スポンサードリンク


この広告は一定期間更新がない場合に表示されます。
コンテンツの更新が行われると非表示に戻ります。
また、プレミアムユーザーになると常に非表示になります。
اسمي م.ج حصلت القصة ونا عندي 16 سنة

كنت أعيش مع ابويا ومراته

وابويا جاله شغل وسافر الكويت

وسابني مع مرات ابويا

كانت طيبة اوي وحنينة جدا معايا لدرجة اني كنت بقولها امي وحاسس انها فعلا أمي

طبعا 16 سنة كنت بلغت وظهرت عليا علامات البلوغ من زمان

وكنت بضرب 10 من ونا ١٠ او ١١ سنة ف كنت بتفرج على سكس وفاهم كل حاجا

المهم اني طبعا طلع عندي شعر ف زبي

وبدأ يقع ع القاعدة والفالحمام عادي

مكناش بنتكسف من بعض ك مرات اب كنت بعاملها زي امي وهي كمان (امي عندها ٤٢ سنة طويلة وميلفاية ومليانة )

اعدت معايا واتكلمنا وفهمتني ان الشعر ده المفروض يتحلق من النضافة يعني وكده وادتني فلوس وقالتلي روح هات مكنة حلاقة وتعالى يالا

رحت وجيت وقولتلها احلق ازاي شرحتلي شرح مبسط كده وقالتلي ادخل جرب بس اوعى تعور نفسك وهي بتضحك

ودخلت اجرب وقلعت وطبعا كان شعر كثيف لاني اول مره اعرف وكان بقالي كتير بالغ

المهم نادت عليا من ورا الباب قالتلي عارف ولا أجيلك اساعدك بدل م تتعور

قولتلها أنا محتاس وضحكنا

لقيتها دخلت عليا ونا كنت اعد على القاعدة ووطت وخدت مني المكنة ونا ساكت ومصدوم اعدت على ركبتها ومسكت زبي وبدأت تعلمني ازاي

طبعا زبي واقف وبقا حجر وهي اتكسفت بس كملت عادي

جابت صابون ودعكت شعري ولمست البضان كذا مره

وهي ف ايدها صابون لقيتها مسكت زبي دعكته فوق وتحت مرتين وسكتت كانها بتعدله عشان تحلق حواليه

كانت بتشيل الشعر اللي اتحلق ب المسدس الشطاف

ف غرقت نفسها ف ال جلابية كانت لازقة ع جسمها وصدرها بان ف قلعت الجلابية وكانت لابسه شورت وسينتيان

وقتها كان زبي ارتخا شويا بس لسه بنفس حجمه

اول م شفت المنظر بقا حجر وهي خدت بالها بس كملت


قالتلي خد كده جرب أنت وريني مش كل مره هاجي أنا أعملك ده

جربت وعملت صح بس هي قالتلي لا غلط هتعور نفسك كده بص أنا هعملك النهارده بس المره الجاية أنت لوحدك

بلت السينتيان بلغلط بردو والشورت بس مرضتش تقلعهم

مسكت صابون ولقيتها بتضربلي عشرة حوالي ٣٠ ثانية وبطلت تاني وغسلته ب مايه وحلقت جمبه كويس

وبعدها حسست على بضاني براحة وبدأت تحلق الشعر اللي بيكون فالبضان نفسها ف بدأت تمسكهم اكتر من الاول

وبعدها مسحت زبي بردو وضربتلي عشرة ٤ مرات كده وبصتلي فعيني بأبتماسة خفيفة

بعدها قالتلي اسند ظهرك عشان اعرف احلق كويس

سندت ظهري وبصيت للسقف وغمضت كام ثانية حسيت زبي بقا دافي اوي

ببص لقيت زبي ف بوقها وبتمص

طبعا لما بصيت اتكسفت وشالته من بوقها

وقتها كان زبي كله اتحلق جابت صابونة عشان تعيد على الحلاقة عادت عليها بسرعه وبدأت تضربلي عشرة تاني بس المره دي طولت ف سندت ظهري وبصيت للسقف وغمضت عيني تاني لقيتها شغلت المسدس وغسلت الصابون وبتعدل نفسها افتكرتها هتمشي مسكت شويا شعر واقع جمبي حطيتة على بضاني قولتلها لسه الحتة دي

