スポンサードリンク


この広告は一定期間更新がない場合に表示されます。
コンテンツの更新が行われると非表示に戻ります。
また、プレミアムユーザーになると常に非表示になります。

فى البداية القصة دى واقعية مش من وحي الخيال
الجزء الاول
انا اسمي عبده عمري 35 سنه لسه ما اتجوزتش من قريه ريفية اعيش مع أسرتي المكونة من أب فلاح 60 سنه وام 55 سنة واخت مطلقة 40 سنه البداية لما كنت فى الدبلوم كان البيت مكون من اوضتين وصالة وحمام ومطبخ اوضه لامى وابويا واوضة لأختى قبل ماتتجوز كانت فى الدبلوم
وانا بنام على كنبه فى الصالة كان عندى وقتها 16 سنه المهم فى يوم من الأيام صعبت على علشان هى حنينه جداا وقالتى الكنبه متعبه عليك تعالى نام جنبنا على السرير المهم وافقت ونمت جنبهم أمي على طرف السرير وابويا فى النص وانا جنب الحيط وكنا فى فصل الشتاء فى عز النوم صحيت من النوم على هز السرير كان يوم خميس وبدأت اترجم اللى بيحصل ابويا بينيك امي بس الوضع اللى هو نايم على جنبه الشمال وهى على جنبها اليمين وابتديت اطلع زوبرى واضرب عشرة واكتر حاجه كانت مكيفاني صوت زوبره وهو داخل وطالع من كسها طبعاً انا لما بنام لازم اغطي وش بالبطانيه كان كل همي ابويا يقوم يدخل الحمام وانا أكمل مكانه بس طبعاً مستحيل
امي مش بتطلع صوت وهي بتتناك خالص بس اكيد متكيفه منه خلصوا نياكة بعد ربع ساعة وناموا وانا بقا مش جايلى نوم لغاية النهار ما طلع
خايف انام ينيكوا بعض تانى من غير مااسمع النيك


نيك ءىءء - قصص سكس - سكس مصري اونلاين - قصص سكس - صور سكس - قصص محارم - تحميل نيك - قصص سكس محارم.
وبالفعل ابويا ناكها كمان مرة قرب الفجر بس المرادي طول شويه حسيت ب ابويا وهو بيشلحها الجلابية وهى نايمه بجلابية على اللحم جلابية قديمه عملاها مخصوص للنيك وابويا نفس الكلام جلابيه مخصوص للنيك خلص نياكه فيها بعد نص ساعة تقريباً اول ما دخل زوبره فيها قالت اح طبعاً لان كسها سخن وزوبره متلج ومقالتش حاجه تانى طبعاً السرير بيهتز جامد وزبرو كبير وتخين شوفته مرة وهو بيستحمي
المرة التالته كانت الساعه 6 صباحا ناكها برضو بنفس الوضع سامع صوت زوبره وهو داخل وطالع فى كسها المربرب لغاية ما نزل لبنه جواها المهم بعد خلصوا حاولت اوارب البطانية بتاعتى علشان اشوف اى منظر لقيت امي قايمه من السرير بس شكلها باين عليه الفرهده من النياكه ووراكها باينه وبيضاء زى الشمع
امى اسمها روحيه 35 سنه الكلام ده كان سنة 2000 وانا 16 سنه وابويا 45 سنه امي بزازها كبيرة بس مش مشدودة مدلدله وطيازها كبيرة بتترجرح يمين وشمال وهي ماشية كسها ابيض مربرب ومنفوخ بس معرفش لونه من جوه
ابويا اهم حاجه عنده الاكل والنياكه وبعد ماياخد اللى هو عايزة يشتمها ويضربهابعد ماكيفته الوسخ
المهم شوفت امى قايمه بعد ما اتناكت علشان تدخل الحمام تستحمى وبتشم ايديها قولت اكيد كانت بتعدل زوبرو او مسكت كسها فا بتشم ريحة ايديها الحركه دى هيجتني


نيك بزاز كبيرة - تحميل مقاطع نيكقصص سكس محارم - نيج عنيف - قصص سكس - صور سكس - صور كس - صور نيك - قصص سكس - قصص محارم- ءىءء.
قامت سخنت حلة مايه على البابور وانا قومت علشان افطر واروح المدرسة وعيني عليها وعلى جسمها لقيتها بتوطي علشان تاخد حلة الماية وطيازها كبيرة ودخلت كلها فى طيزها بلعتها
ابويا كان بخيل جدااا مش مركب باب للحمام يعنى اللى فى الصالة يشوف اللى جوه الحمام
شوفت امي قلعت الجلابية وبقت ملط جسمها ملبن وكسها ابيض ونضيف ومربرب عايز ادخل حط زوبري فيه بس اخاف تصوت وتنادى على ابويا يقتلنى شوفتها بتغسل جسمها كله وبتمشى الليفه عند كسها وبتدعك وبعدين بقا وشها جوه وظهرها ناحية الباب وقامت مفنسه شوفت احلى طيز واحلى كس كسها كان باين من ورا لما هى فنست بعد كده لبست هدومها وطلعت سخنت حلة ماية لابويا ووضبت الفطار لينا علشان أنا وأختى رايحين المدرسه وعمال افكر فى اللى حصل وانا فى المدرسة ومستني المرة الجاية بفارغ الصبر


سكس امهات موظفات - قصص سكس - نيك كس ابيض - قصص سكس - صور نيك - صور سكس - قصص سكس - قصص سكس محارم - قصص محارم - تحميل سكس - xnxx.
قولت اكيد ابويا هينيكها تانى فى نص الاسبوع لكن للأسف كانوا مظبطين على يوم الخميس
عملت خرم فى البطانيه علشان أشوف لكن للأسف النور ضلمه ومفييش أوضاع ولا بيركب فوقها ولا بياخدها فنيسى هو وضع الجنب بس وبرضوا 3 مرات الخلاصه يعنى روتين مفيش جديد اهم حاجه ينزل جواها وخلاص بس بصراحه نتايه
خلصوا نياكه وكان اخر زوبر بتاع الصبح وابويا شاف الخرم اللى أنا عامله فى البطانية اه و ****


نيك محجبات عربي - سكس بنات صغيره - قصص سكس نار - فيلم سكس ساخن - نيك كس مراهقة - قصص سكس - صور سكس - صور نيك .

Monday, April 17, 2023 08:46:25 AM قصص سكس PERMALINK COM(0)

الجزء الاول


انا سميحة عمري 25 سنة طويله وجميلة جسدي جميل ومثير جدا


بشرتي خمرية مع خدود بلون الورد


آنهيت دراستي الجامعية


وآنا آبحث عن عمل منذ وقت طويل . بدون جدوى حتا تقدم لي فراس مدير الشركة


الغاز والكهرباء كنت سعيدة جدا


هو من عائلة غنية ولهم سمعة طيبة في المنطقة تمت الخطبة وكنت متلهفة على الدخول عنده بصراحة آنا فتاة عندي إثارة كبيرة وكنت آحاول كبتها بكل الطرق حتا لا آرتكب خطيئة


آنا وحيدة آعيش مع آمي ووالادي متوفي منذ عدة سنوات


فراس كان حلم بالنسبه لي هو كان صديق ابن عمي رأني في حفل زواجه وطلب يدي


المهم جهزت للعرس وفراس كان لا يزورنا كثيرا بسبب عدم وجود رجل في البيت


فراس له آربع آخوات بنات وآخ ذكر وحيد وهو كمال 28 عام مريض عقليا كما سمعت لم آعرف مدا مرضه


فراس لا يحب التحدث عنه


والدهم كذالك متوفي ووالدته سيده قوية جدا جدا ومخيفة بصراحة


كنت آقول لآمي آنني آخاف منها هي مثل الساحرة الشريرة


لكن آمي تقول لا تكوني غبية هى إمرأة طيبة المهم تم الزواج وكان الحفل رائع والدخلة كانت مميزة


فراس عاملني مثل ملكة وكنت سعيدة جدا جدا


في صباح اليوم الثاني للعرس خرج فراس للشارع حتا يحضر الإفطار


من المطعم القريب مع آنني كنت ساجهزه في البيت لكنه رفض


وهو يقطع الشارع صدمته سيارة ومات على الفور 


كانت الصدمة كبيرة لي وللجميع


لم آخبركم آننا نعيش في نفس البيت مع آهله البيت عبارة عن عدة شقق فوق بعضهم البعض


المهم كانت جنازته مهيبة وكبيرة


وعم الحزن المكان لعدة آيام


نسوانجي - نيك كس - ولد ينيك مرات اخوة - محارم اخ ينيك اختة - تحميل نيج محارم - تنزيل نيك خلفي - قصص سكس - صور سكس - صور نيك .


