スポンサードリンク


この広告は一定期間更新がない場合に表示されます。
コンテンツの更新が行われると非表示に戻ります。
また、プレミアムユーザーになると常に非表示になります。

خلود:-انت بتعمل ايه محمد ممكن يصحى ولو شافنى كده هتبقى نصيبه
انا:-هششششش متخافيش


وروحت قاعد على ركبتى ودخلت بدماغى بين رجليها وروحت على كسها اللى كان غرقان بميه شهوتها اللحس فيه واول ما لمست كسها بلسانى لاقيتها بتتأوه بصوت واطى وبتقولى ااااااااااه حرام عليك اااااااااه لأ محمد ممكن يصحى ااااااااااه بلاش ااااااااح مش قادره ااااااااااه لسانك سخن اوى ااااااااااه مش قادره اااااااااه حرام عليك اااااااااه لا بلاش كده اااااااااه محمد لو صحى هيقتلنا اااااااااااه انت بتلحس حلو اوى ااااااااااه (القصه حصريه على منتديات نسوانجى لكاتبها احــــــ زيدان ــــــمد) مش قادره يا يوسف اااااااااه حرام عليك اااااااااااه وانا ببص عليها بطرف عينيا عشان اشوف هى بتعمل ايه وانا مستمر فى لحسى لكسها ولاقيتها نايمه على ضهرها وعماله تفرك بأيديها فى حلمات بزازها وغايبه فى عالم المتعه وعرفت انها عاوزه بس مكسوفه وخايفه وانا مكمل لحس فى كسها لحد ما حسيت انها قربت تجيب روحت شايل لسانى من على كسها وبطلت لحس ولاقيتها قعدت مره واحده وهى بتبصلى وفى عينيها هيجان رهيب


صور سكس - سكس امهات - سكس محارم - نيك مصرية - اقوي سكس امهات - نيك عربي - نيك رومانسي - نيك مثير - نيك في طيز - نيك مثير - محارم مترجم - سكس امهات عائلي


خلود:-وقفت ليه كمل اللى بتعمله


وانا مارديتش عليها وروحت على شفايفها ابوس فيهم ونمت بيها لحد ماهى نامت على ضهرها على السرير ومسكت زبرى بأيديا الشمال وابتديت ادخله فى كسها وانا ببوس فيها لحد ما زبرى دخل كله فى كسها ولاقيتها شهقت جامد وبعدت شفايفها عن شفايفى وانا ابتديت انيك فيها بسرعه متوسطه وهى نايمه على ضهرها ومش بتحاول تقاومنى وعماله تتأوه وتقولى اااااااااه يخربيتك اوووووووووف زبرك كبير اوى ااااااااه محمد هيصحى وهيقتلنى ااااااااااه بس مش مهم اااااااااه كمل نيك ااااااااه اوعى تخرج زبرك ااااااااه نيكنى كمان اااااااااه مش قادره اااااااااه هو السبب فى اللى بيحصل ااااااااااه هو اللى خلانى اتناك من راجل تانى ااااااااه نيكنى كمان ااااااااه هو السبب اااااااااه مش قادره ااااااااه نيكنى اوى يا يوسف ااااااااه صاحبك اللى اهملنى اااااااااه نيكنى مكان صاحبك ااااااااااه وانا سمعت كلامها دا واهاتها اللى خارجه من بوقها كلها محن وهيجان وابتديت اسرع اكتر فى نيكى فيها ومسكت بزازها يأيديا اقفش فيهم وافرك حلمات بزازها بصوابعى وبقيت انيكها بأقصى سرعه عندى وهى عماله تتأوه وتقولى اااااااااااه اااااااااه ايوه كده ااااااااه نيكنى اسرع ااااااااه مش قادره اااااااااه ايوه كده يا يوسف اااااااااه نيك كسى اوى ااااااااااه مش قادره اااااااااه يخربيتك يا واد ااااااااااه انت جامد اوى ااااااااااه نيكنى كمان ااااااااااه نفسى محمد يصحى ااااااااااه ويشوفك وانت بتنيكنى اااااااااااه (القصه حصريه على منتديات نسوانجى لكاتبها احــــــ زيدان ــــــمد) يشوف صاحبه بيمتع كس مراته ااااااااااه عشان هو مش عارف يمتعنى ااااااااااه نيكنى اوى ااااااااه وانا روحت نازل على حلمه بزها الشمال ارضع فيها وانا بقفش وبفرك فرده بزها اليمين بأيديا ومستمر فى نيكى بأقصى سرعه عندى فى كسها ولاقيت اهاتها بتزيد وبقت عمتله تتأوه وتقولى اااااااااه ااااااااااه انت جامد اوى ااااااااه كمان نيكنى اجمد ااااااااااه زبرك حلو اوى اااااااااه مش قادره اااااااااه نيكنى كمان ااااااااااه ارزع زبرك اوى اااااااااه مش قادره يا يوسف اااااااااااه زبرك جامد اوى اااااااااه كمان نيكنى كمان اااااااااه مش قادره اااااااااه هاجيب يا يوسف ااااااااااه مش قادره هاجيب اااااااه هاجيب هاجيب اااااااااه اااااااااااه ااااااااااه ولاقيت جسمها بيترعش تحت منى وعماله تتأوه وكسها بيقفل وبيفتح جامد على زبرى وراحت جايبه شهوتها على زبرى وانا نزلت على شفايفها ابوس فيها وفضلت ثابت ومش بحرك زبرى جوا كسها لحد ما خلود هديت من رعشتها خالص وانا ببوس فيها ولاقيتها بعدت شفايفها عنى


صور سكس - صور سكس - قصص سكس - صور سكس - تحميل سكس - صور سكس - صور نيك - سكس حيوانات - افلام سكس - سكس


خلود:-يخربيتك يا واد انت طلعت جامد اوى
انا:-يعنى مبسوطه؟
خلود:-مبسوطه اوى
انا:-يعنى اكمل؟
خلود:-انا ملك ايديك اعمل اللى انت عاوزه


