スポンサードリンク


この広告は一定期間更新がない場合に表示されます。
コンテンツの更新が行われると非表示に戻ります。
また、プレミアムユーザーになると常に非表示になります。

انا اسمى هشام عايش فى الجيزه عندى حاليا 30 سنه والقصه بدات من حوالي 12 سنه لما كنت فى بدرس وببات علشان الامتحانات عند اختى اللى كانت لسه متجوزه من 5 شهور وديما كنت بشوف جوز اختى وهو بيعمل حركات تثيرنى مثلا الاحظ موقف زبو وبيرقصو من غير ماخد بالى يحضنها فى المطبخ ادخل الحمام اسمع ضحكتها الموضوع بداء يثرنى جامد كنت بنام جمبهم ع السرير وعلشان لسه عرسان جداد كنت بنام على اول السرير وهما جمب بعض فى الاول اوصفلكم اختى هى قصيره وجسمها ملفوف وصدرها متوسط طيازها مش كبيره اوى بدات بان احضن اختى من ضهرها والزق فيها وزبى منتصب وكنت بحس انها صاحيه ومستمتعها بدا بعد كدا بدات اطلع زبى وهو واقف اووى وارشقو فى طيز اختى بحس وقتها انها محتاجه لحاجه فعلا فى خرم طيزها من حركاتها لمه بلزق وجبتهم على بنطلونها ونمت فى اليوم التانى جوز اختى راح شغلو وصحيت لقيت اختى دخلت الحمام بتاخد دش قعدت افكر لحد ما قولت ادخل عليها واعمل نفسى معرفش ان فى حد جوه دخلت وهى اتفاجات وانا عملت نفسى متفاجاء ومعرفش ان فى حد جوه قالتلى طب كويس انك صحيت ليف ضهرى بليف ضهرها وانا عينى متشالتش من ع طيز اختى وزبى انتصب فى وقتها ولقيت نفسى منزل البنطلون وسايبو وضعك ضهر اختى وهو بيحك فى طيزها هى حست بصت عليه واتخضت قومت حاضنها وقعت ابوس فيها لحد ما هى اتجاوبت معايا وقعدت تبوس فى شفايفى وتلعب بايدها فى زبى لحد ما جبتهم على صدرها وطلعنا ودخلنا اوضه النوم ,,,,,,



تحميلسكس - xnxx سكس نار - صور سكس عربي - صور كس - تحميل سكس امهات - سكس نسوانجي - ءىءء - صور زب - قصص نيك محارم - قصص جنسية - تحميل نيك ساخن - عرب نار - صور سكس متحركة - قصص سكس محارم - قصص محارم .


 

الجزء الثانى


اول مدخلنا اوضه النوم اختى قعدت على ركبتها على الارض وانا ماسك زبى بالعافيه وحاسس انو هينفجر منى اختى مسكت زبى بايدها الاتنين وتدعك فيه وتمص فى بيضانى وانا مش قاااااادر خلااص هينفجر وفعلا شلااال لبن نزل بدون اى انذار على وش اختى واول مره اشوف اختى هيجانه كدا ومن منظرها واللبن مغرق وشها شدتها ونيمتها ع السرير ونمت فوقها مسكت حلمات بزها الاتنين وزاى ميكوون اول مره ارضع امص الحلمه دى امممممم واختى تقولى مش قاااادره نيكنى بقا مش قااادره اسيب دى ومص فى دى لحد ما زبى بقا هينفجر من الهيجان عليها نزلت مبين فخاد اختى علشان اشوف اجمل كس فى حياتى لحد انهارده مش قادر انسا اول مره شوفت كس اختى فيها بظره اللى واقف فشخ افكارى نزلت اكل فيه واختى اااااحححح مص كماااان كلوووو فى بوقكك وانا امصصص والحس من جواا كسهااا والحس ميت كسهااا وهى اوووووف مش قاااااااادره وصرخت جاااااامد ونطرت لبن كسهااا فى بوقى كان احلى حاجه شربتها فى شقه اختى بدات الحس اللبن كلو بتاع اختى وهى مسكانى من شعرى وبتشدنى جامد ع كسها لحد ما جالها تليفون قطع افكارنا لمه شوفنا ان جوزها بيتصل وردت وقالها ان خلاص ع وصول وقالتلى اوعدك بليل هيكون احسن يوم ياعظم اخ وادتنى بوووسه كبيييره اوى من شفايفى قولتلها وده وشاورت ع زبى قعدت ع ركبتها تانى ومصت فيه شويه ودخلت خدت دش وهى لبست وجوزها جى وكلنا ،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،



تحميل سكس محارم - تحميل نيك ساخن - صور سكس عربي - قصص نيك محارم - سكسس - محارم اجنبي - صور سكس متحركة - صور سكس نيك - صور سكس محارم - سكس زنوج - نيك نسوانجي - xnxx - قصص سكس محارم - قصص سكس عربي - عرب نار .


 

الجزء الثالث


وقفنا الجزء اللى فات ع ان جوزها جى وقعدنا ناكل وطبعا جوزها جى وانا باخد دش وطبعا اول مدخل ولقانى فى الحمام استغل ده واحضان وتقفيش وكنت بسمع صوتهم كتير ولحد ما جى الليل اللى كنت منتظرو اوى علشان انام جمب اختى واجبهم عليها زاى اليوم اللى قبلو جينا بليل وهما دخلو ينامو وقولتلهم هقعد اذاكر وهبقا ادخل وراكو انام طبعا دخلو وصوتهم على واهات وقفت جمب باب الاوضه بتعتهم من الاثاره بتعتى وجبتهم من المنظر اللى شوفتهم فيه لقيت اختى مفنسه على السرير ورجلها على الارض وفاتحها اوى وهو واقف وراها وحاطط زبو على كسها وبيحك فيها وهى رايحه فى دنيا تانيه من الشهوه ومره واحده دخلو جوه كسها رشق لقيتها برقت وصرخت جااامد وقعد ينيك فيها وهى اااااه مش قاااادره جيبهم بقااا جيبهم فى كسى ااااااه اااااااااحححححح وتزنق اوى كسها على زبو وتقولوو ااااح زبك ناااار مش قااادره طبعا انا فى الوقت ده جبتهم اكتر من مره وطلعت قعدت بره فاتح الكتاب ومش مركز فيه وبفكر فيهم عدا ساعه او اكتر لحد ملقيت اختى طلعت بقميص اسود شفاف يهيج العنتيل عملت نفسى مش منتبها معها وقاعد على الكرسى وساند على التربيزه جت وقفت جمبى .