بعد مرور آسبوع جأت آمي وطلبت مني العودة معها للبيت لكن حماتي رفضت وظلت تبكي وتتوسل من آمي آن تتركني عندهم


حتا تمر العدة على الآقل وبعد توسلاتها وافقت آمي خصوصا آنه لا يوجد رجال كلهم بنات


غير سلفي المريض الذي لم آره بعد منذ دخولي للبيت هو لديه شقة خاصة به في الدور العلولي وآمه وآخواته يهتمون به


بعد ذهاب آمي وصل عمهم الذي جاء قبل هاذه المره عدة مرات


والذي لفت إنتباهي آنه كل ماجاء كانت حماتي تغضب جدا منه


في البداية لم آفهم الآمر لكن اليوم فهمت


صورية هي الحماية ماالذي تعنيه آنك تود حصتك


هو هاذا حقي كلهم بنات والذكر الوحيد مات


صورية لكن كمال مايزال حي


العم كمال مريض وآنا رفعت دعوة حجر عليه وعلى ممتلكاته


صورية عليك العنة طماع وسارق


لم ترحم آخيك فهل آتوقع منك آن ترحم بناته وولده المريض


حدق سيجار كبير وبعدما غادر


انهارت حماتي وكانت تدعي عليه


وهى تقسم برحمة فراس لن تدعه يأخذ فلس واحد من الثروة


في اليوم الثاني وجدتها تقول لي تعالي آعرفك على كمال استغربت بصراحة لماذا الآن لكنني لم آعلق على الآمر. ذهبت معها لكن الآكثر غرابة


آنها طلبت مني آن آرتدي لباس جميل وآن اتعطر قلت لها آنا في العدة وهاذا لا يجوز لكنها قالت آن كمال حساس جدا لكل رائحة غير محببة وهى تخاف عليه من الإنتكاس لم. آفهم لكنني فعلت كما طلبت


لم آوريد آن آكسر بخاطرها آكثر مما هوى مكسور صعدت معها لشقة فتحت الباب ودخلنا الشقة كانت مثل الحلم. لها نظام مختلف


كانت رائعة فيها شموع وورد كانت رومنسية جدا


لا تبدو شقة واحد مريض عقليا


المهم جلست على الآريكة وهى دخلت لبعض الوقت ثما عادة ومعها شاب في منتهى الوسامة


صحيح فراس كان وسيم لكن هاذا


كان غيره تمام. شاب طويل عيونه خضراء شعره آشقر فاتح طويل وفيه تجعدات خفيفة. جسده قوي بشرته بيضاء


كان بكل المقاييس فارس آحلام كل آنثى


اقترب مني ومد يده ليسلم عليا


قائلا كيف حالك نظرت نحو والدته


التي آشارت لي كي آصافحه مدة له يدي شعرت باقشعريرة. في جسدي جلس قربي وجلست والدته كذالك


وكان صامت لا يتحدث لكنه يبدو طبيعي جدا جدا


ساد الصمت لعدة لحظات حتا قالت حماتي كمال مارئيك في سميحة رد جميلة جدا وجذابة


آنا شعرت بالحرج


ولكنني كنت سعيدة من الداخل لرده كنت مستغربة منه كان يبدو أنه بكامل قواه العقلية


وليس مختل آومريض


المهم الجلسة كانت سريعة نوع ما ونزلت مع حماتي الدور الآرضي


وعندها بدائت تحاول التمهيد لي


قالت لو فقط تحملي لو تنجبي لنا ولد ذكر عندها نمنع سلفي الطماع من سرقتنتا قلت لها ياريت لكن الدورة جائت منذ يومين يعني ليس هناك آمل في آن آكون حامل


 نيك جوردي - ينيك امة - نيك عربده - تحميل سكس منقبات - شاب ينيك اختة - نيك مرات اخوة - قصص سكس - صور سكس - ءىءء .


ردت نعم آعرف لكن ممكن تحملي


قلت بدهشة كيف قالت تنامي مع كمال وتحملي منه


صرخت ماذا وقمت حتا آغادر لكنها


آمسكتني من يدي وقالت دخول الحمام ليس مثل الخروج منه


لو خرجتي قولي على والدتك **** يرحمها وكانت تبدو مثل الشيطان صرخت ماالذي تعنيه


قالت والدتك من بعد خروجها من عندك لم تعد للبيت قلت وآين ذهبت آخرجت الهاتف وفتحته وقالت آنظري


كان هناك فيديو وفيه ظهرت آمي ومعها رجلان يجرانها إلى سيارة متوقفة في آحد الشوارع وآرغموها على الركوب


آغلقت الهاتف وقالت لو نفذتي ماآطلبه تكونين آنقذتي والدتك


وتكسبين مال كثيرا وإلا ???


بكيت وقلت لها كيف تتوقعين مني آن آرتكب هذا الذنب ومع من مع شقيق زوجي المريض


صورية هو شاب تتمناه كل الفتيات لقد رآيتيه هو ليس عاجز


انتي فقط نامي معه مره وسترين كم هو مثير ستتمنين النوم معه كل مره


قلت هل آنتي لديك عقل الذي مات هوى إبنك لم يمضي على موته عدة آيام وآنتي تتحدثين عن علاقة مع آخيه


صورية فراس مات **** يرحمه ونحن آحياء والحي آبقى من الميت


صدمت من كلامها هاذا من المستحيل تكون إنسانة عادية لكنها لم تترك مجال للتفكير


وقالت جهزي نفسك لدخولك عليه وإلا والدتك تموت إختياري ليس عندي خيار اخر


قالت لي عندك اليوم بطوله في المساء يكون الجواب ليس عندنا وقت


نيج محجبات - سكس امهات ساخنة - تنزيل سكس امهات - سكس نيك محارم - نيك بلدي - نيك مرات ابوه - صور سكس - صور نيك - قصص سكس .


