها اعصر بزازها وامص حلماتها وهي بتقولي ارضع بزاز امك يا حس ااااااااااه لسانك جميل اوي اه اه اه كمان يا حس
وانا شغال برضع بز واعصر التاني ونزلت علي بطنها لحس لحد كسها قعدت الحس شفرات كسها وامص فيه وانا ببعبص خرم طيزها وهي هاجت اوي اه اه كمان يا حس اح اه اها الحس كس امك يا حس اااااه اه كمان بعبصني ااااااه اه اه كمان
قمت رايح مخليها تعمل وضعية الكلب وقعدت الحس خرم طيزها واشمه ودخلت راسي بين فلقات طيزها الكبيرة حسيت انهاا قربت تنزل لانها مسكت شعري جامد ودخلته لجوه عند كسها وشربت عسلها كله بعد كده قمت وخليتها تنام علي بطنها ونمت فوقها ودخلته كله مرة واحدة في كسها من ورا لقيتها صوتت مرة واحدة جااامد اااااااااااااااااااااااااه يابن المتناكة زوبرك كبير ااااااااااااااه اح اح بالراحة يابني انا مش قدك
وانا مش سائل فيها وعمال انيك كسها جامد وارزع وهي بتصوت اه اه ااه كمان يا حس دخله اكتر كمااااان اه اه اه نيك كس امك جامد اه اها اه اه اه كمان يا حس اكتر نيكني بعنف اااااااااااااااااااااه
انا هيجت اوي قمت زانقها في الحيطة ورفعت رجليها ودخلته في كسها جااامد قولتها خدي يا شرموطة خدي انت من النهاردة كلبتي خدي يا بنت المتناكة
وهي بتصوت اه اه كمان يا حس اه نيك كس امك يا حس انا من النهاردة شرموطتك وتحت امرك
وانا مش راحم كسها عمال ادقر كسها وافشخها نيك وهي مكنتش قادرة تقف خدتها علي السرير وخليتها تسجد وركبت علي طيازها وجبت كريم بسرعة ودهنت خرم طيزها وزوبري وقمت مدخله لقيتها صرخت جامد لا يا حسام طيزي لا لا عشان خاطري كله الا طيزي ااااااااااااااه طيزي بتوجعني يا حسام اح اح اح اه
قولتها بس يا شرموطة انا هفشخ طيزك النهاردة وقعدت انيك طيزها جامد وكانت ضيقة وعاملة زي الفرن لقيت دم بينزل من طيزها قلتها هو انت اول مرة تتناكي من طيزك يا سوسو يا متناكة هي كانت بتعيط بس في نفس الوقت مستمتعة وهاتك يا اهات اه اه قالتلي اه هو ابوك اه اه عارف ينيك كسمك اااااااه لما هينيك طيزها يابن المتناكة ااااااااه
قلتلها يعني انا اول راجل يخرم طيزك وزودت في السرعة وبقيت بنيكها اجمد والدم بينزل من خرم طيزها الوردي الجميل وماما صوتها بقي عالي كفاية يابني انا مش حاسة بطيزي ااه اه اه كفاية يا حسام اااااااااااه اااه اه اه اه اه عشان خطري اااااه اه اه كفاية يابن المتناكة
قلتلها هنزل في طيزك يا متناكة النهاردة لقيتها بتعيط وبتصوت وانا مش راحم طيزها لحد ما قربت انزل قولتها هنزل يا ماما هي كانت نزلت يجي خمس مرات أصلا ف مش قادرة تتكلم ونزلت حمم في طيزها واترميت علي السرير وهي كانت لسه مفنسة وطيزها مرفوعة والدم واللبن مختلطين مع بعض وهما بينزلوا من طيزها
روحت عند وشها مبروك يا عروستي
ماما: مبروك ايه ده انت فشختني كده بردو يابني انا مش عارفة اقفل رجلي
انا : انا هعملك كل حاجة تعالي يلا عشان ندخل الحمام احميك
مااما: تحميني هههه طب يلا قبل ما ابوك يجي
وشيلتها عشان مكنتش قادرة تمشي وخدتها الحمام نمنا مع بعض في البانيو
انا: ماما معلش انا كنت بشتمك عشان هايج بس اوعي تكوني زعلتي
ماما: لا يا حبيبي انت تعملاللي انت عاوزه
انا : انا بحبك اوي علي فكرة وقربت عشان ابوسها من بقها
وجيت انيكها في كسها قالتلي يالهوي انت لسه فيك حيل قلتلها ما هو انت اللي فرسة بصراحة اعمل انا ايه لما بشوف الطياز بنت المتناكة دي بهيج علي كسمك قالتلي انا بحب اتشتم اوي وانا بتناك يا حس تعالي اخليك تنزل في بقي عشان مش قادرة بجد يا حسام قلتلها انت تؤمري يا وسخة ضحكت بشرمطة هههههههههههههه وقالتلي ماشي يا كسمك تعالي هههه و نزلت في بقها كتير قالتلي انت بتجيب اللبن ده منين يا واد هههههههه وخلصنا وطلعنا وأول ما بابا جيه وشاف ماما بتعرج قال مالك في ايه قالتله مفيش ياخويا وقعت الواحد حسام هو السبب وانا بضحك انا اسف يا ماما المرة الجاية هاخد بالي لقيتها بتبصلي وتضحك ودي كانت البداية لحكاية ماما ياسمين واللي هتغير حاجات كتير في حياتنا
انتظروا في الجديد
سكس امهات - سكس اخوات - سكس ام وابنها - سكس محارم - نيك امهات - نيك محارم - سكسي - نيك - xnx - xcxx - xfxx - xwxx - xvxx .
