スポンサードリンク


この広告は一定期間更新がない場合に表示されます。
コンテンツの更新が行われると非表示に戻ります。
また、プレミアムユーザーになると常に非表示になります。

أسمي محمود أرمل عمري حاليا 50 سنه صاحب معرض موبليا بالمنصوره
تبداء قصتي قبل خمس سنوات من الان
كنت متجوز من وفاء جميلة الحي كانت زوجتي تتمتع بجسد رائع و لديها من الشهوه الجنسيه ما يجعلني أعيش معها أروع سنوات المتعه الجنسيه نسيت معها منذ زواجي جميع علاقاتي الجنسيه السابقه حتي جائني الخبر بوفاة زوجتي بحادث سياره
سيطر الحزن علي و تملكني انا و بناتي الثلاثه وقتها كانت مريم الكبري بأولي جامعه عمرها 19 سنه و هاجر اصغر منها بسنتين بالصف الثاني الثانوي و سلمي اصغر من مريم باربع سنيين بتانيه اعدادي
كان بناتي يتمتعن بجمال و جسد امهم الراحله
بعد مرور الوقت بداءت افكر في الزواج لأرضي رغباتي و شهواتي الجنسيه التي كانت تعوضني عنها زوجتي الراحله لكني فضلت الصبر بعض الشئ نظرا لمشاعر بناتي
كنت الاب القوي و الشديد مع بناتي حتي أصل بهم لبر الامان
حتي حدث ما غير حياتي كنت اعيش ببيتي الذي يوجد به شقه اخري استاجرها لاسره لديهم شاب جامعي
بأحد الايام صحيت من نومي الضهر لاجد بناتي هاجر و سلمي يذاكرون بينما ابنتي الكبري مريم غير موجوده سـألتهم عنها قالولي بتنشر الغسيل فوق السطح أستغرب انها لم تقم بنشر الغسيل باحد البلكونات كما كانت تفعل امها لكني لم ابالي دخلت للحما م استحممت و خرجت و مر ما يقرب من النصف ساعه و لم تهبط مريم من السطح شعرت بالقلق وصعدت للسطح لأطمئن علي مريم
وجدت طبق الغسيل موجود و فارغ لكن مريم ليست امامي
كان يوجد بالسطح غرفه بها سرير و بعض الاشياء كنت اسهر بها بالسابق لكني لم اصعد اليها منذ موت زوجتي اقتربت من الغرفه لاسمع منها خروج همسات و تنهيدات ابنتي مختلطة بصوت شاب كان الباب مغلق
اتيت بسلم خشبي موجود فوق سطح المنزل لاصعد لشباك صغير موجود بالغرفه وكانت المفاجأه
كانت ابنتي مريم بجسدها الشامخ بين احضان الشاب الذي يسكن مع اهله بيبيتي كان نشهد جنسي يخطف اي عقل كانت مريم نائمة علي ظهرها عبايتها مرفوعه لنص بطنها و كلوتها نازل و بزازها ترتج خارجه من فتحتة عبايتها كانت جسد يخطف العقل تمتلك ارجل ملفوفه و طيز مترجرجه و صدر كبير مستدير متماسك رأيت كسها السمين الوردي المحلوق من الشعر و هو غارق بعسل شهوتها بينما زب الشاب يحتك بشفرات كسها بكل قوه كان صدرها الكبير يلمع كجوهره منتصب الحلمات و اصابع الشاب تفرك حلماته بينما شفايفها المنتفخه الفروليه تتبادل المص و القبلات مع الشاب وسط انسجام تام منها لدرجه لم تسمح لهم بالالتفات الي كان مشهد ساخن رأيته بلحظات لكن وجدت الجنان و العصبيه يتملكوني لم اجد نفسي اني اكسر الباب عليهم لاراهم ينتفضون من الزعر امسكت بالشاب اوسعته ضربا حتي رايت الدم يملاء وجه و امسكت ابنتي الساحنه من شعرها سحبتها لتحت أعطيتها علقة ساخنه حتي تعبت من كثرة الضرب بها و بنفس اليوم طردت اسرة ذلك الشاب
و منعتها من الذهاب للجامعه


xnxx شراميط - تحميل سكس جامد - تحميل نيج امهات - سكسامهات - سكس ليلة الدخلة - تحميل السكس محارم - سكس نار ءىءء - تحميل فيلم سكس xnxx - نيج عنيف - xnxx تنزيل - جديد xnxx - تنزيل السكس .



