スポンサードリンク


この広告は一定期間更新がない場合に表示されます。
コンテンツの更新が行われると非表示に戻ります。
また、プレミアムユーザーになると常に非表示になります。

قصص جنس
الدكتور وقولتيله يادكتور انا عايز اكبر بزازي عشان صغير فالدكتور قالك اتفضلى اطلعى على السرير عشان اكشف عليكي وطلعتى على السرير وساعتها كنتى لابسة عباية وتحتيها شورت ضيق اوي ساخن فرفعتى العبايه
وعريتى نفسك جسمك اللي فوق ظاهر بالسوتيان فالدكتور قالك اقلعى السوتيان وقعلت السوتيان و بقت بزازك عريانة انا شفت بزازك عريانة زبى هاج عليا اوي ووقف جه الدكتور حط ايديه على بزازك جسمك اتنفض وقعد


سكس ملبن - نيك مراتي - سكس اح اف - سكس امراة مع امراة - سكس بنات ساخنة - سكس اخوات - سكس عائلة - نيج حماتي - سكس اسود .
قصص جنس
يحرك ايديه حركة دائرية على بزازك حسيتك هجتى وسحتى والدكتور ايديه كلها شعر والدكتور اسمر شويه من غيرماتحسى حطيتى ايدك من تحت الملاية على كسك من بره فالدكتور جاب كريم وحطه على بزازك وفضل يدلك
ويعفص فيه وانتي مستمتعة بالمساج فالدكتور قالك نامى علي بطنك عشان تضغطى علي صدرك دا تمرين عشان الكريم , وبعدين اتعدلتى ونمتى على بطنك وقلتى للدكتور هوا حضرتك يا دكتور فيه كريم شد ترهلات الارداف
قصص جنس
فقلتلك انتى اردافك مش محتاجة شد ترهلات فالدكتور قال ممكن نشوف فالدكتور قالى ماتخليهاش تتحرك خليها ضاغطة على صدرها وتعالى حضرتك ساعدها قربت منك ورفعت الملاية وعريتك وقلعتك الشورت وكنتى لابسه
ساعتها كلوت فتلة ثير وسكسي فطيزك كلها كانت باينة قدام الدكتور اول ما شاف طيزك حط ايده على طيزك وقالك اردافك ممتازة يا مدام يا بخت جوزك وضحك لكن ممكن نحطلها كريم مساج وحطلك كريم مساج على طيزك


تحميل نيك - سكس نسوانجي - قصص سكس - سكس كلاب - سكس حصان .
قصص جنس
وفضل يدلك ويعفص فى طيزك وانا زبرى خلاص هينفجر من جوا البنطلون وبصيت على الدكتور لقيت زبه منفوخ من تحت البنطلون فالدكتور قلعك الكلوت الفتلة قال معلش عشان نعمل مساج دائرى للطيز كلها وقال طيز ماقالش
ارداف زبى هاج اكتر لقيتك بتطلعى صوت ااه ااه مكتوم والدكتور بيعفص فى طيزك سابك شوية وجالك تانى حط كريم تانى على طيزك كلها ويقرب صباعه ناحيه خرم طيزك كنت مستمتع من المنظر انتى رحتى فتحتى رجليكى
قصص جنس
شوية كان كسك منزل مية كتيرعلي السرير لقيت الدكتور حط ايده على زبه من برة البنطلون وانا رحت قالع البنطلون وطلعت زبى الدكتور شافنى ماقلش حاجى جيت رحت عادلك على ظهرك وقلعتك خالص بقيتى عريانة ملط
خالص قدامنا وقربت منك وطلعت على السرير ودخلت زبرى فى كسك وفضلت انيكك قدام الدكتور وادخل زبى واطلع بسرعة نكتك بسرعة والدكتور قلع بنطلونه وطلع زبره ودخل زبره فى طيزك وفضل ينيكك فى طيزك وانا انيكك
قصص جنس
فى كسك لغايه ما نزلت فى كسك والدكتور نزل فى طيزك وانتى كنتى مولعة نااااار

Thursday, November 18, 2021 19:30:52 PM قصص سكس PERMALINK COM(0)

اسمي رحمة واعيش حاليا مع زوجي وبنتي الوحيدة اسمها بسمة و عمرها 21 سنة وزوجي رجل غني اشتراني من ابويا وامي


وكانت حكاية زواجي منه بعد ما ابويا استلف منه شوية فلوس عشان يجدد المحل بتاعنا بعد ما دخل في حريق كبير


وعجز ابويا عن تجديد المحل وفضل حامد )اسم جوزي( يطالبه بالفلوس ويهدده لحد ما طلب ايدي في مقابل انه يتنازل عن الفلوس


ومن اللحظة دي وبقيت الخادمة الجديدة في بيت حامد كان كل يوم يجيب واحدة وينام معاها علي سريري


واحيانا كان يطلب منه اخدمه هو والشرموطة اللي بينيكها بس دا كله كان سهل بالنسبة ليا


لاني كنت معتبرة نفسي مش مراته انما اللي مقدرتش انساه ابدا لما روحت في يوم لامي زيارة في بيتها بعد موت ابويا


ولقيت امي نايمة في احضان حامد ملط وجسمها كله في احضانه وهو عريان جنبها وبيبوسها ويمص في شفايفها


دي كانت اول صدمة ليا ومع اني دخلت عليهم الغرفة عشان اعرف امي اني عرفت علاقتها


لقيت حامد وامي مش متاثرين برؤيتي كانهم بالفعل كانو يتمنو اني اعرف علاقتهم وبعد ما عرفت بفترة بسيطة


لقيت حامد جايب امي علي بيتنا و بيدخل معاها غرفة النوم وقدام بسمة وبنسمع انا وبنتي تأوهات جدتها وهي بتتناك من ابوها


وتتطور الموضوع بعد كدا لدرجة انه ينام مع بنته كمان وقدامي بس انا خلاص كنت متوقعه منه اي حاجه


لحد ما في يوم لقيت الشقة اللي جنبنا سكنها مجموعة شباب ومنهم شاب اسود طويل وجسمه كله عضلات


ودي كانت اول مره احس اني نفسي انام تحت راجل وادوق زبه حسيت بالفعل اني محتاجه الشاب دا


يحضني بعضلات دراعه القوية ويحك عضلات بطنه في بطني اللي زي الجيلي ويشق كسي من تحت بزبه اللي مكنتش متخيله حجمه


وفي يوم لقيت الشاب دا في الشقة لوحده وقررت اني الاعبه شوية عشان ادوق منه ومن زبه


لبست قميص نوم شفاف وروحت اخبط علي بابه فتح ولقيني واقفه قدامه شبه عريانة


سكس - سكس حيوانات - نيك حيوانات - سكساوي - تحميل سكس - سكس كلاب - سكس نسوانجي .