وذهبت وتركتني مع حيرتي


كيف يحدث هذا؛؛؛؛؛ معقول هناك بشر تفكر بهاذا الشر؛؛؛؛ لكن بعد تفكير نعم فيه حتا آكثر من ذالك نحن في غابة والقوي ياآكل الضعيف


فكرت وفكرت وفي المساء كانت عندي


صورية ها هل قررتي


سميحة ...نعم قررت


صورية ...وا


سميحة .موافقة لكن ممكن بعد كم يوم عندي دورة وميش مستعدة


صورية ..الدورة تنتهي غدا بعد الغد تكوني جاهزة الوقت ليس في صالحنا


وكما اتفقنا جاء اليوم الموعود وجهزوني مثل عروس وصعدو بي إلى شقته


آدخولني وذهبو كنت خائفه آكثر من ليلة الدخلة؛؛؛


جلست في الغرفة وهو كان في الخارج آمه حدثته قليلا وغادرة هى الآخري


دخل وكان في قمة الآناقة ورائحة عطره كانت تسبقه معقول هذا مريض عقليا


اقترب وجلس قربي لبعض الوقت بدون كلام


وبعدها مد يده ولمس يدي وبعدها لمس بقية جسدي. كان مثل الطفل الذي يحاول إستكشاف العالم


وبدا في تقبيلي وكنت خائفه لكن كانت عندي رغبة كبيرة في ممارسة الجنس معه ربما بسبب الحرمان وربما بسبب وسامته خلع قميصه


وكان جسده مثير للغاية


بداية كانت فقط قبل والمسات


وبعدها وصل إلى بقيت جسدي


كان عنيف جدا وهذا زاد في إثارتي آكثر فاآكثر


وطلبت منه وقلت آرجوك


شاهد سكس ساخن - تحميل سكس مصريات - نيك امة وخالتة - سكس سكس نار - تنزيل نيك امريكيتحميل سكس - صور سكس - صور نيك- قصص سكس.


 
Sunday, April 02, 2023 06:37:17 AM قصص سكس PERMALINK COM(0)

فى البداية القصة دى واقعية مش من وحي الخيال
الجزء الاول
انا اسمي عبده عمري 35 سنه لسه ما اتجوزتش من قريه ريفية اعيش مع أسرتي المكونة من أب فلاح 60 سنه وام 55 سنة واخت مطلقة 40 سنه البداية لما كنت فى الدبلوم كان البيت مكون من اوضتين وصالة وحمام ومطبخ اوضه لامى وابويا واوضة لأختى قبل ماتتجوز كانت فى الدبلوم
وانا بنام على كنبه فى الصالة كان عندى وقتها 16 سنه المهم فى يوم من الأيام صعبت على علشان هى حنينه جداا وقالتى الكنبه متعبه عليك تعالى نام جنبنا على السرير المهم وافقت ونمت جنبهم أمي على طرف السرير وابويا فى النص وانا جنب الحيط وكنا فى فصل الشتاء فى عز النوم صحيت من النوم على هز السرير كان يوم خميس وبدأت اترجم اللى بيحصل ابويا بينيك امي بس الوضع اللى هو نايم على جنبه الشمال وهى على جنبها اليمين وابتديت اطلع زوبرى واضرب عشرة واكتر حاجه كانت مكيفاني صوت زوبره وهو داخل وطالع من كسها طبعاً انا لما بنام لازم اغطي وش بالبطانيه كان كل همي ابويا يقوم يدخل الحمام وانا أكمل مكانه بس طبعاً مستحيل


افلام نيك xnxx - نيج شراميط  - تحميل سكس hd - سكس - سكس نيك - نيك - قصص سكس - صور سكس - صور نيك.
امي مش بتطلع صوت وهي بتتناك خالص بس اكيد متكيفه منه خلصوا نياكة بعد ربع ساعة وناموا وانا بقا مش جايلى نوم لغاية النهار ما طلع
خايف انام ينيكوا بعض تانى من غير مااسمع النيك
وبالفعل ابويا ناكها كمان مرة قرب الفجر بس المرادي طول شويه حسيت ب ابويا وهو بيشلحها الجلابية وهى نايمه بجلابية على اللحم جلابية قديمه عملاها مخصوص للنيك وابويا نفس الكلام جلابيه مخصوص للنيك خلص نياكه فيها بعد نص ساعة تقريباً اول ما دخل زوبره فيها قالت اح طبعاً لان كسها سخن وزوبره متلج ومقالتش حاجه تانى طبعاً السرير بيهتز جامد وزبرو كبير وتخين شوفته مرة وهو بيستحمي
المرة التالته كانت الساعه 6 صباحا ناكها برضو بنفس الوضع سامع صوت زوبره وهو داخل وطالع فى كسها المربرب لغاية ما نزل لبنه جواها المهم بعد خلصوا حاولت اوارب البطانية بتاعتى علشان اشوف اى منظر لقيت امي قايمه من السرير بس شكلها باين عليه الفرهده من النياكه ووراكها باينه وبيضاء زى الشمع
امى اسمها روحيه 35 سنه الكلام ده كان سنة 2000 وانا 16 سنه وابويا 45 سنه امي بزازها كبيرة بس مش مشدودة مدلدله وطيازها كبيرة بتترجرح يمين وشمال وهي ماشية كسها ابيض مربرب ومنفوخ بس معرفش لونه من جوه
ابويا اهم حاجه عنده الاكل والنياكه وبعد ماياخد اللى هو عايزة يشتمها ويضربهابعد ماكيفته الوسخ
المهم شوفت امى قايمه بعد ما اتناكت علشان تدخل الحمام تستحمى وبتشم ايديها قولت اكيد كانت بتعدل زوبرو او مسكت كسها فا بتشم ريحة ايديها الحركه دى هيجتني


تحميل نيك اجنبي - سكس امهات شراميط - تنزيل نيك بنات - قصص سكس - قصص نيك - صور سكس - سكس .
قامت سخنت حلة مايه على البابور وانا قومت علشان افطر واروح المدرسة وعيني عليها وعلى جسمها لقيتها بتوطي علشان تاخد حلة الماية وطيازها كبيرة ودخلت كلها فى طيزها بلعتها
ابويا كان بخيل جدااا مش مركب باب للحمام يعنى اللى فى الصالة يشوف اللى جوه الحمام
شوفت امي قلعت الجلابية وبقت ملط جسمها ملبن وكسها ابيض ونضيف ومربرب عايز ادخل حط زوبري فيه بس اخاف تصوت وتنادى على ابويا يقتلنى شوفتها بتغسل جسمها كله وبتمشى الليفه عند كسها وبتدعك وبعدين بقا وشها جوه وظهرها ناحية الباب وقامت مفنسه شوفت احلى طيز واحلى كس كسها كان باين من ورا لما هى فنست بعد كده لبست هدومها وطلعت سخنت حلة ماية لابويا ووضبت الفطار لينا علشان أنا وأختى رايحين المدرسه وعمال افكر فى اللى حصل وانا فى المدرسة ومستني المرة الجاية بفارغ الصبر
قولت اكيد ابويا هينيكها تانى فى نص الاسبوع لكن للأسف كانوا مظبطين على يوم الخميس
عملت خرم فى البطانيه علشان أشوف لكن للأسف النور ضلمه ومفييش أوضاع ولا بيركب فوقها ولا بياخدها فنيسى هو وضع الجنب بس وبرضوا 3 مرات الخلاصه يعنى روتين مفيش جديد اهم حاجه ينزل جواها وخلاص بس بصراحه نتايه
خلصوا نياكه وكان اخر زوبر بتاع الصبح وابويا شاف الخرم اللى أنا عامله فى البطانية اه و ****
هكمل الجزء التاني بس قولوا رايكم في القصه


سكس ام وبنتها - تنزيل سكس hd - سكس محارم hdxnxxقصص سكس - قصص نيك - صور سكس - صور نيك .

