スポンサードリンク


この広告は一定期間更新がない場合に表示されます。
コンテンツの更新が行われると非表示に戻ります。
また、プレミアムユーザーになると常に非表示になります。
الجزء الرابع عشر

عمال ابص الرسالة جاية من إسراء و بتاكد و أقرأ فالرسالة وبفوق نفسي وبلطم ع وشي افوق مش مصدق اللي بقراه دة اتصلت باسراااء مبتردش عليا شيلت ايمان من البلوك مبتردش عليا برضه مش عارف اتصرف ازاي لبست جلابية بسرعة و اخدت محفظتي وجري ع البلد وعمال اتصل بكل افراد العيلة لحد ما اسراء اتصلت بيا بتقولي انت فين قولتلها في ايه وبعصبية انا فالطريق للبلد اللي قريته دة بجد بتقوللي اهقولتلها انتي بتستعبطي هي فيييييين هي في غرفة العناية المركزة و عايشة بس بتطلع فالروح انتي مجنونة ولا شكل العيلة كلها خرفت ازااااي حصل قاطعتني وعليت صوتها باكبر درجة
مها انتحرت يا ياااااسر فوق بقي انت، احنا فمستشفى الزقازيق العام قولتلها اقل من نص ساعة واكون عندكم خلي ايمان تكلمني افهم الحكاية منها قالتلي حاضر حاضر
دقيقتين ولاقيت ايمان بتتصل رديت
انا :لاقيتها بتعيط فضلت اهدي فيها واكون حنين معاها يا حبيبتي يا روحي اهدي فهميني كل حاجة حصلت من اخر مرة شوفتكم فيها بهدوء
بدات تتنفس كويس و هديت وانا ساكت خالص
ايمان : بص يا حبيبي من بعد ما مشيت هي مشافتكش وانت بتمشي افتكرت انها قتلتك بجد و فضلت تتصل بيك عشان كانت مكذباني لما بقولها انك عيشت وان الضربة جت فايده بس ولما لاقيت ان فونك مقفول ومبيقبلش رسايل خالص اتاكدت من شكها و كل شوية قاعدة مع نفسها زي اللي المجنونة وبتلطم ع خدودها كل شوية ومبتردش ع حد خالص وبتقول لنفسها انا اللي قتلته و تفضل تلطم و لما احاول اجي اكلمها تبصلي بشرار وكاني عدوتها و اول محاولة كانت حاولت تقطع شراينها ولحقناها قبل ما تقدر تقطعها بس جلدها كان اتقطع و جت النهاردة الصبح تكلم مانا عادي هاتي عنك الغسيل انشره وباستها من راسها وفجأة وبدون مقدمات كانت ناطة من الدور التالت بتاعنا
ورجليها الاتنين اتكسروا ودراعها الشمال اتخلع من مكانه و شروخ فعظام الصدر و هتعمل عملية بكرة الصبح عشان يرجعوا مفاصل كتفها المخلوع بس انا متأكدة انها لو شافتك هتقوم من مكانها بترقص
انا : هي اللي جنيت ع نفسها انا مأذيتهاش وبقيت قاسي جدا من ناحيتها ولا تفرق معايا خالص انا جاي عشان العيلة كلها موجودة و كمان عشان هي كانت غلبانة
قطعت كلامي ايمان : هي غلبانة جدا وانت اكتر واحد عارف دة بس عسقتك لدرجة انك لو مش ليها مش هتكون لغيرها عشان خاطري وحياة امك يا شيخ تيجي تبيت جنبها النهاردة .

سكس HD - xnxx - عرب نار - سكس نسوانجي - السكس - افلام نيك HD - افلام سكس جديدة - تحميل سكس HD - سكس اجنبي - فيديوهات سكس محارم - صور سكس - صور نيك - قصص سكس محارم .

انا كنت وصلت وقولتلها انتو فالدور الكام قالتلي التالت ليه قولتلها طيب اتعشيتوا قالت محدش فالعيلة كلها اتعشي ولا اتغدوا قولتلها طيب سلام
روحت دورت لاقيت واحد بتاع بتاع كبدة و جمبري ومخ شرقاوي وجيبت 20 رغيف كبدة و عشرين جمبري و عشرين حاجة ساقعة
وطلعت بعد ربع ساعة ما قفلت و اديتلهم الاكل واكلوا وخلصوا الاكل و انا اللي.اكلت عمتى بنفسي وبعد ما اكلوا وامي قالتلي عرفت ازاي قولتلها عندي.مخبرين مالكيش دعوة يلا بقي كل.الناس.اللي.جايين من الصبح يروحوا انا جيت اللي عاوز يقعد يكون واحدة عشان لو عاوزين حاجة او اي شيء الكل ما نع فالاول بس ع مين تيمان واسراء خلوا الكل ينزل و لاقيت ايمان بتقعد معايا وندهت ع اسراء تفضل معايا قولتلهم خليكم قاعدين انا داخل للدكتور
انا : السلام عليكم
الدكتور النبطشي : وعليكم السلام
انا : معاك ياسر ...... من عيلة الاباظية وادي الكارت بتاعي
الدكتور : اتفضل استريح يا ادي النور تشرب ايه
انا :لا متشكر
الدكتور : و**** ما ينفع طيب فنجان قهوة خفيف
انا : خلاص ماشي ونده الفراش و قاله قهوة للاستاذ
الدكتور : أؤمرني حضرتك
انا: بنت عمتي راقدة جوة عاوز اعرف حالتها بالظبط
الدكتور :مخبيش عليك هي عندها رغبة غريبة بالموت لولا ان احنا مدينها بنج موضعي كانت موتت نفسها وهي بالوضع دة يا استاذي وبتحاول متتنفس اصلا و هي زاعية الحمدلله مخها متأثرش من الخبطة تقريبا و البنج الرئيسي هتفوق منه كمان ساعتين بس
انا : بس ايه يا دكتور
الدكتور : لو فضل حالت استيعابها و انها لازم تموت وعمالة تحاول تنتحر استحالة تعيش
قلتله متقلقش يا دكتور انت اعمل اللي عليك والباقي بايد **** و شربت القهوة و سلمت عليه وخرجت روحت ع البنتين
وقعدت ع جنب اسراء وايمان الناحية التانية و لاقيتهم مهمومين قولتلهم اهدوا شوية الموضوع سهل مفيهوش حاجة وهتبقي كويسة ان شاء **** الاتنين ارتاحوا ققة فكلامي و مر الوقت وفاقت ودخلتلها و فاقت وقالت بصوت مبحوح انا قتلتك انا هموت وراك انا اللي قتلتك انا اللي هوت وراك رديت عليها بعصبية قولتلها اهدي يا كسمك انا مموتش انا هنا اهو وانتي فالمستشفي وانا جنبك لحد ما تقومي اتخضت وبتقولي انت هنا بجد يا ياسر رديت ايوة هنا وقولتلك انا جنبكبس انتي واختك متعرفنيش تاني فاهمة بعد ما تقومي بالسلامة ....... بدموعها وعمالة تهز فراسها موافقة وتقولي حاضر قولتلها تتعالجي كويس وتقومي ع حيلك وكل يوم هبقي اعدي اشوفك فاهمة ردت حاضر .

سكس نيك - xnxx ءىءء - سكس عرب نار - نسوانجي - نيك xnxx - افلام سكس xxx - افلام نيك ساخنة - تحميل سكس اجنبي - تحميل سكس ساخن - تحميل نيك جديد - سكس نيك - نيك محارم HD - صور سكس - قصص جنسية .

انا هاخد اختك و اختي ونمشي نيجي بكرة نلاقيكي كويسة وبتاكلي ندهت ع الممرضة اديتها 100جنيه وقولتلها هتخلصي امتي قالتلي ع الساعة 6 الصبح قولتلها حلو اوي خدي 50جنيه كمان عشا ليكي ردت عليا **** يخليك يا.سعادة البيه قولتلها يلا خدي بالك منها دي اختك برضه قالتلي من عنيا و جاي اخد رقمها قالتلي مش حافظاه جاي اتصل من عندها تليفونها فصل شحن روحت اخدت القلم من صدرها لاقيتها اتنفضت ووشها.احمر جامد وكتبت رقمي ع ايديها قولتلها قبل ما تمشي تتصلي عليا هستني تليفونك ردت عليا بهزة راسها حاضر من غير كلام من الموقف.
نزلت انا والبنتين و كلمت امي وقولتلها انتوا فين قالتلي العيلة كلها فبيت العيلة بتاع ابوك الكبير ،قولتلها طيب احنا فالمستشفي وهاخدت اوضة وهنبيت هناك قالتلي اوك سبام وانا اخدتهم ع شقتي فمصر الجديدة و روحت فساعة تقريبا و اول ما وصلت مسكت اسراء بهمسلها اني عاوزها لاقيت ايمان بتقول خدوني معاكم لأخرق نفسي اسراء قالت دي فضيحة الاحسن تيجي معانا قولتلها ما المشكلة انها معانا طيب.اطلعوا اجهظوا هروح اجيب حمام من هوليدايز ومحشي وارجع و روحت بصراحة بفكر فمها عشان هي اكتر واحدة واحشاني فيهم بس خلاص مينفعش نتكلم زي الاول دي كانت هتقتلني وفضلت افكر و افتكرت يوم لما اتجوزت و شوفتها بجمالها كله رايحة للراجل.الخول اللي.كان جوزها و ابتسمت كدة و انا بفتكر كلامها عليا هي فعلا حبيتني.بس.حبها قتلني ، جيبت الاكل وطلعت ولاقيت الاتمين واخدين دش ومستنين ع السرير و اسراء بتقولي ايمان هتموت وتاخدك هي عاوزة تقعد عليه لحد ما تموت منك .

xnxx سكس - xnxx سكس - xnxx نيك - سكس نار - سكس نسوانجي xnxx - افلام نيك ساخنة - تحميل افلام سكس xnxx - تحميل سكس محارم - سكس اخوات xnxx - صور سكس- قصص نيك محارم .