وقف متنح كأن جسمي الابيض الناعم اغراه انا جسمي زي النسوان والحريم البلدي مش بلعب لياقه ولا حاجه


بس محافظة علي اكلي وجسمي مظبوط مخصرة وراكي ملفوفة وبزازي مدورة وكبيرة بس عندي سوة بارزة شوية


دخلت الواد لجوه ودخلت وراه ومن غير اي كلام قعدت علي الكرسي وهو مازالت عينه مش قادرة تفارق جسمي وخصوصا بزازي ودي من امتع قصص سكس عربي هتقراها


سحبته من ايديه وقعدته جنبي علي الكرسي وقربته ناحيتي وبوسته بوسه طويلة في شفايفه


لف دراعه حوالين وسطي وحسيت بعضلاته وهي بتعصر جلدي ولحمي وبتنغرس فيا لاول مره احس اني في حضن راجل بجد


لقيته بيرفع طرف القميص وسحبني من رجلي وبراحه رفع رجليا وبقيت نايمة علي الكنبه وهو فوقي وخلع كل هدومي


نزل علي بزازي يرضعهم كانه ابني بس بيرضع بنهم شديد حسيت ان حلماتي هتتخلع من جسمي مع الشفط بين شفايفه


طلع فوقي وسندت علي مسند الكنبه ونزل بين رجولي يغطس في كسي و يمص الشفرات ويلحس فيهم


يدخل لسانه في اعماق كسي حسيت ان لسانه كانه زبر تان في جسمه كان طويل اوي و بيمتعني احسن من زب جوزي الخول اللي بيجيب النسوان بفلوسه


وهو بيلحس في كسي لقيته بعبص طيزي بصباعه التخين انا مكنتش مستحملة صباع واحد مع اني كنت بتناك فيها كتير من حامد


حسيت ان جسمي بدأت يرتخي وخرم طيزي مع البعبصه الكتير بقي يوسع و قدرت استحمل يدخل صباع تاني في الخرم


سحبته من شعره وخليت راسه بين بزازي يشم بين صدري ويقفش في الحلمات يسحبهم براحته


نزلت ايدي من تحت علي زبه اللي لحد دلوقتي مشفتوش وحسيت من فوق البنطلون بحجمه الكبير


حاولت اقدر حجمه من قبل ما اشوفه بس معرفتش كان اكبر من كل اللي شفته قبل كدا حتي في افلام السكس


دفعته لورا علي الكنبه ونزلت راكعه علي الارض بين وراكه ونزلت البنطلون وسحبت البوكسر لتحت ولقيته اندفع من بين رجوله
قصص سكس الفحل ينيكني في قميص النوم
قصص سكس مرحلة مص الزب العريض


صور سكس - قصص سكس - سكس حيوانات - سكس كلاب - سكس حصان - نيك حيوانات - تحميل سكس .


كان سميك وعريض واسمر العروق تغطيه من كل جوانبه كانت مفاجأة ليا اني امسك زب بالشكل دا


حاولت ادخل راس زبه في تمي بس كان صعب فبقيت الحسه من كل ناحية كأنه مصاصه واعصره بايدي بكل قوة


كنت حاسه كانه رجل تانية كلها عضلات بين رجليه الاتنين والبيضان الكبيرة في النص متعلقة اكيد مليانين باللبن الساخن دايما


طلعت فوق رجله وحاولت اقعد علي زبه وادخله في كسي مش قادرة لقيته بينزلني لتحت بالقوة ومن تحت بيرفع زبه دخولا في كسي


مش عارفه اوصف الالم اللي حسيت بيه في الاول وهو بيفوت لجوه في اعماق كسي كانه طلع روحي علي طرف زبه


بس مع الحركة لقيت نفسي بدأت استجيب شوية احس بمتعة مزوجة بالالم


نزلني علي الارض وهو فوقي وفضل يدخل زبه مره تاني في كسي لحد ما حسيت اني اتفشخت


وبعد اكتر من ساعة وهو بيشق في كسي لقيته منزل لتر لبن كنت خايفه لحسن احمل منه


بعد ما خلص نيكي كنت قايمة من علي الارض بالعافية حسيت انه عجزني ومش هعرف اتناك تاني


ودي كانت احسن طريقة اريح نفسي بيها من الحرمان اللي كنت فيه بس دا مكنش كفاية كنت عاوزة ادمر حامد واذله


ودا اللي هنعرفه في الجزء التاني

Monday, November 08, 2021 04:49:56 AM قصص سكس PERMALINK COM(0)

سكس رامي واختة قصة قديمة
مرجا اعزائي …. سأروي لكم قصتي مع اختي لارا
انا رامي عمر 24 واختي .. لارا جميلة جدا جسم متناسق تمتلك ارداف رائعه ونهود كالتفاح عمرها 18 عام
واليكم التفاصيل ….
في يوم من ايام الشتاء البارد كنت عائداً الى منزلناً بعد ان انهيت سهرتي مع اصدقائي في احدى المقاهي … دخلت منزلنا وكانت الساعة الواحدة ليلاً , كان الهدوء يخيم على اجواء المنزل دخلت من الباب الرئيسي وانا اتسحب على رؤوس اصابعي خوفاً من ان ازعجي ابي وامي واختى .. حتى وصلت الى الطابق العلوي , وقبل ان افتح باب غرفتي لاحظت وجود نور خافت في غرفة اختي فتوقعت انها نامت ولم تطفئ الانوار ..
توجهت الى غرفتها و هممت بالدخول لكن سمعتها تتحدث في هاتفها الجوال ..
طرقت الباب ودخلت دون انتظار الاذن بالدخول , وقلت لها مع من تتحدثين
قالت : اتحدث مع صديقتي ايمان
وبلهجة استغراب قلت لها وما سبب الحديث الان وفي مثل هذا الوقت
قالت : انها تريد من ايمان ان تشرح لها احد الدروس خصوصا ان فترة الامتحانات اقتربت
اقتنعت بالسبب وقلت لها تصبحين على خير , وغادرت الغرفه متجهاً الى غرفتي
دخلت الغرفه وبدلت ملابسي ومن شدة التعب ارتميت على السرير ووجهي على المخده وما ان اخذ النوم يتملكني اذا بالباب يطرق
قلت : من ؟
قالت: انا لارا
قلت : ادخلي … ودون ان اتحرك من مكاني…جأت جلست لارا الى جواري على السرير ووضعت يدها على كتفي وقالت تبدو متعباً .. اين كنت
قلت : كالعادة سهر مع الاصدقاء
قالت: وما الفائدة من هذا السهر كل يوم .. لماذا لا تسهر معنا في المنزل
قلت لها : لماذا لا تذهبي وتنامي
قالت : لم يأتني نوم … ما رأيك ان نتحدث قليلاً او ما رأيك ان اعمل لظهرك مساجاً ونتحدث حتى تنام