سكس نسوانجي - عرب نار - صور نيك - صور سكس عربي - تحميل سكس ساخن - تحميل نيك اجنبي - xnxx - قصص محارم - قصص نيك محارم - صور كس - تحميل سكس اجنبي - سكس عربي محارم - صور نيك متحركة - قصص جنسية محارم - قصص سكس محارم .


 

اختى / خلصت مذاكره


انا / لسه مش عارف اذاكر لوحدى لازم حد يشرحلى


اختى / انتا فاشل اساسا ومبترحش المعهد هتفهم ازاى بقا


انا / اهو هحاول علشان الامتحانات خلاص


اختى / طب ادخل شويه قعدنى جمبك


انا / مفيش مكان هتقعدى فين يعنى ع رجلى مثلا


اختى / طب ومالو طب اهوووو


وقعدت على رجلى ولقيت زبى هيخرم البنطلون ويدخل فى طيزها الملبن ولفيت ايدى على وسطها وهى لفت راسها وحطط شفايفها فى شفايفى وقعدنا نبوس بتاع ربع ساعه وبعد كدا قومتها بعد ما جبت اخرى وعايز انيك بقا شدتها وقعدتها على الكرسى بتاع الانترى لقيتها رفعت رجلها الاتنين وهى قاعده وبقا كسها قصاد عينى طلعت زبى وحطيطو على كسها ومشيتو من سخونيه كس اختى كنت هجبهم قعدت احك فى كسها قامت هى مسكت زبى ودخلتو فى كسها وتقولى اااااححححح وتقولى كسى عجبك وانا مش قادر اتكلم وكنت حاسس ان هجيب خلاااص لقتها بتقولى هتهم فى كسى بردهولى وانا مصدقت جبتهم فى وقتها وفضلت اكمل نيك علشان زبى مينامش وقعدن انيك فيها وهى تقولى ااااحححححح لنبك سخن ااااااااااه نيك اووووى كيفنى ياهشام مش قااادره نيييك كماااان اااااااااااه وانا اقفش في بزازها لحد ما هى اترعشت وجابتهم نزلت ع كسها وقعدت الحس فيها وابص على عينها هى فى دنيا تانيه فضلت الحس كس اختى ونزلت على ودانهت وقولتلها تعالى جمب جوزك,

Saturday, October 22, 2022 23:25:18 PM افلام سكس PERMALINK COM(0)

فتحت قميص نومي و فكت مشبك الستيان و طلعت بزازي الاتنين منها. بدأ ابن جوزي يرضع صدري لمدة دقائق حتى جه أشرف صاحبه أوضتي عشان ينادي صاحيه. انا اتصمت من المفاجأة في الحال و دفعت ابن جوزي على جنب و سحبت البطانية عليا و غطيت نفسي. طبعا أشرف كان في وضع ذهول أنه يشوف حاجة زي كدا و بعد عننا و قال بنبرة اعتذار أنه صحي مالنوم و جه يدور على شادي عشان يلعبوا. من هنا بدأت شهوة ابن جوزي الشقي و صاحبه يمص بزازي المليانة بلذة ساخنة وحسيت أني غبية لأن أشرف شافنا في الوضع دا. قلت لأبن جوزي أنه يسيبني و يخرج مع صاحبه. دفعت بزازي المليانة جو الستيان و زريت عليا قميص نومي و لبست الروب و خرجت في ظرف دقائق. مكنتش قادرة أواجه أي واحد منهم كنت حاسة بالإحراج و الخجل. كانوا في أوضتهم و مكنتش عاوزة أزعجهم فبقيت هادية قاعدة في الصالة في كنبة الأنتريه. بعد حوالي ساعة هما الأتنين جم خارجيين و قعدوا في الصالة عشان يتفرجوا على التليفزيون. أشرف تصرف معايا بشكل طبيعي و كأنه ماشفش حاجة فبقيت مرتاحة. و بعدين خرجوا مع بعض عشان يلعبوا و كل حاجة رجعت طبيعية و أكلنا و جبات خفيفة و شربنا القهوة في المسا.
رحت لأوضتي بعد كدا عشان أرضع ابني.



xnxx - نيك عرب نار - xxxسكس - سكس مصرية - xnxx - xnxx - سكس محارم جديد - سكس كساس .


 