لكن مع الوقت و مع حرماني كان مشهد ابنتي العاريه يسيطر علي كل تفكيري فروعة جسدها و كسها الساخن و جمال وجهها مع هذا المشهد جعلوني افكر بها تفكير جنسي بحت
وجدت نفسي احلم بها اثناء نومي و زبي يخترق جسدها الرهيب أصبحت اغلق غرفتي و امارس العاده السريه وانا اتخيلها تجرأت لاذهب لغرفتها اكثر من مره لامتع عيني بجسدها قبل ان اقذف حمم زبي بيدي
أردت ان اطرد هذه الافكار بعيدا في احد الايام طلبت من احد الشباب العامليين لدي بمعرض الموبليا ان يأتي لي بسيجارتين من الحشيش مع استغرابه قلت له عايزهم اوجب بيهم مع واحد صاحبي لان الجميع يعلم انني لا ادخن بالاصل
تخيلت ان تدخيني للحشيش قد ينسيني تفكيري بنيك ابنتي الكبري
توجهت لغرفتي في الليل اخرجت السيجاره الاولي من الحشيش أحذت الانفاس الاول منها وشعرت معها بأني أغيب و رأسي تدور خصوصا انها المره الاولي لي بالتدخين فما بالك ان كانت حشيش وجدت نفسي تعمقت اكثر في تفاصيل جسد ابنتي كسها الساخن الرائع صدرها البارز شعرها الحريري المنسدل لقرب طيزها الساحره بطنها المشدوده وجهها السكسي و شفائفها الفراوليه المنتفخه بشكل يدعوا الجميع لمصها وجدت نفسي أفكر بها بشكل قوي مع تأثير الحشيش علي رأسي تملكتني الجرأه و اخذتني ارجلي لغرفتها لاغلق الباب من الداخل بينما اخواتها هاجر و سلمي ينامون بغرفتهم الاخري
كان مشهدها وهي نائمه ما أروعه مشهد يثير الحجر كانت تردتي عبائه منزليه قطنيه خفيفه بنصف اكمام تنام علي ظهرها بينما بزازها المرتفعه شامخه اعلي جسدها يبرز منها نصفها و كانها تود ان تخرج من بين الملابس لتحرر نفسها منها بينما ارجلها المرمريه كن احداهما ممدوده بينما الثانيه مضمومه للخلف لتسحب معها عبائتها لنصف بطنها كانت ارجلها البيضاء تري بها تفاصيل جاذبيه لانثي شامخه تريد فارس لعطيها حقها بالمتعه بينما يختبئ بين ارجلها كنز سمين لم اري مثله بحياتي كان كسها بارز بتفاصيله الشهيه مع بعض الشعيرات الخفيفه من جنبات كلوتها بينما وجهها السكسي الملائكي يزينه شعرها الحريري المنسدل علي اجنابه كان مشهد كفيل ان يشعل نار الرغبه بجسدي تجاه ابنتي شجعتني حالتي بعد تدخين الحشيش ان انسي انني الاب القوي الشديد للحفاظ علي بناته اقتربت من جسد ابنتي المتفجر مع رعشه و انفاس متقطعه تسيطر علي كامل جسدي بقيت منتظرا قليلا انظر لجسدها مترددا حتي وجدت يدي تتلمس برفق بين ارجل لتصل الي كسها الرائع من فوق كلوتها


سكسنار - تحميل مقاطع سكس - xmxx عرب نار - xxxسكس - سيكس نسوانجي - السكس الاجنبي - السكس العربي - صور سكس بنات - قصص جنس محارم - قصص جنس نيك - سكس برازرز - افلام xlxx .


استجمعت شجاعتي لامد يدي اسحب كلوت ابنتي النائمه ليظهر لي كسها الكبيني المميز كس ابنتي كان عباره عن كس يستحق ان يرسم بجميع لوحات العالم و يوضع بمتاحف لا يعرض بها سوي كل ماهو فريد
كان كس سمين منتفخ زو شفرات مرسومه و بظر رقيق متوسط الحجم بشكل متناسق بياض كسها و اختلاطه مع اللون الوردي يزيد الرغبه بالتهام كسها المميز
وجدت نفسي ارتمي بين افخاد ابنتي لاقترب بلساني من كسها رميت الحذر بعيدا و تملكني جنون الرغبه اصبحت اضغط بلساني بقوه علي كس ابنتي وانا ارتشف رحيق كسها و يداي تمتد لصدرها تمسكه بقوه لاحس بانتفاض ابنتي و هي تفيق من نومها و كسها في فم ابيها الذي رباها و حافظ عليها جاءت عيني بعينها وجدتها لم تنطق من صدمتها ان ابيها هو ذلك الرجل الذي يلعق شفرات كسها فتحت اعينها و سكت جسدها كأنها جثه لم يتبقي منها سوي اعين مفتوحه لم ابالي بل وجدت نفسي اعود لكسها الرطب اكتفت ابنتي من صدمتها بالصمت و عينها تنظر لي بقوه دون اي تفاعل الا بعض القبضات من ارجلها بشكل لا ارادي كلما ضغت بلساني علي كسها صعدت بلساني لاخرج صدرها النافر ارضعه بكل قوتي كطفل جائع حتي جعلت جسدي فوق كامل جسدها لاقترب بفمي من شفايف فمها الرائع الفواح كنت احس اني امتص حلو الدنيا كلها بتذوق شفتيها بينما زبي المجنون وجدت نفسه بين الجنه لاعبا بين شفرات كس ابنتي


سككس- نيج امريكي - موقعسكس - نسوانجي - سكسكس - نيك طياز - افلام نيك - سكسنيك - تحميل سكس سعودي - سكساوي عنيف - تحميل سكس - تحميل سكس ميلفات - نيك نسوان - تحميل نيك بنات .


