مبدأيا هعرفكم على نفسي وعلى ابطال القصة دي وحابب اقولكم ان القصة دي حصلت فعلا مع اختلاف اسماء الابطال بتوعها بس مش هطول ويلا نبدأ
انا : طارق 26 سنة من الجيزة جسمي رياضي وشكلي حلو الى حد ما وزبي 19 سنتي وتخين وعروقه بارزة
ڤيڤيان : 42 سنة طيازها مربربة وكبيرة وبزازها ملبن جسمها مش رفيع ومش تخين حاجة وسط كدا تحب انك تنيكها
هاني : ابن ڤيڤيان عنده 19 سنة ودا هنعرف دوره اما يجي في القصة
نبيل : جوز ڤيڤيان ودا ظهوره هيبقى قليل وهنعرف دوره بعدين بردو
الجزء الاول
بتبدأ القصة في يوم وانا في شقتي وبالمناسبة انا عايش لوحدي عشان ظروف شغلي ومواعيدي الغير ثابتة وهيا شقة في برج 10 ادوار وانا في الدور التاسع ، انا شغال مهندس ديكور وبشطب شقق للناس وكدا ، المهم ان يومها انا صحيت عادي وكنت لسا بجهز عشان هخرج اروح مشوار وسمعت صوت دوشة برة قدام باب الشقة فخرجت اشوف في ايه برة واما خرجت شوفت احلى طيز ممكن حد يشوفها بجد ، كانت لابسة بنطلون جينز قافش على طيزها اوي وبلوزة ستان فوشيا وشعرها احمر ناري كانت جامدة بكل ما تحمله الكلمة من معاني وكان معاها جوزها وابنها والبواب اللي كان بينقلهم الحاجات في الاسانسير
انا : صباح الخير ازيك يا عم محمد ، صباح الخير يا جماعة
عم محمد : صباح الخير يا بشمهندس
كلهم ردو ومديت ايدي اسلم عليهم
انا : انا طارق جاركم هنا في الدور اهلا وسهلا بيكم
نبيل : ازيك يا بشمهندس
هاني : اهلا وسهلا بيك
ومديت ايدي اسلم على ڤيڤيان وسلمت عليا وهيا مبتسمة وبتقولي : ميرسي لذوقك
انا سرحت في جمال ضحكتها وقلتلها : العفو على ايه
قلتلهم لو احتجتو اي حاجة متتكسفوش بقى وسيبتهم ودخلت عشان اكمل لبس
بعد 10 دقايق لقيت حد بيخبط فخرجت اشوف مين فلقيت نبيل
نبيل : معلش لو ازعجتك بس عم محمد كان قالي ان انت مهندس ديكور وبصراحة الشقة فيها شغل كتير فكنت عاوزك تبص عليها وتقولي هتكلف كام
انا : ولا ازعاج ولا حاجة يا استاذ نبيل وتحت امرك طبعا
خرجت معاه ودخلت الشقة وهما كانو لسا قاعدين في الصالة فدخلت سلمت عليهم وبدأت اخد لفة في الشقة عشان اشوف محتاجة شغل قد ايه وكان اخر حاجة دخلتها اوضة النوم وكانت شنطة الهدوم بتاعت ڤيڤي مفتوحة ومحطوطة عالسرير وانا بلف في الاوضة خدت بالي ان في اندر احمر على وش الشنطة في الجنب كدا فقربت وبصيت عليه لقيته كبير فقلت اكيد هيبقى جامد عالحتة المدورة دي
فسمعت صوت من ورايا بيقولي هو ايه اللي هيبقى جامد وعلى ايه
لفيت لقيتها ڤيڤي وبتضحك وهيا بتتكلم فانا ارتبكت لحظة كدا وقلتلها وانا بضحك لون جه في دماغي على حتة في الاوضة هنا
ڤيڤي : تمام يا بشمهندس ومعلش لو تعبناك معانا
طريقتها في الكلام لوحدها تهيج اصلا وجسمها الابيض مع شعرها مخلينها كتلة اثارة متحركة
انا : تعبك راحة يا مدام ڤيڤيان
ڤيڤي : بلاش رسميات قولي يا ڤيڤي بس
انا : خلاص وانتي كمان قوليلي يا طارق بس
ڤيڤي وهيا بتضحك : تمام يا طروقه
انا : طالعة من بوقك زي العسل يا ڤيڤي
قصص سكس امهات - نيك متحرك - سكس متحرك - افلامسكس - مقاطع سكس xnxx - تحميل صور سكس - صور نيك hd - مشاهدة صور سكس - صور نيك بنات - صور سكس اخوات - صور سكس ساخنة - تحميل صور سكس - صور شراميط - صور سكس متحركة - قصص سكس مصورة .