و أنا باعمل كدا حسيت أن حد يطل عليا من الباب. ناديت و سألت مين برا بس ولا جواب جاني. شوية و ابن جوزي خبط عليا و نيمت ابني على جنب لأنه راح في النوم. ناديت شادي عشان يجي و يدخل ومعاه أشرف. سألتهم عن الموضوع فبقوا ساكتين سألتهم مرة تانية فقام ابن جوزي يعترف و يقول أن أشرف هوكمان عاوز يرضع لبن زيه. اتصدمت و غضبت في الحال وصرخت : لا.. هما الأتنين اتصدموا من رد فعلي ولكن ابن جوزي بدأ يتوسل ليا بأن أشرف كمان يتيم محروم من امه من صغره. بردو أنا صممت على ردي و سيبتهم ورحت الصالة. خرجت و بدأت أتفرج على التليفزيون فهما الأتنين جم ورا مني و بدأو يتوسلوا ليا. أشرف بدأ يتوسل فكنت مش عارفة أتعامل مع الطفلين الأشقيا دول. من هنا رقيت وبدأت شهوة ابن جوزي الشقي و صاحبه يمص بزازي بلذة ساخنة و قلت في الأخر دول ***** و مفيش ضرر منهم بس بردو كنت حاسة ان الأمر دا مش طبيعي و مش صح. يعني أني أرع ابن جوزي اللي هو ابن اختي فدا طبيعي شوية لانه محرم من الناحيتين و لكن أني أرضع ولد غريب عني فدا مش طبيعي خالص! رفضت توسلاتهم ليا و تجاهلتهم وبدات أتفرج عالتلفزيون من جديد. شوية وراح ابن جوزي يقول أن أشرف تعب في حياته وانه كان في الملجأ بتاع الأيتام يضيقوه هناك ومش معاه لا فلوس ولا و هدوم عدلة و بقا الولد شادي يقول حاجات تخلي أشرف يصعب عليا وأنه في عمره ما ذاق طعم لبن الأم ولا حد يعتني به.
بعدين أشرف قام قال: في اليومين اللي فاتوا يا طنط حسيت أنك أمي وبتراعيني كأنك أمي. أنا يتيم و مليش أم ممكن تعتبريني أبنك و تديني حبك؟” صعب عليا أوي و تعاطفت معاه بس بردو حسيت أني مش قادرو بس الولد تعلق بروبي ومسكه من تحت وتوسل إلي وبقا يتشنهف و يتحشتف فقلبي رق ليه وقلت أنه زي شادي فقبلت أني أرضعه. شادي و صاحبه أشرف فرحوا أوي وكانوا هيطروا من السعادة. قعدت في الكنبة و فتحت قميصي و طلعت بزازي المليانةالكبار من الستيان الأبيض عشان يجيوا يرضعوا. قعدوا على حجري في مقابل بعض وبدأوا يرضعوا كل واحد يرضع بز و بدأ ابن جوزي الشقي و صاحبه يمص بزازي بلذة ساخنة يعين أشرف يرضع بزي اليمين و ابن جوزي يرضع بزي الشمال و كانت تجربة ممتعة ليا بس كان أشرف جامد شوية يعض حلمتي و كانت أسنانه تقضم حلمتي وتوجعني. طبعا شادي كان عارف يمص ازاي من غير ما يوجعني لأنه خبرة أما صاحبه فكان غشيم شوية. وهما بيرضعوا كنت عمالة أبص على شادي لأني برود مكنتش حاملة فكرة أن غريب يكشف صدري و يمصني. كان شادي يمص بنعومة و سلاسة كانه يلحس قمع أيس كريم. المهم أنهم بقوا يمصوني لمدة نص ساعة. خلص ابن جوزي و ساب صدري وكان لسة صاحبه يمصني فطلبت منه أن يتوقف بس مسمعش الكلام و بقا يمص. هيجني و تعبني و وحسيت بالوجع. زعقت فيه وهو اتصدم وساب بزي في الحال و مشي بعيد عني. حسيت أني غلطت و زعلت بس كان لازم أعمل كدا…يتبع…



xnxx تحميل - صور نيك ساخن - صور نيك عربي - سسكس - سكس عرب محارم - xnxx - سكسامهات .


 

الجزء الرابع


بعد اما شادي و أشرف سابوني و مشيوا بعيد بصيت على صدري لقيته البز اللي كان بيرضعه أشرف محمر مليان بلعابه وريقه. كنت متأكد أنه استمتع كتير أوي. المهم أني نظفت نفسي كويس و مسحت صدري و خرجت من الأوضة. كان خلاص الليل ليل علينا فرحت أجهز العشا وبعد شوية كان كل شيئ رجع لطبيعته. نادتهم للعشا فجم وبدأ ياكلوا. تظاهرت أن مفيش حاجة حصلت وبدأت أحط الاطباق قدامهم فجأة و أنا بأخدمهم طبق الصلصة باللحمة اتقلب عليا بالغلط و وقع على قميص نومي وعلى صدري الشمال. مش عارفة ليه فجأة نط أشرف وقام في الحال يلحس الصلصة من فوق صدري! حسيت اني غبية و حسيت بغرابة الموقف ورحت ضربته على وشه بالقلم في الحال. دا كان ردي فعلي الطبيعي لأني حسيته غريب يتحرش بيا حسيت أن الولد الصغير يتحرش بصدري يلحس بزازي المليانة و الصلصة فوق منها فصفعته بقوة ونسيت أنه ***!



نيك عرب نار - ءىءء سكس - بورنو محارم - تنزيل نيك عربي - xnxxمحارم - بورنو نسوانجي - صور سكس 4k - قصص سكس .


 

أشرف حس أنه اتهان وجري على أوضته يبكي. بصراحة ضايقني أني ضربته و ضايقني أنه بكى وخاصة أن ابن جوزي جري ورا منه يلحقه عشان يواسيه و يطيب خاطره. بعد حوالي ساعة شادي جه ليا يقولي أني غلطت وقال ان أشرف زعلان أوي ويبكي جامد و قالي أني بعد ما سمحت له يرضع صدري اعتبرني أمه وقلي كمان أن لما أشرف الولد الصغير يتحرش بصدري يلحس بزازي المليانة و الصلصة فوق منهاكان بيعمل كدا بنية حسنة. بعد أما سمعت كل المبررات دي بدأت ألوم نفسي بشدة و أتعاطف معاه. رحت أوضته لقيته لسة يبكي تأسفت له وقلتله مكنش قصدي وفجأة لقيت أشرف يجري عليا يوطي يحضن رجلي ويتأسف ليا لو كان ضايقني. الصراحة كام الولد صعب عليا أوي و قلبي رق ليه و ساح من العطف و الحنية مكنتش عارفة أيه اللي جرا ليا. الحقيقة من ساعتها اعتبرته ابني اللي مخلفتهوش. شديته ناحيتي ناحية السرير قعدت جنبه و قلتله يسامحني أني لطمته على خده.
مسحت دموعه الجارية على خده و طيبت خاطره. حس اني صادقة معاه وسألته لو ممن أكون امه فحضني بقوة وباسني وبدأ يبكي بشدة وشكرني أوي. وعشان أثبت له أني خلاص بقيت أمه وهو ابني وعشان أثبت له أني نسيت فكرة أن الولد الصغير يتحرش بصدري يلحس بزازي المليانة و الصلصة فوق منهاقلت له لو عايز يرضعني انا موافقة ويشرب لبني. وافق بسعادة غامرة وهو بيبرق في عيوني بعيونه الجميلة الواسعة وفتحت قميص نومي وفكيت مشبك الستيان و سحبت بزازي المليانة الثقيلة و طلعتها برا البرا و ابتسمت له وقلت له أنه لازم يخلص اللبن في الناحيتين.