قولتلها ماشي بس ترقصيلي الاول لاقيتها لابسة القميص الموف الليكرا و كب واصف كل حتة فيها و فضلت ترقص ع اغنية حط ايده ياه و فضلت تترقص لحد ما بتاعي وقف ومبقتش قادر قومت شيلتها ومصيت فشفتيفها واسراء بتقلعني الجلابية و بتلعبي فشعر صدري وتبوسني من رقبتي و انا عمال ابوسةفرقبة وشفايف ايمان مش عاتقهم و نزلت القميص من ناحية صدرها برز كانه متناكش من سنين و فضلت ارضع.فحلماتها.و دخلت صدرها.كله جوة بوقي وبلهب بايدي.ع كسها من فوق القميص و ونزلت القميص خالص وفضلت الحس وابوس فكل حتة فجسمها بطنها و سرتها و مع تأوهاتها عمال اهيح زيادة و اسراء عمالة تبوسني من ظهري و و حاطة ايديها ع طيز ايمان تبعبص فيها لحد ما قالتلي دخله بقي وحياتي دخله خلاص مش قادرة ومسكتها فضلت افرش فيها بزبي وبعدته عنها ونزلت الحس كسها بلساني و عمال انيكها بلساني وهي عمالة اااااه اوووووو ااااااااااااااااااااح اوي دخله بقي انا هروح منك كدة دخله بقي ومسكتها ودخلته وفضلت دخله واخرجه و ارضع بزازها جامد ولاقيت اسراء قاعدة بطريقة مش معقولة بتمص فبيضي و ايمان عمالة تحضني من رقبتي وتقولي كمان انا ميتة من زبك النهاردة ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااه اووووووووووووووف كمااااااان وانا عمال انيكها مش راحمها وقلبتها بوضع الفارسة زي ما كانت عاوزة و لاقيتها بتطلع وتنزل كتير لحد ما اتشنجت اول مرة و دخلته كله مرة واحدة صوتت وقعدت خمس.دقايق كاملة و اتشنجت تانيةونامت عليا من التعب وببص ع اسراء لاقيتها ماسكة كسها وبزازها بتلعب في نفسها و قومت نطيت عليها الحس فكسها جاااامد وانيك فيها.بلساني و شيلتها رجلها ع دراعاتي و شفايفها فشفايفي و نيمتها ع السرير ومسكت بزازها الصغيرة و حطيت زبري وسط بزازها و نزلت انيكها و دخلت زوبري كاااامل مرة واحدة شهقت ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااه اااااااااااااااه لااااااا مش للدرجة دي براحة يا حبيبي ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااه اووووووووووووووف ااااااااااااااااااااح احااااااا انت ولا كانك نكت البت برااااحة شوية ارحمني ولحد ما لاقيتني هنزل طلعت زوبري منكسها وحاطيته بين بزازها و نطرت ع بزازها وباستني بوسة جامدة فرقبتي و دخلنا اخدنا دوش انا واسراء.

و لاقيت بتاعي وقف فطيزها ولاقيتها بتسند عليه وهي مش قادرة تقف اصلا قولتلها انتي مش همدانة قالتلي شيلني انا مش قادرة اقف وشيلتها ع زوبري من طيزها ودخلته واحدة واحدة لحد ما دخل كامل و نفضيلت انيك فيها والمية بتنزل…
Friday, October 21, 2022 10:09:57 AM قصص سكس PERMALINK COM(0)

هذه قصة سكس محاارم حدثت معي شخصيا رفقة ابي الذي ناكني بكل قوة و هذا بعد اقل من عام من تطليقه امي و قد عرفت كيف انسيه جسم امي التي كانت حقا امراة كاملة الانوثة و اصبحت انا وابي نلتقي يوميا في غرفة النوم و ابيت في حضنه و انا العب بزبه . انا اسمي جميلة و انا اسم على مسمى فجسمي جد مثير و كل ما فيه سكسي و اعيش رفقة ابي بعد ان طلق امي منذ تسعة شهور حيث كثرت المشاكل بينهما و صارا يختصمان لاتفه الاسباب و لي اخ واحد اكبر مني يعيش في كندا و بهذا صرت انا و ابي نعيش سوية في البيت و اوضاعنا الاجتماعية لاباس بها فابي تاجر و اموره المادية على ما يرام .


تنزيل سكس اخوات - سكس انجيلا وايت - تحميل فيديو نيك - تحميل سكس مساج-تحميل xnxx - صور سكس فتيات - افلام xnxx - صور نيك - صور سكس سعودي - سكس محارم امريكي - سكس كيرفي .


و حين طلق ابي امي لم يعد مثل السابق بل صار لطيفا معي و في كل مرة يحتضنني و كنت اشعر بدفئ كبير معه و احس بحنان صدره و كانني لم احتضن ذلك الصدر في صغري . و بدات انجذب ناحية ابي و افكر بالجنس و سكس محاارم معه بصفة تدريجية و اصبحت اترقب اي فرصة كي ارى زب ابي خصوصا و اني كنت اراقبه حين يلبس البيجامة و اراه من تحت بنطالها حين يكون دون لباس داخلي و كنت متاكدة ان زب ابي كبير مع العلم اني لم ارى ابدا الزب طوال حياتي و كنت غير معتادة على مشاهدة الافلام الاباحية .


سكس زنا محارم - نيج شراميط - سكس منزلي - نيك طياز بنات - سكس صور - سكس نيك عائلي - صور نيك بنات - صور سكس طياز - افلام سكس سود - السكس .


و ذات مرة انتظرت حتى دخل ابي الى الحمام كي يغتسل و حاولت الاقتراب من الباب كي اختلس النظر على زبه و لكني فشلت في الامر ثم حولت فكرتي و صرت ادخل عليه غرفته في الليل و احضر له شاي بالليمون مثلما يحب و اغتنم الفرصة كي اقترب منه و احتضنه و اعبر له عن حبي و احيانا حين احتضنه احس بزبه يلامس فخذي فتزداد رغبتي في النيك و سكس محاارم معه لكني كنت ارى انه يعاملني بتلك الطريقة من باب الحنان لا غير .


صور سكس نساء - شاهد نيك محارم - سكس محارم منزلي - اجمل نيك - تنزيل سكس عنيف -صور امهات عارية - مشاهدة سكس اجنبي- السكس المحارم .


و صرت كالمجنونة بابي احلم بزبه في كل وقت و احيانا استمني في الليل و انا اتخيل ابي ينيكني و شكل زبه كيف يكون و تاتي الرياح بما لا تشتهيه السفن كما يقال المثل حين كنت ذات يوم في الغرفة و انا البس روب نوم خفيف و بلا ستيان و كيلوت حتى دخل علي ابي و زبه منتصب يرفع بنطال البيجامة و شعرت بنشوة غريبة حين اقترب مني و احتضنني ثم قبلني قبلة في خدي و كانت انفاسه عالية على غير العادة و كان عندي احساس انه يشتهيني في سكس .


تحميل سكس - سكس امهات - سكس محارم - افلام سكس - صور سكس - قصص سكس - تحميل نيك .


Wednesday, September 07, 2022 22:47:35 PM قصص سكس PERMALINK COM(0)

(الجزء الاول)


مر علي ابطال القصة 3 سنين و حصل احداث كتير منهم (جواز بودي من امل و كتبتلو الكافيه باسمه و هو خلاه مطعم و كافيه وبقي مطعم مشهور جدآ و بطل ينيك اي حد غير مراته أمل ، جواز رحاب من فارس و خلفت مروان عنده سنه، هدي دخلت في غيبوبة من بعد موت جوزها حسن و لما عرفت انه متجوز عليها الغيبوبة دامت 7 شهور و فاقت بعد كدا، سماح اهلها عرفو ان جوزها مات فجوزوها واحد من قريبها من البلد بتعتها في الصعيد، عبير شقتها بقيت عبارة عن بيت دعارة، كل اسبوع تعمل حفلة نيك و مخدرات و تجيب شواذ و شراميط و ديوثين اللي بيجيبه مراتتهم معاهم)
المشهد في الكافيه و انا واقف بشوف الدنيا ماشية ازاي
انا: حماده.. حماده
(حماده المتر بتاع المكان شاب في العشرنات)
حماده: ايوة يا كبير
انا: شوف طربيزة 17 و خالي بالك معاهم عشان دول زباين مهمين
حماده: حاضر يا كبير
طلعت المكتب بتاعي و اللي هوا يعتبر في الدور التاني و جوا المكتب شباك ازاز كبير اقدر اشوف المكان منه و جوا المكتب شاشاة كبير موصلة بكميرات المكان جوا و برا
دخلت قعدت علي المكتب و سرحت في اللي حصل زمان
(فلاش باك من تلات سنين لما ابويا اتوفي)
فوقت لاقيت نفسي علي سرير في المستشفي و في ايدي محلول و دماغي وجعاني ومصدع جدآ
انا: اااه دماغي اااه انا فين انتو ياللي هنا
(دخلت ممرضة الاوضة عندي)
الممرضة: اهدي اهدي انت لسه تعبان ارتاح
انا: ااه ايه اللي حصل ااه
الممرضة: فقدت وعيك من يومين
انا افتكرت ان ابويا اتوفي و اتفزعت و كنت عايز اقوم
انا: انا لازم اخرج حالآ ابويا فين اوعي
الممرضة: اهدي والد حضرتك اتوفي و بقيت اهلك اخدو يدفنوه
انا بعياط: انا السبب يا رتني ما كنت طلعت انا السبب، اااه سامحني يابا سمحني انا السبب
الممرضى خرجت و نادت علي الدكتور و جايه
الدكتور: اهدي اهدي يا عبدالرح**
انا: انت تعرفني
الدكتور: لا بس المحفظة و البطاقة و فونك في الامنات و انا شوفت اسمك في البطاقة
انا: كان... كان في واحده معاي لما جيت المستشفى فينها
الدكتور: اغمي عليها و فاقت قبلك بيوم و مشيت من المستشفى
انا: مين اهلي اللي جو هنا و هما فين
الدكتور: اخدو المرحوم و سافرو بيه يدفنوه
انا: طيب انا عايز امشي
الدكتور: لو اتحسنت علي بليل هكتبلك علي خروج
(نرجع من الفلاش باك)
فوقت من سرحاني علي صوت فوني بيرن و كانت امل
انا: ألو ايوة يا حبيبتي
امل: انت لسه في المطعم
انا: ايوة انتي فين
أمل: في صالون التجيمل
انا: خلاص هاعدي عليكي و نروح باي
قفلت مع أمل و لبست الجاكت بتاعي علي التيشرت و خرجت ركبت العربيه و رحت صالون التجميل و نزلت من العربية و كنت داخل و كان( كريم) بتاع الامن قاعد


افلام نيك - افلام سكس - ءىءء - افلام سكس محارم - تحميل افلام سكس - سكس - السكس - ءىءء - نسوانجي - xnxx - xmxx - xzxx .