بنما ابنتي مازالت صامته بأعين مفتوحهامسكت برأس زبي المنتفخ لاحكه بقوه بين شفرات كسي ابنتي الذي احسست ان ماء شهوته قد اغرقت السرير تحتها حتي احسست بلبن زبي يغرق كس ابنتي الكبري و انا بقمة المتعه و النشوه بعد حرمان اشهر بعد كس زوجتي الراحله
بعد ما صار اللقاء الجنسي الاول بيني و بين ابنتي الكبري مريم
و مع صمتها و عدم تفاعلها معي تركت لبني يلمع فوق كسها الغارق و جزء منه سال فوق بطنها المشدوده
ذهبت لغرفتي و انا منشتي و مذاق المتعه يغمرني لارتمي علي سريري لا ادردي بنفسي سوي ظهر اليوم التالي مر يمومين بعدها و انا اكرر ما افعله معها كل ليليه و كل مره اجدها تحتي فقط مفتوحة العين لا يخرج منها سوي تنهيدات مكتومه او حركات لا اراديه منها تدل علي اسمتاعها معي بالرغم من عدم تفاعلها
ظللنا هكذا مدة اليومين و في النهار لا استطع انا او هي ان تلتقي اعيننا سويا او نبادل الحديث لم يكن عدم حديثي مع مريم عامل استغراب بالنسبه لاختيها هاجر و سلمي فهم يعلمون انني في خصام معها بعد ان ظبتها مع احد الشباب فوق السطع


تنزيل نيك مصري - ولد ينيك امه - سكس ام وابنها - تحميل نيك مصري - تحميل سكس مصري - تحميل نيك xnxx .


حتي أردت بعد اليومين ان اجرب الكلام معها علي الغداء ندهت عليها و وجهت اليها الحديث بحذر حتي وجدتها تتحدث الي بطبيعتها و بسمتها العاديه يومها اصبحت اضحك معها و امازحها مع فرحة باقي البنات بأنني نسيت فعلتها و سامحتها
حتي جاء ليل ذلك اليوم و بعد نوم الجميع كالمعتاد دخنت سيجارة الحشيش التي تعودت عليها خلال الايام الماضيه و لكن تفاجأت بروعة ما شاهدت لم تكن مريم كعادتها تلبس عبائتها المنزليه بل كانت مثل عروس بليلة زفافها كانت تلبس قميص نوم ساخن اسود يظهر روعة جسدها الابيض كان قصير يصل لكلوتها و يظهر روعة طيزها الفريد بينما اغلب اجزاء صدرها المتفجر بالانوثه بارذه و مرتفعه منه و تضيع مكياج كامل و كأنها ذاهبه لسهره بعرس او فتاة ليل وضعت ما يجذب اليها اقوي الرجال بالرغم من سكسيتها و قوة انوثتها بدون شئ كان عطرها الفواح يملاء جنبات الغرفه
اقترب منها في شوق و عيني تنظر الي و جهها السكسي و شفاتها الفراوليه ما ان اقترب فمي منها حتي وجدتها تلتهمني بقبلات ساحنه لانثي تبدي شوقا و لهفه لاحضان رجل جننتني بما رايته منها من لهفه و سخونه تبادلت معها مص الالسنه و الشفايف و يدي تعبث بكنوز جسدها الفاجر تنقلت بها بين حلمات صدرها المتجره من شهوتها و كسها السمين الذي كان غارق بسوائل شهوتها نزلت بلساني لالتهم جسدها و امتع فمي بطعم كل جزء به ارضع بحلماتها حتي شربت من عسل كسها وكاني عاطش بصحراء حاره ووجدت بئر ماء بارد بينما هي تموج و توحوح معي علي غير عادتها بالايام السابقه و سمعت منها كلمة بحبك يا بابا متعني و علت اصواتها بالاهات و الاحات حتي نمت علي ظهري و جعلتها فوقي تخرج ما لديها من رغبه و نشوه جعلت زبي المنتفض المنتصب بين شقي كسها لتتحرك فوقه ذهابا و ايابا ليحتك بقوه بين شفراتها و بظرها و احسست بعسل كسها يغرقني كنت بقمة نشوتي فلم اري شبق انثي من قبل مثل ابنتي مريم في هذه اللحظه حتي امها الراحله بالرغم من شهوانيتها معي لم تكن باي مره بهذه السخونه تركت نفسي لها حتي احسست بزبي ينتفض بين شقي كسها ليقذف بحممه مع نشوه رهيبه نامت فوقي وارتمت بجسدها الشامخ و نزلت بلسانها تمص زبي و تلعق ما خرج من لبنه واحتضنتني هذه المره كانت هي فقط التي تفعل تركتها و امتعتني لم اتحدث انا هذه المره تركتها و ذهبت لغرفتي لكن لحظات تذكرت ما كنت به معها حتي عدت اليها مره اخري و عاودت معها الكره و نمت جوارها بعض الشئ التقط انفاسي جعلتها تنام علي بطنها لاري قباب طيزها الجدابه نزلت بلساني الحس بطزها بكل متعه و هي تان معي و تصعد بطيزها للخلف لتزيد احتكاك فتحة طيزها بلساني نمت فوقها محاولا ادخال زبي بطزها المترجرجه و بالرغم من كبر طزها و جمالها لم تتحمل فاتنتي ادخال زبي بطيزها لم لرد ان أؤلما فاكتفيت بعدها ان اكمل شهوتي باحتكاك زبي بين جنبات طزها و شفرات كسها من الخلف

Saturday, October 15, 2022 09:03:41 AM sex xnxx PERMALINK COM(0)

أختي إيمان (إيمى زى ما بنسميها ) اللى اصغر منى بسنه في المدرسة واللى مكناش ابدا قريبين من بعض اوى على الرغم من اننا قريبين جدا فى العمر ... ايمان كان عندها صحاب كتير منهم اللى مهتم باللبس والموضه ومنهم اللى مهتم بالمذاكره والتعليم ... اما انا فمهتم بلعب الكوره والبلايستيسن ... . ايمى بنت ملفته جدا فى الشكل مقارنة بصحابها القريبين . انا وهى قريبين فى الطول ، وشعرنا بنى غامق وعيون بنى بردو ، وعندنا جسم رياضى لاننا بنروح احيانا الجيم ، ايمان كان جسمها كيرفى بس كان صدرها اصغر من المفروض يكون عليه جسمها وده زى طبيعه جسم امى بالظبط .