ءىءء - افلام نيك - موقع سكس - عرب نار - سكسس - تنزيل نيك - تحميل سكس - xnxx عربي - xnxx مصري - افلام نيك .


ابتسم و بقا مبسوط وبدا يرضعني و أحس بدغدة مشاعري وبدأت انا كمان أحس بلذة لأنه مكنش زي المرة اللي فاتت يرضع زي الأطفال لا دا كان يلعق و يلحس حلمتي فقلت له ان كل الحليب ملكه ويقدر يمص ويرضع زي ما هو عاوز من غير ما يقلق مني. بدا ياخد راحته و يعض حلمتي و يرضع بقوة فبعد حوالي نص ساعة خلص اللبن كله من ناحية واحدة فبص ليا فقلت له أني أمه دلوقتي ويقدر ياخد البز التاني ففضل يمص ويرضع فيا لحد أما خلص كل اللبن اللي فيه. حسيت أني ام سعيدة وأني بقيت أعتبر الولدين ابن جوزي و أشرف صاحبه ولادي وبقيت أرضعهم كل ما أحتاجوا. بعد حوالي أربع أيام رجع أشرف دار الايتام اللي كانت تتولاه و لما كان جوزي قلي انه هيقضي احتفال راس السنة مع صحابه في الشغل حسيت أني هبقى لوحدي مع ابن جوزي وابني في احتفال راس السنة فقلت اروح أحتفل به مع عيلتي. رحت بيت العيلة انا و الولدين وكان يوم الأثنين في صباحه فقلت أخرج مع بنت عمي سونيا اللي كانت متجوزة و عندها ولدين بنت و ولد في الثانوية قررنا نبدأ الرحلة الساعة 10 من البيت ونروح متنزه الأطفال و حديقة الحيوان. كان عدى يومين من آخر مرة رضع فيها شادي صدري و أنا كنت برضع ابني تامر ثلاث مرات في اليوم كل يوم. و عشان السفر و المسافة ولأني كنت في بيت عيلة كبير فمكنتش فيه أي فرصة أني أرضع شادي فكان بيجنن عاوز يرضعني بأي طريقة. و أحنا على الفطار في الصبح شادي غمزني من جنبي وسحب فستاني الأصفر الشمسي اللون اللي كان مرسوم عليه تصميم الطاووس باللون الأزرق و الأحمر و لأخضر. كنت لابسة تحت منه لون مناسب بردو يعني جيبة صفرا و ستيان أسود كانت باينة من تحت. كنت اجمل الستات هناك في الحي كله و كنت جذابة بشهادة الكل ستات و رجالة. المهم أني بصيت لشادي بصة غيظ وقلتله لا! …يتبع…

Monday, October 17, 2022 07:55:42 AM افلام سكس PERMALINK COM(0)

أختي إيمان (إيمى زى ما بنسميها ) اللى اصغر منى بسنه في المدرسة واللى مكناش ابدا قريبين من بعض اوى على الرغم من اننا قريبين جدا فى العمر ... ايمان كان عندها صحاب كتير منهم اللى مهتم باللبس والموضه ومنهم اللى مهتم بالمذاكره والتعليم ... اما انا فمهتم بلعب الكوره والبلايستيسن ... . ايمى بنت ملفته جدا فى الشكل مقارنة بصحابها القريبين . انا وهى قريبين فى الطول ، وشعرنا بنى غامق وعيون بنى بردو ، وعندنا جسم رياضى لاننا بنروح احيانا الجيم ، ايمان كان جسمها كيرفى بس كان صدرها اصغر من المفروض يكون عليه جسمها وده زى طبيعه جسم امى بالظبط .


ابونا ظابط في سلاح القوات الجويه وعنده قواعد صارمه وتعليمات دايما وتعليقات على سلوكنا .. من سنه بالظبط كنت متعاقب انى اقضى يوم الجمعه الاجازه فى البيت وكمان انضف البيت واغسل الهدوم واهتم بالجنينه وكنت مجبر اعمل كده بسبب خوفى منه . وقت الضهر كده كنت شايل سله الهدوم عشان اوديها الغساله بس شميت ريحه حلوه وقويه وجذابه كده زى المسك وكنت فضولى اوى اعرف دى من ايه وبدءت ادور فى كل قطعه فى السله .. كان فى السله بنطلون ايمى بتاع اليوجا وتحته بانتى اسود فاتله وده كان مصدر الريحه دى .. مكنتش ابداً بهتم بانى ادور فى كلوتات ماما او ايمى لكن الريحه كانت مجننانى وفضلت افتش فى السله ... انا مره شوفت برا ويادوب مسكتها بس ايمى كانت بتنادى فاتلخبطت وبسرعه رميتها لكن الاندرات كانت جديده بالنسبالى فى الوقت ده .... ومسكت الاندر الفتله وكنت بتعجب ان ازاى شخص ممكن يلاقيهم مريحين لدرجه ان يلبسهم ! ده صغير جدا ويادوب خط من القماش لازق فى الطيز ! وخط صغير من القماش يصل مؤخرتك؟ فى اليوم ده بدء هوسى بالاندرات .. ومحصلش حاجه فى اليوم ده غير انى خدت درس سريع عن الاندرات بتاعه البنات والروايح اللى بتبقي فيهم .


سكس ستات - بورنو عنيف - صور سكس متحركه - تنزيل سكس متزوجين - السكس عرب نار - xnxx امريكي - سكس ام شامبو - xnxx شراميط - تحميل سكس نيك - ءىءء .


بعد حوالي أسبوعين في يوم السبت ، كنت صاحى بدرى وخرجت انا وابويا نجرى ولما رجعنا كانت ماما بتحضر الفطار.