وانا روحت نازل على شفايفها تانى ابوس فيها وكل دا وانا لسه نايم فوق منها وزبرى لسه فى كسها مخرجتهوش وروحت قايم من فوق منها خالص وخليتها تقعد على ايديها ورجليها فوق السرير فى وضع الدوجى استايل وروحت قاعد على ركبتى ورا منها ومسكت زبرى وابتديت ادخله فى كسها من ورا لحد ما زبرى دخل كله فى كسها وابتديت انيكها بسرعه متوسطه وانا بحسس على ضهرها بأيديا الشمال وبأيديا اليمين بقيت بقفش فى بزازها وبفرك فى حلماتها ورجعت خلود تتأوه وتقولى اااااااااه زبرك حلو اوى يا يوسف ااااااااااه يالهوى عليك ااااااااااه انت جامد اوى اااااااااه مش قادره ااااااااااه نيكنى كمان ااااااااااه نيكنى اوى يا يوسف اااااااااااه يالهوى عليك (القصه حصريه على منتديات نسوانجى لكاتبها احــــــ زيدان ــــــمد) ااااااااااه نيكنى اوى ااااااااااه انا ملك ايديك ااااااااااه اعمل فيا اللى انت عاوزه اااااااااه نيكنى اسرع يا يوسف اااااااااه نيكنى اسرع اااااااااااه نيكنى فى كسى جامد ااااااااااه نيكنى جامد يا حبيبى ااااااااااه وانا بقيت اسمع اهاتها دى واهيج اكتر عليها وازود اكتر فى سرعتى وسيبت بزازها خالص وبقيت اضربها على فرده طيزها وانا ببعبصها بصوابع ايديا الشمال فى خرم طيزها االى لاقيته واسع وصباعى دخل بسهوله وواضح انها اتناكت فيه قبل كده ودا هيجنى عليها اكتر وخلانى اقرر انى لازم انيكها فى طيزها كمان وبقيت انيكها فى كسها بأقصى سرعه عندى وانا بضربها عفى طيزها وببعبصها وخلود عماله تتأوه وتقولى اااااااااه ااااااااااه يالهوى عليك ااااااااااه انت جامد اوى ااااااااااه ايوه كده ااااااااااه نيكنى جامد اااااااااه افشخ كسى اااااااااه بعبصنى اكتر ااااااااااه يخربيت زبرك ااااااااااااه جامد اوى اااااااااه نيك كسى يا حبيبى نيك ااااااااااااه اهريلى كسى يا يوسف اااااااااه يابخت اللى هتتجوزك ااااااااه هتمتعها على الاخر اااااااااه مش زى جوزى الخول اااااااااه وانا كنت هيجت على الاخر وخلاص لازم انيك طيز الشرموطه دى وروحت مخرج زبرى من كسها مره واحده ولاقيتها شهقت مره واحده كأن روحها بتتسحب منها


تحميل سكس - صور سكس - صور نيك - سكس حيوانات - سكس حوامل امهات - تحميل نيك امهات - مقاطع سكس عراقي - تنزيل مقاطع نيج - تنزيل نيك اخوات - مقاطع سكس عنيف - سكس صعب - نيك منزلي اب ينيك بنتة


خلود:-خرجته ليه دخله تانى
انا:-هدخله فى طيزه
وخلود بصتلى بأستغراب
خلود:-وانت عرفت منين انها مفتوحه
انا:-خرم طيزك واسع وواصح عليه
خلود:-بس انا ليا شرط
انا:-ايه هو؟
خلود:-انا اللى اقعد عليه عشان بقالى كتير ماتناكتش منها
انا:-معنديش مانع
وروحت نايم على ضهرى على السرير
انا:-اهو عندك اقعدى عليه براحتك


وخلود مسكت زبرى بأيديها وابتدت تمص فيه لحد ما غرقته من ريقها وابتدت تقعد فوق منى وقعدت على زبرى اللى كان غرقان بميه كسها وريقها اللى مسهلين عمليه الدخول لحد ما زبرى دخل كله فى خرم طيزها وبقت تتطلع وتنزل واحده واحده وتسرع فى تنطيطها على زبرى وانا ماسكها (القصه حصريه على منتديات نسوانجى لكاتبها احــــــ زيدان ــــــمد) من وسطها وهى فوق منى عماله تتأوه وتقولى اوووووووف زبرك كبير اوى ااااااااااه مش قادره ااااااااااه بيوجع اوى اااااااااااه بس وجعه حلو ااااااااه يلا نيكنى بقى اااااااااه نيكنى بزبرك دا ااااااااااااه عوزاك تفشخنى نيك اااااااااه مش قادره اااااااااه زبرك كبير وحلو اااااااااه يلا نيكنى يا يوسف اااااااااااه وانا هيجت معاها بسبب هيجانها دا وسخونيه طيزها وطلعت بأيديا اقفش فى بزازها الاتنين وافرك فى حلماتها وابتديت احرك وسطى تحت منها وادخل زبرى واخرجه فى خرم طيزها وبقيت انيكها بسرعه متوسطه وهى فوق منى عماله تتأوه وتقولى اااااااااه حلو اوى يا يوسف اااااااااه مش قادره ااااااااه كمان نيكنى كمان ااااااااااه انت جامد اوى ااااااااااااه نيكنى كمان يا يوسف اااااااااااه ياريت صاحبك زيك اااااااااه ماكنتش بصيت بره اااااااااااه بس هو خول اااااااااه وبيجيب بسرعه ااااااااااه كمان نيكنى كمان اااااااااه عوزاك تجيب اخرك اااااااااه مش قادره اااااااااه محتاجه زبرك اوى اااااااااااه وانا بقيت اسمع كلامها دا واهيج معاها اكتر وانيكها اسرع لحد ما بقيت انيكها بأقصى سرعه عندى فى خرم طيزها وانا ماسك بزازها بعصر فيها وبقرص وافرك فى حلمات بزازها بصوابعى وهى فوق منى عماله تتأوه وتقولى اااااااااه ااااااااه ايوه كده يا يوسف اااااااااه نيكنى اوى ااااااااااه هات اخرك ااااااااااه دخل زبرك اوى ااااااااااه ايوه كده اااااااااااه نيكنى كمان اااااااااه يخربيت زبرك ااااااااه حلو اوى اااااااااه يالهوى عليك اااااااااااه انت جامد اوى ااااااااااه كمان يا يوسف ااااااااااه ارزع زبرك كمان اااااااااااه محتاجه زبرك اوى اااااااااه يالهوى عليك ااااااااه نيكنى كمان ااااااااااه افشخلى طيزى ااااااااااااه وانا حسيت انى مش واخد راحتى فى الوضع دا وروحت قالبها من فوق منى وخليتها تنام على جمبها اليمين من غير ما اخرج زبرى من خرم طيزها وبقيت انت نايم وراها وبقفش فى بزازها لسه ورجعت تانى انيكها بأقصى سرعه عندى فى خرم طيزها وهى نايمه فى حضنى على (القصه حصريه على منتديات نسوانجى لكاتبها احــــــ زيدان ــــــمد) جمبها اليمين وعماله تتأوه وتقولى اااااااااه اااااااااه كمان كمان اااااااااه نيكنى كمان ااااااااااه مش قادره ااااااااه محتاجه زبرك اوى ااااااااه نيكنى فى كل حته فى جسمى ااااااااااه هات اخرك اااااااااه يخربيت زبرك اااااااااه حلو اوى ااااااااااه يالهوى عليك ااااااااااه نيكنى جامد ااااااااااه انت جامد اوى يا يوسف اااااااااه هات اخرك ااااااااااه هات اخرك اااااااااااه وانا روحت رافع رجليها الشمال فى الهوا ونزلت على كسها بأيديا الشمال ادعك فى زنبورها وابعبصها فى كسها وانا مستمر فى نيكى فى خرم طيزها بأقصى سرعه عندى وهى عماله تتأوه وشويه ولاقيت اهاتها بتزيد وبقت عماله تتأوه وتقولى ااااااااه ااااااااه يخربيت زبرك اااااااااه حلو اوى اااااااااه يالهوى عليك ااااااااااه انت مهيجنى اوى اااااااااه كمان يا يوسف اااااااااه نيكنى كمان ااااااااه يخربيت زبرك ااااااااااااه هات اخرك اااااااه ماتوقفش نيك ااااااااااااه افشخ كسى وطيزى ااااااااااه عاوزه كسى وطيزى يتهرو اااااااااه عوزاك تخلينى مقدرش اقفل رجليا ااااااااااه نيكنى كمان ااااااااااه هاجيب يا يوسف اااااااااه هاجيب يخربيتك اااااااااه هاجيب هاجيب ااااااااااه اااااااااااه اااااااااااه وحسمها بقى يترعش فى حضنى وخرم طيوها بقى يقفل ويفتح على زبرى جامد وراحت خلود جايبه شهوتها لتانى مره بس المره دى جابتهم على ايديا وانا بفشخ خرم طيزها بزبرى وانا كنت حاسس انى قربت اجيب وروحت قالبها وخليتها تنام على بطنها وانا نايم فوق منها ومن غير ما اخرج زبرى من خرم طيزها كملت نيك فيها بأقصى سرعه عندى وبقيت برزع وبهبد زبرى فى خرم طيزها وهى نايمه تحت منى وعماله تتأوه بالعافيه وتقولى ااااااااااه اااااااااه حرام عليك اااااااااه هتموتنى ااااااااااه فشخت طيزى اااااااااه انت مش بتتعب اااااااااه هموت منك اااااااااه يخربيتك هتموتنى ااااااااااه حرام عليك اااااااااه هات بقى ريحنى ااااااااااه مش قادره ااااااااه كفايا حرام عليك ااااااااه طب خلينى ارتاح اااااااااه وانا مستمر فى رزع زبرى فى خرم طيزها لحد ما حسيت انى خلاص هاجيب لبنى وروحت جايب لبنى كله فى خرم طيزها وهى نايمه تحت (القصه حصريه على منتديات نسوانجى لكاتبها احــــــ زيدان ــــــمد) منى عماله تتأوه وروحت نايم فوق منها لحد ما هديت انا وهى وزبرى نام وخرج لواحده من خرم طيزها