انا: كيمو اخبارك ايه
كريم: تمام يا رايس عيشين علي حسك
انا: حبيبي يا كيمو
دخلت و كانت أمل في الرسيبشن و جات عليا بستني من شافيفي بوسة سريعة
انا: يخربيتك قلتلك بلاش تعملي كدا الناس حولاينا
أمل: وايه يعني مش مهم الناس جوزي و حبيبي و انا في الصالون بتاعي وانا حورا
انا: مجنونه انتي و هتودينا في داهية، يلا بينا
طلعت انا و أمل ركبنا العربية روحنا الڤيلا الصغيرة بتاعتنا
(الڤيلا عبارة عن دورين تحت صالون كبير وجوا مطبخ واسع جدآ و جمب منو حمام مقسوم اتنين، و في كل حته في الدور الارضي فيه أنتريه وطربيزة و في مكتب بتاعي هوا عبارة عن مكتبة و في مكتب في النص ، وجمب المطبخ في اوضتين واحدة بتنام فيها وردة الشغالة بتاعتنا طول الاسبوع و في الدور التاني 5 غرف و اكبر اوضة فيهم بتاعتي انا و امل و فيها حمام خاص بالاوضة، وفي تحت الڤيلا بدروم لغسيل الهدوم و نشرها و كويها، و في ركن فيه السفرة قريب من المطبخ
، ركنت العربية و دخلنا الڤيلا
أمل: شهد يا شهد
(شهد الشغالة بتاعتنا 19 سنه بزازها كبيرة مش ماشي مع سنها، طيزها وسط بيضة 157 سم شعرها بني و عنيها بني ، امها وردة جابتها تسعدها معاها في شغل البيت)
جات شهد من المطبخ
شهد: تحت امرك يا ست هانم
أمل: يا شهد قولتلك مية مرة بلاش ست هانم دي اسمي مدام امل عادي
شهد: معلش يا ست هانم، قصدي يا مدام أمل
أمل: ما علينا أطلعي فوق حضري الحمام ليا انا و بودي
شهد: حاضر يا مدام أمل
بعد خمس دقايق طلعنا انا و أمل اخدنا دوش و قعدنا علي السرير و انا سرحت و بفتكر ايام زمان
أمل: مالك سرحان في ايه
انا: في ازاي انتي وقفتي جمبي و استحملتيني و خلتيني اعدي فترة الإكتئب دي
أمل: زي مانت حبتني و وقفت جمبي و طلقتني من شريف
انا: انا هنزل اقعد تحت شوية عشان مش جايلي نوم
أمل: لا انا تعبانة اوي سيبني النهاردة و عايزة انام تصبح علي خير يا حبيبي
انا: وانتي من أهل الخير يا روحي
نزلت تحت قعدت في الصالون قدام ال Tv و بقيت اتفرج وانا سرحان و افتكرت لما
(فلاش باك بعد ما خرجت من المستشفي)
سفرت محافظتنا، و روحت البيت بتاعنا و دخلت لاقيته فاضي و محدش موجود قعدت في الصالة و انا بدمع لاني السبب في موت ابويا و لو كنت مشيت و مطلعتش مع سماح فوق كان زمان ابويا عايش لاكن هوا قدره كدا، وسط تفكيري دخلت رحاب
رحاب: انت جيت امتي
انا: من نص ساعه كنتي فين و امك فين
رحاب: ماما لما سمعت الخبر تعبت في المستشفي و انا معاها من يومين و جيت اخود الفيزا عشان نسيتها
انا: هي حصلها حاجه
رحاب: لا بس هي لما سمعت الخبر مقدرتش تستحمل و تعبت
انا: مين اللي دفن الحج **** يرحمه
رحاب: عمامك جو و دفنه و انت كنت تعبان في المستشفى صحصح انت ازاي كنت هناك وقت تعب بابا و انت كنت في شرم الشيخ
انا: انا السبب يا رحاب انا السبب
رحاب: اييه انت السبب ازاي يعني فهمني
انا بدمع: سماح.... كنت معاها يوم الليي.....
(بعيط و مش ماسك نفسي)
رحاب بتعيط و دموعها غرقت وشها و بقي احمر زي الدم
رحاب: ليه.. ليه عملت كدا يعني ملاقتش غير مرات ابوك اللي تعمل معاها كدا حرام عليك ليه بس ليييه (حطت اديها علي وشها و بتبكي اكتر)
انا: قلتلها بلاش مكنتش عايز كدا بس هي اللي كانت مش عايزة تسبني صدقيني يا رحاب انا مكنتش عايز دا يحصل
فون رحاب رن و كان الدكتور اللي مسؤل عن امي و متابع معاها
انا مسكت الفون و رديت عشان رحاب مش قادرة ترد من العياط
انا: ألو مين معاي؟


سكس - xnxx - صور سكس شراميط - قصص سكس محارم - تحميل سكس نار - السكس - سكس اخوات جديد - سكس محارم نار - تحميل نيك - سكس امهات محارم - سكس امهات خليجية .


الدكتور: حضرتك انا الدكتور اللي مسؤل عن مدام هدي فين استاذة رحاب
انا: انا اخوها في حاجه حصلت
الدكتور: مدام هدي فاقت و كانت عايزكم معاها ممكن تاجي انت و استاذة رحاب عشان شغالة تقول عايزة ولادي من لما فاقت
انا: حاضر حاضر يا دكتور انا جاي حالآ
رحاب كانت هديت شوية و ساكته
انا: رحاب امك فاقت من شوية و الدكتور قلنا انها عايزانا دلوقتي يلا بينا
رحاب: هغسل وشي و جايه
نزلنا انا و رحاب و رحنا المستشفى اللي فيها امي
ولما امي شفتنا بقيت تبكي وهي علي السرير و فردت درعتها لينا انا و رحاب و دخلنا في حضنها و هي فضلت تقول
هدي: انتو اللي بقينلي من الدنيا اوعه تسبوني خليكم جمبي
انا: خلاص بطلي عياط طيب احنا جمبك اهو بلاش عياط عشان غلط عليكي
الممرضة من عند الباب: اسفة حضرتكم بس في واحد هنا عايز يقبلكم بيقول انو المحامي بتاعكم
انا: خليه يدخل
المحامي اسمه فريد و هو محامي العيلة و مسؤال عن كل حاجه تخص الاملاك و القواضي واي حاجه تخص الميراث
فريد: ألف سلامة عليكي يا مدام هدي و البقاء * وداه طبيعة الدنيا ناس بتمشي و ناس بتاجي، انا عارف ان مينفعش اتكلم في الكلام دا دلوقتي بس لازم اعرفكم الاملاك اللي الحج حسن * يرحمه كان موصيني اعرفكم بيها و انتو كلكم موجودين مع بعض
انا: مش وقته يا استاذ فريد انت مش شايف ان احنا في مستشفي
هدي: خلاص يا بودي خليه يقول طلاما جيه و خلاص اتفضل يا استاذ فريد
فريد قعد علي كرسي و فتح الشنطة اللي معاه و طلع منها دفتر فيه اورق
فريد: اول حاجه العمارة اللي حضرتكم قعدين فيها فهي نصها باسم رحاب و نص باسم مدام هدي و بالنسبة ليك يا عبدالر*** فا الحج كان كتبلك الارض كلها باسمك و العربية بتاعته باسم رحاب، بس هوا كان موصيني محدش يتصرف في اي حاجة و تفضله مع بعض و لو اتزنقته جامد اتصرفه فيهم بس بعقل و في 400 ألف جنيه في البينك هو خصم منهم 100ألف باسم مدام سماح
هدي: سماح؟ سماح مين دي
انا: مش وقته يا استاذ فريد بعدين بعدين
هدي: استني يا بودي مين سماح دي و 100 ألف ايه اللي باسمها؟
فريد: مهو دا الموضوع اللي الحج عدل الوصية عشانه من سنة كتب الشقة اللي في إسماعلية و 100 ألف باسم مدام سماح مراته التانيه
هدي: انت بتقول ايه حسن اتجوز عليا لا لا اكيد في حاجة غلط حسن اتجوز عليا انا ازاي و ليه اااه قلبي ااه
هدي فضلت تتتفس بصعوبة و فقدت الوعي
انا: هدي هدي امي فوقي فوقي، دكتور يا دكتووور
دخل الدكتور و طلعنا كلنا من الاوضة و دخل هوا و الممرضة جوا
انا برا الاوضة: يا*** بلاش تاخود امي كمان هي اللي فضلالي من الدنيا (و الدموع مغرقة وشي و رحاب بتبكي بس و فريد المحامي بهديني و يهدي رحاب،


سكس - xnxx -xnxx - xnxn - xmxx - xbxx - xzxx - السكس - سكس محارم - نسوانجي - سكس مصري - مقاطع سكس امهات - سكس اخوات عائلي - قصص سكس ساخنة .


بعد ربع ساعة الدكتور خرج من الاوضة و كلنا جرينا عليه
انا: طمني يا دكتور امي كويسة صح كويسه قول انها كويسه
الدكتور: اهدي اهدي هي كويسه بس دخلت في غيبوبة و للاسف هننقلها العناية المركزة، هو ايه اللي حصل انتو قولتلها حاجه زعلتها
فريد: للاسف ايوة
الدكتور: اكبر غلط اللي عملته داه كان المفروض تستنه علي ما تطلع من المستشفى علي الاقل عشان تقدر تستحمل الخبر و شكله خبر وحش جدآ لدرجة انها تدخل في غيبوية، يا ريت تبعدو عنها المشاكل و الزعل و حولو تقوللها اخبار كويسة و إجابية
رحاب: انا هفضل معاها هنا و مش همشي غير لما تتحسن و تخرج معاي
الدكتور: ملوش لزوم هي هتدخل العناية المركزة يعني مش هينفع تدخلي معاها تقدري تاجي بكرا تطنمني علي صحتها بس انا شايف قدمها فترة علي ما تطلع من الغيبوبة اللي فيها، بعد اذنكم
(نرجع من الفلاش باك)
انا: شهد يا شهد
جات شهد من المطبخ و كانت هدومها مبلولة و في بلال علي صدرها و مخلي بزازها واضحة اوي
شهد: تحت امرك يا بيه
انا: يا شهد قولتك بلاش بيه دي انا مش كبير اوي كدا و انا مش بحب الكلام دا
شهد: ميصحش يا بيه
انا: مش عايز اسمع بيه تاني انا اسمي عبده او بودي عادي فاهمة متزعلنيش منك


سكس - xnxx - تحميل سكس - صور سكس - صور نيك - قصص سكس - افلام سكس .


شهد: حاضر يا... ع عبده
انا: اهو كدا اعمليلي ناسكفيه بقي
شهد: حاضر
دخلت شهد المطبخ و رجعت بعد خمس دقايق و معاها النسكافيه و كانت بتميل قدامي تحط الصنية وانا شوفت كل شق بزازها او نص بزازها بمعني اصح، و ركزت فيه، هي خدت بالها اني مركز في بزازها اتعدلت بسرعة و اتكسفت
شهد باصة في الارض: اي خدمة تاني
انا: لا خلاص روحي انتي
مشيت شهد بعد ما قادت نار فيا و هيجتني جدآ شربت نص المج بتاعي و طلعت عند أمل و كانت نيمة و لابسه قميص نوم شفاف عليها و مبين كل مفاتن جسمها، دخلت جمبها و لازقت فيها و ايدي بتحسس علي بزازها
أمل فاقت و حست بيا: بلاش يا بودي النهادرة
انا: ليه انتي وحشاني اوي
أمل: مش هينفع
انا فهمت ان أمل عندها الدورة و مش هينفع انيكها النهارده و بكرا برضو
انا: يعني افك عشرة ولا ايه
أمل: معلش بقي يا حبيبي حاجه مش بايدي
أنا في بالي: يخربيتك يا شهد وبيت بزازك اللي مهيجاني
نمت و انا هايج و تعبان
(الساعة 9:00 الصبح)
أمل: اصحي يا بودي قوم يلا يا حبيبي
انا: في ايه يا أمل
أمل: اصحي يلا عشان نفطر
انا: لا لا سبيني انام مش قادر اقوم
أمل: يعني مش هتفطر
انا وبلف الناحية التاني: لا مش جعان دلوقتي
أمل نزلت و انا كملت نوم
صحيت بعد مدة بصيت في الساعة كانت 10 الصبح
انا: شهد يا شهد
جات شهد من تحت و خبطت علي الباب و سمحتلها تدخل
شهد: ايوة يا.. عبده
انا: بوقلك ايه حضريلي الفطار علي ما اخود دوش و اجي
(شهد متنحة عند الباب و لسه واقفة)
انا: شهد انتي يا بنتي
شهد: ايوة يا بيه قصدي يا عبده حاضر هنزل احضرلك الفطار و نزلت وهي مكسوفة اوي
نزلت شهد و كنت بشوفها مركزة في ايه لاقيت زوبري قايم و عامل خيمة في البنطلون
انا بكلم زوبري: ديمآ فاضحنا كدا
دخلت الحمام اخدت دوش و غيرت هدومي و نزلت تحت عند السفرة، وشهد بتحضر الفطار وانا مركز في جسمها اللي لسه واخد بالي منه
انا: هي أمل مش موجودة ولا ايه
شهد: الست هانم نزلت الصالون عشان في ادوات جديدة هتسلمها بنفسها
انا: طيب اقعدي افطري معاي
شهد: ميصحش يا بيه
انا بشد شهد من اديها: اقعدي بس
شهد بتبعد عني: بعد اذنك يا بيه انا هشوف الشغل اللي ورايا
شهد دخلت المطبخ و هي مكسوفة جدآ
خلصت فطار و دخلت المطبخ عشان اقول لشهد تعملي نسكافيه، دخلت المطبخ و كانت شهد بتغسل مواعين في الحوض و مش واخدا بالها مني، دخلت و لازقت فيها من ورا و هي اتخضت مني
شهد: في ايه يا بيه انت بتعمل ايه
انا بلزق اكتر في شهد و ايدي علي خصرها
انا: كنتي بتبوصي علي ايه فوق يا بت
شهد: بلاش يا بيه انا هنا عشان الشغل بس
انا: مش قادر انتي عجباني اوي يا شهد
شهد: عشان خاطري يا بيه بلاش (وبتنزل ايدي من علي وسطها)
سمعنا صوت وردة ام شهد برا، بعدت عن شهد و رحت عند التلاجة
وردة من عند اول المطبخ: صباح الخير يا بودي (وردة 40 سنه بيضة بزازها وسط طيزها كبيرة 157 سم)
انا: صباح الخير يا ام شهد اعمليلي نسكافيه و هاتي المكتب بتاعي
طعلت من المطبخ و دخلت المكتب بتاعي و قعدت افتكر ايام لما دخلت في فترة إكتئب و أمل فضلت تدعمني و تسأل عليا و عدت معاي فترة الإكتئب اللي دامت سنه وقررت اتجوز أمل و كانت عايزة تكتبلي كل حاجه بأسمي لاكن انا خدت الكافيه بس و قدرت خلال سنتين احوله مطعم و كافيه و بقي من اشهر المطاعم علي مستوي المحافظة
وسط تفكيري وسرحاني جات وردة و معاها الناسكفه
وردة: بودي النسكافيه بتاعك
انا: ماشي يا ام شهد تسلم ايدك
كنت هتصل بهدي عشان اعدي اقعد معاها، وقلت اروح علي كدا مش لازم اتصل هي كدا كدا في البيت دلوقتي
لبست هدوم خروج و نزلت ركبت العربية و وصلت البيت بتاع هدي كان معاي المفتاح بتاعي من بدري فتحت بيه و دخلت لاقيت حاجه غريبة بتحصل واد سنه يمكن 19،20 سنه زانق هدي و نازل فيها تقفيش...
يتبع