بصتلي بضحكة وقالتلي دانت عجبك الموضوع بقا رديت قولتلها اوي

طلعت بتعدل نفسها اصلا مش هتمشي مسكت زبي تاني وبدأت تدعكه واحده واحده وبعدها فضلت تلعب ف بضاني شويا وحطت لسانها ع رأس زبي وفضلت تلعب شويا بلسانها

نزلت على بضاني وطلعت لحد فوق بلسانها واخيرا بدأت تمصلي

بجد خبيرة فالمص بشكل رهيب لدرجة ان جسمي كان بيتنفض من جمال الإحساس

طبعا بما اني بقالي ساعه هايج وزبي واقف كنت هجيب ف اقل من ٣٠ ثانية ف عدلت نفسي بحجة ان ظهري وجعني مديت ايدي لصدرها اعريه قالتلي لا حاسب ايدك عملت نفسي زعلت ف قالتلي غمض عينك كده غمضت لقيتها عرت صدرها اعدت العب ف صدرها وحلماتها لحد م ولعتها


بصتلي بصه كلها حب ومحنة وقربت وشها من وشي وروحنا ف بوسه اعدت ٣ دقائق

حطيت ايدي على كسها لقيته مبلول ولزج

قولتلها أنتي ع اخرك خالص قالتلي من زمان يبني ولله

قلعتها الشورت بقينا أحنا الاتنين عريانين قدام بعض

وقفنا فوش بعض وبصينا لبعض قالتلي تعالا ادي لامك حضن اقسم ب**** احلا حضن خدته ف حياتي بجد حطيت رأسي بين بزازها وضميتها جامد بجد إحساس صعب وصفة

بدأت العب فكسها وهي واقفة مقدرتش تقف ف اعدت ع الحمام

نزلت اكل ف كسها بلساني وهي تزق رأسي جوا لحد م قالتلي خلاص دخله مش قادره

قمت ودخلته وفضلت اطلعه ودخله هي تقولي نيك امك ي حبيبي نيكني جامد فضلت انيك فيها ل حد م قربت اجيبهم قالتلي هاتهم ف كسي متطلعش زبك خالص

بعدها اخدنا دش سوا وراحت تعمل الاكل وعملنا واحد بعد الاكل

وبقينا متجوزين رسمي .


 
Sunday, May 01, 2022 21:32:17 PM افلام سكس PERMALINK COM(0)
قصتي مع زوجتي و الرجل الي استمتع بنظراته اول طريقنا لاصبح ديوث

انا فهد عمري ٣٦ و زوجتي نوره ٣٥ و نحن الاثنين من عوائل سعودية متحفظة و غنية ولاكني متحرر. كنت اسافر كثير و داما بالمراقص و البارات و تعرفت على بنات كثير و لم افكر بالزواج بتاتا الى اليوم الي رايت به نوره. وانا داخل بيتي في يوم من الايام رايتها تنتظر عند باب المنزل و استعجبت من جمالها، لم ارا بنت بجمالها و اعجبت بها من اول نظرة. عند سؤالي لها اذا كانت بحاجة للمساعدة قالت انها صديقة اختي و هي تنتظر سائقها، عرضت عليها ان اوصلها و رفضت فعرضت عليها الانتظار معها خوفاً على سلامتها فقالت لي انها لا توريد السائق ان يراها مع رجل غريب فطلبت من حارس المنزل ان ينتبه لها و طلبت منها ان تاخذ رقمي و ان ترسل لي رسالة عند وصولها لمنزلها للاطمئنان فوافقت و هنا بدات قصة حبنا و تزوجنا بعدها بتسعة اشهر.


نوره جميلة جسمها نحيف و صدرها متوسط، طويله و بشرتها فاتحه،كانت ملتزمة عكسي تماما، فلا تشرب ولا تدخن و داما تستمع الى المحاضرات الدينية


بعد ما تزوجنا و ذهبنا الى امريكا اختها الى عالمي التي لم تراه و اعجبها و اصبحنا نسهر كل ليلة. اخذتها للتسوق و اخترت لها فساتين قصير و مفتوحة عند الصدر بالبداية لم ترتاح ولاكن اكتشفت بان هذه الفساتين تثيرني جداً فاصبحت لا تلبس غيرها.

كانت علاقتنا الجنسية كاي علاق متزوجين الى ان عرفتها الى اصدقائي و نظرت الى نظراتهم لزوجتي و كأن كل واحد منهم يتمنى ان يصبح مكاني و يفترسها و حتى رايت احدهم منتصب، بدون شعور احسست بشعور لم اشعر به من قبل و اصبحت اتخيل بان افصخها و انيكها و هم يناظرون. تلك اليلة من اول ما دخلنا البيت قبلتها بقوة و قطعت فستانها و نيكتها بقوة. سالتها ان كانت لاحظت على نظرات اصدقائي لها و قالت انها احست بانها التركيز كان كله عليها و اعجبها و قلت لها كم اثارني نظراتهم لها.