سكس - سكسي مثير - سكس البنت وابوها - سكس حماتي - سكس جديد - سكس فيلم .
قلت : ياليت فظهري يؤلمني من التعب
اخذت لارا بتدليك ظهري يشكل دائري وناعم ويدها الاخرى على رقبتي والحقيقه كان مساجاً رائعا جعلني انام بسرعه
في اليوم التالي ذهبت الى المدرسة وعند عودتي الى المنزل لم اجد احد سوى الخادمة
صعدت الى غرفتي لانني كنت متعب من كراسي المدرسة واستلقيت على السرير واخذت افكر في مساج اختى لارا في الليلة الماضية وكم كان جميل ورائع وتمنيت ان تكون موجوده حتى تعيد لي ذلك المساج الرائع .
نمت بعدها حتى الساعة الخامسة عصراً … وبعد ان استيقظت من النوم ذهبت الى جهاز الكمبيوتر ودخلت الى النت لاتصفح بعض المواقع و اشيك على بريدي الالكتروني .. بعدها نزلت الى الصالون وجدت ابي وامي ..سلمت عليهم وجلست اتحدث معهم وكانت اختي نائمه
وفي الساعة السابعة نزلت اختي الى الصالون وكنت انا وامي فقط بعد ان ذهب ابي لقضاء بعض اموره الخاصه
دخلت علينا لارا .. ووجهها مازال متجعد من اثار النوم سلمت على امي ثم سلمت علي وقالت : كيف ظهرك وهي تبتسم ابتسامه
لم اعطي لها بال …. وجلسنا حتى حظر ابي في التاسعة بعدها تناولنا العشاء وجلسنا حتى الساعة العاشرة ونصف
استأذنت بعدها للخروج مع اصحابي
قال ابي: لا تتأخر كالعادة
ثم قالت لارا : متى ستعود ؟
قلت: لا اعلم ولكن تقريبا في الواحده او الواحدة والنصف كالعادة
بعدها ذهبت الى اصدقائي .. واخذنا نتجول بالسيارة بدلاً من الذهاب الى المقهى لان الجو كان بارداً تلك الليلة حتى الساعة الثانية عشر والربع بعدها عدت الى المنزل وكالعادة اتسحب الى اطراف اسابعي حتى لا ازعج اهلي .


سكس نيك محارمي - نسوانجي ينيك اختة - سكس بنت وحبيبها - صور سكس - قصص سكس - سكس كلاب .
دخلت المنزل فوجت نور غرفة الضيوف مضاء على غير العادة تسحبت حتى وصلت …. والحقيقة كنت اتوقعها الخادمة تشاهد القنوات الفضائية .. ولكنني تفاجأة بأنها لارا اختي تتحث في التلفون الثابت وما زاد من دهشتي انها كانت في وضعية غريبه
فقد كانت واقفه على اطراف ارجلها وهي متكئه على الباب الؤدي الى الصاله وهي تمسك السماعه بيد والاخرى تحركها تحت بطنها .
تصلبت مكاني مما شاهدت واخذت اراقبها واتنصت عليها فاذا ابي اسمعها تتأوه وتتنهد وتقول أأه يا ايمان ( كسي) بدأ يزداد حرارة ويتصبب بللاً .. تعالي يا ايمان واحضنيني وضعي كسك على كسي ثم سكتت قليلاً ثم قالت … ياليت يا حبيبتي ياليتك بجانبي على السرير ……. وقتها تأكدت انها تمارس العادة السرية مع صديقتها .. حينها اصابتني رعشه غريبه……………… لا اعلم هل هي رعشة غضب من اختي ام هي رعشة شهوه
فقد بدأ زبي بالانتصاب من تأوهات اختي لارا ومن كلامها مع صديقتها ايمان وما ذاد من شهوتي وانتصاب زبي حركات اختي لارا وهي واقفه وتحرك اشفار كسها بيدها وتتمايل وتقف على ارجلها ثم على اطراف قدمها من شدة الشهوه ومن لهيب حرارة كسها
بعدها كنت في حيره من امري هل ادخل عليها واوبخها او انتظر الى اليوم التالي خوفاً من ان ازعج ابي وامي في مثل هذه الوقت … وبعد تفكير قررت ان اجل الحديث مع اختى الى اليوم التالي .
بعدها تسحبت الى مدخل المنزل واصدرت اصوات متعمداً حتى تتنبه لارا الى قدومي …
وبالفعل ما ان احست لارا بدخولي حتى صعدت مسرعه الى غرفتها … واقفلت على نفسها الباب واطفأة الانوار
دخلت غرفتي واستلقيت على سريري .. وجلست افكر في اختي لارا وحركاتها وتأوهاتها …. وحينها تذكرت في الليلة الماضية عندما كانت لارا تتحدث مع ايمان في الجوال ….. ثم اتت الي وقامت تدلك ظهري بحجة عمل مساج وايقنت انها كانت تتلوع من الشهوه ومن حرارة كسها الملتهب.. وبدأت اتخيل الموقف وبدأ زبي بالانتصاب وبدأت الشهوه تجتاحني من راسي حتى قدمي وبدأت اتخيل اختي امامي عارية بجسمها الرائع الفاتن ذو الطيز الناعمة الناصعة البياض وتلك السيقان الجميله وتلك النهود التي تشبه التفاح .. حتى وصلت بي الشهوه الى ذروتها وكاد ان ينفجر راس زبي من كثرت المني الذي بدأ يتصبب من راسه