Sunday, September 04, 2022 22:57:11 PM قصص سكس PERMALINK COM(0)

معلش المقدمه هتكون طويله شويه بس عشان يبقا فيها كل التفاصيل
انا يوسف من احدي بيوت مدين السويس اعيش انا و امي و اخواتي الاتنين
امي(زينب ٤٥ سنه ١٦٨سنتي بتشتغل مديره في بنك )
اختي الكبيره (نهي ٢٥ سنه ١٧٠ سنتي مخطوبه و خريجه كليه حقوق بس مش بتشتغل )
اختي التانيه ( ليلي٢٣سنه ١٦٥ سنتي خريجه كليه اعلام بتشتغل في جريده لسا مبتدأ)
بابا بقا اتطلق هو و ماما و راح اتجوز واحده تانيه و سافروا و منعرفش عنه اي حاجه غير الفلوس ال بيبعتها لينا كل اول شهر و عنده اخين و اختين بس عايشين في اسكندريه تقريبا منقطعين عنهم مش بنشوفهم كتير
احنا زي ما قولت عايشين علي الفلوس ال بابا بيبعتها لينا كل اول شهر و عندنا قطعه ارض بيجلنا منها بردوا فلوس و عندنا عربيه جابتها عشان المظهر العام و يردوا عشان لو حصل حاجه تعرف تتحرك امي اشترتها من فلوسهاو كانت بتحوش من الفلوس التانيه
احنا ساكنين في بيت تالت أدوار كل دور شقتين احنا عايشين في الدور التاني و باقي الشقق فاضيه ليا انا و اخواتي عشان لما نيجي نتجوز في لكل واحد شقه هو حر يعمل فيها ال هو عايزو
المهم حياتنا عاديه جدا امي بتصحيني الصبح عشان انزل اروح المدرسه و بتصحي اخواتي و بيعملوا فطار و بنفطر و بعد كده بننزل انا و امي و اختي ليلي عشان كل واحد فينا يروح الشغل او المدرسه و بتفضل اختي نهي في البيت او بتنزل تجيب طلبات للبيت و بعد كده بنرجع كلنا بتكون نهي حضرت الغدا نتغدا و بعد كده يا بنخرج سوا يا بنقعد كل واحد في اوضته لحد ما ننام و نصحي نبدأ يوم جديد
الجزء الأول​
بيبدأ اليوم علي صوت امي بتصحيني و بتهزني جامد عشان افوق اروح المدرسه
امي : يصحا يا يوسف عشان تفطر تروح المدرسه
انا : يا ماما سبيني يا ماما عايز انام مش لازم اروح النهارده يعني
امي : ليه هو ال مش لازم قوم يا ولا متعصبنيش
انا : ييي حاضر قايم اهو الواحد ميعرفش ينام في البيت ده خالص
كل ده و انا نايم علي بطني و مستغطي و مكنتش شايفها جيت اقوم و بعدل نفسي و (انا بطبيعتي لما اجي انام بنام بالبوكسر بس )
بشيل الغطا من عليا و ببص لقيت امي بتبصلي و تضحك فا ببص علي مكان ما هي باصه لقيت زبري واقف زي الحديد و عامل خيمه و باين من البوكسر انا طبعا اتحرجت جامد و وشي جاب الوان فا ببصلها لقيتها لسا بتضحك و بصالي و بتقولي و ال*****و كبرت ياولا و سابتني و مشيت طلعت من الاوضه عشان تصحي اخواتي و تعمل الفطار
انا قومت وراها دخلت الحمام غسلت وشي و طلعت روحت الاوضه لبست تيشرت و بنطلون و طلعت من اوضتي ببص ملقتش حد من نهي وليلي صحي قمت دخلت علي امي المطبخ لقيتها لبسه جيبه رمادي لحد الركبه و ضيقه عليها اوي و مبينا طيزها كبيره بغباوه و قميص ابيض و جاكت فوقه و الاتنين أضيق من بعض و مبين بزازها و لا كانها لبسه حاجه و تشوفهم تحسهم بطيختين مدورين عايزين بتاكلوا اكل المهم و دار الحوار كا الاتي :
انا : ايه يا زينب في ايه زينب بتصحيني انا وتسبيهم هما نايمين يعني
امي : زينب ايه يا رمه ما تتكلم عدل ياولا بعدين انا دخلت صحتهم هما لسا نايمين
انا :و مألوا يعني لما اقولك يا زينب ونبي اخلي زوزو في الدنيا ياخواتي ايه العسل و القمر ال عايش معانا في البيت ده يا ناس
امي: بس يا بكاش بردوا هتروح من المدرسه متلفش و تدور كتير
انا :دايما قفشاني كده بس بردوا مزه
امي : امشي من هنا يا وسخ و روح صحي اخواتك امشي
انا :حاضر بس متزقيش بردوا بتبقي مزه و قمر حتا و انتي متعصبه و ديتها بوسه في خدها و طلعت اجري
دخلت علي اوضه ليلي عشان اصحيها ( ليلي دي انتي ال أكبر علي طول الوسطانيه يعني) ببص عليها لقيتها نايمه و لبسه هوت شورت مبين اكتر ما انه مداراي و تيشرت كات و بزازها شبه طالعه منه و كانت نايمه علي بطنها انا بصيت للموقف برقت دقيقتين تالته لحد ما استوعبت ببص لقيت زبري واقف هيخرم البنطلون و يطلع ينط عليها بس فوقت و ركزت كويس و افتكرت انها اختي و مينفعش اعمل حاجه زي كده قمت دخلت عليها و بدأت اصحيها
انا : انتي يا زفته انتي قومي مش ماما صحتك قومي يلا عشان تفطري و تروحي الشغل


xnxx - صور بزاز - صور كس - سكس محارم عربي - تحميل سكس مصري - تحميل افلام سكس - افلام سكس محارم - سكس اخ واختة - سكس عائلي محارم .


ليلي: يا يوسف بس بقا يا يوسف سبني انام
انا : قومي بدل ما اقومك بطريقتي
ليلي : .........
انا : كده طيب
روحت جبت ازازه مايه ساقعه و روحت دلقتهاعليها وهي نايمه
و اووووف يا جدعان علي المنظر المايه طبعا غرقت التيشرت و كل حاجه لقيت بزازها بانت و حلمتها بارزه من التيشرت و هي بزازها اصلن يعني ولا كبيره و لا صغيره بس ملينين اوي تحس انك طول الوقت عايز تمسكهم و تقعد ترضع فيهم بس متسبهمش تاني لكن طيزها كانت كبيره و مدوره و مشدوده لفوق كانت حاجه كده تخليك تتمنا انك تبقي الكرسي ال هي بتقعد عليه عشان تتبسط براحتك بيها
بعد ما دلقت الميه طبعا هي قامت بتزعقو تصوت من عشان الميه بصراحه كانت ساقعه تلج و انا طبعا مش محتاجه كلام طلعت اجري
و روحت علي اوضه اختي نهي بقا عشان اصحيها و نهي بقا جسمها حاجه كده رانيا يوسف من الاخر الفرق بينهم نهي افتح بسيط و بزازها ملينين و كبار عنها روحت بقا اصحيها و لسا بقولها اصحي يلا يا نهي عشان تعملي الفطار مع ماما عشان ننزل و لقيت شبشب في وشي:rolleyes:
انا وقفت مصدوم و روحت مزعق معاها و بصوت عالي و ماما جت عشان تشوف في ايه بقولها اني نهي جي اصحيها حدفت عليا الشبشب و انا معملتش حاجه و بعمل نفسي بعيط و كل ده حصل طبعا عشان و انا جي اصحيها قمت مسكت فرديت طيزها وضربتها عليها ضربة لسوعتها بجد قامت حدفت الشبشب عليا
المهم بعد ما امي خلاص قومت نهي و عملوا الفطار و فطرنا قمنا لبسنا و نزلت انا و امي و ليلي و نهي فضلت في البيت طبعا بقا انا بعمل نفسي بروح المدرسه بس بذوغ منها و اروح قعد مع زميلي علي القهوه اشرب كوبايه الشاي أو القهوه معاها السجاره ولا الشيشة بس مش طول الوقت و اخلص معاهم واخد بعدي و اروح مع معاد مرواح المدرسه جيت اليوم ده و عادي روحت المدرسه و زوغت منها بس ملقتش زميلي ال بعض معاه صحبي اسمه زياد طول الوقت بنبقا مع بعض لما روحت ملقتوش قعدت شويه و بعدها اخدت بعدي و قولت اروح و اقولهم طلعت بدري روحت البيت و دخلت ملقتش نهي قولت يبقا نزلت عشان تجيب حاجات للبيت فدخلت خدت دش و طلعت دخلت اوضتي و قولت انام لحد ما حد يجي نمت و صحيت علي صوت الباب بتاع الشقه بيتفتح قولت يبقا نهي رجعت فا فضلت مكمل نوم بس في نفس الوقت صاحي حاسس ال بره شويه و سمعت صوت باب الحمام بيتفتح و بعدها بشويه مش كتير بس بردوا مش قليل سمعت صوت اااااااااااااه جامد فا انا طبعا خوفت قولت ليكون نهي اتزحلقت ولا حصلها حاجه روحت جري علي الحمام و هنا كانت صدمت عمري ..........اشوفكوا الجزء الجي


سكس امهات - سكس فيديو - نيك عربي - قصص سكس - قصص نيك - قصص سكس عربي - قصص محارم - صور محارم - صور سكس متحركة - صور سكس عربي - صور سكس .