انا احمد .. اتجوزت بنت خالتي علا من 3 سنين هي بنت محترمة وجميلة جدا خدت جمالها من امها اللي هي في نفس الوقت توأم امي و ابويا راجل غلبان لا بيهش ولا بينش وتعتبر امي هي اللي بتمشي البيت ومصالحنا كلها وحتي سيطرت عليا كمان عشان اقدر اتجوز وبسبب قلة الفلوس اضطريت استلف من المعلم اشرف صاحب العمارة اللي احنا ساكنين فيها وعشان يضمن حقه خلاني انا وابويا نمضي شيكات بالفلوس اللي استلفناها منه ..
في البداية ولان الشغل كان كتير كنت بقدر اسد المبلغ المديون بيه كل اول شهر خاصة أنى شغال في المقاولات لحد ما السوق نام ولاقيت الشيكات تراكمت عليا وكل شوية اسمع كلام يسم البدن من المعلم اشرف .. زى مش هتجيب اللي عليك وكلام من ده كتير جدا ..
وطبعا الست هدى مراته قعدت تلقح بالكلام على مراتى وأمي لحد ما في يوم مسكوا في بعض ومراتي وأمي اتضربوا واتفشخوا منها خاصة أن كل الشارع عارفها وبيعملها الف حساب اكتر لحد ما بقت تيجي مراتي في الليل تهزقني هي كمان وتشتمني خاصة بعد ما بقت تشتغل وهي اللي تصرف على البيت وانا قاعد مش بشتغل فى البيت ..
كنت عاجز وخايف اتكلم معاه لاني مش معايا فلوس اسد الشيكات دي ولازم اسكت عشان مضربش منه ومن ولاده .. وفي يوم المعلم بيتصل بيا في الليل ويقولي لازم تنزل وتجيبلي الفلوس حالا عشان عاوزها قفلت معاه ومش عارف اعمل ..
صور سكس ساخنة - سكس مشاهير - سكس امهات xnnx - افلام جنس - فيديو سكس xnxn - سكسي xnxn - تحميل سكس نيك - مقاطع سكس - سكس حيوانات xnnx - افلام سكس عربي - سكس محارم xnnx .
كلمت ومراتي وطلبت منها تنزله عشان تستسمحوا ويصبر عليا شوية قلت يمكن يعمل خاطر ليها .. قالتلى حاضر وكانت لابسة قميص نوم روز شفاف ومفتوح من الصدر وقصير فوق الركبة وكانت لابسة اندر فتلة تحته لبست الروب فوقه ولاقيتها بتحط ميك اب ونازلة له .. قولتلها انتى هتنزليله كده .. قالتلي اه وبرقتلي وقالتلي عندك أعتراض ي راجل .. طبعا انا فهمت أنها بتتريق عليا لانى منزل مراتي في نص الليل ومش قادر اتكلم معاها ولا مع المعلم اشرف .. نزلت وبعد 5 دقائق لاقيتها بتتصل بيا وتقولي لازم امك تبقي موجودة معايا عشان نضمنك عنده تاني قالتلي كلم امك خليها تيجى وقولها المعلم أشرف عاوزك ضروري جدا جدا ..
سمعت كلامها واتصلت ب ماما وقولت لابويا وأبويا قالي هقولها وبالفعل نزلوا تحت واتاخروا اكتر من ساعتين فقلقت عليهم بصراحة وقولت انزل المحل اشوفهم بيعملوا ايه بس من غير ما يحسوا بحاجة ..
المحل بتاع المعلم اشرف في نفس العمارة بتاعتنا وفي باب من جوه مدخل العمارة علي المخزن بتاعه .. لقيت الباب مفتوح فتحة بسيطة وسامع اصوات امي ومراتي جوه بس اصوات مكتومة ببص من جنب الباب الاقي المعلم اشرف ومعاه 3 رجاله تانيين صعايدة عريانين و لونهم اسمر اتنين مع مراتي واتنين مع امي ..
الاتنين اللي مع مراتي واحد منهم من قدام فاتح بؤها ومطلع لسانها بيمص فيه والتاني من ورا بيحك زبه بين طيازها .. وهى بصراحة طيزها حلوة اوى وكنت بتمنى انى انيكها في طيزها بس دايما كانت بترفض ..
والمعلم اشرف ومعاه واحد كمان بينيك امي نيكه غريبة الراجل صاحبهسايل امي من ضهرها في الهوا وماسكها من رجليها ومسنودة علي ايديه ومدخل زبه في طيزها ورجليها مفتوحة أمام المعلم اشرف وزبه في كسها .. والاتنين عمالين ينيكوا في امي .. والاتنين التانيين شغالين نيك في مراتي قدامي ..
بصراحة الأربعة كانت أزبارهم أقوى وأجمد وأطول من زبري بس لاقيت الدم سخن في جسمي وكنت هدخل عليهم عشان اتخانق معاهم لقيت ابويا بيسحبني من دراعي وزقني في الحيط علي جنب وقالي اهدي يا ابني هتدخل جوه هتضرب قدام مراتك مو مش بعيد تتناك انت كمان وتتهزق قدام مراتك .
