انا هيدا قصتي من اول ما خلصت الثانويه العامه ب مجموع 75% وانا كنت ادبي صحيح نسيت اعرفكم بنفسي انا اسمي محمد من اسكندريه وانا واد زي ما بيقولوا عليا واد مخلص نسوانجي درجة اولي بس كوميدي ودمي خفيف يعني من الاخر مفيش مسرح فيكي يا اسكندريه الا ووقفت عليه كنت دايما بقول لنفسي لازم اكون نمبر وان مش محمد رمضان بس انا احسن منو المهم بعد الثانوية العامة بقيت محتار ادخل اي فكنت عاوز ادخل المعهد العالي للفنون المسرحية بس اهلي رفضوا ودخلوني كليه اداره اعمال قسم محاسبه ماليه ودي في الجامعة الأمريكية عندنا ف اسكندريه مش عاوز اقولكم على مناظر البنات اللي معايا اووووه عبارة عن قطع ملبن متحركه على الأرض اول ما دخلت من باب الكليه زبي فرد علي الاخر بقي اطول من مناخير بينوكيو طبعا عارفينه واللي ميعرفوش ده ولد خشبي كل ما يكدب مناخيرو بتطول المهم دخلت الحرم الجامعي اول حاجه سالت عليها كالعادة عن مكتب رعاية الشباب عشان اقدم مسرح وبالفعل روحت واقدمت وطلبو مني اعمل مشهد 10ثواني وانا عملت مشهد حزين كان قنبلة حرفيا وبعد ما خلصت الدكتور طلب مني اجمع شباب الجامعه اللي عاوزين يشتركو مسرح هنا بقي نزلت اسال كل شباب الدفعه اللي عاوز يشترك واللي مش عاوز واللي قالي طبعا عاوز يشترك كنت بسجل اسمه ثلاثي ورقم تليفونه واكتر اللي اشترك معايا بنات و لما كنت واقف مع اربع بنات بسجل اساميهم كانو عليا ورندا ومروه ونيتالي شوفتها بجسمها الكيرفي شوفتها بلبسها اللي هيتفرتك على جسمها اللي ايوا هيه بطلت قصتي ايوا هيه اللي مش هتنيمني الليل ايوا هيه اللي نفسي احطو واجيبهم فيها ايوا هيه دي انجي اجمل بنت في الكليه صاحبه الأنوثة المتفجرة نسيت اقولكم لابسه اي كانت لابسه تيشيرت نص كم اسود مفتوح من عند الصدر وجيبه حرير فوق الركبة وجسمها كله ابيض روحت جريت عليها
محمد : هاي ازيك عامله ايه
انجي : انا كويسه انتا عامل اي
محمد : بصراحه تعبان
انجي : افندم
محمد: بقولك انا تمام
انجي : اه اوكي سوري مسمعتش كويس
محمد : ياباشا ولا يهمك احنا في الخدمه
انجي : ميرسي
محمد : ااااه بقولك تدخلي معايا
انجي : ادخل معاك فين
محمد بتوهان : الشقه اقصد المسرح
انجي : اوكي تمام
محمد : طب ممكن اسمك ثلاثي والرقم
انجي : اه اوكي اتفضل 01*****
محمد : خلاص يا جوجو هكلمك بليل
انجي : جوجو هههههه انتا لحقت هههه
محمد : لا بصي انا طبعي اجتماعي وباخد على الناس بسرعه
انجي : خلاص يا ميمو هستنا مكالمتك
محمد: ميمو ياعم ومالو ميمو ميمو اي حاجه من القمر ده مقبوله
انجي : هههههه اي الاسم مش عاجبك ولا ايه ههههه
محمد : طب و**** ده احلي دلع ادلعتو ف حياتي
انجي :هههههه طب اي هتفضل نتكلم كتير ونسيب المحاضرة الأولى تضيع مننا
محمد : لا يلا بينا
تنزيل نيك اخوات - سكس نار محارم - صور سكس hd - تحميل سكس رومانسي - قصص سكس - افلام نيك - xnxx - سكس .