انت:-انتى جامده اوى وجسمك فاجر
خلود:-وانت هديتنى انهارده وفشختنى
انا:-المهم انك انبسطى
خلود:-طبعا انبسط
انا:-طب عاوزه تانى؟
خلود:-عوزاك تنيكنى مره كمان
انا:-بس كده من عينيا بس مش دلوقتى عشان محمد قرب يصحى
خلود:-صحيح دا انا نسيته ههههههههه


وقامت تجرى وراحت على الحمام اتشطفت ودخلت اوضتها نامت جمب جوزها وقضينا الاسبوع دا كل ما تيجى فرصه انيك خلود مكان صاحبى وكل ما انيكها اكتر مش بتشبع تقولى هل من مزيد؟.

Friday, May 01, 2020 04:49:53 AM قصص سكس PERMALINK COM(0)

اخويا ومراته وولاده قاعدين معانا فى نفس البيت .. اخويا مسافر قطر ومراته وولاده قاعدين معانا طول الوقت بناكل ونشرب وكل حاجه وبيطلعوا شقتهم ع النوم .. قبل ما ادخل فى التفاصيل اللى و**** العظيم حقيقيه جدا حابب اوصفلكوا مرات اخويا الكبير هي عندها 37 سنه اكبر منى ب 14 سنه وهي اللى مربياني وبتحبنى جدا وانا كمان بعاملها زي اختى ويمكن اكتر .. شخصيتها قويه جدا وامى سيبالها الحبل وكانت بتزعقلي واحيانا تضربني لما اغلط .. مليانه بسيط مش طخينه وطيزها مدوره طويله وبزها مدور ومتوسط وملامحها حاده وبتحب جسمها جدا ولما كبرت وركزت فى الجنس كنت بهيج عليها جدا وبضرب عشرات عليها كتير .. فى مره كان عندى امتحان وكنت فى رمضان وماكنتش عارف اذاكر من العيال قالتلي اطلع ذاكر فى الشقه فوق مفيش حد وانزل ع الفطار .. طلعت وكنت ناوى اذاكر فعلا لحد ما دخلت الحمام وشوفت ملابسها الداخليه اللى معلقاهم ..


سكس نسوانجي - تحميل مقاطع سكس - صور مص الزب - صور سكس 2020 - صور نيك متحرك - سكس اب وبنتة - صور سكس محجبات


كانوا كلوتاتها وسنتياناتها قفلت الحمام وقعدت اقيسهم واضرب عشرات لحد ما كنت هتصفى ، نزلت وتانى يوم نفس الموضوع ، وكل يوم الأمر يزيد منى لحد ما طلعت فى مره ملقتش حاجه كنت هتجنن وكنت خايف اجيبهم من دولابها تقفشني .. فا فكرت انى اقفل باب الشقه وادخل المفتاح جوه وابقى براحتى البس واعمل اللى انا عاوزه وفى المره ديه قفلت باب الشقه وقلعت هدومي ولبست لبسها من الدولاب بتاعها وجبت خياره من التلاجه ودفيتها وقعدت انيك نفسي بيها ولا أحسن شرموطه وانا فى اندماجي لقيت الباب بيخبط .. والجرز بيرن اترعبت وبقيت بسابق الزمان وانا بغير والبس واحط هدومها فى الدولاب وانا فى قمة الرعب ..