قالي سيبهم هما خلاص قربوا خلصوا وهيجيبوا الشيكات اللي علينا ويبقي انتهي الموضوع ومحدش ليه عندنا حاجه كانه كان بيعلمني ازاي ابقي ديوث زيه على مراتى وامى ..
هديت من كلام ابويا وطلعت انا وهو فوق و سيبت مراتي وامى يتناكوا تحت عشان يخلصونا من المصيبة اللي احنا فيها .. وبعديها بساعتين لقيت مراتي وامي طالعين وتعبانين عالاخر ومراتي بالذات كانت مش قادرة تقفل رجوليا علي بعض ولاقتها بتقولي المعلم اشرف ده صعب اوى .. كانت عاجزة تماما عن المشي ودا بسبب تخن الأزبار اللي دخلت في كسها وطيزها الليلة دي خاصة أن زبري صغير بالنسبة للأزبار اللي شوفتها بعيني ..
بسأل امي عن الشيكات قالولها انهم هما اللي هيجيبوا الشيكات بكره عندنا هنا في البيت ويعتذرولنا ..
تاني يوم فضلت انا وابويا مستنينن المعلم اشرف لحد ما جه الساعة 11 بالليل وكان معاه نفس الفحول اللي ناكوا مراتي وامي امبارح بس اضطريت ادخلهم عشان اخد الشيكات واخلص منها ..
لاقيت امي بتحط الاكل علي الترابيزة وهي ماشية لقيت المعلم اشرف بيضربها علي طيازها جامد جدا سمعت في الشقة كلها ولاقيته بيبص لابويا كأنه بيقوله في حاجة ي عرص ؟؟ .. ومراتي كانت واقفه الجنب التاني من الترابيزة والفحل اللي كان قاعد ناحيتها سحبها من وسطها و قعدها علي رجله ولاقيته بيبصلي كأنه بيقولى شايف مراتك ي خول قاعدة على رجلي وانت مش قادر تتكلم ..
انا وابويا حاولنا نهدي الجو بس مفيش .. هما طالعين وناويين ينيكوا مراتي تاني بس قدامي .. أبويا قام من علي الترابيزة وراح يتفرج علي التلفزيون وسابهم ينيكه في مراته عادي ..
بس انا مقدرتش اتحرك من مكاني من الخوف مش عارف اعمل ايه خايف اشتبك معاهم يضربوني .. فسيبتهم يعملوا اللي هما عاوزينه في مراتي وبعد ما مراتي قعدت على رجل الفحل لاقيتها بتقولى اجري هات بقيت الأكل الرجالة .. رحت ورجعت بالاكل لاقيتهم قلعوا مراتي الطرحه واطلعوا صدرها بره الفستان اللي كانت لابساه وقلعوها الكيلوت لاقيت مراتي بتقولى خد ألبسه عشان الرجالة عاوزة تشوفك به قولتلها لا .. لاقيت ألم نازل على وشي من مراتي وقالتلي أخلص لاقيت نفسي في دقيقة قالع كل هدومي ولابس كيلوت مراتي .. ولاقيت الاتنين اللي ناكوا مراتي شايلينها وداخلين بيها على اوضة النوم ولاقيت مراتي بتقولى تعالي اتفرج ي خول على مراتك وهى بتتناك قدامك ي عرص امك .. ولما قولت لا لاقيت ألم تاني على وشي منها وانا بقيت ماشي وراهم ودخلت اوضة النوم .. لاقيت أبويا لابس كلوت امى والستيانة بتاعتها وواقف جنب السرير وامي نايمة على زبر المعلم اشرف على ضهره وزبره في طيزها والفحل التالت حاطط زبره في كسها وعمال ينيكوها جاااامد اوووووي .. ببص على مراتي لاقيتها واخدة نفس وضع امي وهما الاتنين بيبوسوا بعض .. والاتنين بيتناكوا في طيازهم واكساسهم وانا وابويا بنتفرج عليهم وازبارنا واقفة اوووي على المنظر لحد ما لاقينا الرجالة بدأوا يجيبوا لبنهم جوا كس مراتي وطيزها وكس امي وطيزها لاقيت انا وابويا بنجيب لبنا من غير ما نيجي جمب زبرنا ولاقيناهم بيضحكوا بشرمطة ويقولولنا ي خولات جبته لبنكم وحريمكم بتتناك .. تعالوا ي خولات نضفوا اكساسنا وطيازنا من لبن الرجالة .. كأننا مستنين الإشارة .. لاقيت أبويا نازل على كس مراته وانا نازل على كس مراتي نلحسه واندمجنا اووووي لاقينا اللي ماسك راسنا جامد اوووي ولاقيت المعلم أشرف بيحط زبره في طيز أبويا والفحلين اللي كانوا مع مراتي واحد منهم بدأ يحط زبره في طيزي .. وابتدوا يدخلوا ازبارهم جوانا لحد ما بقول بينيكونا .. ومراتي تقوله دخله كمان ي حبيبي .. نيك الخول جوزي .. نيك الشرموط كماااااان .. لحد ما جابوا لبنهم في طيازنا وخلونا شراميط ليهم طول العمر ..