.خلاص خلاص زمانكوا عايزين تولعوا فيا مش بعد كل ده هسكت في اهم حتا خلاص
روحت علي الحمام جري عشان اشوف في ايه و وقفت قدام الحمام بقيت عامل زي التمثال مش مصدق ال انا شايفه بعنيا ببص لقيت امي نايمه علي ارض في الحمام و نايمه علي ضهرها و دي كانت اول مره اشوف اني بالشكل ده و ادقق في تفاصيلها كده بزازها كانوا كبار اوي و كسها لونه وردي و منفوخ شويه و طيزها رغم أنها نايمه علي ضهرها بس اي حد يشوفهم لازم يقول عليهم جوز شلت نفسك تتنط عليهم المهم و لقيت نهي نايمه عليها و بتقفش في بزازها وبتقرص حلمتها و ايديها التانيه على كسها عالشفرتين والزنبور و ماما كل ال عليها اااااااه اااااااه اااااااه كمان يا نهي دخلي صوابعك جوة كس امك اااااااه اااااح اوووووف اوووووف بيحرقني موووووت ونهي قامت على كس أمها تلحسه وتدخله في بوقها وأحلى آهات و عامله يالهوي كسي بيحرقني موووووت اوووووف اااااااه اااااااه اااااااه اوووه اااااح اوووووف اااااااه مش قادرة لغاية منزلت عسلها علي وش نهي راحت قامت علي طول من غير كلام و عدلت نفسها و نيمت نهي علي ضهرها علي طول من غير اي كلمه وفتحت رجليها وبان الكس الوردي كس صح الصح بتاع واحدة 26 سنة يعني لسه بخيره وعسله ونزلت عليه مص ولحس فى الزنبور والشفرات ونهي ماسكه بزازها وتقفش فيهم و عامله تقول لماما اااااااه اااااااه اااااااه اوووه اوووه اوووووف كسي بيحرقني موووووت يا ماما كمان الحسي اااااااه اااااااه اااااااه اااااااه اااااااه اااااااه اوووه اااااح اوووووف اااااااه مش قادرة هجيب يا ماما هجيب وراحت ماسكة دماغ أمها وحشراها في كسها جامد وفضلت تحرك كسها يمين وشمال وفوق وتحت لغاية منزلت عسلها بردوا بس المره دي بقا لقيت امي قمت فتحت بوقها و قعدت تشرب من ميه نهي و تلحس في كسها جامد لحد ما شربت كل ميتها و طلعت علي نهي و مسكت شفايفها و نزلوا تقطيع في بعض بوس يجي عشر دقايق و بعد كده قاموا و راحوا خدوا دش و كل ده و انا واقف و زبري هينط من البنطلون هموت و انيكهم هما الإتنين بعد ال شوفته ده بس اول لقيتهم خلاص طالعين اتسحبت براحه و روحت علي اوضتي جري و نمت علي السرير عشان لو حد دخل و نزلت تحت الغطا و انا مفيش قدامي غير صورتهم هما الإتنين و انا فوق بعض محستش بنفسي غير و انا ماسك زبري و نطرهم علي صورتهم و انا بتخيل اني بنكهم و اول ما حسيت اني الباب بتاع الاوضه بيتفتح و امي داخله فا طبعا اتفاجت اني موجود و نايم قامت طلعت براحه من غير ما تعمل صوت عشان مصحاش يعني و انا بالي


صور نيك - افلام سكس محارم - تحميل نيك - سكس امهات - سكس محارم - سكس - سكس جديد - تحميل سكس .


(خايفه من ايه ما انا شوفت كل حاجه خلاص ) و اول ما طلعت بقا بدأت اجمع كل ال حصل و بقا في يجي ميه سوال في دماغي و عمال افكر طب ازاي و ايه ال وصلهم لكده و ازاي ماما توافق انها تعمل كده مع نهي عادي طب و يا تري ليلي كمان عارفه ولا بردوا زي متعرفش حاجه كل ده كوم و اكتر فكره كانت في دماغي و مش عايزه تروح اني بعد ما شوفتهم هما الإتنين كده مش هرتاح غير و انا حشر زبري في كسسهم هما الإتنين بس بردوا ارجع و اقول ازاي دي امي و اختي ازاي اعمل كده و ارجع تاني و اقول ما انا الاتنين نزلين دعك في بعض و محصلش حاجه يعني جت عليا و فضلت علي الحال ده بفكر في كل ده لحد ما روحت في النوم بعد صدمه ال شوفته و تعب اليوم قمت روحت في النوم و مصحتش غير علي صوت ماما بتصحيني عشان نتغدا ..........................
لو الجزء و القصه هتعجبكم اكتبولي في الكومنتات و انا هبدا انزل جزء كل يوم او يومين بالكتير
و في الجزء الجي بقا هنشوف يوسف هيعمل ايه و هيقول ل نهي و زينب علي ال شافه ولا هيعمل ايه و هيقدر يوصل لامه و اخته فعلن و هيعمل ال هو عايزه و لا هيعمل حاجه تاني


الجزء الثاني​
اول حاجه عايز اشكر الناس ال عجبتها القصه و شجعوني علي اني اكملها رغم اني الاقبال عليها مكنش اوي بس قررت اكملها للاخر عشان ال قالوا انهم حبين و عايزين يعرفوا آخرها و اخر حاجه احب اشكر اي حد فدني بنصيحه او اي حاجه عشان القصه تبقي احلي و اوعدهم بالاحسن في الأجزاء الجايه
احنا و قفنا في الجزء ال فات لحد ما يوسف شايف اخته نهي و امه زينب و بقا مش عارف يعمل ايه معاهم و راح في النوم و صحي علي صوت امه بتصحي عشان الغدا..........
امي: اصحا يلا يا يوسف ليلي اختك جت قوم يلا عشان نتغدا
انا : قايم حاضر اهو
لسا بفتح عنيا لقيت امي قعده جمبي علي السرير و لبسه حاجه كده شبه الفستان بس للبيت و مفتوح من ناحيه الصدر و مبين لحد الفرق بتاع بزازها بركز اكتر لقيتها فرده شعرها علي غير العاده و حتا ميكئب خفيف و رشه برفان راحته كانت تهبل بصراحه تقولش عروسه في ليله الصباحيه المهم قومت و بكلمها
انا : ايه ده كله هو القمر جي عندي انا بس ولا ايه
امي : بس يا واد قوم يلا و كانت بتضحك
انا : لا بجد ايه ده شكلك زي القمر اوي النهارده هو في جو جديد بعد الحج ولا ايه هاه :sneaky:
امي : بس يا بكاش و بطل بقا و قوم خلينا نتغدا كلنا وقعنين من الجوع
انا : حاضر يا قمر و قومت بوستها من خدها و هي قامت مشيت
طبعا انا بعمل كل ده عشان ابدا اجر ناعم معاها و خلاص طبعا نظرتي ليها اتغيرت ١٨٠ درجه و اخدت قرار اني لازم اوصلهم يعني لازم اوصلهم و اعرف الموضوع ده من امتا و ليه و افهم كل حاجه و اعرف اذا كانت ليلي تعرف حاجه ولا لا .




قومت غسلت وشي و روحت علي السفره و كانوا حطوا الاكل مستنيني اجي عشان ناكل روحت و قعدت و بناكل و احنا طول ما احنا قعدين قعد اعاكس في امي شويه و ليلي شويه ونهي شويه بس كل ما اكلمها او اهزر معاها بتحدفني ب حاجه م فاهم انا في ايه مالها الولايه كلنا و خلصنا و لمنا الاكل و كل واحد راح في حتا امي راحت المطبخ تغسل مكان الاكل ونهي دخلت تاخد دش و ليلي في اوضتها و انا دخلت اوضتي و قعدت شويه و بعدها قمت اتخنقت من القعده و لبست وقولت لماما اني هنزل اقعد صحابي شويه و هجي و مش هتاخر قالتلي ماشي بس متتاخرش عشان انا انزله رايحه لواحده صحبتي في الشغل عشان تعبانه و لازم ازورها قولتلها ماشي و نزلت و روحت علي القهوه شويه و جي صحبي زياد و قعدنا
زياد :ايه يا بني كلمتك كتير الصبح مردتش ليه
انا : معلش ياعم اتخنقت لما قعدت لوحدي خدت بعضي و روحت نمت
زياد : اه قولتلي طب ايه ياعم عامل ايه و ايه الدنيا معاك و ايه اخبار الجو هه
انا : اهو ماشيه و انتا عامل و جو مين ياعم
زياد : يلا علي زيزو بردوا ده حفظك اخبار الجو ايه اسراء ياعم
انا : هو انتا مفيش حاجه تستخبا عنك ابدا يخربيت دي صحوبيه ياخي ال تفضح الاسرار علي العموم ياعم الجو تمام ( اسراء دي تبقي جارتي ساكنه في نفس الشارع ال انا ساكن فيه قدي في السن بس قمر بمعني كلمه قمر و جسم ملبن و كل حاجه فيها تتاكل اكل بس ال شدني ليها مش جسمها علي قد كده انا حسيت ناحيتها بحب غريب و راحه كل ما اشوفها و ببقا مبسوط لما اكلمها ولا اقف معاها و قررت اتقرب منها ب اي شكل و فعلن كنت بستناها كل يوم و هي مروحه و احاول افتح معاها اي موضوع واحده واحده اكتشفت اني في ما بينا حاجات كتيره مشتركه و قربنا لبعض جدا ) انا كل ده و انا سرحانو زياد عمال ينادي عليا
زياد : يا جووووووو
انا : هه ايه معاك اهو
زياد : ايه يا بني روحت فين ده انا قاعد بتكلم بقالي ساعه
انا : ياعم ما انا معاك اهو
زياد : طب ايه قولي بقا عملت معاها
انا : عملت ايه؟؟؟
زياد : يعني نكتها ولا لسا
انا : ياعم ال انتا بتقوله ده لا طبعا دي بالذات ولا عايز منها أي حاجه غير اني اتجوزها و بس
زياد : و مألوا نيكها و بعد كده اتجوزها
انا : لا يا راجل يخربيت ام نصيحك ال شبهك بالظبط
زياد : مبهزرش و ال..... ما تجرب هتتبسط و تبسطها و مش هيحصل حاجه و انتا كده كده هتتجوزها في الاخر يعني مفيش مشكله فكر فيها كده هتلقي عندي حق
انا : طب فكك من الموضوع ده دلوقتي و قولي عملت ايه في حكايه الامتحانات ياعم كلها شهر و ندخل علي الامتحانات و انا مش هينفع اعيد السنه
زياد : ياعم متقلقش في حاجه كده في دماغي لو لفقت هنعدي مريحين
انا : رب...... يستر انا مقلق منك ومن أفكارك من غير اي حاجه
قعدنا شويه وبعد كده لعبنا بلايستيشن و و نط في دماغي الموضوع بتاع امي ونهي و هوصلهم ازاي دي محتاجه قعده علي رواقه و تخطيط زي الفل بعد ما خلصنا قومت و قولت اروح بقا كفايه كمان عشان اتخنقت روحت و فتحت باب الشقه و دخلت لقيت انوار البيت كلها متطفيه قولت معقوله يكونوا نزلوا كلهم بس ببص في الشقه لقيت نور اوضه نهي مفتوح فقولت يبقا هي بس ال موجوده فروحت ناحيه اوضتها و لسا هخش سمعت صوت اه عاليه ببص من بعيد اتصدمت لتاني مره في ام البيت ده مش فاهم انا ببص لقيت
ليلي نايمه علي بطنها ونهي بتبوس ضهرها من تحت وتطلع لفوق واحدة واحدة وبزازها لامسة طيز ليلي وبعدين وصلت لرقبتها ودخلت ايديها من تحت مسكت بزازها وعصرتهم جامد مرة واحدة ونهي بتضغط ببزازها على ضهر ليلي وبتلحس رقبتها وبتطلع منها أصوات كلها متعة نزلت تاني بالبوس لتحت بس المرة دي قعدت تبوس في طيزها وتعضها وبعدين فتحت طيزها وليلي رافعة وسطها وبتتلوى في السرير من الشهوة , ولحست طيزها لحسة حسيت معاها ان روحها بتتسحب منها و أعصاب جسمها كلها سابت , وبعدين نهي نزلت تلحس كس ليلي من ورا فا ليلي مسكت في السرير جامد وهي بدأت تاكل وتلحس في كسها وطيزها بتدعك في طيزها وتضربها جامد لحد ما جابتهم من اللي هي بتعمله فيها وانا واقف بره بقول آه يا ولاد الجزم اما ورتكوا
بعد ما ليلي جابتهم لقيتها مش قادرة تتحرك بس لقيتها اتقلبت على ضهرها وبصت ل نهي لقيتها قاعدة جنبها بتاكل جسمها بعنيها وقالتلها ثواني وراجعة وهي بتبوس بطنها, و قامت و ليلي مركزه معاها اوي و بتبص علي طيزها اللي بتتهز وهي عريانة , رجعت تاني و انا شايف كان في ايدها خيارة حطتها في ايد ليلي وقالتلها : عايزاكي بقى فنانة كدة وتمتعيني .
و ببص لقيت نهي نامت قدامها وغمضت و ليلي بدأت تبوس شفايفها و بتحسس براحة على بطنها وكسها وصدرها وبعدين بدأت تفرك حلمة بزازها وهي بتبوس شفايفها وبتقولها بحبك يا نهي وهي مستمتعة وهايجة ونزلت بالبوس لتحت على رقبتها لحد صدرها ولحست الحلمة براحة وبعدين أخدتها في بقها وقعدت ترضع وتمصمص في بزازها و كانت ماسكاهم وقامت قعدت على كسها و مسكت بزازها احسن وقعدت ترضع فيهم وبعدين نزلت لتحت لحد كسها , كسها كان محلوق وناعم وحاطة فتحت رجلها ورفعتها لفوق وقعدت تبوس براحة في كسها وخرم طيزها وهي بتقول آه يا ليلي كمان جامد قامت مسكت الخيارة ومصيتها وهي بتبص ليها , وبعدين مسكتها وحسست بيها على كسها وخرم طيزها وهي لسا بتبص ليها نظرة كلها شرمطه بالمعني الصح وبعدين دخلت الخيارة براحة واحدة واحدة وكانت طيز نهي واسعة وغرقانة من اللحس .