بعدها بفترة قصيرة ذهبنا الى نيو يورك عماير المدينة معروفة بانها قريبة جدا على بعضها و بامكانكم بكل وضوح و سهولة رؤية الغرف و الاشخاص بالغرف، كانت الغرفة لديها شبابيك كبيرة و السرير موضوع بحيث ان يوجد شباك على يمينه و قدامه و من السهل جداً انا يرانا شخص و نحن على السرير من العمائر المحاطة بنا. ذهبنا للسهر و كثرت بالشرب، عندما رجعنا الى غرفتنا رايت رجلاً باحدى العمائر مقابلنا اعتقد بانه يتجسس على الغرف التي امامه فطلبت من نوره ان تقف امام النافذة.

xnnx - xnxxx - xnxx - xmxx - xbxx - xxxnx - xxnx - xzxx .

نوره: "و بعدين"

انا: "اشري له سلام"

اشرت له نوره و ضحكت عندما رجع و اشر لها.

قبلتها بقوة و هي تعرف ما اريد عندما اقبلها بقوة فابتعدت عني و ناظرت على الرجل و هو يأشر لنا بالاستكمال

و تقول هي "شوف قليل الادب وش يبي اكثر من كذا عيب"

قلت لها "وقفي قدام الشباك"

وبدات انزل فستانها و هي تقول "عيب وش بتسوي"

قلت "خلنا نستعرض له"

و انزلت فستانها الى الارض و اصبحت امامه بستيان و كيلوت اسود جي سترينج و طلبت منها ان تستدير الي ليرى طيزها و رايته يفرك زبه من برا البنطلون. افصخت قميصي و بعدها افصخت ستيونتها و نظارت علي و قالت "مو مصدقة الي بنسويه" فقلت لها "عادي خلنا ننبسط و نبسط الرجال"

طلبت منها ان تركع امامي و تمص زبي، نزلت البنطلون و بدات تقبل زبي و هو منتصب مثل الحجر و رايت الرجل يطلع زبه و تفاجات بكبره و تخيلته يدخله كس زوجتي لم اتحمل اكثر و انفجرت في فمها. ذهبت الى دورة المياه و انا اشرت للرجل بالانتظار. عندما رجعت طلبت منها ان تقف امامه ليرى صدرها، تفاجائت هي بحجم زبه و انا افرك زبي بطيزها و العب بصدرها و عينها لم تترك زبه المنتصب الكبير، انزلت لها كيلوتها و بدات افرك كسها المبلول و المنتفخ و الرجل يناظر و يتمتع و يفرك زبه بقوه و هي تتمتع بالنظر على زبه الى ان راينه يفرك بقو الى ان فضى حليبه بقوه على شباك غرفته و هز براسه الينا بالشكر.


نوره لم تكتفي طلبت من ان انيكها بقوة فوضعتها على طاولة قريبة من الشباك و انسدحت عليه و انا واقف فتحت رجليها و ادخلت زبي بكسها بقوة و هي تصارخ اقوة اقوة و رايتها تناظر الى صديقنا الي كنت اعتقدت انه اكتفى و لكن رجع و طلع زبه و يفركه و انا انيك نوره بقوة، تفاجات و هي تناظر الرجل و تضع يدها على الشباك و كأنها تقول له انها تريده هو، اكملت نيكها و هو يفرك زبه بقوة الى ان فضى هو و نحن بنفس الوقت، حملت نوره و وضعتها بالفراش و نامت بخلال ثواني من كثر التعب.

