صباح الخير او مساء الخير على حسب الوقت اللى انت بتقرأ فيه القصه.
اسمى رحاب عندى 32 سنه متوسطه الطول وجسمى رفيع مش مليان لون بشرتى قمحى وشعرى اسود مش محجبه وعينيا عسلى جسمى من صغرى وهو حلو عود فرنساوى زى ما بيقولو فى مصر بزازى متوسطه ومشدودخ وطيزى كمان متوسطه مرفوعه بمعنى اصح جسمى متناسق مع بعضه متجوزه من علاء 38 سنه من حوالى 5 سنين جواز صالونات وللأسف مطلعش الجواز زى ما انا متخيله مش عارفه دا عيب جوزى ولا الجواز عموما بس كان اول شهرين فى جوازى حلوين اوى لدرجه انى كنت بحس انى طايره فى السما ولكن لأن الواحد مش بياخد كل حاجه فى الدنيا سافر جوزى على دوله من دول الخليج بدون ذكر اسمها لأن شغله (القصه حصريه على منتديات نسوانجى لكاتبها احــــــ زيدان ــــــمد) كله هناك وبقى ينزل مصر 45 يوم كل سنه وابتدى مع الوقت اهماله ليا حتى لما بينزل اجازه لدرجه انه بقى ينام معايا مره فى الاسبوع ومع مرور الوقت بقيت حاسه انى عايشه لواحدى فى شقه فى بيت عيله جوزى اللى مش باقى من عيلته غير اخو جوزى الكبير بس (محمود 42 سنه مطلق) ومن اول يوم شوفت فيه محمود اخو جوزى اتشديتله وعجبتنى شخصيته لأنه كان مرح وبيحب الهزار ودايما مهتم بشكله وجسمه لدرجه ان لو هو وجوزى جمب بعض الناس تفتكر ان جوزى هو الكبير مع ان الحقيقه العكس لكن رغم كل دا عمرى ما اتخيلت حتى مجرد خيال انى امارس معاه الجنس وهو كمان كان محترم جدا معايا وعمرى ما شوفته بيبصلى بصه وحشه ولا عمل اى حاجه تزعلنى وكان لما بيبقى فى مشكله بينى وبين جوزى كنت بلاقيه واقف فى صفى وبيدافع عنى طالما علاء جوزى اللى غلطان المهم عدت ايامى عادى وعدى 4 سنين على جوازى وانا كل يوم بتعذب بسبب بعد جوزى عنى لدرجه ان حزنى بقى باين على وشى وفى يوم كنت بشترى حاجات من تحت ووانا طالعه على السلم قابلت محمود اخو جوزى
اب نسوانجي ينيك بنتة - صبي ينيك امة - سكس اجنبي - نيك محرمات اونلاين - نيك الام الجميلة - افلام سكس محارم - تحميل افلام سكس - سكس ام وصبي سكس امهات
محمود:-رحاب ازيك عامله ايه
انا:-تمام بخير
محمود:-مالك شكلك تعبانه او زعلانه
انا:-لا مافيش حاجه انا كويسه
محمود:-لأ شكلك باين عليه الزعل انتى فى مشاكل بينك وبين علاء؟
انا:-لا قولتلك مافيش حاجه زهقانه بس شويه
محمود:-خلاص ماشى زى ما تحبى .. بقولك ايه انا كمان زهقان ايه رأيك اخدك افسحك ونتمشى شويه بالعربيه واهو تغيرى جو
انا:-معلش مش هينفع
محمود:-ومش هينفع ليه يا بنتى اهو تغيرى جو بدل خنقه البيت
انا:-معلش سيبنى على راحتى
محمود:-خلاص براحتك انا رايح مشوار ولما اجى لينا كلام مع بعض
(القصه حصريه على منتديات نسوانجى لكاتبها احــــــ زيدان ــــــمد)
انا:-ماشى سلام
وسيبت محمود وطلعت على شقتى اروقها واعمل الاكل ونمت شويه وصحيت على تليفون من علاء جوزى
انا:-ازيك يا علاء عامل ايه
علاء:-تمام ايه مالك محمود بيقولى انك تعبانه
انا مستغربه:-لأ انا كويسه ماتقلقش عليا وركز فى شغلك
علاء:-لا انا اتفقت مع محمود انه هيعدى عليكى وياخدك للدكتور عشان تكشفى وبالمره تجيبى الحاجات اللى عاوزه تشتريها
انا:-نعم؟ دكتور؟
علاء:-اه محمود قالى هياخدك للدكتور وانا طلبت منه ياخدك تجيبى الحاجات اللى كنتى عاوزه تشتريها
انا مستغربه ومش فاهمه حاجه:-ماشى ماشى
علاء:-ماشى يلا قومى فوقى كده واللبسى عقبال ما محمود يعدى عليكى
انا:-خلاص ماشى باى
سكس حيوانات - سكس كلاب - نيك مترجم امهات - نيك مثير صعب - نيج مساج - سكس خلفي عربي - افلام سكس مع حيوانات - سكس ساره جاي - صور سكس HD
وقفلت مع علاء جوزى وانا مش فاهمه حاجه خالص ومستغربه من اللى محمود بيعمله وفى وسط تفكيرى لاقيت الباب بيخبط واول ما فتحت لاقيت محمود اخو جوزى بيغمزلى
محمود:-شوفتى خرجتك بالطريقه ازاى
انا:-مش فاهمه
محمود:-يعنى انا عارف انك مش عاوزه تخرجى عشان علاء ميزعلش وادينى قولتله
انا:-بس انا مش عاوزه اخرج
محمود:-بقولك ايه انا مش هقبل اعذار انا عازمك انهارده على الغدا بره فى اى مطعم
انا:-بس يا محمود....