ضحكت بدلع كدا وسابتني وطلعت وانا زبي كان بدأ يقف فداريته وخرجت بعدها بكام دقيقة
انا : بص يا استاذ نبيل الشقة هتحتاج شوية شغل بس مش كتير ومش هيكلف بردو كتير
نبيل : طب كويس هتكلف قد ايه طيب يا بشمهندس
انا : متشيلش هم التكاليف انا هعملهالك واعتبر دي هدية بمناسبة الجيرة الحلوة دي قلت كدا وبعدين بصيت ناحية ڤيڤي من تحت لتحت وهيا خدت بالها وابتسمت
نبيل : تسلم يا بشمهندس بس اعذرني لازم اعرف الحساب كام وادفعهولك
انا : صدقني ما هيحصل ابدا انا قلتلك دي هدية
نبيل : عشان خاطري يا بشمهندس انا مش بحب كدا فعلا خصوصا في الشغل فقولي هتكلف كام
انا : طب خلاص نقسم البلد نصين وهاخد منك نص التكلفة بس ودا اخر كلام
نبيل : خلاص تمام يا بشمهندس وشكرا على زوقك
انا : هستأذن انا بقى ودا رقم تلفوني عشان لو احتاجت اي حاجة وهبقى ابلغك بالتفاصيل بتاعت الشغل بعدين
نبيل : تمام يا بشمهندس ومعلش على تعبك معانا
انا : بلاش رسميات قولي يا طارق بس
نبيل : تمام يا طارق
سلمت عليهم و وانا بسلم على ڤيڤي ضغطت على ايدها براحة وغمزتلها وهيا ضحكت بخباثة كدا وسبتهم ونزلت روحت الشغل
فضلت شغال اليوم دا وكنت راجع هلكان يدوب رجعت الشقة وغيرت وكلت ونمت وانا طبعا بقعد براحتي في الشقة فبلبس شورت بس عاللحم وفجأة لقيت الباب بيخبط جامد وروحت افتح الباب لقيت ڤيڤي شكلها مخضوض جامد وبتقولي .....
صور طيز - سكس امهات xnxx - افلام نيك xnxx - سكس اجنبي xnxx - قصص سكس نيك - نيك كساس - قصص سكس اخوات - سكس متحرك - صور زب - قصص سكس امهات - قصص سكس مصرية - قصص سكس نسوانجي - تحميل نيك بنات - محارم اجنبي - نيك متحرك .
الجزء التاني
وقفنا الجزء اللي فات عند اللقطة دي
فضلت شغال اليوم دا وكنت راجع هلكان يدوب رجعت الشقة وغيرت وكلت ونمت وانا طبعا بقعد براحتي في الشقة فبلبس شورت بس عاللحم وفجأة لقيت الباب بيخبط جامد وروحت افتح الباب لقيت ڤيڤي شكلها مخضوض جامد وبتقولي...
ڤيڤي : الحقني يا طارق
انا : في ايه يا ڤيڤي ومالك مخضوضة كدا ليه
ڤيڤي : هاني ابني تعبان وسخن ومعدته وجعاه ونبيل جوزي في الشغل ومش هيرجع غير الصبح وانا معرفش حد غيرك الحقني يا طارق
انا : طب تعالي وريني ماله
خرجت معاها على طول من غير ما البس حتى وكنت لابس الشورت بس ، دخلت الشقة وهيا قدامي وروحت لقيت الولد فعلا سخن وبيتألم قلتلها خليكي جنبه واعمليله كمادات وانا هنزل اجيبله علاج بسرعة واجي فقالتلي تمام هعمل كدا
رجعت شقتي بسرعة ولبست تيشرت وخدت فلوس ونزلت جبت حقن وخافض للحرارة ورجعتلها بسرعة وخبطت عالباب وهيا فتحت
انا : جبتله العلاج خلاص
ڤيڤي : الحقني بيه بسرعة الواد هيروح مني
دخلت واديته الخافض وكنت بعبي الحقنة عشان اديهاله
ڤيڤي : انت هتديله حقنة ازاي
انا : هحتاج منك مساعدة بس تخليه نايم على جنبه وتسنديه وانا هتصرف
فعلا عملت كدا واديته الحقنة وفضلنا قاعدين جنبه شوية لحد ما حرارته بدأت تنزل وراح في النوم وبعدها قفلنا الاوضة عليه وطلعنا قعدنا في الصالة
نسيت اقولكم ان اما هيا جت تخبط عليا كانت لابسة جلابية صيفي كات لحد الركبة وربع بزازها باينة وجسمها كله متفصل في الجلابية وعشان كنا مرتبكين مكنتش مركز اوي بس اما قعدنا ركزت وزبي بدأ يقف
قصص محارم - سكس اجنبي xnxx - xnxx نيك - محارم xnxx - قصص سكس مصرية - نيك زنوج - قصص سكس اخوات - صور زب - نيك متحرك - صور نيك متحركة - سكس متحرك - صور سكس متحرك - تنزيل سكس اجنبي - نيك نسوان - قصص سكس امهات .