سكس كلاب - صور سكس - تحميل سكس - سكس - نيك حيوانات - سكس حيوانات - صور نيك - سكسي - سكس فنانات .
استمريت على تلك الحال مايقارب نصف ساعه بعدها ذهبت الى الحمام واخت اسكب الماء البارد على زبي حتى يهدء وتبرد نار شهوته
بعدها عدت الى غرفتي ونمت .. وفي اليوم التالي ذهبت الى المدرسه ومنظر اختي وهي تحرك اشفار كسها لايفارق خيالي …حتى عدت الى المنزل بعد الظهر .
صعدت على الفور الى غرفتي واستلقيت في فراشي وصورة لارا لا تفارقني .. لم استطع النوم رغم مابي من تعب وقتها خطرت لي فكره قررت ان انفذها هذه الليلة
فبعد العشاء وكالعادة استأذنت بحجة خروجي مع اصدقائي وقلت انني لن اعود قبل الثانية فجراً …
خرجت من المنزل واتصلت على الصدقائي واعتذرت هذه الليلة من عدم الخروج بحجة بعض المشاغل العائلية
اخذت السيارة وذهبت اتجول بها في الشارع حتى الساعة الحادية عشر ونصف ليلاً وبعدها قررت العودة الى المنزل باكرا حتى اراقب اختي لارا وان كانت ستعيد الكره مع صديقتها ايمان كما في الليلة السابقة وتمارس العادة السرية
وفي تمام الساعة الثانية عشر الا عشر دقائق دخلت المنزل وانا اتلوى كالافعى حتى لا اصدر اي صوت ينبه اختى لارا بقدومي وما ان دخلت المنزل حتى وجت نور غرفة الضيوف مضاء كما في الليلة السابقة وعندما وصلت كانت فعلاً اختي لارا تتحدث مع صديقتها ايمان ولكن هذه المره الوضع مختلف تماماً ….
كانت لارا في وضع ولا اروع وضع جعلني اتصبب عرقاً .. وأأأأأأه من ذلك المنظر كانت لارا شبه عارية لا تلبس الا قميصاً شفاف يظهر من تحته كسها الوردي الخالي من الشعر ونهودها الصغيره وحلمتها الواقفه كانت لارا مستلقية على ظهرها رافعه رجليها على جدار الغرفه وكانت لارا تأخذ بيدها اليمنى قليل من ريقها ثم تضعها على كسها وتبدأ بفركه وتلعب بأشفاره … يميناً ويساراً وهي تتأوه وتأن بصوت خافت تملؤه العبره من شدة الشهوه وشتعال النار في كسها الوردي الجميل ..
اخذت لارا تتحدث مع صديقتها ايمان وهي تصف وضعها وتصف كسها ومدى البلل الذي اخذ يسيل منه واخذت تحدثها عن احتياجها اليها والى صدرها الحنون وانها تريد النوم في حضنها ليلتصق نهديها بنهود ايمان ثم تمص شفتيها واخذت تصف لها كيف سيحتك كسها بكس ايمان …. كل هذا وانا في حال يرثى لها فزبي انتصب بشكل رهيب لم ينتصبه من قبل والشهوه تتملكني بقوة جباره اصبحت خلالها لا ارى الا جسم اختى لارا ولا اشتهي الا كسها … اريد ان احتضنها وامسك بزبي ثم احك به اشفاره حتى تصرخ من المه .. فاصبحت اغار من صديقتها ولا اريدها ان تمارس الجسن الا معي …. ولكن كيف ؟؟
وتذكرت المساج … واسرعت الى باب المنزل قبل ان تصل لارا الى لذة الجنس لغاية في نفسي لانني قررت ان انيك لارا اختى مهما كلفني الامر
اسرعت الى الباب وما ان سمعت لارا صوت قدومي حتى اطفأة الانوار وصعدت الى غرفتها اخت في الصعود الى الطابق العولى على مهل ومن شدة الشهوه التي تملكتني صعدت السلالم وزبي منتصباً …وعندما وصلت الى باب غرفة لارا وضعت زبي تحت طرف السروال ثم طرقت الباب فلم تجيب فطرقت الباب مره اخرى فقالت : نعم
فاحسست بسعاده عندما سمعت صوتها فقد اصبت لارا اختي حبيبتي التي اشتهيها من دون نساء العالم كله
قلت : لها انا رامي
فاسرعت وفتحت الباب وتلك الابتسامه التي استقبلتني بها وجعلتنا ازداد حباً لها وهي ترتدي ثوباً عادي
قالت وهي تبتسم : اهلاً رامي متى عدت
قلت لها : قبل قليل
فقالت : غريبه … لكنك ذكرت انك ستعود في الثانية
قلت : احسست بتعب جعلني اترك السهره .. واريدك ان تعملي لي مساجاً كما في تلك الليلة
صمتت قليلاً ثم قالت : الان ؟
قلت : نعم …. هل ستنامين ؟
قالت : لا …. اذهب الى غرفتك وسأتي حالاً
وقتها احسست انني املك الدنيا بأسرها وزداد بي الشوق لكسها … بل انني صرت اريد الحس كسها وان امزمز اشفاره بل اصبحت اتمنى ان اشرب من منيها واريد ان اتلذذ به
ذهبت الى غرفتي واستلقيت على السرير ووجهي الى المخده رغم ان زبي في اشد حالات الانتصاب … وصرت انتظر قدوم لارا
ونبضات قلبي في تسارع مستمر تتلهف قدومها
وبعد قليل دخلت حبيبتي لارا وجلست بجانبي وصرت احاول ان اشتم رائحتها ..
قالت :اين يؤلمك ظهرك
قلت : اسفل الظهر
وبدأت تدلك ظهري بيديها الناعمتين واصبحت تمسج ظهري من اعلى الى اسفل وزبي يزداد انتصاباً حتى اصبح يؤلمني من شدت الانتصاب واخذت ااحاول ان امهد الوضع حتى انقلب على ظهري
لكنها قالت فاجأتني وقالت سأجلس على افخاذك حتى ادلك ظهرك بشكل جيد
ويالها من لاحظات لا توصف وهي تجلس على فخذي وتمسج ظهري … ازدادت شهوتي وشتعلت نار الشهوه في زبي واصبح كالبركان الهائج الذي يحتاج الى من يخمد ناره ويبرد شهوته
فلم اتمالك نفسي وفاجأتها بسوال :
قلت لها : لارا ماذا كنتي تفعلين في غرفة الضيوف قبل قليل …. وقتها توقفت يداها عن المساج واطبق الصمت الرهيب على الغرفه
لكنها لم تنطق بحرف واحد ….
فكررت السوال مره اخرى .. قلت : لارا ماذا كنتي تفعلين في غرفة الضيوف قبل قليل ..
قالت : متى ….في محاوله للانكار
قلت لها : لا تخافي لقد شاهدتك قبل قليل وانتي عاريه تتحدثين مع صديقتك ايمان