Sunday, September 04, 2022 08:15:31 AM قصص سكس PERMALINK COM(0)
مسكت رانيا البلوزة الخضرة اللي جات قدام منها و مسكتها قدام المراية و شافت ان اللون يناسبها كويس و تتناغم مع خضرة عينيها و شعرها الأسود الحريري اللي كان يسقط فوق كتافها بيعمل شكل جميل مع بلوزتها. رمتها على السرير عشان تقلع و تلبسها بس افتكرت آخر مرة لما خرجت هي و ابن جوزها و أشرف و راحوا سينما ساعتها دي أشرف علق أنه يرضعها بأي طريقة و هاج على صدرها و قالت في نفسها أنها لو لبست نفس البلوزة ممكن تفكره و كمان تلمح له بطريقة غير مباشرة أنها نفسها تترضع مرة تانية. وهي ممتعضة مسكت البلوزة ورجعتها لدولابها و بصت على الفستان الساري وقالت أنها ترتاح فيه وخاصة وهي بتشوف فيلم في السينما. المهم أنها استقرت على بلوزة بيضاء و خاصة انها هتثير إعجاب الرجالة و كمان الستات. لبست بردو ستيان أبيض يتماشى مع البلوزة و الساري الأزرق وكمان شوز بوت عالي. بصت لنفسها في المراية و الستيان في أيدها و بزازها من النوع الكبير التقيل المحمل باللبن مليانيين ضخام. الحلمات السودة و الهالات الداكنة كانت عكس لون لحمها الأبيض و صدرها الشهي. كانت هايجة و ساخنة ومكنتش عارف أنها ها تتفرج على جوز شباب و لد و بنت يمارسوا السكس في السنيما و تسخن عليهم أكتر الليلة دي. حطت دراعها تحت بزازها ورفعتهم برقة فراقها المنظر أوي.


حست رانيا بوخزة في حلماتها وبقت تتفرج عليهم وهما بيقوموا و يكبروا ويتصلبوا واحدة واحدة. مسكت حلمة من حلماتها بين صباعينها الإبهام و السبابة و بدأت تعصر و تفرك و تدور فيهم بلطف وبالراحة فحست أن حلمتها تتصلب و ظهرت قطرة لبن فلمستها بطرف صباعها وبطريقة حاملة رفعت صباعها لبقها. فاقت لنفسها و اندفعت مرة واحدة تلبس الستيان و البلوزة و أخيراً تسرح شعرها الحريري و تلمس تفاح خدودها بالميكاب و الروج على شفايفها المليانة الساخنة. تراجعت شوية عن المراية و طلت على نفسها فرضت عن جمالها وسعدت بسخونتها. نادت الولاد فجم يجروا للصالون من غرف النوم بتاعتهم و وقفتهم وقالت تشرط عليهم:” دلوقتي بقا أحنا خارجيين و أنتم رجالة دلوقتي فمش عاوزة تصرفات أطفال بقا…” قال أشرف بكل حماسة:” طبعاً يا ماما رانيا احنا رجالتك مش كدا يا شادي؟” شادي هز دماغه وقاله طبعا طبعا. قالت رانيا بجدية:” طيب لما نشوف يلا بينا دلوقتي…” راحوا السينما و لقوا فيلم محمد سعد اللي عاوزينه محجوز المقاعد مفيش مكان محبتش رانيا ترجع و الولاد ماشفوش حاجة فقالتهم نشوف فيلم أجنبي بص شادي على لوحة العرض لقا فيلم رعب عن مصاصين الدماء أسمه ليلة الرعب المهم الفيلم عجبه جدا و كمان عجب أشرف بس رانيا حذرتهم ولكن هما أصروا. دخلوا القاعة و قعدوا على المقاعد أشرف و شادي قاعدين جنب رانيا كل واحد واخد جنب. مكنش فيه حضور كتير في الفيلم المرعب الأجنبي دا يعني مجموعتين مكونين من ثلاثة أفراد و مجموعة من نفرين و أفراد لوحدهم و كمان كوبل أو ثنائي شاب و شابة خمنت رانيا أنهم مستنيين الأضواء تنطفي عشان يقفشوا في بعض و بقت ملاحظهم طول الفيلم و تتفرج على جوز شباب و لد و بنت يمارسوا السكس في السنيما و تسخن عليهم بشدة لأنها مفتقة للنيك أوي وخاصة أن جوزها غايب.


. بعد حوالي نص ساعة القصة الشيقة جذبت انتباه رانيا و لكن الولدين أشرف و شادي كان باين عليهم القلق. شادي تنهد بخوف و كمان أشرف بقا يترعش في مطرحه. الموسيقى التصويرية للرعب بقت تعلى و تملأ القاعة و رانيا كمان بقت تضغط بصوابعها على دراع الكرسي و نبضات قلبها بدأت ترتفع و تتسابق و الصراع و الرعب على الشاشة بيزيد ويعلى. أحست رانيا بيد أشرف تكبش في لحم دراعها من رعبه. بطل يرتعش بس عيونه كانت راشقة في الشاشة كمان شادي أتجمد من الرعب و الإثارة في مقعده وهي حست به فحطت كفها على فخذه عشان تهديه. طبعا في الفيلم كانت فيه جثث عمالة تتطاير و أشلاء و دماء و صرخات محشرجة و رعب شديد ففك أشرف التحتاني وقع منه لتحت و به اتفتح و أنفاسه كانت قوية ساخنة و مسك دراعه بيده بقوة. شادي دلدل راسه و استخبى بوشه من الشاشة و المناظر المرعبة اللي عليها فعصرت فخذه بيدها عشان تطمنه ورمى أيده فوق منها ورفع وشه يتفرج من جديد. سكس ، xnxx الرعب تدريجيا انزال و الفيلم استمر و كانت رانيا من لحظة للتانية تبص على الثنائي تتفرج على جوز شباب و لد و بنت يمارسوا السكس في السنيما وتسخن عليهم وتشوفهم و هما ضاربين الفيلم صرمة و عمالين يقفشوا في بعض وهي تلمحهم عمالين يبوسوا في بعض سخنانين جامد أوي فمكنش حد يصرف نظرها عنهم إلا الولاد المرعوبين.

Tuesday, August 16, 2022 08:02:01 AM قصص سكس PERMALINK COM(0)
البداية انا اسمي يوسف عندي 20 سنه 180سم جسمي حلو بتاعي طويل و تخين و اختي الكبيره اسمها منه عندها 25 سنه جسمها كيرفي و طيزها و صدرها كبار و مشدودين و عندي كمان اخت اسمها ساره 22 سنه 180 سم و طيزها كبيره و مرفوعه و بزازها متوسطة....