Sunday, March 26, 2023 07:00:14 AM قصص سكس PERMALINK COM(0)



انا مولع بالنيك وقد عشقت طيز اختي الصغيرة الجميلة و اسمها رشا و هي اصغر مني بسنة واحدة فقط و عمري انا عشرين سنة بعد شهرين من الان و رشا لها مؤخرة جميلة جدا خاصة في البيت حين ترتدي ملابسها الضيقة الخفيفة و انا استمني كلما هاج زبي و لكن كنت اريد ان انيكها . و كنت اريد ان اذوق طيز رشا و احيانا اتعمد لمسه و حك زبي عليه حتى صارت تدرك المغرى الذي اريده منها و هي تتهرب مني و لكن انا كنت اريد فقط اللحظة المناسبة حتى اذوق طيز رشا و انتظرت حتى حققت حلمي و رغبتي حيث وجدتها في ذلك اليوم لوحدها في البيت و هي تزين جسمها و تمشط شعرها و كنت ممحون جدا و حار عليها و اريد ان انيكها


و انا كما قلت عشقت طيز اختي من الاول و اقتربت منها مباشرة وانا احك امامها زبي و اشير لها اني اريد ان انيكها و كانت رشا تحاول التهرب مني و الابتعاد و لكنانا لم اترك لها اي فرصة بل رحت اثبته في مكانها و انطلقت اقبلها بكل حرارة . و كنت اقبلها من فمه و هي في الاول تقاوم و لكن سرعان ما استسلمت رشا و تركتني اقبلها و العب بجسمها و جاءت اللحظة الساخنة لما لمست طيز رشا و كان طري جدا اكثر مما توقعت و لحظتها عشقت طيز اختي اكثر و اخرجت لها زبي و قلت لها اريد ان ادخل هذا في فتحتك اذا تركتيني و هي كانت تصرخ و تشتمني و تقول هل جننت كل هذا في داخلي انت مجنون


نيك امهات ميلفات - نيك جامد - صور سكس جديدة - سكس امهات متناكات - محارم عراقي xnxx - نيك الكس - سكس نيك ميلفات - نيج مصرية - سكس عربي رومانسي - قصص سكس - قصص نيك - قصص محارم.


و انا لم انتظر اجابتها طبعا او ان اسمع رايه خاصة و تلك الشهوة المشتعلة في زبي و عشقت طيز اختي اكثر و رحت اضع مباشرة زبي امام فمها حتى ترضعه و حين رفضت اختي رضع زبي امسكتها بقوة و عدلتها على وضعية السجود و بصقت مباشرة في خرم طيزه و دخلت في الامور الجدية . ثم بدا راس زبي يحفر الفتحة مباشرة و اختى تصرخ اه اه اي اي ا ي ارجوك انا اختك لا تفعلها اه اه اه اه و حن لم اقدر على ادخال زبي بتلك الطريقة رحت ادفعه بقوة غير مبالي بصرخاتها و توسلاتها لان الشهوة اشتعلت اكثر و صرت انا في قمة التهيج الجنسي و عشقت طيز اختي الذي بدا ينفتح امام صلابة زبي


و لما وصل الراس امام الفتحة بدات ابصق و ادفع و اسمع اختي تصرخ اه اه اه اح اح اح اح اه اه اه اه على مهلك اخي اه اه اه اه وغنجاتها كانت تشبه البكاء اه اه اه اه و انا بقوة كبيرة كنت ادفع لها زبي بلا شفقة حتى انسل زبي في فتحتها عبر الراس . و احسست ان زبي قد قام بفتح ثقب في طيز اختي و انا دفعت بقوة حتى صارت تصرخ اه اي اي اي اه اه اه اح اح اح اح ارجوك توقف لا تدخل اكثر اه اه اه اه اه و انا شهوتي تحركني و عشقت طيز اختي بقوة حيث ادخلته للخصيتين و انا انيكها اقوى نيك محارم و هي تبكي و تتالم و لكن سرعان ما تجاوبت معي و سخنت مع زبي و هادت لتصبح تتمتع معي في النيك


شاب ينيك امة - xnxx - نيك حريم - نيك باحترافية - محارم اجنبي xnxx - نيك فتيات مثيرة - تحميل سكس نسوان - نيك في المنزل - سكس مراهقين xnxx - قصص سكس صور سكس - صور نيك.


اقوى نيك خلفي جعلها تبكي من قوة الزب و فتحتها ضيقة جدا
لما ادخلت زبي عشقت طيز اختي اكثر فقد كانت فتحتها صغيرة و كانها تبلع زبي و تمصه و حرارتها في ادلاخل كانت كبيرة جدا و عالية وانا شعرت بهيجان جنسي جعلني ادفع زبي للامام و الخلف بقوة و بلا توقف و بدات هي تصرخ و كان الزب في الاول يوجعها . و لكن كثرة الترطيب و البصاق جعلت زبي ينزلق فيه بعد ذلك بسهولة و اختي تحررت معي و زال خوفها حتى هدات و لم تعد تصرخ و حتى اهاتها و غنجاتها قلت مع مرور الوقت و صرت انا من يتغنج و يتاوه من حلاوة الطيز و لذة النيكة و ادخل زبي و اخرجه في طيزها بكل حرية و اشعر بمتعة كبيرة جدا و حرارة جنسية لا مثيل لها


ثم التصقت بها حتى تبقى الحرارة كلها في زبي الذي ادخلته و اخفيته كاملا في طيز اختي و لم اعد اتحرك بل بقيت استمتع بتلك اللذة ولحظتها عشقت طيز اختي عشق جنوني و كانت حرارته ولذته لا يمكن وصفهما و انا ادخل فيه زبي بالكامل . و لم اتوقف هنا بل كنت اميل نحوها لاقبل رقبتها و هي تضحك و تنزل راسها اكثر و انا مخير بين اخراج زبي قليلا حتى اصل الى الرقبة و اقبلها او ابقاء زبي مغروس للخصيتين في الطيز حتى تزداد المتعة و انا في خضم تلك اللذة كنت اذوب و عشقت طيز اختي اللذيذ الجميل حتى صرت ارتعش و احس ان زبي على مشارف اخراج الانزال و قذف الشهوة الحارة بعنف و قوة مدهشة و اتاوه اه اح اه اه ساقذف اه اه اه اه


ثم انزلقت قطراتي بانفجار جميل جدا من فتحة زبي مباشرة في الطيز و انا ادخل زبي و توقفت عن الحركة و عشقت طيز اختي الجميل و لذته حين كان زبي يقذف و انا خلفها متوقف و اتاوه بحرارة جميلة اه اح اه اه اي اي اي اح اح اح كلما كان زبي يخرج قطرة حليب . و من شدة الهيجان صرت اضربها بالكف على الطيز و الفلقات التي اصبحت حمراء من شدة الصفع و انا خلفها و لما اكملت القذف رحت احرك زبي و انيكها مرة اخرى و انا احاول استشعار اللذة التي بقيت في زبي و لكن اخرجت كل شهوتي و لم تبقى فيها اي لذة و رغم ذلك عشقت طيز اختي و بقيت خلفها استمتع من دون ان اخرج زبي الذي بقي منتصب و مغروس في الطيز


مشاهدة محارم اجنبي - مشاهدة سكس خلفي - محارم مصري - سكس بنات ساخن - افلام نيك اغراء - سكس ساخن - افلام سكس شراميط - نيج طياز - تنزيل سكس نار - قصص سكس - صور سكس - صور نيك - قصص محارم.


ثم سحبت زبي من طيز اختي و هناك بدات استرجع وعيي و رشيد و عرفت اني مارست سكس محارم معها و شعرت ببعض الخجل و لكن النظر الى مؤخرتها الكبيرة البيضاء تجعل الامر يبدو عاديا جدا و حتى هي اعجبت بالنيكة و بزبي و صرت احيانا انيكها من دون اي مقاومة منها بل صرت انيكها برغبتها و ارادتها . و في ذلك اليوم بعدما اكملنا النيك كنت اترجاها ان تلحس زبي و تغسله بلسانه و لكن هي رفضت و اكدت لي انها لن تفعل حتى و لو قتلتها او اعطيتها كل كنوز الدنيا و انا كنت منتشي جدا بتلك النيكة و الجماع الساخن و عشقت طيز اختي الذي صار احلى طيز اخرج فيه شهوتي و اتمتع به كلما احسست برغبة النيك في زبي و المحنة مشتعلة.