قصص جنس المدام والدكتور قصص سكس مثيره وساخنه واحلي سكس , فاكرة لما ذهبنا انا وانتى مرة للدكتور عشان يشوف ويعالج ترهلات بزازك ونكبرهم ودخلنا انا وانتى عند الدكتور واتكلمنا مع الدكتور وسبتك تتكلمي مع
قصص جنس
الدكتور وقولتيله يادكتور انا عايز اكبر بزازي عشان صغير فالدكتور قالك اتفضلى اطلعى على السرير عشان اكشف عليكي وطلعتى على السرير وساعتها كنتى لابسة عباية وتحتيها شورت ضيق اوي ساخن فرفعتى العبايه
تحميل نيك مترجم ، سكس كلاب ، نيك محارم ، قصص سكس ، صور سكس ، سكس حيوانات ، نيك حيوانات .
وعريتى نفسك جسمك اللي فوق ظاهر بالسوتيان فالدكتور قالك اقلعى السوتيان وقعلت السوتيان و بقت بزازك عريانة انا شفت بزازك عريانة زبى هاج عليا اوي ووقف جه الدكتور حط ايديه على بزازك جسمك اتنفض وقعد
قصص جنس
يحرك ايديه حركة دائرية على بزازك حسيتك هجتى وسحتى والدكتور ايديه كلها شعر والدكتور اسمر شويه من غيرماتحسى حطيتى ايدك من تحت الملاية على كسك من بره فالدكتور جاب كريم وحطه على بزازك وفضل يدلك
ويعفص فيه وانتي مستمتعة بالمساج فالدكتور قالك نامى علي بطنك عشان تضغطى علي صدرك دا تمرين عشان الكريم , وبعدين اتعدلتى ونمتى على بطنك وقلتى للدكتور هوا حضرتك يا دكتور فيه كريم شد ترهلات الارداف
aflam sex xnxn, Brazzers, sex, sex xnxn, xbxx, xcxx, xexx, xfxx, xmxx, xnnn, xnnx, xnx, xnxn, xnxnhd, xnxx, xnxx sex, XNXXX, xqxx, xrxx, xsxx, xvideos, xvxx, xwxx, xxn, xxnx, xxx, xxxhd, xxxn, xxxnx, xzxx , ءىءء
قصص جنس
فقلتلك انتى اردافك مش محتاجة شد ترهلات فالدكتور قال ممكن نشوف فالدكتور قالى ماتخليهاش تتحرك خليها ضاغطة على صدرها وتعالى حضرتك ساعدها قربت منك ورفعت الملاية وعريتك وقلعتك الشورت وكنتى لابسه
ساعتها كلوت فتلة ثير وسكسي فطيزك كلها كانت باينة قدام الدكتور اول ما شاف طيزك حط ايده على طيزك وقالك اردافك ممتازة يا مدام يا بخت جوزك وضحك لكن ممكن نحطلها كريم مساج وحطلك كريم مساج على طيزك
قصص جنس
وفضل يدلك ويعفص فى طيزك وانا زبرى خلاص هينفجر من جوا البنطلون وبصيت على الدكتور لقيت زبه منفوخ من تحت البنطلون فالدكتور قلعك الكلوت الفتلة قال معلش عشان نعمل مساج دائرى للطيز كلها وقال طيز ماقالش
ارداف زبى هاج اكتر لقيتك بتطلعى صوت ااه ااه مكتوم والدكتور بيعفص فى طيزك سابك شوية وجالك تانى حط كريم تانى على طيزك كلها ويقرب صباعه ناحيه خرم طيزك كنت مستمتع من المنظر انتى رحتى فتحتى رجليكى
قصص جنس
شوية كان كسك منزل مية كتيرعلي السرير لقيت الدكتور حط ايده على زبه من برة البنطلون وانا رحت قالع البنطلون وطلعت زبى الدكتور شافنى ماقلش حاجى جيت رحت عادلك على ظهرك وقلعتك خالص بقيتى عريانة ملط
خالص قدامنا وقربت منك وطلعت على السرير ودخلت زبرى فى كسك وفضلت انيكك قدام الدكتور وادخل زبى واطلع بسرعة نكتك بسرعة والدكتور قلع بنطلونه وطلع زبره ودخل زبره فى طيزك وفضل ينيكك فى طيزك وانا انيكك
قصص جنس
فى كسك لغايه ما نزلت فى كسك والدكتور نزل فى طيزك وانتى كنتى مولعة نااااار.