ماما : كريم ، روح شوف اختك بتعمل ايه وقولها الفطار جهز وخليها تنزل


كريم : حاضر ياماما


طلعت الدور اللى فوق وخبطت على الباب براحه ونديت ايمى ؟ انت هنا ؟
وبعدين فتحت الباب براحه بس ملقتش ايمان اختى فى السرير وبصيت بصه لقيت نور خارج من الحمام المشترك بينا وكنت قادر اسمع صوت المياه اللى بتنزل بصوت خفيف ... كنت خلاص همشى لكن لقيت البيجامه بتاعتها السوده على الارض وجنبها اندر اسود من الدنتيل فحسيت فعلا انى بقيت عرقان من المنظر ولا ده من الجرى ! قفلت الباب فورا براحه ورحت لسريرها وكنت سامع صوت الدش فمطمن يعنى وقولت قدامى على الاقل دقيقه عشان اشوف الكلوتات واشم الريحه اللى عجبتنى قبل كده دى بصوت خافت ، لذا فكرت في أنني سأكون بخير لمدة دقيقة لحد ما لقيت فعلا اندر ابيض مغسول وريحته حلوه شميتها وكنت مستمتع لدرجه ان زبى كان ممكن يقذف من هيجان الفكره ان اختى جوه ملط وانا بسم فى اندرها .. مفيش تقريبا حاجه فى حياتى خلتنى اتحرك بسرعه زى وقت ما سمعت الدش بيتقفل وكحه من ايمان فبسرعه سبت اللى فى ايدى وخبيت البانتى فى جيبى وخرجت من الاوضه براحه.


سكس اوروبي - سكس محارم مصري - تحميل مقاطع سكس - xlxx - سكساخوات - xnxx - تحميل صور سكس متحركه - تنزيل سكس عائلي .


وبمجرد ما وصلت اوضتى خبيت الاندر الابيض تحت المرتبه وصولي إلى غرفتي ، خبأت الملابس الداخلية أسفل مرتبتي واستنيت لحد ما نور الحمام يطفى عشان اروح اناديها.


بابا كان بيزعق "يا اولاد ، يلا الفطار جاهز احنا جعانين وخلال ثوان لقيت باب اوضه ايمى بيتفتح ونازله على السلالم


بابا بابتسامه بسخريه : اتعلمت حاجه من شغل البيت ؟ اتمنى تكون عرفت قد ايه امك بتتعب .


كريم : اه يابابا


بابا : كويس


بعد وقت قصير من الفطار راح بابا لشغله وماما وايمى يشتروا لبس واستنيت بحد ما اتاكدت انهم مشيوا ورحت لاوضتى وخرجت كنزى المخفى وشميت شمه طويله وكانت ريحته حلوه شويه بس مش زى البانتى اللى كان فى السله ، وبقى زبى فى ثوانى هايج وكبير فنزلت البنطلون والبوكسر وقعدت على طرف السرير وحطيت الاندر على وشى وانا بلعب فى زبى ببطء ومع كل زفير وشهيق بنزل ايدى ادعك زبى واطلعها تانى ويادوب من كتر هيجانى بعد 20 مره كنت قذفت خلاص ومليت الدنيا ... انا معملتش العاده السريه بالقوه دى قبل كده ! اه بمارس العادة السرية من كام سنه بس المره دى كانت مختلفه جدا .



تنزيل صور سكس متحركه - xnxx مصري - قصص سكس - افلام سكس ساخنة - سكس افلام xnxx - تحميل سكس ميلفات - نيك محارم اجنبي - صور سكس متحركة - قصص سكس محارم .


بعد ما نضفت الارضيه وخدت حمام ، جمعت الهدوم وبدءت فى غسلها ، وانا مكنتش ابدا بحط الهدوم النضيفه تانى فى الادراج بس المره دى خدتها حجه عشان اقدر تانى اشوف اندرات وبراهات ايمان اللى فى درجها .... حطيت هدوم بابا وماما على الارض جنب باب اوضتهم لان مكنش مسموح لينا ندخل اوضه النوم بتاعتهم وبعدين رحت لاوضه "ايمى" اللى عندها درجين ثم بتحط فيها ملابسها الداخليه واحد للكلوتات والبراهات والتانى شرابات وبنطلونات ، كان عندى فضول اوى ففتحت الدرج ومسكت اندرات تانيه وتوهت الصراحه لانها عندها كل الاشكال من اول الدانتيل والقطن المريح والسبعه وكمان الاندرات الفتله وعندها كل الالوان .... احا ده انا عندى 10 بوكسرات وتقريبا كلهم لونهم اخضر .


صور سكس - قصص سكس - سكس - تحميل نيك - محارم عربي - تحميل سكس - xnxx .


قعدت اكتر من ساعه بشم فيهم والمس مكان كسها فى كل اندر وبعدين رتبت الدنيا تقريبا زى ما كانت وطلعت


تم استدعاء أبويا اليوم اللى بعد كده عشان فى زياره رسميه ، عرفت كده لما قمت من النوم وماما قالتلى خلى ايمى تكمل نوم لو حابه وقولها بس ان فطارها فى الفرن وانا ساعتين وراجعه


بمجرد ما خرجت ، طلعت الدور اللى فوق ورحت لحد اوضه ايمان اللى كان فيها سبت الغسيل وانا عارف ان كل اللى محتاجه انى اختار اندر جامد فيه ريحه اختى واثار افرازاتها وانى ادخل بيه الحمام اضرب عليه عشره قبل ما استحمى ، وفعلاً لقيت بانتى من اللى هما شبه الشورت كده وطويل يعنى وكان لونه ابيض بس ملوش اى ريحه واضحه وكنت هاخده وادخل الحمام اضرب عليه العشره لغايه ما لقيت فجأه الاندر الاحمر وقتها قلبى دق 3 دقاتالاندر ده كان ناعم وحرير شوفته على اختى الاسبوع اللى فات لما وطت قدامى وقولت بس خلاص انت يا احمر اللى كسبت بضرب العشره ويااااااا على الريحه الحلوه بتاعته حلوة وجافة ، وفى بقعه خفيفة عليه كده ،

Thursday, October 06, 2022 00:01:34 AM افلام سكس PERMALINK COM(0)
أنا اسمى على عندى 28 سنه ومرات أبويا اسمها سلمى وعندها 41 سنه لكن هي فعلا حلوه شكلها صغير بزازها وسط في الحجم وطيزها كبيره بس مش كبيره اووى بس تملى عيون اى راجل وجسمها حلو مش مليان ومش رفيع عندها كرش صغير خالص احلى حاجه فيها ... وعندى اخت 18 سنه في اوله كليه أداب .. وأخ في رابعه كليه علوم. ودول اخواتى من أبويا ملهمش دور في القصه ...