قصص نيك امهات - كلب ينيك بنت - نيك كلاب - نيك حصان - حصان ينيك بنت - سكس حيوانات جامد - نيك امهات محارم - سكس محارم عربي - صور كس مصري - ولد ينيك كلبة - حصان ينيك طيز - سكس حيوان - سكس اب وبنته - صور نيك مثيرة - صور نيك الكس


جريت وفتحتلها قالتلي قافل ليه .. قولتلها اصل اصل انا كان الجو حر وكنت قالع .. قالتلي مافي تكييف ومراوح قولتلها اللى حصل وهي بتبصلي من فوق لتحت ومستغرباني ودخلت الاوضه بتاعتها وطولت واتا مش على بعضى هموت من الرعب .. لحد ما رجعت وهى بتبتسم ابتسامه خفيفه كده وحسيت منها انها قفشت حاجه مش عارف .. قالتلي هتحتاج حاجه قولتلها لأ بس هقفل الباب عشان هقلع والجو الحر والمراوح والتكييف بتتعبني قالتلى اقلع يابابا ولا اجى اقلعك بهزارها المعهود معايا ضحكنا ونزلت وانا بتمنى تقلعني فعلا .. اليوم ده من الخضه بتاعي ما وقفش خالص ونزلت بس هيجان طول اليوم .. تانى يوم عمال اتعصب على العيال وهى ما بتقوليش اطلع فوق ولا اى حاجه سيباني وانا مستنيها تقوللى مفيش فا قولت اطلب منها المفتاح .. قالتلي بثقه غريبه كده اوى يا بابا خد المفتاح اهوه .. هيجاني وقتها كان مخليني غبي انى ما لقطش انها كشفتنى او حست بحاجه ..


سكس ام وصبي - افلام نيك سكس مصري - تنزيل سكس مصري - افلام سكس اخ واخته - تنزيل سكس امهات - تحميل سكس عربي - صور كس - تنزيل سكس حيوانات - سكس كلاب مع شباب - صور بنات عاريه - صور سكس جماعي - صور شراميط - سكس حيوانات - صور سكس متحرك - سكس متحرك


طلعت واول ما طلعت قفلت الباب بالمفتاح وخدته معايا جوه وقولت هي خلاص عارفه انا بقلع وبقفل الباب عشان كده .. دخلت وابتديت البس سنتيانه وعشان بزازها كبيره وانا رفيع شويه ابتديت اجيب شراب واملاه قماش من لبس العيال و ادوره واخليه شبه البز بنفس حجم بزها واحطه فى السنتيانه و هكذا الكلوت كان سبعه لونه بينك حلو اوى فيه فيونكات بالساتان وعشان بتاعي واقف مخليه قافش فى طيزى من ورا ولا اجدع شرموطه .. ولبست عليه قمصانها كلهم لحد ما لبست القميص الاحمر اللى كان لايق على اوى و لبست بتاعه مش عارف اسمها الحقيقه كانت بتلبسها شبه الايس كاب بس حريمي و فيها شغل كله انوثه هي بتلبسها على طول كنت بشوفها لابساه وقعدت قدام التسريحه حددت حواجبي بالكحل و الرموش و حطيت احمر شفايف وحطيت ميكاب كامل وكنت حابب شكلي اوى ورحت اجيب خيار ما لقيتش بس لقيت بتنجان لكن للأسف البتنجان كان حجمه كبير عن الخيار وطويل .. اتخضيت من هيجاني اللى سيطر على فى النهايه ولقيتنى جبت واحده كبيره اوى فى الطول والعرض وقولت هحط فازلين من اللى ع التسريحه وهيمشي المسائل .. وقد كان جبت الفازلين ودهنت ونمت ع السرير بتاعها وقعدت ادخل البتنجانه بالقوه وهموت واصرخ ولما دخلتها بالقوه صرخت صرخه ضعيفه فيها بعض من الخوف على الوجع على الهيجان وثبتها شويه لحد ما راحت مخاوفي والوجع ومبقاش فاضل غير الوجع الخفيف مع الهيجان .. وهنا بقى اكتر مرحله فيها المتعه واللى بتحسسك بالانوثه الطاغيه و هيجانك ما بيقلش عن اى شرموطه تبتلع اكبرها زب .. انسجمت وقعدت ادخل واطلع واصرخ صرخات خفيفه ونايم على ضهري ورافع رجلي لفوق وايدى الشمال على بزى واليمين تدخل وتطلع البتنجانه واذ الاقي مرات اخويا واقفه على الباب وايدها على وسطها ومبرقالي من الذهول ولما انتبهت ليها جدا لقيتها بتضحك ضحك شراميطي جايب بيتنا والبيوت اللى جمبنا وانا من خضتي قعدت والبتنجانه اللى كنت بدخل بس ربعها كانت كلها فى طيزى ... قربت مني شويه وهي بتضحك وتقوللي هيجانه وعاوزه تتناكي يا وسخه ولسه هرد اقول اى حاجه لقيت قلم نازل بعزم ما فيها على وشي نيمنى على جنبى من الوجع .. قالتلي انا شاكه فيك وحاسه ولما شوفت هدومي مش مظبوطه قولت انك كبرت وبقيت راجل وبتضرب عشره وهيجان ولا حاجه .. قولت اديك المفتاح اللى بنستخدمه واطلع النسخه التانيه واخليها معايا عشان ادخل الاقي راجل زبه متر يطفي ناري ولا حاجه لكن هقول ايه امك ماجابتش غير خولات خول مسافر وزى ما يكون ما صدق ولما بييجي ينام على بطنه ومأمبر طيزه طول النهار واخره ينيك دقيقه وينام ويصحي ياكل ويشرب وينام بس قولت اهو خروف بيجيب فلوس ويصرف وبعد ما فرحت وقولت همسكك راجل يريحنى ويطفي لهيبى طلعت اوسخ من اخوك .. خول برخصه ومتناك .. قوم يبن المتناكه ورينى خرمك بلاعة الازبار واحكيلي من اول مره اتناكت ومين ناكك كل ده وانا ساكت من الخضه لسه بتأتأ لقيت القلم التاني نازل على وشي قلبنى على بطني واول ما اتقلبت جزء من البتنجانه طلع ضحكت وشخرت وقالت احا ايه ده وحطت ركبتها على ضهري وشدت راس البتنجانه من طيزى وانا بصرخ من الوجع وطلعتها وقالت احا انت خرم طيزك اوسع من كسي ايه كل ديه بتنجانه .. بتشيل حجم كسي ما يقدرش عليه قعدت تفتح فى طيزى وتبص فيهل من فوق وتحت وقالتلي مش فضيالك دلوقتي هنزل ترجع كل حاجه زى ما كانت وبعدين نشوف هنتعامل مع بعض بعد كده ازاى والا هفضح ميتين امك يا وسخه يا شرموطه .. هنزل واطلع الاقي كل حاجه زى ما كانت واحسن .. وسابتنى ونزلت وانا بحاول استوعب اللى حصل وحاسس انه حلم وفى نفس الوقت حاسس بمتعه فيها كل انواع الخوف والرخص والهيجان ولولا خوفي منها كنت كملت اللى بعمله وهكمل لحد ما افوق من الهيجان ده .. رجعت كل حاجه مكانها وخدت دش ونضفت نفسي والشقه ونزلت وانا ببص فى الأرض وعيني مش قادره تبصلها وقعدتها مفروده ورانه ضهرها على الكنبه ومصدره بزها لقدام وبتضحك بخبث وبتدلعني تقوللي خلصتي يا كوكي ورديت ب انكسار اه والمره الجايه هحكيلكوا عملت معايا ايه بعد كده