فأخت تتلعثم في الكلام ….
فبادرت الى النظر في عينيها وقلت لها : لارا جسمك جميل وبصراحه اعجبني جداً
فاذا تلك الابتسامه وتلك التنهيده … وكأن جبل انزاح عنها
وفذا بها ترتمي على ظهري وتحضنني بقوه وهي تبكي بكاء شديد
وعلى الفور عدلت من جلستي واصبحت جالس على السرير واخذت بكتفها في حضني وقلت : لماذا تبكين .. اطمئني لن اخبر امي او ابي
قالت : اعلم ولكنني ابكي من الشهوه التي جعلتني على هذا الحال …
قلت لها : منذو متى وانتي وصديقتك ايمان تمارسان العادة السريه بالتلفون
قلت : شهر تقريبا ثم قالت : منذو متى وانت تراقبني .. يا خبيث
قلت : منذو ليلة البارحه … وانا في عذاب
قالت : لماذا
قلت لها : لا اريد بعد الان ان تتحدثي مع ايمان … ومن اليوم انا حبيبك وانا من سيطفي نار شهوتك
قالت : أأه حسافه على اليومين السابقين ….. فمذو ان عملت لك المساج اول مره والشهوه تحرقني وتعذبني لكنك لم تنتبه الي ولا الى حالتي
قلت : سامحيني يا حبيبتي ومن الان انا لك
ثم امسكت بوجهها الجميل واخذت اقرب شفتي من شفتاها الحمراوتان لكنها احتضنتني وقالت : احضني ففي صدري نار مشتعله
فطوقتها بذراعي وحضنتها بقوه وصرت امصمص رقبتها
لكنها ابعدتني وقالت : ووجدنا في غرفتك خطر علينا
فقلت : لماذا سنقفل الباب
قالت : لكن لو بحثت امي عني في غرفتي ولم تجدني ستشك في امري .. لكن دعنا نذهب الى غرفتي واذا بحثوا عنك ستقول لهم انك بت خارج المنزل مع اصدقائك
ثم نهضت وقبلتني على شفتاي وقالت : الحق بي بعد قليل لكن دون ان يشعر احد بخطواتك … ثم انصرفت الى غرفتها وانا انظر الى طيزها وهي تتمايل يميناً ويسار
وبعد حوالي خمس دقائق بدلت ملابسي ولبست شورت وفانيله ووضعت قليل من العطر و انطلقت الى غرفة حبيبتي
وعندما وصلت الى باب غرفتها وقبل ان اطرق الباب …….اذا هي تفتح لي الباب وتستقبلني فاتحه ذراعيها وهي تلبس قميصاً اخضر شفاف
وما ان دخلت غرفتها حتى احتضنتني بلهفه وشوق لم ارى مثلها حتى اليوم وقامت تلتصق بقي بقوه وصارت تجعل زبي بين فخذيها وهي تمسك براسي من الخلف وتمص شفتاي وتبوس خدي ورقبتي
ثم اخذتني الى سريرها وطلبت مني الجلوس على السرير ورجلي تتدلى الى الارض
وقفت امام وجعلت وجهي على بطنها وهي تحضن راسي وتلعب في شعري ثم قالت : حبيبي رامي هل اعجبك كسي
قلت لها اعجبني كل مافيك .
بعد ذلك استدارت وقامت تنزع القميص الاخضر الشفافعنها وبدأ فخذيها بالظهور فامسكت به وصرت اهمزه واتلمسه واستمرت في نزع القميص حتى بدأت طيزها ظاهره امام وهجي ويالها من طيز .. اردافها بيضاء خاليه من الشعر الا الزغب الاشقر الخفيف الذي بالكاد يشاهد بالعين المجرده ..
وما ان خلعت قميصها وهي واقفه … ركعت ووضعت رأسها بين ركبتيها فاذا ذالك الكس الوردي الذي يسيل بللاً وتلك الاشفار الممتلئه بالدم الاحمر امام عيني واخذت تباعد بين رجليها وقالت : حبيبي رامي بصوت ناعم كله محنه وشبق وتلهف الى زبي قالت: النار تحرق كسي راجوك برده لي ورحم كسي المسكين
فلم اتمالك نفسي واذا بي افتح كسها وضع لساني بداخله وياله من كس حار يغلي من المحنه والبلل قد وصل الى لساني وياله من طعم لذيذ يشبه طعم البهارات التي تلذع في طرف اللسان … واذا بحبيبتي لارا تتأوه وتتنهد وهي تمسك راسي وتطلب المزيد من اللحس والمص
وستمريت على هذا الحال حتى بدأت قواها تخور واخذت في الجلوس على ركبتيها ما لبثت بعدها ان نامت على بطنها لتباعد بين رجليها ثم وضعت تحت بطنها مخده جعل كسها وطيزها منتصبه ثم اخذت تباعد بين ردفيها بيديها وبدأت ترفع طيزها الى اعلى ..
وعلى الفور فهمت ماذا تريد بتلك الحركه وضعت لساني في فتحت طيزها واخذت العب بها وصرت امسك بطيزها بقوه واضع الكثير من لعابي على فتحت طيزها واحرك لساني عليه وصرت احرك بأصبعي كسها .. حتى بدأت تصرخ بصوت مكبوت وتتأوه من شدة الشهوه والمحنه التي اصابت طيزها وكسها ..
استمرينا على حالنا فتره ثم اخذت بيدي وصارت تريديني ان اركب على ظهرها حتى صرت فوقها واخذت تمسك بزبي وتضعه بين اشفار كسها واصارت تتمايل بخصرها بشكل دائري وزبي مستقر بين اشفار كسها الملتهب حتى احسست ان كسها من شوقه الحار الى زبي صار يرضعه كما يرضع الطفل حلمة نهد امه ….. حتى اقتربت انا من افراغ ما في زبي من مني فقالت : ادخل راس زبي فقط في طيزي وانزل نصف منيك فيها والباقي اجعلت على فتحت طيزي
فصرت انيكها في طيزها واجعل فمي عند اذنها وانا اصدر صوت كالفحيح مما جعلها تشعر بالاثاره اكثر وصارت تحضن يدي وهي تقول نكني يا حبيبي نكني يا رامي .. حتى انزلت المني في طيزها والباقي على فتحت طيزها كما ارادت …. وما ان انزلت ما في زبي من مني حتى انقلبت على ظهرها كالبرق لتمسك بزبي وتضعه بين اشفارها وصارت ترهز نفسها من تحتي وتحترك بخصرها وجعلت ساقيها تحتضن ظهري حتى افرغت كل منيها على زبي ثم احضنتني بقوه وصارت تبوسني من كل مكان في جسدي ثم قالت ياليتني صارحتك منذو البداية ولم اضيّع يوماً واحداً دون ان تنيكني
وبعد هذه الليله تركت السهر خارج المنزل مع اصدقائي وصرت كل يوم اسهر مع حبيبتي (اختي لارا ) وانيكها بشتى انواع النيك الذي يطيب لها ويطفئ نار شهوتها


