スポンサードリンク


この広告は一定期間更新がない場合に表示されます。
コンテンツの更新が行われると非表示に戻ります。
また、プレミアムユーザーになると常に非表示になります。



قصص سحاق جديدة و ساخنة عشتها من حوالي عشر سنين حين كانت ليا صحبه في المدرسه اسمها ساره وقربنا لبعض جدا جدا وفي 3 اعدادي مبقناش اصحاب وبس لا اتغير الموضوع خالص


في يوم واحنا اصحاب زعلت مني اوي فرحتلها البيت وصالحتها وقالتلي عشان اسامحك باتي معايا قلتلها حاضر وليه لا ده انتي اعز صديقه ليا ونمت عندها يومتها وبليل لما جينا ننام قعدنا نتكلم وفجأ لقيتها بتعيط مقدرتش استحمل ولا امسك نفسي لاتني بحضنا جماد اوي وحسيت بحلمتها وقفت من الحضن بصتلي وقالتلي انا بحبك اوي قلتلها وانا كمان قالتلي انتي مش فاهمني انا مش بحبك زي صحبتي انا بحبك زي ما تكوني جوزي حسيت انه قلبي بيدق بسرعه وجسمي كله بيترعش انا كمان كنت حاسه بكده
فقلتلها :عارفه وانا كمان بحس انك كلك ليا
بصتلي كده وقامت باستني جامد اوي حسيت انه شفايفي خلاص اتقطعت وفضلنا نبوس في بعض جامد واحضنها ولقيتها ماسكها كسها فشلت ايديها وقلتلها اني ليا انا ومفيش حاجه تلمسك غيري وحطيت ايدي علي كسها لقيتها مسكت ايدي جامد وفضلت تفرك اوووووووووووووووووي وفضلنا علي الحاص ده ونعشق في بعش ويوم انا عندها ويوم هي عندي
لغاية 3 ثانوي حسينا اننا محتاجين نحس بكل حاجه مع بعض و نعيش احلى قصص سحاق جديدة

صور سكس - صور نيك - قصص سكس محارم - قصص سكس - قصص جنس - سكس محارم عربي - تنزيل افلام نيك - مكالمات سكس - سكس فيفي عبده - سكس مني فاروق

وبدانا نلحس لبعض ونمص وكانت ليها حركه بتجنني
كانت بتحط صباع ريجليها الكبير في كسي وتفضل تحركه وانا امووووووووووت

ولما دخلنا الجماعه اطرينا نسافر عشان كليتنا في القاهره وعشنا مع بعض في بيت واحد وكانت اجمل ايام عمري

كنا بنيك بعض 24 ساعه حتي في المحاضرات كنت بحط ايدي في كسها مش قادره افارق جسمها ابدا

كانت علطول في البيت تفضل عريانه وتدلع وانا كنت بموت عليها ومقدرش استحمل حد يبصلها حتي وكان نقسي افتحها نفسي تكون ملكي انا وبس
نفسي ادخل صباعي في كسها من خرمها وهو مفتووووووح نفسي تحس بالاهاااااات المميته معايا وبس كنت كل يوم لما نصحها لازم افتح رجليها وافضل العب في كسها وخرم طيزها كنت بهريه كنت بدخل فيه صوابعي خليتو بقي واسع قد الحقره وفي يوم
لقيتها بتقولي انه اهلها عايزييييييييين يجوزوها
كنت حموت مش قادره اتخيل حد غيري يلمسها
حاولت امنع الجوازه لكن منفعش ففيوم فرححها كنت حقتل العريس الملعون بس اتجوزها ابن اللبوه المتناك الخول

تحميل سكس - سكس امهات - سكس محارم - عرب نار- صور سكس

وفتحها يعني هو فتحها وانا لا

هي مقدرتش تستحمل انه تتفشخ من حد غيري طلبت منه الطلاق وطبعا طول ال دي كنت عندها كل يوم بستمتع بيها والخول في الشغل

بعد كده بقت المنيكه جامده اوي هي مفتوحه فكنت بهريها من المتعه وسمحتلها تفتحني من كتر ما بعشقها

لانها في يوم جت من الشغل وقالتلي انا نفسي اخرملك خرم كسك قتلها يلا انا محدش حيلمسني غيرك اصلا

قامت فضلت تحاول بصبعها متفتحش فدخلت كل صوابها وفضلت تخبط جامد وانا بموت من المتعه والوجع

وفتحتني في الاخر وقامت جايبه الزبر الصناعي ولبسته وفضلت تنيكني جامد
وانا برضه نكتها وعشنا مع بعض علي كده