Wednesday, April 29, 2020 20:44:45 PM قصص سكس PERMALINK COM(0)
القصه حقيقيه بس قصتي ويه اختي مطلقه اسمها سمر مواصفات فدشي طيز مرفوع وصدرها متوسط يعني مو كلش جبير وشعرها لحد خصرها وبيضه ثلج وقصيره وحلماتها لونهن وردي وصرمها وكسها هم وردي وشغرها اسود وعيونها سود وكبار وشفايفها لونهن وردي ومنفوخات من **** مو شفايف خرب فهي مطلقه

سنتين وعايشه ويايه بيتي اني اعزب وعندي علاقات ويه كحاب وبنات وهيه ادري بيه واني مجنت مركز عليها انو هيه مشتهيه فجنت بوكتها متفق ويه كحبه تجي لبيتي لان اختي جانت تريد تطلع ويه اهلي بس دكت الناقصه وماراحت وفوكاها اني جنت شارب ثلاث قواطي ريد بول ربي كامز ضليت الوب طبعا هيه قبل شهر جانت تلبس كله قصير وحصر ولمن تنضف تنح

صور سكس رومانسية - قصص سكس محارم - سكس نسوان مع حيوانات - افلام سكس حيوانات - سكس حيوانات جديد - قصص سكس امهات - كلب ينيك ربة منزل - صور نيك طيز - صور طيز - مشاهدة سكس امهات - سكس اخوات اجنبي - تحميل افلام سكس

كدامي. ومره شفتها بل حمام وهيه تسبح وجانت تشاقه ويايه هواي اني لمن شفتها بل حمام بديت اخيل عليها بس مجانت تدري. بيه المهم اكمللكم دكت بيه الناقصه وبقت بل بيت والكحبه خابرتها ولغيت النيجه جانت بوكتها ساعه ظ،ظ¢ ليل اجتي اختي لغرفتي كالتلي اخاف انام وحدي لان جانت تمطر وصوت مال رعد فخافت فاني كتلها نامي على الجربايه واني انام على التخم الي بل غرفه مقبلت كالت اله تنام يمي اخاف نمت بصفه ونطيتها ضهري كالتلي اندار عليه اخاف نداريت عليها فوكاها هيه مربربه وزنها 60جان ترجع طيزها على عيري واني

عيري مكوم فاني كلت انتضرها تنام واني اصلا جنت اخيل عليها فكلت العب بطيزها وكمش ديوسها لمن تنام فهيه جانت لابسه بجامه حصر مال جم وتيشيرت قصير يعني مبينه بطنها اني خدرت جنت ملابس غير الباس فخليت شفايفي على ركبتها وبديت انفخ بهوه ناصي هيه ضلت تلوب وكامت تحرك بطيزها على عيري بهدوء فحسيته كاعده تجاوب ويايه فلزمت ديوسها وعصرتهن جان تنزع البجامه مالتها واني حطيت عيري بين زرورها جان تطبك زرورها على عيري واني بديت ارهز على كيف جان تندار عليه وجرتني بحلك وكالتلي اجيتك علمود هذي الشغله جان كبل انزعها

سكس ام وبنتها - نيك الام وبنتها - سكس نسوانجي - تنزيل سكس عائلي - تحميل سكس عائلي - تحميل سكس عربي - نيك متحرك - مقطع نيك مصرية - سكس حيوانات قوي - صور كس - صور زب جميل - اب ينيك بنته - صور سكس جماعي - صور سكس امريكيه

ونيمها على بطنها وجريت الباس مالتها الحقيره لابستلي ابو الخيط جريته هوه والبجامه ونزعتهه القميص وحطيت عيري على كسها بدت تتأوه وكالتلي حبيبي صارلي هواي انتضر هذ اليوم وضليت عشرين دقيقه بس امص بشفتها وهيه تصيح اه اه اه اوي حبيبي كتلها موطيلي حطيت عيري بحلكها وبدت تموط تحط عيري بحلكها كله وطلعته باست راسيته وردت فوتته بحلكها ال بلعومها واني وكفت وزمتها من خدودها وعيري بحلكها وضليت ارهز بعدين نيمتها على ضهرها على الجربايه ونزلت راسها خليته مدندل من الجربايه وفوتت عيري بحلكها وايدي على ديوسها وارهز طلعته من حلكها نزلت لحس على كسها عسل ذبت بحلكي كامت تصيح فوته حبيبي اول ما فوتها بكسها عاطت بعدين على كيف بعدين زدت سرعتي حتى جانت حاطه كحله كد ما اذيتها كامت تبجي والكحله نزلت على خدودها بعدين نزل مي كسها وانه

صور سكس سعودي - سكس حصان - صور نيك جديدة - نيك اغتصاب امهات - تنزيل افلام سكس - سكس كلاب - صور نيك HD - صور مص زب - صور نيك متحرك - صور سكس ساخنة - صور سكس جديدة - سكس كلاب جديد