ابونا ظابط في سلاح القوات الجويه وعنده قواعد صارمه وتعليمات دايما وتعليقات على سلوكنا .. من سنه بالظبط كنت متعاقب انى اقضى يوم الجمعه الاجازه فى البيت وكمان انضف البيت واغسل الهدوم واهتم بالجنينه وكنت مجبر اعمل كده بسبب خوفى منه . وقت الضهر كده كنت شايل سله الهدوم عشان اوديها الغساله بس شميت ريحه حلوه وقويه وجذابه كده زى المسك وكنت فضولى اوى اعرف دى من ايه وبدءت ادور فى كل قطعه فى السله .. كان فى السله بنطلون ايمى بتاع اليوجا وتحته بانتى اسود فاتله وده كان مصدر الريحه دى .. مكنتش ابداً بهتم بانى ادور فى كلوتات ماما او ايمى لكن الريحه كانت مجننانى وفضلت افتش فى السله ... انا مره شوفت برا ويادوب مسكتها بس ايمى كانت بتنادى فاتلخبطت وبسرعه رميتها لكن الاندرات كانت جديده بالنسبالى فى الوقت ده .... ومسكت الاندر الفتله وكنت بتعجب ان ازاى شخص ممكن يلاقيهم مريحين لدرجه ان يلبسهم ! ده صغير جدا ويادوب خط من القماش لازق فى الطيز ! وخط صغير من القماش يصل مؤخرتك؟ فى اليوم ده بدء هوسى بالاندرات .. ومحصلش حاجه فى اليوم ده غير انى خدت درس سريع عن الاندرات بتاعه البنات والروايح اللى بتبقي فيهم .


سكس ستات - بورنو عنيف - صور سكس متحركه - تنزيل سكس متزوجين - السكس عرب نار - xnxx امريكي - سكس ام شامبو - xnxx شراميط - تحميل سكس نيك - ءىءء .


بعد حوالي أسبوعين في يوم السبت ، كنت صاحى بدرى وخرجت انا وابويا نجرى ولما رجعنا كانت ماما بتحضر الفطار.


ماما : كريم ، روح شوف اختك بتعمل ايه وقولها الفطار جهز وخليها تنزل


كريم : حاضر ياماما


طلعت الدور اللى فوق وخبطت على الباب براحه ونديت ايمى ؟ انت هنا ؟
وبعدين فتحت الباب براحه بس ملقتش ايمان اختى فى السرير وبصيت بصه لقيت نور خارج من الحمام المشترك بينا وكنت قادر اسمع صوت المياه اللى بتنزل بصوت خفيف ... كنت خلاص همشى لكن لقيت البيجامه بتاعتها السوده على الارض وجنبها اندر اسود من الدنتيل فحسيت فعلا انى بقيت عرقان من المنظر ولا ده من الجرى ! قفلت الباب فورا براحه ورحت لسريرها وكنت سامع صوت الدش فمطمن يعنى وقولت قدامى على الاقل دقيقه عشان اشوف الكلوتات واشم الريحه اللى عجبتنى قبل كده دى بصوت خافت ، لذا فكرت في أنني سأكون بخير لمدة دقيقة لحد ما لقيت فعلا اندر ابيض مغسول وريحته حلوه شميتها وكنت مستمتع لدرجه ان زبى كان ممكن يقذف من هيجان الفكره ان اختى جوه ملط وانا بسم فى اندرها .. مفيش تقريبا حاجه فى حياتى خلتنى اتحرك بسرعه زى وقت ما سمعت الدش بيتقفل وكحه من ايمان فبسرعه سبت اللى فى ايدى وخبيت البانتى فى جيبى وخرجت من الاوضه براحه.


سكس اوروبي - سكس محارم مصري - تحميل مقاطع سكس - xlxx - سكساخوات - xnxx - تحميل صور سكس متحركه - تنزيل سكس عائلي .


وبمجرد ما وصلت اوضتى خبيت الاندر الابيض تحت المرتبه وصولي إلى غرفتي ، خبأت الملابس الداخلية أسفل مرتبتي واستنيت لحد ما نور الحمام يطفى عشان اروح اناديها.


بابا كان بيزعق "يا اولاد ، يلا الفطار جاهز احنا جعانين وخلال ثوان لقيت باب اوضه ايمى بيتفتح ونازله على السلالم


بابا بابتسامه بسخريه : اتعلمت حاجه من شغل البيت ؟ اتمنى تكون عرفت قد ايه امك بتتعب .


كريم : اه يابابا


بابا : كويس


بعد وقت قصير من الفطار راح بابا لشغله وماما وايمى يشتروا لبس واستنيت بحد ما اتاكدت انهم مشيوا ورحت لاوضتى وخرجت كنزى المخفى وشميت شمه طويله وكانت ريحته حلوه شويه بس مش زى البانتى اللى كان فى السله ، وبقى زبى فى ثوانى هايج وكبير فنزلت البنطلون والبوكسر وقعدت على طرف السرير وحطيت الاندر على وشى وانا بلعب فى زبى ببطء ومع كل زفير وشهيق بنزل ايدى ادعك زبى واطلعها تانى ويادوب من كتر هيجانى بعد 20 مره كنت قذفت خلاص ومليت الدنيا ... انا معملتش العاده السريه بالقوه دى قبل كده ! اه بمارس العادة السرية من كام سنه بس المره دى كانت مختلفه جدا .