Saturday, October 30, 2021 07:33:19 AM قصص سكس PERMALINK COM(0)

قصص جنسية 2020 انا وشوية شراميط هيجانين عاوزين حد ينيكهم قصص سكس نار ,اسمي شاب من مصر عمري 30 سنة ومتزوج واشعر بملل شديد فى علاقتى مع زوجتي , في احد الايام وجدت اضافه من اكاونت اسمه يوحي بأنه لشخص قواد , لم اقبل الاضافة ولم اتحدث معه , حتى وجدت منه رسالة نصية بعد يومين من رفضى لطلب الصداقة
, وكانت الرسالة , انت الخسران انا كنت همتعك , شدتني العباره فرديت علىالرسالة وقلت له اسف لكن لا استطيع ان قبول الرسالة بسبب اسم الاكونت الخاص بك , رد وقال لي انا امرأة مطلقه شهوانيه اعشق الجنس و النيك , قلت في بالي اكيد هي عمليه نصب او شخص يختبرنى قلت لها والمطلوب .
قالت قابلني في مكان وميعاد محدد , ذهبت في المكان و الميعاد وجلست في سيارتي بعيدا حتى ارى ما إذا كان شخص يعرفني ام انه الامر جاد , وجدت هاتفى يرن فرددت عليه وسمعت صوت سيده تقول لي انا وصلت اين انت
, نظرت في المكان المحدد فوجدت امراة قلت لها انتي هذه قالت لي نعم قلت لها انا امامك بنهاية الشارع ووصفت لها السياره , جاءت لي وركبت وقالت لي هاي بصوت دلوع وضحكت , قلت لها ايه حكايتك , قالت لي انا مطلقه اعشق الجنس والنيك، اعشق الحريه والإنطلاق وتعرفت على مطلقات وارامل مثلى ننظم حفلات واعجبتنى صورتك وهيجتني فأردت ضمك لحفلاتنا , قلت لها موافق , قالت لى سأرسل لك العنوان و الميعاد وفتحت باب السيارة وخرجت وركبت تاكسي ,


نيك ام جارتي - صور سكس 2022 - سكس بنات فردي - نيك عربي اونلاين - نيك ام ساخنة - نيك اجنبية - سكس تخان وبيض - سكس مطلقات .
بعد دقائق وصلني العنوان والميعاد في رسالة وكان بعد اسبوع في الاسكندرية , انتظرت بفارغ الصبر حتى اتى اليوم فأستعديت كاني عريس وسافرت الى هناك , فيلا فاخمه بمكان هادئ وجميل يوجد حرس بالخارج يبدو ان المكان يخص شخص مشهور او رجل اعمال , قلت على الباب للحارس , انا كذا كما قالت لي , فقال لي تفضل وفتح البوابه ,
عديت بسيارتي في ممر ضيق طويل محاط بأشجار قصيره وصلت حتى نهايته لأجد مفاجأة , بالفعل شعرت انني هايج سيدات شبه عرايا على حمام سباحة بمجرد رؤيتي تعالت الضحكات وأتت لي احدهن مسرعة وأشارت لي على صدرها تقول لي انا كانت بالفعل أجملهن , جسم جميل شعر جميل بيضاء ضحكتها فاتنة كانوا 6 سيدات أحداهم تسبح واخري تلعب بساقيها في الماء وثالثه نائمة تستمتع بالشمس , ورابعة تجلس على كرسى تشرب عصير , قالت لي اخلع


ملابسك , وجدت نفسي وبدون تفكير أخلع ملابسي غير مصدق ما يحدث , انا اتمنى ممارسة الجنس والنيك لكن هذا اكثر مما اتمنى بكثير , كنت ببوكسر قصير اشارت للسيدات الشراميط اشارة فخلعن ملابسهم تماما , ووقفو بجوار بعضهم وهى ايضا , وأشارت لزبرى فبلا تردد خلعت ملابسى , اقتربت السيدات الشراميط منى وبدأوا يتحسسون جسدى بالكامل وهي امسكت زبرى ووضعته بفم احداهن وانا قلبى يرقص ويرتعش
, احدهن تعض مؤخرتى واخرى تمص زبري وثالثة تحسس علي صدرى , قالت لي السيده نام على الأرض ودفعتنى في صدرى فنمت وجلست هي على وجهى واخرى على زبري شعرت بزبري في كسها وانا الحس كس وطيز الشرموطه التي جابتني الي هنا
, واستمر الوضع لمده ساعه وزبري من كس هذه لطيز أخرى حتي قذفت واخذوا يتسارعون على مص ولحس زبري ثم انصرف الجميع فجاة فأرتديت ملابسى واتصلت بى السيده وقالت لي , سأتصل بك ثانيه عندما انظم حفله اخرى إذهب الأن واعتذرت من طريقتها بأسلوب رقيق , ذهبت غير مصدق ما يحدث هل كنت احلم , هل هذا حدث بالفعل , لكنه حدث بالفعل .


سكس اجنبي اونلاين - سكساوي - سكس من نسوانجي - افلام سكس نسوانجية .