المهم نيجي وقت المحاضرة كانت المادة محاسبه ماليه وكانت انجي قاعدة جمبي وانا كل شويه ابص ب جمب عيني على صدرها وزبي وقف جامد
انجي : اي يا ميمو المحاضرة عجبتك
محمد : هههههه دي كانت احلي محاضره دخلتها ف حياتي
انجي : ههههه طبطبت على زبي وقالتلي مهو واضح هههههههه
محمد : بكسوف واول مره يتحط في الموقف ده لا مهو انا هموت وادخل الحمام
انجي : قربت من وداني وقالتلي عشان تضرب عشرة علي بزازي ههههه
محمد : مش عارف يرد يقول اي بس رد وقالها بصراحه دول يتعبو بلد والبلد وقفت اهي عليهم وعاوزه تستريح
انجي : اه يا شقي طب مش بدري اوي على البلد
محمد : بدري اي ده بقالهم سنين يعيني مش بيقفو مستنين الفرصه
انجي بضحكه مايصه : خلاص اول ما نطلع المحاضرة هنشوف الموضوع ده هههههههه
محمد : طب يلا دلوقتي
انجي :,يا واد اصبر شويه مستعجل على اي
محمد : طب يلا بقي يا اما هزعل منك
انجي: خلاص خلاص طب يلا بينا
وفعلا طلعنا مدرج دكتور عادل وكنا قعدين وحوالينا شويه صغيرين فضلت قاعد باصص ل صدر انجي لحد ما الكل دخل القاعه وجت دكتور العلوم السلوكية وبدأت المحاضرة انجي مسكت زبي على البنطلون
انجي : يخربيتك كل ده مخبيه تحت البنطلون
محمد : واطي صوتك لحد ياخد باله
انجي : هههههه ده انا مش هحلو ههههه
محمد : هههههه اهو عندك منك ليه ووسعي ايدك بقي وافتحي رجلك
انجي :هههههه حاضر بس براحه متزقش هههههههه
محمد : انا فعلا حطيت ايدي تحت الجيبه لقيتها مش لابسه اندر وكسها كلو لبن
محمد : يخربيتك اي كل ده هههه ده انتي هايجه اكتر مني هههه
انجي : هههههههه لا مش انا ده كسي سخن من حجم زبك هههههه
محمد: اه يا وسخه
وفعلا ضربو لبعض وخرجوا من المحاضرة بيضحكو وأيديهم ف ايد بعض يا ترا تفتكروا اي اللي هيحصل أو رايحين فين
وده اللي هتعرفو الجزء اللي جاي متنسوش لاف وكومنت حلو شبهكم عشان اقدر اكملكو القصه
الجزء الثاني.................
قبل ما ابدا الجزء ده انا حابب اشكر كل الناس اللي بتدعمني عشان اكمل اما بالنسبة للناس اللي بتدخل على البرايفت تكلمني وتسأل القصص دي حقيقية ولا لاء انا حابب اقولكم حاجه مش لازم القصه تكون حصلت معايا بس دي بتحصل مع ناس كتير ف انا احب اقولكم أن قصصي واقعية ومش هنكر أن في بعض الاشياء حصلت معايا وكفاية كده عشان مطولش عليكوا ندخل القصه تاني
نيك مثير - تحميل سكس hd - صور سكس عرب - تحميل نيك جامد - قصص سكس - سكس - xnxx - السكس - نسوانجي .
الجزء الثاني...............
انجي : ميمو هنروح فين
محمد: اه منك يا جوجو ما تيجي نروح الحمام
انجي : اييييي مكفكش اللي حصل في المدرج ولا الشقي ده منمش ( وهي بتشاور بعنيها على زبي)
محمد : ههههه حنكش ههههه لا ياروحي حنكش مبينمش بدري
انجي : هههههه اي اده هو اسمو حنكش
محمد : اه انا مسميه كده
انجي : هههههه اتشرفنا ب أستاذ حنكش
محمد : لا هو ده تعارف ده تعالى بس اعرفك عليه
وقمت واخدها وداخل بيها الحمام وعلى فكره عشان الأسئلة الكتير اه احنا الحمام عندنا شبه مشترك وفعلا دخلنا كابينه الحمام وقفلت الباب علينا قبل بس ما اكمل هوصفلكم الحمام عندنا هو مش علبه هو عامل زي اوضه ******* عشان كده اخدت انجي ودخلت ادور جواها على الأطفال عشان بصراحه جسمها شبه الملعب
محمد : تعالي بقي عشان العب في الخريطة شويه وببوس رقبتها وانا قافش بزازها فوق الهدوم
انجي : هههههه طب براحه طيب هههههه طب اصبر اقلع طب ههههه
محمد : تعبان يا كابتن هههههه
انجي: هههه طب وحياتي عندك تصبر