محمود قاطعنى:-من غير بس يلا اللبسى وانا هطلع شقتى اخد دش واللبس انا كمان
ومن غير كلام سابنى ونزل وانا قفلت الباب ودخلت خدت دش ولبسه جيبه ومن فوق بلوزه بزراير وانا بفكر وبقول لنفسى وماله طالما جوزى عارف انى خارجه يبقى اغير جو واستمتع باليوم انا مس بخرج كل يوم يعنى و وانا بفكر لاقيت محمود بيرن عليا عشان ننزل وفعلا نزلنا وروحنا مطعم شيك اوى وقعدنا اتغدينا واحنا بنهزر وبنضحك وبنتكلم فى حاجات كتير اوى بجد كنت مبسوطه وانا قاعده (القصه حصريه على منتديات نسوانجى لكاتبها احــــــ زيدان ــــــمد) معاه لأن قعدته كانت حلوه وحسيت انه فاهمنى اكتر من نفسى وعرف فعلا يخرجنى بره حاله الحزن اللى انا كنت عايشه فيها ومحسيناش بالوقت لحد ما اتغدينا وخدنى واتمشينا شويه بالعربيه وجيبت حاجات للبيت وهدوم ليا وروحنا البيت واحنا طالعين على السلم عزمت عليه طالما فاضى يدخل يشرب حاجه لأنى فعلت كنت حاسه انى عاوزه اقضى معاه اكبر وقت ومحمود فعلا كأنه فاهمنى لبى رغبتى ودخل قعد وانا دخلت اوضتى وكلمت جوزى عشان اطمنه انى روحت لأنه فاكرنى عند الدكتور لكن لاقيته بدل ما يسألنى عملت ايه ولا لسه تعبانه ولا لأ لاقيته بيزعق وبيشتمنى انى اتأخرت كل دا وهنا انا صعبت عليا نفسى وانهرت فى العياط وقفلت السكه فى وش جوزى ونسيت محمود اللى قاعد بره ومعرفش انا قعدت اعيط اد ايه فى الاوصه بس فوقت على صوت محمود بينادى عليا
محمود:-ايه الناس اللى عزمتنا على حاجه نشربها واتأخرت فى مكالمه تليفون دى
وانا مسحت دموعى بسرعه وطلعت وانا محرجه منه جدا على الموقف دا ودخلت على المطبخ بسرعه جيبت حاجه ساقعه وطلعتله
محمود:-ايه دا مالك فى ايه
انا:-مافيش حاجه
محمود:-لأ شكلك معيطه هو علاء زعلك ولا ايه
انا هنا ماحسيتش بنفسى غير وانا بعيط وبحكيله اللى حصل بينى وبين علاء وهو فضل جمبى يواسينى ويطبطب عليا لحد ما هديت خالث وبقى يشربنى الحاجه الساقعه بأيديه
انا:-انت حنين اوى يا محمود بجد انا مس عارفه اقولك ايه
محمود:-ماتقوليش حاجه انتى كمان طيبه وتستاهلى كل خير
افلام سكس حيوانات - تحميل افلام سكس - صور سكس - صور نيك
وبيكلمنى وهو بيبص فى عينيا ولاقيت نفسى سرحت فى عينيه ومعرفش ايه اللى حصل وماحستش بنفسى غير وهو واخد شفايفى وبيبوسنى بحنيه اوى وايديه (القصه حصريه على منتديات نسوانجى لكاتبها احــــــ زيدان ــــــمد) على رقبتى بيحسس عليها وحنيته دى خلتنى بدل ما اقاومه اسيبه يعمل كل اللى هو عاوزه واتفاعل معاه كمان فى البوسه ولاقيته راح باعد شفايفه عنى وبصلى فى عينيا ولما لقانى مش ممانعه اللى بيعمله راح راجع تانى على شفايفى يبوس فيهم وراح نازل تلى رقبتى بحنيه يبوس فيها وانا مابقتش حاسه بالدنيا حوليا ومعرفش هو فتح زراير بلوزتى امتى وبقت بزازى ادامه مش بيداريها غير البرا الاسود بيتاعى وهو بيحسس على بزازى من فوق البرا وراح مادد ايديه وخرج فرده بزى اليمين يرضع فى الحلمه بيتاعته وانا مش قادره اتكلم ومش بعمل حاجه غير انى عماله ازوم واحسس على شعره وفى دنيا تانيه من عمايله اللى مهيجانى ولاقيته راح سايب بزازى وبصبى
محمود:-تحبى ندخل الاوضه جوا