محارم مصر - تحميل نيك محجبات - نيك ام تخينة- نيك افريقي - تحميل سكس حريم - افلام نيك مص الزب - نيك اخت زوجتة - نيك ديوث xnxxقصص سكسقصص محارم - صور سكس.





 

Sunday, March 26, 2023 06:40:15 AM قصص سكس PERMALINK COM(0)

انا أشرف عمري 27 سنة كان عندي صديقي قدري صحاب من سنين بس ولا مرة رحت عالبيت عندو لانو عندي قعدة ودايما هوا كان يجي عندي هوا والشباب بيوم حكالي تعال تعشت عنا هوا وحيد امو وابوه متوفي من سنين وعايشين مع بعض لحالهم بيوم رحت اتعشى عندهم كانت أول مرة أشوف امو امو عمرها 50 سنة لكن لو شفتها بتقول 35 سنة طويلة وجسمها فاجر صدرها كبير وطيزها كمان كبيرة وبيضة كانت لابسة جلابية مبينة طيزها من ورا وصدرها منفوخ ومغطية على شعرها انا شفتها زبي وقف ما قدرت اتحمل رحت عالحمام عالسريع بعدها طلعت عالصالون وقعد اطلع فيها رايحة جاية بصراحة انا مصدوم شايف صاروخ قدامي مش قادر اعمل اشي المهم حطت الاكل وخلصنا عملت عصير انا ما شربت لاني كنت شبعان بعدها طلعنا عالكنب حكيت لصاحبي اشرب العصير لاني ما بدي امك تحكي مش عاجبها حكالي اشربو حكتلو ما بدي المهم شربها حطيتها قدامي على اساس شربتها فجأة لقيت قدري نايم اصحى فيه ولا كلمة هزيتو وضربتو كفوف عالفاضي عرفت انو العصير في اشي سمعت حركة عملت حالي نايم اجت تصحى ابنها وتصحى فيه بقوة وبعدها اجتني كمان تصحيني وبقوة وانا ما حركت حالي فجأة لقيتها بتحسس على زبي وفكت حزامي وطلعت زبي كان واقف من تحسيسها ونزلت على ركبتها تمص فيه ضلت تمص فيه لما انتصب تماما نيمتني على الكنباية ومددت رجليا ورفعت الجلابية وقعدت على زبي حسيت كسها ضيق كتير وفي اشي بيضغط على زبي وبدأت تطلع وتنزل انا حسيت بشعور انو بنيك بنت صغيرة حكيت بنفعش هيك لازم اصحى واعمل حالي فقت لقيتها قامت عن زبي ونزلت مص تاني فيه انا ما تحملت انفجر زبي بتمها وصحيت وهيا بتمص بكل اشي نزل لحست زبي فتحت عملت حالي مصدوم ورجعت وسكرت زبي حكتلها شو بتعملي هيا كمان تفاجئت انو صحيت حكتلي اسفة أمانة خلص حكتلها شو عملتي فيا حكتلي وطي صوتك أمانة خلص تعال بدي احكي معك بموضوع دخلنا جوا المطبخ حكتلي انا اسفة انا شفتك ما قدرت اتحمل وحطيت منوم في العصير بس اول مرة اعملها اسفة وما تحكي لابني أمانة انا جوزي ميت من عشر سنين وما تحملت حكتلها ماشي خلص ما صار شي حكتلي أمانة حكتلها اه حاسس فيكي حكتلي انا مش هيك بس اول مرة يصير معي هيك ما بعرف شو صار حكتلها طيب انتي متأكدة انو ما رح يصحى ابنك حكتلي المفروض 6 ساعات مفعول المنوم حكتلها طيب تعالي اريحك حكتلي كيف قربت منها وبوستها من رقبتها ذابت من اول بوسة حضنتني ومسكت راسي وبدها امص كمان وبالفعل ضليت مص فيها وشفايفها وهيا كأنها كانت جعانة ولقت اكل وطلعت فجأة راحت جابت الجزمة بتبعتي وحطتها جوا وسكرت الباب حكتلي انت الي الليلة وبدأت الليلة السخنة نيمتها على السرير وامص بر