محمد : يووووه حاضر اديني صبرت
وبدأت انجي تقلع الهدوم قطعه قطع أما بالنسبة الداخلي كانت لابسه برا واندر بينك كانو روعه وجسمها مشدود شده ولا بزازها انا اول ما شفت المنظر ده قلعت ملط
محمد : اي ده كل ده مستخبي مني بس انتي لابستي الاندر ده امتي
انجي : ههههه لابستو في المدرج بعد ما جبت لبني علي طول
محمد : طب تعالي بقي عشان انا خلاص هجيب على روحي
وقمت مسكتها من وسطها وكانت لسه بالداخلي وشدتها عليا وبقيت عمال اكل ف شفايفها وانا بقلعها البرا واول ما خلعت البرا مسكت فردت بزها اليمين وبقيت ابلع فيها
انجي : اااااه براحه يا حبيبي مش كده ااااه انتا تعبتني خالص اااه براحه وحياتي عندك
محمد : و**** ما بايدي ده انا لو عليا اكلهم اكل وبدأت انزل على سورتها وادخل لساني فيها
انجي : ااااه مش قادره يخربيتك انزل بقي ل كسي عشان مش مستحمل
محمد : ده حبيبي رايحلو اهو ونزلت قلعتها الاندر بلساني وهنا كانت الصدمة كس وردي جدا وحجمه كبير وشفايفو عليها عسل وريحتو بتضرب نار
محمد : اي يا جوجو الجمال ده ياريتني عرفتك من زمان
انجي : طب يلا بقي مش قادره هتفضل تتفرج كتير
ورحت هنا هجمت علي كسها بوس ومص أو بمعنى أصح شفط لاني كنت بشفط مش بمص من جمالو وبلحس بلسانك من جوا الشفرات ولا كأني بسحبو بلساني
تحميل سكس شرجي - تحميل نيك امريكي - تنزيل صور سكس عربي - تحميل مقاطع نيج - قصص سكس - سكس - xnxx - تحميل سكس - صور سكس .
انجي : اااااه خلاص يا محمد مش قادره مش قادره هجيب هجيب هجيب ااااااااه وجابت كل عسلها ف بوقي وانا كنت مش قادر هموت من الهيجان روحت شربت عسلها كلو وقومت ادخل زبي في كسها
انجي : اي ده انتا هتعمل ايه
محمد : هنور كشاف عشان اشوف في حد جوا ولا لاء يعني واحد ماسك زبو وقدامه كس اجمد من الملبن هيكون هيعمل اي
انجي : هههه لابس انا لسه بنت بنوت حطو خلفي
محمد : يخربيتك انتي كل الخبره دي والجسم ده لسه بنت بنوت طب لفي اديني طيزك
انجي : اهخ اموت ف سفالتك يا مجرم خد طيزي اهي بس براحه عليها
وفعلا مسكت زي وحطيتو ف طيزها وبقيت عمال انيك فيها جامد وطيزها طلعت مفتوحة قبل كده وهنعرف بعدين مين اللي فتحها نرجع لقصتنا
انجي: اووووف اااااه احححح زبك سخن اوي اااااه نيكني جامد يا حبيبي كيفني عشان انا شرموطه وتعبانه
محمد : ده انا هفشخ طيزك الملبن دي يا لبوه وهفشخ كسمك
انجي : ااااه انا لبوه افشخني اكتر مش قادره هموت منك يا فاحلي اااااااه اااااااح اوووووف محمد انا هجيب نيك جامد واسرع
محمد : وانا كمان هجيب اووووف
انجي : طب هات ف طيزي اااااه
وفعلا انا وانجي جبنا في نفس الوقت وكنت هموت من التعب وتك بنيك فيها
انجي : اااااااح لبنك سخن وفشخلي طيزي ااااااه مش قادره ده انا مش هسيبك ثانيه واحده
محمد : عارفه انا اول ما شوفتك كنت هموت عليكي مكنتش متخيل انك هتبقي ليا من اول يوم
انجي : حبيبي انا ليك على طول وفي كل وقت
محمد : طب يلا ياروحي البسي عشان زمان المحاضرة خلصت والحمام هيكون في شباب وبنات
انجي : حاضر يا روحي
وفعلا انجي لبست وانا ليست وخرجنا وكل واحد فينا روح بيته بعد النيكه دي ولو عاوزين تعرفوا اي اللي حصل بعد كده انتظروني في الجزء الثالث كان معاكم
سكس محارم اون لاين - تحميل سكس جماعي - سكس محارم اتش دي - تحميل سكس نسوان - سكس سكس عربي - تنزيل سكس جماعي - تحميل مقاطع xnxx - تنزيل سكس اجانب - صور سكس حريم .
CATEGORY
- افلام سكس(59)
- قصص سكس(333)
- sex xnxx(157)
- UNARRANGEMENT(157)
COMMENT FORM