لساعني مذاب لان هيه حاطه خلطه بل اكل تخلي الجبه زيد ومتطلع بسرعه بعديت علكتها فرنسي وضليت ادك بيها وهيه تصيح اه اي اه اوي حمودي على كيفك توجعني على كيفك كتلها اش وبعدين ذبيت راس بكسها رتاحت نمت وهيه كعدت عليه ولزمت فردات طيزها وباعدتهن وضليت ارهز وهيه فوكايه
واضرب بطيزها صار احمر على ازوك من الضرب بعديت كتلها نامي على بطنج وحطيت المخده جوه بطنها وحطيت دهن نيفيه على صرمها وعلى عيري بس بل كوه يله قنعتها لان عيري كلش طويل وبس فوتها كامت تبجي طلعت دم من طيزها ورحنه غسلنه ورجعت دكيتها من طيزها وهيه اصيح اه اه حمودي اه على كيفك ماتحمل فدوه على كيف اوي لمن جبيت ماوكفت كملت وهيه تصيح شي كاعد يجويني بطيزي كتلها جبيت كالتلي لعد ليش ما وكفت ضليت ترهز طبعا بسته وصالحتها لان كامت تبجي وخربت لمن فوته بطيزها وكتلها يله حياتي خلي نكمل ومصيت صدرها جان يطلع منه حليب لان هيه ترضع اينها عمره ظ£ سنين بعديت نامت على بطنها وفوتت عيري بطيزها وحطيت ايدناتها وحده على الثانيه ولويتهن على ضهرها وضليت ارهز وهيه خدرت وتصيح فصلختها الراس الثالث بطيزها بعدين كعدت تموطلي واني كامشها من شعرها حيل جانت مسويته ذيل حضان واني كامشها منه ومثبت واسها وهيه تموطلي ذبيت
بحلكها بلعته بعدين فتنه للحمام جان تكلي فديتك ريحتني كتلها بس بعد اني مشتهيج فصلختها راس من كسها على الواكف بل مام وطلعنه ثاني يوم كعدت الصبح كالتلي شسويلك ريوك كتلها انتي ريوكي كمشت صدرها وضليت ارضح من حليبها وحطيت صدرها الثاني بحلكها وبدت ترضع هيه هم كالتلي مطيب اريد اضوكه من حلكك فرضعت وفرغته بحلكها وبلعته وطلعت عيري صلختها راس من حلكها شلون موطه تسوي خرب دينها وهسه اليوم نروح للسوك اني وياها ناخذ سيتات مال نوم
Tuesday, April 28, 2020 20:53:12 PM قصص سكس PERMALINK COM(0)
بولا كان حرفيا متجوز مامته يوستينا. كان يروح المدرسه و يرجع تكون جاهزاله على سنجة عشره. كانت بتعلفه و بتديله فيتامينات و عصاير. كانت منعاه من ضرب العشره. قالتله انت خلاص جوزي و ليك حقوق فيا. ساعتها بولا اتخض. كان صغير اوي. وهي ميلفايه بطايه كانت علطول بتريح زبره و علطول بتقطع زبره.

الابن ابتسم لمامته (كل عيد ام و انت طيبه يا ماما) وباس شفايفها. مسكت زبره و قامت ماصه شفايف ابنها اوي و ردت (وانت طيب يا روح ماما.). ناموا ملط لازقين فبعض. الابن اللي عنده 17 سنه و الام اللي من اصول فلاحي و عندها 34 سنه. بتتناك من ابنها من زمان اوي. محدش يعرف فالدنيا العلاقه دي. اول ما جوزها بيسافر ال 11 شهر بتوعوا بترجع تعيش حياة المتجوزين مع ابنها. و بترجع ام شهر واحد بس فالسنه. بقالها 5 سنين بتعاشر ابنها يوميا. وعايشه اسعد مخلوقه فالكون. خلفت من ابنها و لبسته فجوزها. و ناويه تفضل تخلف لابنها. على كلامها ان زبر ابنها كبير و هي خايفه عليه من البنات. و على كلامها برضه انها بعد ما جربت ابنها قررت تضحي بشعور الام و تختار زنا المحارم بايديها لمدى الحياه.

سكس حيوانات - صور سكس اغراء - فيديو نيك زوجة صديقي - محارم عربي - صور نيج عراقي - رقص سكس جديد - سكس امهات 2021 - نيج بنتين اخوات - صور سكس xnxx - سكس متحرك - صور نيك ساخن

الام: ااااه مالك يا حبيبي ااااه متخبطنيش كده. اوفف يا هيجان
الابن: اااه زبري يا ماما. زبري بيعشقك يا ماما

الابن نايم فوق بطن امه و حاشر زبره الهيجان جوه كسها الغرقان بعسل الكس.

الام: حبيبي طلعه اااه انت وعدتني انك متعملش كده تاني ااااه
الابن: معملش ايه يا ماما. وعدتك بايه.

وفجاه الابن هجم على شفايف امه. و امه بدورها شفطت شفايفه. هيجانين. بياكلوا شفايف بعض. و الابن نازل تدخيل فزبره لاخر كسها جوه.

الام و هي بتصرخ من الهيجان: حبيبي انا ماماتك بس بقى كده اااااااه اييييي.

وفجاه الام تزق ابنها و تنيمه على الارض و تقوم ماسكه زبره الطويل اوي و تقوم شافطاه كله بكسها.

الام بتشخر: احا يا خول انت مش وعدتني مش هتنيكني تاني. احا مفيش ابن اااااه يعمل كداااا.

وفجاه الام بقت بتتنطط بغل و شهوه على زبر ابنها و عماله تصرخ (يخربيت زبرك. يخربيت زبرااااالك. احاااا ضاجعني بقى بكل احااااااااااااااااااه). وفجاه الواد قام بضهره و حضن بزاز امه بايده وصرخ فيها و هو بيهبد فكسها بزبره بكل قوته (اه ماما انت معرصااااااا معرصااااا معرصاااااا). و الام نسيت نفسها خلاص و عماله تصرخ (اوفففف انا معرصا و قحبة ابني. شرموطة ابني. مراة ابني. عشيقة ابني. زانية زبر ابني وخدامة مني ابني.). وقامت شافطه شفايف ابنها وكلتها بشهوه ولعاب كتير اوي غرق وش الواد. لعاب امه اللي عماله تشفط زبر ابنها.

وفجاه الواد ارتعش و صرخ (كسك قطعني يا ماما. ااااه اااااه زوبريييي). وامه بتنط كانها ملبوسه و بتفشخ زبره. وبتصرخ جدا (عشر امك يلااااااا. عشرني. عشر امك يابني. وقامت فجاه فردت ضهرها و رقصت بزازها قصاد عنيه و قالتله بعهر (بزمتك هتلاقي عروسه احلى من امك. هتلاقي بزاز احلى من دي فين. رضعتك وانت صغير و بترضعك و انت كبير.)

سكس نسوانجي - صور كس - صور زب - صور سكس

وفجاه بيسمعوا صوت بكاء طفل صغير. الابن بيزود سرعة نيكه. الام بتصرخ (جيبهم جيبهم جيبهم اااااااه هات لبن هات لبن فامك. مامتك. هات لبن لماما يلااااااا). وفجاه انفجر زبر الابن فكس الام الهيجانه اللي شهقت وقفلت على زبره تعصره. و بتضحك لابنها بهيجان. (اسفه بس كان واحشني لبنك يا حبيبي).

الابن ابتسملها و قال (انا كان واحشني كسك يا ماما. كل ده نفاس.). الام قامت من على زبر ابنها وقالت (مش انت اللي كان نفسك تخلف مني. يلا بقى سيبني و خليني ارضع ابنك.). وفجاه الابن كتف الام و نيمها على الارض و قام حاشر زبره فكسها تاني و صرخ (مامااا عايز اخلف منك تاني. عايز انفخك تاني.)

صور نيك - صور نيك arab - صبي ينيك امة - نيج نار - ناك اختة - مقاطع جنس اب وبنتة - تحميل سكس مصر - نيك متحرك نار

الام فتحت وراكها و مسكت طياز ابنها ونزلت عض فرقبته (عايز الناس تشوفني منفوخه بمنيك يا حبيبي. ااااه و انا كمان نفسي يا دكري. ااااه يا دكر امك. اجمد يا جوز امك. اكترررر ااااحااااا. يلا بقى ده كسي ادمن لبنك.). وزبر الابن بيعشر رحم الام تاني.