وانا ماقدرتش اتكلم ولا اعمل حاجه غير انى اشاور بدماغى انى موافقه ندخل الاوضه ومحمود اخو جوزى راح شاددنى من ايديا وقفنى ومش بيا كأنى منومه مغناطيسى لحد ما دخلنا الاوضه راح واخدنى فى حضنه وبقى يبوسنى فى شفايفى لحد ما نمت انا وهو على السرير وبقيت انا نايمه على ضهرى وهو نايم فوق منى وبيبوسنى فى شفايفى وبأيديه راح رافع الجيبه بيتاعتى لحد وسطى وبقى يحسس على كسى من فوق الاندر الاسود بيتاعى وهو بيبوسنى فى شفايفى وراح سايب شفايفى ونزل على رقبتى يبوس فيها ويلحسها بلسانه وينزل واحده واحده لحد ما وصل لفرده بزى الشمال راح مخرجها هى كمان من البرا وماسكها بأيديه وراح على حلمه بزى بشفايفه يرضع فيها وبلسانه بيلعب فى الحلمه وهى جوا بوقه وراح مخرج حلمه بزى من بوقه وطلع تانى على شفايفى يبوس فيها وانا بحسس (القصه حصريه على منتديات نسوانجى لكاتبها احــــــ زيدان ــــــمد) على شعره ورقبته وببادله البوسه بجد محمود كان ممتع اوى وعارف ازاى يهيجنى وعمال يبوس فى شفايفى ورقبتى وهو بيحسس على كسى من فوق الاندر وراح سايب شفايفى ونزل يرضع تانى فى بزازى وهو بيمد ايديه وبيفتحلى مشبك البرا بيتاعى وراح قايم مره واحده وقلبنى وخلانى انام على بطنى وراح ماسك الاندر الاسود بيتاعى قلعهولى خالص وراح قايم واقف وعقبال ما فك الحزام وزراير البنطلون كنت انا قعدت على ركبتى وقلعت البلوزه بيتاعتى والبرا الاسود بيتاعى ومحمود راح حاضنى من ضهرى وانا قاعده على ركبتى فوق السرير وهو واقف ورايا وراح مخلينى اقعد على ايديا ورجليا فى وضع الدوجى استايل وراح موطى ومنزلى الجيبه بيتاعتى لحد ركبتى وكنت فاكره انه هيخرج زبره ويدخله فى كسى لكن محمود عمل اللى مكنتش متوقعاه ولاقيته نزل يلحس فى كسى بلسانه وبقى يتنقل بين كسى وخرم طيزى بلسانه والحركه دى هيجتنى اوى لأنى اول مره حد يلحس كسى ومابقتش قادره امسك نفسى من كتر الهيجان وعماله اتأوه واقوبه اااااااااااح لسانك سخن اوى اااااااااااه مش قادره اااااااااااااه اللحس كمان اااااااااااااه مش قادره يا محمود ااااااااااااااه وهو مكمل لحس فى كسى ومره واحده راح سايبنى وقام وقف وقلع القميص بيتاعه والبنطلون والبوكسر وانا كنت قومت قعدت على ركبتى وببص على جسمه المعضل وهو بيقلع هدومه وراح طالع على ركبته ادامى وخدنى فى حضنه تانى ونام بيا على السرير وهو عمال يبوسنى فى شفايفى واتقلب بيا وبقى هو نايم على ضهره وانا نايمه جمبه مش قادره ابعد عن شفايفه ومش عوزاه يبطل اللى هو بيعمله فيا ومحمود بقى عمال يتنقل بين شفايفى (القصه حصريه على منتديات نسوانجى لكاتبها احــــــ زيدان ــــــمد) ورقبتى عمال يبوس فيا ولاقيته بيهمس فى ودنى ونفسه السخن بيهيجنى اكتر
محمود:-عاوزك تمصى زبرة
انا:-مش بعرف ومجربتش قبل كده
محمود:-عشان خاطرى جربى ولو لقيتيه معجبكيش خلاص
وانا ماقدرتش اقوله لأ ومن غير كلام روحت نازله بجسمى لحد ما بقت دماغى ادام زبره وروحت ماسكه زبره اللى كان ابيض وراسه كبيره واكبر من زبر جوزى علاء بكتير وابتديت اشم فيه الاول ولاقيت ريحته مش وحشه ودوقته بلسانى ولاقيت ميه شهوته مالحه شويه بس مش مقرفه بالعكس دى هيجتنى اكتر وابتديت ادخله واخرجه فى بوقى وازود فى مصى فيه ومحمود نايم على ضهره وعمال يزوم من مصى لزبره ولاقيته راح قاعد وماسكنى من دماغى ورفعها من على زبره وبقى يبوس فى شفايفى وراح سايبنى وهو بيبصلى كأنه مستنى يشوف انا هعمل ايه ولاقيت نفسى بنزل على زبره تانى امص فيه وادخله واخرجه فى بوقى وانا بدعكه بأيديا وهو عمال يبصلى وبيحسس على شعرى وراح شاددنى عليه