القصه حصلت من يومين بالظبط والقصه حقيقيه مفيهاش تحريف في اى حرف ...

مرات ابويا سابت ابويا من سنتين تقريبا وأجرت شقه بره وقاعده فيها هي واخواتى .. وانا طول السنتين دول كنت مسافر بره .. ولسه جاى قريب .. وانا عمرى ما جربت النيك في حياتى ... لكنى كنت دايما ادخل على موقع نسوانجى واخدت خبره كبيره منه عن جنس المحاارم ..

 

تحميل نيك امهات - سكس محارم مصري - تحميلسكس - تحميل سكس محارم - ولد ينيك امه - نيج محارم عربي .



 

المهم نزلت من السفر وزورتهم في بيتهم وسلمت عليها عادى لكنها حلوه جداا وحضنتها حضن الابن لامه لانى بناديلها دايما يا ماما سلمى واتبسطنا اليوم ده انا وهى واخواتى .... أول امبارح قررت انى اروحلها واخواتى مش موجودين

دخلت قعدت على الكنبه عادى وهى دخلت المطبخ تجيبلى أكل وشاى وهكذا .. وأنا باصص عليها ومش منزل عينى من عليها وهى راحه جايا في الشقه لحد ما هي لاحظت وقعدت قصادى على الكنبه وقالتلى مالك بتبصلى كده ليه .. أنا قولت هجيب من الاخر وأنا أصلا كنت مقرر أنى هعمل كده وقولتلها أنا بحبك يا مام سلمى بحبك أوى وانتى حلوه أووى وشكلك صغير وحرام تضيعى جمالك ده من غير راجل وانا مش ببطل تفكير فيكى ودايما تعبان من التفكير فيكى أنا بحبك ونفسى فيكى ..... هي بتسمع الكلام ومش بترد وفجأه قامت ودخلت اوضتها من غير ما تتكلم .. وانا قاعد مستنى أشوف ايه اللى هيحصل ... بعد شويه هي طلعت وقعدت تانى وأنا ساعتها قربت منها وقولتلها متخافيش محدش هيعرف حاجه لانى فعلا بحبك وحطيت ايدى على رجليها .. وقربت وشى من وشها لحد ما شفايفى لمست شفايفها وبدأت أبوس فيها براحه خالص وهى تتجاوب معايا وبقرب ايدى خطوه بخطوه لكسها لحد ما لمسته وبدأت العب فيه ... هي كانت لا بسه عباب بيتى عادى واسعه ... قولتلها تيجى نخش الاوضه احسن ... دخلنا الاوضه قلعتها العبايه وانا قلعت هدومى ما عدا البوكسر نيمتها على السرير وبدأت ابوس فيها في شفايفها بعد كده رقبتها بعد كده بطنها لحد ما وصلت لكسها وقلعتها الاندر وبدأت ابوس في كسها وفى شفايف كسها وهى تقول أه أه أيوه أسرع أنا كان نفسى في راجل من زمان أه أه وتتنفس بصعوبه بعد كده قلعتها السنتيان وبدأت افعص في بزازها وابوس في شفايفها لحد ما هي من نفسها قالت دخله في كسى بقا ريحنى .... قلعت البوكسر ودخلته واحده واحده في كسها وبدأت احرك في نفسى براحه وبسرع مع الوقت وهى تقول أه أه أيوه بحبك أه أنا شرموطتك ده كسك انتا أه أيوه أه ....

 

افلام نيك محارم - تحميل جنس محارم - افلام محارم مصري - نيك عربي محارم - سكس نسوانجي - محارم عربي - تنزيل سكس امهات - نيك مصري محارم .

 

لحد ما جبتهم بسرعه بعد دقيقتين تقريبا في كسها فا طلعته بسرعه وخوفت لاحسن تحمل منى .. لكنها طمنتنى وقالتلى متقلقش هتصرف ... وبدأت تلحس فيه وتحطه في بوقها عشان يقف تانى لحد ما وقف بعد كده نمت على ظهرى وهى قعدت عليه ووشها ليا وهى تحرك في نفسها طالع نازل وتتأوه وتقول أه أه بمياصه كده وتقول بحبك أنا شرموطتك وانتا راجلى ... بعد كده سبتت نفسها وبدأت انا احرك نفسى بسرعه .. بعد كده هي غيرت الوضعيه وبقا ضهرها ليا وتحرك في نفسها طالع نازل ... وانا قولتلها نامى على جنبك نامت على جنبها وبقا ظهرها ليا ورافعه رجليها ودخلته في كسها وبدأت انيك وهى تقول كلام مخلى الواحد مستمتع أكتر وأكتر ... بعد كده رجعنا للوضعيه الاولانيه هي نامت على ظهرها وحطيت رجليها على كتفى ودخلته في كسها وبدأت انيك بسرعه وهى تقول زبرك حلو أوى أه بحبك يا على بحبك أووى ... لحد ما جبتهم في كسها تانى .. نمت جمبها وبصينا في الساعه لقينا الوقت خدنا قالتلى قوم بسرعه البس هدومك وامشى قبل ما اخوات يجوا لبست هدومى ونزلت بسرعه من غير ما استحمى ومن ساعتها انا مستنى مكالمه منها عشان اروح تانى ليها .

 

تنزيل سكس عربي - تحميل سكس امهات - تحميل سكس عائلي - سكس محارم عربي - تحميل نيك محارم - تحميل سكس اخوات .