Sunday, May 01, 2022 20:59:23 PM افلام سكس PERMALINK COM(0)
القصه دي انا عمري م اتخيل انها تحصل واي حد هيسمع بيها مستحيل يصدق اللي حصل وعشان كده هبدا معاكو اسمي عادل من كام سنه كنت شغال في مصنع ملابس وزي م انتو عارفين ان دي الشراميط فيها كتير ف كنت اعرف بنت هناك وكنا بنحب بعض والمصنع ده الحمام فيه عباره عن طرقه وحمامين في وش بعض واحد رجالي وواحد حريمي وفي اخر اليوم في ناس بتخش تغير العبايه وتلبس طقم والبنت دي كانت منهم واسمها منار ودي طويله شويه ورفيعه بس بزازها كبار وحلوين وطيزها متوسطه وجسمها ابيض زي التلج المهم كنا بنتكلم شات ومكالمات فون طول اليوم في الشغل لحد م بقيت اشوف صورها بترنجات البيت ومفتوح من الصدر وكده وبعد كده كلمتها في السكس وهيجتها وبقي في اخر اليوم اتعمد اخش الحمام مع اني مبغيرش بس كنت كاني داخل الحمام وكنا نستنا اخر ناس نخش الحمام عشان اخش نفس الحمام معاها دقيقتين تلاته بس وفيهم بقي كنت مقضيها معاها بوس وتحسيس لحد م فمره فتحت القميص بتاعها وخرجت بزازها وقعدت ارضع فيهم واعض الحلمه وعملتلها لاف بايت في صدرها وكنت ببعبصها في طيزه لحد م اتجرات واتفقت معاها اشوف مكان ونقعد شويه براحتنا واقنعتها انيكها في طيزها وتمصلي وفعلا عرفت اشوف مكان وروحنا هناك في يوم واول م دخلنا الشقه دخلتها قدامي ورزعتها بعبوص نطرتها قدام بيه وقفلت وخدتها علي اوضه النوم وقعدنا نتكلم وقولتلها بحبك وعمري مهسيبك تبعدي عني وخدتها بوسه طويله وقلعتها الطرحه وبعدين نزلت علي القميص فكيته وخرجت بزازها من البادي والبرا وقعدت ارضع فيهم وهي ساحت ومغمضه عنيها وانا نازل رضاعه وروحت مقلعها البادي وفكيت البرا ونزلت كملت مص في بزازها وبعدين قلعت انا التيشيرت وقلعت البنطلون والبوكسر ونزلتها علي ركابها وقعدت تلعب ب ايديها في زوبري .


وبقي سيخ حديد في ايديها وسخن قولتلها مصي في الاول كانت قرفانه بس بعد كده مصيته وعجبها وقعدت تمص شويه ومصها كان حلو ب النسبه لواحده اول مره تمص وبعدين قومتها وقعدت ابوس فيها واللعب ب ايدي في بزازها واشد الحلمه وقعدت ابعبص فيها وايدي دخلت من جوه البنطلون والاندر وبقت علي لحم طيزها وبقيت امشيها علي خرم طيزها وعلي كسها وحسيت ببلل بسيط وطلعت ايدي وقلعتها ملط ونيمتها علي السرير علي ضهرها وفتحت رجليها وقعدت قدمها وقعدت اللعب في كسها ب ايدي وادعك وبعدها اول م حطيت شفايفي علي كسها اتنفضت وبدات اللعب في كسها ب لساني واشد الزنبور براحه بسناني وهي في دنيه تانيه ومغمضه وبقيت ابعبص خرم طيزها ودخلت صباعي بصعوبه وسيبته جواها وشويه طيزها خدت علي الصباع وفضلت احاول لحد م دخلت اتنين وبعدين مره واحده وانا ببعبصها ب صباعين وبلحس كسها قفلت علي دماغي وفضلت تنطر عسل كتير من كسها وتنهج وصوتها مالي الشقه وبتحاول تكتمه مش قادره وخدت من عسلها وحولت ادخل صباع تالت لحد م دخل وعملنا وضع 69 وقعدت ابعبصها والحس كسها وهي تمص زوبري وبعدين حطيت مخده تحت بطنها وجبت فازلين وحطيت علي طيزها منه وجوه خرمها وحطيت علي زوبري منه وبدات ادخل الراس واول مدخلت حسيت بسخونه طيزها الجامده وهي اهات وتقولي كفايا وبراحه وضغطت شويه لحد م واحده احده دخلته للاخر وقعدت انيكها وهي تتوجع وقلبتها علي ضهرها ورفعت رجلها ودخلت زوبري في طيزها وقعدت انيكها وادعك بزازها وابوسها وادعك كسها لحد مهي جابتهم تاني علي ايدي وانا سخنت جامد وجبتهم في طيزها ولبسنا ومشينا واتكررت بينا المقابلات في الحمام وفي الشقه لحد م في يوم جالها عريس وامها غصبتها عليه وبرضو كانت بتحبني واتفقنا انها هتفضل معايا برضو وكنا بنتقابل برضو زي م احنا ولما جابت هدوم الدخله القميص والطقم وريتهملي اول واحد علي جسمها ولما عملت الحمام والسويت بتوع ليله الدخله اتصورتلي ملط ووريتني وكمان رسمت حنه علي جسمها وعلي طيزها وبزازه ووريتهملي واتجوزت وبعد م اتجوزت بقي ابتدت المفاجات تهل عليا وحلاوه المفاجات وبكده اكون خلصت الجزء الاول كمان كام يوم اقولكو الجزاء التاني وازاي ومين اللي نكتهم تاني في عيلتها وعيله جوزها وصحابها مستني رايكو عشان اعرف اخلي بالي من ايه وانا بكتب و القصه حقيقيه 100% .