سكسي سكس امهات xnxn تحميل سكسي تنزيل سكس نيك aflam sex xnxn افلام نيك xwxx xmxx افلام سكس محارم xnnx xbxx xcxx سسكس نيك محارم xzxx xxn سكس محارم xexx xxxn افلام بورنو xvideos xvxx xnxxx نيك سكس xsxx xxx xnnn sex xnxn xrxx xxxnx ءىءء سكسى سكس سكس افلام سكس تحميل سكس سكس xxnx سكس نيك تنزيل افلام سكس سكساوي xfxx تحميل افلام سكس xnxx sex افلام جنس xnxx سكسس افلام سكسي sex
كانت فتاة جميلة جدا في العشرين من عمرها يتمناها أي رجل إلى درجة ان أبوها فوزي ضعف امام جسمها، كانت فتاة رقيقة وجميلة جدا ومدللة منذ صغرها وكانت ترتدي امام ابوها ملابس ضيقة تبدي بروز طيزها واثار انتفاخ بزازها ومع مرور الوقت صارت امرأة كاملة و رغم ذلك ظلت في كل مرة تحتضن ابوها وتعانقه كالطفلة واحيانا تقبله من مناطق قريبة من فمه وتلصق صدرها بصدره، اما الاب فوزي فكان رجلا يقارب سنه الخمسين وزوجته ام هيام توفيت قبل عشرة سنين ومن شدة حبه لها لم يعد الزواج وكانت هيام اصغر ابناءه وله ايضا بنتين متزوجتين وابن اخر يعمل في المطار جمركي وكانت هيام فتاة ترفع الشهوة وتهيج الزب بذلك الجسم الجميل خصوصا حين تلبس البيجامة في الليل دون كيلوت وستيان وكانت لها بزاز مثل تفاحتين ولهما حلمتين شديدتا البروز ومع مرور الوقت صار الأب يسخن على جسم بنته حين تلتصق به وهي تفعل ذلك ببراءة ولكنه كان يفكر في كل مرة في مفاتن جسمها وفخادها الناعمة ثم يتراجع عن الامر. في احد الايام كان فوزي يشاهد فيلم جنسي في غرفته وزبه منتصب بقوة وهو يلعب به ونسي ان يغلق الباب بالقفل وفجاة دخلت عليه هيام دون استئذان فرأت زب ابوها الذي كان ضخما وكبيرا جدا وتفاجأت من الامر وكانت اول مرة ترى فيها زب ابوها وبسرعة اغلقت الباب وهربت وشعر فوزي بخجل شديد وما كان منه الا ان لحق بها كي يعتذر ويشرح لها الأمر وقد كانت مفاجأته حين وصل إلى هيام وجدها تضحك حين رأته وكأنها اعجبت بزب ابوها وظلت تسأله عن سبب اخراجه زبه ورؤيته فيلم جنسي واسئلة محرجة اخرى وهنا صارحها الاب واخبرها انه ممحون وانه لم ينك كس منذ وفاة والدتها وان الامور صعبة عليه وبكل جرأة فتحت هيام ازرار القميص كاشفة صدرها الصغير امامه وقالت بابا انا امامك، لم يصدق الاب ان ابنته تعرض جسمها عليه وزاد انتصاب زبه إلى درجة مخيفة جدا وفي داخله بركانه على وشك الانفجار وراح يضمها بقوة وحملها مثل دمية صغيرة بين يديه وبدا يقبلها وهو ممحون جدا جدا عليها وكان جسمها دافئا ورائعا جدا. وظل يقبلها ويلحس شفتيها ويمص لسانها والشهوة تنخر كامل جسمه
سكس كبار - تنزيل افلام جنس - افلام نيك اجانب - نيك شديد - قصص سكس محارم - قصص سكس - صور سكس - صور كساس - صور طيز - صور بزاز - تحميل صور سكس - قصص نيك - قصص سكس مصوره - صور سكس متحركة .
و****يب يتزايد على جسم هيام الذي افقد الاب فوزي صوابه ولم يطل الامر به حتى عراها كاملة ورأى جسمها الذي كان رشيقا وكأنها غزالة وظل يرضع حلمتيها ويمص بزازها التي كانت مثل التفاح وثم نزل يلحس كسها وبكل شهوة ومحنة وكانت دائما تحلق كسها وتبقيه صافيا وكأنها لم ترى الشعر عليه من قبل ثم ادخل لسانه في بظرها وهنا صارت هيام هي من تتمحن اكثر وتطلب من ابوها ان يشرع في ادخال زبه ولم تكن قد رأت زبها جيدا في المرة الاولى لانها بمجرد ان رأته حتى هربت. وبدأ الاب فوزي يخرج زبه من تحت البيجامة التي تبللت بقطرات المني التي كانت تخرج من زب فوزي من كثرة الشهوة ثم خرج اخيرا زبه الذي كان مثل لوحة القفز التي توضع على اعلى المسابح حين انزل البيجامة نزل الزب معها وبمجرد ان تحرر حتى بقي يتأرجح صعودا ونزولا قبل ان يستقر مرفوعا إلى السرة وقد رأته هيام هذه المرة جيدا وتأكدت من ان ابوها له زب كبير جدا ونزلت تمصه بسرعة وهي ممحونة ومتشوقة إلى تذوق الزب لاول مرة في حياتها. ومن شدة ضخامة زب فوزي لم تستطع هيام الا ادخال الرأس في فمها وذلك بصعوبة شديدة بحيث كان رأس زب فوزي كبير جدا وغليظ واما يدها فحين حاولت ان تمسك الزب فلم تستطع لفها عليه وكان اغلظ حتى من ساعدها وذراعها وشعر فوزي بمتعة فارقته لزمن طويل لم يتذوق طعم النيك ولكن هيام جعلته يستعيد شبابه وحيويته الجنسية المفقودة، بعد ان رضعت رأس زبه ورفعت شهوته اكثر رفعت رجليها حتى ظهر زنبورها وبدت شفرتي كسها وكأنهما سندويتش يحتاج إلى حبة نقانق كبيرة كي يصبح ألذ وكان زب فوزي أكبر من النقانق بكثير وقبل ان يدخله بلل الرأس باللعاب ثم أدخل اصبعه في كسها فوجده غارق في ماء الشهوة ودخول الزب
سكس اول مرة - سكس خادمات - سكس انجليزي - سكس كس - صور سكس متحركة - صور كساس - صور نيك محارم - صور سكس متحرك - صور كس - صور سكس محارم - صور سكسي - صور سكس - صور بزاز - صور نيك .