Wednesday, October 05, 2022 09:22:52 AM افلام سكس PERMALINK COM(0)

القصة حقيقية 100%

في البداية كنت بنام ورا امي المربربة علي السرير وهي نايمة واطلع زبي احكو علي طيزها بس بحذر ولو لابسة شورت احاول اعري طيزها والعب في زبي لحد ما انزل لبني وانا بتفرج عليها .وكنت لاحظت ان عينها بتبص لزبي اوقات كتير المهم عدا فترة كبيرة علي كدا وكنت ابطل فترة وارجع وقتها كانت متزوجة عرفي بس كان في مشاكل بينها وبين زوجها الثاني وفي يوم رجعت البيت ودخلتلها الغرفة لقيتها نايمة علي جنبها وصاحية قومت قعدت قدامها احكي معها شوية قومت ميلت عليها وبوستها بوسه عادية وبرجع اتعدل لقيتها باصة ناحية زبي ومركزة


السكس الامريكي - سكس انجي الخوري - شاهدسكس - تحميل نيك xnxx - تحميل نيك اخوات - تحميل نيك محارم - تحميل سكس امهات - تحميل نيك مصري - تحميل سكس عربي - سكس محارم عربي - تحميل سكس اخوات - تحميل سكس محارم .


حسيتها انها هاجية قومت قولتلها انا هنام جنبك

ولفيت نمت وراها علي السرير وكان في مسافة مش كبيرة بيني وبينها وفضلنا نتكلم لحد ما لقيتها رجعت بطيزها سنة سنة لحد ما لمست زبي وقتها استغربت جدا الي بيحصل وكانت بتكمل حكي عادي .المهم قربت انا كمان بزبي سنة لحد ما بقا لازق فوق طيزها من فوق الهدوم المهم لقيتها سكتت مرة واحدة وفضلت تتأوه بصوت واطي اوي وتقول يخربيتك ياولا وكلام زي كدا فضلنا علي نفس الوضع يجي ٣ دقايق وانا في بالي اني خلاص هنيكها الليلة و عرفت انها لبوة وهايجة راحت قامت مرة واحدة من السرير سألتها رايحة فين قالتلي رايحة الحمام قومت خرجت انا كمان في الصالون وفي بالي انها وقت ماترجع هخش عليها واركبها


مقاطع السكس - تحميل مقاطع سكس - موقع افلام سكس - سكس ابيض - تحميل نيج امهات - سكس كساس - سكسامهات - سكس جوردي - تحميل سكس سعودي - تحميل سكس نسوانجي .


بعد شوية دخلت عليها الغرفة لقيتها مطفية النور ونايمة قومت نمت وراها زي ماكنت بعمل بس بدون قلق او حذر وقربت منها وحضنتها من ورا ولسه بمسك بزازها لقيتها صوتها علي وتقول الجو حر واحنا مش في أتوبيس وكلام زي كدة قلقت لحد يسمع واستغربت من رد الفعل انها من شوية هي الي هيجتني اصلا لما رجعت بطيزها علي زبي وكان عاجبها الوضع .قومت وخرجت برا قولت استناها وقت ماتصحي .


صور سكس - تحميل سكس - سكس - xnxx - افلام سكس - افلام نيك - ءىءء .


بعد ماصحيت ثاني يوم قومت لقيتها في المطبخ قومت موقف زبي في الشورت متعمد انها تلاحظ وقفت احكي معها شوية وفي وسط الكلام قولتلها تعالي نخش نريح شوية رفضت .بعدها بشوية جيت وقفت وراها وبوستها من رقبتها ولسه بحضنها لقيتها زعقت وبعدتني

قومت سيبتها وخرجت . ويومها باليل بعتتلي رسايل تعاتبني وطلعتني انا الغلطان في الموضوع قعدت اعتذرلها والموضوع عدي عليه فترة كبيرة ومن وقتها مقربتش منها زي ماكنت بعمل بس كل فترة الاحظ عينها بتيجي علي زبي كثير وهي بتكلمني. ياريت لو حد عنده نصيحة في الموضوع.


سككس - نسوانجي - موقعسكس - xxxسكس - تحميل السكس - سكسفيديو - السكس الاجنبي - السكس العربي - السكس الجديد - تنزيل السكس - سكسنار - مقاطعسكس .


Sunday, October 02, 2022 09:03:26 AM افلام سكس PERMALINK COM(0)

بدأت قصتي عندما كانت مرات عمى لديها ثلاثين عام , وكانت مثيره زي نجمات افلام السكس , جسم مثير قوام ممشوق وبزاز مليانه و حلمات بلون وردى عايزه المص وعليها طيز مدوره وبيضا مايله للحمره ورجلين طويلة وفخاد مدورة وشفايف زي حبات الكريز عايزة اللي ياكلها , كان عندي 19 سنة وكنت هيجان دايما وزبرى واقف على الآخر , وكانت عايشة بصفة دايمة مع مراتي عمي بسس سفره المستمر وكانت دايماً بتحب تلبس هدوم عريانة، شورت قصيرو بلوزة شفافة من غير سونتيانة تحتانية ، وبيبي دول شفافة وبالليل قمصان نوم عريان .​



قصص سكس اخوات - قصص سكس امهات - قصص سكس اغتصاب - قصص سكس مصري - قصص سكس نار - قصص سكس - قصص سكس نسوانجي - قصص سكس المحارم - قصص محارم .


وساعات كتيرة تطلع من الحمام عريانة خالص وتمشي في البيت عريانة قدامي وتغريني إني أمارس سكس المحاارم معاها لغاية ما تدخل أوضة نومها وتقعد عريانة تتزين قدام المراية وكنت بأهيج على منظر طيزها وكسها وبزازها العريان وأجري علشان أضرب عشرة كذا مرة وكأنها متعمدة تثيرني علشان أنيكها بس أنا كنت خايف من أي حركة لأحسن تزعل مني بس أنا كنت حاسس إنها بتعشق الزب وعاوزة تتناك وكانت بتجيب جاراتها علشان يسهروا معاها وبيقضوا وقتهم في الفرجة على الأفلام الأجنبي اللي فيها مشاهد ساخنة وكنت بأشوفهم وهو بيتمحنوا ويضحكوا ضحكات مغرية ويحسسوا على بزاز وكساس وطياز بعض وساعات بيبوسوا شفايف بعض. وأحياناً كنت بأشوف نظرات المحنة في عيونهم وهم بيعملوا كده قدامي متعمدين.​



صور سكس نيك - صور سكس خلفي - صور شراميط - صور سكس عرب - صور نيك - صور سكس عربي - صورسكس - صور نيك متحركة - مشاهدة صور نيك - صور سكس مطلقات - صور بنات عارية - صور نيك الطيز .