وفي يوم كانت زعلانه مني وجيه وقت الغداء فاتغديت وبعد كده فضل شويه خيار قالتلي بقرف كلي عشان تتغذي قلتلها لا قالتلي بقي كده ماااااااشي وراحت كلمت واحد في التليفون وهي بتدلع
من عصبيتي قمت واخده التليفون منها وفتحت رجليها علي الاخر وربطهم كل واحده في جهه فبقت مفشوخه علي الاخر وقمت مدخله الخيار فيها كله وفضلت اقرص في حلمتها وهي تقولي ارحميني مش قادره كسي واجعني وانا ازود وفضلت اجيب خيار واحده في كسها فقالتلي و**** منا قاعده معاكي تاني قلتلها تاني ماشي وقمت جايبه حليب سخن رميته علي كسها قعدت تصرخخخخخخخخخخخ وتقولي كفايه خلاص وفضلت اضربها علي كسها جاااااامد بالحزام لما نزلت دم

وبعد ما خلص سبتها مفشوخه وبقيت كل شويه انيكها وده كانت متعة لا توصف قصص سحاق جديدة عشتها



Friday, January 25, 2019 20:54:26 PM UNARRANGEMENT PERMALINK COM(0)

في ليلة كان جوزي متأخر في الشغل وأنا رجعت البيت بعد ما الدنيا ضلمت. كان البيت ضلمة وأنا داخلة لاحظت إن ممدوح في أوضته. عدت من على باب أوضته ورحت على أوضتي وبدأت أقلع هدومي. سمعت خبطة خفيفة على الباب والتفت حوليا وشفت ممدوح واقف عند الباب ببوكسر جديد وكان عايز يوريهوني. قالت له: “حبيبي إزاي كان اليوم معاك؟” قال: “كويس، أنا اشتريت البوكسر الجديد ده.” ودخل على الأوضة وسألني بتعملي ايه. قلت له إن رحت على الشغل ووأنا راجعة عديت على المول في الطريق واشتريت جيبة جديدة عشان الصيف. طلب مني إنه يشوفها. قلت له أوكيه روح طلعها من الشنطة اللي هناك على السرير. طلع ممدوح الجيبة من الشنطة ورفعها، وقال لي دي قصيرة أوي يام ماما زي جيبة لاعبات التنس بس على أسود. قلت له آه بس شكلها حلو عليا. استنى بس هوريك. رحت على أوضة النوم وقلعت ملابس الشغل ولبست الجيبة. وكنت لسة لابسة البرا البوش أب يعني ما كنتش عريانة خالص أو حاجة زي كده. وكانت البرا ماشية مع لون الجيبة. وبعدين لبست جزمة بكعب عشرة سنتي بشرايط على الكاحل عشان أكمل اللوك. كنت عارفة إن ممدوح بيحب الجزم بكعب عالي. مشيت على أوضة النوم وقلت له: “تا دا! إيه رأيك في اللوك ده.” فضل ممدوح ساكت وبصلي من فوق لتحت. قلت له: “إيه يا حبيب ايه رأيك؟ حسس كده على القماشة. دي حريري أوي.” ابتسم ممدوح وركع على ركبته قدام رجلي وبس على الجيبة الجديدة. وهو باصص على فخادي قالي لي: “ماما دي قصيرة أوي.” بالراحة ضميت رجلي على بعض من الخجل وقلت له: “ممدوح أنت مش لازم تبص قريب أوي كده. عيب كده منك.”