تنزيل صور سكس متحركه - xnxx مصري - قصص سكس - افلام سكس ساخنة - سكس افلام xnxx - تحميل سكس ميلفات - نيك محارم اجنبي - صور سكس متحركة - قصص سكس محارم .


بعد ما نضفت الارضيه وخدت حمام ، جمعت الهدوم وبدءت فى غسلها ، وانا مكنتش ابدا بحط الهدوم النضيفه تانى فى الادراج بس المره دى خدتها حجه عشان اقدر تانى اشوف اندرات وبراهات ايمان اللى فى درجها .... حطيت هدوم بابا وماما على الارض جنب باب اوضتهم لان مكنش مسموح لينا ندخل اوضه النوم بتاعتهم وبعدين رحت لاوضه "ايمى" اللى عندها درجين ثم بتحط فيها ملابسها الداخليه واحد للكلوتات والبراهات والتانى شرابات وبنطلونات ، كان عندى فضول اوى ففتحت الدرج ومسكت اندرات تانيه وتوهت الصراحه لانها عندها كل الاشكال من اول الدانتيل والقطن المريح والسبعه وكمان الاندرات الفتله وعندها كل الالوان .... احا ده انا عندى 10 بوكسرات وتقريبا كلهم لونهم اخضر .


صور سكس - قصص سكس - سكس - تحميل نيك - محارم عربي - تحميل سكس - xnxx .


قعدت اكتر من ساعه بشم فيهم والمس مكان كسها فى كل اندر وبعدين رتبت الدنيا تقريبا زى ما كانت وطلعت


تم استدعاء أبويا اليوم اللى بعد كده عشان فى زياره رسميه ، عرفت كده لما قمت من النوم وماما قالتلى خلى ايمى تكمل نوم لو حابه وقولها بس ان فطارها فى الفرن وانا ساعتين وراجعه


بمجرد ما خرجت ، طلعت الدور اللى فوق ورحت لحد اوضه ايمان اللى كان فيها سبت الغسيل وانا عارف ان كل اللى محتاجه انى اختار اندر جامد فيه ريحه اختى واثار افرازاتها وانى ادخل بيه الحمام اضرب عليه عشره قبل ما استحمى ، وفعلاً لقيت بانتى من اللى هما شبه الشورت كده وطويل يعنى وكان لونه ابيض بس ملوش اى ريحه واضحه وكنت هاخده وادخل الحمام اضرب عليه العشره لغايه ما لقيت فجأه الاندر الاحمر وقتها قلبى دق 3 دقاتالاندر ده كان ناعم وحرير شوفته على اختى الاسبوع اللى فات لما وطت قدامى وقولت بس خلاص انت يا احمر اللى كسبت بضرب العشره ويااااااا على الريحه الحلوه بتاعته حلوة وجافة ، وفى بقعه خفيفة عليه كده ،

Thursday, October 06, 2022 00:01:34 AM افلام سكس PERMALINK COM(0)
أنا اسمى على عندى 28 سنه ومرات أبويا اسمها سلمى وعندها 41 سنه لكن هي فعلا حلوه شكلها صغير بزازها وسط في الحجم وطيزها كبيره بس مش كبيره اووى بس تملى عيون اى راجل وجسمها حلو مش مليان ومش رفيع عندها كرش صغير خالص احلى حاجه فيها ... وعندى اخت 18 سنه في اوله كليه أداب .. وأخ في رابعه كليه علوم. ودول اخواتى من أبويا ملهمش دور في القصه ...

القصه حصلت من يومين بالظبط والقصه حقيقيه مفيهاش تحريف في اى حرف ...

مرات ابويا سابت ابويا من سنتين تقريبا وأجرت شقه بره وقاعده فيها هي واخواتى .. وانا طول السنتين دول كنت مسافر بره .. ولسه جاى قريب .. وانا عمرى ما جربت النيك في حياتى ... لكنى كنت دايما ادخل على موقع نسوانجى واخدت خبره كبيره منه عن جنس المحاارم ..

 

تحميل نيك امهات - سكس محارم مصري - تحميلسكس - تحميل سكس محارم - ولد ينيك امه - نيج محارم عربي .



 

المهم نزلت من السفر وزورتهم في بيتهم وسلمت عليها عادى لكنها حلوه جداا وحضنتها حضن الابن لامه لانى بناديلها دايما يا ماما سلمى واتبسطنا اليوم ده انا وهى واخواتى .... أول امبارح قررت انى اروحلها واخواتى مش موجودين