ساتدبر امري واحاول الحضور الى البيت والتحدث معكي كلاما قد يفيدك ;فانت تحتاجين الى بعض النصائح ومعرفة الاساليب التي تمكنك من التعامل مع لشباب دون ان تخسري شيئا من شرفك او سمعتك بمعنى ان لي معكي كلاما اخر لاحقا ووعدتها ان يبقى هذا الموضوع وما يتبعه سرا بيننا ثم غادرت الى عملي وهي كذلك حيث اوصلتها لعملها بطريقي >في اليوم التالي يوم الاحد وفي الساعة الواحدة اتصلت بي سامية وقالت انها في طريقها الى منزلي وانها راغبة بان التقي بها هناك اذا كان لدي الوقت لذلك ووعدتها بالقدوم وبالفعل طلبت من العاملين ان يسيروا الامور في المتجر وذهبت في طريقي الى البيت وصلت بعددقائق ووجدت سامية تدخل المنزل لتوها . طلبت منها ان تعتبر البيت بيتها وان تصنع لنا فنجاني قهوة ففعلت واتت حيث جلسنا في الصالون نحتسي قهوتنا .
صور سكس - صور نيك - سكس - افلام نيك xnxx - نيك hd - xnxx نيك - قصص نيك عربي - سكس زنوج xnxx - محارم مصري - محارم عربي - تحميل سكس محارم - سكس xnxx - سكس عربي xnxx - نيك عربي xnxx - سكس اجنبي xnxx - قصص سكس عربي .
بدات معها ببعض الكلامالعام عن اخبارها وكيف قضت ليلتها السابقة ثم بدأت اعطيها بعض النصائح لما يمكن لها ان تفعله بخصوص المعاكسات والمضايقات التي تحصل لها من الشباب وبدات هي تحكي لي عن سبب انصياعها لطلب الشاب في اليوم السابق وانه وعدها بالزواج ولكنها كانت تشك في ذلك وانها ندمت على فعلتها مجرد دخولها البيت وقبل قدومي وقد جاء بي القدر اليها لانقذها من خطأ كانت سوف تقع به وان سبب ذلك يعود للفراغ العاطفي الذي تعيشه وبدات اخفف عنها وامدح في جمالها وانها فتاة جميلة وممكن ان تلفت انتباه العديد من الشباب الجادين وانها لاينقصها شيء سوى الثقة بنفسها والايمان بامكانياتها الجسدية والشخصية . فبادرتني بالسؤال هل انا جميلة الى هذه الدرجه فقلت لها انك جميلة جدا وان الشباب يكونوا مهتمين بجمال الوجه وهذا متوفر وبقوة فات وجهك جميل جدا بل انه وجه ملائكي وكذلك الشباب يهتمون بالطول وانت طويلة وهبت اعمق من ذلك حيث قلت لها يكفيكي هذه الخلفية التي تحملينها فهي تلفت انتباه اعتى الرجال ( لاحظوا انني لم اقل طيز من باب الخجل على الاقل في هذه المرحلة ) فقالت هل انا جميلة لهذه الدرجة فقلت لها انت اجمل من ذلك بكثير فانت فتاة تفيضين انوثة وجمالا واثارة لاي كان . بدأت سامية تنظر الى نفسها وتضع يدها على طيزها الرجراجة ;فبادرتها بالقول هل انتبهتي الى هذا الصدر الناهد اللذي يفيض اثارة وكأنه صاروخان موجهان من طراز توماهوك ههههههه يخرب بيت هيك شباب مطسوسين بنظرهم اللي مش شايفين هذا الجمال الصارخ . بدات سامية في هذه اللحظات مرحلة جديدة من تعاملها معي وبدأت اهاتها تظهر قليلا وقالت انت اول واحد يسمعني مثل هيك كلام ثم قالت هل تسمح