محمود:-كفايا كده حرام عليكى
وانا فهمت هو عاوز ايه ومن غير كلام روحت طالعه قاعده فوق منه وانا وشى فى وشه وروحت ماسكه زبره بأيديا وحطيته على اول كسى وابتديت اقعد عليه لحد ما زبر محمود دخل كله فى كسى وااااااااااه على زبره الكبير اللى كان واصل لمناطق فى كسة عمر ما حد وصلها قبله ومن هيجانى نزلت على شفايفه المره دى انا اللى ببوسها وبقيت اطلع وانزل وعماله اتنطط على زبره جامد وانا ببوسه فى شفايفه ومحمود ماسكنى من وسطى بأيديه الشمال وباليمين بيحسس على فرده طيزى ولاقيته ابتدى يحرك وسطه تحت منى وبقى يدخل زبره ويخرجه فى كسى وانا بتنطط (القصه حصريه على منتديات نسوانجى لكاتبها احــــــ زيدان ــــــمد) عليه ومابقتش قادره امسك نفسى وسيبت شفايفه وبقيت اتأوه ومحمود سمع اهاتى ولاقيته بيزود فى سرعه نيكه ليا وبقى ينيكنى بسرعه متوسطه وهو ماسكنى من بزازى بأيديه الاتنين وانا مش عارفه امسك نفسى واهاتى وهو بيسمع اهاتى ويهيج اكتر ويزود فى سرعه نيكه اكتر لحد ما بقى ينيكنى فى كسى بأقصى سرعه عنده وانا من هيجانى مابقتش قادره اكسك نفسى وماحسيتش بنفسى غير وانا بجيب عسل كسى على زبره وهو لسه جوا كسى ونزلت على شفايفه ابوس فيها بهيستريا بي هو ماسابنيش واستمر فى نيكه فى كسى لحد ما جيه يجيب لبنه راح مخرج زبره من كسى وجاب بره وفى اليوم دا محمود ناكنى 4 مرات فى اوضاع مختلفه وفى الاخر خدنى فى حضنه ونمنا ومن يوميها بقى محمود اخو جوزى فى ال45 يوم اجازه بيتوع جوزى واول ما جوزى يسافر محمود ياخد دورى ويبقى هو جوزى بقيت السنه.
سكس اخ واخته - سكس ام وابنها - سكس امهات - تنزيل سكس عائلي - سكس حيوانات HD - افلام سكس ساخنة - مشاهدة افلام سكس
أنا اسمي فادية، وأبلغ من العمر 21 عاماً. في إحدى الليالي أتى ألينا ابن أختي علي يطلب مني أن أساعده في العثور على مكان لكي يقابل فيه حبيبته مريم. فأخبرته أنه لا يوجد مكان آمن سوى الغرفة الموجودة لدينا على سطح منزلنا. وبالطبع أمي تنام بعد تناول العشاء مباشرة، فوافق علي على الفور. وفي الليلة التالية حضر إلى منزلنا في الساعة العاشرة، ومعه حبيبته مريم، ثم صعده إلى الغرفة التي فوق السطح، وأنا جلست في الأسفل أرقب المنزل حتى لا يحضر أحد على فجأة. بعد ساعة أنتهوا مما كانوا يفعلونه ونزلوا. وفي اللية التي بعدها حصل نفس الشئ حيث حضر ابن اختي ومعه حبيبته عنبر، وصعدوا إلى الغرفة، وأنا جلست على السلم، وبعد حوالي العشر دقائق نزل علي مرة أخرى، وطلب مني إحضار كريم أو زيت أو أي شئ مماثل. قلت له: “ليه.” قالي لي: “عايزه ضروري يا خالتي.” قلت له: “ما فيش غير زيت الطعام اللي في المطبخ.” جرى إلى المطبخ، وأخذ منه، ثم صعد مسرعاً إلى الغرفة. أنا ظللت أفكر في السبب وراء غربته في الزيت، وصعدت ببطء وخفة أريد أن أعرف السبب. وعندما وصلت سمعت أصوات تأوهات وألم، ففزعت وأرتجف قلبي، وخفت، ثم نظرت خلسة من فتحة الباب لأرى علي ومريم عاريان من ملابسهما. ومريم في وضع السجود، وفهد من ورائها ينيكها في طيزها. كان يدخل قضيبه ببطء ويخرجه، وأنا وجهي أحمر، وأرتفعت حرارتي، وخشيت مما أرى.