دخلت قعدت على الكنبه عادى وهى دخلت المطبخ تجيبلى أكل وشاى وهكذا .. وأنا باصص عليها ومش منزل عينى من عليها وهى راحه جايا في الشقه لحد ما هي لاحظت وقعدت قصادى على الكنبه وقالتلى مالك بتبصلى كده ليه .. أنا قولت هجيب من الاخر وأنا أصلا كنت مقرر أنى هعمل كده وقولتلها أنا بحبك يا مام سلمى بحبك أوى وانتى حلوه أووى وشكلك صغير وحرام تضيعى جمالك ده من غير راجل وانا مش ببطل تفكير فيكى ودايما تعبان من التفكير فيكى أنا بحبك ونفسى فيكى ..... هي بتسمع الكلام ومش بترد وفجأه قامت ودخلت اوضتها من غير ما تتكلم .. وانا قاعد مستنى أشوف ايه اللى هيحصل ... بعد شويه هي طلعت وقعدت تانى وأنا ساعتها قربت منها وقولتلها متخافيش محدش هيعرف حاجه لانى فعلا بحبك وحطيت ايدى على رجليها .. وقربت وشى من وشها لحد ما شفايفى لمست شفايفها وبدأت أبوس فيها براحه خالص وهى تتجاوب معايا وبقرب ايدى خطوه بخطوه لكسها لحد ما لمسته وبدأت العب فيه ... هي كانت لا بسه عباب بيتى عادى واسعه ... قولتلها تيجى نخش الاوضه احسن ... دخلنا الاوضه قلعتها العبايه وانا قلعت هدومى ما عدا البوكسر نيمتها على السرير وبدأت ابوس فيها في شفايفها بعد كده رقبتها بعد كده بطنها لحد ما وصلت لكسها وقلعتها الاندر وبدأت ابوس في كسها وفى شفايف كسها وهى تقول أه أه أيوه أسرع أنا كان نفسى في راجل من زمان أه أه وتتنفس بصعوبه بعد كده قلعتها السنتيان وبدأت افعص في بزازها وابوس في شفايفها لحد ما هي من نفسها قالت دخله في كسى بقا ريحنى .... قلعت البوكسر ودخلته واحده واحده في كسها وبدأت احرك في نفسى براحه وبسرع مع الوقت وهى تقول أه أه أيوه بحبك أه أنا شرموطتك ده كسك انتا أه أيوه أه ....

 

افلام نيك محارم - تحميل جنس محارم - افلام محارم مصري - نيك عربي محارم - سكس نسوانجي - محارم عربي - تنزيل سكس امهات - نيك مصري محارم .

 

لحد ما جبتهم بسرعه بعد دقيقتين تقريبا في كسها فا طلعته بسرعه وخوفت لاحسن تحمل منى .. لكنها طمنتنى وقالتلى متقلقش هتصرف ... وبدأت تلحس فيه وتحطه في بوقها عشان يقف تانى لحد ما وقف بعد كده نمت على ظهرى وهى قعدت عليه ووشها ليا وهى تحرك في نفسها طالع نازل وتتأوه وتقول أه أه بمياصه كده وتقول بحبك أنا شرموطتك وانتا راجلى ... بعد كده سبتت نفسها وبدأت انا احرك نفسى بسرعه .. بعد كده هي غيرت الوضعيه وبقا ضهرها ليا وتحرك في نفسها طالع نازل ... وانا قولتلها نامى على جنبك نامت على جنبها وبقا ظهرها ليا ورافعه رجليها ودخلته في كسها وبدأت انيك وهى تقول كلام مخلى الواحد مستمتع أكتر وأكتر ... بعد كده رجعنا للوضعيه الاولانيه هي نامت على ظهرها وحطيت رجليها على كتفى ودخلته في كسها وبدأت انيك بسرعه وهى تقول زبرك حلو أوى أه بحبك يا على بحبك أووى ... لحد ما جبتهم في كسها تانى .. نمت جمبها وبصينا في الساعه لقينا الوقت خدنا قالتلى قوم بسرعه البس هدومك وامشى قبل ما اخوات يجوا لبست هدومى ونزلت بسرعه من غير ما استحمى ومن ساعتها انا مستنى مكالمه منها عشان اروح تانى ليها .

 

تنزيل سكس عربي - تحميل سكس امهات - تحميل سكس عائلي - سكس محارم عربي - تحميل نيك محارم - تحميل سكس اخوات .

Wednesday, October 05, 2022 09:22:52 AM افلام سكس PERMALINK COM(0)

القصة حقيقية 100%

في البداية كنت بنام ورا امي المربربة علي السرير وهي نايمة واطلع زبي احكو علي طيزها بس بحذر ولو لابسة شورت احاول اعري طيزها والعب في زبي لحد ما انزل لبني وانا بتفرج عليها .وكنت لاحظت ان عينها بتبص لزبي اوقات كتير المهم عدا فترة كبيرة علي كدا وكنت ابطل فترة وارجع وقتها كانت متزوجة عرفي بس كان في مشاكل بينها وبين زوجها الثاني وفي يوم رجعت البيت ودخلتلها الغرفة لقيتها نايمة علي جنبها وصاحية قومت قعدت قدامها احكي معها شوية قومت ميلت عليها وبوستها بوسه عادية وبرجع اتعدل لقيتها باصة ناحية زبي ومركزة


السكس الامريكي - سكس انجي الخوري - شاهدسكس - تحميل نيك xnxx - تحميل نيك اخوات - تحميل نيك محارم - تحميل سكس امهات - تحميل نيك مصري - تحميل سكس عربي - سكس محارم عربي - تحميل سكس اخوات - تحميل سكس محارم .