قصص محارم - قصص سكس عربي - صور سكس عربي - قصص سكس - قصص سكس محارم - قصص محارم - قصص سكس مثيرة - قصص سكس قصص سكس نيك - قصص محارم - قصص نيك - قصص سكس - قصص سكس .
بزازها الي واقفين منتصبين رضعت منهم ونزلت على كسها فتحت رجليها كان في عليه فوق شوية شعر بس على الكس والظ
طيز ولا شعرة ولحست اول لحسة كأني اغتصبتها وبدأت امص فيه والحس فيه يمكن نص ساعة ما شبعت منه لحد ما حكتلي نيكني دخل زبك رحت مدخل أصابعي وامص فيه كسها بدأت ترتعش اااااه آآآآآآه اااااااه ااااااااااااااه دخلو دخلو اااااه رحت وقفت رشقت زبي مرة وحدة صرخت ااااااااااااااه حطيت ايدي على تمها حكتلها فضحتنا حكتلي نيكني نيكني اااااااه ااااااااااااااه اااااه بيرة وضليت انيك فيها وهيا يمكن كبت ميتها 4 مرات وانا بنيك فيها وما بدها أوقف لحد ما انا انفجرت في كسها راحت حاضناني وماسكة ما بدها اطلع زبي حكتلي آآآآآآه انت وين كاين بعيد عني كل هالفترة حكتلها هيني حكتلي انت جوزي بعد اليوم كل يوم بتيجي تنيكني صرت اضحك حكتلها حاضر حكتلي انت ما رح تروح اليوم رح تضل تنيك فيا ما بدي تتركني حكتلها وابن الي شغال عندي شو احكيلو حكتلي لما يصحى الصبح انا بجهز فطورو وانت بتضل جوا بروح عالشغل بتحكيلو مش جاي تعبان وخلص بالفعل كملنا نيك للصبح كبيت ثلاث مرات المرة الأخيرة في تمها بس خنقتها فيه سمعنا صوت برا قامت لبست الجلابية وطلعت حكتلو صحيت حبيبي حكالها اه وين اشرف حكتلو روح بالليل بعد ما نمت انتا شو هاد نامت وهو قاعد عيب عليك حكالها ما حسيت على حالي حكتلو شارب اشي كنت لانو صحيناك تنام في الغرفة وانت ولا هنا ضحكنا شوي قام لبس وراح عالشغل سكرت الباب وراه واجتني حكتلي تعال ناخذ حمام بدي تنيكني بكل البيت حكتلي انا لو بحمل كان جبت توأم من الي كبيتو بكسي حكتلها طيب ما بدك طيزك تنتاك حكتلي لا بوجع كتير ما بدي حكتلها جربي ما رح تندمي دخلتنا تحممنا طبعا كان احلى حمام في حياتي ليفتني ووانا ليفتها ومصيت بزازها وكسها ونطفت طيزها منيح وفتحت رجليها وحطيت المي تصب على طيزها وبدأت ادخل زبي بطيزها شوي شوي دخل الراس صرخت اااااااخ ااااي بوجع لالالا ما بدي رحت دخلتو مرة وحدة وحضنتها من خصرها نزلت على ركبها عالارض مع صرخة ااااااااااااأااااااااه ااااي ااااااااه ااااااااااااااه حرام عليك فسخت طيزي xnxx سكس نيك - سكس اااااااااااخ وتركت زبي شويا وبدأت ادخل واطلع وهيا ااااااااه ااااااااااااااه اااااااه ااااااااااااااه بالراحة على طيزي ااااااااه حرام عليك اااااااه ااااااااااااااه وبدأت اسرع رايح جاي وهيا ايي اخ ااااح اوووف طيزي اتفسخت وبدأت آهات الوجع تخف وتطلع اهااات المحن انا زبي انفجر بطيزها وطلعت زبي قعدت عالكرسي تبع الحمام وهيا مش قادرة توقف مسكت اديها حطيتها بين رجليا بتحكيلي مش قادرة أوقف رجليا يوجعوني حكتلها عشان اول مرة بتتعودي حكتلي لا ما في تاني طيزي انفسخت راحت غسلت زبي ونزلت مص فيه وهيا عالارض وانا قاعد عالكرسي راحت وقفت بعد ما وقفت زبي تاني وقعدت علي زبي بحكيلها ما تعبتي حكتلي محرومة عشر سنين من النيك صارت تطلع وتنزل وقفت وطلعنا برا رحنا عالمطبخ وقفت عند المجلى واعطتني طيزها بتحكيلي نيكني من ورا عالواقف رحت زرعت زبي بكسها وطلعتو ونزلت الحس كسها عليه شفرتين حمر متل الدم من كتر المص والنيك الا هيا ارتعشت وكبت على تمي لحستو كلو ووقفت دخلت زبي مرة وحدة وجوالي برن مسكتو لقيتو قدري ابنها حكتلها ما تطلعي صوت وزبي بكسها فتحت خط بحكيلي وينك معلش امبارح نمت حكتلو بسيطة انا تعبان اليوم خليك لليل وسكر الحسابات وكلمني بس تخلص بنزلك بنقعد عالقهوة حكالي ماشي وانا بنيك امو فصلت بحكيلو بنيك امك قاعد يا قدري ضحكت حكت نيك يلا وصرت اسرع وهيا اااااااه ااااااااااااااه ااااااااااااااه ااااه ااااح اوووف عالواقف النيك سريع هيا نامت على الطاولة في الاخر وركبها بخبطو ببعض وبعدت طيزها وطلع زبي من كسها كبت وبرتعش بتحكيلي مش قادرة خلينا نريح حكتلها ماشي حطيت زبي بتمها تمصو من مكان كسها لحستو لحس رحنا على الكنباية تمددنا انا بصراحة جعت وتعبت نيك طول الليل وما نمت الساعة 11صارت واحنا ما نمنا ولا أكلنا وقامت عملت اكل افطرنا تغذينا جابت العسل بالمكسرات اكلت نصو عشان نتقوي واجت نزلت تحت طاولة السفرة مش لابس اشي وقعدت تمص بزبي وتلحس فيه بيضاتي اكلتهم حكتلها عاجبك تحت الطاولة بتحكيلي اه رجعت الكرسي وقفتها ومصمصنا بعض ورحت رفعتها على الطاولة دخلتو في كسها مرة وحدة صرخت اااااااااااااااااأااااااااااه اااااااااااااااااأااااااااااه ونكتها نيكة طويلة


قصص سكس محارم - قصص سكس - قصص محارم - صور كس - صور نيك - قصص سكس عربي - قصص سكس - قصص سكس محارم - قصص نيك - قصص محارم - صور سكس - صور نيك.


وما تركنا مكان بالبيت ما نكتها فيه لحد ما تعبنا ومتنا من التعب رحنا تمددنا عالسرير ونمنا صحينا المغرب قرب موعد تسكير المحل صحيتها حكتلها قومي عشان نتحمم واروح قبل ما يروح عالبيت وما يلاقيني قمنا تحممنا ونكتها اخر نيكة يومها في الحمام بعدها بدأت مرحلة النيك معها اروح ساعة انيكها واروح مرات اجيبها على الشقة عندي ومرات اروح انا بقينا عالحال هاد سنين ما انكشفنا نهائيا ولا حتى شك بالأمر قدري لحد ما تزوج قدري ومرتو سكنت معهم بنفس البيت وهنا انقطعنا فترة سنة بس تيجي مرة بالشهر بالعافية لانو كانت وين ما تروح مرت قدري تلحقها لحد ما تفاجئت من مرت قدري بتبعتلي علي الانستا بحساب وهمي وانها بتعرفني وبتحبني ونفسها انام معها ليلة وحدة بس حكتلها اعرف مين الاول بعدين بفكر بالموضوع حكتلي لا يوم ما تقرر انا باجيلك وين ما بدك حكتلها انت ولد كذاب حكتلي ابعتلك فويس عشان تتأكد حكتلها اه بعتت الفويس انا ما بعرف صوتها الموبايل عالطبيعة سمعتو ما خطرت ببالي المهم بحكي لقدري في وحدة نفسها فيا هههههه بدها انيكها بحكيلي انت ما بترحم حالك بحكيلو هي المحادثة أجا زبون ما لحق يشوف فجأة بتحكيلي ما تحكي لقدري عني لانو بعرف بتحكيلو كل شي انصدمت حكتلها مين انتي حكتلي انا الهام مرت قدري أمانة ما تحكيلو بس انا خفت تسمعو صوتي يعرفو اجاني قدري بحكيلي اشوف حكتلو خلص راحت عليك مرة وحدة حكالي بلاش.


قصص سكس - قصص سكس ساخنة - قصص سكس محارم - قصص نيك محارم  - قصص محارم - قصص نيك عربي - قصص سكس عربي - قصص جنسية - قصص سكس نيك - قصص سكس محارم - صور كس - صور سكس متحركة - نيك متحرك - صور سكس متحرك - صور سكس متحركه .

Friday, March 17, 2023 19:35:35 PM قصص سكس PERMALINK COM(0)

انا اسمي خالد كنت شغال مدير اداره في شركه محترمه و كبيره قررت الشركه تفتح فرع جديد في احدي محافظات مصر فسافرت بتكليف من الشركه علشان اعين موظفين و ادربهم و اشغله طبعا ده هايحتاج شهور فقررنا اؤجر شقه مفروشه اعيش فيها نزلت المحافظه ادور علي شقه تكون قريبه من فرع الشركه بقيت اسئل البوابين لغاية ما قالولي علي بواب روحتله قالي عندي شقه و شوفتها و عجبتني هي عماره ١١ دور و الشقه في الدور التاسع اتفقنا و لاقيته بيقولي انت هاتسكن وحدك ؟ قلتله ايوه خلصت و أجرت الشقه و سكنت فيها و كان كل ما يشوفني يقولي عايز حاجه اطلع اعمالهالك اشكره البواب ده اسمه عم احمد راجل صعيدي عمره حوالي ٦٠ سنه و مراته متوفيه و عايشه معاه بنته سحر سنها ٢٠ سنه و في يوم كنت خارج علي الظهر و طلبت الاسانسير مش عايز يطلع وقت كتير قلت انزل علي السلم نزلت و كنت لابس كوتش خفيف و نازل براحه لاني كنت بابص علي اميلات الشركه في الموبايل و بعد ما نزلت كام دور مره واحده لاقيت منظر فجأه لاقيت سحر بنت البواب بتمص في زوبر شاب صغير هما شافوني سحر صرخت و جريت علي تحت و الولد جري علي شقته انا نزلت و لا كأني شوفت حاجه بعد كام يوم كنت سهران و سجايري خلصت قلت انزل اجيب سجاير نزلت لاقيت باب العماره مقفول بالمفتاح و انا مش معايا مفتاح خبطت علي عم احمد اتأخر دقائق كده و فتح باب غرفته لاقيته عرقان و لابس اللباس الابيض بتاع الصعايده و فانله حمالات و زبره راشق في اللباس قلتله عايز مفتاح الباب علشان خارج اجيب حاجه بصلي بشرمطه و قالي عيوني يا استاذ دخل يجيب المفتاح و ساب الباب مفتوح عيني جت في فتحة الباب الي عند المفصلات دي شوفت منظهر كهربني شوفت سحر قاعده علي السرير و لابسه الاندر و البراه بس خرج احمد اداني المفتاح و قالي و انت راجع خبط عليا اديهوني و بكره اطلعلك واحد روحت جيبت السجاير و منظر بنته كده فكرني بمنظرها و هي بتمص للواد علي السلم و بقيت اسئل نفسي بتتناك من ابوها ؟ ماهو الي شوفته بيقول كده زبره الي كان واقف و هو بيفتحلي و بنته الي قاعده علي السرير كده جيبت السجاير و رجعت خبطت عليه بنته الي فتحت لي اديتها المفتاح من غير ما اكلمها خالص تاني يوم لاقيت عم احمد طالع بيديني المفتاح دخلته عقبال ما اجيبله الفلوس