تحميل سكس - سكس طيز جميلة - سحاق نسوان عربية - سكس عائلي محارم - صور سكس ساخن - سكس فيديو امهات - سكس ام روسية - افلام سكس +18 - سكس عائلي ينيك مراته واختها - نيك الاخت السمراء
نزلت وأنا مرتبكة، وأرتجف فهذه أول مرة في حياتي أرى النيك على حقيقته. وقد كنت أسمع عنه فقط. المهم نزلا بعد حوالي الساعة، وهم مطمأنان وكأن لا شئ قد حدث. وأنا ظللت صامتة، ولم أسألهما عن أي شئ. استمر هذا الموضوع لمدة حوالي شهر، وأنا أراقبهما حتى جاء إلي علي في يوم وأخبرني أن مريم سافرت، وأنه يريد مني أن أسدي له خدمه بأن أعرفه بإي فتاة أخرى. أجبته بأني بالتأكيد سأعثر له على واحدة. وبعد أربعة أيام، جاء علي في آخر الليل في الساعة الثانية عشر تقريباً، وأنا كنت على وشك الذهاب إلى الفراش. فتحت له الباب، ودخل. قلت له: ” في ايه مالك يا علي؟” نظر إلي وقال لي: “معلش أنا أسف إني أزعجتك في ساعة متأخرة زي دي، وإنتي شاكلك كنتي نايمة.” قلت له: “لا عادي.” قال لي: “فيه موضوع عايز أكلمك فيه.” قلت له: “هنا في الصالة ما ينفعش لحسن أمي تصح وتشوفنا. تعالى في الأوضة.” فدخلنا، وكنت أنا أسير أمامه. المهم جلسنا على السرير، فقال لي علي: “ياه يا خالتي أول مرة الأحظ أنك قمر كدا في اللبس دا.” فابتسمت وقلت له: “عاجبك اللبس.” تلعثم في الكلام ولم يرد، وسكت قليلاً ثم قال: “اه يا خالتي لو ألاقي واحدة تشبهك هأكون خدامك العمر كله.” قلت له: “في بنات أحلى مني كتير.” قال لي: “لا أبداً ما فيش.” ابتسمت وقلت له: “وايه اللي عاجبك في؟” قال لي: “طيزك المليانة اخخخخخ لو كنتيش خالتي.” قلت له: “كنت هتعمل ايه؟” قال لي: “اه مش عارف بس انتي ادهشتيني بالجمال ده والجسم المغري.” وبدأ يقول لي كلام مديح في جسمي وعيناي البنيتين. قلت له: “ايه يا علي مالك في ايه في دماغك؟” قال لي: “اقوللك يا خالتي وما تزعليش.” قلت له: “قول ومش هازعل.” قال لي: “أنا حاسس إني نفسي ألمس طيزك.” ضحكت فقال:”أرجوكي يا خالتي.” قلت له:”تعالا المسها.” فلمس نهداي وقال لي: “أنا يا خالتي أنا أنا.” قلت له: “قول.” قال لي: “خايف.” قلت له: “ما تخفش أنا عارفة أنك ما بتخفش. قال لي: “ما دام كدا أنا عايز أشوفك عريانة.” قلت له: “ليه عيب دا أنا خالتك.” فقال لي: “معلش” وظل يتوسل لي لكي أنزع ملابسي. فسألته لماذا يريد أن يراني عارية. فقال لي أن ظروفه صعبة وإلا سيمرض.صور سكس
وافقت على طلبه وكشفت عن مؤخرتي، فقال لي: “آآآه يا خالتي أنا طيزك تجنن آآآآخ يا خالتي.” قت له: “ما تنساش إن أنا خالتك يا علي.” فقال لي: “أنا ابن اختك وبحبك.” فقلت له: “ايه يا علي الكلام ده.” قال لي: “حاسس فيكي برغبة مش عادية.” فقلت له: ” رغبة ايه.” قال لي: “عايز انيك طيزك يا خالتي.” انصدمت واندهشت من كلماته ونظراته لي، فحضنني من الخلف، وشعرت بقضيبه كالحجر في مؤخرتي. أرتفعت حرارة جسمي وتسارعت أنفاسي، ولم استطع أن أتحدث. أنهارت أعصابي. وقلت له: “لا يا علي كفاية عيب كده.” قال لي: “ارجوكي.” وورماني على السرير، وبدأ يلحس في مؤخرتي بلسانه الساخن، ويمر بيديه عليها. وأنا أصبحت أشعر بقل جسدي، ولم أعد استطيع التحرك أو الكلام. وهو مايزال يلحس، وبدأ يوسع في فتحة مؤخرتي بأصابعه ويدخل مقدمة قضيبه ببطء، وأنا من الألم أغلقت عيوني، وبدأت أصرخ بصوت عالي فوضع يديه على فمي،وأستمر يدخل قضيبه وينيكني حتى أصبحت أشعر بقضيبه ينساب في داخل فتحة مؤخرتي. شعرت بالإثارة والشهوة الجنونية تجتاج حسمي، وعلي ينيكني بسرعة حتى سارت مؤخرتي تتراقص، ونهداي يهتزان حتى ارتعشت وشعرت بشئ دافئ يبنساب في جسدي. تنهدت بقوة، وهو أخرج قضيبه من فتحة مؤخرتي فشعرت بالهواء الدبارد يدخل في. أرتمى علي بجانبي، ونمنا سوياً حتى الصباح.