حسيتها انها هاجية قومت قولتلها انا هنام جنبك

ولفيت نمت وراها علي السرير وكان في مسافة مش كبيرة بيني وبينها وفضلنا نتكلم لحد ما لقيتها رجعت بطيزها سنة سنة لحد ما لمست زبي وقتها استغربت جدا الي بيحصل وكانت بتكمل حكي عادي .المهم قربت انا كمان بزبي سنة لحد ما بقا لازق فوق طيزها من فوق الهدوم المهم لقيتها سكتت مرة واحدة وفضلت تتأوه بصوت واطي اوي وتقول يخربيتك ياولا وكلام زي كدا فضلنا علي نفس الوضع يجي ٣ دقايق وانا في بالي اني خلاص هنيكها الليلة و عرفت انها لبوة وهايجة راحت قامت مرة واحدة من السرير سألتها رايحة فين قالتلي رايحة الحمام قومت خرجت انا كمان في الصالون وفي بالي انها وقت ماترجع هخش عليها واركبها


مقاطع السكس - تحميل مقاطع سكس - موقع افلام سكس - سكس ابيض - تحميل نيج امهات - سكس كساس - سكسامهات - سكس جوردي - تحميل سكس سعودي - تحميل سكس نسوانجي .


بعد شوية دخلت عليها الغرفة لقيتها مطفية النور ونايمة قومت نمت وراها زي ماكنت بعمل بس بدون قلق او حذر وقربت منها وحضنتها من ورا ولسه بمسك بزازها لقيتها صوتها علي وتقول الجو حر واحنا مش في أتوبيس وكلام زي كدة قلقت لحد يسمع واستغربت من رد الفعل انها من شوية هي الي هيجتني اصلا لما رجعت بطيزها علي زبي وكان عاجبها الوضع .قومت وخرجت برا قولت استناها وقت ماتصحي .


صور سكس - تحميل سكس - سكس - xnxx - افلام سكس - افلام نيك - ءىءء .


بعد ماصحيت ثاني يوم قومت لقيتها في المطبخ قومت موقف زبي في الشورت متعمد انها تلاحظ وقفت احكي معها شوية وفي وسط الكلام قولتلها تعالي نخش نريح شوية رفضت .بعدها بشوية جيت وقفت وراها وبوستها من رقبتها ولسه بحضنها لقيتها زعقت وبعدتني

قومت سيبتها وخرجت . ويومها باليل بعتتلي رسايل تعاتبني وطلعتني انا الغلطان في الموضوع قعدت اعتذرلها والموضوع عدي عليه فترة كبيرة ومن وقتها مقربتش منها زي ماكنت بعمل بس كل فترة الاحظ عينها بتيجي علي زبي كثير وهي بتكلمني. ياريت لو حد عنده نصيحة في الموضوع.


سككس - نسوانجي - موقعسكس - xxxسكس - تحميل السكس - سكسفيديو - السكس الاجنبي - السكس العربي - السكس الجديد - تنزيل السكس - سكسنار - مقاطعسكس .


Sunday, October 02, 2022 09:03:26 AM افلام سكس PERMALINK COM(0)

بدأت قصتي عندما كانت مرات عمى لديها ثلاثين عام , وكانت مثيره زي نجمات افلام السكس , جسم مثير قوام ممشوق وبزاز مليانه و حلمات بلون وردى عايزه المص وعليها طيز مدوره وبيضا مايله للحمره ورجلين طويلة وفخاد مدورة وشفايف زي حبات الكريز عايزة اللي ياكلها , كان عندي 19 سنة وكنت هيجان دايما وزبرى واقف على الآخر , وكانت عايشة بصفة دايمة مع مراتي عمي بسس سفره المستمر وكانت دايماً بتحب تلبس هدوم عريانة، شورت قصيرو بلوزة شفافة من غير سونتيانة تحتانية ، وبيبي دول شفافة وبالليل قمصان نوم عريان .​



قصص سكس اخوات - قصص سكس امهات - قصص سكس اغتصاب - قصص سكس مصري - قصص سكس نار - قصص سكس - قصص سكس نسوانجي - قصص سكس المحارم - قصص محارم .


وساعات كتيرة تطلع من الحمام عريانة خالص وتمشي في البيت عريانة قدامي وتغريني إني أمارس سكس المحاارم معاها لغاية ما تدخل أوضة نومها وتقعد عريانة تتزين قدام المراية وكنت بأهيج على منظر طيزها وكسها وبزازها العريان وأجري علشان أضرب عشرة كذا مرة وكأنها متعمدة تثيرني علشان أنيكها بس أنا كنت خايف من أي حركة لأحسن تزعل مني بس أنا كنت حاسس إنها بتعشق الزب وعاوزة تتناك وكانت بتجيب جاراتها علشان يسهروا معاها وبيقضوا وقتهم في الفرجة على الأفلام الأجنبي اللي فيها مشاهد ساخنة وكنت بأشوفهم وهو بيتمحنوا ويضحكوا ضحكات مغرية ويحسسوا على بزاز وكساس وطياز بعض وساعات بيبوسوا شفايف بعض. وأحياناً كنت بأشوف نظرات المحنة في عيونهم وهم بيعملوا كده قدامي متعمدين.​



صور سكس نيك - صور سكس خلفي - صور شراميط - صور سكس عرب - صور نيك - صور سكس عربي - صورسكس - صور نيك متحركة - مشاهدة صور نيك - صور سكس مطلقات - صور بنات عارية - صور نيك الطيز .