سيكون سريع جدا وبدأ يولجه في كسها وكان رأس زبه يخترق الكس ويباعد بين الشفرتين بكل قوة حتى غاب تماما وهنا بدأ فوزي يدفع اكثر حين احس ان غشاء البكارة يمنع زبه من المرار ومن شدة شهوته لم يعرف كيف دفع زبه بقوة كبيرة حتى سمع صوت تمزق غشاء البكارة وهنا غطس زبه كاملا في كسها حتى وصلت خصيتيه إلى الشفرتين واحس بحرارة كبيرة وضيق لذيذ داخل الكس الذي كان زبه يسده من كل الجهات وحين يحركه يحس ان كس هيام يضغط على زبه حتى يعطيه متعة جنسية وحلاوة لم يكن يجدها الا مع امها في ايام زواجه الاولى. وظل فوزي ينيك ابنته بكل قوة وفي كل مرة يدخل زبه يهمس في اذنها ويؤكد لها ان النيك معها له مذاق اخر وهي سعيدة بزب ابوها وتأكد له انها ستصبح عشيقته و تمارس معه الجنس كلما رأت زبه مرفوع إلى الاعلى ومنتصب وازدادت ضربات زبه على الكس بكل قوة والشهوة تقترب من الانفجار حتى سحب زبه الضخم ووضعه على بطنها وكان الزب قد صار احمرا من الرأس إلى الأسفل من جراء تمزق الغشاء والدم الذي توزع على الزب اثناء النيك وخرج حينها المني من الزي وكان يظهر وكأنه مايونيز من شدة تخثره وهنا ارخى فوزي جسمه كاملا بعد ان ناك ابنته ومتع زبه بكسها
سكس مصري بدون تحميل - ءىءء - ابن ينيك امه - افلام سكسي - تحميل سكس - سكس اخ واختة - سكس اخوات - سكس امهات - سكس حصان - سكس محارم - سكسي - نيك اخوات - نيك امهات - نيك محارم - نيك حيوانات .
وقلقت عندما شقشق الصباح ..ووجدت زوبري منتصبا ..قلت إنت ما بتكلش مفيش فايدة مش حقدر عليك عاوز تخش الكس ماشي حخليك تخشه..وعدلت عمتي في حضني وأخذت أقبلها في فمها وألعب في حلماتها وأدعك في شفرات كسها حتى تجاوبت معي تماما ثم طلبت منها أن تنام على بطنها ووضعت وسادة تحت سوتها حتى إرتفعت طيزها ثم طلعت فوقها ودفست زوبري في كسها وأخذت أتحرك بزوبري دخولا وخروجا في كسها وهي توحوح وتإن من اللذة ثم رفعت وسكها لأعلي وجعلتها ترتكز على ركبتيها دون أن أنزع زبي من كسها بالوضع الفرنساوي ..وأخذت أنيك فيها لفترة..وعندما يحين قذفي أتوقف قليلا بزوبري داخل كسها حتى أهدأ ثم أواصل النيك ثم سحبتها من وسطها ثم نمت على ظهري و زبري ما زال في كسها وأصبح ظهرها أمام وجهي ثم طلبت منها أن تتحرك على زوبري لفوق وتحت ويمين وشمال وللأمام والخلف وهي في شدة الشبق من تغيير وضعيات النيك ثم طلبت منها أن تلف لتعطيني وجهها دون أن تخرج زبي من كسها ولفت ثم رفعت ظهري وجلست وزبي ما زال في كسها ثم نيمتها على ظهرها وأخذت بساقيها على كتفي ..ووجدتها تقول إيه العظمة دي دا إنت جبار وزبك حديد كفاية بقى قلت حاضر أنزلهم ونرتاح قالت أح..أف..أح..آه..أح .. زبك بيلعب جوة خالص ..أح..أح..آه..آه وحسيت بقبضة شديدة على زوبري ونبضات شديدة في كسها ووجدتني أنا وهي يرتعش جسدانا بشدة ثم يفيض لبني وعسلها معا وترتفع آهاتنا معا..
بورنو امهات - سكس محارم امريكي - سكس نيك قوي - بورنو اخوات - تنزيل فيديو سكس - تحميل فيديو نيك - سكس امهات عائلي - شاهد سكس اجنبي - سكس اخوات نار - نيج ساخن - تحميل سكس امريكي - فلم سكس محارم .