سكس ام وابنها - سكس امهات اسبانية - سكس اغتصاب امة - سكس الام الميلف - نيج مترجم امهات - نيك شديد - ياباني ينيك اختة - سكسي اجنبي hd - ينيك اختة وامة الشراميط - سكس سيدة جميلة
حدثت القصه وانا لازلت طالب في الثانويه العامه
وعمري حينها 19 عام
انا عايش انا وامي وأخي ومراتة واولادة
بنته البكر اسمها نديه تبلغ من العمر آنذاك 16 عام
كانت غير كل البنات فلها جسم ممشوق وقامه متوسطه وللون بشرتها بيضاء ناعمه الملمس
كان لديها جسم خيالي ليست متينه ولا هزيله بل أن تقاسيم جسمها رائعه الجمال
فلها مؤخره متوسطة الحجم ونهود صغيره
كانت تثيرني كلما نظرت إليها
فهي انوثيه جدا ونظراتها قاتله
كنت احلم أن المس كل قطة بجسمها وان اشتمها
كنت أمر بجانبها واختلس النظرات إلى روعتها وروعه مؤخرتها الجميله
كنت أمارس العاده السريه وأنا اتخيل جسدها أمامي وارسم كل قطة منها
لم أستطع النوم في يوم من الأيام فلقد كان زوبي منتفخ والشهوة تلهب في جسمي ذهبت باتجاة الغرفة التي تنام فيها ندى هي واختها بالغرفة بجانب غرفتي كانت الساعه الثانية لليلا ذهبت وانا غير مبالي باي شي وكنت لا أفكر بشي غير أن أشاهد جسمها وهي نائمه تحسست باب الغرفه لاجده مفتوح دفعتة بهدؤ الى ان دخلت والظلام يخيم على الغرفة كان معي تلفون فيه فلاش وكيمراء
ولعته وتقدمت الى ناحية نديه لاجدها مستلقيه إلى بطنها وهي مغطاة ببطانيه ابعدتها عنها لاجدها لابسة بلوزة وجرله رفعتها من عليها بحذر شديد
نيك اخوات مترجم - سكس مايا خليفة خلفي - سكس سمراء - صور سكس حريم - سكس عنيف خلفي - سكس برازيلي - سكس عائلي فموي - فيلم سكس صافيناز - سكس فون - سكس ياسمين صبري - سكس فيفي عبده
لاتفاجا بوجود تلك المؤخرة التي طالما تمنيت أن اشاهدها بحريه لكنها كانت لابسه سروال ازرق شفاف مبين فلقات طيزها الجميلة
زادت ضربات قلبي بالخفقان وأنا أمس بالسروال من خصرها لانزله بهدؤ كي لاتشعر بوجودي
تمكنت من تنزاله إلى ركبتيها ليظهر أمامي ذالك الطيز الناعم شديد البياض وهي في قمة الجمال فهي بارزه بشكل يخطف الروح وتاسر الفؤاد
أنزلت وجهي إلى أن لامس فلقات طيزها وأدخلت أنفي بين الفلقات لاشم أروع طيز لبنت اخي حبيبة قلبي شميته وإذا بزوبي ينفجر من شدة الشهوة والشوق فكان في قمة الانتصاب فلقد تضخم وكبر حجمه بشكل فضيع لأول مره
أخرجت للساني ولحست بين الفلقات لم اتذوق حلاوه مثلها بحياتي
أخرجت قضيبي وبللته بقليل من اللعاب ووضعتة بين فلقتي الطيز لأجد لذه ودفى ذالك الطيز الناعم
دفعته الى أسفل بهدؤ الى أن نزل بشكل انسيابي
والقشعريرة تلف كل جزء من جسمي
اه ما أجملها من للحظات جميلة
شعرت بحرارة زائدة كلماء دفعتة إلى الأسفل أحسست بشفرات ذالك الكس الدافئ وهي تلامس مقدمة زوبي
سحبتة إلى الوضعية الأولى لاتركة بين تلك الفلقات حق الطيز لادفعه مره أخرى ولكن بحركة أسرع وأسرع الى أن قذف قضيبي حمم هائلة من المني الساخن بين فلقات طيز وفوق كسها فلقد كان تدفق المني غزير
أخرجت بنت اخي تنهيده طويله فلقد كتمت أنفاسها من أجل الاستمتاع بنيك عمها لها
تركتها ملطخه بالمني وخطيتها
لتسجل في ذاكرتي كاجمل اللحظات التي عشتها في حياتي ...