صور سكس - سكس محارم مصري - سكس محارم سعودي - تحميل سكس اخوات - مقاطع سكس مني فاروق - اخ ينيك اختة - تحميل نيك محارم - تحميل نيك اجنبي
وقف ممدوح وكان من الواضح إنه عاجبه اللي شافه لإنه البوكسر ما خباش زبره اللي كان بيقف. وقف قريب مني من وراء وكنت حاسة بالسخونة طالعة من جسمه. “ممدوح إيه رأيك في اللوك بتاعي.” إيده مسكت وسطي بالراحة وقالي: “ماما أنتي سكسي أوي.” ابتسمت على إنه شايفني حلوة. واتحرك قدامي ومسك إيدي في إيده. وبالراحة حط إيدي على مكان زبره. اعترضت: “ممدوح! كده مش كويس خالص.” بس ساعتها حسيت بجلد زبره الناعم اللي كان خارج من البوكسر. “أرجوك يا ممدوح ما تعملش كده تاني.” كانت إيدي بترتعش. وممدوح مسك إيدي على زبره الساخن وبدأ يدلكه. زبره كان سخن أوي وكنت حاسة إنه هيجان على الأخر. أنفاسي تسارعت وغمضت عيني وأنا مش عارفة أعمل ايه. زبره وقف جامد بعد ثواني معدودة وما بقاش زي زبره أبوه الصغير. زبره كان حلم أي واحدة ست. ارتعشت: “أرجوك يا ممدوح سبني.” همس في وداني: “أنتي حلوة أوي يا ماما وايدك ناعمة أوي.” “أرجوك يا ممدوح أنا عارفة إنك كبرت أوي ومش هأقدر أنكر كده بس الحسن إنني نقف دلوقتي قبل ما نعمل حاجة نندم عليها وأبوك هيرجع قريب!.” ممدوح ما ردش عليا وفضل يزق زبرك ناحيتي. وصوابعي غصباً عني بدأت تستكشف زبره وحسست على رأسه المنتفخة وعصرتها جامد. زادت أنفاس ممدوح وهو بيحرك زبره لقدام ولوراء من خلال صوابعي. وهمس لس مرة تانية “نزليني تحت جيبتك يا ماما.” ومن غير اسبق إنذار إيده الفاضية اتحركت عشان تمسك رقبتي وتضغك على زوري.
حلمات وقفت وبرزت من البرا البوش أب. ورفعت الجيبة وأنا حاسة ببعض الخوف وسيب زبره يريح على كيلوتي الأسود الصغير. كنت حاسة بنفسي مبلولة هناك. ترجيته: “ممدوح ده كتير أيو أرجوك أقف.” “ماشي يا ماما.” ونزل البار شوية وظهرا حلماتي المتصبة. وبعدين عصر بزازي وقرص حلماتي. “ممدوح يا حبيبي أرجوك ما تعملش أكتر من كده.” بس أنا تأوهت وهو بيحسس على كيلوتي المبلول وهمس لي مرة تانية “ماما أنتي عاملة زي الشرموطة.” ونزل كيلوتي شوية. “ممدوح يا حبيبي زبك دخل تحت كيلوتي. أقف دلوقتي.” كسي كان مستعد تماماً لزبره بي كنت عارفة إن ده مش مسموح. قالي لي: “ماما أنتي كلك مبلول.” “شفت أنت عملت ايه يا ممدوح كيلوت اتبلل.” العرق غرق جسمي وحسيت إني في دنيا تانية لما سمحت لزبره يدعك شفرات كسي. ومن غير تفكير رفعت رجلي اليمين حوالين وسط ممدوح وسمحت لزبره يدخل في كسي. وهو مسكني من وسطي ودخله جامد. ممدوح ما اتحركش بس فضل ماسكني وزبره مدخله كله في كسي. غمضنا عيننا. ترجيته “ممدوح أنت بتعمل ايه؟” وحسيت بموجات من الشهوة في كسي. “ممدوح أنا هأجيبهم أرجوك أقف. حبيبي أقف دلةقتي. ممدوح أنت بتخليني أجيبهم. زبرك كبير أوي عليا. ده مش صح. آه ممدوح أنت كبير أوي.” وكسي تجاوب معاه وأتحرك لقدامه وأدركت المتعة من زبرك الكبير لما بقى كله في كسي. كنت عايز أتحرر منه بس هو مسكني. وبدأ ينكني زي الشرموطة ويدخل زبره ويطلعه من كسي. وبعد مرة أو اتنين مقاومتي أنهارت وكسي لا أرادياً بدأ ينبض والشهوة سيطرة عليا وحسيت بكسي بيمسك أكتر وأكتر في زبره. وأطلقت آهة عالية وممدوح فضل ينيكني لغاية ما جاب لبنه في كسي. وعلى طول طلع زبره من كسي واللبن سال على رجلي. “ممدوح أنت متعاقب. أحسن لك تروح اأوضة دلوقتي ومش عازاك تجيب سيرة الموضوع ده تاني أو تكرر حركاتك ديه. فاهمني.” “حاضر يا ماما.” ساب الأوضة وأنا اترميت على السرير سرحانة في المتعة اللي حسيت بيها مع أبني.


صور سكس - صور نيك - محارم مصري ابن ينيك امة - تنزيل نيك - تحميل افلام نيك - سكس الام - سكس جميل - صور سكس متحركة



Friday, January 25, 2019 20:33:19 PM UNARRANGEMENT PERMALINK COM(0)
スポンサードリンク


この広告は一定期間更新がない場合に表示されます。
コンテンツの更新が行われると非表示に戻ります。
また、プレミアムユーザーになると常に非表示になります。