Saturday, October 23, 2021 07:11:36 AM قصص سكس PERMALINK COM(0)

قصص سكسية مثيرة زوجة بنت بنوت وزوجها لا يعرف ماذا سوف تفعل ؟ , انا متزوجه ابن خالى منذ 4 شهور ومازالت بنت بنوت معندناش مشاكل متفاهمين بهتم بنفسى جداا وبالبيت بعمل اي حاجة ترضيه لكن مبقدرش اسأله عن السبب عشان محطوش في وضع محرج مع العلم إننا بنمارس السكس بشكل سطحى وبيحصل قذف بس انا مبحبش الطريقة دى بعملها عشان ارضيه وكمان عمره ما قرب منى وفضل يداعبنى انا اللي بعمل كل ده انا تعبت وزهقت جدا جربت كل طرق الإثارة الجنسية ساعات بتنجح معاه بس هو معمليش حاجة , تمنيت مرة بس يجي ويبوسني ويحضني مفيش فايدة المهم انام له على بطنى و افتح رجلى وييجى هو ينيكنى سطحى يفرشنى ومش عارف ينيك


سكس حيوانات - سكس حيوانات - سكس حيوانات - قصص سكس - قصص سكس - قصص سكس - تحميل افلام سكس - تحميل سكس - تحميل سكس - سكس كلاب - سكس كلاب - سكس كلاب


له اخ فى الجامعة سارح بيا باين عليه متلطم هو تقريبا فى عمري


وسالني في مرة عن الجواز حلو ولا لا , استعجلت وقلت له انا لسه بنت , اتجنن وفضل ورايا لحد ما قلت له على كل حاجة طلب هو اللي يفتحنى . انا كنت خايفه بجد . كان فى نفسى اتمتع امال مجوزه ليه ؟ بس قلت له اخوك ح يعرف لما تفتحنى قالى


سسكس - سسكس - سسكس - سكس سكس - سكس سكس - سكس سكس - سكس حصان - سكس حصان - سكس حصان - عايز سكس - عايز سكس - عايز سكس -
متعرفيهوش حاجة واعملى انه فتحك لانه مش عارف يفتحك تقريبا عنده مشاكل
رفضت ولكن ضغط عليا وانتهزنا الفرصة ونمت له وناكني وفتحني وتكرر الموضوع دة كتير ومرة وجوزي بيعمل معايا لعبت له ومصيت زبره لحد ما انتصب ومسكته وحطيته علي كسى المفتوح اصلا من اخوه , فدخلت راسه قلت له اضغط . ضغت واشتغل وناكني بس انبسط كتير وقذف فيا المني وفرحت على الاقل لو حبلت اهو منه
قلت لاخوه الطالب ان زوجى ناكنى فرح كتير


سكسي - سكسي - نيك سكسي ساخن - سكساوي - سكساوي حيوانات - سكساوي - سكس حصان - سكس حصان - سكس حصان .


عشقت اخو زوجى وحبيته وفضلت شغالة معاه لما الظروف تسمح واتعلمت منه السكس على اصوله وجوزي ولا على باله
جه مره حبيبى قالي انه عاوز يفتحنى قلت له ما انت فتحتنى خلاص , قالى لا لسه فيه فتحه تانية عاوز افتحها سالته ايه هيا قالى هتعرفى في وقتها , وسافر كليته اصل الكلية بتاعته فى المدينة
وفى مرة جوزي قالي بكرة هروح المدينة اشتري طلبات تعالي معايا , روحت معاه وروحنا مكان اخوه اللى هو حبيبي وسابني ونزل وراح مشاوير
حبيبي طلب ينام معايا وكانت دي رغبتى قام عملها ومتعني جامد وشبعني نيك ومص و لحس ونزلت شهوتى مرتين معاه وهو لسه زبره زى العمود
قالى وطي , وعدلنى ولعب فى خرم طيزى و وسعه بايده حسيت بمتعة ولذة مع شوية الم وحط فى طيزي زى مرهم وحطه علي زبره وحطه علي فتحة طيزي وضغط , حسيت باحساس ممتع ومؤلم في نفس الوقت , وحسيت بزبره انحشر فى طيزي وسحبه وزقه تاني وتالت ونزل المني فى طيزي , وقالي كدا انه فتحني من كسي وطيزي


وجوزي ولا هو هنا


مقاطع سكس نسوانجي - مقاطع سكس نسوانجي - مقاطع سكس نسوانجي - افلام محارم ساخنة - افلام محارم ساخنة - افلام محارم ساخنة - نيك نيك - نيك نيك - نيك نيك - سكس فنانات - سكس فنانات - سكس فنانات - سكس كس - سكس كس - سكس كس - سسكس - سسكس - سسكس - افلام سكس مني فاروق - افلام سكس مني فاروق .

Friday, October 15, 2021 17:10:23 PM قصص سكس PERMALINK COM(0)

عندي خالي محمود متجوز طنط سهير ومخلف منها منه على خلاف على طول مع العيلة و لأن سهير كانت ست شخصيتها قويه جدا و كانت بتعمل اللي عوزاه وخالي مش بيقدر يفتح بوقه معاها خالص نجحت أنهم يبعدوا عننا لغاية ما عملوا حادثة خالي تعب جدا بعدها و مرات خالي كانت كبرت بس لسه بجمالها
سهير ست خمسين سنة بيضاء جدا عندها جرأة غير طبيعية لدرجة أنها بتتكلم و تقول كس و زبر عادي وقدام الناس مفيش خشى في الكلام ومن ضمن حكايتها أنها وهي بتتكلم عن واحدة صاحبتها كانوا بينافسوا بعض مين ابيض من التاني


سكس - نيك - سكس حيوانات - تحميل سكس - سكساوي - سكس نسوانجي - سكس بيض - سكس فنانات - نيك حيوانات - سكس كلاب - سكس حصان .
وانا مركز معاها
كانت قاعده هي وامي وخالاتي وانا كنت أيامها صغير
سهير : وبنت الوسخة بتقول انها بيضاء عني ...احا شوفوا البياض
وراحت عملت حاجه متخيلتهاش
راحت رافعة البلوزة و ورت الصدر للقاعدين ابيض منور السنتيان
أنا بحلقت وبلمت والناس قالوا لها الولا قاعد
كان ردها يا اختي بكره يتجوز ويشوف كله
خلفت بنت تختوخه اسمها منه
منه بنوته يتقال عليها كيرفي وشعر اصفر و عنين خضرا نسخه من امها
هي من سني تقريباً كانت طيزها من وهي صغيره تخليك هتموت وتضربها عليها
وفي مره كنا حوالي ستاشر سنة
كنت مع منه في عيد ميلاد واحد قريبنا
وكالعادة منه لابسه بنطلون جينز محزق
وطيزها هتفشخه ولابسه عليه بلوفر ابيض و قاعده جنبي وانا بصراحه كنت مش فاهم حاجه
قعدت تقولي تعالى عاوزه أسالك على حاجه
دخلنا التراس بتاع البلكونة وقعدنا نتكلم كتير قوي وبصراحة كنت ببص على طيزها طول الوقت
كان الموبيل بكاميرا لسه نازل وبما أن خالي غني جدا كانت أول واحدة تمسكه
منه: انت بتبص على أيه ....اه انت شقي موت يا هيما
أنا : بصراحه انتي حلوه قوي يا منه
وجامده قوي
منه : هو انت شوفت حاجه بقولك ايه
ممكن تيجي تذاكر معايا بكره
وفعلاً تاني يوم رحت البيت عندهم
رحبت سهير بيا و اتغديت معاهم وبعدها دخلنا الاوضة بتاعت منه وفتحنا الباب
وقعدت معاها على المكتب وكانت لابسه شورت ضيق و بلوزه لامه صدرها الكبير بالعافيه
قعدنا نذاكر و هي تعبت بسرعة فتحت الموبيل
وقالت : انا زهقت تعالى اوريك حاجه
أنت عارف اني اجمد واحدة في صحباتي
وقعدت تفرجني على صحباتها وكانت صور تجنن بنات بتتصور براحتها
منها صور قالعين وانا بتاعي وقف
وفرجتني على صورة ليها عريانه ومغطيه بزازها الكبيرة بايدها
أنا: ايه ده يا منه انتي حلوه قوي