ومرة سيبتهم وطلعت علشان أقضي وقتي مع صحابي ولما رجعت فتحت الباب ةودخلت من غير ما يحسوا بيا فلقيتهم عريانين خالص ونايمين فوق بعض وبيبوسوا بعض بوس جنسي وبيدخلوا لسانهم في بوق بعض وماسكين بزاز بعض وبيدخلوا صوابعهم في كساس بعض ولقيت مرات عمي حاطة خيارة في طيز واحدة من جاراتها والتانية حاطلها خيارة في كسها. أتفاجأت بالمنظر وهيجني جامد فطلعت زبي وبدأت اضرب عشرة بإيدي قدامهم من غير كسوف ونويت إن أمارس سكس المحاارم) ( معاها بأي طريقة. وبعدها جيبت من ضهري لبن ساخن كذا مرة وأنا مستمتع بمنظر مرات عمي مع جاراتها وهما بيمارسوا السحاق، وهم نايمين عرايا على الأرض وبيلعبوا في أكساس بعض. وهنا أتأكدت إني لازم أمارس سكس المحاارم مع مراة عمي المتناكة بأي تمن.


صور سكس مصري - صور سكس جديدة - صور سكس اخوات - صور سكس اجنبي - صور سكس مثيره - صورسكس - مشاهدة صور سكس - صور كساس - صور بزاز - صور سكس مشاهير .


دخلت على أوضتي ونمت عريان على السرير وفتحت الكمبيوتر على موقع لأفلام النيك في الطيز وشغلت فيلم فيه راجل أسمر بينيك فتاة شقراء في طيزها، وسمعت النسوان بيخرجوا من عندنا والباب بيقفل فاستنيت لغاية ما مراة عمي تدخل عندي ومسكت في زبي وبدأت أدعك فيه وأضرب عشرة على منظر البنت اللي في الفيلم وهي بتتناك في طيزها دخلت مراة عمي وأنا بأفرك في زبي ووقفت تبص على زبي الكبير وتبص على الفيلم وبدأت تلاعبفي كسها وبزازها وقربت مني ونزلت على ركبيتها قدامين وخدت زبي في أيديها. فضلت تلعب في زبي ما بين إيديها كإنها بتتأكد من حجمه وبعدين قربته من بوقها وبدأت تمص فيه. كانت زي نجمات البورنو المحترفة. كانت ماسكة زبي بإيدها اليمين على الحلقة اللي تحت الرأس وبدأت تدخل رأس زبي في بوقها كأنها بتلحس في أيس كريم. كانت لسانها بتمشي على كل حتة في زبري من أول الرأس لغاية بيضاني وإيديها الناعمة بتعصر فيهم لغاية ما خلاص كنت قربت أجيبهم. هي أول ما بصيت في عيني عرفت إني قربت فزودت الرضاعة والمص ودخلت زبي لنصه في بوقها لغاية ما قذفت زي البركان حممي مني الساخن. خدت كل دفعات زبي على بوقها،وكان بيسيل على شفايفها وخدودها. بلعت مني اللي في بوقها ومسحت الباقي على زبي بلسانها لغاية ما وقف زبي تاني.


صور نيك جديدة - صور سكس امهات - سكس متحرك - صور سكس متحرك - صور نيك - صور سكس متحركة - صور كس - صور سيكس - صور سكس ساره جاي - صور سكس ساخن - صور سكس مايا خليفة .


مسكتها من إيدها ووقفتها وبعدين رمتها على السرير ونمت فوقيها علشان نمارس أحلى سكس المحاارم . بدأت من أول شفايفها وفضلت أمص فيها وأدخل لساني جوه بوقها وهي كمان كانت بتتجاوب معايا ، وبعدين نزلت على رقبتها ومنها على صدرها. كانت حلماتها منتصبة وبتناديني علشان أرضع منها. فضلت أرضع فيها زي العيل الصغير وأدعك في بزازها لغاية ما أحمرت. وبعدين نزلت على كسها لحس وبوس، وكنت بأدخل لساني في كسها وأعض بشفايفي على بظرها وشفراتها وهي بتتأوه: آآآه نكني مش قادرة. دخلت صبعي في طيزها وكانت واسعة وكأنها مفتوحة فيها كتير.​
قلبتها على ضهرها وتفيت على خرم طيزها وعلى زي، وبعدين دخاته مرة واحدة فيها بمنتهى السهولة وما لقيتش أي مقاومة. وفضلت أنيك في طيزها لغاية ما قذفت جواها. وبعدين قلبتها على ضهرها ودخلت زبي في كسها ونكتها في أحلى سكس المحاارم لغاية ما النهار طلع. قمنا مع بعض ودخلنا الحمام واستحمينا سوا وبعدين نمنا عريانين جنب بعض وصحينا وأكلنا الفطار وبعدين رجعنا للنيك لغاية بالليل. وفي كل مرة تطلب مني إني أنيكها في طيزها وبعدين كسها. وبكده بقيت مراة عمي منيوكتي وعشيقتي لغاية ما أتجوزت وكانت بتيجي لبيتي علشان تشارك مراتي في زبى في امتع سكس محاارم معها ولغاية دلوقتى مع انها وصلت لسن الستين بس طيزها وبزازها لا تقاوم​ .


صور سكس اخ واخته - صور محارم اخوات - نيك متحرك - صور محارم عربي - صور سكس HD - صور السكس - صور نيك سكس - صور سكس جامدة - اجمل صور سكس - صور طيز - صور نيك اجنبي .

Sunday, October 02, 2022 08:05:40 AM افلام سكس PERMALINK COM(0)
スポンサードリンク


この広告は一定期間更新がない場合に表示されます。
コンテンツの更新が行われると非表示に戻ります。
また、プレミアムユーザーになると常に非表示になります。