وعند العاشرة صباحا حضر الحارس ومعه مدبرة المنزل وهي فتاة أجنبية بيضاء البشرة ذهبية الشعر زرقاء العينين مكتنزة الصدر والمؤخرة بطريقة ملحوظة مرتدية بنطلون جينز إسترتيش يظهر كبر حجم مؤخرتها ويرسم كسها بوضوح من الأمام، وبلوزة مفتوحة الصدر يظهر منها بوضوح الشق الذي بين النهدين ذات أنوثة متفجرة و تقترب من السابعة والعشرين من عمرها وحاصلة على شهادة كمتخصصة في إدارة شئون المنازل من أحد المعاهد الأجنبية و تتحدث لغتنا بطلاقة ودخلت الشاليه وعرفناها علينا وعرفتنا بأن إسمها ليلان وسألت عن حجرتها التي ستقيم بها وأخذتها عمتي لحجرتها وعجبتها الغرفة وطلبت من المكتب المسئول عنها تركيب شبكة لاسلكية بالشاليه ليسهل تلبية طلباتنا منها خلال إتصالنا بها في أي وقت وطبيعة عملها تحتم عليها ألا تخالطنا إلا عند الحاجة إليها وستكون متواجدة إما بمطبخ الشاليه أو بحجرتها وستكون مسئولة عن ترتيب غرفنا وتنظيفها وتدبير إحتياجات المنزل من بقالة ولحوم وخلافه من لخارج الشاليه وطلبت في حجرتها جهاز تلفاز وقالت عمتي إن في الغرفة تلفاز بالفعل وستجديه داخل دولابه هو والريسفر ..وعرضت عليها أن ترافقنا ببلدتنا بعد إنتهاء الأجازة الصيفية وقالت لا مانع شريطة التعاقد مع مكتب تشغيلها.. وطلبت عمتي منها أن ترتدي داخل الشاليه اليوني فيرم الخاص بها وترتدي خارج الشاليه ملابس للخروج ..ووجدت عمتي تنظر لي وتقول البنت لوَحتك دا إنت ما شِلتش عينيك من عليها وعينيك رسمتها من أعلاها لأسفلها ونظرتك لها كان كلها إشتهاء..قلت عمتي إنت حتأطّعي من دلوقت دي حتة مُزّة يا عمتي ..
قالت إخص عليك يا هاني بعتني في أول محطة ..قلت الراجل فينا يا عمتو ليه مثنى وثلاث ورباع ويقدر يعدل بينهم ..بس طبعا من فات أديمه تاه!!فضحكت وقال أنا مش أدك!!إنت حر وحعطيك الحرية المطلقة ..دا إنت شهواني أوي وفظيع وعندك إستعداد تنيك نيك متواصل أنا مش أدك ...
عند الثانية عشر ظهرا ذهبنا للشاطيء وإرتديت مايوهي السليب ووجدت عمتي لم ترتدي مايوهها بل جاءت فقط لتستمتع بالجلوس على الشاطيء وتركت ليلان بالشاليه وأخبرتها فور إنتهائها من عملها أن تأتي إلينا على الشاطيء الذي على بعد عشرة أمتار من الشاطيء ..وسيكون غداءنا اليوم دليفري من أحد المطاعم الفاخرة ..جلسنا تحت مظلتنا على الشاطيء .. ووجدت أحد الفتيات اللائي تعرفن عليهن البارحة تقبل علينا أنا وعمتي مرتدية بكيني فاضح جدا فاضحا كسها الخارج منه بعض شعيراته وفتلته داخلة بين فلقتي طيزها وصدرها يحاول الخروج بحلاماته.. وقالت عمتي جالك رزقك ..سلمت علينا الفتاة وعلى عمتي ..وقالت هاللو هاني.. هاللو طنط ياسمينا..قلت هاللو فاتن..قالت حتنزل البحر؟ قلت أكيد قالت وأنا معاك دا أنا مستنياك من بدري إتأخرتو ليه؟قلت لها ظروف ..قالت خير؟ قلت خير..وقمت ومسكت بيدي ودخلنا البحر وأخذت تمرح معي وترشني بالماء وأنا أرشها بالماء ثم دخلنا وبعدنا عن أعين الناس تماما وقالت بتعرف تعوم قلت للأسف لأ..قالت أنا بعرف.. قلت عظيم..وإقتربت مني وإلتصقت بي وإلتصقت بها ..وخبط زوبري المنتصب فخذيها.. فقالت يا شقي ..قلت أنا ولا هو ؟ وبدأت تضحك بدلع ومياصة جداً..قلت لها إنت جميلة قوي يا فاتن قالت ميرسي يا هاني..قلت وشفايفك فراولتين قالت عاوز تقطفهم؟ قلت عاوز أأكلهم أكل!!ثم إقتربت منها وقبلتها في فمها فإستجابت مع القبلة ودخلت في بوسة فرنساوي وتجاوبت معي وأدخلت لسانها داخل فمي وإلتصقت بي حتى أن زوبري دخل تحت كسها مباشرة قالت إيه ده؟من فضلك يا هاني إبعده دا جامد قوي ..قلت دا جميل وحلو هو كدة حيزعل منك..قالت لآ..ما قدرش على زعله!!قلت هاتي إيدك وشوفي هو حبّوب أد إيه..وأخرجت زوبري من تحت المايوه وأخذت بيدها ووضعت يدها علي ومسكته ولم تستطع أن تقفل يدها عليه ثم مررت يدها من أول عند الراس حتى البيضان ثم قالت إيه ده يا هاني كل ده شايله إزاي؟دا طخين أوي وكمان طويل خالص يا مامي!!قلت يا حبيبتي دا للكبار فقط مش للنونو!!وراحت ماسكاه جامد قعدت تدعك فيه ..ثم أحررت ثدييها وأخذت ألعب في حلماتهما ثم أخذت أرضعهم وأعض فيهما حتى صوتت وقالت بالراحة يا متوحش!!ثم تركت زوبري ونزلت بيدي العب في كسها وبظرها بعد أن أزحت الفتلة..