سكس حيوانات - سكس كلاب - سكس حصان - قصص سكس - صور سكس - تحميل سكس - نيك حيوانات - سكسي - سكساوي - سكس نسوانجي - ءىءء - سكس مصري .
منه : ايه عجبتك
لقيت ايدي رايحه على طيزها ومسكتها
منه : لا لا استنى كده وراحت تطمن أن أمها وأبوها بره
ورجعت حضنتني واخدت بوسه رهيبه وانا بحسس على طيزها الكبيرة
وقالت : ايه ده انت بتاعك شكله هيفرقع
كده غلط وراحت فتحت سوسته البنطلون وخرجته ولما شافته شهقت وقالت احيه
ده حلو قوي ومن غير كلام نزلت تحت المكتب تمص ودي كانت اول مره حد يمص ليا وانا بصراحه مستحملتش لأنها كانت بتمص باحتراف فجبتهم بسرعة وهي شربتهم وقالت طعمه حلو يا هيما
ودخلت علينا امها بعدها كنا اتعدلنا بس انا مش مصدق اللي حصل
سهير : شاطرين كملوا مذاكره أنا وخالك داخلين نريح شويه
كانت سهير لابسه قميص نوم احمر وعليه روب ستان بيضاها منور فيه
ودخلوا الاوضة وقفلوا الباب وانا ومنه نزلنا بوس بشكل هستيري
هي كانت بتوت فيا وانا بعشق جسمها
و اعتمدنا أنا بابهم لما يتفتح هنعرف والاوضة بعيدة هنكون لمينا نفسنا
قلعت منه البلوزة والبراه
وخلتني أمص صدرها وبعدها لفت وحكت طيزها على زبري وانا بقفش بزازها الكبيرة
وبعدها نزلت الشورت وشاورت لي تعالى
منه : حطه هنا
ودخلته في طيزها وبعد صعوبة دخل خرمها ونكتها في طيزها الكبيرة وهي بتعض في المرتبه من الوجع
وفجأة لقيت مرات خالي قدامي
سهير : كنت متاكده انك هتعمل كده
على كام قلم ويا حيوان و علشان خالي ما يحسش قالت البس يا كلب هدومك وبره من غير زعيق بس بغضب رهيب
بعدها ما دخلتش البيت غير وانا عندي تلاتين سنه
لما عملوا الحادثة
وسهير فكرتني : فاكر اخر مره كنت عندنا يا هيما وحشتنا
وقعدت مع خالي وبعدها نزلت اجيب دوا لخالي ومراته كان من ضمنهم دواء منع الحمل ...ليه دي ست كبيره
المهم سيبت لهم الدواء و بعدها روحت
وتاني يوم خالي طلب حجات جبتها ورحت له
كان من ضمنهم حقنه خدها ونام
قعدت بره مع مرات خالي اللي لابسه هدوم بيت .... برضو كبرت سهير كنت زمان بقول من حلاوتها سهير رمزي
وقامت تعمل ليا شاي
لقيتها بتصوت والحنفيه مغرقه المطبخ
جريت قفلت المحبس بعد ما غرقنا
كانت مش لابسه حاجه تحت قميص البيت
سهير : يا لاهوي كتير خيرك يا هيما لحقتني وهي بتمسح على جسمها وهدومها الميه ....يلاهوي ده أنا غرقت
وقلعت القميص وكانت لابسه اندر بس
سهير : يوه هو انت كل ما تشوف صدري تبحلق كده يا واد من وانت صغير وانت هتموت عليه بس روحت للبت وسبتني
حضنتها وانا بقول انتي الأصل برضو
سهير بدلع بإمارة أيه انا ست كبرت عجزت خلاص
خدت بوسه من خدها وقولت لها
حرام واحدة زيك محدش يحس بيها وبجمالها
سهير بدأت تتجاوب معايا ونبوس بعض وتحسس على زبري
سهير : محدش حاسس بيا اي ست عاملة زي العربية لازم بتعملها صيانه
وراحت مخرجه زبري
أنا : بتعملي ايه يا سوسو.
ضحكت وقالت : هسخن بس اشوف الفتيس الاول شغال ولا لا
ونزلت تمص كتير لغاية ما جبت وشربته
وقالت سهير : لا ده شكل الفتيس بيجيب الرابع ...قلعت الكلوت ورفعت القميص
ونيمتني على الأرض ونزلت بكسها على زبري واهات وبتزوم وانا مش مصدق
بتمتع بلحم مرات خالي برضاها
وبعدها نكتها في طيزها زي بنتها
وغرقتها بلبني وبعدها نامت في حضني على الأرض
وقالت أن خالي خلاص مبقاش يقدر يمتعها وأنها ست ومحتاجة راجل يريحها
بس يفضل سر وافقت انام معاها بس اركبها واركب منه على حسب ما يجيلي مزاجي بس بشرط أنها كل خميس ليله مع سهير كاني جوزها
وكنا متفقين لما اكون عاوز منه
اقول هركب العربية الصغيرة ولو سهير اقول هركب الكبيرة وكانوا يقفلوا الاوضة
على خالي اللي مش بيتحرك
وانا جنبه نايم يا مع بنته يا مراته
لغاية ما في يوم قالي أنه عارف اللي بيحصل و قالي اكتب على بنته لانه مش هيقدر على مراته واني كده بريحه منها وده سر في بيت خالي


Saturday, October 09, 2021 19:39:59 PM قصص سكس PERMALINK COM(0)
スポンサードリンク


この広告は一定期間更新がない場合に表示されます。
コンテンツの更新が行われると非表示に戻ります。
また、プレミアムユーザーになると常に非表示になります。