تحميل سكس قوي - نيج بيض - تحميل سكس تخان - xnxx - سكس - افلام نيك - تنزيل سكس - تحميل نيك - قصص سكس - صور سكس - صور نيك .


بصراحه انا كنت عايز اتكلم معاه عزمت عليه بسجاره و قالي اعملك شاي قالته اعمل و اعملك دخل يعمل الشاي و انا دخلت اعرفه مكان الشاي و السكر بعدي من وراه لاقيته رجع عليا كده قلت يمكن صدفه راجع تاني عملها تاني قلت في بالي احه هو انت خول و لا بتنيك بنتك و لا بنتك شرموطه قعدنا نتكلم في اي هري عن العماره و السكان و لاقيته بيقولي لو عايز حد ينضف لك الشقه قولي قلتله ياريت انا من ساعة ما جيت ما اتمسحتش قالي اعملهالك انا قلتله ماشي قالي هانزل و اجيلك نزل و طلع اول ما دخل قلع الجلابيه و بقي اللباس الشورت الابيض ده و فانله بحمالات بس الي لفت نظري ان اللباس كان غير الي كان لابسه امباح ده كان ماسك عليه قوي و تحسه ضيق و ابتدي يشتغل و يوطي اللباس ينزل يبان طيزه بقيت اتعمد اعدي من وراه في اماكن ضيقه و في مره جيت اعدي لاقيته رجع لورا و زانقني و قالي لو عاجباك يا بيه قول قلتله عجباني قوي لاقيت زبري وقف و هو مد ايده مسك زبري و قالي و انا عاحبني ده و نزل علي ركبته و نزل البنطلون و نزل علي زبري يمصه قومته و خليت وشه في الحيط و زنقت زبري في طيزه هو وطي علشان يظبطلي طيزه دخلته مره واحده لاقيته شحق و قالي اديني يا بيه انا هاتجنن عليك من يوم جيت نيك يا بيه فضلت ارزع فيه لغاية ما جيبتهم فيه و قالتله انت خول جامد بقي قالي خدامك كل ما تحب تريح نفسك نادي عليا قلتله انت كده مع مين في العماره تاني قالي بلاش الكلام ده يا بيه قلتله ماشي .. خلص شغله و هو بيتشرمط و بيكلمني في النيك و زبري انه عجبه و عرفت منه انه مفتوح من ايام ما كان عيل و انه بيمارس علي خفيف مع ناس محترمه بس المهم طلب مني اشغل بنته اي شغاله قلتله ابعتهالي بكره في الشركه و اديته العنوان قالي طب ما اطلعالك هنا قلتله الشغل في مكان الشغل و تاني يوم لاقيتها فعلا جت دخلت مكتبي و هي مكسوفه جدا لاني شوفتها بتمص لابن الجيران قعدت معاها اتكلمنا في الشغل و وافقت اشغلها خلاص حسيتها قبل ما تمشي عايزه تقولي حاجه قلتلها فيه حاجه ؟ قالت كنت عايزه اتكلم معاك عن الي شوفته قلتلها عايزه تقولي ايه قالت مش عارفه اقول ايه قلتلها و لا حاجه انتي هاتكوني سكرتيرة المكتب و هاتحتاجي تتعلمي حاجات كتير قالت علمني روحت و تاني يوم جت الشركه طبعا طول اليوم قاعده معايا في المكتب بتتعلم و بتشتغل امامي طبعا كنا لسه الفرع ما اشتغلش شغل كامل روحنا وطبعا كل ما ابوها يشوفني يقولي عايز حاجه يا استاذ و بقي مهتم بيا قوي طبعا لاني بنيكه و لأني شغلت بنته و انا في البيت فكرت قلت انا باروح المكتب مخصوص علشان اعلم البنت دي و الي بنعمله هناك نعمله هنا علي اللاب و خلاص اتصلت بيها و قلتلها بدل ما نروح المكتب لو توافق اعلمها في البيت و كانك في المكتب وافقت علي طول قلتلها قولي لابوكي يمكن يرفض قالت ما دام انا قلت موافقه يبقي خلاص يا استاذ قلتلها خلاص لما اصحي بكره ابقي اكلمك قالت ماشي تاني يوم اتصلت بيها علي الظهر طلعت قعدنا نشتغل علي اللاب و هي قاعده جنبي علي الكنبه و في لحظه كده لاقيت وشي بقي امام وشها و انفاسها في وشي و انا طبعا هاتجنن عليها بس شايفها شرموطه بصينا لبعض بشهوه كده و قلتلها عايز اسئلك عن حاجه قالت اسئل قلتلها هاتقولي الحقيقه قالت هاقول حكيت ليها الي شوفته ليلة ما خبطت عليهم اخد المفتاح لاقيتها


نيك امهات كبيرة - تحميل نيك قوي - سكس نيج اجنبي - سكس - ءىءء - قصص سكس محارم - قصص سكس - صور سكس - صور نيك - تحميل سكس .