سكس مكسيكي - سكس هولندا - سكس غاده عبدالرازق - نيج مساج - سكس فيديو دنيا سمير غانم - سكس بنت وحصان - سكس استرالي - نيك هندي ساخن - سكس امهات رومانسية - سكس نيك الخالة - فيديو سكس ليلي علوي - سيكس عربي
صور نيك - قصص سكس محارم - افلام سكس مراهقات - سكس فتاة جميلة - صور سكس عراقي - ولد ينيك زوجة ابوة - احلي سكس عربي - سكس بنات سعودية - سكس نيك طيز - نيج امريكي - سكس لحس الكس - محارم افريقي
عشقت أختي وعشقتني وتخرجت من كليتي وعملت بمجال السياحة وتعاملت مع سائحات أجنبيات من جنسيات مختلفة كن يتلهفن على ممارسة الجنس معي فزهدت في الزواج وصارت أختي هي زوجتي التي ارتمي في حضنها والغريب أني وأختي كنا نتعامل كزوجين متحابين داخل غرفة النوم بدون حوار كامل ولكن لا يمنع من التفوه ببعض الكلمات الجنسية منها أو مني داخل غرفة النوم فقط وخارجها ي"حصري لنسونجي"ستحيل أن تلاحظ أن بيني وبين أختي أية علاقة جنسية بل ستلاحظ علاقة أخوين متحابين وكانت داخل غرفة نومنا ترتدي أحلى وأجمل الملابس الداخلية التي كانت تشتريها هي ،وبعد فترة من السنوات ونتيجة لتلهفي على الفتيات السائحات الفاتنات وخاصة الروسيات ذات الشبق والجمال ،قلت علاقتي بأختي ولاحظت هي ذلك فقد عودتها على الممارسة اليومية للجنس وبعد إنشغالي بالفاتنات الأوربيات قل شغفي وولعي بها ،وجدتها تتمنع علي "حصري لنسونجي"وترتدي ملابسها الداخلية عند النوم ،ولم أعيرها أي إهتمام ،وفي يوم وجدتها تنتظرني بحجرة النوم وهي غير نائمة كعادتها ،ثم تحدثت معي ،حبيبي قلت نعم قالت ماذا حدث لك؟ أزهدتني ولم تعد تحبني قلت لماذا هذا الهراء قالت لقد تغيرت يا أخي !!لم أعد عشيقتك التي تعشقها بالرغم من أنني أعطيك نفسي وروحي قلت حبيبتي عملي قد شغلني عنك قالت لا الرجل لا يتغير على أنثاه إلا إذا ظهر غريمة لها!!قلت أختي أنا لم أتزوج لأنك زوجتي التي أعشقها والتي لن أجد حضن كحضنها ،أنت من منحني الحب وعلمني إياه فكيف أزهدك؟قالت حدثي كأنثى على ذكرها لم يخذلني قلت حبيبتي أنت فاكهة حلوة المذاق لا أستطيع الإستغناء عنها ولكن أتركيني أتناول بعض الفواكه الأخري وأرجع في النهاية لفاكهتي البلدية التي لها مذاق آخر خاص لن تضاهيه فاكهة أخرى ..وصالحتها بنيكة لم تحلم بها نيكة بها خبرة ونكهة تحمل بين طياتها نكهات أخري من جنسيات مختلفة
قصص سكس - افلام سكس مع حيوانات - سكس محارم جديد - نيك اخت زوجتي - سكس عراقي - سكس بنات اماراتية - نيج محجبات حامل - صور سكس مطلقات - نيك عراقي محارم - نيك كس بنت - نيك في طيز - اب يغتصب بنتة
أنا اسمي نادر، وعندي 19 سنة من مدينة الاسكندرية، والدي أتوفى من 5 سنين، وعايش مع أمي اللي كان عندها 37 سنة. بس شكلها يبان كأنها لسة صغيرة وهي لسة محافظة على جمالها ورشاقتها، وأي حد بيشوفها بيقول عمرها ما بين 25 سنة و30 سنة. بشرتها بيضاء، ووشها مافيهوش أي تجاعيد، وشعرها أسود ناعم وطويل واصل لغاية وسطها، وجسمها ملفوف، بس مش مليان أوي، يعني رفيعة من الوسط بس بزازها ماسكة نفسها وطيزها بارزة على الآخر شبه نجمات أفلام السكس اللاتينو. بعد ما والدي أتوفي بكام شهر بدأت المشاكل ما بين أمي وأخوالي بسبب إنهم ماكنوش راضين إنها تسكن لوحدها، بس أمي كانت راكبة دماغها، ورفضت تسمع لأي حد وكمان رفضت كل الرجالة اللي أتقدموا عشان يتجوزوها برغم إنها زي ما قولتلكوا كانت لسه في عز شبابها ومرغوب فيها. وكانت النتيجة إن كل إخوالي تخلوا عنها ما عدا أصغر واحد فيهم. كان اسمه مدحت وكان عمره 25 سنة يعني أقرب لسني من سنها. وكان دايماً يجي لنا البيت، ويسأل علينا إذا كان ناقصنا حاجة أو محتاجين حاجة، وساعات كان يبات عندنا في البيت.
صور سكس - سكس انطونيو سليمان - نيك حيوانات - مشاهدة فيلم سكس - اجمل سكس امريكي - سكس نسوان بلدي - سكس قوي محارم - نيك جميل - سكس اجنبي عنيف
من حوالي سنة، لما كنت في الثانوية العامة كنت بذاكر مع واحد صاحبي وكنت بقضي عنده بالأسبوع، وفي يوم روحت البيت عندنا في نص الليل ومرضيتش أصحي أمي من عز النوم ففتحت بالمفتاح اللي كان معايا، وأتسحبت لغاية أوضة بس سمعت صوت أمي طالع من الأوضة، وكانت بتضحك بصوت عالي، وكان في صوت راجل معاها. قربت من الأوضة وحطيت وداني على الباب، سمعت صوت خالي مدحت، وهو بيقول لأمي: “مصي يا متناكة عايزاني أركب عليك مصي جامد.” وأمي بترد عليه : ” إنت ديوث وقواد من صغرك يا مدحت. ” وخالي عمال يتأوه ويقول لها: “آآآآه زبي يا متناكة.” طبعاً أنا وشي جاب ألوان وما بقتش عارف أعمل أيه في اللي أنا شوفتوا ده. أدبحهم هما الاتنين وأغسل عاري، ودا كان تفكيري ساعتها بحكم تربيتي، لكن في نفس الوقت كنت حاسس بمتعة غريبة من اللي كنت باسمعه من أمي وخالي، وزبي وقف على الآخر. فقررت أني أسمع للآخر ايه اللي هيحصل ما بينهم. ومن كتر الكلام المثير اللي كانوا بيقولوه طلعت زبي وبدأت أضرب عشرة على صوت أمي وهي بتتناك، ونزلت لبني على باب أوضة أمي،وفضلت أسمعهم لغاية ما سمعت خالي مدحت بيقول لأمي: “يلا يا بقى أنا ماشي أشوفك بكرة.” قالت له أمي : ” وأنت كمان ما تنساش اللي أتفقنا عليه يا مدحت.” قالها: “إزاي أنسى يا حبيبتي.” جريت بسرعة على أوضتي، وقفلت الباب ورايا.