لي ان اضع راسي على صدرك وانت تكلمني لانني اشعر بالامان اكثر ;ورغم مفاجأتي من الطلب الا انني اومأت لها بالموافقة فاقتربت مني ووضعت راسها على كتفي وبدأت اطري بجمالها الصارخ وبانوثتها العذبة ونظرات عينها الساحرتان الى غير ذلك من عبارات الااطراء التي لم تخرج عن المالوف من حيث اختيار نوع الكلمات التي استخدمها . وكمبادر مني سالتها ان كان غطاء الراس يضايقها يمكن لها ان تخلعة ففعلت وعادت لترمي راسها على كتفي بعلامات الاثارة بادية عليها ولكنها تحاول ان تخفيها فطلبت منها ان تاخذ راحتها وقلت لها كما وعدتك فكل ما يحصل بيننا هو سر بيننا ويمكن لك ان تاخذي راحتك وان تتصرفين كما تشائين ما دمت معي فهزت راسها بالموافقة والرضا >ومن باب اشعارها بالعاطفة فقد بدات العب بخصلات شعرها المنسدلة ;على كتفي وانا اهون عليها واعطيها مزيدا من الثقة بنفسها وكنت في كثير من الاحيان احاول ان اجد لاخوتها العذر لانهم يهملونها ولا يهتمون بها بالقدر الكافي لانشغالهم بنفسهم .
xnxx سكس - xnxx سكس - سكس دينا - سكس عربي xnxx - سكس محارم xnxx - صور بزاز - صور نيك اجنبي - قصص جنسية - تحميل سكس xnxx - صور كس - سكس ام شامبو - تحميل افلام نيك - سكس انجي خوري - محارم عربي - محارم مصري - تحميل نيك محارم - ءىءء سكس - سكس مني فاروق - نيك xnxx .
ما لفت انتباهي اكثر في سامية هو استسلامها لكلماتي واطاعتي في كل ما اقول وانها تعتبرني مصدر ثقتها المطلقة . مضى الوقت بهذا الحديث وكان قد مضى اكثر من ساعتين علينا الا ان ما لفت انتباهي اكثر ;هو هذا الجسم المتناسق الذي تمتلكه وهذه الطيز التي تفيض اثارة وانوثة طاغية حيث ظهر لي طيزها واضحا عند ارتمائها على كتفي وانحسار ثوبها الطويل عن فخذيها وبداية آليتها من الاسفل وهي تلبس بنطلون الفيزون الذي يجسم فخذيها وطيزها تجسيما خرافيا وبالرغم من عدم اقترابي من هذه المنطقة الا بنظرات عيني الا انني كنت معجبا بها لدرجة كبيرة . حان وقت مغادرتها وانا كذلك وكاليوم السابق اوصلتها الى عملها وعدت لعملي .
“>في اليوم التالي كانت سامية في الموعد اتصلت بي فحضرت نفسي بنفس الترتيب ذهبت اليها بعد قليل فوجدتها قد دخلت المنزل وازالت غطاء راسها وبدأت تصنع لنا القهوة الا انني في هذا اليوم اشتريت قليلا من المكسرات الراقية في طريقي . غسلت وجهي وخلعت حذائي لنرتاح اكثر وحضرت .
سكس - xnxx - قصص سكس - صور سكس متحركة - محارم عربي - محارم مصري - افلام xnxx - تحميل سكس اخوات - نيك كس - نيك محارم - صور بزاز - صور سكس اجنبي - تنزيل سكس - تحميل سكس محارم - صور شراميط - سكسس - سكس محارم ءىءء - نيك عربي محارم - سكس محجبات xnxx - سكس محارم xnxx - قصص سكس عربي .
CATEGORY
- افلام سكس(59)
- قصص سكس(333)
- sex xnxx(157)
- UNARRANGEMENT(157)