القصه بدأت أن انا شغال بقالي 3 سنين شغلانه كويسه بيطلع منها فلوس حلوه و انا بحوش الفلوس و اختي الكبيره منه شغاله بردو بس بتصرف فلوسها علي اللبس و الشنط و التفاهه يعني و بتخلص فلوسها بسرعه ف كانت بتستلف مني ف في مره كانت عاوزه مبلغ و انا قولتلها مينفعش و كده يعني قالتلي هعملك الي انت عاوزه قولتها ما الي انا عاوزه هيزعلنا من بعض و انتي مش هتكلميني ف قالتلي انت عاوز قله ادب

قولتلها اه قالتلي ماشي موافقة بس هات الفلوس و لما اروح من الشغل ابقاا اعمل الي انت عاوزه

راحت الشغل و انا قاعد بجهز نفسي و مستنيها بفارغ الصبر .. وصلت من الشغل قعدت شويه ف اوضتها..روحتلها و البيت كله نايم قولتلها يلا قالتلي عاوز تعمل ايه قولتلها تعالي ننزل تحت الاول عندنا شقه تحت فيها سرير ف المهم واحنا نازلين انا لازق فيها ببتاعي من ورا دخلنا الأوضه رحت منزلها علي ركبتها قولتلها مصي قعدت تمص شويه رحت ماسك دماغها و مسبتها و قعدت انيك ف بوقها لحد ما جبت شلال ف بوقها قعدت تشتمني و تزعقلي و بعدين قولتها احنا لسه مخلصناش قلعتها البنطلون و الكلوت و كنت جايب زيت دهنت شويه علي زبي و شويه على خرمها و قعدت ادخل براحه لحد ما دخل كله و قفت شويه لحد ما عصب طيزها يرتخي و طيزها كانت ضيقه فشخ بتاعي كان بيتألم بس كنت مستمتع قعدت ادخل و اطلع بسرعه و اهبد فيها و كاتم بوقها عشان الصوت و خليتها تقفل رجليها و قومت نايك فيها باقصي سرعه و جيت شلال ف ظيزها طبعا مكنتش قادر تمشي و تتحرك من الي انا عملته فيها و شلتها و نيمتها علي سريرها فوق و نمت انا مكنتش قادر من التعب....
صحينا تاني يوم كانت بتتكلم معايا و تهزر عادي و انا مستغرب بس عدي اسبوعين و جت طلبت فلوس تاني ساعتها أنا كنت ماسك نفسي الاسبوعين دول مش راضي المس بتاعي ف كنت هورني خالص بتقولي لما ارجع من الشغل قولتها لا دلوقتي انا مش قادر و قومت و اخدها تحت و كان نفسي اعمل و ضع الريدنج قومت نايم على ضهري و هيا طلعت فوقي قومت مدخله و مكتفها بإدي من ضهرها و قعدت انيك زي المحروم و هيا تصوت و تقولي هتعوني و انا ف دنيا تانيه عمل ارزع علي أخري و طبعا رحت مدخله علي الاخر و رحت منزل كميه لبن سخنه مولعه ف طيزها و قامت من فوقي و قعدت تشتمني و مشت طول ماهي ماشيه اللبن بتاعي بينقط منها وده كان الجزء الاول.......... الجزء الثاني....

وقفنا في الجزء الاول أن اختي مشت راحت الشغل و انا ارتحت و صحيت تاني يوم جسمي مدغدغ روحت اقعد معاها شويه قالتلي انت عورتني و قعدت تشتم فيا علي داخله اختي ساره الي سمعه نص الكلام و بعد ما منه راحت الشغل جات تسألني هو الي عورها و بتشتمك ليه قولتلها مفيش حاجه قالتلي لو مقولتش هقول لماما ف اقعدت اتحايل عليها و هي مصممه تقول لماما لو معرفتش ف قولتلها علي كل حاجه قالتلي طيب مش هقول لحد بس متعملوش كده تاني قولتها ماشي...جات تاني يوم ساره كانت معديه قدام اوضتي و انا كنت بليل متأخر و انا بغير هدومي و كنت واقف ملط و بتاعي واقف وقفت تتفرج و فكراني مش شايفها المهم حسيت انها سخنت قعدت العب ف بتاعي شويه و رحت لابس و هي رجعت اوضتها تاني يوم كنت قاعد معاها و كانت لابسه ترنج يهيج و بتاعي كان وقف زي الحديد

وهي لاحظته قعدت تقولي مالك انت عاوز تدخل الحمام قولتلها لا تعبان شويه قالتلي محتاج منه يعني قولتها اه حاجه زي كده قالتلي انا هاخد منك 1000 جنيه و اعمل معاك زي منه و اريحك قولتها موافق طبعا المهم اديتها الفلوس و خدتها و نزلت علي تحت أول ما دخلنا الاوضه رحت عطيها اسبانكايه علي طيزها و رحت ماسك ايديها حططها جوا البنطلون قعدت تمسك بتاعي تلعب فيه و رحت منزلها علي ركبتها قعدت تمص فيه شويه و رحت مقومها و تعمل وضع الدوجي و جبت زيت و دهنت زبي و طيزها و رحت مدخله مره واحده و انا كاتم بقها راحت عاضه ايدي و سرعت النيك و برزع علي اخري ف طيزها الكبيره المرفوعه هي شغاله اه اه اي حرام عليك مش عاوزه فلوس اه اه خدها مش عاوزاها انا اتعورت حرام عليك و انا مش شاغل بالي و رحت جايب كله ف طيزها و هي كانت بتعيط و انا بنيك فيها من الوجع و قعدت شويه هديتها و طلعت فوق قعدت اسبوع متكلمنيش و جينا بعد اسبوع اختي

منه عاوزه فلوس اديتها الي هي عاوزاه و رحت و أخدها و نازل تحت قعدت تمص شويه و جبت في بقها و رحت نايم علي ضهري و خليتها تنام علي ضهرها فوقي و رحت ماسك رجليها قافلهم علي بعض و حطيت شويه زيت و رحت مدخله مره واحده و طبعا أنا بحب الوضع ده جدا قعدت ارزع في طيزها ربع ساعة علي الوضع ده هي شغاله اه اه براحه ياغبي اه اه اي مدخلوش كله اه اه يحمار هتعورني اه اي و انا بدخل و اطلع بسرعه و رحت واخدها رايدنج و كتفتها بإدي و فضلت انيك فيها و ارزع علي أخري و انا كاتم بقها لما حسيت اني هجيب قومت جبت علي وشها و خليتها تمص زبي لحد ما وقف تاني بس هي كانت مستعجله و مشت راحت شغلها و انا لسه هايج طلعت لأختي ساره قولتها عامله ايه قالتلي تمام كويسه و قولتلها و ال تمام قالتلي انت عورتني يا وسخ قولتلها هو في بردو حد يشوف الطيز دي و ينيك براحه المهم قامت راحت المطبخ و ف الوقت أبويا و امي بيكونو لسه في الشغل قوت وراها و دخلت المطبخ قعدت احكه فيها من ورا و ابوس فيها لقيتها متجاوبه معايا رحت منزل البنطلون و ضامم رجليها على بعض و هي واقفه و رحت مدخله قالت اي براحه عشان متعورش و قعدت انيك فيها براحه و استمتع لحد ماهي قالتلي زود شويه رحت سرعت جامد و شغاله اه اه اه اه براحه اي اه قعدت ارزع و انا مش سامعها حاسس اني فاقد الوعي جبت كميه لبن في طيزها و مطلعتهوش كملت رزع فيها لحد ما جبت تاني و طيزها اتملت لبن لما شيلت زبي من طيزها نزل وراه لبن كتير من طيزها قعدت اديها اسبانكات علي طيزها و لبسنا و اليوم خلص علي كده...
عدي شهر ملمستش بتاعي فيه و كنت هورني فشخ و بيوضي كبرت و كنا في فرح كلنا و البنات الي ف الفرح يهيجو فشخ و انا بتاعي و قف مش قادر رحت لمنه قولتلها منه الحقيني انا مش قادر قالتلي اعملك إيه يبني دلوقتي قولتها اتصرفي قالتلي انا هدخل الحمام الحريمي و انت تعالي ورايا قامت منه دخلت الحمام و انا استنيت شويه و دخلت رحت زانقها في الحمام و هي قفلت رجليها وهي واقفا عشان اجيب بسرعه و رحت مدخله قالت اه تسمع القاعه كلها قعدت انيك براحه عشان الصوت و هي بتقول اه اي اخلص بقاا اه اه اي اه و انا رحت كاتم بقها و فضلت ارزع علي أخري و انا مستمع فشخ و و مش معاها خالص و اطلع و ادخل بسرعه و جبت اللبن كله طيزها شلال نزل ف طيزها و نزلت تمص شويه فيه ووقف تاني رجعنا القاعه و قعدنا شويه محدش ملاحظ احنا كنا فين من كتر الناس و المهم بتاعي واقف رحت لساره قولتها نفس الي قولته ل منه قالتلي تعالي علي الحمام الحريمي ف المهم دخلت وراها رحت رازعها بعبوص قالت اه بشرمطه كده و راحت نازله لوحدها تمص بتاعي ف ريحته لبن قالتلي ايه ريحه اللبن دي انت جبت امتي قولتلها أن منه كانت معايا دلوقتي قالتلي ياوسخ و قعدت تمص و تقولي باين من طعمه أنه كان ف طيز ف قامت عملت معاها نفس الي عملته مع منه بس الوضع بيبقا احسن مع ساره عشان طيزها كبيره و مشدوده المهم قفلت رجليها و انا قفلت بقها و قعدت انيك فيها و ارزع وهي تقول نيك قوي اه اه عورني اه اي اه اه و بعد كده جبت ف طيزها و رجعنا عادي و احنا مروحين منه و ساره مش قادرين يمشوا و مشيتهم غريبه كده الظاهر اني فشختهم جامد...........

الجزء الثالث....

وقفنا في الجزء الي فات عند أننا روحنا و اخواتي مش قادرين يمشوا المهم وصلنا البيت حصرنا عشاا و قعدنا نتعشى و كل ده وانا ملاحظ منه و ساره كل شويه يتحركوا علي الكرسي الظاهر اني اتكيت عليهم وده لان زبري كبير و أنا بحب ادخله كله المهم عدا كام يوم و لقيت منه بتقولي انا حصلي التهابات في طيزي بسبب انك مستهتر و بتجيب القرف ده جوه و جبت مراهم وانا جايه و من النهارده مفيش الي كان بيحصل ده انسي الي حصل بينا عشان انت غبي و حمار ..منه من طبيعتها كانت بتعاملني وحش اصلا المهم انا عملت نفسي زعلان و قعدت شهر في حاله نفسيه وحشه و هي لاحظت ده و عرفت انها زعلتني جامد ف جات ف يوم بليل و البيت كله نايم تصالحني و قالتلي معلش انا اسفه اني زعقتلك و شتمتك بس غصب عني و متزعلش مني و خدتني ف حضنها و حست أن بتاعي واقف الصراحه انا كنت هورني فشخ بتاعي واقف زي الصخره قالتلي انت معملتش بقالك قد ايه قولتلها شهر قالتلي طيب تعالي ورايا علي تحت المهم نزلت أو ما دخلنا نزلت علي ركبتها قعدت تمص شويه و انا بقيت بتحرك و بنيك بقها و هو كان سخن الصراحه ورحت جايب لبن كتير في بقا و كملت مص لحد ما وقف تاني و رحت واخدها علي السرير وضع الدوجي قعدت انيك ع الوضع ده 10 دقائق و بعدين خدتها رايدنج و كتفتها بإدي و لقيتها غمضت عينها ماهي عارفه الي هيحصل و الوجع الجامد الي هتحس بيه المهم فضلت ارزع فيها زي المحروم و هي تصوت و انا مش هنا و صوت الخيط عالي و هي تقول اه اه اه اي اي اه حرام عليك كفايه كده اه اه حسيت اني هجيب قومت هديت شويه عشان مش عاوز اجيب دلوقتي و بعدين وقفتها و قفلت رجليها و دخلته و قفلت بقها و فضلت ارزع علي أخري لحد ما جبت جوا طيزها لبن كتير فشخ و ارتحت اوي و بعدين لبسنا و طلعنا فوق و نمنا و صحيت تاني يوم طبعا مش عارفه تتحرك و حركتها غريبه و ساره عارفه ليه
امي لاحظت كده و كانت كل شويه تدخل تتطمن عليها و امي اسمها سماح و عندها 45 سنه جسمها كيرفي طيزها كبيره و بزازها متوسطة و كرش خفيف و انا كنت بدأت اركز مع ماما و طيزها كانت بيهيجني فشخ المهم عدا اسبوعين و مكنش في البيت غير انا و بتاعي كان واقف و مكنتش قادر الصراحه فقولت اجرب مع امي كده رحت قعدت جنبها علي الكنبه قولتها ماما انا عاوز اكشف عشان تعبان بتقولي مالك فيك ايه قولتها بيوضي منتفخه و بتوجعني اوي قالتلي ما تدخل الحمام تصرف نفسك قولتلها مش عارف قالتلي وريني كده اقلع البنطلون عملت نفسي مكسوف قالتلي اقلع ماتتكسفش قلعت البنطلون و البوكسر و بتاعي واقف زي الصخره و هي اتفاجئت ببتاعي مسكته بإديها تدلك فيه و انا اندمجت معاها قولت اه و رحت حاطط دماغي علي كتفها و ايدي الناحيه التانيه علي فخدها من الجنب و لقيتها تفت في ايديها و كملت تديلك و انا حسيت اني هجيب قولتها تعالي ندخل الاوضه عشان لو حد جه ميشوفناش قامت و لسه حاطط ايدي علي فخدها لحد مرجعتها علي طيزها و رزعتها بعبوص قالت اي تهيج بلد و لقيتها بتزعق و بتقولي متعملش كده تاني المهم دخلنا الأوضه قولتها هطلب منك طلب عاوزك تمصيه قالتلي لا مينفعش و بعد الحاح طويل نزلت علي ركبتها قعدت تمص فيه بس محترفه ف المهم لما لقيت نفسي هجيب قومت وقفتها و رحت منيمها علي ضهرها و هي متاجاوبه معايا و قلعتها الكلوت و حطيته ف كسها مره واحده و قعدت انيك فيها ع أخري و ارزع فيها و هي مفيش منها رد فعل و لا قالت اه حتي زودت السرعه و نيكتها جامد و قولتها هجيب قالتلي بره رحت جايب علي وشها و راحت قايمه و قالتلي عيل قليل الادب و قامت دخلت الحمام تغسل و من جوايا فرحان اني جربت الكس و حلاوته..