باسو شفايف بعض و استحموا ملط فاحضان بعض. مصلها كسها قبل ما تنام. و مصتله زبره لحد ما جابهم فبقها. و نامت وهو حاضن بزازها و بيقولها كلام رومانسي (يا لهوي يا ماما ازاي ما عشرتكيش من زمان. ازاي سبتك كل ده). الام باست شفايفه و ضحكت (ولد ده انت بتنيكني من اول ما بلغت يخربيتك. انت مبتشبعش من جسمي. بس شكرا بجد على النيكه الحلوه).
Sunday, April 26, 2020 00:57:24 AM قصص سكس PERMALINK COM(0)

اسمي اسمهان و انا فتاة جميلة و بابا فتحني بقوة وافقدني عذريتي في تلك الليلة الساخنة و لك شيء كان على ما يرام قبل ذلك اليوم و السبب الذي جعل بابا يفعل ذلك الامر هو انه كان سكران جدا و كنت انا لوحدي معه في البيت و زوجته كانت في بيت ابوها و امي متوفية . في تلك الليلة كان الجو حار جدا و لا يحتمل و نحن لا نملك مبردات في البيت و بالتالي اضطر دائما الى فتح النوافذ و اتحمل لسعات البعوض من اجل بعض النسمات الباردة المنعشة و في تلك الليلة فتحت ايضا باب غرفتي حتى يمر التيار الكهربائي احسن و بابا لما دخل على الساعة الحادية عشر قدمت له العشاء و كان طبيعي جدا و لم يسبق لابي و ان تحرش بي او حاول الاعتداء علي من قبل بل كان يحبني و يحترمني حتى و ان كان سكران


فيلم سكس محارم - افلام سكس مني فاروق - فيديو سكس محجبات - افلام جنس اجنبي - جنس عربي نار - سكس امهات xnxxx - سسكس اغتصاب - سيكس - محارم مترجم - قصص سكس - سكس مصري - سكس محارم


و في تلك الليلة الغريبة التي بابا فتحني بقوة كنت نائمة لوحدي و كان الجو حار جدا مما جعلني اتجرد قريبا من كل ثيابي حتى الداخلية و لكن في الليل سمعت صوت الباب ينفتح و خفت كثيرا و قلبي يدق و لما فتحت عيني وجدت بابا . و اغلقت عيني مرة اخرى و تظاهرت اني نائمة حتى اتدلع عليه و كنت اعتقد ان بابا سيقبلني في خدي او جبيني و يخرج و لكن بابا جلس بجنبي و بدا يتحسس على صدري و النار مشتعلة فيه و انا قلبي بدا ينبض من الاستغراب و بابا فتحني بقوة و ناكني بعد ذلك و ظل يتحسس علي حتى تاكدت انه يريد ان ينيكني و يمارس علي الجنس و اصابعه كانت ناعمة و ساخنة جدا و تهيجني


و كان قلبي ينبض و لكن انا اتظاهر اني نائمة و بابا انطلق يتحسسني و يلمس صدري اكثر من اي منطقة في جسمي ثم فاجاني حين انحنى الى صدري يمص و يرضع بقوة كبيرة و انفاسه قوية جدا و انا اسمع تنهداته الساخنة اه اه اح اه اه اه اه و هو يقترب مني ليرضع . و جاء فم ابي على صدري و بابا فتحني بقوة و راح في الاول يمص لي الحلمة التي ادخلها بين شفتيه و كان يجذب فيها بفمه و اسنانه و يمص مص ساخن جدا و جميل ثم يمسك لي بزازي و انا ارتعش من الخوف و من الشهوة التي ارتفعت بسرعة و انا اتظاهر دائما اني نائمة و فجاة بابا امسكني من اذني وقال هيا حبيبتي قومي اريد ان اجامعك اليوم


و بعد ان كرر بابا الجملة فتحت عني و انا اتظاهر اني نعسانة و متعبة و قلت له ماذا بابا هل تريد شيء و انقض علي بقبلات ساخنة جدا وبابا فتحني بقوة و هو فوقي ثم بدا يبوسني من الفم و انا اقول له لا بابا ليس هكذا لا لا لا ارجوك بابا انا بنتك و هو كان سكران . و من شدة الشهوة و الرغبة مزق بابا فستاني بعنف و انطلق يمصني و يرضع و هو يقرب زبه من كسي حتى يدخله و انا كنت اقاوم و لكن مع الوقت قررت ان استسلم لانه في النهاية انا بنته و الفضيحة سترجع اليه و تركته يفعل ما يريد و بابا فتحني بقوة و ادخل زبه في كسي و القصة ساكملها في الجزء القادم الذي كانت وقائعه ساخنة نار و هائجة



Sunday, April 26, 2020 00:26:16 AM قصص سكس PERMALINK COM(0)

في يوم كنت قاعد بذكر دروسي فاناشاب في الثانويه العامه ولازم اذاكر كويس علشان ادخل كليه الطب وامسك مجموعه المستشفيات التي يملكها ابي فانا وحيده وبابا ده عمره حوالي 61 سنه وغني جدا وماما اصغر منه بكتير فيي 44 سنه بس حلوه اوي تشبه كده الممثله دلال عبد العزيز في بياضها وتخنها وماما واخده بالها اوي من نفسها وبتلبس علي الموضه من باريس لكن هي في الحقيقه اصلها من حي شعبي كانت في زياره لابوها المريض في امش