صور سكس - ءىءء - سكس امهات - سكس عربي - نيك اخوات مترجم - حصان ينيك شرموطة - سكس مايا خليفة خلفي - سكس سمراء
أول لما سمعت خالي طلع من باب البيت، جريت على أوضة أمي، كان تفكيري كله إن أشوف بزازها وجسمها وهي عريانة. خبط بأمي وهي طالعة من الأوضة وهي عريانة، وأنا زبي واقف وماسكه بايدي. طبعاً أمي أتصدمت، وأنا قلبي كان بيدق من الخوف. وقفنا دقيقة نبص لبعض. وهي قالت لي بنبرة حادة: “إنت بتعمل ايه هنا.” رديت عليها بصوت عالي: “وإنتي مين كان عندك جوه في الأوضة.” قالت لي: “ما فيش حد كان عندي.” قلت لها: “أنا لسة شايف خالي طالع من البيت، وسمعت كل حاجة كنتوا بتعملوها.” أمي أتصدمت وسألتني سمعت ايه. قلت لها: “قلت لها سمعت إن أمي العفيفة بتتناك ومن مين من أخوها. قال لي وهي خايفة ومرتبكة: “ما تصدقش اللي أنت سمعته دا كان كلام بس.” قلت لها: “غنتي لسه هتكدبي كمان يا متناكة، وأنتي عايشة حياتك بالطول والعرض وما صدقتي بابا مات عشان تمشي على حل شعرك والكل ينيك فيكي.”
حضنتني جامد وقالت لي وهي بتبكي: “ما تقولش كدا على أمك.” رحت باعدها مني، وجريت على أوضتي، وهي جريت ورايا، وقعدت تنادي عليا: “كفايا بقى يا نادر أسمعني.” وأنا مديها ضهري. دخلت أوضتي ورميت نفسي على سريري، وأديتها ضهري، وهي بتقول لي أسمعني يا نادر. قلت لها: أحرجي برا وأقفلي الأوضة أنتي مش أمي وما يشرفنيش إنك تكوني أمي إنتي واحدة متناكة.” أتعصبت عليا وقالت لي: “أخرس يا كلب ما تقولش على أمك كده.” وضربتني على وشي جامد. رحت متعصب وسحبتها من شعرها، ورميتها على السرير وفي نيتي إني أغتصبها. وقلت لها: “إنتي واحدة متناكة وأنا أولى بكسك من زب الغريب.” وطلعت زبي وحطيته في بقها وهي بتقول: “كفاية يا نادر كفاية خالك عليا.” قلت لها: ” وأنا محروم أكتر من خالي وأنا أولى بكسك.” وركبت عليها ودخلت زبي في كسها، وهي بدأت تصرخ وتقول آآآآآه، وأنا بقولها: “زبي هيقطعك يا متناكة.” وهي بتقول لي: “ما تكلمنيش كده.” وأنا ماسكها من زورها وخانقها، وزبي حاطه في كسها. وقلت لها: “كسك من النهادرة بتاعي.” وبقيت أنيك فيها جامد وسقطت كل الحواجز اللي كانت ما بينا. وهي ساحت في ايدي وبقيت تقول: “آآآآآهه زبك جامد نيكني يا حبيبي دلع أمك أنا كسي ليكي.” وفضلن أدخل زبي في كسها وأطلع بكل قوة وعنف لغاية ما حسيت إني زلت لبني في كسها، وطلعته ورميت شويا على وشها، وحكيت زبي فيه عشان ينضف، وهي بتلحس فيه زي المحرومة. من ساعتها بقينا أنا وخالي بنجتمع عليها عشان ننيكها في كسها وطيزها.
تحميل سكس - افريقي ينيك امة - سكس جديد محارم - نيك وسكس محارم - فيديو نيك بنات - سكس ايراني محارم - نيج اجنبي - سكس كوري مثير - سكس البحرين - سكسي بغدادي - نيك تركي رومانسي
CATEGORY
- افلام سكس(59)
- قصص سكس(333)
- sex xnxx(157)
- UNARRANGEMENT(157)