اخواتي رجعوا من بره و تاني يوم لقيت امي بتصحيني من النوم تقولي اصحي و راحت خبطاني علي بتاعي كده عشان كان واقف قالتلي ده واقف علي الصبح ليه ده قالتلي تعالي قوم خلص نفسك قبل ما اخواتك ما يصحوا و راحت رافعه العبايه و موطيه و انا رحت قايم و زنقه ف كسها مره واحده قالت اه خفيفه كده المهم قعدت انيك و ارزع فيها و اخبط علي أخري و هي مبتقولش اه حتي لحد ما لقيت نفسي هجيب قومت زانق بتاعي ع الاخر و رحت جايب اللبن بتاعي جوه قالتلي انت الي انت عملته ده بتجيب جوه ليه يا غبي و قالتلي ماشي حسابي معاك بعدين و مشت و انا نمت على السرير و لقيت ساره جايه تصحيني و بتمسك بتاعي كده ف قولتها لا انا تعبان انهارده خلينا بكره قالتلي ماشي ...و الجزء ده خلص........

الجزء الرابع....

وقفنا في الجزء الي فات لما اختي ساره جاتلي تمسك بتاعي وانا كنت تعبان فقولتلها بكره صحيت تاني يوم رحتلها قولتلها يلا بينا قالتلي و سبقتني تحت و اول ما نزلنا حطيت زبري ف طيزها ع الناشف و مشيت بيها لحد السرير و انا بنيكها قالتلي اه اه اي مالك مستعجل ليه و راحت مسكاه قعدت تمص فيه و تدخله كله ف بقها و بعدين قامت و اخدتها واحد رايدنج و كان أول مره اجربه مع ساره و رحت مدخله و مكتفها بإدي و فضلت ارزع فيها ربع ساعة علي الوضع ده و هي تقول اه اه اه براحه اي اي و انا شغال خبط علي أخري لحد ما جبت شلال ف طيزها الكبيره و بعدين قامت تمص شويه و زبري وقف تاني رحت نايم علي ضهري و هيا طلعت فوقي نامت على ضهرها و قفلت رجليها علي بعض دخلته مره واحده قالت اه تهيج بلد و انا ف مش الوعي و شغال رزع علي أخري و هي اه اه اه لا لا كفايه انا اتعورت حرام عليك و انا مش هنا و برزع بس و جبت ف طيزها و هي كانت بتعيط من الوجع و طلعت اوضتها و فضلنا شهر ملمستش حد منهم و لا حتي أمي و يوم كنت علي أخري و بتاعي واقف و امي كانت ف المطبخ و مفيش حد ف البيت قولتلها تعالي عاوزك شويه قالتلي عاوز إيه قولتها بتاعي واقف و بيوضي بتوجعني و جات معايا الاوضه نزلت علي ركبتها قعدت تمص و انا مسكت دماغها قعدت انيك فيها لحد ما جبت شلال ف بوقها و كملت مص و بعدين قامت ورحت واخدها رايدنج بس الكس غير الطيز الكس امتع و كتفتها بإدي و قالتلي اخلص عشان قبل محد يوصل و رحت مدخله مره واحده في كسها قالت اه جامده براحه اي و فضلت ارزع في لحم كسها ربع ساعة و بمص بزازها و بطلع و ادخل بسرعه لحد ما جبت شلال ف كسها و و كملت مرضتش اوقف و هي تقولي كفايه كده انت مش جبت اه اه اي اي و انا مش سامع حاجه و بنيك علي أخري لحد ما جبت تاني و هي قامت تنقط وهي ماشيه راحت غسلت و رجعت لقيتني لسه نايم و بتاعي مليان لبن قعدت تلحسه و تمص فيه شويه و قامت كملت شغلها...

بعدها بشهرين كان فرح اخويا و قرايبي كلهم كانو عندنا و بيباتو و عماتي كلهم تخان ما عدا واحدة جسمها فلاحي طياز كبيره و بزاز كبيره و كانت بتنام معايا عشان انا اوضتي بحري و ف يوم انا كنت هيجان من النسوان الكتير الي عندنا و هي كانت نائمه حنبي ع السرير وانا بقلب ف التلفون قالتلي مش هتنام قولتها مش عارف انا البوكسر زانق عليا جامد قالتلي ما تغيره قومت وقفت قدامها و رحت قالع البوكسر و لا بس شورت واسع و هي اتخضت اول ماشافت زبري واقف قالتلي ايه ده كلو انت كبرت يا واد ولا ايه قولتها انتي شايفه ايه وانا ماسك بتاعي و رحت نايم جنبها و حاضنها من ورا و زبري لزق ف طيزها و قعدت احكه شويه لقيتها راحت ماسكه بتاعي و قارصه عليه و قالتلي ماله واقف ليه قولتها تعبان بقاا وراحت قامت تمص فيه وانا دقيقه واحده كنت جبت ف بقها وشلال بقاا مكنتش جبت بقالي شهرين قالتلي ده انت تعبان خالص قولتلها عاوز انيكك و يبقي سر بينا راحت رافعه العبايه و قالعه و انا حطيت زبري ف كس مولع نار قعدت ارزع شويه فيها و كتمت بقها و بقيت بنيك بأقصى سرعة عندي و هي تقول نيك كسي اه اه اه هجيب اه و راحت قافله على كسي و جابت و انا بعدها جلدت لحم كسها نيك لحد ما جبت ف كسها و نمنا علي كده و انا نسيت البس الشورت و نمت ملط لقيت منه بتصحيني الصبح كانت عمتي قامت من بدري المهم منه لقيتها بتقولي صوتك كان غالي امبارح قولتها هي الي كسها جامد قالتلي انت سافل و مش محترم و لم بتاعك شويه قولتلها ماشي قوم استحمي بدل ما ريحه الاوضه كلها لبن كده و بعدين قالتلي انا عاوزه فلوس عشان اشتري شويه حاجات رحت باصص علي طيزها كده قالتلي بليل عشان اعرف امشي طول اليوم قولتها ماشي و رحتلها بليل زنقتها علي باب الاوضه و كله نايم ما عدا ساره كانت عامله نفسها نايمه و دخلت براحه و كتمت بقها و قعدت انيك ع الواقف ربع ساعة و جبتهم في طيزها و دخلت انام لقيت العبايه مرفوعه علي طيز عمتي قومت جايب زيت دهنت خرمها و قعدت ادخل براحه عشان متصحاش و لحد ما دخل كله و قعدت انيك براحه و انا مستمتع فشخ و جبتهم في طيزها و نمت من التعب مش قادر عمتي صحتني الصبح بقولي انت عملت ايه امبارح قولتها ولا حاجه لقيتها عريانه غطيتها قالتلي اه بأماره ما هي لازقه ف بعض و ريحه اللبن فيها و خلصنا كلام و نمت ولقيت امي بتصحيني و بقولي قوم استحمي بدل ريحه اللبن دي انت استحلمت ولا ايه قولتلها اه و بتاعي واقف قالتلي و ده وقت يقف فيه تعالي هما دقيقتين و تكون جايب و قامت رافعه العبايه و قفلت رجليها دخلته ف كسها و كان ساخن كده و مبلول و قعدت ارزع علي أخري كلهم كانو تحت قولتها هجيب قالتلي هاتهم ف بوقي و نزلت تمص و جبتهم ف بقها....

ضهري وجعني فشخ قعدت شهر ملمستش بتاعي فيه لحد ما الوجع راح خالص و الفرح خلص و فرحنا و هيصنا بعد الفرح بيوم واحده جارتنا اسمها امال جات تبارك بس ملفايه كما يجب أن تكون 37 سنه بس حوت مفيش كرش و طيزها و بزازها كبار و كانت مهيجاني دائما ف كنت قاعد معاها بيقولي العريس اخباره ايه قولتلها العريس عمل كل خير و فتح الكنزايه لقيتها اتكسفت كده و ديرت وشها قالتلي وانت اما تتجوز هتعمل ايه قولتها انا هفتح الكنزايه ع الاخر و بتاعي واقف من الكلام لقيتها مركزه معاه قومت شديت ايديها و حطتها علي بتاعي و بعدين خدتها الاوضه الي تحت قبل ما أمي تنزل و عملت وضع الريدنج و كتفتها بإدي و كان احلي وضع عملته ف حياتي مع جارتنا دي كسها زي ما بيقولوا چوسي و دخلته و قعدت ارزع فيها تلت ساعة موقفتش خالص هي عماله تصوت علي أخرها و انا لا ابالي و تقول اه اي اي اه اه اه براحه لا لا بلاش كله لا هتعور كفايه اه اه و انا قولتلها هجيب قالتلي بره قومت نطرت كميه لبن كبيره علي وشها قالتلي ده انت طلعت مجرم و انا الي فاكراك طيب و قامت مسحت اللبن و ماشيه رحت رازعها بعبوص قالت اي اه اوي قعدت ابعبص ف كسها لحد ما جابت و هي واقفه و قالتلي حرام عليك هتموتني مش كده و روحت بيتها وانا طلعت فوق لطياز اخواتي .....
Friday, May 13, 2022 21:37:26 PM قصص سكس PERMALINK COM(0)
スポンサードリンク


この広告は一定期間更新がない場合に表示されます。
コンテンツの更新が行われると非表示に戻ります。
また、プレミアムユーザーになると常に非表示になります。