ومرة سيبتهم وطلعت علشان أقضي وقتي مع صحابي ولما رجعت فتحت الباب ةودخلت من غير ما يحسوا بيا فلقيتهم عريانين خالص ونايمين فوق بعض وبيبوسوا بعض بوس جنسي وبيدخلوا لسانهم في بوق بعض وماسكين بزاز بعض وبيدخلوا صوابعهم في كساس بعض ولقيت مرات عمي حاطة خيارة في طيز واحدة من جاراتها والتانية حاطلها خيارة في كسها. أتفاجأت بالمنظر وهيجني جامد فطلعت زبي وبدأت اضرب عشرة بإيدي قدامهم من غير كسوف ونويت إن أمارس سكس المحاارم) ( معاها بأي طريقة. وبعدها جيبت من ضهري لبن ساخن كذا مرة وأنا مستمتع بمنظر مرات عمي مع جاراتها وهما بيمارسوا السحاق، وهم نايمين عرايا على الأرض وبيلعبوا في أكساس بعض. وهنا أتأكدت إني لازم أمارس سكس المحاارم مع مراة عمي المتناكة بأي تمن.


صور سكس مصري - صور سكس جديدة - صور سكس اخوات - صور سكس اجنبي - صور سكس مثيره - صورسكس - مشاهدة صور سكس - صور كساس - صور بزاز - صور سكس مشاهير .


دخلت على أوضتي ونمت عريان على السرير وفتحت الكمبيوتر على موقع لأفلام النيك في الطيز وشغلت فيلم فيه راجل أسمر بينيك فتاة شقراء في طيزها، وسمعت النسوان بيخرجوا من عندنا والباب بيقفل فاستنيت لغاية ما مراة عمي تدخل عندي ومسكت في زبي وبدأت أدعك فيه وأضرب عشرة على منظر البنت اللي في الفيلم وهي بتتناك في طيزها دخلت مراة عمي وأنا بأفرك في زبي ووقفت تبص على زبي الكبير وتبص على الفيلم وبدأت تلاعبفي كسها وبزازها وقربت مني ونزلت على ركبيتها قدامين وخدت زبي في أيديها. فضلت تلعب في زبي ما بين إيديها كإنها بتتأكد من حجمه وبعدين قربته من بوقها وبدأت تمص فيه. كانت زي نجمات البورنو المحترفة. كانت ماسكة زبي بإيدها اليمين على الحلقة اللي تحت الرأس وبدأت تدخل رأس زبي في بوقها كأنها بتلحس في أيس كريم. كانت لسانها بتمشي على كل حتة في زبري من أول الرأس لغاية بيضاني وإيديها الناعمة بتعصر فيهم لغاية ما خلاص كنت قربت أجيبهم. هي أول ما بصيت في عيني عرفت إني قربت فزودت الرضاعة والمص ودخلت زبي لنصه في بوقها لغاية ما قذفت زي البركان حممي مني الساخن. خدت كل دفعات زبي على بوقها،وكان بيسيل على شفايفها وخدودها. بلعت مني اللي في بوقها ومسحت الباقي على زبي بلسانها لغاية ما وقف زبي تاني.


صور نيك جديدة - صور سكس امهات - سكس متحرك - صور سكس متحرك - صور نيك - صور سكس متحركة - صور كس - صور سيكس - صور سكس ساره جاي - صور سكس ساخن - صور سكس مايا خليفة .


مسكتها من إيدها ووقفتها وبعدين رمتها على السرير ونمت فوقيها علشان نمارس أحلى سكس المحاارم . بدأت من أول شفايفها وفضلت أمص فيها وأدخل لساني جوه بوقها وهي كمان كانت بتتجاوب معايا ، وبعدين نزلت على رقبتها ومنها على صدرها. كانت حلماتها منتصبة وبتناديني علشان أرضع منها. فضلت أرضع فيها زي العيل الصغير وأدعك في بزازها لغاية ما أحمرت. وبعدين نزلت على كسها لحس وبوس، وكنت بأدخل لساني في كسها وأعض بشفايفي على بظرها وشفراتها وهي بتتأوه: آآآه نكني مش قادرة. دخلت صبعي في طيزها وكانت واسعة وكأنها مفتوحة فيها كتير.​
قلبتها على ضهرها وتفيت على خرم طيزها وعلى زي، وبعدين دخاته مرة واحدة فيها بمنتهى السهولة وما لقيتش أي مقاومة. وفضلت أنيك في طيزها لغاية ما قذفت جواها. وبعدين قلبتها على ضهرها ودخلت زبي في كسها ونكتها في أحلى سكس المحاارم لغاية ما النهار طلع. قمنا مع بعض ودخلنا الحمام واستحمينا سوا وبعدين نمنا عريانين جنب بعض وصحينا وأكلنا الفطار وبعدين رجعنا للنيك لغاية بالليل. وفي كل مرة تطلب مني إني أنيكها في طيزها وبعدين كسها. وبكده بقيت مراة عمي منيوكتي وعشيقتي لغاية ما أتجوزت وكانت بتيجي لبيتي علشان تشارك مراتي في زبى في امتع سكس محاارم معها ولغاية دلوقتى مع انها وصلت لسن الستين بس طيزها وبزازها لا تقاوم​ .


صور سكس اخ واخته - صور محارم اخوات - نيك متحرك - صور محارم عربي - صور سكس HD - صور السكس - صور نيك سكس - صور سكس جامدة - اجمل صور سكس - صور طيز - صور نيك اجنبي .

Sunday, October 02, 2022 08:05:40 AM افلام سكس PERMALINK COM(0)
スポンサードリンク


この広告は一定期間更新がない場合に表示されます。
コンテンツの更新が行われると非表示に戻ります。
また、プレミアムユーザーになると常に非表示になります。