Sunday, May 01, 2022 07:11:59 AM افلام سكس PERMALINK COM(0)
انا ادم 20 سنه طولي 175 ابيض وشعري طويل قصتي مع بنت خالتي بدأت من سنتين يعني وانا 18 وهي اسمها نانسي قدي في السن طيزه كيرفي وبزازها حلوة شبه ممثله سكس (كارلي جراي هسبلكو صورتها تحت) من واحنا صغيرين كنا دايما مع بعض وكمان هي كانت ساكنه فوقينا فا كنا بنروح المدرسن مع بعض ونرجع مع بعض واوقات كتير اهلنا بيسيبونا لوحدنا وكانو وانا مكنتش بفكر فيها اني انيكها خالص لحد ما تميت 18 سنه وكنا عاملين ليها عيد ميلاد هي كانت لابسه فستان ضيق ومفتوح مبين صدرها كلو وساعتها انا كنت متنح ازاي دي نانسي الي معايا من واحنا صغيرين وعمري ما حاولت انيكها وطول عيد الميلاد زبي واقف وكلو عمال يهزر ويضحك وبعدين بدأو يرقصو وانا شايف نانسي عماله تهز بزازها وطيازها وزبي كان هيفرقع لحد ما خلصنا ودخلت انا وهي البلكونه عشان اديها هديتها وكنت جايبلها سلسله فرحت بيها وحضنتني وانا غرقت بين بزازها وهي لاحظت وسابتني شويه بعدين قالتلي لبسهالي وقفت وراها وتعمدت الزق فيها عشان تحس بزبي واني بحاول انيكها لزقت فيها وعملت نفسي بلبسها السلسله وكأني مش عارف اقفلها عشان احرك زبي على طيزها لقيتها مدتش اي رد فعل وقربت مني اكتر ورحت سايب حته منه السلسله عشان تنزل على بزازها وامد ايدي اجيبها والمس بزها وفعلاً عملت كده وعملت نفسي بجيب السلسله بس المره دي لقيتها بعدت وقالتلي خلاص انا هلبسها حسيتها زعلت فا قولت مش هكمل ومش هفكر فيها تاني بس بعدها بشهر عيلتنا كانو مسافرين البلد يقعدو اسبوع في البلد وسابونا احنا لوحدنا عشان مذاكرتنا والدراسه وكنا قاعدين مع بعض اسبوع فا رجعت افكر اني انيكها تاني اول يوم هي نامت في اوضه وانا نمت في اوضه بعدين بليل. اتأكدت انها نامت ودخلت عليها لقيتها نايمه بالأندر والبرا وجسمها الابيض الكبير زبي وقف مبقتش قادر امسك نفسي روحت طلعت بتاعي قعدت العب فيه واحسس على طيزها لأنها كانت نايمه على بطنها بعدين لقبتها بتتقلب على بطنها جسمي كلو اتكهرب افتكرتها صحيت بعدين لقيتها لسه نايمه وبزها كان خارج منه فرده بره البرا روحت قعدت العب في بتاعي لحد ما نزلت نافورة لبن عليها بعدين طلعت اجري من الاوضه عشان لو صحيت متشوفنيش تاني يوم صحيت لقيتها عامله فطار ولابسه بيجامه ضيقه نيك ومكانتش لابسه برا عشان حلامتها كانت باينه وبزها كان نازل وبنطلون البيجامه من كتر مهو ضيق مبين شكل الأندر وقعدنا ناكل وانا مرعوب انها تكون عرفت الي عملته فيها امبارح بس لقيتها بتهزر وعادي بعدين قالتلي اغسل انت المواعين وقعدت اهزر معاها وكنت ماسك التلفون راحت قالتلي بتكلم مين وشدت التلفون وقعدت تجري وانا بجري وراها وشايف طيزها بتتنطط قدامي راحت داخله على الاوضه روحت زاققها وقعت على بطنها على السرير ونمت فوقيها وزبي كان واقف وهي حست وحسيت انها هاجت بس خدت التلفون وقومت بعدين قالتلي احنا هنتفرج على فيلم مع بعض بليل ونسهر قولتلها ماشي .