اتعدلت و قالت انت كده حظك معايا غريب انت اول حد يشوفني تقوم تشوفني مرتين قلتلها الاول و كان واضح و عادي لكن ابوكي قالت لي ابويا خول و بيتناك في طيزه مش انت نكته اتخضيت و اتصدمت و قلت في عقلي اه يا راجل يا خول هي لحقتني و قالت لي ابويا بيتناك و انا عارفه انه طيزه واكلاه عليك و لو نكته عادي ماهو بيتناك من الاستاذ ابراهيم الي في الدور السادس الي انت شوفتني مع ابنه قلتلها هو بينيك ابوكي و ابنه بينيكك و ابوكي بينيكك قالت ماهو ابويا بينيك الاستاذ ابراهيم هو كمان بينيكو بعض و ابنه خول عبيط و ابويا خول و عبيط قلتلها اشمعني قالت ابويا يقلعني و العب له في زبره لغاية ما يجيب و تامر ابن الاستاذ ابراهيم كده برضه لعب بس قلتلها انتي حكايه افهم من كده ان ماحدش نام معاكي خالص ؟ قالت ماحدش نهائي انا لما باتعب بالعب في كسي لغاية ما اجيب و احيانا اعمل كده و ابويا يقعد يضرب عليا عشره طبعا بنحكي كل ده و بنضحك قلتلها بس انت جسمك حلو ازاي ما حدش طمع فيه يتمتع بيه قالت اخلي خولات تنيكني ؟ قلتلها تامر الي كنتي بتمصيله بيتناك ؟ قالت اه بيتناك و ابوه عارف و بينيكو بعض احيانا قلتلها طب انتي بتستفيدي ايه من مصك لزبر تامر ده قالت بيدفع تمنها مش ببلاش قلتلها اه فهمت انتي حكايه قالت انت مديري دلوقتي و ماينفعش ابقي حكايه مع مديري قلتلها انتي بايته معايا النهارده قالت و ابويا قلتلها كسمه قالت منك ليه لو قال ماشي انا قاعده و اخدت سيجاره من علبة سجايري ولعتها اول مره اشوفها بتشرب سجاير و باين عليها مدمنه سجاير قالت امبارح دماغي كانت هاتنفجر مكسوفه اقولك اني بدخن قلتلها ما خلاص بقي كسوف ايه قالت علي رأيك وضحكت اتصلت بأبوها يطلع فقلتله بنتك هاتقعد معايا و تسهر قالي مش هاينفع يا بيه ردت هي قالت علي فكره يابا الاستاذ خالد شافني و انا قاعده ليك عريانه يوم ما طلب المفتاح و انا قلتله الحقيقه قالها حقيقة ايه قالت كل حاجه حتي موضوعك مع استاذ ابراهيم و حكاية تامر ابنه قالها يا بنت الوسخه فضحتينا قالها ما هو ناكك يابا فيه اكتر من كده فضيحه بكسمك انا باسمع الحوار بينهم و في ذهول في النهاية قالها براحتك نزل قلتلها انتي فاجره قالت يعني هما مش فاجرين قلتلها هما مين قالت الناس و قعدت تحكيلي عن كل سكان العماره و الي تعرفه عنهم و ان مرات الاستاذ ابراهيم شرموطه هي و بنتها بتمارس السحاق مع بنت في العماره قلتلها عرفتي منين قالت عملت معاهم مره و ضحكت قلتلها مره واحده قالت ما عجبنيش قلتلها احه دي عماره متناكه قالت لي مش كلها هما شقتين تلاته بس قلتلها طب و انتي مش عايزه تمارسي مع حد قالت بيبقي نفسي قلتلها و انا كمان نفسي و قربت منها قوي قالت نفسك ايه قمت بايسها من شفايفها تجاوبت معايا في البوسه و بدات احسس علي جسمها حضنتني قوي و قالت لي طبعا مش هاتصدق ان انت اول راجل هايلمسني قلتلها بصراحه لأ قالت مش مهم انا لسه بنت علي فكره قلتلها طب و ورا قالت صدقني ماحدش لمسني نهائي قلتلها ازاي قالت كلهم خولات زي مانت شايف قلتلها مش لازم من العماره قالت لي و افضح نفسي ؟ قلتلها طب انا عايزك قالت و انا كمان بس افضل بنت توعدني بده قلتلها اوعدك يفضل كسك زي ما هو لكن لا اوعدك اني ممكن اسيب طيزك قالت مقفوله لسه بكر قلتلها افتحها و تبقي دخله قالت موافقه و قامت قلتلها رايحه فين قالت هانزل و اجيلك بالليل و انت جهز ليلة الدخله قلتلها ابعتيلي ابوكي طلع ابوها قلتله باقولك ايه ما تعرفش تجيب لي حشيش قالي اجيبلك اديته فلوس يجيب حشيش و بيره رجع قلتله اقعد اشرب معايا سيجاره قالي انا لو شربت هاقع انا دماغي خفيفه قوي قلتله خلاص خدلك سيجاره اهي اشربها مع نفسك بالليل و اديته علبة بيره قالي اشربهم بالليل و انا قاعد وحدي علشان لو نمت انام مكاني هي سحر هاتسهر معاك ليه ؟ قلتله عادي بقي قالي ماشي بس ابقي افتكرني قلتله انت بكره قالي و انا مشتاق ..نزل و انا جهزت قاعده حلوه و عشا و طلعت سحر الساعه ٨ معاها شنطه صغيره اخدتها في حضني و بوستها قالت هادخل الاوضه و اخرجلك دخلت و غابت حوالي نصف ساعه لاقيتها خارجه لابسه قميص نوم تحفه لونه ابيض ماسك علي جسمها و بحمالات و قصير جدا و حاطه ميكاب و سايبه شعرها انا شوفتها قلت ايه القمر ده حضنتها و بوستها و اخدتها و قعدنا اتعشينا بدلع علي بعض و بنشرب مع العشا بيره و نضحك و نهزر زي اي عريسين بيتعشو في دخلتهم و بعد العشا قعدنا في حضن بعض نشرب سيجاره حشيش و نبوس بعض و احسس علي جسمها و هي تحسس علي جسمي و تلعب في زبري الي زي الحجر خلصنا السيجاره لاقيتها نزلت بين رجلي قلعتني البنطلون و نزلت تمص في زبري تمص و انا ولعت قومتها و قعدت ابوس فيها و نيمتها علي الكنبه و فضلت ابوس فيها و العب في بزازها طلعت بزازها نزلت ارضع فيهم و هي اه اه و نزلت علي كسها لاقيته قشطه و ناعم قوي كان واضح انها لسه عامله سويت له نزلت اكله و هي بقت اه اه ااه و بقي كسها غرقان عسل و عسلها غرق وشي و بقيت ابعبصها في طيزها لاقيت فعلا مقفوله خالص نمت فوقها قالت انت وعدتني قلتلها ما تخافيش نمت فوقها و زنقت زبري في كسها و فضلت ابوسها و اقطع شفايفها و هي بقت مجنونه و بتحضن فيا قوي و طبعا من كتر عسلها زبري بقي كل شويه يتزخلق و يروح ناحية فاتحة كسها ترجع للخلف و تقولي حاسب فضلت ادعك فيها و احنا حاضنين بعض و بادعك زبري في كسها و هي بقت فاتحه رجليها علي الاخر و رافعاهم قوي و تقولي قوي قوي ادعك قوي يا بيه ادعك يا حبيبي ياااااااااااه طلع حلو قوي قووووووووي نيك نيك جامد و فضلت ادعك فيها قوي لغاية ما لاقيتها بتترعش و بتجيب و هي بتصرخ و تقول جامد جامد جامد اااااااااه لغاية ما خلصت و قامت مسكت زبري في بوقها فضلت تمص قوي لغاية ما حسبت اني هاجيب قالتها قالت هات هات جيبتهم في بوقها و مافيش نقطة لبن خرجت من بوقها بلعتهم كلهم و قامت باستني بوسه طويله و حضنا بعض و ولعنا سيجاير قعدنا نشربها و لاقيتها بتقولي ما كنتش فاكره انه ممتع كده حلو قوي قلتلها هو ايه قالت الي حصل ده باقولك اول مره صدقني بس طلع حلو قوي انت حبيبي قلتلها و انتي بقيتي حبيبتي بس كنت عايز افتحك من ورا النهارده دخلتها قالت خدني واحده واحده و سيبني اتمتع بالاحساس الحلو ده حصنتها و بوستها و فضلنا طول الليل نلعب مع بعض و هي فعلا كانت مستمتعه بأحساس انها بتمارس جنس و نامت في حضني للصبح.


تحميل نيك hd - نيج كس بنت - سكس سود xlxx - تحميل سكس - قصص سكس - قصص محارم - صور سكس - صور نيك - xnxx - سكس .


 

Sunday, March 12, 2023 07:01:27 AM قصص سكس PERMALINK COM(0)
スポンサードリンク


この広告は一定期間更新がない場合に表示されます。
コンテンツの更新が行われると非表示に戻ります。
また、プレミアムユーザーになると常に非表示になります。