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــ
هوت سكس - تنزيل سكس امهات - سككس ءىءء - مشاهدة سكسي محارم - فيديوهات نيك - بورنو روسي محارم - نيك هندي - تحميل نيك سحاق - سكس زوجة ابوة - جنس محارم .
وصرخت بصوت مكتوم وقالت هاني بالراحة إنت حتموتني ..قلت لها جنس ولا تف تفريش قالت جنس كامل يا حبيبي..قلت حدخله إزاي؟ قالت حمسك في رقبتك وألف رجلي حول وسطك ودخله من تحت في كسي ورفعتها بيداي ومسكت في رقبتي ولفت ساقيها حول وسطي ثم مسكت رأس زبي وأدخلتها بكل سهولة في كسها فقالت أح ..أح قلت شفتي زوبري دخل كله جوة كسك قالت هاني ماتكشفنيش وأنزلت يداي من تحت طيزها وأخذت أرفعها وأنزلها على زوبري وهي مستمتعة على الآخر ثم قلت ولبني قالت عادي جوة كسي ..وتأخرت في القذف وأخذت أنيك فيها فقالت هاني أنا تعبت نزلهم بقى!!هريت كسي حرام عليك دا كبير قوي على كسي الصغنون دا راسه بتخبط في عنق رحمي كفاية بقى يا هاني من فضللك مش قادرة قلت إنت متجوزة قالت أكيد لأ..قلت عشان كدة مش مستحملة الزوبر الجامد الكبير الضخم..وأخذت تبكي مش قادرة ..مش قادرة نزلهم بقى!!وتضخم زوبري في كسها وإنتفشت طنبوشة زبي في كسها قالت إيه ده يا هاني زوبرك كبر وراسه كمان إنت كدة حتجيلك رعشتك..وقذفت لبني في كسها قالت أح..أح..أح..سخنين قوي يا هاني..وإنتـظرت قليلا ولم أخرج زوبري من كسها فقالت يا لهوي زوبرك ما نامش يا هاني لسة منتصب جوة كسي..دا إنت جبار وإقتربت مني ورفعت أحد ساقيها عند كتفي وإلتصقت بي ثم مسكت زوبري وأدخلته في كسها قلت مالك كنت بتبكي من شوية من زوبري إيه اللي حصل؟قالت زوبرك خلو أوي وطمعانة في نيكة ثانية وأخذت تحرك نفسها وتحرك كسها جيئة وذهابا وإستحملت حتى جاءت رعشتها فأخذت تبكي وتقول إروي كسي بلبنك وفاض زبي بلبنه في كسها مرة أخري وإنتظرت هي قليلا ثم أنزلت ساقها ورجعت لزوبري ووجدته منتصبا قالت دا إنت سوبرمان يا هاني دا أنا حاعد على النيكة شبعانة أسبوع كسي إتهرى منك أنا حخرج وأروَّح وأعمل كمادات لكسي حاول تهرب من الشاطيء ده ..لأني أكيد حقول للبنات اللي عملته في وهريتلي كسي من زبك الطويل الكبير الضخم وحتلاقيهم مرصوصين طوابير أحسن لك إهرب يا زبِّير..
ورجعت على عمتي قالت مالك المزة حلبتك؟قلت نيكتها مرتين يا عمتي قالت يا مفتري..دا إنت بقالك أكثر من ساعة في الميَّه..قلت من لحظة ما نزلت يا عمتي معاها قالت حرام عليك يا هاني النسوان حتخلص عليك!!!..ثم جاءت ليلان متأخرة ونحن نهم على الرحيل .. فقالت لها عمتي بكرة نخرج للشاطيء من بدري وإعملي حسابك تنزلي البحر ..قالت أوكي .. شكرا مدام .. رجعنا للشاليه ثم إتصلنا على المطعم والذي أرسل لنا غداءنا ..وتناولنا غداءنا ..ودخلت غرفتي ونمت نوما عميقا حتى المساء وجاءت عمتي وأيقظتني ..وخرجنا ثلاثتنا وسهرنا لوقت متأخر من الليل ثم عدنا..ودخلت ليلان لغرفتها لتنام ..ثم شدتني عمتي لغرفتها لأنام معها وقفلت الغرفة من الداخل حتى لا تشعر ليلان بعلاقتنا ..ونزعت وعمتي ملابسنا ونمنا عراة وأخذتها في حضني وبدأت في تقبيل فمها ، ورشفت من رحيقها ومصصت لسانها لأهبط إلى عالمي المفضل وهو نهديها ..ومصصت حلماتها حتى بدأت تئن وتتأوّه .. وبدأت أحسس على أفخاذها وأدخلت يدى إلى كسها أدعكه لها ثم أدخلت أصبعى داخل كسها وأخذت ألعب لها في بظرها وهى تدعك زوبرى بيدها.. وأخذت الحس كسها وزنبوره وأعض زنبورها وهى تصرخ وتتأوه ثم إرتعشت بشدة وإندفع عسلها يسرسب من كسها فلحسته بشهوة وهي تتأوه وتتوحوح وتتغنج من الشهوة.. ونامت على ظهرها طالبة مني أن أدخل زوبري..
CATEGORY
- افلام سكس(59)
- قصص سكس(333)
- sex xnxx(157)
- UNARRANGEMENT(157)