نزلت روحت اقابل صحابي بعدين رجعت على الساعه 2 بليا لقيتها بتقولي كل دة بره ومكونتش لسه شوفتها هزرت معاها ودخلت غيرت هدومي وغسلت ايدي و وشي بعدين خرجت لقيت مفاجأة قدامي فرسه قاعده بحاجة زي قميص النوم فوق الركبه بكتير ونص بزها بره راح زبي واقف وهي لاحظت روحت اقعد على الكرسي وهي على الكنبه قالتلي لا تعالى اقعد جنبي روحت قولتلها اشمعنا راحت قالتلي كده عايزة اقعد في حضنك روحت رايح جنبها وجطينا بطانيه علينا وهي قعدت في حضني وقعدنا نتفرج على الفيلم وكان فيلم fifty shades of grey فا كان فيه مشاهد سكس كتير فا كان زبي واقف وهي في حضني فا كان عمال يلمسها وهي حست بيع بعدين لقيتها عماله تتحرك كده وحستها هاجت روحت قولت هي دي فرصتي روحت باصصلها وبايسها من بوقها وهي زي ما تكون صدقت راحت شايله البطانيه لقيتها قالته الاندر وكسها متغرق وقعدتا نبوس بعض وراحت مقلعاني البنطلون ومسكت زبي نزلت فيه مص وانا عمال العب في كسها وابعبصها راحت قالتلي تعال. ندخل على السرير فدخلنا جوا وانا طول الطريق عمال ابوس فيها واحنا قالعين واصباعي متشلش من طيزها ودخلنا الاوضه روحت راميها على السرير وفاتح رجليها ونزلت لحس في كسها الي كان كلو عسل وهي عمال تقولي الحس جامد يا حبيبي انا شرموطتك مش قادر طفي نار كسي مش قااااااادره وراحت مصوته ومنزله نافورة من كسها .


روحت جايب علبة الفازلين وقلبتها على بطنها وروحت حاطت على صوابعي وقعدت ادخل صوابعي كلها في طيزها واحد واحد عشان أوسع خرم طيزها بعدين قولتلها انا هدخل زبي في الاول خافت عشان هيوجع بعدين قالتلي دخله انا مش قادرة بس براحه عشان انا اول مره حد ينكني روحت حاطت الفازلين على زبي وحطيت على خرم طيزها ودخلت راس زبي راحت مصوته صويته عاليه فشخ فا شيلتو عشان متتعبش راحت قالتلي دخلو تاني بسرعه دخلو بسرعه روحت مدخله تاني وهي صوتت وقعدت انيك في خرم طيزها وهي جابت عسلها اربع مرات وانا عمال انيك في طيزها وكنت هجبهم راحت قالتلي متجبش في طيزي هاتهم على بزازي عشان الحسهم روحت لاففها وضميت بزازها على بعض وقعدت انيك في بزازها لحد ما نزلت على بزازها و وشها وهي لحسته كلو ونمنا جنب بعض من كتر التعب محدش فينا اتكلم لحد ما لفت ناحيتي وقالتلي انا مكنت اعرف ان النيك حلو اوي كده انا عايزة اتناك منك علطول وابقا شرموطتك قولتلها وانا كان نفسي انيكك من زمان بعدين قالتلي تعالى نستحمى مع بعض ودخلنا نستحمى مع بعض ونكتها تاني واحنا بنستحمى بس المره دي نزلتهم جوا طيزها ولبست اندر وبرا لونهم احمر روحت وانا لبست بوكسر وهي كانت لسه هتكمل لبس قولتلها لا لحد اخر الاسبوع مش عايز اشوف حاجه مغطيه البزاز والطياز دي راحت ضاحكه وقالتلي ماشي ودخلنا نمنا جنب بعض وكان زبي لازق في كسها و وشي بين بزازها وروحنا في النوم .

Sunday, May 01, 2022 06:48:42 AM افلام سكس PERMALINK COM(0)
スポンサードリンク


この広告は一定期間更新がない場合に表示されます。
コンテンツの更新が行われると非表示に戻ります。
また、プレミアムユーザーになると常に非表示になります。