صور سكس - سكس حيوانات - تحميل سكس
ستشفي بابا ولما بابا كان بيمر علي المرضي شافها وعجبته وكلبها من ابوها فطبعا وافق علي طول لنها فرصه عظيمه اوي وانتقلت ماما من حياه الفقر الي حياه الغني وبعدين خلفتني ودايما يوم الثلاثاء تيجلنا واحده من حي ماما القديم اسمها ام سيد ويدخلو الاوده ويقفلو عليهم وانا مش عارف هما بيعملو ايه وانا اكتر حاجه اعرفها عن الجنس الاسامي يعني كس وزبر وبزاز وطيز وكده ولما واحد صاحبي يسلفني مجله فيها صور ستات عريانه اجري علي البيت واقفل عليا الاوده قال يعني باكر واطلع زوبري وافضل ادعك فيها لحد اللبن ما ينزل منه بس كان الي بيهيجني اكتر لما الاقي في المجله صوره اي ست تشبه امي في بياضها وتخنها وايه بقه لو كانت بتتناك في طيظها اكتشفت بعد كده ان ام سيد دي بتيجي لماما تعملها حلاوه تنتف بيها شعر جسمها وفي اليوم الي قلتلكو عليه كانو نسيو يقفلو الباب عليهم كويس وانا قايم اروح الحمام لقيت ماما عريانه خالص ونايمه علي ضهرها وفاتحه رجليها وام سيد عماله تنتف لها وماما تقول اي اي يا وليه يا متناكه بالراحه علي كسي هريتيني يا مره يا لبوه وانا اول مره اسمع ماما بتقول الافاظ دي اتاريها بترجع لاصلها لما بتكون مع ام سيد وبصراحه منظر ماما وهي نايمه علي ضهرها وبزازها باينه كبيره وبيضه والحلمات الوردي هيجني وفضلت مستخبي اشوفهم والعب في زوبري ولقيت ام سيد بتقولها خلاص يا مدام كسك بقه بقه قشطه يا بخت الدكتور هيرزعك زوبرين تلاته انداري بقه لما اشيل الشعرتين الي حوالين طيزك علشان الكتور يكب لبنه فيها من غير قرف ولقيت امي بترد عليها وتقولها اتنيلي يا وليه يا خرفانه عليكي وعلي الدكتور بتاعك ما شطب وبقي عاوز الي ينيكه وضحكت ضحكه بمياعه اوي وام سيد خبطت علي ضدرها وقالتلها يا لهوي يا مدام كل الحلاوه دي مبتتناكش دلوقتي حرام امال بتعملي ايه لما تهيجي قالتلها ماما اهو بتصرف قالتلها اوعي يا مدام يكون في راجل تاني بينيكك لحسن تتفضحي وترجعي فقيره تاني ردت ماما وقالتلها لا متخافيش يا كس امك عليا انا مبعرفش رجاله قومي يالا انتفي شعر طيزي وروحي خليني اقوم استحمي وانا رحت متسحب علي اودتي


تنزيل سكس مصري - تحميل سكس عربي - افلام سكس ام وصبي - سكس حيوانات قوي - صور نيك ميا خليفة - سكس موده الادهم - صور سكس جديدة - صور سكس حيوانات - صور سكس - صور طيز كبيرة - سكس امهات - سكس كلاب ونسوان - سكس محارم عربي - صور سكس hd ساخنه وكبيره - نيج حيوانات


بعد زوبري ما نزل يجي اربع مرات وابتديت اهيج كل ما اشوف ماما رايحه او جايه لحد في يوم جاني برد وصممت ماما انها تنام جنبي تاخد بالها مني وتعملي كمادات علشان تزل الحراره وكانت طبعا لابسه قميص نوم مبين كل جسمها لانه خفيف اوي وهي مش لابسه حاجه تحته لا كلوت ولا سوتيان وانا وهي بتحط الكمادرات علي وشي لقيت بزازها بترقص قدامي بيضه قشطه راج زوبري ابتدا يقف وبدون ما احس لقيتني بمسك بزازها بايدي والعب فيهم هي افتكرت ان السخونيه زادت عليا وانا مش داري بنفسي بخرف يعني وابدت تحط الكمادات علي بطني ولقت زوبري واقف اوي ولقيتها بتشهق وتقول ايه ده كله داانت ورثت جدا ابويا في كبر وحلوه زوبره يخرب بيتك يا بختها الي هتتجوزك وانا عملت نفسي مش واخد بالي ورفعت ركبتي لزقتها في كسها وانا برضه بلعل في بزازها لقيتها مش ممانعه وابتدت تحرك كسها علي ركبتي وبعدين شلحت قمصيها وبقت الركبه في كسها الحم علي اللحم وهي عماله تزوم اوووووو اوووووووووووو اووووف اههههههههههههه يا حبيبي اححححححححححح وانا ادعك اوي في كسها بركبتي ولقيت ركبتي ابتدت تغرق ميه من كسها وايدي بتدعك بزازها ولقيتها بتديني حلمتها في بقي وتقولي ارضع ارضع اهههههههههه اههههههههههههه


سكس ام وبنتها - صور سكس عربي - صور سكس مصريه - صور مص الزب - صور شراميط - صور شراميط مصريه - مقطع نيك - صور سكس مساج - سكس منقبات عرب - قصص سكس - افلام اغتصاب محارم - سكس زنوج - سكسي حيوانات - نيك نسوان مصر - نيك الاخت


نسيتني النيك يا شرموط زوبرك كبير اوييي اححححححححححح احححححححححححححح رحت انا قايم وقلتله انا مش شرموط يا لبوه قالتلي يخرب بيتك انت فايق قلتلها فايق اوي وهايج اوي يا كس امك يا لبوه يا شرموطه هي سمعت الشتيه وهاجت اوي اوي ونزلت علي زوبري ببقها تمصه وتلحسه وانا اقولها اوووووووووف اوووووووووووف كمااااااااااااااااااان اوووووووووووووي يا متناااااااكه ورحت مطلع زوبري من بقها وهاجم علي بقها بشفاييفي بوس ومصمصه وشد لسان وهي هتموت من الهيجان ولقيتها راحت نايمه علي ضهرها وفتحت رجليها وانا نزلت بوشي علي احلي كس في الدنيا ابوس والحس واعضض في الزنبور واشرب العسل الي بينزل منه لقيتها بتوحوح وتقولي يالا يالا دخله في كسي دبه بقه ارزعه مش قادره يا ابن المتناكه ريحننننننننننننني نيكننننننننننننني وانا رحت قايم عليها راشقه في كسها ودخلته للاخر وماسك بزازها بايدي افعص فيهك وبقي علي بقها بمص شفايفها وهي اممممممممممممممممممم امممممممممممممممممممممممم يالا يالا اوي اوي ولقيت نفسي هزل لبني قلتله اووووووووووووووف اووووووووووووف هنزل هنزل قلتلي نزل نزل املالي كسي عطشااااااااااااان عطشااااااااااااااااااااااااااااان ورحت منزل البن ولقيتها بتقول اححححححححححححح اححححححححححححح سخن سخن حلو حلللللللللللللللللو اوي ولقيت جسمي همد وانا نايم عليها وفضلت نايم كده يجي ساعه ولقيتها بتقولي يالا قوم قبل ابوك ما يحس بينا ويودينا في داهيه قلتله مش قادر عاوزك تاني قالتلي بكره بكره لما ابوك يرح شغله


نيك زوجة اخوه - فيلم نيك - سكس كلاب - سكس حصان

Thursday, April 23, 2020 01:35:54 AM قصص سكس PERMALINK COM(0)
スポンサードリンク


この広告は一定期間更新がない場合に表示されます。
コンテンツの更新が行われると非表示に戻ります。
また、プレミアムユーザーになると常に非表示になります。